Şimdi Ara

Kendi Üzerinize Olmayan Hatlarınızı Üzerinize Alabilirsiniz (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
598
Cevap
1
Favori
123.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben de dün gittim turkcell'in birine; babamın adına olan hattımı kendi üzerime alacaktım.. şekerbank a ücret yatırmam gerektiğini söylediler.. dedim böyle olmamalı, kendi sitenizde bie duyurmuşsunuz, ücretsiz diye dedim, önüme bilgisayar koyup hani nerede gösterin gibilerinden bir şey söyleyecekken birden hatırladığını ifade etti, ama o kanunun soyadları birbirine tutanlar arasında olmadığını o yüzden yapamayacaklarını söyledi.. sinir olup, çıktım.. ne bu böyle yaa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICDeddPeople

    ben de dün gittim turkcell'in birine; babamın adına olan hattımı kendi üzerime alacaktım.. şekerbank a ücret yatırmam gerektiğini söylediler.. dedim böyle olmamalı, kendi sitenizde bie duyurmuşsunuz, ücretsiz diye dedim, önüme bilgisayar koyup hani nerede gösterin gibilerinden bir şey söyleyecekken birden hatırladığını ifade etti, ama o kanunun soyadları birbirine tutanlar arasında olmadığını o yüzden yapamayacaklarını söyledi.. sinir olup, çıktım.. ne bu böyle yaa..


    "o kanunun soyadları birbirine tutanlar arasında olmadığını o yüzden yapamayacaklarını"
    Öyle bir madde yok.Şikayet et ve başka bayiye git.Kanun aşağıda





  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssbrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ICDeddPeople

    ben de dün gittim turkcell'in birine; babamın adına olan hattımı kendi üzerime alacaktım.. şekerbank a ücret yatırmam gerektiğini söylediler.. dedim böyle olmamalı, kendi sitenizde bie duyurmuşsunuz, ücretsiz diye dedim, önüme bilgisayar koyup hani nerede gösterin gibilerinden bir şey söyleyecekken birden hatırladığını ifade etti, ama o kanunun soyadları birbirine tutanlar arasında olmadığını o yüzden yapamayacaklarını söyledi.. sinir olup, çıktım.. ne bu böyle yaa..


    "o kanunun soyadları birbirine tutanlar arasında olmadığını o yüzden yapamayacaklarını"
    Öyle bir madde yok.Şikayet et ve başka bayiye git.Kanun aşağıda




    evet, aynen öyle ancak şimdi turkcell müşteri hizmetlerini aradım, oraya anllatım durumu, para istiyorlar dedim.. bayan da doğruladı! şekerbank a 31,10 TL yatırmanız gerekiyor dedi.. hatta bu işlemi ücretsiz yaptırdığını söyleyenler olduğunu söyledim (forum dan okuduklarımı) olamaz öyle bir şey dedi.. ne sinir bunlar ya..




  • tekrar ara başka müşreti hizmetleri görevlisiyle konuş demek o bayan yeni işe girdi Zaten kanunun harici kendi sitelererinde de yazıyor
    http://www.turkcell.com.tr/yardim/duyurular/abonelikkayitlarininguncellenmesi
    Kesinlikle bedava.31,1TL değil 31,1Krş bile alamazlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssbrc

    tekrar ara başka müşreti hizmetleri görevlisiyle konuş demek o bayan yeni işe girdi Zaten kanunun harici kendi sitelererinde de yazıyor
    http://www.turkcell.com.tr/yardim/duyurular/abonelikkayitlarininguncellenmesi
    Kesinlikle bedava.31,1TL değil 31,1Krş bile alamazlar



    diyorlarki ''sizin işleminiz devretme oluyor, bütün haklarınız devredilecek, o yüzden devir ücreti alınması gerek'' yanlış bir şey mi yapmaya çalışıyorum? hattım babamın üzerine, ve benim üzerime almaya çalışıyoruz.. olay bu değil mi?




  • Arkadaslar dedemin uzerine kayitli hattimi ustume alma istegyle bugun birkac bayiiye ugradim
    Ancak hicbirinde islemimi gerceklestiremedim.
    Hepsi oyle birsey yok diyor.Biride o dediginiz sadece acik hat alanlar icin gecerli diyor.
    Dayanamayip musteri hizmetlerini aradim durun bakin size kanitliycam simdi diyerek....
    Musteri hizmetleri yetkilisi evet hattin sahibi gerekiyor ve para odeyeceksiniz demezmi...Utandim vallahi...
    Insanlari yalan soyletiyor durumuna dusuruyorlar..Resmen ayip yahu...
    Para sorun degil ama dedem burada degil vekaletle ugrasmam gerekecek...
    Izmirde bu isi sorunsuz halleden bir bayi varmi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ICDeddPeople


