Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (31. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.076
Cevap
113
Favori
1.408.866
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fransız arabalarının süper sorunlu olduğu dilden dile dolaşıyor ama gerçeklik payı nedir, keşke bilimsel bir şekilde bir araştırılsa. Ben 45bin km. Renault Clio HB kullandım, yaşadığım en büyük sorun far lambasının patlamasıydı. Genelde nasıldır bilemem ama bazı şeyler bana şehir efsanesiymiş gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ticbilen



    ilk arabam citroendi, sonra peugeot 205 1.9 Gti ve ardından 306 s16... nihayet honda civic aldım ve sanayiden servisten tamirciden kurtuldum. uzun süre honda dan başka arabaya binmem diye düşünüyordum. Bir otomobilin marşına her bastığınızda çalışacağını ve siz motoru durdurana kadar çalışmayı sürdüreceğini bilmek çok güzel bir duygudur, ne demek istediğimi anladığınıza şüphem yok. Fransızlara gelince, her an sizi yarı yolda bırakabileceklerini, olmadık anda olmadık bir yerlerinin bozulup ütopik rakamlara onarılabileceklerini, garantileri dolar dolmaz bir metres gibi kanınızı emmeye başlayacaklarını bilmemek için hiç fransız arabası kullanmamış olmak lazım. Ve tabiki size yaşattıkları muhteşem sürüş keyfini ve eşsiz deneyimi bilmemek içinde... ;)

    Sedefli Beyaz 3008 PREMIUM PACK - 1.6 HDi 110 bg - Auto6R siparişimi verdim. Sanırım çarşamba gibi arabamı alırım. Honda kadar sorunsuz olamayacağına şüphem yok. heleki bu kadar yeni teknolojiler ile donatılmış bir araç mutlaka bir sürü sıkıntı yaratacak.

    Aslına bakarsanız insanın bir otomobili olduğunu anlaması için ona biraz zaman ayırması, onunla ilgilenmesi, arızaların çözümleri için araştırması soruşturması iyi oluyor... Kısaca bir otomobil ile bir yerden bir yere gitmekten fazlasını yaşamak, birliktelikte ufak tefek maceralar olması hiçte fena olmuyor. Honda müthiş bir araçtı ve inanın birlikte geçen 7 senede varlığını bile unutturacak kadar sorunsuzdu. Ama ben fransızlarla geçen maceralı günlerimi özledim.

    Tasarım konusunda Nissanın müteahhit tipli Qashqaisinden çok çok daha genç ve modern. Oldukça agresif görünüyor ki piyasadaki şaşı bak şaşır tipli bir sürü otomobilin arasından kolayca sıyrılacaktır.

    İç mekan verdiğim paranın karşılığını aldığımı hissettirdi.

    Cam tavan için tek tereddütüm zamanla perdesinin sarkma yapması, ama perdeyi çok sık kapatacağımı sanmam, bu nedenle sarksada sorun olmaz.

    Bir depo ile 1000 km. zaten başlı başına bir tercih sebebi. (1 depo = 60lt mazot x 3 tl = 180 tl / 1000 km. =kilometrede 0,18 kuruş)

    Bir sürü teknolojik oyuncağı var. Teknoloji marketlerinden alışverişi çok seven birisi olarak park halinde bile elimde kullanma klavuzu, sürücü koltuğunda uzun ve keyifli zamanlar geçireceğime şüphem yok.

    otomatik olmayan ama otomatikleştirilmiş düz vitesi çok büyük sürpriz oldu. Yıllardır otomobilden anlayanlar hep demezmiydi otomatik şanzımanlı araçlar hem gitmez hem de çok yakar diye. Birilerinin kulağına gitmiş olsa gerek ki manuel şanzuman kullanıp arayada benim için vites değiştirecek mekanizma yerleştirivermişler. hem performans kaybını engellemiş hemde yakıttan tasarruf etmişler.

    direksiyondaki vites kolları eşe dosta hava atmaktan başka bir işe yararmı acaba, bunuda kullandıkça anlarım. Ama zaten vites değiştirmek istesem düz vites alırdım arabayı. Bu nedenle benim çok işime yarayacaklarını sanmıyorum.

    Bu dört çeker olmayıp bir elektronik kontrol sistemi ile farklı yol koşullarında sürücüye destek olan ve 4 çekere alternatif olarak üretildiği öne sürülen sisteme gelince nasıl olup ne yapacağına dair bir fikrim yok, ama eğer denildiği gibi sürüş güvenliğimi arttıracaksa sevinirim. arttırmazsa veya alışamazsam da kapatırım olur biter. Zaten arazi koşulları için bir araç tercih edecek olsam peugeot almayı düşünmezdim çünkü arazi ve 4x4 konusunda iddası olan bir marka olduğunuda düşünmüyorum. şehirde veya şehirler arasında nereden bulucam araziyi de girip tonla para ödediğim arabamla taş toprak içinde dağ bayır gezicem... :) Zaten artık eskisi gibi karda yağmıyor. Yağmur yağınca arabanı yere zamkla yapıştırsan kaç yazar. Biri gelip tosladıktan sonra senin araban kaç çeker olursa olsun aynı. üstelik trafik kuralları en basit teknolojilerle üretilmiş araçlara göre yazılmış. Daha uzunca süre de güncelleme öngörülmüyor. Bu kurallara uyarsan murat 124 olsa altında yol tutuşu derdin kalmaz. :))

    Asıl endişem; aracın bluetoothunun iphone ile uyumlu olmaması oldukça büyük bir mesele olabilir. Bu olursa kazara, ne yapar eder bu sorunu halledene kadar yakalarından düşmem fransız amcaların. Evet bence bu araçta karşıma çıkabilecek en kötü sürpriz bu olabilir ki bluetooth kulaklık alıp 3 kere kullandıktan sonra bir kenara atmışken bunu araçta nekadar sık kullanırım bilemiyorum. üstelik zaten iphonenun şarjı az gidiyor, bir de bluetooth açıkken yarım günde biter. Hayırlısı...

    aracın içi bana ferah gelmişti, ta ki Annemi götürüp 3008 i gösterdiğimde bana "umarım daha fazla kilo almazsın oğlum, yoksa bu araca sığamazsın" diyene kadar. O zaman farkettim ki içi dışarıdan verdiği izlenime oranla oldukça dar. bir de sürücü ile yolcuyu bu kadar ayırmak neden. bu aracı sadece 20 senedir evli olup eşinden çoktan sıkılmışlara mı satmayı planlamışlar. Yolda azıcık kaynaşmak istesek aramızda koocaman bir dolap var. Maalesef bunu çok geç farkettim. Ama ne demişler, çok muhabbet tez ayrılık getirirmiş. İyidir biraz mesafe, iyidir.

