DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Lays Reklamındaki Teyze ile ilgili :)
29
Cevap
0
Favori
1.138
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Lays Reklamındaki Teyze ile ilgili :)
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2379 Mesaj
      29 Aralık 2008 15:48:35
      Acaba Kaç para alıyodur bu teyze.




      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
    • Binbaşı
      1378 Mesaj
      29 Aralık 2008 15:53:06
      Yalnız kadının ayaklarında problem var hatta ilk reklamda örtmüş tü ayaklarını ben köyüne gitti teyzenin kendisinide gördüm nede olsa İzmir Ödemiş


      _____________________________

    • Binbaşı
      1381 Mesaj
      29 Aralık 2008 15:53:17
      öküze ilişme...şaşkınnn..

      ne kadar para aldıgı önemli değil,rolünü ne kadar güzel yaptıgı önemli.
      tahminim reklam başına 5/10 bin ytl olabilir.

      yiyin gari...


      _____________________________

    • Teğmen
      132 Mesaj
      29 Aralık 2008 16:29:32
      Beyaz ın Ntv deki programına katılmıştı ev filan aldım demişti sanırım.Pek rol yaptığıda söylenemez reklamdaki gibi doğal, sevimliydi.


      _____________________________

    • Yarbay
      2379 Mesaj
      29 Aralık 2008 16:32:53



      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
    • Binbaşı
      1332 Mesaj
      29 Aralık 2008 17:01:37
      arkadaşım başlığı okuyunca dedesine mi istiycekmiş dedi


      _____________________________

      if it's not boeing i'm not going
    • Yarbay
      2379 Mesaj
      29 Aralık 2008 17:34:29



      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
    • Yarbay
      12888 Mesaj
      29 Aralık 2008 18:22:41
      [Deleted by Admins]


      _____________________________

    • Yarbay
      2614 Mesaj
      29 Aralık 2008 18:28:16

      quote:

      Orjinalden alıntı: respiro

      Off en gıcık olduğum reklam kahramanlarının başında geliyo bu kadın. Hele o gülüşü varya Türk kadını (üstelik yaşlı) dediğin hanım hanımcık bişi olur. Anadolu kadınları öyle fingir fingir gülmez. Köy kadını biraz ağır olur. Ne o öle fıkır fıkır ya. Defol git televizyonumdaaannnnnnnn


      Ben bunu otobüste elinde 100 torba ile görsem kalkıp yer vermem.

      Otobüse yaşayan senden yaşlı bi dişi daha binmez zaten,rahat ol


      _____________________________

      Bazıları dinler..
      Bazıları üretir...
      Bazıları ise müziği yaratır!
      R.I.P Chuck Schuldinler (1967-2001)
    • Yarbay
      12888 Mesaj
      29 Aralık 2008 18:35:51
      [Deleted by Admins]


      _____________________________

    • Yarbay
      2614 Mesaj
      29 Aralık 2008 18:36:44

      quote:

      Orjinalden alıntı: respiro



      Alıntıları Göster






      Bir şey yazacaktım ama bu yönetici insanları banlar beni. Tanıdık yöneticilerim nirde benim. Bi yazayım hemen silsinler sonra.

      raad ol kasma kendini , huzuru hisset , nirvanaya ulaş


      _____________________________

      Bazıları dinler..
      Bazıları üretir...
      Bazıları ise müziği yaratır!
      R.I.P Chuck Schuldinler (1967-2001)
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Aralık 2008 18:46:52

      quote:

      Orjinalden alıntı: WeeDSmoKa

      Acaba Kaç para alıyodur bu teyze.



      Patates tarlası vermişler teyzeye.


      _____________________________

    • Yarbay
      2379 Mesaj
      29 Aralık 2008 19:11:48
      Bana lays Gurme versinler başka bişi istemem :D


      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Aralık 2008 19:14:51

      quote:

      Orjinalden alıntı: WeeDSmoKa

      Bana lays Gurme versinler başka bişi istemem :D


      Hayatım boyu yediğim en iğrenç cipstir kendileri.

      http://forum.donanimhab..._1/key_//tm.htm#26599568


      _____________________________

    • Yarbay
      2299 Mesaj
      29 Aralık 2008 19:21:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: beyazorkide

      Yalnız kadının ayaklarında problem var hatta ilk reklamda örtmüş tü ayaklarını ben köyüne gitti teyzenin kendisinide gördüm nede olsa İzmir Ödemiş



      peki izmir ne kadar ödemiş ?





      _____________________________

    • Yüzbaşı
      612 Mesaj
      29 Aralık 2008 19:23:53
      Zenginin parası gereksizin çenesini yorarmış


      _____________________________

      raporlu bulaşmayın
      46
    • Emekli Yönetici
      15724 Mesaj
      29 Aralık 2008 19:57:58
      yeni reklamlar çok boktan ya çıkar çıkmaz değiştiriyorum valla


      _____________________________

      23MART GüncelTWRP & LG UP & LG Flashtool ile 6.0 yükleme Lolipop'a dönme

      Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
      Ne mutlu Türküm Diyene

    • Yüzbaşı
      976 Mesaj
      29 Aralık 2008 20:19:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: respiro

      Off en gıcık olduğum reklam kahramanlarının başında geliyo bu kadın. Hele o gülüşü varya Türk kadını (üstelik yaşlı) dediğin hanım hanımcık bişi olur. Anadolu kadınları öyle fingir fingir gülmez. Köy kadını biraz ağır olur. Ne o öle fıkır fıkır ya. Defol git televizyonumdaaannnnnnnn


      Ben bunu otobüste elinde 100 torba ile görsem kalkıp yer vermem.



      respiro baya fazlaca anadolu köyü gezdim hepsi aynen öyle vık vık vık gülüyorlar heleki birazda samimi birini yakaladınmı tamamdır artık hep beraber dülme krizi


      _____________________________

    • Binbaşı
      1977 Mesaj
      29 Aralık 2008 20:23:38
      Avea, Çekipduru çekipduru.

