Şimdi Ara

2002 Corsa 1.2 Comfort Easytronic, 14.250 TL'ye alınır mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2002 Corsa 1.2 Comfort Easytronic, 60.000km (ABS,ESP,Klima..vs) en dolu modeliymiş

    İlk sahibiymiş.Araba temiz görünüyor ama işin teknik tarafından anlamam. İki gün sonra yetkili servisine ekspertiz için götüreceğim. Bu araç için 14.250 liraya pazarlık yaptık.

    1. Servisten de onay alırsak, bu fiyat bu araç için uygun mudur?
    2. E.G.M. (Emniyet Genel Müd.) Araç Sorgulama sayfasında, Sahip Belge Tarihi:06.04.2007 çıkıyor (bu tarih neyi gösterir?). İlk sahibi olduğu şüpheli midir?

    Değerli katkılarınız bekliyorum, teşekkkürler.



  • Hocam aynı aracı 4 ay önce 16 ya aldım, 3 ay vade olmasaydı belki 15,5 a alabilirdim. 59binde aldım ve kaza boya değişen yok. Yetkili servis bakımlıydı.

    Dolayısıyla bu aracı o fiyata kaçırmamanızı tavsiye ederim. Direksiyon kutusu sıkıntısı var muhtemelen onda da vardır. Sürüşe etkisi yok, tamir kitleri varmış ama ben yaptırmadım. Anlamak için aracı çalıştırdıktan sonra direksiyonu sağa sola sertçe çevirin lık lık ses geliyorsa ve bi yere sürtme gibi direksiyonu hissediyorsanız vardır. Bozuk yollarda biraz ses yapıyor.

    Araç bunun dışında yol tutuşu iyi, yakıt geçenlerde fulleyerek ölçtüm şehiriçi çok sıkışık trafik yok 18,6 ykr, iç mekanda ön taraf yeterli arka taraf biraz dar, easytronic fena değil alışınca keyifli ve yakıt ekonomisi sağlıyor, triger zinciri bulunduğundan ağır bakımları fazla tutmuyor. 75 hplik motorun performansı kasa aerodinamisi ve hafifliği sayesinde yeterli.

    Comfort modeli gerçekten o yılların en fullü. Şu anda da çok yeterli. 2 Airbag, abs, klima, elk aynalar, direksiyondan kumanda radyo teyp, yükseklik ayarlı direksiyon ve koltuk, gözlük saklama kabı, Ön ve arka harita okuma lambaları vs.

    O fiyata önemli bi kazası yoksa kaçırılmaması gereken bi araç.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avnihoca

    2002 Corsa 1.2 Comfort Easytronic, 60.000km (ABS,ESP,Klima..vs) en dolu modeliymiş

    İlk sahibiymiş.Araba temiz görünüyor ama işin teknik tarafından anlamam. İki gün sonra yetkili servisine ekspertiz için götüreceğim. Bu araç için 14.250 liraya pazarlık yaptık.

    Değerli katkılarınız bekliyorum, teşekkkürler.


    Fiyattan anlamam ama o araçta ESP olduğunu sanmıyorum, bence biraz araştırın.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    quote:

    Orjinalden alıntı: avnihoca

    2002 Corsa 1.2 Comfort Easytronic, 60.000km (ABS,ESP,Klima..vs) en dolu modeliymiş

    İlk sahibiymiş.Araba temiz görünüyor ama işin teknik tarafından anlamam. İki gün sonra yetkili servisine ekspertiz için götüreceğim. Bu araç için 14.250 liraya pazarlık yaptık.

    Değerli katkılarınız bekliyorum, teşekkkürler.


    Fiyattan anlamam ama o araçta ESP olduğunu sanmıyorum, bence biraz araştırın.