    Bu arada yağmur sensörü silecekler, follow me home özellikli ve gene sensörlü farlar, sert frende yanıp sönen dörtüler, soğutuculu koocaman bir dolap, "donduk yahu kapat şu klimayı" olayına son noktayı koyan, sürücü ve yolcuya farklı ısı koşulları oluşturan otomatik klima sistemi, hız sabitleyici, arabada çanta vs. bırakabilmek için müthiş bir yenilik olan çift katlı bagaj, bir sürü saklama gözü, şimdi kulağa gereksizmiş gibi gelsede zamanı gelince günü kurtaracak olan şarjlı el feneri, 6 airbag, cam tavan, hem 1.6 olup hem dizel olup hemde otomatik vites seçeneği sunan ve en az yakan bu aracı almak için beni ikna eden özelliklerden sadece bir kaçı. İngilizce bilen arkadaşlar peugeotun orjinal sitesinden 3008 in basın bültenini indirip okumalısınız. 3008 ile ilgili tüm bilgiyi bu bültende bulabilirsiniz. 3008 adı nereden gelmiş' e kadar anlatmışlar.

    Son söz; Benim için bu araca alternatif bir başka araç yok. . . Umarım beni çok üzmez...

    Yüz yıl önce istanbulun en iyi ayakkabıları yapan bir kunduracı karısı için elinden gelen en iyi ayakkabıyı yapmaya karar vermiş, gece gündüz uğraşmış ve yapmışta. çırağını çağırıp "oğlum, al bu kunduraları ablana götür ver" demiş. çırak ayakkabıları kaptığı gibi soluğu adamın metresinin kapısında almış, Kadın ayakkabıların güzelliğini görünce gözlerinin içi gülmüş. almış ayakkabıları çırağın elinden denemiş ama ayakkabılar en az dört numara küçük. Sonra uyanmış mevzuya. Ardından seslenmiş, yolundan çevirmiş çırağı. "Delikanlı, git ustana, ver bu ayakkabıları ve deki karısını seven adam metres tutmaz"

    Öle işte.. metres vs. anlatıyodum ya başta, konuyu bu hikaye ile bağlayayım dedim. (Kunduracı da Rahmetli annaannemin babası olur, annanennem anlatmıştı, nur içinde yatsın)

    Sevgiler








    hocam ne guzel anlatmissin ya :) koy bir dergiye okunsun :) sacma sapan arac arastirma yazilari yaziyorlar keske senin gibi yazsalar :) gercekten cok iyi anlatmissiniz :) kazasiz belasiz surusler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: me9830

    Fransız arabalarının süper sorunlu olduğu dilden dile dolaşıyor ama gerçeklik payı nedir, keşke bilimsel bir şekilde bir araştırılsa. Ben 45bin km. Renault Clio HB kullandım, yaşadığım en büyük sorun far lambasının patlamasıydı. Genelde nasıldır bilemem ama bazı şeyler bana şehir efsanesiymiş gibi geliyor.


    Türkiyede her şeyin bir efsanesi var. Bilimsel araştırma fikrine katılıyorum; ülkemizde satılan araçlarla ilgili müşteri memnunuiyeti ,arıza durumları, uzun dönem testleri vs gibi şeylerin yapıldığı bir otomobil tüketicileri birliğine ihtiyaç var sanırım. Çocukluğumda 1988 model R11 GTS aracımız vardı ve memnunduk. Şu an da 3008 aracımız var ondan da memnun sayılırız. Fiat için çoğu ucuz kalitesiz der 100 bin km Grande Punto kullandım memnunum. Birisi araç hakkında yorum yapınca değilde insan kendi kullanınca anlıyor ancak, ne dergiler doğru söylüyor ne de satıcılar.




  • öncelikle ticbilen arkadasa cok tesekkurler.. emeginize saglik..

    arkadaslar benim endişemin başında makinacı bir arkadaşımın sakın 3008 alma o tarz arabalar büyük oldukları için bir süre sonra sağı solu dökülmeye, yayılmaya başlar
    sürekli ses problemleri yaşarsın diye tavsiyede bulundu..

    bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim..(peugeot istanbul merkezini aradım böyle bir problem olmayacağını söylediler ama kimse malını kötülemez)

    saygılar..
  • acaba 3008 devamı gelirmi 1. jenerasyon olarak kalmaz inşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zehirli

    öncelikle ticbilen arkadasa cok tesekkurler.. emeginize saglik..

    arkadaslar benim endişemin başında makinacı bir arkadaşımın sakın 3008 alma o tarz arabalar büyük oldukları için bir süre sonra sağı solu dökülmeye, yayılmaya başlar
    sürekli ses problemleri yaşarsın diye tavsiyede bulundu..

    bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim..(peugeot istanbul merkezini aradım böyle bir problem olmayacağını söylediler ama kimse malını kötülemez)

    saygılar..
    Beğendiyseniz çok sevindim.
  • Aracı çarşamba alma durumum çok zor gözüküyor. 2011 başı yoğunluğundan ötürü bir kaç gün daha bekleyecekmişim. bu günlerde araç alanlarda benzer bir gecikmeyi ön görseler iyi olur.



    sevgiler,


    quote:

    Orijinalden alıntı: ticbilen



    ilk arabam citroendi, sonra peugeot 205 1.9 Gti ve ardından 306 s16... nihayet honda civic aldım ve sanayiden servisten tamirciden kurtuldum. uzun süre honda dan başka arabaya binmem diye düşünüyordum. Bir otomobilin marşına her bastığınızda çalışacağını ve siz motoru durdurana kadar çalışmayı sürdüreceğini bilmek çok güzel bir duygudur, ne demek istediğimi anladığınıza şüphem yok. Fransızlara gelince, her an sizi yarı yolda bırakabileceklerini, olmadık anda olmadık bir yerlerinin bozulup ütopik rakamlara onarılabileceklerini, garantileri dolar dolmaz bir metres gibi kanınızı emmeye başlayacaklarını bilmemek için hiç fransız arabası kullanmamış olmak lazım. Ve tabiki size yaşattıkları muhteşem sürüş keyfini ve eşsiz deneyimi bilmemek içinde... ;)

    Sedefli Beyaz 3008 PREMIUM PACK - 1.6 HDi 110 bg - Auto6R siparişimi verdim. Sanırım çarşamba gibi arabamı alırım. Honda kadar sorunsuz olamayacağına şüphem yok. heleki bu kadar yeni teknolojiler ile donatılmış bir araç mutlaka bir sürü sıkıntı yaratacak.