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssbrc

    tekrar ara başka müşreti hizmetleri görevlisiyle konuş demek o bayan yeni işe girdi Zaten kanunun harici kendi sitelererinde de yazıyor
    http://www.turkcell.com.tr/yardim/duyurular/abonelikkayitlarininguncellenmesi
    Kesinlikle bedava.31,1TL değil 31,1Krş bile alamazlar



    diyorlarki ''sizin işleminiz devretme oluyor, bütün haklarınız devredilecek, o yüzden devir ücreti alınması gerek'' yanlış bir şey mi yapmaya çalışıyorum? hattım babamın üzerine, ve benim üzerime almaya çalışıyoruz.. olay bu değil mi?



    Evet bütün haklarınız devredilecek zaten.Devir adı üstünde.Doğru yapıyorsunuz.Olay dediğiniz gibi.Sorun olmamalı.Şikayet edin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ndnz

    Arkadaslar dedemin uzerine kayitli hattimi ustume alma istegyle bugun birkac bayiiye ugradim
    Ancak hicbirinde islemimi gerceklestiremedim.
    Hepsi oyle birsey yok diyor.Biride o dediginiz sadece acik hat alanlar icin gecerli diyor.
    Dayanamayip musteri hizmetlerini aradim durun bakin size kanitliycam simdi diyerek....
    Musteri hizmetleri yetkilisi evet hattin sahibi gerekiyor ve para odeyeceksiniz demezmi...Utandim vallahi...
    Insanlari yalan soyletiyor durumuna dusuruyorlar..Resmen ayip yahu...
    Para sorun degil ama dedem burada degil vekaletle ugrasmam gerekecek...
    Izmirde bu isi sorunsuz halleden bir bayi varmi acaba?


    Müşteri hizmetlerindeki bilmiyordur.O kadar çok şeyi bilmeleri gerekliki bazı şeyleri hepsi bilemiyor.


    Size bugünkü olayı anlatayim.Ben ilk devir işlemi yapmaya çalıştığımda bana buradaki bir turkcell ilatişim merkezi hayır kesinlikle olmaz 31TL almam gerekli ayrıca hat sahibi olan dayınız buraya gelmeli demişti.Bende olamaz kanun çıktı yok böyle birşey demiştim.Onlarda yapamayız demişlerdi ve yapmamışlardı.Bende başka yere gidip 1-2 sayfa geride anlattığım şekilde yapmıştım.Daha sonra işim bitti diye sevinmeyip bana ilk gittiğim yerde zorluk çıkaran bayiyi Turkcell'e şikayet etmiştim.Kanuna uymuyorlar benden hat sahibini yanımda getirmemi ve 31TL para istiyorlar şeklinde turkcellin sitesinden şikayette bulunmuştum.Bugün sabah telefonum çaldı arayan işlemimi yapmayan bayiyidi.Turkcellin kendilerini aradıklarından bahsetti.Yanlış anlaşılma olduğundan bahsetti Özür diledi.Bu kanun ilk çıktığına Turkcell'in tüm İletişim merkezilerine haber verip akraba üzerinde devir yapılmaycağını söylediğini söyledi.Daha sonra Telekomünikasyon kurumunun uyarısıyla bunun değiştiğini isteyen herkesin istediğin kişiden alabildiğini söyledi.İstediğiniz an gelip devir işlemini yaptırabileceğimi söyledi.Bende gerek kalmadı başka bayide hallettim dedim ve kapadım.
    Yani işin özeti bayiler para almak için uygulamıyorlar,bazıları gerçekten bilmiyor olabilir ama kötü niyetli kişiler var para almak için zorluk çıkarıyorlar.Benim olaymı daha önce anlatmıştım gittiğim 2. bayide devir yaptırıcam demiştim.Hat sahibi+31TL lazım dedi kadın.Bende demiştim olmaz kanun var."Hmm o zaman yapalım" demişti ve 5dk da halletmişti.İşte kötü niyete bir örnek...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ndnz

    Arkadaslar dedemin uzerine kayitli hattimi ustume alma istegyle bugun birkac bayiiye ugradim
    Ancak hicbirinde islemimi gerceklestiremedim.
    Hepsi oyle birsey yok diyor.Biride o dediginiz sadece acik hat alanlar icin gecerli diyor.
    Dayanamayip musteri hizmetlerini aradim durun bakin size kanitliycam simdi diyerek....
    Musteri hizmetleri yetkilisi evet hattin sahibi gerekiyor ve para odeyeceksiniz demezmi...Utandim vallahi...
    Insanlari yalan soyletiyor durumuna dusuruyorlar..Resmen ayip yahu...
    Para sorun degil ama dedem burada degil vekaletle ugrasmam gerekecek...
    Izmirde bu isi sorunsuz halleden bir bayi varmi acaba?


    evet, aynen benim de böyle oldu.. açık hat falan olsa diye lafa başladı ama ben susturdum, madem olmuyor boşuna anlatmayın gibilerinden.. bakalım ne yapacağım artık.. turkcell e bir de mail attım aramalarını bekliyorum..




