Şimdi Ara

Renault müşteri hizmetleri : 'Bizi bağlamaz' !!!!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
3.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • çok özet yazacam, detayını paylaşırım gerekirse, 2006 Clio3 HB 1.4 aut + SP aracımı sattım 2 hafta kadar önce. Alıcı arabayı göstermek istedi servise, Trabzon Karataş servisine götürdük. aracımın sol iki kapısı arasında 15cm kadar, sürtmeden dolayı bi "çizik" vardı. Bunu kendim yapmıştım, ve servise gösterdiğimde buna rötüş bile yapmaya gerek yok, sadece üstteki boyayı çizmişsin biraz cevabını almıştım. Bu boyuttaki çiziği alıcıya, iki kapının da boyanması lazım, renk tutmayabilir komple cila yapmak lazım şeklinde anlattılar. müşteriyi oluşabilecek masraflarla korkuttular. araba incelendi falan, bişe çıkmadım tabi. Aracım 22000km deydi yaklaşık. Rapor yazılmak için içeri geçildi. Rapor yazma işi uzayınca içeri girdiğimizde ilgili bayanı, alıcıya, bizim arabanın fiyatının çok olduğunu, 17-18'e bulunabildiğini (nerden bulacaksa artık) hiç olmadı yukarda, kendi ellerindeki ikinci el araçlara bakmasını tavsiye ederken yakaladım. Biz girince ordaki "müşteri çalma" durumu bitti. rapor hazırlandı ama bi bakarımki benim ön lastiklerin değişmesi gerektiği yazılmış, ölçüm kısmında baktığımda ise lastik derinlik değerleri "0 mm" olarak yazılmış. Yuuuhhhh artık dedim, 3 ay önceki periyodik bakımda aracımın lastikleri 5mm olarak ölçülmüştü ve bakımdan sonra yaklaşık 1000km yol yapmıştı araç. Zımparanın üstünde sürsen 0mm olmaz. ki bu durumu da alıcıya biz kendimiz ölçerek gösterdik.

    Şimdiiiiii
    1- Basit bir çiziği, araç takla atmış edasıyla alıcıya anlatma, asla gerek olmayan büyük meblağlı bir masrafla alıcıy korkutma
    2- El sıkışılan alıcıyı, kendi araçlarından birini almaya ikna etmeye çalışarak, müşteri çalma
    3- Ölçmeden veya yanlış ölçerek veya yanlış rapor hazırlayarak, müşteriyi oluşacak masraflarla korkutmak ve raporda sahtecilik

    yukarıda saydığım 3 maddeyi, yine yukarda yazdığım şeklin daha da detaylı haliyle Renault-Mais müşteri hizmetlerine faks çektim. Ertesi gün beni aradılar. Durumu incelediklerini yalnız bu anlatılanların Renault markasını ve kendilerini bağlamadıklarını söylediler. olur mu öyle şey nasıl bağlamaz, orda çay getiren eleman bile benim için Renault'dur diye cevap verdiğimde de kendilerinin sadece araç satışı, bakım, parça gibi şeylerde çıkan problemlerle muhattab olduklarını söylediler. Birsürü bişeyler gevelediler işte, yani sonuçta bizim yapacağımız bişe yok dedi adam. Servis kafasına göre istediğini yapabilir gibi bi yorum çıktı. Dedimki ben bugün aracımı sattım, yarın kendim de bir arabayı almak için servisinize götürebilirim, ben Renault servislerine güvenemeyecek miyim? yok işte öyle de böyle de bişeler anlattı yine. Başvuruları sakladıklarını, sadece servise uyarı niyetinde bir yazı yazdıklarını söyledi. Artık bilmiyorum uyarı gitti mi gitmedi mi?

    Durum bu arkadaşlar, adam bizi bağlamaz diyor. Şeytan diyorki sırf üçüncü maddeden ver bunları mahkemeye, noterde de ölçülsün lastikler, 1mm bile gelse bunları Fransa'ya kadar bağlar mı bağlamaz mı?

    Yaw biz güzel ülkem Türkiye'de kimseye güvenemeyecek miyiz?







  • Yaşadıkların çok sinir bozucu. Biz ailecek renault kullanıyoruz. Bunedenden dolayı diğer firmalarda bu problemler yaşanıyormu bilmem.

    dünhttp://www.renaultclubtr.com/ sitesinde ayaklanma başlattık. Herkez problemlerini müşteri hizmetlerine yazdı. Aşağıda benim yazığım mail kayıtlı. Olay sonuç alıp alamamak değil. Çaba harcamak.

    Sen çabanı harcamışsın. En azından içini dökmüşsündür. Malesef marka adı herzaman güvence olmaya yetmiyor



    Sn. Yetkili

    Öncelikle göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ne sizler nede yetkili servisleriniz bu konuda bizlere yardımcı olamıyorsunuz, bu çok ilginç. Bu araçların teknik projeleri mutlaka vardır ve hangi modelde hangi tesisatlar çekilidir belli olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ankara Mais e gittim cevap alamadım bu konuda. Yuvarlak kelimeler kullanılıyor. “ Hafta içi gelin bakalım”

    2000 model araçlarda olan özellikler 2009 araçta olmadığını gördükçe biz kullanıcılar olarak gerçekten hayal kırıklığına uğruyoruz.

