Şimdi Ara

jghjg

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
104.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ön



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyalı alli -- 3 Mart 2022; 17:28:46 >



  • Valla bana göre 320İ daha iyi bir modeldir diğer ikisinden hem performans olarak iyidir hemde yakıt tüketimi olarak. Masraf çıkarıcağınıda sanmam çıkarsada parçaları kolay bulunuyor büyük şehirlerdeysen. Otomatik viteslilerini tercih etmemenden yanayım. Geçen sene 94 320İ 13.750 sattık. Siyah Klima Abs Tek Airbag vardı. Değişen felan yoktu araçta sanırım 200.000 kmlerdeydi ama saat gibiydi hala aklım kalmıştır o araçta Yanlaması süper oluyor 320i lerin tabiki M3 3.30i başkadır muhakkak. Sanırım şuan 13-14 bine güzel bi 3.20i bulursun. Tabiki almadan önce bi kontrol ettir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExTReMee -- 3 Mart 2009; 14:06:34 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExTReMee

    Valla bana göre 320İ daha iyi bir modeldir diğer ikisinden hem performans olarak iyidir hemde yakıt tüketimi olarak. Masraf çıkarıcağınıda sanmam çıkarsada parçaları kolay bulunuyor büyük şehirlerdeysen. Otomatik viteslilerini tercih etmemenden yanayım. Geçen sene 94 320İ 13.750 sattık. Siyah Klima Abs Tek Airbag vardı. Değişen felan yoktu araçta sanırım 200.000 kmlerdeydi ama saat gibiydi hala aklım kalmıştır o araçta Yanlaması süper oluyor 320i lerin tabiki M3 3.30i başkadır muhakkak. Sanırım şuan 13-14 bine güzel bi 3.20i bulursun. Tabiki almadan önce bi kontrol ettir.



    yazacak bişey bırakmadın yawwww




  • 6 silindirli olan bir versiyonu seç sesini dinle bir daha başka araca binmek istemezsin.
  • 6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler
  • Bence 3.18 İS modeline bak.

    1800 motor 4 silindir. Vergisi ve yakıtı 3.20 ye nazaran daha az olur.

    95 e kadar olanlar satandardı 145 hp. sanırım.

    95 den sonrası standardı 175 beygir diye biliyorum.

    İS teknolojisi ile güç aynı 3.20 gibi.Hatta dirisini bulabilirsen 3.20 ye atlar.

    3.20 ler standardı 150 hp.

    Birde ; Aile arabası olarak mı yoksa genç işi mi bineceksin bahsetmemişssin.

    Aile arabası olarak binecekseniz 4 kapılı olanlara,

    Ama genç işi olacaksa / / / M technique tek kapı spor paket olanlara bak derim.

    ( Kırmızıları çok hoş oluyor )

    Yakın bir arkadaşımda 3.20 ///M tech vardı.94 model ama çok aşırı temiz.Borbet jantlı full dü.

    2008 / temmuz bandrolünü 214 YTL ye almıştı.Ama 2009 / ocak bandrolünü 95 YTL ye almıştı.Çünkü araç 15 yaşını doldurmuştu ve 15 yaşında vergisi düşüyor arabanın.

    210.000 km deydi.Sıralı sistem LPG si vardı.Xenon far , kısa şanzuman , komple manifolddan headers vs vardı.Yani dolu ve temiz bir arabaydı.Yaklaşık 1 ay kadar önce 21.000 YTL ye sattı.Pek de masraf açmadı araba.Ama başka bir arkadaş 12 ye aldı 95 modelini masrafından bıktı ve 12 ye aldığı paraya verdi geçti.Yaptığı masraf da cabası...

    Bu şekilde diri , kazasız , motoru pek fazla yorgun olmayan bir BMW almanız için 17 - 18 felan gözden çıkarmanız lazım.

    12 - 13 e bulacağınız araba çok diri bir araba olmıyacaktır eğer adam çok paraya sıkışmamışssa.

    Pazarlıktan önce arabayı iyice birkaç ustaya gösterin.Hem motorunu hemde kaportasını.Klimasını vs iyice kontrol ettir.

    Tek kapı olanın cam fitiline 450 YTL istediler.

    Şöför kapısını açtığında açık durmasını sağlayan metal bir çubuk var.O kırılmıştı arkadaşın arabasında.Açık durmuyordu kapı.Sadece çubuğuna 60 YTL istediler.O demir çubuk Tofaş da 4 YTL ve ben kendim değiştirdim benim imzamdaki arabada. ( Konumuzla alakası yok ama artı parantez olarak belirteyim dedim )Arkadaş 60 YTl çubuk + 20 YTL işçilik 80 YTL vermişti.Çünkü usta değiştirmesi lazım.Tofaş gibi basit değildi sanırım.