    Aslına bakarsanız insanın bir otomobili olduğunu anlaması için ona biraz zaman ayırması, onunla ilgilenmesi, arızaların çözümleri için araştırması soruşturması iyi oluyor... Kısaca bir otomobil ile bir yerden bir yere gitmekten fazlasını yaşamak, birliktelikte ufak tefek maceralar olması hiçte fena olmuyor. Honda müthiş bir araçtı ve inanın birlikte geçen 7 senede varlığını bile unutturacak kadar sorunsuzdu. Ama ben fransızlarla geçen maceralı günlerimi özledim.

    Tasarım konusunda Nissanın müteahhit tipli Qashqaisinden çok çok daha genç ve modern. Oldukça agresif görünüyor ki piyasadaki şaşı bak şaşır tipli bir sürü otomobilin arasından kolayca sıyrılacaktır.

    İç mekan verdiğim paranın karşılığını aldığımı hissettirdi.

    Cam tavan için tek tereddütüm zamanla perdesinin sarkma yapması, ama perdeyi çok sık kapatacağımı sanmam, bu nedenle sarksada sorun olmaz.

    Bir depo ile 1000 km. zaten başlı başına bir tercih sebebi. (1 depo = 60lt mazot x 3 tl = 180 tl / 1000 km. =kilometrede 0,18 kuruş)

    Bir sürü teknolojik oyuncağı var. Teknoloji marketlerinden alışverişi çok seven birisi olarak park halinde bile elimde kullanma klavuzu, sürücü koltuğunda uzun ve keyifli zamanlar geçireceğime şüphem yok.

    otomatik olmayan ama otomatikleştirilmiş düz vitesi çok büyük sürpriz oldu. Yıllardır otomobilden anlayanlar hep demezmiydi otomatik şanzımanlı araçlar hem gitmez hem de çok yakar diye. Birilerinin kulağına gitmiş olsa gerek ki manuel şanzuman kullanıp arayada benim için vites değiştirecek mekanizma yerleştirivermişler. hem performans kaybını engellemiş hemde yakıttan tasarruf etmişler.

    direksiyondaki vites kolları eşe dosta hava atmaktan başka bir işe yararmı acaba, bunuda kullandıkça anlarım. Ama zaten vites değiştirmek istesem düz vites alırdım arabayı. Bu nedenle benim çok işime yarayacaklarını sanmıyorum.

    Bu dört çeker olmayıp bir elektronik kontrol sistemi ile farklı yol koşullarında sürücüye destek olan ve 4 çekere alternatif olarak üretildiği öne sürülen sisteme gelince nasıl olup ne yapacağına dair bir fikrim yok, ama eğer denildiği gibi sürüş güvenliğimi arttıracaksa sevinirim. arttırmazsa veya alışamazsam da kapatırım olur biter. Zaten arazi koşulları için bir araç tercih edecek olsam peugeot almayı düşünmezdim çünkü arazi ve 4x4 konusunda iddası olan bir marka olduğunuda düşünmüyorum. şehirde veya şehirler arasında nereden bulucam araziyi de girip tonla para ödediğim arabamla taş toprak içinde dağ bayır gezicem... :) Zaten artık eskisi gibi karda yağmıyor. Yağmur yağınca arabanı yere zamkla yapıştırsan kaç yazar. Biri gelip tosladıktan sonra senin araban kaç çeker olursa olsun aynı. üstelik trafik kuralları en basit teknolojilerle üretilmiş araçlara göre yazılmış. Daha uzunca süre de güncelleme öngörülmüyor. Bu kurallara uyarsan murat 124 olsa altında yol tutuşu derdin kalmaz. :))

    Asıl endişem; aracın bluetoothunun iphone ile uyumlu olmaması oldukça büyük bir mesele olabilir. Bu olursa kazara, ne yapar eder bu sorunu halledene kadar yakalarından düşmem fransız amcaların. Evet bence bu araçta karşıma çıkabilecek en kötü sürpriz bu olabilir ki bluetooth kulaklık alıp 3 kere kullandıktan sonra bir kenara atmışken bunu araçta nekadar sık kullanırım bilemiyorum. üstelik zaten iphonenun şarjı az gidiyor, bir de bluetooth açıkken yarım günde biter. Hayırlısı...

    aracın içi bana ferah gelmişti, ta ki Annemi götürüp 3008 i gösterdiğimde bana "umarım daha fazla kilo almazsın oğlum, yoksa bu araca sığamazsın" diyene kadar. O zaman farkettim ki içi dışarıdan verdiği izlenime oranla oldukça dar. bir de sürücü ile yolcuyu bu kadar ayırmak neden. bu aracı sadece 20 senedir evli olup eşinden çoktan sıkılmışlara mı satmayı planlamışlar. Yolda azıcık kaynaşmak istesek aramızda koocaman bir dolap var. Maalesef bunu çok geç farkettim. Ama ne demişler, çok muhabbet tez ayrılık getirirmiş. İyidir biraz mesafe, iyidir.

    Bu arada yağmur sensörü silecekler, follow me home özellikli ve gene sensörlü farlar, sert frende yanıp sönen dörtüler, soğutuculu koocaman bir dolap, "donduk yahu kapat şu klimayı" olayına son noktayı koyan, sürücü ve yolcuya farklı ısı koşulları oluşturan otomatik klima sistemi, hız sabitleyici, arabada çanta vs. bırakabilmek için müthiş bir yenilik olan çift katlı bagaj, bir sürü saklama gözü, şimdi kulağa gereksizmiş gibi gelsede zamanı gelince günü kurtaracak olan şarjlı el feneri, 6 airbag, cam tavan, hem 1.6 olup hem dizel olup hemde otomatik vites seçeneği sunan ve en az yakan bu aracı almak için beni ikna eden özelliklerden sadece bir kaçı. İngilizce bilen arkadaşlar peugeotun orjinal sitesinden 3008 in basın bültenini indirip okumalısınız. 3008 ile ilgili tüm bilgiyi bu bültende bulabilirsiniz. 3008 adı nereden gelmiş' e kadar anlatmışlar.

    Son söz; Benim için bu araca alternatif bir başka araç yok. . . Umarım beni çok üzmez...