  • Daha önceki mesajlarımda da belirttim bir bayi işlem için benden ücret istedi ve Turkcell'e mail atarak durumu şikayet ettim. Turkcellden biri arayıp sizin yaptığınız devir çünkü hat babadan oğula geçiyor aynı soyad olmaz, işlem için para ödemeniz gerekmekte dedi iyice sinir oldum. Bu cevabı Turkcell genel merkezinden verebiliyorlarsa tek çare bunları TK ya şikayet etmek. Toplu şikayet edersek belki bir sonuç alabiliriz.

    http://www.tk.gov.tr/Tuketici/Sikayetler_ve_Oneriler/sikayet22.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssbrc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ICDeddPeople


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssbrc

    tekrar ara başka müşreti hizmetleri görevlisiyle konuş demek o bayan yeni işe girdi Zaten kanunun harici kendi sitelererinde de yazıyor
    http://www.turkcell.com.tr/yardim/duyurular/abonelikkayitlarininguncellenmesi
    Kesinlikle bedava.31,1TL değil 31,1Krş bile alamazlar



    diyorlarki ''sizin işleminiz devretme oluyor, bütün haklarınız devredilecek, o yüzden devir ücreti alınması gerek'' yanlış bir şey mi yapmaya çalışıyorum? hattım babamın üzerine, ve benim üzerime almaya çalışıyoruz.. olay bu değil mi?



    Evet bütün haklarınız devredilecek zaten.Devir adı üstünde.Doğru yapıyorsunuz.Olay dediğiniz gibi.Sorun olmamalı.Şikayet edin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ndnz

    Arkadaslar dedemin uzerine kayitli hattimi ustume alma istegyle bugun birkac bayiiye ugradim
    Ancak hicbirinde islemimi gerceklestiremedim.
    Hepsi oyle birsey yok diyor.Biride o dediginiz sadece acik hat alanlar icin gecerli diyor.
    Dayanamayip musteri hizmetlerini aradim durun bakin size kanitliycam simdi diyerek....
    Musteri hizmetleri yetkilisi evet hattin sahibi gerekiyor ve para odeyeceksiniz demezmi...Utandim vallahi...
    Insanlari yalan soyletiyor durumuna dusuruyorlar..Resmen ayip yahu...
    Para sorun degil ama dedem burada degil vekaletle ugrasmam gerekecek...
    Izmirde bu isi sorunsuz halleden bir bayi varmi acaba?


    Müşteri hizmetlerindeki bilmiyordur.O kadar çok şeyi bilmeleri gerekliki bazı şeyleri hepsi bilemiyor.


    Size bugünkü olayı anlatayim.Ben ilk devir işlemi yapmaya çalıştığımda bana buradaki bir turkcell ilatişim merkezi hayır kesinlikle olmaz 31TL almam gerekli ayrıca hat sahibi olan dayınız buraya gelmeli demişti.Bende olamaz kanun çıktı yok böyle birşey demiştim.Onlarda yapamayız demişlerdi ve yapmamışlardı.Bende başka yere gidip 1-2 sayfa geride anlattığım şekilde yapmıştım.Daha sonra işim bitti diye sevinmeyip bana ilk gittiğim yerde zorluk çıkaran bayiyi Turkcell'e şikayet etmiştim.Kanuna uymuyorlar benden hat sahibini yanımda getirmemi ve 31TL para istiyorlar şeklinde turkcellin sitesinden şikayette bulunmuştum.Bugün sabah telefonum çaldı arayan işlemimi yapmayan bayiyidi.Turkcellin kendilerini aradıklarından bahsetti.Yanlış anlaşılma olduğundan bahsetti Özür diledi.Bu kanun ilk çıktığına Turkcell'in tüm İletişim merkezilerine haber verip akraba üzerinde devir yapılmaycağını söylediğini söyledi.Daha sonra Telekomünikasyon kurumunun uyarısıyla bunun değiştiğini isteyen herkesin istediğin kişiden alabildiğini söyledi.İstediğiniz an gelip devir işlemini yaptırabileceğimi söyledi.Bende gerek kalmadı başka bayide hallettim dedim ve kapadım.
    Yani işin özeti bayiler para almak için uygulamıyorlar,bazıları gerçekten bilmiyor olabilir ama kötü niyetli kişiler var para almak için zorluk çıkarıyorlar.Benim olaymı daha önce anlatmıştım gittiğim 2. bayide devir yaptırıcam demiştim.Hat sahibi+31TL lazım dedi kadın.Bende demiştim olmaz kanun var."Hmm o zaman yapalım" demişti ve 5dk da halletmişti.İşte kötü niyete bir örnek...