    Eminim forum sitelerini müşteri hizmetleri bölümleriniz kontrol ediyordur ve kullanıcıların nelerden şikayetçi olduğunu takip ediyorsunuzdur. Özellikle yeni araç alanlar şok içinde bu sitelere müracat etmekteler. Bunu nedenide servislere bilgi sormaya kalktığımızda gelin bir bakalım yanıtını almamız.

    İlk günden bagaj lambası nedeni ile servise girdiğimizden, servisler bize çok itici gelmekte. Düşünürseniz 25- 30 binlira fatura kesiliyor + 7 TL bagaj lambası faurası bu çok komik oluyor. İlk günden yaşadığımız bu olayı çevremizle paylaştığımızda hüznü-komik bir hava oluşuyor.

    Ondan sonra sıra geliyor torpido gözü aydınlatmasına. Bu konuda hiç şansımız yok. Para versek çözümü yok çünkü çekili hat yok. Bagajda hat çekili ampul yok, torpidoda hat ta yok. Ama biz kullanıcılar buna çözüm bulduk. Fener, gaz lambası, mum ... vs ne bula bildiysek. Eminim şu anda gülüyorsunuz, inanın bizde gülüyoruz. 2009 MODEL ARAÇTA AYDINLATMA YOK!!!

    Isı göstergesinede çözüm bulduk ekte fotoğrafı mevcut. Ev tipi derece ile durumu çözdük. 2009 model araca yakışmış değilmi?

    Lütfen benim aracımda dış ısı göstergesinin takılıp takılamayacağının, takıla biliyor ise maliyeti ve montaj süresi hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum.

    Dünya devi bir firma olan Renault un tüketici ihtiyaçlarını karşılama konusunda da büyüklüğünü göstereceği inancımızı kaybetmek istemiyoruz.

    Konu ile ilgili ilginizi rica ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yukay_dayi

    Yaşadıkların çok sinir bozucu. Biz ailecek renault kullanıyoruz. Bunedenden dolayı diğer firmalarda bu problemler yaşanıyormu bilmem.

    dünhttp://www.renaultclubtr.com/ sitesinde ayaklanma başlattık. Herkez problemlerini müşteri hizmetlerine yazdı. Aşağıda benim yazığım mail kayıtlı. Olay sonuç alıp alamamak değil. Çaba harcamak.

    Sen çabanı harcamışsın. En azından içini dökmüşsündür. Malesef marka adı herzaman güvence olmaya yetmiyor



    Sn. Yetkili

    Öncelikle göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Ne sizler nede yetkili servisleriniz bu konuda bizlere yardımcı olamıyorsunuz, bu çok ilginç. Bu araçların teknik projeleri mutlaka vardır ve hangi modelde hangi tesisatlar çekilidir belli olması gerekiyor diye düşünüyorum. Ankara Mais e gittim cevap alamadım bu konuda. Yuvarlak kelimeler kullanılıyor. “ Hafta içi gelin bakalım”

    2000 model araçlarda olan özellikler 2009 araçta olmadığını gördükçe biz kullanıcılar olarak gerçekten hayal kırıklığına uğruyoruz.

    Eminim forum sitelerini müşteri hizmetleri bölümleriniz kontrol ediyordur ve kullanıcıların nelerden şikayetçi olduğunu takip ediyorsunuzdur. Özellikle yeni araç alanlar şok içinde bu sitelere müracat etmekteler. Bunu nedenide servislere bilgi sormaya kalktığımızda gelin bir bakalım yanıtını almamız.

    İlk günden bagaj lambası nedeni ile servise girdiğimizden, servisler bize çok itici gelmekte. Düşünürseniz 25- 30 binlira fatura kesiliyor + 7 TL bagaj lambası faurası bu çok komik oluyor. İlk günden yaşadığımız bu olayı çevremizle paylaştığımızda hüznü-komik bir hava oluşuyor.

    Ondan sonra sıra geliyor torpido gözü aydınlatmasına. Bu konuda hiç şansımız yok. Para versek çözümü yok çünkü çekili hat yok. Bagajda hat çekili ampul yok, torpidoda hat ta yok. Ama biz kullanıcılar buna çözüm bulduk. Fener, gaz lambası, mum ... vs ne bula bildiysek. Eminim şu anda gülüyorsunuz, inanın bizde gülüyoruz. 2009 MODEL ARAÇTA AYDINLATMA YOK!!!

    Isı göstergesinede çözüm bulduk ekte fotoğrafı mevcut. Ev tipi derece ile durumu çözdük. 2009 model araca yakışmış değilmi?

    Lütfen benim aracımda dış ısı göstergesinin takılıp takılamayacağının, takıla biliyor ise maliyeti ve montaj süresi hakkında bilgi verilmesini rica ediyorum.

    Dünya devi bir firma olan Renault un tüketici ihtiyaçlarını karşılama konusunda da büyüklüğünü göstereceği inancımızı kaybetmek istemiyoruz.

    Konu ile ilgili ilginizi rica ederim.


    arkadaşım yanlış anlama renault'u asla savunmuyorum başlığı açan arkadaş da sonuna kadar haklı da geçen kuzenin 2003 ES(full olanı, sunroof bile standart) civic'te de torpido aydınlatması yoktu çok oldum. Hayal meyal hatırlıyorum bizim 92 concorde'da ve 92 broadway'de bile vardı dedim yaa... anlamıyorum nasıl koymazlar




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.