    Yüz yıl önce istanbulun en iyi ayakkabıları yapan bir kunduracı karısı için elinden gelen en iyi ayakkabıyı yapmaya karar vermiş, gece gündüz uğraşmış ve yapmışta. çırağını çağırıp "oğlum, al bu kunduraları ablana götür ver" demiş. çırak ayakkabıları kaptığı gibi soluğu adamın metresinin kapısında almış, Kadın ayakkabıların güzelliğini görünce gözlerinin içi gülmüş. almış ayakkabıları çırağın elinden denemiş ama ayakkabılar en az dört numara küçük. Sonra uyanmış mevzuya. Ardından seslenmiş, yolundan çevirmiş çırağı. "Delikanlı, git ustana, ver bu ayakkabıları ve deki karısını seven adam metres tutmaz"

    Öle işte.. metres vs. anlatıyodum ya başta, konuyu bu hikaye ile bağlayayım dedim. (Kunduracı da Rahmetli annaannemin babası olur, annanennem anlatmıştı, nur içinde yatsın)

    Sevgiler










  • quote:

    Orijinalden alıntı: me9830

    Fransız arabalarının süper sorunlu olduğu dilden dile dolaşıyor ama gerçeklik payı nedir, keşke bilimsel bir şekilde bir araştırılsa. Ben 45bin km. Renault Clio HB kullandım, yaşadığım en büyük sorun far lambasının patlamasıydı. Genelde nasıldır bilemem ama bazı şeyler bana şehir efsanesiymiş gibi geliyor.



    Farklı bir açıdan kıyaslama yapabilmen için benim aldığım aracın bana bildirilen tam donanım listesini paylaşmak istedim. 2011 model aşağıdaki donanımlara sahip bir aracı 58000 tl ye alabiliyorsunuz. Bence diğer markalarla karşılaştırılırken bunlara dikkat edilmeli...


    3008 PREMİUMPACK 1.6HDİ 110HP AUTO6R ÖZELLİKLER:


    - ELEKTRONİK DENGE PROGRAMI (ESP)

    - OTOMATİK ELEKTRİKLİ PARK FRENİ

    - YOKUŞ YARDIM SİSTEMİ (HİLL ASSİST)

    - KİLİTLENMEYİ ÖNLEYİCİ FREN SİSTEMİ (ABS9

    - ACİL FREN YARDIM SİSTEMİ (AFU)

    - ELEKTRONİK FREN GÜCÜ DAĞITIM SİSTEMİ (REF)

    - ANİ FRENLEMEDE OTOMATİK YANAN FLAŞÖRLER

    - SÜRÜCÜ VE YOLCU HAVA YASTIKLARI

    - ÖN YAN HAVA YASTIKLARI

    - PERDE HAVA YASTIKLARI

    - ARKA KOLTUKTA İSOFİX ÇOCUK KOLTUĞU BAĞLANTILARI

    - 3. STOP LAMBASI

    - AKTİF GERGİLİ PİROTEKNİK ÖN EMNİYET KEMERLERİ

    - AKTİF GERGİLİ ARKA EMNİYET KEMERLERİ

    - HAREKET HALİNDE KAPILARIN OTOMATİK KİLİTLENMESİ

    -CRUİSE CONTROL

    -YOL BİLGİSAYARI

    - DERİ KAPLI DİREKSİYON SİMİDİ

    - UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT

    - ELEKTRİKLİ VE ISITMALI YAN AYNALAR

    - ELEKTRİKLİ ÖN VE ARKA CAMLAR

    - ÜÇ KADEMELİ, HARAKETLİ BAGAJ TABANI VE İKİ PARÇAYA BÖLÜNEBİLİR BAGAJ ALANI

    - BAGAJ BÖLÜMÜNDE PORTATİF , SARJ OLABİLEN EL FENERİ VE 12V ÇIKIŞI

    - YÜKSEKLİK VE DERİNLİK AYARLI DİREKSİYON

    - YÜKSEKLİK AYARLI SÜRÜCÜ VE YOLCU KOLTUĞU

    - HAZNELİ VE SOĞUTMALI ÖN KOL DAYAMA

    - ARKA KOL DAYAMA VE KAYAK TÜNELİ

    - ARAÇ TABANINDA KAPAKLI YÜK HAZNELERİ

    - 2/3 – 1/3 KATLANABİLEN ARKA KOLTUK

    - KAPI ALTLARINDA EŞİK AYDINLATMA

    - ARKA PARK YARDIM SİSTEMİ

    - İKİ PARÇA OLARAK AÇILABİLEN ‘HOBBY’ TİP ARKA BAGAJ KAPISI

    - ÖN SİS FARLARI

    - GÖVDE RENGİNDE KAPI KOLLARI

    - DİREKSİYONDAN KUMANDALI KOLLU MP3 UYUMLU RADYO-CD ÇALAR (TEK CD) VE PORTATİF MP3 ÇALAR BAĞLANTISI (CD , MP3 , WIP SOUND)

    - ALÜMİNYUM ALAŞIMLI JANTLAR

    - ARTI KONFOR PAKETİ ( İKİ BÖLGELİ OTOMATİK KLİMA , ARKA YAN CAMLARDA PERDELER , KARARTILMIŞ ARKA CAMLAR)

    - GÖRÜŞ PAKETİ ( YAĞMUR SENSÖRÜ , OTOMATİK YANA FARLAR , FOLLOW ME HOME )

    OPSİYONEL DONANIMLAR :

    - HEAD UP EKRANI ( SADECE HEAD-UP SİSTEMİNİ İÇERİR , GÜVENLİ TAKİP MESAFESİ KONTROL SİSTEMİNİ İÇERMEZ )

    - WIP BLUETOOTH CEP TELEFONU BAĞLANTI SİSTEMİ , USB BAĞLANTISI , DİREKSİYONDAN KUMANDA KOLLU MP3 UYUMLU RADYO-CD ÇALAR (TEK CD)

    - GRİP CONTROL PAKETİ (GRİP CONTROL , 16 ALÜMİNYUM ALAŞIMLI JANTLAR , KAR & ÇAMUR TİPİ LASTİKLER )

    - AYNA PAKETİ (KENDİLİĞİNDEN KARARAN İÇ DİKİZ AYNASI , ELEKTRİKLİ KATLANAN YAN AYNALAR , DIŞ AYNALAR ALTINDA EŞİK AYDINLATMA )

    - CİELO PAKETİ ( PANORAMİK CAM TAVAN VE ELEKTRİKLİ TAVAN PERDESİ )

    - METALİK BOYA




  • Bu donanımlar diğer markalarda genelde 2.0 motorlu versiyonlarda bulunuyor ve vergi farkından dolayı abartı fiyatlar ortaya çıkıyor. Sanırım Peugeot fiyat kırarak kaliteden ödün veriyor demek istiyorsunuz. Henüz yeni araba aldığımdan çok araştırdım, açıkçası Peugeot'nun öyle çok düşük fiyatlarla araç satması söz konusu değil.

