Şimdi Ara

NİSSAN X-TRAİL

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.221
Cevap
56
Favori
399.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2015 ppp x trailimi satmış biri olarak yazıyorum.

    Olumlu özellikler
    İçi geniş ve konforlu
    Kameralar 360 derece ve gayet kullanışlı.
    İç mekan plastik kalitesi ve koltuklar güzel.
    Yol tutuşu iyi.
    Koltuk ısıtma başarılı.
    Bardak soğutma haznesi kullanışlı.
    Kör nokta uyarı sistemi olması güzel.
    Hız sınırlarını göstermesi güzel.
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma güzel.
    Trim sesi ve sunroof çatırdısı yok.

    Olumsuz özellikler
    Cvt şanzıman çok sıkıcı ve geç tepkili
    Arabanın performansı yetersiz.
    Yakıt tüketimi ekonomik değil. İstanbul dur kalk trafikte 10 ltlere ulaşıyor. Şehir dışı 6-6.5
    Pencere camlarının sadece şöför camı otomatik açılıp kapanıyor, diğer camlarda düğmeye basmak gerekiyor
    Araç içi aydınlatma kapılarda ve ayak bölümlerinde yok.
    Araç 20 km ye çıktığında otomatik kapı kilitleme özelliği yok.
    Otomatik bagaj kapağı var ama çok yavaş. Avm girişlerinde kontrollerde sorun oluyor.
    Ön yolcu koltuk yükseklik ayarı yok.
    Otomatik katlanır yan aynalar var ama içerden düğmesine basarsanız. Anahtara basıp kilitleyince otomatik katlanmıyor yani.
    Anahtarla kilitleyince camlar ve sunroof otomatik kapanmıyor.
    Autohold yok. Yeni modelinde varsa bilmiyorum. Trafik ışıklarında frene basmak gerekiyor yada p ye almak gerekiyor.
    Şerit takip sistemi var ama sadece uyarı şeklinde direksiyona müdahale etmiyor.
    Öndeki araca yaklaşınca uyarıyor ama kendisi otomatik fren yapmıyor.
    Bilgi eğlence sistemi dokunmatiği kötü, kullanışsız, bluetoothda mesela favori arama listesi yok, teknolojisi başarısız.
    Navigasyon var ama iyi değil.
    2016 ve öncesi için direksiyon ve vites topuzu çirkin görünüyor.
    Ses yalıtımı başarısız. İçeriye gereğinden fazla ses alıyor.

    Performans düşüklüğü,gürültülü olması ve bilgi eğlence sistemininin iyi olmaması dışındaki sorunlar küçük gibi görünmekle birlikte bu kadar para veriyoruz neden böyle küçücük ama kullanışlı özellikler yok diye insan düşünmüyor değil. Sonuç olarak her arabanın olumlu ve olumsuz özellikleri var. Ben özellikle x trail almak isteyenler için kendimce gördüğüm olumlu ve olumsuz özellikleri yazıp alacakları bilgilendirmek istedim. Arabayı alırsanız güle güle kullanın konforlu bir arabaya binmiş olacaksınız ve hakkını yiyemem araba 2 yılda büyük bir arıza yapmad.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anakin34 -- 1 Haziran 2018; 1:42:21 >




  • 2015 ppp x trailimi satmış biri olarak yazıyorum.

    Olumlu özellikler
    İçi geniş ve konforlu
    Kameralar 360 derece ve gayet kullanışlı.
    İç mekan plastik kalitesi ve koltuklar güzel.
    Yol tutuşu iyi.
    Koltuk ısıtma başarılı.
    Bardak soğutma haznesi kullanışlı.
    Kör nokta uyarı sistemi olması güzel.
    Hız sınırlarını göstermesi güzel.
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma güzel.
    Trim sesi ve sunroof çatırdısı yok.

    Olumsuz özellikler
    Cvt şanzıman çok sıkıcı ve geç tepkili
    Arabanın performansı yetersiz.
    Yakıt tüketimi ekonomik değil. İstanbul dur kalk trafikte 10 ltlere ulaşıyor. Şehir dışı 6-6.5
    Pencere camlarının sadece şöför camı otomatik açılıp kapanıyor, diğer camlarda düğmeye basmak gerekiyor
    Araç içi aydınlatma kapılarda ve ayak bölümlerinde yok.
    Araç 20 km ye çıktığında otomatik kapı kilitleme özelliği yok.
    Otomatik bagaj kapağı var ama çok yavaş. Avm girişlerinde kontrollerde sorun oluyor.
    Ön yolcu koltuk yükseklik ayarı yok.
    Otomatik katlanır yan aynalar var ama içerden düğmesine basarsanız. Anahtara basıp kilitleyince otomatik katlanmıyor yani.
    Anahtarla kilitleyince camlar ve sunroof otomatik kapanmıyor.
    Autohold yok. Yeni modelinde varsa bilmiyorum. Trafik ışıklarında frene basmak gerekiyor yada p ye almak gerekiyor.
    Şerit takip sistemi var ama sadece uyarı şeklinde direksiyona müdahale etmiyor.
    Öndeki araca yaklaşınca uyarıyor ama kendisi otomatik fren yapmıyor.
    Bilgi eğlence sistemi dokunmatiği kötü, kullanışsız, bluetoothda mesela favori arama listesi yok, teknolojisi başarısız.
    Navigasyon var ama iyi değil.
    2016 ve öncesi için direksiyon ve vites topuzu çirkin görünüyor.
    Ses yalıtımı başarısız. İçeriye gereğinden fazla ses alıyor.