    Arkadaşın 21.000 YTL ye sattığı araba buydu...


    jghjg




  • arkadaşlar tawsiyeler için çok tşkler

    peki 1995 model 3.20i yakıt durumu nasıl olur. 3.18 arasında çok fazla fark warmıdr
  • bu arada benim düşündüüm model 4 kapılı olanı çok fazla spor amasına gerek yok bu arabayı düşünmemin sebebi görüntüsü ve performası lpg taktırmayı düşünmüyorum arabayı çok fazla kullanmıyacağım. kapıda yatacak
  • Bu arada biraz irice iseniz 3 kasa bmw'lerin ici o kadar da genis degil, hatirlatmak isterim.
  • immobilizerli olanından al 96 dan itibaren var diye biliyorum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExTReMee

    6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler


    Katılıyorum.

    3.16 ve 3.18 1300 kg lık bir araç için çok yetersiz kalıyor. 3.20 isteklerinize daha iyi karşılık vericektir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: ExTReMee

    6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler


    Katılıyorum.

    3.16 ve 3.18 1300 kg lık bir araç için çok yetersiz kalıyor. 3.20 isteklerinize daha iyi karşılık vericektir.


    Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: ExTReMee

    6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler


    Katılıyorum.

    3.16 ve 3.18 1300 kg lık bir araç için çok yetersiz kalıyor. 3.20 isteklerinize daha iyi karşılık vericektir.


    Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?

    kullanmadım yorum yapamayacağım fakat v6 değil sıralı 6 olduklarını biliyorum




  • Evet sıralı 6 silindir. Şehir içinde 12 litre olması lazım fazla basmadan. Bu mümkünmü bilmem

    91-94 arasında üretilen 3.20i lerin motor kodu: M50B20 0-100KM: 10 SN 190 NM torkunu 4700RPM
    94-98 arasında üretilen 3.20i lerin motor kodu: M52B20 0-100KM: 9.9 SN 190 NM torkunu 4200RPM'de veriyor. ikiside 148 BG.

    Motor olarak vanoslu dohc motor kullanılıyordu . Bmw yakıt tüketimi için her modelde yukarıdaki gibi motor değişikliği yapmıştır fakat motor gücü ve torkunda oynama olmamıştır fakat 1997 yılında piyasaya sürdüğü 320i'lerin çoğunda motor problemi çıkmıştır ve birçok aracın motorunu 1998'de değiştirmiştir. 1996-1998 arası üretilen araçlar daha donanımlı ve dinamiktir..

    Vikipedi...

    Ayrıca bende duymuştum 97 yılındaki motor problemini




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 10ur_1


    quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay


    quote:

    Orjinalden alıntı: ExTReMee

    6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler


    Katılıyorum.

    3.16 ve 3.18 1300 kg lık bir araç için çok yetersiz kalıyor. 3.20 isteklerinize daha iyi karşılık vericektir.


    Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?

    kullanmadım yorum yapamayacağım fakat v6 değil sıralı 6 olduklarını biliyorum



    Hem de dünyanın en iyi sıralı 6 sı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yarbay

    Hem de dünyanın en iyi sıralı 6 sı

    3.2 M3'ün hakkını yemeyelim dostum
    Seni buralarda görmek güzel
  • diyelimki temiz bi 320i bulduk aldık bakım masrafları nasıl olur çok aşırıya kaçarmı

    parça pahalı diye duydum ama ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR


    Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?


    Ben kullandım.3.20 i Atiker sıralı sistem vardı.Performansında eksilme çok ama çok hafif oluyor.Ama arabada kısa şanzuman,performans egsoz,ve hava filitresi vs vardı. ( aracın fotosu yukardaki yorumumda var )

    Yani LPG den benzine geçtiğin zaman farkı hissediyorsun ama çok değil.

    1 ay kadar önce LPG de 30 ykr yakıyordu ( spor kullanımda )

    Benzinde de sanırım bi 50 ykr yakıyordur. ( sanırım diyorum çünkü benzini tam olarak ölçmemiştik )

    Yakıt konusunda şunu tesbit ettim ;

    Arabanın benzin ışığı yanıyor.Benzin bitmek üzere iken 30 YTL Benzin alıyorduk.30 YTL de gaz alıyorduk.

    Neyse gezip tozuyoruz.Duruma göre efendi kullanıyoruz,duruma göre yanlayarak,vitesleri uzatarak spor kullanıyoruz.

    Km yaptıksıra LPG göstergesinin ışıkları azaldıkça benzin göstergesi de düşüyordu ( spor kullanımda )

    Bir arkadaşım bu konuda şöyle bir yorum yaptı ;

    ( ama doğruluk payını bilmiyorum.Ustalara sormak lazım. )

    Yüksek devirlerde ( yani spor kullanımda ) aracın performansının düşmemesi için LPG nin yetersiz geldiği yerde benzinden takviye yapıyor.Bu nedenle benzinden de eksilme oluyor... Demişti.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: miraz.miraz

    http://www.sahibinden.com/bu_fiyata_boyle_araba_halen_dusunuyorsan_-46WQQaXQQ12611154WQQpXQQdisplayitem


    http://www.sahibinden.com/ogretmenden-52WQQaXQQ11227989WQQpXQQdisplayitem

    bu araçta biraz kıllık war ama ?


    Bu arabadan zevk almak istiyorsan otomatik vitese bakma derim ben.Manuel kullanması çok zevkli,özellikle yanlarken




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.