    Otomobil tüketimi konusunda Türkiye pazarı ve Türk insanı başlı başına incelenmesi gereken bir fenomen. Pragmatizmden çok romantizmin etkilerinin hakim olduğu bir piyasa. Allah perakendecilere sabır versin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tippingpoints -- 4 Ağustos 2010; 1:36:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zehirli

    öncelikle ticbilen arkadasa cok tesekkurler.. emeginize saglik..

    arkadaslar benim endişemin başında makinacı bir arkadaşımın sakın 3008 alma o tarz arabalar büyük oldukları için bir süre sonra sağı solu dökülmeye, yayılmaya başlar
    sürekli ses problemleri yaşarsın diye tavsiyede bulundu..

    bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim..(peugeot istanbul merkezini aradım böyle bir problem olmayacağını söylediler ama kimse malını kötülemez)

    saygılar..


    sehir efsanelerine ve herkesin soylediklerine inanmayin,kulaktan dolma bilgiler sizi yanlis yonlendirmesin.aracin sadece bozuk zeminde arac esnediginde kapilardan ses geliyor,bununda cozum yollari varmis. daha once fransiz haric, alman-amerikan -japon cogu arac kullandim.fransiz araclarina inanilmaz bir on yargi var,acikcasi bende bu yuzden on yargiliydim,ilk defa 3008le pug sahibi olduk ve cok memnunuz.ilk defa galeriye gittigimde 3008 in icine bindigimde bu kadar laf soylenilen markanin araci bumu dedim? cunku disi olsun ici olsun piyasadaki cogu araci katlar carpar boler.baktim aracin icinden teknoloji fiskiriyor.test surusunde kullandim,surus zevki ve konforu cok guzel,eee nerde bunun berbat orasi bozulur burasi catlar,dandik ortadan ikiye ayrilir falan filani... acikcasi bu karalama kampanyasinin sebebini cok merak ediyorum,bana gore 307nin verdigi kotu imajdan dolayi yayilan kotu yorumlardan sonra kulaktan dolma bilgilerle karisip bu duruma geldigini dusunuyorum,birde servislerin duyarsizligi varmis,bana denk gelmedi.eski araclarina binmedigim icin yorum yapamayacagim belki cok kotudur ama 307 ninde c segmentinin en cok satmis araclarindan biri buradada bir tezat var.ayrica peugeot avrupada cok prestijli bir marka.buradan cikardigim sonuc turk insani sagdan soldan kulaktan dolma bilgilere inaniyor ve arabadan kesinlikle anlamiyor.tutturmus bir fransizdir gidiyor.3008 i aldiktan sonra neden daha once citroene,pug a bakmadim diye dusundum.aracim 17binde 15bin bakimina girdi, ve 15bin kmde bir bakima girecek bundan sonra.kapi seside simdilik cozuldu,tekrar baslarsan cam filmi cektirecegim.




  • umarım dedğiniz gibidir..

    çünkü gönlüm 3008 de
    aklımda 3008 e doğru kayıyor..

    teşekkürler..
  • Merhabalar bugün 15.000km bakımını yaptırdım. Dizel Premium Pack Otomatik için ödediğim faturayı aşağıda belirtiyorum.

    Tapa Pulu : 1 x 0,61 = 0,61
    Yağ Filtresi : 1 x 11,15 = 11,15
    Hava Filtresi: 1 x 18,75 = 18,75
    Polen Filtresi: 1 x 31,19 = 31,19
    Genel Amaçlı Temizleme Spreyi: 1 x 4,04 = 4,04
    Genel Amaçlı Yağlama Spreyi: 1 x 8,00 = 8,00
    Motor Yağ Total Quartz 9000 5W40 : 4 x 21,00 = 84,00
    Silecek Su Katkısı : 1 x 2,50 = 2,50
    Revizyon Sistematik İşlemler : 1,4 x 52,50 = 73,50

    Toplam 233,74
    KDV: 42,74
    Fatura Toplamı: 275,81 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zehirli

    öncelikle ticbilen arkadasa cok tesekkurler.. emeginize saglik..

    arkadaslar benim endişemin başında makinacı bir arkadaşımın sakın 3008 alma o tarz arabalar büyük oldukları için bir süre sonra sağı solu dökülmeye, yayılmaya başlar
    sürekli ses problemleri yaşarsın diye tavsiyede bulundu..

    bu konudaki düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim..(peugeot istanbul merkezini aradım böyle bir problem olmayacağını söylediler ama kimse malını kötülemez)

    saygılar..


    Bende makinacıyım ancak arkadaşınıza katılmıyorum,

    3008 bazen arkadaşınızın söylediklerini doğrulasa da genel itibariyle sorun yaşamazsınız. Ama gördüğüm kadarıyla servis hizmetleri çok başarılı değil.




  • Servislerle ilgili yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum.

    Dün bu sabah saat 9.00 da 15.000km bakımı için randevu aldım. ne kadar süreceğini de sorduğumda 3 -4 saat dediler. Çok fazla dedim toplasanız 1- 1,5 saat sürer geri kalan sürede araç usta bekler dedim. Onlarda bir çok noktanın kontrol edileceğini o yüzden böyle oldğunu söylediler. İnanmasamda tamam deyip ne kadar olduğunu sordum, 300 TL dediler , satarken 275 TL demişlerdi dediğimde bi bakarız cevabını aldım.

    Bu telefon konuşmasının ardından tam saat 9:00 da Aktif İriyıl Peugeot servisine gittim. Yine orada servis kabul elemanı ile konuştum oda 4 saat sürer dedi. Kapılardan gelen sesleri ve birde aracın debriyaj sistemini kontrol edilmesini isteyince 1 saatte bunlar sürer dediler. Neyse dedim bakıp görücez burada beklicem dedim. İlk aracı lifte alıp yarım saat yada biraz daha fazla ilgilendiler sonra araç arkadaki parka çekildi. tam saat 12:00 de getirdiler kameradan lanları izliyorum. Tabi yemeğe gidildi. Saat 13:00 de bakıma başlandı 14:00 gibi test dahil bitti. Ve bana araçta sesler olduğu 1,5 gün kalırsa bu kapı vs seserinin giderileceğini söylediler. Bende ödemeyi yaptım araçda yıkamadaydı saat 15:00 oldu bi türlü yıkamadan araç gelmedi bende çıkıp kendim almak istedim ve aracı kurulamadan alıp gittim eve geldiğimde beyaz kumaş kapı içlerinin yağlı ellerle tutulma sonucu kirlendiğini gördüm. yaklaşık 1 saat bunları temizledim.
    halkla ilişkiler bölümünü arayıp durumu anlattım ve peugeot merkeze şikayet edeceğimi bildirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Servislerle ilgili yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum.