    Performans düşüklüğü,gürültülü olması ve bilgi eğlence sistemininin iyi olmaması dışındaki sorunlar küçük gibi görünmekle birlikte bu kadar para veriyoruz neden böyle küçücük ama kullanışlı özellikler yok diye insan düşünmüyor değil. Sonuç olarak her arabanın olumlu ve olumsuz özellikleri var. Ben özellikle x trail almak isteyenler için kendimce gördüğüm olumlu ve olumsuz özellikleri yazıp alacakları bilgilendirmek istedim. Arabayı alırsanız güle güle kullanın konforlu bir arabaya binmiş olacaksınız ve hakkını yiyemem araba 2 yılda büyük bir arıza yapmad.
    Merhaba
    2005 model xtrail Elegance kullanıcısıyım. Araç yaklaşık 5 yıldır bende ve çok ama çok memnunum. Benim aldığım arkadaş çelik sübap taktırmış, şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı. Şehiriçi ve şehirlerarası yolda tam bir şehir otomobili. Arazide ise beni hiç üzmedi ki ben at-çek yapıyorum dolayısıyla Marmaris'ten Datça'ya kadar girip çıkmadığım koy, azmak vs kalmamıştır. Hem de yağmurun en şiddetli olduğu zamanlarda yani zeminin hem engebeli hem de çamur olduğu yerlerde kullandım aracımı. Azmak/dere geçişlerinde hiç su alır mı diye düşünmek zorunda hissetmedim kendimi. Beni hiç üzmedi. Hele çok ta sağlıklı olmayan lastiklerle Torosları diğer araçlar sağda beklerken geçince yeniden aşık oldum aracıma.
    Bahsettiğiniz diğer araçlarla kıyaslayamam çünkü kullanmadım onları. Ancak benim kullandığım meralarda bahsettiğiniz araçları hiç görmedim, muhtemelen de hiç göremem ;-)
    Umarım yardımcı olabilmişimdir
    Selamlar
  • herkese selamlar öncelikle nissan xtrail 1.6 dizel platinum aracımızı alalı yaklaşık 20-25 gün civarı oldu bu sürede uzun yol yapma şansımda oldu almak isteyenler yada düşünenler için foruma üye olup fikirlerimi yazma gereği hissettim çünkü almadan önce gezmediğim forum okumadıgım yabancı ve yerli kaynak kalmadı uzun araştırmalardan sonra aracı almaya karar vermiştim.

    Öncelikle araç fiyatına göre emsallerinden performans ve fiyat anlamında bence en dogru tercih olduguna karar vererek tercihim X-trail oldu.

    Olumlu yönleri
    - Aracın performansında cüssesine göre kusur yok , o motordan nasıl bu kadar performans ortaya çıkıyor hayrette bırakıyor açıkçası.. gayet iyi
    - Yakıt seviyesi istanbuldan - hatay 1150 km de 5.7 LT şehir içi 6-7 bandında ortalama hızım 130 KM idi şehir dışı.
    - Araç içi bej döşeme ve iç malzeme kalitesi gayet iyi seviyede size kaliteli hissi veriyor otomatik bagaj açma kapamadan tutun araçta yok yok yani : ) sunrofu cam tavanı direksiyon ısıtma arka ve ön koltuk ısıtmalar elektrikli koltuk ayarlamalar hız sabitleyici sınırlayıcı şerit takip otomatik fren levha okuma bardak ısıtma sogutma vs vs aklınıza ne geliyorsa bu araçta mevcut o açıdan çok cezbetmişti bizi.
    - güvenlik açısından yayaları algılıyor ve fren yapıyor çapraz algılama olayı çok hoşuma gitti insana güven veriyor gerçekten...
    - en önemli nokta içi hangar gibi çok geniş 2 tane erkek evladım var bu nedenle geniş araç tercihimiz oldu genişlik konusunda çok tatminkar içinde arka koltuktan ayak ayak üstüne atarak oturabilirsiniz müthiş geniş..
    - yol tutuşu gayet iyi cüssesine göre bence , yol sesi alıyor falan demiş bazıları eski 2017 sonrası kasalarda yalıtım konusunda ciddi çalışmalar yapılmış bence kabin içinde yol sesi yok fakat motorun homurtusunu hafifte olsa duyuyorsunuz buda keyif veriyor bana bazılarını belki rahatsız edebilir ama çok enteresandır 1.6 motor sanki V8 motor gibi homurduyor devirlenince gayet hoş bir ses bence ben şahsen rahatsız olmadım.
    - Tam bir aile arabası çoluklu çocuklu aileler için yaratılmıs güzel bir araç bence..
    - Şanzumanı geç tepki veriyor vs diyenler olmuş açıkçası ben böyle birşey hiç hissetmedim gayet yeterli seviyede geçişler sessiz ve seri size hiçbir sıkıntı hissettirmiyor , a3 kullanıyordum öncesinde onda bile tepkiler hissedilir seviyede daha yavaştı .

    Bu araçlar alakalı çok atıp tutanlar olmus bilmiyorum araca gerçekten binan tanıyan insanlar mı ? ben şahsen çeşitli arabalara sürekli binen biriyim E250 Coupe sinden tutun a5 a3 qasqhai gibi farklı farklı araçlara binme şansım oldu bu araç kesinlikle SPOR araba değil, SPOR araba muamelesi yapan insanlar ve spor araba beklentisinde olan insanlar var bunu anlamak zaten mümkün değil, bu araba size kesinlikle SUV jeep hissi veriyor..

    Olumsuz hissettiklerim
    - kapı kolları daha kaliteli olabilirdi
    - multimediası son derece yeterli ama daha kaliteli bir arayüz yapabilirlerdi ama kesinlikle yeterli düzeyde.

    Bunların dışında bu aracın herhangi bir kusuru vardır desem hakkını yemiş olurum. Almak isteyenlerede kesinlikle tavsiye ederim gönül rahatlıgıyla alabilirler çok memnunuz gerçekten... Fiyatına göre kusursuz ki bence fazlasını hakediyor . Saygılar




  • ostrah O kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    2005 model xtrail Elegance kullanıcısıyım. Araç yaklaşık 5 yıldır bende ve çok ama çok memnunum. Benim aldığım arkadaş çelik sübap taktırmış, şu ana kadar hiç bir sorun çıkarmadı. Şehiriçi ve şehirlerarası yolda tam bir şehir otomobili. Arazide ise beni hiç üzmedi ki ben at-çek yapıyorum dolayısıyla Marmaris'ten Datça'ya kadar girip çıkmadığım koy, azmak vs kalmamıştır. Hem de yağmurun en şiddetli olduğu zamanlarda yani zeminin hem engebeli hem de çamur olduğu yerlerde kullandım aracımı. Azmak/dere geçişlerinde hiç su alır mı diye düşünmek zorunda hissetmedim kendimi. Beni hiç üzmedi. Hele çok ta sağlıklı olmayan lastiklerle Torosları diğer araçlar sağda beklerken geçince yeniden aşık oldum aracıma.
    Bahsettiğiniz diğer araçlarla kıyaslayamam çünkü kullanmadım onları. Ancak benim kullandığım meralarda bahsettiğiniz araçları hiç görmedim, muhtemelen de hiç göremem ;-)
    Umarım yardımcı olabilmişimdir
    Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negral10 -- 13 Kasım 2019; 11:45:22 >