    Araçta ESP var kontağı açınca ön panelde gördüm.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    Hocam aynı aracı 4 ay önce 16 ya aldım, 3 ay vade olmasaydı belki 15,5 a alabilirdim. 59binde aldım ve kaza boya değişen yok. Yetkili servis bakımlıydı.

    Dolayısıyla bu aracı o fiyata kaçırmamanızı tavsiye ederim. Direksiyon kutusu sıkıntısı var muhtemelen onda da vardır. Sürüşe etkisi yok, tamir kitleri varmış ama ben yaptırmadım. Anlamak için aracı çalıştırdıktan sonra direksiyonu sağa sola sertçe çevirin lık lık ses geliyorsa ve bi yere sürtme gibi direksiyonu hissediyorsanız vardır. Bozuk yollarda biraz ses yapıyor.

    Araç bunun dışında yol tutuşu iyi, yakıt geçenlerde fulleyerek ölçtüm şehiriçi çok sıkışık trafik yok 18,6 ykr, iç mekanda ön taraf yeterli arka taraf biraz dar, easytronic fena değil alışınca keyifli ve yakıt ekonomisi sağlıyor, triger zinciri bulunduğundan ağır bakımları fazla tutmuyor. 75 hplik motorun performansı kasa aerodinamisi ve hafifliği sayesinde yeterli.

    Comfort modeli gerçekten o yılların en fullü. Şu anda da çok yeterli. 2 Airbag, abs, klima, elk aynalar, direksiyondan kumanda radyo teyp, yükseklik ayarlı direksiyon ve koltuk, gözlük saklama kabı, Ön ve arka harita okuma lambaları vs.

    O fiyata önemli bi kazası yoksa kaçırılmaması gereken bi araç.


    İki ay kadar önce 13-15bin arası otomatik vites arıyorum diye foruma yazmıştım. Navy_35 kardeşimizde Corsa önermişti, kısmet bu işler. Sendekiyle aynı değil mi? Aracın sahibi bayan olmasa, seninle mi pazarlık yaptım diyeceğim
  • Bu arada aracın sahibi bayan ve rengide nar çiçeği (kiremit rengine benziyor). Aracı eşimle birlikte kullanacağız.
    İzmir Çiğli'de Arkas Opel Servisine baktıracağım. Bir sorunu varsa ortaya çıkar diye düşünüyorum.

    Emniyet'in araç sorgulama sayfasındaki "Sahip Belge Tarihi" aklıma takıldı. Belki de şüpheci davranıyorum.
  • ESP yok o araçta sizin gördüğünüz elektrik takviyeli direksiyonun göstergesi EPS'dir...
    Eski bir easytronic kullanıcısı olarak şanzımanı pek tavsiye etmiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo

    ESP yok o araçta sizin gördüğünüz elektrik takviyeli direksiyonun göstergesi EPS'dir...
    Eski bir easytronic kullanıcısı olarak şanzımanı pek tavsiye etmiyorum


    Söylediğinizde haklı olabilirsiniz, kendimden emin değilim.
  • Bu aracın periyodik masrafları hakkında bilginiz var mı? Örneğin 80 bin km de şu masrafı çıkar gibi ...
  • Bendeki corsa 1.3 cdti easytronicti o yüzden bakım maliyetleri farklıdır, bir çoğunun direksiyon kutusu hatalıdır, 2006'da düzelttiler kutuları sonradan garantiden değiştiren değiştirdi...( birde combo 1.3 cdti'ım vardı oradan biliyorum combonunki arızalıydı corsanınki değildi ) ama kutunun arızalı olması teknik anlamda bir problem yaratmıyor.