    Bugün bir gelişme daha oldu Turkcell mail atarak bir kez daha özür diledi

    Yani uzun lafın kısası hat kimin üzerine olduğu farketmeksizin kendi üzerinize hiç bir ücret ödemeden alabilirsiniz.

    Not: Eğer vaktiniz varsa gidin devir işlemini yapın 31TL ödeyin.31TL fişinizi alın.Mahkemeye verin.O para size kat kat geri döner




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ndnz

    Arkadaslar dedemin uzerine kayitli hattimi ustume alma istegyle bugun birkac bayiiye ugradim
    Ancak hicbirinde islemimi gerceklestiremedim.
    Hepsi oyle birsey yok diyor.Biride o dediginiz sadece acik hat alanlar icin gecerli diyor.
    Dayanamayip musteri hizmetlerini aradim durun bakin size kanitliycam simdi diyerek....
    Musteri hizmetleri yetkilisi evet hattin sahibi gerekiyor ve para odeyeceksiniz demezmi...Utandim vallahi...
    Insanlari yalan soyletiyor durumuna dusuruyorlar..Resmen ayip yahu...
    Para sorun degil ama dedem burada degil vekaletle ugrasmam gerekecek...
    Izmirde bu isi sorunsuz halleden bir bayi varmi acaba?


    Evet izmirde sorunsuz halleden bayi var.
    Gümrük'te Halkbankın karşısındaki Turkcell Abone Merkezinde yapılıyor.




  • mesela başkasının adına kayıtlı olan vodafone hattımı ücretsiz üzerime alabilirmiyim şuanda devam ediyormu bu olay ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmeric

    mesela başkasının adına kayıtlı olan vodafone hattımı ücretsiz üzerime alabilirmiyim şuanda devam ediyormu bu olay ?


    Yani arkadaşım sana kim cevap verirki.12 sayfa bu konu hakkında yazı yazılmış.Hadi hepsini oku demiyorum ama yarım sayfasını dahi okusan cevabını bulursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssbrc -- 21 Eylül 2009; 14:29:07 >
  • ben anlamadım ya nasıl kendi üzerime olmayan hattı alabilirim imza falan atılmıyormu peki kaç tl hatlar ve kaç yaşındakilere satılıyor
  • Evet HAttı Adınıza Alabilirsiniz...,

    Sinirlenmeye Gerek Yok. Daha Çok Soran Olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxsuskunxx

    ben anlamadım ya nasıl kendi üzerime olmayan hattı alabilirim imza falan atılmıyormu peki kaç tl hatlar ve kaç yaşındakilere satılıyor


    Satılan bir şey yok.Var olan hattınız sizin üzerinize değilse üzerine alacaksınız.



    quote:

    Orijinalden alıntı: vodafone silver

    Evet HAttı Adınıza Alabilirsiniz...,

    Sinirlenmeye Gerek Yok. Daha Çok Soran Olacaktır.



    ama sinirlenmeyeyimde ne yapayim




  • Arkadaşlar konu belirtildiği gibidir.

    Normal şartlarda abonelerin cep telefonuna 5955'ten kısa mesaj gidiyor.

    Bu mesajda T.c kimlik numarası isteniyor hattın yasal sahibinin T.c kimlik numarasını

    yazmanız durumda hattın yasal sahibi yine aynı kalıyor fakat hattın yasal sahibini

    tanımıyorsak veya kendisiyle irtibata geçemiyorsak vefat eden biriside olsa

    hattı kendi üzerimize alabiliyoruz. Eskiden Veraseten devir vardı devir işlemlerinde

    belirtildiği gibi gerekli kişilerin resmi evraklarla Turkcell Extralara başvuru yapmaları gerekiyordu.

    Fakat şimdi eğer Sim kart sizdeyse hattı üzerinize alabiliyorsunuz.

    İşlemler : TURKCELL İLETİŞİM MERKEZİ VE FLAGSHİPLERDE YAPILIYOR.

    İşlem yaptırmak için giderken muhakkak Sim kartımızı ve kimliğimizi yanımızda bulundurmamız gerekiyor.