  • Merhaba arkadaslar bende 2004 m.nissan xtrail sahibiyim 5 ay once aldim cok ta memnunum iyi ki de almisim diyorum allah nasip etti cok sukur araniza katilali az bir zaman oldu ama formu uzun zamandir takip ediyorum cok faal olmamasina rağmen aslinda biraz daha faal olamsi guzel olur dikkatimi ceken bir durum var bu formda bir cok arkadasimiz araclarin arizalarindan ve yolda yada calisirken stop ettigini LPG den dolayi motorun daha cok omrunun azaldigini ve piyasalarinin yavaş oldugunu yani satmak istediginde biraz daha zor satildigini soluyor
    Peki anladik da 1.bu araclarin garantileri bitmis 2000 den 2008 arasi araclar yani yaklasik 8 ila 16 yaslarinda araclar ve km.lere baktigimda 200-300-350 gibi km.yampis araclar var dusuk km.cok az ve sahibinden de hic bulunmuyor dusuk km.araclar neyse toparlamak gerekirse konuyu birakinda bu yastaki araclarda ufak tefek arizalar olsun ve LPG takilan her aracin motorunun omru normalden daha hizli azaliyo sadece bu xtrail lere ozel degil bu durum piyasaya gelince alan kisi satmiyor o neden acaba bir de boyle dusunmek lazim bakiyorum yukarda dedigim gibi km.ler 300-400 lere ulasmis bu cok kullanişsiz oldugundanmi degil bizim ilkemizde abiler yada galari ve tamirci yaninda calisan arkadaslarimiz ne derse bizler onu yapiyoruz neymis o cok yakarmis neymis onun vergisi falaymis falan gibi gibi ama bir gercek var onlar da bizler gibi insanlar yani herkesin farkli zevki ve rengi var bizim ilk dusundugumuz ucuz olsun ama en iyisi olsun az yaksin ama en guclusu olsun yok boyle bisey bizim su bindigimiz xtrail ler 30 bin ila 60 bin tl arasi rakamlarda ama jipe biniyoruz 4x4 demi ama piyasayi yavaşlatan durum da bu yani insanlar arac buyuk cok yakar masrafi agir parcasi pahalli gibi dusuncelerle almayi dusunmuyolat ama bu araclara binenlere sordugunda hep ayni atabanin daha ust modelini almaya calisiyorlar isin kisacasi eger aracina bakarsan oda seni uzmez bu paralara jipe binmek super bir keyif jipe bindigin de bu yakitalr super bisey bu tip arizalari kafaniza takip sorun etmeyin derim hepinizden yazdiklarimda suç lisan ettimse herkesten özör dilerim nacizhane gorüşumdur saygilar sevgiler dostlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34eko -- 20 Nisan 2016; 22:03:58 >




  • aunsalg82 A kullanıcısına yanıt
    Makyajlı kasa X-Trail 3,5 ay oldu alalı...eşim kullanıyor...Sert kullanır ve yakıt tasarrufu falan hiç düşünmez- bir an önce A noktasından B noktasına gider...İstanbul içi yoğun trafikte tüketimi 8-9 lt arası...Eğer çok fazla dur-kalk olursa 10-11 lt. bile oluyor.

    Genelde ben Haftasonları kullanıyorum...Sakin trafikte benim kullandığım zaman tüketim 6,2 - 6,4 lt. oluyor :)

    Bütün mesele gaza basarken biraz dikkat etmek lazım...Yaşım 50+ ve aracı sakin kullanırım.

    Aracı atak ve hızlı kullanırsanız tüketimde aynı oranda artıyor.
  • Merhaba 2015 CVT PPP Xtrail kullanıyorum. Senelik izin bitişi Eskişehir'den İstanbul'a dönüşte aracımı hız sabitleyici ye aldığımda araç bir anda aptalladı.
    Hız sabit olduğu halde devir saati 2000-3000 rpm arası en az 8-10 kere gaz verip gaz kesti. Sonra hız sabitleyiciyi kapatıp ayakla gaza basınca da gene aynı şeyi yaptı. İstanbul'a gelene kadar en 10 kere hız sabitleyiciyi açıp kapadım gene aynı sorun oldu. Arabaya herhangi bir arıza kaydı düşmedi ve depo yarım doluydu. Sizce neden kaynaklanmış olabilir? Yakıtı sadece opet ve shell den aldım şimdiye kadar başka yakıt kullanmadım. Benim aklıma ilk gelen yakıt filtre ve daha sonrada şanzuman. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan varsa yardımcı olursa sevinirim. Aracın garantisi 17 temmuz da bitecek.
  • enclock kullanıcısına yanıt
    Rica ederim. 1 ay kadar önce yazmışım tamamını buraya kopyalıyorum:


    Hocam hayırlı olsun. Yeni X-Trailciler olarak biz daha canlı tutarız inş forumu.

    Bir gün 200 bin liralık bir araç alacak olsam heralde baya bir nazımı çekerler diye düşünürdüm ama tabiri caizse ben yamuk yapmamaya çalıştım satış temsilcilerine 😃 Aynen ben de zar zor alabildim istediğim renk aracı bitmek üzereydi akşam pazarında son tezgahı kapışan teyze misali oldu biraz.

    Benim ilk gözlemlerim overall.da harika bir araç fiyatının hakkını veriyor. Hani bazı ürünler vardır manueldir ama ağır abidir güven verir, o cinsten. Tabi bu aracın elektronik sistemlerinin yeterli olmadığı anlamına gelmez ama D-SUV segmentindeki yaklaşık 3-4 kat fiyatlı emsallerine göre daha az elektronik olduğu söylenebilir. Bu sizin bir araçtan ne beklediğiniz ile alakalı. F/P olarak piyasadaki en makul mantıklı araç. Zaten ÖTV de 7-8 gün içinde bitmesi de bunun göstergesi.