    Corsa'nın şanzımanı trafikte debriyajı bir güzel yiyor benim 78binde baskı balata falan değişti tabi bunu size serviste debriyaj bitmiş olarak değilde şanzıman arızası olarak izah ediyorlar yerseniz... 2.250 TL'ye değişti inanılmaz saçma bir rakamdı sanayide otomatikleştirilmiş manuel şanzıman ustası bulamadığım için
    mecbur kalıp vermiştim, corsayı 90bin km, comboyu 120bin km kullandım combo corsadan daha sorunsuz bir araçtı nedenini bilmiyorum, ama genel olarak corsa c iyi bir otomobildir şanzımanı hariç kesinlikle tavsiye edebilirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: avnihoca


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    Hocam aynı aracı 4 ay önce 16 ya aldım, 3 ay vade olmasaydı belki 15,5 a alabilirdim. 59binde aldım ve kaza boya değişen yok. Yetkili servis bakımlıydı.

    Dolayısıyla bu aracı o fiyata kaçırmamanızı tavsiye ederim. Direksiyon kutusu sıkıntısı var muhtemelen onda da vardır. Sürüşe etkisi yok, tamir kitleri varmış ama ben yaptırmadım. Anlamak için aracı çalıştırdıktan sonra direksiyonu sağa sola sertçe çevirin lık lık ses geliyorsa ve bi yere sürtme gibi direksiyonu hissediyorsanız vardır. Bozuk yollarda biraz ses yapıyor.

    Araç bunun dışında yol tutuşu iyi, yakıt geçenlerde fulleyerek ölçtüm şehiriçi çok sıkışık trafik yok 18,6 ykr, iç mekanda ön taraf yeterli arka taraf biraz dar, easytronic fena değil alışınca keyifli ve yakıt ekonomisi sağlıyor, triger zinciri bulunduğundan ağır bakımları fazla tutmuyor. 75 hplik motorun performansı kasa aerodinamisi ve hafifliği sayesinde yeterli.

    Comfort modeli gerçekten o yılların en fullü. Şu anda da çok yeterli. 2 Airbag, abs, klima, elk aynalar, direksiyondan kumanda radyo teyp, yükseklik ayarlı direksiyon ve koltuk, gözlük saklama kabı, Ön ve arka harita okuma lambaları vs.

    O fiyata önemli bi kazası yoksa kaçırılmaması gereken bi araç.


    İki ay kadar önce 13-15bin arası otomatik vites arıyorum diye foruma yazmıştım. Navy_35 kardeşimizde Corsa önermişti, kısmet bu işler. Sendekiyle aynı değil mi? Aracın sahibi bayan olmasa, seninle mi pazarlık yaptım diyeceğim


    Avni hocam rengine kadar aynı. Hatta bana bu renk erkek adama yakışır mı gibi laflar da yapılmıştı. Şimdi bunu diyenler hakikaten rengi güzelmiş diyorlar. Nar çiçeği rengi bu araca çok yakışıyor. Ben de eşim yüzünden böyle bi araba almak zorunda kaldım. Tam otomatik clio yerine bunu uygun buldum. Gerçekten de fiestadan daha konforlu, cliodan çok daha kaliteli, alman işçiliği çok belli. Vergisi 69 ytl. Yakıt dediğim gibi. E daha ne olsun. He bekar olsam o paraya focus alırdım o ayrı. Bu arada esp değil araçta elektro servo direksiyon (EPS) var. Bayan için direksiyon oldukça yumuşak ve araç hızlandığında sertleşerek güven veriyor. Araç asfaltta oldukça konforlu ancak yüksek devirlerde araçta motor sesi duyuluyor malesef. Ama bu tip araçların hepsinde bu var. Sadece 2004 polo kullanmıştım, o bu konuda çok konforluydu. Easytronic tarzı şanzımanların hepsi yarı otomatiktir, yani araçta baskı balata ve debriyaj var bi elektronik beyin aracın debriyajını kullanıyor. Dolayısıyla vites geçişleri normal vites gibi. İlk kullanışta biraz sarsıntılı oluyor ama şanzımana alıştığınızda keyifli bile olabiliyor. Ancak hiç bir zaman bir cvt gibi olamıyor. Bu sadece easytronicte değil colt amt de, yaris mmt de, yeni jazz ishift te de durum aynı. Sonuçta ben aynı paraya 2001 polo tam otomatik alabiliyordum, 100 kmde şehiriçinde 10 lt yaktığını duyunca tam otomatikten vazgeçtim. Ayrıca easytronic çok sorun çıkaran bi şanzıman değil. Mesela ford benzeri bi asm şanzıman üretti, kısa zamanda üretimden kaldırdı. Easytronic ise opelin bütün modellerinde kullanılıyor.

