Şimdi Ara

KLASİK MERCEDES RESİMLERİ: (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
40.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 123 candır yav aldım restore ettim son 1 haftası boyasıda atılınca beni öldürür heralde yaş 30 lar da:)

     KLASİK MERCEDES RESİMLERİ:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel konu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncel
  • w108 280SE cabriolet


    Bu mesaja eklenen görseller:

     KLASİK MERCEDES RESİMLERİ:
  • Kendi aracım 1989 W126 300SE Mercedes-benz dünyada ilk ABS fren sistemini Balina kasada denilen bu araçlarda kullanmıştır.

     KLASİK MERCEDES RESİMLERİ:
    Bu mesaja eklenen görseller:

     KLASİK MERCEDES RESİMLERİ:
     KLASİK MERCEDES RESİMLERİ:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yassyoss -- 13 Nisan 2016; 0:38:39 >




  • https://images1.bonhams.com/original?src=Images/live/2016-03/04/S-23590-0-1.pdf

    Bu katalog Bonhams ın ayın 19 unda Mercedes Benz Müzesinde yaptığı müzayedenin kataloğu.
    İzmirli bir dostum katıldı ve bir araç aldı. İşlemleri tamamlamış, ben de kataloğu paylaşayım.
    Sayfa 22 den itibaren izmirce bir tabirle "çok çikin" araçlarlar var.
  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Selamlar üstad,
    Bu tür araçlar ülkeye nasıl ithal ediliyor acaba?
    Şahıs olarak araç ithal edemiyoruz diye biliyordum.
    Bir prosedürü varsa öğrenmek isterim.
    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Tam nokta detayları bende bilmiyorum ama bildiğimi anlatayım.
    Bu iş çok kolay ama çok da zor.
    Kolay kısmı,
    Öncelikle hiçbir devletin bu araçlarla bir sorunu yok. İstenmeyen araçlar ekonomik ömrünü tamamlamış hurdalığa terk edilmiş araçlar.
    Bunlar koleksiyon araçları, evrakları, geçmişleri, kondisyonları çok net biliniyor. Çok titizler.
    Bir örnek, Lot 108, 1990 E 190, başlangıç fiyatı 140.000, satış 143.750€. Nedenini sordum, 1990 dan bugüne servisten alınmış tüm servis kayıtları varmış ama aracın servis defterine işlenmemiş. Dostum olsaydı en az 20.000 € daha fazlaya satardı diyor!
    Faturalı araçlar, değerleri belli. Devlet açısından büyük avantaj. Mesela dosyada bir kaç araç EU girişli değil, EU da alanın ilave % 18 gümrük ödeyeceği belirtilmiş. Keşke türkiye yede %18 ile girse. Neyse.
    Bu işin arkasında FIA ve türkiye ayağı turing de var, bu araçları nakletmek, gümrükten geçirmek çok kolay. Satış sonrası koca bir dosya dolusu evrak veriyorler. Kimse de sizi makina mühendisleri odasına göndermiyor.
    Hatta daha ileri gideyim, araç gümrükte takılmıyor bile, zaten alanlar koleksiyonerler, gümrüklerde teminatları var ve kendileri yeddiemin.
    Vergilendirme 1 veya 2 günde bitiyor, plaka alınıyor.
    Şahış olarak alınabiliyor diye biliyorum.
    Zor kısmı ise bu çarkın içinde yar almak. Avrupa kara para aklama konusunda çok titiz, bu iş de bunu yapmaya çok musait.
    Örneğin başta bu arttırmalara girmek kolay iş değil. Dostuma giriş için akreditasyon başvurmadan geliyor, tanımadıkları, yeni başvuran birin araştırıyorlar, ciddi teminatlar istiyorlar.
    Sonrasında da ayı sıkıntılar var. Kısacası yeni başlayanlara uygun bir iş değil gibi duruyor.




  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    Anladım üstad,
    Teşekkür ederim bilgi için.
    Listede 2004 ve 2005 model araçlar olması dikkatimi çekti.
    Özellikle 2004 MERCEDES-BENZ SL 600 V12 BRABUS BI-TURBO nun satış bedeli çok uygunmuş. Muhtemelen çok daha pahalı gitmiştir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dtmmustafa D kullanıcısına yanıt
    bu araç kaç model
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.