    Teknolojik olarak tek eksiği adaptif hız sabitleyici. Ayrıca ekran çözünürlüğünün düşük olması dar alanda parklarda tam yanaşmanız gerekirken bazen renkleri tam ayırt edememenize yol açıyor. Bununla beraber ekran üzerinde kalan mesafe yeşil-sarı-kırmızı renklerle de gösterildiği için mesafeyi kolaylıkla öngörebiliyorsunuz illaki örneğin beyaz renkli duvarın tam nerede olduğunu ayırt etmek gerekmiyor. Yalnız manevra anında acele etmemekte fayda var zira o renklerin ilk harekete geçip ekrana yansıma süresi 1 saniyeyi falan buluyor.

    Amortisörleri süper rahat.

    Açılır cam tavan araca büyük ferahlık katıyor. Perdesini kapattığımda artık rahat edemiyorum ve kutuda seyahat ediyormuş gibi hissediyorum, yıllarca nasıl sürmüşüm diyorum cam tavansız.

    Otomatik bagaj kapısı büyük rahatlık.

    Uyuz olduğum özellikleri:

    - Multimedya ekranının düşük çözünürlüğü.

    - Araç hareket ettiğinde kapıları otomatik kilitlemiyor. Kesin Japonların başına gelen milyonda bir ihtimalli bir case.ten çıkmıştır bu süreç değişikliği. Adamlar da hemen aksiyon almalıyız diye kendilerine sorumluluk yükleyip iptal etmiştir otomatik kilitleme özelliğini. Ağa burası İstanbul, her yer Tokyo mu yapma bunu allasen.

    - Çocuk kilidi otomatik değil kapı içinden manuel.

    - Bagaj kapağını ayak hareketi ile açmaya çalışmayın toplum önünde rencide olursunuz 😃 Zannediyorum sensör örneğin 5-6 saniyede bir kontrol ediyor bir hareket olup olmadığını. Dolayısıyla 5-6 saniye boyunca deli gibi ayak sallayıp durmayı göze almak gerekiyor.

    - Kullanma kılavuzu çok sıkıcı ve dandik ve kullanışsız. Evde A4e basıp onu da ikiye kesmişler ve uhu ile yapıştırmışlar gibi duruyor. Satış tanıtım broşürü bundan 10 kat kaliteliydi.

    - Emin değilim ama radyosu biraz kalitesiz mi çekiyor yayını? Her an spotify mı dinleyecez yahu.

    Ayrıca aşağıda bir arkadaş bahsetmiş ilk günden itibaren düşük hızda frenlerde bir gıcırtı sesi var. Bunun bir kısmı anladığım kadarıyla frene basarken motorun gaz kesmemesinden kaynaklı. Bu aynı zamanda çok malca ve balataları eskitecek birşey değil mi? Örneğin yokuş aşağı dur kalk yaparken vitesi boşa alıp öyle dur kalk yapın o gıcırtı sesi daha az geliyor. Kırmızı ışıkta durunca (auto-stopun devreye girmediği zaman) beklerken vitesi boşa alırsanız araba bir rahatlıyor sanki. Buradan şunu çıkarıyorum (konu hakkında teknik bilgim yok, sadece çıkarım); demek ben frene basarken araba da gaza basıyormuş?

    Kırmızı ışıkta dururken sanki sert durursanız auto-stop devreye giriyor, yumuşak durursanız devreye girmiyor?

    Bu eleştiriler, aracın esas keyif veren özelliklerinin yanında tali kalıyor. Aslolan araçtan aldığınız keyf.

    Herkese hayırlı olsun. Allah kazasız belası sürüşler ailelerimizle güzel yolculuklar nasip etsin.




  • eğitimci-danışmanım,
    önceki aracım kadjar idi,
    Eğitimlerde olumsuz örnek gösterdiğim, nasıl olur dediğim kadjar kapı düğmelerinde ışık olmaması, maalesef bir üst, yani D sınıf araçlarımızda da var, sadece şöför tarafında tek tuşla açma kapama olduğunu, diğerlerinde olmadığını söylemiyorum yine;)
    sesli arama yok
    adaptif hız sabitleyici yok
    sınırlayıcı ve sabitleyiciden çıkınca tekrar girmek gerek, yani hafıza yok (kadjarda var)
    iç ambiyans yok
    360 derece kullanışsız, kamera çözünürlükleri çok yetersiz
    15 yıl önceki megane privilage de olan anahtarsız yaklaşınca açılma, uzaklaşınca temassız kapanma bizim araçta yok
    hızlanınca otomatik kapı kilitleme B sınıfı araçlarda bile varken bizim araçta yok
    radyo kanal görseli yok, multimedya arayüzünü söylemiyorum bile

    araçtan memnun muyum, evet
    ama insan D sınıfı araç alıyorsa iki yazılım, üç kuruşluk malzeme ek maliyetleriyle hallocak bu saçma eksikliklerin olması can sıkıyor doğrusu.




  • Karanlık ortamda karşıdan araba gelmez ise yanar fakat sokak lambasını bile algılıyor.Benim araç bu şekilde sizde şöför kapısı açılınca bip sesi var mı.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: GGrib

    Bir haftadır yorum gelmediğine göre ya bu sayfaya kimse bakmıyor, ya da yazılan doğru bulunuyor demektir.
    X-trail'i genel olarak beğenen birisi olarak, X-trail sahiplerinden ve meraklılarından daha fazla yorum, bilgi, görüş vb. gelmesini isterdim. Dmek ki X-trail'i alanlar gezmekle meşgul

    quote:

    Orjinalden alıntı: GGrib

    Dün X-trail'e yakından bakmaya gittim. Arka koltukların sabit oluşu ve benim NOTE'a göre bile diz mesafesinin daha az oluşu beni hayal kırıklığına uğrattı. Bence Nissan en kısa zamanda genişlettiği bagaj alanının bir kısmını arka koltukları geri kaydırılır yaparak kabin kısmına aktarmaya imkan tanımalı. Yoksa ileride bu arabayı alacak olursam çocukları mutlu edemem...





    Merhaba,
    Benim 2003 benzinli, abimin 2009 dizel x-trail i var..
    Genel makyaj dışında öyle aman aman bir fark yok. Benzinli eski model kalkışlarda daha iyi, üst hızlarda bayılıyor. Dizel de tam tersi.
    Kullanım olarak bence x-trail cok rahat bir araç, birde köşeli yapısı ve uzun burunundan dolayi, kullanırken heybetli bir havası var.
    Bence kötü yanı şu, çok yüksek süratlere çıkmıyor. Yada ben denemiyorum. Yani otobanda rahat 120-140 gidiyor ama herhangi basit bir sedan gibi, bas 180 olsun, yok.. Bence bu araçları kullananlarda aramıyor bence.
    birde bende daha once 1.8 benzinli Freelander vardı, ondan daha yumuşak, güçlü, sessiz ve rahat.. Aklınıza takılan birsey olursa, zevkle yanıtlarım..