      -Nah çekiyor.


      2009 gek geli, gelipduru gelipduru.

      -Bak o doğru işte. Yıllar geçipduru.


      _____________________________

      hala sokaklarda mızıka çalıyoruz.
    • Yarbay
      3829 Mesaj
      29 Aralık 2008 20:23:50
      valla okulda askerliğini yapmış bir arkadaş o kadını kaçakçılık yaparken yakaladıklarını söylemişti, nerde olduğunu hatırlamıyorum

      hadiya dedim geçtim


      _____________________________

    • Yarbay
      12888 Mesaj
      29 Aralık 2008 20:25:14
      [Deleted by Admins]


      _____________________________

    • Yarbay
      2379 Mesaj
      30 Aralık 2008 03:26:51

      quote:

      Orjinalden alıntı: KırıkKılıç

      valla okulda askerliğini yapmış bir arkadaş o kadını kaçakçılık yaparken yakaladıklarını söylemişti, nerde olduğunu hatırlamıyorum

      hadiya dedim geçtim




      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
    • Uzman Tasarımcı
      2774 Mesaj
      30 Aralık 2008 03:30:06
      3 yıl kadar önce bir reklam analiz programında 3 bin köylü kadını arasından seçildiğini duymuştum.

      Bu arada kaç para aldığı mı önemli yoksa o parayla kaç tane votka alınabileceği mi?


      _____________________________

      Nereden bileceksin bir bâtılın peşinde sürüklenip gittiğini, nereden bileceksin adım adım karanlıklara doğru ilerlediğini?

      Nereden bileceksin hak sandığın şeylerin koca bir yalan olduğunu? Ve nereden bileceksin yüz çevirdiğin şeylerin aslında hakkın ta kendisi olduğunu?!...
    • Yarbay
      2379 Mesaj
      30 Aralık 2008 03:38:10
      Ben alkol sevmem fazla O resimdeki,ler 3 yıllık dı

      Alko lseverim ama sadece burjuva işi olanları

      PS : Para öenmli iddia var işin ucunda


      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
    • Uzman Tasarımcı
      2774 Mesaj
      30 Aralık 2008 03:49:46
      Himmm, neyse...

      Piyasanın az çok içerisinde olan biri olarak tahminim; 1500-2000 YTL.

      Bilirkişi olarak kabul eder misiniz beni bilmem. Senin iddiaya girdiğin rakamla uyuşmuyorda salla beni, tutuyorsa kazandığından pay isterim.


      _____________________________

      Nereden bileceksin bir bâtılın peşinde sürüklenip gittiğini, nereden bileceksin adım adım karanlıklara doğru ilerlediğini?

      Nereden bileceksin hak sandığın şeylerin koca bir yalan olduğunu? Ve nereden bileceksin yüz çevirdiğin şeylerin aslında hakkın ta kendisi olduğunu?!...
    • Yarbay
      2146 Mesaj
      30 Aralık 2008 17:42:18
      Ama çok tatlı bir teyzeye benziyor şahsen tanışmak isterdim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      760 Mesaj
      30 Aralık 2008 17:48:17
      Aldığı parayı öğrenip netcen?
      Üzümünü ye bağını sorma,yiyin gari


      _____________________________

    • Yarbay
      3805 Mesaj
      30 Aralık 2008 18:00:33

      quote:

      Orjinalden alıntı: KırıkKılıç

      valla okulda askerliğini yapmış bir arkadaş o kadını kaçakçılık yaparken yakaladıklarını söylemişti, nerde olduğunu hatırlamıyorum

      hadiya dedim geçtim

      o evin anaydı.
      siyaset programlarına cok cıkıodu kilolu biri..

      bu laysci teyse degil


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      879 Mesaj
      30 Aralık 2008 18:03:02

      quote:

      Orjinalden alıntı: respiro

      Off en gıcık olduğum reklam kahramanlarının başında geliyo bu kadın. Hele o gülüşü varya Türk kadını (üstelik yaşlı) dediğin hanım hanımcık bişi olur. Anadolu kadınları öyle fingir fingir gülmez. Köy kadını biraz ağır olur. Ne o öle fıkır fıkır ya. Defol git televizyonumdaaannnnnnnn


      Ben bunu otobüste elinde 100 torba ile görsem kalkıp yer vermem.


      Egeliler öyledir sen takma kafana hocam.

      Yiyin gari.


      _____________________________

      "Dünya'da her millet icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır."

    • Yarbay
      2379 Mesaj
      30 Aralık 2008 19:14:05



      _____________________________


      Uyuşturucu kullanmayın,
      çünkü uyuşturucu kullanırsanız hapse düşersiniz
      ve
      hapiste uyuşturucu cidden çok pahalıdır.
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> Lays Reklamındaki Teyze ile ilgili :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.