    Bir de size palio speedgearı tavsiye edebilirim. Cvt tipi şanzımandır, yakıtı biraz yüksek olsa da çok organize bi şanzıman ve sunduğu konfor üst seviyede.

    Bu arada ben de baskı balatadan korkuyorum. Arkadaşın dediği gibi 2250 TL tutuyorsa arabayı satışa çıkarayım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 11 Ocak 2009; 13:48:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orjinalden alıntı: avnihoca


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    Hocam aynı aracı 4 ay önce 16 ya aldım, 3 ay vade olmasaydı belki 15,5 a alabilirdim. 59binde aldım ve kaza boya değişen yok. Yetkili servis bakımlıydı.

    Dolayısıyla bu aracı o fiyata kaçırmamanızı tavsiye ederim. Direksiyon kutusu sıkıntısı var muhtemelen onda da vardır. Sürüşe etkisi yok, tamir kitleri varmış ama ben yaptırmadım. Anlamak için aracı çalıştırdıktan sonra direksiyonu sağa sola sertçe çevirin lık lık ses geliyorsa ve bi yere sürtme gibi direksiyonu hissediyorsanız vardır. Bozuk yollarda biraz ses yapıyor.

    Araç bunun dışında yol tutuşu iyi, yakıt geçenlerde fulleyerek ölçtüm şehiriçi çok sıkışık trafik yok 18,6 ykr, iç mekanda ön taraf yeterli arka taraf biraz dar, easytronic fena değil alışınca keyifli ve yakıt ekonomisi sağlıyor, triger zinciri bulunduğundan ağır bakımları fazla tutmuyor. 75 hplik motorun performansı kasa aerodinamisi ve hafifliği sayesinde yeterli.

    Comfort modeli gerçekten o yılların en fullü. Şu anda da çok yeterli. 2 Airbag, abs, klima, elk aynalar, direksiyondan kumanda radyo teyp, yükseklik ayarlı direksiyon ve koltuk, gözlük saklama kabı, Ön ve arka harita okuma lambaları vs.

    O fiyata önemli bi kazası yoksa kaçırılmaması gereken bi araç.


    İki ay kadar önce 13-15bin arası otomatik vites arıyorum diye foruma yazmıştım. Navy_35 kardeşimizde Corsa önermişti, kısmet bu işler. Sendekiyle aynı değil mi? Aracın sahibi bayan olmasa, seninle mi pazarlık yaptım diyeceğim