  • 80 milyara Audi A4 gibi bir araç alacağıma, X-trail'i tercih ederim. Tercih kişiden kişiye değişir tabi. Biraz aile biraz da macera yaşanabilecek bir araç olarak düşündüğümde, 200 km/s sürat yapmasındansa, kışın zorlu koşullarda beni yolda bırakmaması daha önemli diye düşünüyorum.

    Arazi aracı olmamasına rağmen, TCS (traction control sistem) sistemine sahip bir aracım vardı. Ustasına bu sistem ne işe yarıyor diye sorduğumda; "gençler bunu devreden çıkarıp patinaj yapar" demişti. Patinaj çekmemeye yarıyor diye düşünmüştüm. Öyleydi de. Ne zaman ki kışın buz tutmuş hafif rampa yukarı yolda diğer araçlar teker teker yolda kalırken gaz pedalındaki titreşim ve gösterge lambasından TCS sisteminin devreye girip çıktığını görerek o yolu aştım, olayın kalkışta pati çekip çekmemekten daha önemli olduğunu anladım. Yani kıssadan hisse tüm bu akıllı 4 çeker vb. teknolojik imkanlar gün gelir kritik bir durumda çok işe yarayabilir.

    Sağlıcakla kalın.




  • Çiçeği burnunda bir 2009 X-Trail 2.0 dci LE sahibiyim. Yıllarca arazide 2 teker ile yol alırken çoluk çocuk derken 4 tekere geçtik. Eh serde dağlara özlem var ne yapalım geniş bir 4X4 bizi paklar dedik. ÖTV indirimi vs derken iyi de indirim ile aldık.
    Neden X-Trail
    1. Bagajı
    2. Nissan'ın bu konudaki tecrübesi, evimin köşesine park eden 1990 model Patrol'ün hala diri kasası da etkili olmadı değil.
    3. İçinin passattan sonra bile ferahlığı
    4. Fiyatı (Bu fiyata muadilleri Subaru, CRV, RAV4 ve Vitara - Subaru çok harcadığından, CRV off-road kabileti olmadığından, RAV4 ve Vitara küçüklüğünden dolayı elendi ama her biri kendine göre mükemmel, diyecek hiç lafım yok)

    İlk izlenimlerim.
    Yılların VW kullanıcısı olarak ilk başta iç malzeme kalitesi kötü gelmişti. Ama bir süre sonra gözüm alıştı galiba gayet hoş gözüküyor. Sanki bana kolay kolay bir şey olmayacakder gibi.
    Sürüş konforu son sahip olduğum Passat'tan bile daha iyi (Bana göre)
    Yakıt sarfiyatım henüz 500 Km'de olduğum için 10 lt'nin altına inmedi ama servisi uyardı ilk 1.500 km fazla yakar diye. Yine de makul...
    4X4 zorlamadım henüz rodajda olduğundan ama hafif testlerimde çok güvenilir geldi. Hele motosikletten sonra Kullandıkça daha iyi anlarım umarım.
    Bayağı büyümüş bu arada, kendimi SW bir araçtan ziyade ciddi yüksek bir arazi aracında hissediyorum.
    Dizel motor, yakıt almaya girdiğim pompacı beni benzin pompasına yanaştırmaya çalıştı.Dizel olduğuna inanamadı. Bence son derece makul bir sesi var.
    Ayrıca aldığım gün alt koruma yaptırdım. Yol sesi neredeyse yok gibi.
    Çocuklar bayıldı, tek sorunum keneler, ona kesin bir çözüm bulursam her hafta sonu kamtayım, bekleyin yaylalar...
    Ben tavsiye ediyorum, bence de Türkiye'de değeri henüz keşfedilmedi.




  • Selam Mut1bu ve diğer arkadaşlar,

    Benim arabamda 2005 model ve aracın benden önceki sahibi bana satıştaki evrakları dosya halinde vermişti. Evraklar arabada halen duruyor fatura,tescil evrakları ve diğerleri. Arabaya bir bakıp dara konusunda birşey var mı haber veririm.
  • arkadaşlar konu dağılmasın,
    burayı eski x-trail cilere bırakalım.
    karışıyor.

    yeni x-trail için konu:

    http://forum.donanimhaber.com/m_92778648/tm.htm

    burada.undefinedundefinedundefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenersonmez -- 10 Temmuz 2014; 12:19:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jakoben35

    Nihayet aracimi satmis bulunuyorum.Galerici vasitasiyla satabildim 3 ayda. Nissan micra yada eski göz agrim primera tekna alacagim nasipse.X-trailler icin bir kaç not daha ilave edeyim araci almak isteyen yada merak edenlere.X-trailler lpgye gectikten sonra maalesef sapitiyor arkadaslar.Alacaksaniz ya lpg taktirmayin benzinde kullanin yada imkanlar el verirse dizelini alin.1-2 sene biner satarim diyorsaniz almayin cunku her sene daha fazla deger kaybediyor bu arac.T30 kasalara yani 2001-2007 arasi modellere elegance donanimli dahi olsa asla ve kat'a 38-40 bin lira gibi paralar vermeyin.O fiyatlara dizel ve otomatik captiva ve antara var gidin onlardan alin.X-traillerin devamlı aks ve aks başı, z rotları ve ön balataları arıza vermesi,su geçişlerinde ( öyle derin su değil tabii) bilyalarının arızalanıp değişim gerektirmesi, LPG den dolayı motor arıza lambasının hiç sönmemesi, 4 yılda motoru yemesi gibi sorunlar yaratabilecegini unutmayin.Ve bir arac hakkinda fikir edinirken araci kullananin degil araci kullanip satmis birinin daha objektif seyler söyleyebilecegini unutmayin.X-trailler hakkinda baska sorusu olan arkadaslar olursa elimden geldigince yardimci olmaya calisirim

