DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
MOZİLLADA GEÇMİŞİ NASIL SİLEBİLİRİM
17
Cevap
0
Favori
18.292
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> MOZİLLADA GEÇMİŞİ NASIL SİLEBİLİRİM
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2436 Mesaj
      01 Mart 2009 14:20:03
      Beyler mozillada girdiğim sayfaları nasıl silebilirim acil yardım.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      287 Mesaj
      01 Mart 2009 14:22:02
      ustam adult mu taklıdın bugun


      _____________________________

    • Yarbay
      3631 Mesaj
      01 Mart 2009 14:23:38
      diyelimki forum.donanimhaberi sileceksin.

      forum.do yazınca altta cıkar bissürü. mouseyle üstüne gel o cıkanların ve delete tuşuna basılı tut silersin böyle sonra bi n ekle forum.don olsun cıkanları gene sil mouseyle üstüne gelip delete yaparak


      _____________________________

    • Binbaşı
      1996 Mesaj
      01 Mart 2009 14:24:20
      Ctrl+Shift+Delete


      _____________________________

    • Yarbay
      2436 Mesaj
      01 Mart 2009 14:27:05
      quote:

      Orjinalden alıntı: uAslAnkara

      diyelimki forum.donanimhaberi sileceksin.

      forum.do yazınca altta cıkar bissürü. mouseyle üstüne gel o cıkanların ve delete tuşuna basılı tut silersin böyle sonra bi n ekle forum.don olsun cıkanları gene sil mouseyle üstüne gelip delete yaparak

      hocam bu ne sil sil bitmiyo


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pea©e -- 1 Mart 2009; 14:22:16 >
      _____________________________

    • Yarbay
      3631 Mesaj
      01 Mart 2009 14:42:45

      quote:

      Orjinalden alıntı: Pea©e


      Alıntıları Göster


      hocam bu ne sil sil bitmiyo

      işin bitince sil hep bundan sonra


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      890 Mesaj
      01 Mart 2009 14:46:00
      araçlar>Kişisel Bilgileri Sil mozilla kullanmama rağmen biliom xx siteye girerken işe yarıo mozilla


      _____________________________


      Sony Ericsson Cyber-shot® Topluluğu
    • Teğmen
      162 Mesaj
      01 Mart 2009 14:46:34
      ctrl+shift+del


      _____________________________

    • Binbaşı
      1029 Mesaj
      01 Mart 2009 14:47:19
      ccleaner diye bir program var.onu kur.Arkanda hiçbir iz bırakmayacak şekilde silersin.Ayrıca sistemde işe yaramayan dosyalarıda sildiği için çok kullanışlı oluyor


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2009 14:48:52



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapture -- 1 Mart 2009; 14:44:41 >
      _____________________________


      ŞAMPİYON !
    • Yarbay
      2436 Mesaj
      01 Mart 2009 14:53:03

      quote:

      Orjinalden alıntı: uAslAnkara



      Alıntıları Göster


      işin bitince sil hep bundan sonra

      eyvallah hallettim saol


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      669 Mesaj
      01 Mart 2009 14:58:41
      araçlar-->seçenekler-->gizlilik
      sağ altta bi ayarlar sekmesi var orda heryere çek koy, sonra bi altta "şimdi temizle var" oraya tıkla


      _____________________________

      • 2006 PEUGEOT 307 1.6 HDi PREMIUM | GÜMÜŞ GRİ
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2009 15:08:08
      en iyisi araçlar > özel verileri temizle
      yada
      araçlar-->seçenekler-->gizlilik
      sağ altta bi ayarlar sekmesi var orda heryere çek koy, sonra bi altta "şimdi temizle var" oraya tıkla


      _____________________________

    • Teğmen
      106 Mesaj
      01 Mart 2009 16:02:26
      Araçlar >> Özel Verileri Temizle *>> Şimdi Temizle
      Sık sık kullanırım.


      _____________________________

    • Çavuş
      70 Mesaj
      01 Mart 2009 16:03:32
      Senin Geçmişini Silerim de o halleder...






      _____________________________

      Kaf-Küf İçine Çek Tozumu ve Öksür
      Kaf-Kef Yum Gözü Vur Sözü Sansür
    • Binbaşı
      1078 Mesaj
      01 Mart 2009 16:03:38
      ctrl+shift+del

      en kolay yolu


      _____________________________


      \m/ We Are Metallica Family \m/

      Sakın Tıklama
    • Çavuş
      40 Mesaj
      01 Mart 2009 16:09:08
      ctrl + H gecmisi aacar solda silersin istedigini diz gun ve site olarak cok basit


      _____________________________

    • Çavuş
      64 Mesaj
      07 Mart 2009 18:46:09
      Girilen siteler bu işlemleri yapınca tekrar gelebiliyor.

      Birde şunu deneyin...

      C:\Documents and Settings\...........(Kullanıcı Klasörü)\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles burada çıkan klasörün içinde thx0ak9v.default (bende klasör adı böyle ama farklı isimli olabilir) places.sqlite dosyasını silin...

      Mozilla'yı açınca en son girilen adresler silinecektir. Bu arada yer imleride (sık kullanılanlarda) siliniyor. Sık kullanılanların yedeğini alıp silin. Silmekten korkmayın yenisini oluşuyor.

      C:\Documents and Settings\.................\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ adresiyle karıştırmayın...

      Kolay gelsin


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okistan -- 8 Mart 2009; 1:09:34 >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> MOZİLLADA GEÇMİŞİ NASIL SİLEBİLİRİM
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.