    Avni hocam rengine kadar aynı. Hatta bana bu renk erkek adama yakışır mı gibi laflar da yapılmıştı. Şimdi bunu diyenler hakikaten rengi güzelmiş diyorlar. Nar çiçeği rengi bu araca çok yakışıyor. Ben de eşim yüzünden böyle bi araba almak zorunda kaldım. Tam otomatik clio yerine bunu uygun buldum. Gerçekten de fiestadan daha konforlu, cliodan çok daha kaliteli, alman işçiliği çok belli. Vergisi 69 ytl. Yakıt dediğim gibi. E daha ne olsun. He bekar olsam o paraya focus alırdım o ayrı. Bu arada esp değil araçta elektro servo direksiyon (EPS) var. Bayan için direksiyon oldukça yumuşak ve araç hızlandığında sertleşerek güven veriyor. Araç asfaltta oldukça konforlu ancak yüksek devirlerde araçta motor sesi duyuluyor malesef. Ama bu tip araçların hepsinde bu var. Sadece 2004 polo kullanmıştım, o bu konuda çok konforluydu. Easytronic tarzı şanzımanların hepsi yarı otomatiktir, yani araçta baskı balata ve debriyaj var bi elektronik beyin aracın debriyajını kullanıyor. Dolayısıyla vites geçişleri normal vites gibi. İlk kullanışta biraz sarsıntılı oluyor ama şanzımana alıştığınızda keyifli bile olabiliyor. Ancak hiç bir zaman bir cvt gibi olamıyor. Bu sadece easytronicte değil colt amt de, yaris mmt de, yeni jazz ishift te de durum aynı. Sonuçta ben aynı paraya 2001 polo tam otomatik alabiliyordum, 100 kmde şehiriçinde 10 lt yaktığını duyunca tam otomatikten vazgeçtim. Ayrıca easytronic çok sorun çıkaran bi şanzıman değil. Mesela ford benzeri bi asm şanzıman üretti, kısa zamanda üretimden kaldırdı. Easytronic ise opelin bütün modellerinde kullanılıyor.

    Bir de size palio speedgearı tavsiye edebilirim. Cvt tipi şanzımandır, yakıtı biraz yüksek olsa da çok organize bi şanzıman ve sunduğu konfor üst seviyede.

    Bu arada ben de baskı balatadan korkuyorum. Arkadaşın dediği gibi 2250 TL tutuyorsa arabayı satışa çıkarayım...





    Easytronic çok sorunlu bir şanzımandı kaldı ki opel 2006 da üretimden kaldırıp yeni yazılım yükledi hoş sonrada sorunlar azalsada devam etti...


    http://sikayetvar.com/svf-sikayet-full-easytronic-0-0-0--389625-.html

    Şikayetvar'dan alıntıdır:

    Bayram olduğundan dolayı bayramdan sonraya kaldı. Bayramdan sonra servisten aradılar. Aracımın şanzıman beyninin değişmesi gerekiyormuş 2236 YTL, debriyaj baskı balata sıyırmış 1200 YTL+kdv.

    http://sikayetvar.com/svf-sikayet-full-easytronic-0-0-0--368735-.html



    Şikayetvar'dan alıntıdır:

    2005 model Opel Corsa easytronic arabamda aynı problemleri bende yaşıyorum. Easytronic beyin arızası, vites değiştirici arızası.

    Arabam daha 40.000 km'de Opel sağlamdır dediler tercihim Opel'den yana olmuştu ama 3 senedir servisten çıkamıyorum.


    http://sikayetvar.com/svf-sikayet-full-easytronic-0-0-0--356467-.html

    Şikayetvar'dan alıntıdır:

    Kullandığım bir Opel Corsa Easytronic aracım vardı. Sık arızalanmasından (easytronic beyin arızası, vites değiştirici biri üç biri iki defa arızalandı, sensörleri saymıyorum bile) dolayı satıp kurtuldum.


    Sadece bir kaç küçük örnek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    quote:

    Orjinalden alıntı: avnihoca


    quote:

    Orjinalden alıntı: n a v y_35

    Hocam aynı aracı 4 ay önce 16 ya aldım, 3 ay vade olmasaydı belki 15,5 a alabilirdim. 59binde aldım ve kaza boya değişen yok. Yetkili servis bakımlıydı.

    Dolayısıyla bu aracı o fiyata kaçırmamanızı tavsiye ederim. Direksiyon kutusu sıkıntısı var muhtemelen onda da vardır. Sürüşe etkisi yok, tamir kitleri varmış ama ben yaptırmadım. Anlamak için aracı çalıştırdıktan sonra direksiyonu sağa sola sertçe çevirin lık lık ses geliyorsa ve bi yere sürtme gibi direksiyonu hissediyorsanız vardır. Bozuk yollarda biraz ses yapıyor.