    X trail alacak arkadaşlar,öncelikle x trail in motoru primera ile aynı motor..lpg ile ilgili sorunlar bana kalırsa ,takılan lpg kiti ve kiti takan usta ile ilgili olabilir.
    ben de 1,5 senedir x trail kullanıyorum ve lpg ile ilgili bir sorun yaşamadım,,şükürler olsun..genel olarak hiç bir sıkıntı yaşamadım.
    yukarıdaki arkadaşın ifadesine göre x traili kullanana değil satana soracaksın demek yanlış bir ifade ve halen sorunsuz x trail kullanan arkadaşlara bir nevi yalancı demek olur..
    öncelikle bu tarz bir araç alacaksanız ucuz araba peşinde koşmayın,temiz kullanılmış sorunsuz arabayı bulup,sorunsuz yıllarca kullanın,,




  • Merhaba arkadaslar,gordugum kadari ile burda yorumda bulunanlardan kimse araci test etmemis,dis gorunusu ve ozelliklerini okuyup yorum yazmis.Zaten millet olarak oturdugumuz yerden ahkam kesmeyi cok severiz.
    Gecen hafta bu araci kiraladim ve 2 aile olarak tatile ciktik,2 buyuk ebevenyn ve 3,5 yasinda 2 cocuk toplam 6 kisi idik. Bu araci tercih etmemizin sebebi 7 kisilik olmasi idi ayrica elektronik oyuncaklari ve guvenlik onlemleri,donanim bakimindan zengin olmasi. Kiralamadan oncede bir nissan bayisine gidip test ettim hosuma gitti,kendimde nacize otomobiller hakkinda bilgi sahibi olan sektor icersinde bulunan birisiyim.
    Kiraladigimiz arac full donananima sahip en ust paketti,istanbul havalimani subesinden teslim aldik ve araca ilk defa biz bindik 70km de idi evin onunde koltuk musambalarini dahi ben söktum.Arac 1,6 motor 130hp tiptoronik yani otomatik,motor araci gayet rahat goturuyor hicbir sıkıntı yok.BUNDAN SONRASI ÇOK ÖNEMLİ Sabah erkenden guneye gitmek icin istanbuldan yola ciktik,bursaya yaklasirken klima durdu calismadi bursada yetkili servise gittik fakat cok yogun oldugu icin ilgilenmek istemediler o sekilde cok sicak ve cocuk viyaklamalari esliginde izmire kadar geldik,izmirde kiralama sirketi aracimizi degistirdiler ve birebir ayni aractan verdiler bu seferki aracta sifirdi ilk biz kullandik 24km de idi.Hersey yolunda derken izmiri biraz gecince yeni aracinda klimasinda ayni sorun oldu,ve o sekilde tatilimizi tamamlayip istanbula evimize bu sabah donduk. Su anda araba kapimin onunde ve yarin teslim edecegim.Ayrica farlari gece cok kisa bir mesafeyi gosteriyor kesinlikle kazaya davetiye cikariyor zor yol aliyorsunuz. Tabiri caizse olu gozu gibi.
    Aracin artilari ve eksilerini anlatayim kisaca ondan sonrasi size kalmis ister alin ister kiralayin ister satin.

    ARTILARI:
    Guvenlik paketleri,on arka ve yan kameralari,serit takip sistemi,ve ozelliklikle navigasyonu bir harika.
    Motoru vites gecisleri ve yakit tuketimi sinifina gore ideal.
    Skywindow yani acilir tavan guzel.
    Yol tutusu sinifina gore cok guzel,ayrica suspansiyonuda mukemmel.

    EKSILERI:
    Malum klima problemi (isininca klimanin kompresoru sisiyormus o yuzden calismiyormu soylenen bu)
    Gece normal farlarin cok kisa bir mesafeyi aydinlatmasi (Ayari falan yok)
    Tiyatro oturma duzeni yani arka koltuklarin on koltuklara nazaran yuksekte olmasi,insana guvensizlik veriyor ve konforlu degil,sanki heran on camdan firlayacakmissin hissiyati veriyor.
    Arka sira yani 3. Sira koltuklari actiginizda bagaj yok denecek kadar az,2 kucuk valiz zor sigiyor. Ayrica bagajdaki katlanir 3. Sira koltuklara cocuklari oturttugumuz halde cacuklarin dizleri cenesinde idi.(2 kucuk kiz cocugu 3,5 yasinda) buyuk insan kesinlikle oturamaz ve sanki kuyuya dusmussun gibi cam olayi yok.
    Motor sesi iceri fazla gelmiyor fakat ruzgar ve ozellikle teker yol sesi oldugu gibi icerde kafa sisiriyor cok rahatsiz ediyor.

    Simdilik soyleyecegim bu kadar merak ettiginiz birsey varsa sorabilirsiniz yardinmci olurum,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attila Khan

    Hocam bilgiler icin tskler bizim patron X-Trail begenmis 125 bin Black Edition dizel otomatik ama bana otomatik vitesi ile ilgili sorular sordu bende Nissan sitesine girdim ama bulamadim bu araclarda tam olarak hangi tip otomatik sanziman var asagidakilerden hangisidir ?

    1 - Eski tip tork konvertörlü tam otomatik ( sorunsuz ) olan sanziman misal Honda Civic 2012 - 2014 modellerdeki ?
    2 - Cift kuru kavrama 6 ileri yari otomatikler ( DSG - EDC - Powershift vesaire ) sorunlu olanlar ?
    3 - CVT 7 ileri sanziman - Suzuki X-Cross aracindaki gibi sorunsuz tipte olan ?

    Yine benim Nissan sitesinde tespit edemedigim Black Edition modeli ile Platinium modelinde tam olarak ne fark ediyor cunku fiyatlari farkli Platinium biraz daha yüksek olduguna gore birkac özellik fazla olmali. Birde Nissan hic bilmedigimiz bir marka bunun boyasi su bazli degildir dimi Civic lerde olan hassas boya sorununu yasar miyiz, servisleri iyi ve yeterli midir bakım masrafi nasildir, yedek parcada sikinti yasanir mi kisa kisa özetleyebilir misiniz özetle bu arac alinir mi alinirsa bizi üzer mi ? Patronun suandaki araci Renault Scenic düz vites en üst paketi. Tskler

    Sayın hocam,

    Bahsettiğiniz sanırım yeni kasa. Eğer bana soruyorsanız yeni kasaya şöyle bir baktım ama çok da ilgimi çekmedi.
    Donanım seçenekleri için :http://www.nissan.com.tr/araba-modelleri/yeni-x-trail/versiyon-donanim
    buraya bakabilirsiniz.

