- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Askere Giden Birine Ne Hediye Edilir ?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
33
Cevap
25398
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:22:36 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Offf lanet olsun hediye seçme işinde hiç becerikli değilimdir.Aklıma bişey gelmiyor ne alıcam yardım lütfen
_____________________________



3393 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:24:30 

Askere gidiyosa, hediye olarak çatıya çıkarabilirsin
_____________________________



113 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:25:22 


Al

komutanlar el koymazsa baya işine yarar para bile kazanabilir
_____________________________



 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:26:48 


quote:

Orjinalden alıntı: mehmet_$


Al

komutanlar el koymazsa baya işine yarar para bile kazanabilir



ya ohaaaaaa :D :D beni hatırlatacak bişey olsun istiyordum ben puhahaha :DxD
_____________________________



787 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:27:05 

hoca ne yaptın sen ya
_____________________________

" YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRK MİLLETİ !"

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 16:27:12 



113 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:31:57 


quote:

Orjinalden alıntı: Janine





ya ohaaaaaa :D :D beni hatırlatacak bişey olsun istiyordum ben puhahaha :DxD

hocam bunun erkek modelleride var south parkta gördüydüm cartman ın annesine yılbaşında şişme antonio banderas hediye ediyorlardı arkadaş yanlış anlar dersen o başka
_____________________________



122 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:34:14 

askere giden birine, çorap iç çamaşırı havlu, terlik vs alınır.. çünkü bunlara ihtiyacı olacak.
_____________________________



 
112 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:35:44 

Genelde iç çamaşırı alır akrabalar. :)) Ve harçlık verirler. Yani askerde zaten kullanabileceği bir hediye yokturki??? Boşuna düşünme bence.
_____________________________


BÜYÜK BAŞKAN AZİZ BAŞKAN!




1806 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:36:39 

sabun
_____________________________

Mal varlığımı yazcaz buraya
Elektronik Ve Haberleşme Mühendisliği Talebesi


1627 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:36:57 

acemi olarak gidecekse hiç bir şey alma
boşuna hammallık yapar :D
çünkü orada terlikten havlusuna kadar herşeyi veriolar
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 16:38:51 

quote:

Orjinalden alıntı: mehmet_$


Al

komutanlar el koymazsa baya işine yarar para bile kazanabilir


Pahalı gelir diye düşünürsen bu fikri zeytinyağlı sabun da güzel olabilir




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brtn. -- 24 Şubat 2009; 16:36:04 >


 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:38:58 

askerde cüzdan yeşil olmak zorunda mı aklıma o geliyor bir tek :S uzun süre ayrı kalcağımız için beni hatırlatacak bişey almak istedim
_____________________________



2200 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:40:14 

iyi bir gazlı kalem ve iğne iplik takımı başka neye ihtiyacı olacak askerde donundan diş fırçasına kadar her şeyini veriyorlar aslında hediye alcağın bütçeyi askere gidene versen alcağın her şeyden daha makbül olur.
_____________________________



1085 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:42:04 


quote:

Orjinalden alıntı: Janine

askerde cüzdan yeşil olmak zorunda mı aklıma o geliyor bir tek :S uzun süre ayrı kalcağımız için beni hatırlatacak bişey almak istedim

Boyundan asılan yeşil cüzdanlardan al.Lazım oluyormuş..
_____________________________



683 Mesaj
24 Şubat 2009; 16:48:37 

Zarf içinde harçlık da olabilir aslında.

El koyuyorlar mı bilmiyorum ama arkadaşım abisine askerliğin bitmesine doğru mp3 player, gözlük falan göndermişti
_____________________________



526 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:16:29 

yeşil don
_____________________________



556 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:22:19 

Tıraş takımı al
_____________________________



 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:30:46 


quote:

Orjinalden alıntı: çaDo

yeşil don


utanırım onu vermeye

cüzdan yada traş takımı yeterli heralde
_____________________________



5464 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:36:32 

Para Para Para.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


883 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:40:44 

tarrak al askerde saça başa bakarlar saçını düzeltince komutanı kızmaz hep seni hatırlar
_____________________________



 
1077 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:43:57 

askerdeyken mektup yolla yeter.paha biçilmez tacrübeyle sabittir
_____________________________

M kmm


 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:45:26 

quote:

Orjinalden alıntı: virtusft

tarrak al askerde saça başa bakarlar saçını düzeltince komutanı kızmaz hep seni hatırlar




para zaten yollarım o yüzden başka bişey vereyim istemiştim aman neyse

mektup olayı güzelmiş tşkler :D



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janine -- 24 Şubat 2009; 17:43:03 >
_____________________________



5464 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:47:35 

şu enseye şaplak ifadesini nasıl yapıyosun? dh de olmayan ifadeyi nasıl ekliyoruz?
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:49:01 


quote:

Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

şu enseye şaplak ifadesini nasıl yapıyosun? dh de olmayan ifadeyi nasıl ekliyoruz?


upload ettim :D

http://img24.imageshack.us/img24/8769/adasfsd.gif
_____________________________



 
1077 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:49:35 


quote:

Orjinalden alıntı: oneMoreaCupofCoffee

şu enseye şaplak ifadesini nasıl yapıyosun? dh de olmayan ifadeyi nasıl ekliyoruz?

http://img24.imageshack.us/img24/8769/adasfsd.gif
vidyo içine al:))
_____________________________

M kmm


5464 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:49:36 

doğru ya




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oneMoreaCupofCoffee -- 24 Şubat 2009; 17:46:43 >
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! ||Gonuşma


15473 Mesaj
24 Şubat 2009; 18:03:19 

pahalı şeylerle gitmeyin diyorlar hep askere doğru mu Pahalı traş takımı falan set halinde şöyle yürütürlermiş
_____________________________

23MART GüncelTWRP & LG UP & LG Flashtool ile 6.0 yükleme Lolipop'a dönme

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
Ne mutlu Türküm Diyene



148 Mesaj
24 Şubat 2009; 18:32:05 

casio saatler var onlardan alabilirsin
_____________________________

.........


 
5016 Mesaj
24 Şubat 2009; 18:49:21 


quote:

Orjinalden alıntı: mavss

casio saatler var onlardan alabilirsin

evet F-91 W bi nevi asker saatidir... ALayda hemen herkesde vardır. Çoğu çakma

Ama askere gidene para verilirmiş. Bilmiyordum önüme gelen para sıkıştırıyo

200 lira gibi bişey toplamıştım
_____________________________

Canon EOS 60D | Canon EF 50mm f/1,8 II | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 SP Di VC USD | Lowepro Nova 3 AW


211 Mesaj
24 Şubat 2009; 19:02:44 

ben traş takımı almıştım :) (askeri öğrenciye)
_____________________________



276 Mesaj
24 Şubat 2009; 19:03:57 

En iyi hediye tıraş takımı olur çok işine yarıycak
_____________________________



806 Mesaj
24 Şubat 2009; 20:47:20 

sabun iyi gider askere veya şişme mankenler
_____________________________



 
518 Mesaj
24 Şubat 2009; 21:46:10 


quote:

Orjinalden alıntı: hikmet41

sabun iyi gider askere veya şişme mankenler


hıı oldu :D:D
_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Askere Giden Birine Ne Hediye Edilir ?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR2
0.488