    Dün bu sabah saat 9.00 da 15.000km bakımı için randevu aldım. ne kadar süreceğini de sorduğumda 3 -4 saat dediler. Çok fazla dedim toplasanız 1- 1,5 saat sürer geri kalan sürede araç usta bekler dedim. Onlarda bir çok noktanın kontrol edileceğini o yüzden böyle oldğunu söylediler. İnanmasamda tamam deyip ne kadar olduğunu sordum, 300 TL dediler , satarken 275 TL demişlerdi dediğimde bi bakarız cevabını aldım.

    Bu telefon konuşmasının ardından tam saat 9:00 da Aktif İriyıl Peugeot servisine gittim. Yine orada servis kabul elemanı ile konuştum oda 4 saat sürer dedi. Kapılardan gelen sesleri ve birde aracın debriyaj sistemini kontrol edilmesini isteyince 1 saatte bunlar sürer dediler. Neyse dedim bakıp görücez burada beklicem dedim. İlk aracı lifte alıp yarım saat yada biraz daha fazla ilgilendiler sonra araç arkadaki parka çekildi. tam saat 12:00 de getirdiler kameradan lanları izliyorum. Tabi yemeğe gidildi. Saat 13:00 de bakıma başlandı 14:00 gibi test dahil bitti. Ve bana araçta sesler olduğu 1,5 gün kalırsa bu kapı vs seserinin giderileceğini söylediler. Bende ödemeyi yaptım araçda yıkamadaydı saat 15:00 oldu bi türlü yıkamadan araç gelmedi bende çıkıp kendim almak istedim ve aracı kurulamadan alıp gittim eve geldiğimde beyaz kumaş kapı içlerinin yağlı ellerle tutulma sonucu kirlendiğini gördüm. yaklaşık 1 saat bunları temizledim.
    halkla ilişkiler bölümünü arayıp durumu anlattım ve peugeot merkeze şikayet edeceğimi bildirdim.


    hos bir ani olmamis.bizimkide 4 saatte bitti.detayli bir kontrol yapildi ve icime sindi ve ayrica bakim ucreti 250tl idi.sizin niye fazla anlamadim? bende bir listeye bakacagim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Servislerle ilgili yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum.

    Dün bu sabah saat 9.00 da 15.000km bakımı için randevu aldım. ne kadar süreceğini de sorduğumda 3 -4 saat dediler. Çok fazla dedim toplasanız 1- 1,5 saat sürer geri kalan sürede araç usta bekler dedim. Onlarda bir çok noktanın kontrol edileceğini o yüzden böyle oldğunu söylediler. İnanmasamda tamam deyip ne kadar olduğunu sordum, 300 TL dediler , satarken 275 TL demişlerdi dediğimde bi bakarız cevabını aldım.

    Bu telefon konuşmasının ardından tam saat 9:00 da Aktif İriyıl Peugeot servisine gittim. Yine orada servis kabul elemanı ile konuştum oda 4 saat sürer dedi. Kapılardan gelen sesleri ve birde aracın debriyaj sistemini kontrol edilmesini isteyince 1 saatte bunlar sürer dediler. Neyse dedim bakıp görücez burada beklicem dedim. İlk aracı lifte alıp yarım saat yada biraz daha fazla ilgilendiler sonra araç arkadaki parka çekildi. tam saat 12:00 de getirdiler kameradan lanları izliyorum. Tabi yemeğe gidildi. Saat 13:00 de bakıma başlandı 14:00 gibi test dahil bitti. Ve bana araçta sesler olduğu 1,5 gün kalırsa bu kapı vs seserinin giderileceğini söylediler. Bende ödemeyi yaptım araçda yıkamadaydı saat 15:00 oldu bi türlü yıkamadan araç gelmedi bende çıkıp kendim almak istedim ve aracı kurulamadan alıp gittim eve geldiğimde beyaz kumaş kapı içlerinin yağlı ellerle tutulma sonucu kirlendiğini gördüm. yaklaşık 1 saat bunları temizledim.
    halkla ilişkiler bölümünü arayıp durumu anlattım ve peugeot merkeze şikayet edeceğimi bildirdim.


    hos bir ani olmamis.bizimkide 4 saatte bitti.detayli bir kontrol yapildi ve icime sindi ve ayrica bakim ucreti 250tl idi.sizin niye fazla anlamadim? bende bir listeye bakacagim.


    Sanırım servis anılarımı yazsam çok sıkıcı bir roman olur. Artık kendim yapıcam bakımları o hale geldim her yerden kalitesizlik düşüncesizlik akıyor. Siz hangi servise gittiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Servislerle ilgili yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum.

    Dün bu sabah saat 9.00 da 15.000km bakımı için randevu aldım. ne kadar süreceğini de sorduğumda 3 -4 saat dediler. Çok fazla dedim toplasanız 1- 1,5 saat sürer geri kalan sürede araç usta bekler dedim. Onlarda bir çok noktanın kontrol edileceğini o yüzden böyle oldğunu söylediler. İnanmasamda tamam deyip ne kadar olduğunu sordum, 300 TL dediler , satarken 275 TL demişlerdi dediğimde bi bakarız cevabını aldım.

    Bu telefon konuşmasının ardından tam saat 9:00 da Aktif İriyıl Peugeot servisine gittim. Yine orada servis kabul elemanı ile konuştum oda 4 saat sürer dedi. Kapılardan gelen sesleri ve birde aracın debriyaj sistemini kontrol edilmesini isteyince 1 saatte bunlar sürer dediler. Neyse dedim bakıp görücez burada beklicem dedim. İlk aracı lifte alıp yarım saat yada biraz daha fazla ilgilendiler sonra araç arkadaki parka çekildi. tam saat 12:00 de getirdiler kameradan lanları izliyorum. Tabi yemeğe gidildi. Saat 13:00 de bakıma başlandı 14:00 gibi test dahil bitti. Ve bana araçta sesler olduğu 1,5 gün kalırsa bu kapı vs seserinin giderileceğini söylediler. Bende ödemeyi yaptım araçda yıkamadaydı saat 15:00 oldu bi türlü yıkamadan araç gelmedi bende çıkıp kendim almak istedim ve aracı kurulamadan alıp gittim eve geldiğimde beyaz kumaş kapı içlerinin yağlı ellerle tutulma sonucu kirlendiğini gördüm. yaklaşık 1 saat bunları temizledim.
    halkla ilişkiler bölümünü arayıp durumu anlattım ve peugeot merkeze şikayet edeceğimi bildirdim.


    hos bir ani olmamis.bizimkide 4 saatte bitti.detayli bir kontrol yapildi ve icime sindi ve ayrica bakim ucreti 250tl idi.sizin niye fazla anlamadim? bende bir listeye bakacagim.