    Araç bunun dışında yol tutuşu iyi, yakıt geçenlerde fulleyerek ölçtüm şehiriçi çok sıkışık trafik yok 18,6 ykr, iç mekanda ön taraf yeterli arka taraf biraz dar, easytronic fena değil alışınca keyifli ve yakıt ekonomisi sağlıyor, triger zinciri bulunduğundan ağır bakımları fazla tutmuyor. 75 hplik motorun performansı kasa aerodinamisi ve hafifliği sayesinde yeterli.

    Comfort modeli gerçekten o yılların en fullü. Şu anda da çok yeterli. 2 Airbag, abs, klima, elk aynalar, direksiyondan kumanda radyo teyp, yükseklik ayarlı direksiyon ve koltuk, gözlük saklama kabı, Ön ve arka harita okuma lambaları vs.

    O fiyata önemli bi kazası yoksa kaçırılmaması gereken bi araç.


    İki ay kadar önce 13-15bin arası otomatik vites arıyorum diye foruma yazmıştım. Navy_35 kardeşimizde Corsa önermişti, kısmet bu işler. Sendekiyle aynı değil mi? Aracın sahibi bayan olmasa, seninle mi pazarlık yaptım diyeceğim


    Avni hocam rengine kadar aynı. Hatta bana bu renk erkek adama yakışır mı gibi laflar da yapılmıştı. Şimdi bunu diyenler hakikaten rengi güzelmiş diyorlar. Nar çiçeği rengi bu araca çok yakışıyor. Ben de eşim yüzünden böyle bi araba almak zorunda kaldım. Tam otomatik clio yerine bunu uygun buldum. Gerçekten de fiestadan daha konforlu, cliodan çok daha kaliteli, alman işçiliği çok belli. Vergisi 69 ytl. Yakıt dediğim gibi. E daha ne olsun. He bekar olsam o paraya focus alırdım o ayrı. Bu arada esp değil araçta elektro servo direksiyon (EPS) var. Bayan için direksiyon oldukça yumuşak ve araç hızlandığında sertleşerek güven veriyor. Araç asfaltta oldukça konforlu ancak yüksek devirlerde araçta motor sesi duyuluyor malesef. Ama bu tip araçların hepsinde bu var. Sadece 2004 polo kullanmıştım, o bu konuda çok konforluydu. Easytronic tarzı şanzımanların hepsi yarı otomatiktir, yani araçta baskı balata ve debriyaj var bi elektronik beyin aracın debriyajını kullanıyor. Dolayısıyla vites geçişleri normal vites gibi. İlk kullanışta biraz sarsıntılı oluyor ama şanzımana alıştığınızda keyifli bile olabiliyor. Ancak hiç bir zaman bir cvt gibi olamıyor. Bu sadece easytronicte değil colt amt de, yaris mmt de, yeni jazz ishift te de durum aynı. Sonuçta ben aynı paraya 2001 polo tam otomatik alabiliyordum, 100 kmde şehiriçinde 10 lt yaktığını duyunca tam otomatikten vazgeçtim. Ayrıca easytronic çok sorun çıkaran bi şanzıman değil. Mesela ford benzeri bi asm şanzıman üretti, kısa zamanda üretimden kaldırdı. Easytronic ise opelin bütün modellerinde kullanılıyor.

    Bir de size palio speedgearı tavsiye edebilirim. Cvt tipi şanzımandır, yakıtı biraz yüksek olsa da çok organize bi şanzıman ve sunduğu konfor üst seviyede.

    Bu arada ben de baskı balatadan korkuyorum. Arkadaşın dediği gibi 2250 TL tutuyorsa arabayı satışa çıkarayım...