    Genel olarak aslında motorda değil ama aksesuarlarda fark oluyor. Mesela önceki seride (T31 kasa) 2010 da çıkan platinumda geri görüş kamerası, jant çapı, arka koltuk ısıtması, far gibi detaylarda fark yaratılmıştı. Bu serilerde de aynıdır. O kısım biraz özel tercihlerle ilgili.

    Ben özellikle 2000 cc ve 4x4 gibi güç unsurunun yeni kasada bir seçenek olarak sunulmamasını yadırgadım. Ama bu Nissan' ın satış politikası ne de olsa. Zira bu seri çıkmadan T31 in satış fiyatı 150 bin TL ye ulaşmıştı. Nissan daha ekonomik (satış, vergi, yakıt tüketimi gibi) modellere yönelmiş gibi duruyor. Diğerlerinin yaptığı gibi 4x4 ü bile kızağa almış 2WD yi tercih etmiş.

    X trailler tam otomatik değil. Sizin listede 2 veya 3 olabilir. Ama ben vites problemi duymadım. Genelde sorunsuz araçlar. Parça vs sorunu yok. 2009 aracımda akü değiştirdim. Bir de geçen marş otomatiği arızalandı. Kolayca hallettiler. Ama tekrar edeyim ben T 31 kasadan bahsediyorum. Yeni seriyi bilmiyorum.




  • Merhaba,
    Ben 29000 tl ye aldım.
    Ancak 175000 km de motor ve şanzuman kusursuz onayı alınca aldım. Ön yarı orjinal arka kapılar bir çamurluk arka bagaj kapağı boyalı.
    Bende aynı mesafe yapıyorum köprüden karsıya her gün. Su an 4x4 benzinde test ediyorum daha sonra lpg de edeceğim.
    Fullediğimde öğrendiğinde paylaşırım.
    Araç çok güzel gerçekten bir kaç yıldır bakıyordum artık nasip oldu.
    Sürüş çok zevkli, normalde honda civic sefan 2014 kullanıyorum artık o aracı eline almıyorum oyuncak gibi geliyor :)
    Bu gerçekten iyi bir makine..
    Ancak satmak için almak ayrı bir karar o konuda çok yorum yapamam ben satmayı düşünmeden aldım inşallah uzun yıllar kullanmak istiyorum.
  • Cevabınız için çok teşekkür ederim,Şanzıman yağı konusunu x trail kullanan bir arkadaştan öğrendim,kilometre yüksek olduğu için değiştirmenin daha iyi olacağını söyledi.İyi akşamlar
  • Merhaba arkadaşlar,

    Yaklaşık 1,5 yıldır 2004 T30 kasa 2.0 Luxury kullanıcısıyım. 109000 km'de aldım ve şu an 134000 km'de.

    Kamp yapmayı, balık tutmayı, fotoğraf çekmeyi seven "off-road" yapmayan ama "off the road" yaşamayı seven ve bu araçla 25.000 km toplam yol yapmış biri olarak

    1- Araç konforludur. Binek araçlara binmek istemezsiniz.

    2- Benzin sarfiyatı yüksektir.

    3- Lpg'de kullanmanızı tavsiye ederim. Marka tercihinizi Prins olarak yapın.

    4- Hangi marka lpg kullandığınıza bağlı olarak değişmekle birlikte aracınızı yüksek devirlerde de kullanmak zorunda kaldığınız için bir süre sonra çelik subap değişimi gerekecektir çünkü benzin içerisindeki kimyasallar soğutma özelliği taşır iken lpg kuru yakıt olarak geçer ve soğutma özelliği yoktur. Bundan dolayı da alüminyum subaplar yüksek ısılara maruz kalınca erir. Zaten aracınızın performansı düşer ve ayağınızı gazdan çekince bazen stop etmeye başlar (bende öyle olmuştu). Çelik subap maliyeti 1500 tl civarındadır. Zaten değişimle beraber performans artışını da hissedersiniz. Alacağınız araç lpg kiti takılmış ise silindir basıncını kontrol ettirin ve olması gerekenden az ise size ipucu verecektir. Araç ile ilgili servis deneyimi olmayan rastgele kimselere yaptırmayın.

    5- Yüksek hızlara çıkma ihtiyacınıza cevap vermekte zorlanır ve tüketimi artırır. 160 km üstüne de gerek yok zaten böyle bir araçta. Ortalama 120-140 arası bir hız size yeterse doğru araçtasınız. Çünkü güvensizlik hissettirmez.

    6- Yokuş performansı iyi değildir. Ama zaten yokuş yukarı hızlı çıkmak çok da iyi değil. Kayserideyim. Erciyes dağına çıkan yokuşta 80 km hızla çıkabiliyorum biraz yüksek devirlerde.

    7- Araç önden çekişli. Ancak ön konsolda 3 opsiyon düğmesi var bunun için. 4x2 4x4 ve difflock 4x4. Bu size istediğiniz sürüş tipini seçmek için güzel bir opsiyon olarak sunulmuş. Bu da yakıt tüketimini kontrol edebilmek açısından önemli bir artı.

    8- Lpg'den dolayı motor arıza lambası yanar. Motorda arıza olduğu anlamına gelmez. Sonuçta benzin tüketimi için üretilmiş bir araç. Ancak 30-40 tl karşılığında EM327 gibi bir küçük alet alıp, aracın far yüksekliği ayar düğmesinin biraz altındaki sigortaların bulunduğu yerin kapağını çıkardığınızda göreceğiniz bir tak kullan yerine takıp, telefonunuzun bluetooth özelliği ile bağlanarak temel sorunları görüp ekrandan silebilirsiniz. Hatta öyle ki gerçek arıza var mı diye merak edip telefonunuzdaki yazılımdan kontrol bile edebilirsiniz. 4. silindire gelen lpg hortumu çıkınca ne olduğunu bu alet sayesinde anlayıp kendim yerine takmıştım. 4. silindir ateşleme hatası (ingilizce) yazıyordu. Benzine alınca motordan gelen taktuk sesler ve gösterge panelindeki motor arıza lambasının yanıp sönmesi ve uyarı sesi kesiliyordu. Sakin bir yere kadar benzinle devam edip motor soğuduktan sonra 4. silindire giren hortumun çıktığını gördüm ve takınca sorun düzeldi. Çünkü hortum çıkınca silindire yakıt gelmiyor ve araç 3 silindirde çalışıyordu.