    Sanırım servis anılarımı yazsam çok sıkıcı bir roman olur. Artık kendim yapıcam bakımları o hale geldim her yerden kalitesizlik düşüncesizlik akıyor. Siz hangi servise gittiniz?


    bursada nilkara gitmistim su an istanbuldayim.ama nilkardan tam anlamiyla memnun olmadim.sancelik daha iyiymis birdahakine oraya gidecegim,tanidikta var.aracin garantisi olmasa teknik servislerden cok daha bilgili ve iyi calisan servis tanidiklarim var ama malesef her sifir aracta genelde boyle.simdiye kadar teknik servise gidip cok memnun kalan pek duymadim.ya geciriyorlar,ya cok bekletiyorlar,ya da ilgisiz kaliyorlar genel olarak boyle...onlara zorunlu gidecegimizi bildikleri icin boyle davraniyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec


    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Servislerle ilgili yaşadığım durumu paylaşmak istiyorum.

    Dün bu sabah saat 9.00 da 15.000km bakımı için randevu aldım. ne kadar süreceğini de sorduğumda 3 -4 saat dediler. Çok fazla dedim toplasanız 1- 1,5 saat sürer geri kalan sürede araç usta bekler dedim. Onlarda bir çok noktanın kontrol edileceğini o yüzden böyle oldğunu söylediler. İnanmasamda tamam deyip ne kadar olduğunu sordum, 300 TL dediler , satarken 275 TL demişlerdi dediğimde bi bakarız cevabını aldım.

    Bu telefon konuşmasının ardından tam saat 9:00 da Aktif İriyıl Peugeot servisine gittim. Yine orada servis kabul elemanı ile konuştum oda 4 saat sürer dedi. Kapılardan gelen sesleri ve birde aracın debriyaj sistemini kontrol edilmesini isteyince 1 saatte bunlar sürer dediler. Neyse dedim bakıp görücez burada beklicem dedim. İlk aracı lifte alıp yarım saat yada biraz daha fazla ilgilendiler sonra araç arkadaki parka çekildi. tam saat 12:00 de getirdiler kameradan lanları izliyorum. Tabi yemeğe gidildi. Saat 13:00 de bakıma başlandı 14:00 gibi test dahil bitti. Ve bana araçta sesler olduğu 1,5 gün kalırsa bu kapı vs seserinin giderileceğini söylediler. Bende ödemeyi yaptım araçda yıkamadaydı saat 15:00 oldu bi türlü yıkamadan araç gelmedi bende çıkıp kendim almak istedim ve aracı kurulamadan alıp gittim eve geldiğimde beyaz kumaş kapı içlerinin yağlı ellerle tutulma sonucu kirlendiğini gördüm. yaklaşık 1 saat bunları temizledim.
    halkla ilişkiler bölümünü arayıp durumu anlattım ve peugeot merkeze şikayet edeceğimi bildirdim.


    hos bir ani olmamis.bizimkide 4 saatte bitti.detayli bir kontrol yapildi ve icime sindi ve ayrica bakim ucreti 250tl idi.sizin niye fazla anlamadim? bende bir listeye bakacagim.


    Sanırım servis anılarımı yazsam çok sıkıcı bir roman olur. Artık kendim yapıcam bakımları o hale geldim her yerden kalitesizlik düşüncesizlik akıyor. Siz hangi servise gittiniz?


    bursada nilkara gitmistim su an istanbuldayim.ama nilkardan tam anlamiyla memnun olmadim.sancelik daha iyiymis birdahakine oraya gidecegim,tanidikta var.aracin garantisi olmasa teknik servislerden cok daha bilgili ve iyi calisan servis tanidiklarim var ama malesef her sifir aracta genelde boyle.simdiye kadar teknik servise gidip cok memnun kalan pek duymadim.ya geciriyorlar,ya cok bekletiyorlar,ya da ilgisiz kaliyorlar genel olarak boyle...onlara zorunlu gidecegimizi bildikleri icin boyle davraniyorlar.


    Aynen katılıyorum ancak artık özel servisler de de garanti bozulmuyor, speedy gibi firmalarda bu işi yapıyorlar . Ben pug merkeze şikayetimi yazdım tekrar. Belki iyi bir servis bulurum yakında




  • Arabamı dün teslim aldım. Henüz 100 km kullandım ama ilk izlenimlerimi paylaşayım. İlk olarak çok merak ettiğim şanzıman tam beklediğim gibi çıktı. Kesinlikle tam otomatik bir şanzıman kadar keyifli değil, vites geçişleri özellikle çok hissediliyor. Birisi sizin yerinize debriyaja basıp vitesi değiştiriyor. Buna alışmak biraz süre isteyecek sanırım. Arabayı başkası kullanırken bir rahatsızlık hissetmiyorsunuz ama siz kullanırken biraz tuhaf geliyor. Biraz daha kullanıp arabanın ne zaman vites değiştireceğini tahmin etmeye başladıkça alışacağımı düşünüyorum.

    Hızlanması bence şehir içinde yeterli. Açıkca söylemek gerekirse, 230 beygir bir araçtan sonra 3008 kullandığımda şehir içinde hiç fark görmedim. Ben zaten sakin araç kullanan birisiyimdir, o yüzden benim kullanım tarzım için yetersiz kalmadı. Tabi eskiden her an gaza dokunduğumda son sürat hızlanacağını bilmek insana bir güven veriyordu. Ama 3008'in tam üç katı yakıyordu bu güveni sağlayabilmek için. :) 100 km'nin üzerinde hızlanması oldukça başarılı. Hiç isteksizlik göstermiyor. Oldukçada kendinden emin gidiyor. İçeri hemen hemen hiç ses almıyor. Hatta bu konuda bence şaşırtıcı derecede başarılı. Ne düşük hızda, ne yüksek hızda içeri hiç ses almıyor. Ama direksiyon yüksek hızlarda çok yumuşak kalıyor. Bu uzun yolda sürücüyü yorabilir diye düşünüyorum.

    Oturma pozisyonu yine eski arabamla kıyaslandığında çok iyi değil. Daha çok bir sandalyede oturuyormuş hissi veriyor. Sürücünün arabayla bütünleşmesine çok imkan vermiyor. Koltuklar bence biraz dar. Ben de biraz büyük olabilirim. :) Aynaların görüş açısı çok başarılı. Geçtiğimiz hafta boyunca arabayı beklerken focus kullandım, bir hafta boyunca dikiz aynasını ayarlamakla vakit geçirdim. Gerçekten çok kötüydü. 3008'in görüş açıları bakımından bence hiç problemi yok. Yalnızca ön park sensörünün olmayışı bence büyük bir eksiklik.