    Easytronic çok sorunlu bir şanzımandı kaldı ki opel 2006 da üretimden kaldırıp yeni yazılım yükledi hoş sonrada sorunlar azalsada devam etti...


    http://sikayetvar.com/svf-sikayet-full-easytronic-0-0-0--389625-.html

    Şikayetvar'dan alıntıdır:

    Bayram olduğundan dolayı bayramdan sonraya kaldı. Bayramdan sonra servisten aradılar. Aracımın şanzıman beyninin değişmesi gerekiyormuş 2236 YTL, debriyaj baskı balata sıyırmış 1200 YTL+kdv.

    http://sikayetvar.com/svf-sikayet-full-easytronic-0-0-0--368735-.html



    Şikayetvar'dan alıntıdır:

    2005 model Opel Corsa easytronic arabamda aynı problemleri bende yaşıyorum. Easytronic beyin arızası, vites değiştirici arızası.

    Arabam daha 40.000 km'de Opel sağlamdır dediler tercihim Opel'den yana olmuştu ama 3 senedir servisten çıkamıyorum.


    http://sikayetvar.com/svf-sikayet-full-easytronic-0-0-0--356467-.html

    Şikayetvar'dan alıntıdır:

    Kullandığım bir Opel Corsa Easytronic aracım vardı. Sık arızalanmasından (easytronic beyin arızası, vites değiştirici biri üç biri iki defa arızalandı, sensörleri saymıyorum bile) dolayı satıp kurtuldum.


    Sadece bir kaç küçük örnek.



    Benim 2 nci corsa easytronic. Bir problem yaşamadım. Ancak her arabada problem çıkabilir. Bu sınıfta en çok satan araçlardan biri corsa c, en çok satan yarı otomatik şanzıman da yine corsadır. Dolayısıyla şikayette de birkaç tane easytronic arızası bulunması normal. Bence şikayet sitesindeki opelin liderliği de hep aynı arızalardan kaynaklanıyor. Tüm meriva combo ve corsalarda direksiyon kutusu sıkıntısı olmasaydı eminim opel lider olmazdı. Ama easytronic bi asm gibi sıkıntılı bi şanzıman değil. Sonuçta yazılım güncellemesini her marka her aracına yapıyor. Sonuçta easytronic yapı olarak değiştirilmedi, yazılımı geliştirilmiş olabilir. Elektronik beyin de elinden geldiğince doğru vitesleri kullanarak ekonomi ve konforu sunmaya çalışıyor. Bi araçta üretimden kaynaklanan elektronik sıkıntı varsa 2 nci kere de 5 nci kere de arızalanır. Zaten başlarda belli eder. Ama tüm easytronic ler belli zaman sonra arızalanır diye birşey yok. Baskı balatayı manuelden daha kısa sürede yemesi normaldir.

    Sonuçta konfor isteyen gitsin tam otomatik vites alsın, performans kaybetsin ve 10 lt benzin yaksın. Ekonomi ve manuel keyfi de yaşamak isteyen gitsin yarı otomatik alsın keyfine baksın. Bence tam otomatik viteslerden de karmaşık yapılı cvt şanzımanlardan da daha basit daha az maliyetli ve dolayısıyla daha az sorunlu bi şanzıman. Vites geçişlerine yakın gazdan ayağınızı hafif çekerseniz gayet konforlu bi şanzıman. Otomatik vites lideri honda bile cvt den ishift yarı otomatiğe geçti. Çünkü cvt sorun çıkarıyordu, yarı otomatik ise beyin arızası dışında arıza çıkarması zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi n a v y_35 -- 11 Ocak 2009; 14:14:08 >
  • Herneyse birbirimizin savlarını çürütmeye çalışarak varabileceğimiz bir yer yok, sabah akşam köprü trafiğine giren easytronic debriyajı normalden çok daha kısa sürede bitiriyor bunda zaten garip bişey de yok, bittiği zamanda gördüğünüz gibi servisten 2250 TL istiyorlar benim bahsettiğim bundan ibaret bunun dışında corsa sınıfına göre iyi bir otomobil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.