    9- Benim için en önemli özelliği arka koltuklarının bagaj seviyesinde yatarak dümdüz olması ve kampta içinde istediğim rahatlıkta kalabilmem. İlgilenen için müthiş bir bagaj hacmi demek aynı zamanda. Ayrıca benim Lpg depom simit depo ve 40 lt. Şehir içinde 250 km rahatlıkla yapıyor 32 lt civarında tüketimle. Şehir dışında abartılı kullanmazsanız 350 km gördüm ortalama inişli-çıkışlı bir uzun yolda.

    10- Kışın soğuk çalıştırma (cold start) sesi biraz 1-2 dk yüksektir. Sonuçta hidrolik, yağ vs pompalıyor. Sonrasında sessiz bir araçtır.

    11- Arazide hakikaten çok başarılıdır. Kampa giden, balık avına giden biri olarak söylüyorum dediğimi yabana atmayın. Youtube'da izleyin yapabileceklerini. Ama aracınızın limitlerini bilmeniz gerekir.

    12- Göstergesinin yeri önceleri garip gelebilir ama sonraları hoşunuza gider. Göstergelerde fonksiyonların hepsine ait ışıklar vardır. Vites, far, 4 çeker vs. Ayrıca vitesin kendi yanındaki harfler için de lamlara vardır. Eğer yanmıyorsa lamba patlaktır genelde ve işi bilen bir serviste 5 dakikada değişir.

    13- Otomatik vites geçişleri hemen hemen hiç hissedilmez. Şirket aracım otomatik vites fluance idi ve farkı biliyorum. CVT 4 ileri şanzuman kullanılmaktadır. Zaten CVT şanzuman sorunsuzdur. Ferrari formula 1 mekanik takım lideri CVT şanzumanı bıraktıktan sonra en büyük hatalarımızdan biri demişti.

    14-Kaloriferi normaldir ancak dış hava bağlantısını kesmeye çalıştığınızda az da olsa içeri dış hava girer. Kışları kapattığımda az da olsa öndeki aracın egzoz kokusu gelebildiğinden biliyorum. Kliması kabul edilebilir derecede iyidir ama ellerinizi üşütmez. Ayrıca teyp konsolunun her iki yanında kapaklı içecek koyma yeri vardır ki yazın içeceğinizi soğutabilirsiniz. Ama bu düzenek klimaya bağlı olduğundan klima çalışmaz iken sadece o bölgede soğutma olmaz.

    15- Ben aldıktan 1 ay sonra Navitech 212 F model bir double-din multimedia taktırdım geri görüş kamerası ile birlikte. Çok işime yarıyor. Hele de park ederken. Park sensörü zaten var. Ancak direksiyon kumandasi ile uyumlu olmadı. Öğrendiğim kadarıyla zaten bu modellerde mümkün değil.

    16- Cruise control yok.

    17- Yol sesi almıyor denemez ama lüks segmentle kıyaslamazsanız en fazla diğerleri kadar.

    18- Güvenlik gayet iyi gibi. Bir keresinde artık kabak hale gelmiş lastiklerim yüzünden kaydım ve öndeki doğan marka aracın tamponunu dağıttım resmen. Benimkinde ise emin olun hiçbirşey yoktu. Abartısız yoktu. Çok sağlam bir araçtır, hani kaya gibi derler ya. Sonuçta çarpma anında airbag açılmalı ama açılmadı çünkü kendi ön tamponumdan çarpmanın nereden olduğunu bile anlamadık desem yeri var.

    19- İç aydınlatması çok iyi değil. Belki de daha yüksek ışık veren ampuller kullanılabilir ama mevcut hali çok iyi değil. İç-ön aydınlatma düğmeli bir lamba ile ve kapı açıldığında yanmıyor. Ama kapı açılınca orta ve bagaj aydınlatması yanıyor. Belki de benim aracımda sıkıntı vardır, bilemiyorum.

    20- Aracın ön konsolunda dijital klima var. Havanın yönünü ve derecesini ayarlayabiliyorsunuz, göstergesi her detayı gösteriyor, dışarının ısısı ya da içeriyi kaç dereceye getirmek istediğiniz gibi.

    21- Vites topuzunun altında bir düğme var. Bu düğme aslında basılı gibi duruyor. Ama üzerine bastığınızda geri tepiyor hissiyatı verince aktif hale geliyor ve gösterge panelinde sarı bir uyarı çıkıyor (şimdi hatırlamıyorum yazısını). Şu işe yarıyor. Diyelim 110 km hız ve 4. viteste 2800 devirde gidiyorsunuz. Düğmeye bastığınızda gazda herhangi bir değişiklik olmadan araç kendini 3. vitese alıyor ve hızlanıyor. Devir saati de yükseliyor tabi. Siz düğmeye tekrar basana kadar 4. vitese geçmiyor. Bu yokuşlarda ya da araç sollarken çok işinize yarıyor ama ekstra bir güç filan yok ortada. Araçta zaten vites olarak 1 ve 2 var. Bu vitesler de dik yokuşlarda, devir yükselse dahi, iniş ya da tırmanış esnasında vitesi değiştirmemek için kullanılıyor ve inanın çok işe yarıyor özellikle arazi şartlarında.

    22- Karlı havalarda ve zeminde tahmin edemeyeceğiniz bir başarısı var 4wd olduğunda. Diğer suv'ları da biliyorum emin olun. Zaten 10 yıldır sınıfının en iyi aracı seçiliyor.

    23- Aracın 2. eli zayıf. Meraklısına bir araçtır. Ancak şöyle bakın 100.000 TL'lik bir arabaya 35-40 bin TL gibi bir fiyata biniyorsunuz.

    24- Sınıfının en büyük sunroof'una sahiptir ki doyum olmaz.

    25- Hakikaten çok geniştir. Hem önde hem arkada herkes rahat oturabilir ferahlıkla ( 1.90 boy ortalaması olan aileler için geçerli değildir).

    Keyif arabasıdır. Keyfini çıkarın. Tavsiye ederim kesinlikle. Ben eğer değiştirebilirsem 2008 dci ve 140000 km'den düşük bir Xtrail ile değiştirmeyi düşünüyorum imkanlarım uygun olduğunda.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.