DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
İnternet explorer de sorunum var
1
Cevap
0
Favori
1.700
Tıklama
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> İnternet explorer de sorunum var
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      351 Mesaj
      20 Ocak 2009 20:48:01
      her eplorer sayfası açtığımda şu yazı çıkıyor hemen arama çubuğunun altında.

      internet explorer is currently running with add-ons disabled.

      Bir türlü çözüm bulamadım.Yardımcı olurmusunuz arkadaşlar...


      _____________________________

    • Yarbay
      2872 Mesaj
      20 Ocak 2009 22:20:15
      İngilizce bir çözüm ama sen uyarlamasını yaparsın.

      # Click Start -> All Programs -> Accessories -> System Tools, and then click Internet Explorer (No Add-ons).
      If your browser appears to be working properly in Internet Explorer (No Add-ons) mode, continue with the following steps to help identify which add-on may be causing the problems. If you’ve used Internet Explorer’s (No Add-ons) mode and are still experiencing issues, try our KB Article, How to perform common troubleshooting steps for Internet Explorer 7 Beta. Information found here can help you further troubleshoot problems that may be connectivity and network-related or caused by a third party application or by a specific website’s code.

      # To isolate the specific browser add-on that is contributing to the issue, you can use IE’s Manage Add-ons feature to pick specific add-ons to disable:

      1. Click Tools -> Internet Options.
      2. Click the Programs tab, then Manage add-ons (see figure below):

      Note: The Manage Add-ons option under Tools is disabled in No Add-ons mode so you must go to Internet Options, Programs, Manage add-ons to manually enable/disable add-ons.



      Select an add-on in the Name list, and then click Disable (see figures below):





      #

      4. Click OK, OK again, OK again and then close IE.

      # Restart IE normally and see if your problem is resolved.

      1. If it is, you should uninstall the specific add-on via Control Panel’s Add/Remove Programs or the applications own uninstaller.
      2. If the problem persists, you will need to repeat steps 1-3 until you have identified the specific add-on causing the problem.

      ALINTI:http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/07/25/678113.aspx








      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> İşletim Sistemleri ve Yazılımlar >> Yazılım Genel >> İnternet explorer de sorunum var
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.