    Klima çok başarılı çalışıyor. Aracı soğutmakta hiç sıkıntı çekmiyor ama otomatik modda biraz sesli çalışıyor. Bunun yerine manuel moda alıp ayarlayınca aynı soğutma miktarını sessizce ayarlayabilmek mümkün oluyor. O yüzden çok büyük bir sıkıntı değil. Ses sistemi gerçekten çok başarısız. Yani ortalamanın bile altında bence. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum ama birşeyler yapmak istiyorum.

    Şimdi hep kötü şeyleri yazmış gibi oldum. Ama 3008 kötü bir araba değil. Ben E sınıfından bir araç ile kıyasladığım için bu kadar acımazsızca eleştirdim. Kendi sınıfından 1000 km kadar qashqai kullandım, onunla kıyasladığımda oldukça konforlu. Yine picasso ile karşılaştırıldığında gerek süspansiyonları, gerek kullanım zevki oldukça iyi. Bence sınıfının şu anda en başarılı aracı. Aynı paraya alınabilecek passat, mondeo gibi d sınıfı araçlarla karşılaştırıldığında donanım olarak daha üst seviyede bir araç. Dizel+otomatik seçeneği de bu fiyatta diğer araçlarda bulunmuyor. Bu açıdan bakıldığında en doğru seçim gibi duruyor. Zaten ben de öyle düşündüğüm için 3008 aldım. :) Bu hafta araçlarını yeni teslim almış diğer arkadaşların da yorumlarını merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elmabelki


    Arabamı dün teslim aldım. Henüz 100 km kullandım ama ilk izlenimlerimi paylaşayım. İlk olarak çok merak ettiğim şanzıman tam beklediğim gibi çıktı. Kesinlikle tam otomatik bir şanzıman kadar keyifli değil, vites geçişleri özellikle çok hissediliyor. Birisi sizin yerinize debriyaja basıp vitesi değiştiriyor. Buna alışmak biraz süre isteyecek sanırım. Arabayı başkası kullanırken bir rahatsızlık hissetmiyorsunuz ama siz kullanırken biraz tuhaf geliyor. Biraz daha kullanıp arabanın ne zaman vites değiştireceğini tahmin etmeye başladıkça alışacağımı düşünüyorum.

    Hızlanması bence şehir içinde yeterli. Açıkca söylemek gerekirse, 230 beygir bir araçtan sonra 3008 kullandığımda şehir içinde hiç fark görmedim. Ben zaten sakin araç kullanan birisiyimdir, o yüzden benim kullanım tarzım için yetersiz kalmadı. Tabi eskiden her an gaza dokunduğumda son sürat hızlanacağını bilmek insana bir güven veriyordu. Ama 3008'in tam üç katı yakıyordu bu güveni sağlayabilmek için. :) 100 km'nin üzerinde hızlanması oldukça başarılı. Hiç isteksizlik göstermiyor. Oldukçada kendinden emin gidiyor. İçeri hemen hemen hiç ses almıyor. Hatta bu konuda bence şaşırtıcı derecede başarılı. Ne düşük hızda, ne yüksek hızda içeri hiç ses almıyor. Ama direksiyon yüksek hızlarda çok yumuşak kalıyor. Bu uzun yolda sürücüyü yorabilir diye düşünüyorum.

    Oturma pozisyonu yine eski arabamla kıyaslandığında çok iyi değil. Daha çok bir sandalyede oturuyormuş hissi veriyor. Sürücünün arabayla bütünleşmesine çok imkan vermiyor. Koltuklar bence biraz dar. Ben de biraz büyük olabilirim. :) Aynaların görüş açısı çok başarılı. Geçtiğimiz hafta boyunca arabayı beklerken focus kullandım, bir hafta boyunca dikiz aynasını ayarlamakla vakit geçirdim. Gerçekten çok kötüydü. 3008'in görüş açıları bakımından bence hiç problemi yok. Yalnızca ön park sensörünün olmayışı bence büyük bir eksiklik.

    Klima çok başarılı çalışıyor. Aracı soğutmakta hiç sıkıntı çekmiyor ama otomatik modda biraz sesli çalışıyor. Bunun yerine manuel moda alıp ayarlayınca aynı soğutma miktarını sessizce ayarlayabilmek mümkün oluyor. O yüzden çok büyük bir sıkıntı değil. Ses sistemi gerçekten çok başarısız. Yani ortalamanın bile altında bence. Bu konuda ne yapılabilir bilmiyorum ama birşeyler yapmak istiyorum.

    Şimdi hep kötü şeyleri yazmış gibi oldum. Ama 3008 kötü bir araba değil. Ben E sınıfından bir araç ile kıyasladığım için bu kadar acımazsızca eleştirdim. Kendi sınıfından 1000 km kadar qashqai kullandım, onunla kıyasladığımda oldukça konforlu. Yine picasso ile karşılaştırıldığında gerek süspansiyonları, gerek kullanım zevki oldukça iyi. Bence sınıfının şu anda en başarılı aracı. Aynı paraya alınabilecek passat, mondeo gibi d sınıfı araçlarla karşılaştırıldığında donanım olarak daha üst seviyede bir araç. Dizel+otomatik seçeneği de bu fiyatta diğer araçlarda bulunmuyor. Bu açıdan bakıldığında en doğru seçim gibi duruyor. Zaten ben de öyle düşündüğüm için 3008 aldım. :) Bu hafta araçlarını yeni teslim almış diğer arkadaşların da yorumlarını merak ediyorum.


    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

    Ön park sensörünün bende mutlaka sunulmasının gerektiğini düşünüyorum. 5008'de görünce hayal kırıklığı yaşamıştım.
    Oturma pozisyonunu ben çok seviyorum, sandalye gibi olduğu doğru ancak bu tip çoğu araçta durum böyle.
    Ben klimayı sürekli olarak otomatik modda kullanıyorum. 22 dereceye ayarladığımda rahatsız etmeden çalışıyor. Sizin yaşamış olduğunuz durumu şuna bağlıyorum. Eğer aracın içi sıcak iken sizde klimadan 18 gibi düşük bir dereceyi tercih ettiğinizde, aracın kliması o değere ulaşmak için tam kapasite çalışıyor buda sesi beraberinde getiriyor ancak biraz daha beklerseniz klima ısıl dengeyi kurduğunda sistem yavaşlayacaktır. Bunun önüne geçmek için ilk başlarda 24 derece civarı kllimayı çalıştırıp sonra düşürmekte yarar vardır. Aracın otamit klima modu benim çok hoşuma gidiyor aracın iç hacminin büyük olması sebebiyle klima insan vücüduna direkt olarak üflemiyor ve zarar vermiyor. Ben daha önce kullandığım araçlarda bu modu kullanamazdım.

    Diğer yazdıklarınızın tamamına katılıyorum. Sınıfında ve bu fiyat aralığında alınabilecek en mantıklı araç kesinlikle 3008.




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.