    Onun haricinde herhangi bir kişi veya evrak ihtiyacı bulunmamaktadır.

    Turkcell Çağrı Merkezi
    Müşteri Temsilcisi




  • Merhaba,

    Eşimin 7-8 yıldır kullandığı kontörlü hattı üzerine almak istiyoruz. Yakınımızdaki bir Turkcell ekstraya gittiğinde hat sahibinin 500 küsur milyona ulaşmış başka bir faturalı hat borcu yüzünden devir işlemini yapmıyoruz demişler. Bayiden beni aradı telefonla elemanla görüştüm. Eşimin borcu olsa hat vermeyebilirsiniz ya da sözleşme yapmayabilirsiniz. Ancak başkasının borcunun bizi alakadar etmediğini ve bundan sorumlu tutulamayacağımızı söyledim. Kanunu belirttim. Kanunu biliyoruz ve uyguluyoruz ancak hat sahibinin borcu var o yüzden devir yapamayız diyor. Hat sahibi müşteri kara listede diyor başka bir şey demiyor. Güya sistem buna müsade etmiyormuş. Başka bir bayiye gitmesini söyledim. Orada da aynı şeyleri söylemişler. Bana göre böyle bir gerekçe de kanuna aykırı ve doğru da değil.

    Yorumlarınızı bekliyorum. Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eksen1

    Merhaba,

    Eşimin 7-8 yıldır kullandığı kontörlü hattı üzerine almak istiyoruz. Yakınımızdaki bir Turkcell ekstraya gittiğinde hat sahibinin 500 küsur milyona ulaşmış başka bir faturalı hat borcu yüzünden devir işlemini yapmıyoruz demişler. Bayiden beni aradı telefonla elemanla görüştüm. Eşimin borcu olsa hat vermeyebilirsiniz ya da sözleşme yapmayabilirsiniz. Ancak başkasının borcunun bizi alakadar etmediğini ve bundan sorumlu tutulamayacağımızı söyledim. Kanunu belirttim. Kanunu biliyoruz ve uyguluyoruz ancak hat sahibinin borcu var o yüzden devir yapamayız diyor. Hat sahibi müşteri kara listede diyor başka bir şey demiyor. Güya sistem buna müsade etmiyormuş. Başka bir bayiye gitmesini söyledim. Orada da aynı şeyleri söylemişler. Bana göre böyle bir gerekçe de kanuna aykırı ve doğru da değil.

    Yorumlarınızı bekliyorum. Selamlar.


    Kanunda öyle bir madde yok ama sistemleri gerçekten müsade etmiyor olabilir.Yazılımsal olarak müdahale etmek gerekebilir o yüzden uzun iş gibi görünüyor ama duruma göre kanuna aykırı.Hat sahibi isterse seri katil olsun üzerinize alabilirsiniz Bu kanunun en temel amacı veritabanlarının güncel olmasını sağlamak.Turkcell'e tel açıp sorun.




  • herhangi bir ücret talep edilmiyor demi? hat sahibiyle soyadlarımız aynı bunda bir problem çıkarıyorlarmı?
    ankarada bu işlemi sorunsuz yaptıran arkadaşlar varsa nerde yaptırdılar teşekkürşler
    quote:

    Orijinalden alıntı: turkcellcallcenter

    Arkadaşlar konu belirtildiği gibidir.

    Normal şartlarda abonelerin cep telefonuna 5955'ten kısa mesaj gidiyor.

    Bu mesajda T.c kimlik numarası isteniyor hattın yasal sahibinin T.c kimlik numarasını

    yazmanız durumda hattın yasal sahibi yine aynı kalıyor fakat hattın yasal sahibini

    tanımıyorsak veya kendisiyle irtibata geçemiyorsak vefat eden biriside olsa

    hattı kendi üzerimize alabiliyoruz. Eskiden Veraseten devir vardı devir işlemlerinde

    belirtildiği gibi gerekli kişilerin resmi evraklarla Turkcell Extralara başvuru yapmaları gerekiyordu.

    Fakat şimdi eğer Sim kart sizdeyse hattı üzerinize alabiliyorsunuz.

    İşlemler : TURKCELL İLETİŞİM MERKEZİ VE FLAGSHİPLERDE YAPILIYOR.

    İşlem yaptırmak için giderken muhakkak Sim kartımızı ve kimliğimizi yanımızda bulundurmamız gerekiyor.

    Onun haricinde herhangi bir kişi veya evrak ihtiyacı bulunmamaktadır.

    Turkcell Çağrı Merkezi
    Müşteri Temsilcisi





  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.