DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
PIRANHA PATHFINDER GUNCELLEME SORUNU
30
Cevap
0
Favori
38.239
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> GPS, Navigasyon Cihazları ve Yazılımları >> PIRANHA PATHFINDER GUNCELLEME SORUNU
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      3 Mesaj
      19 Aralık 2008 02:39:04
      merhaba arkadaşilar. bu hafta piranha pathfinder navigasyon cihazı satın aldım. içerisinde igo 8 ve başarsoft 2008.04 harita yüklü. elimde başarsoft 2008.07 harita var. 2008.07 haritayı cihaza yüklemek için içerisinde igo 8 kurulu sd kartın map klasörü içerisine 2008.07 haritayı attım. kartı cihaza taktım ve cihazı resetledim ancak harita yüklenmedi hala 2008.04 ü kullanıyor. ayrıca cihazda yüklü olan igo 8 de program dilini değiştirmeye çalışıyorum eminmisiniz cihaz yeniden başlatılacak yazıyor evet e basıyorum cihaz yeniden başlatılıyor ama cihaz seçtiğim dilde açılmıyor. cihaz da tüm ayarları sıfırla komutu veriyorum cihaz yeniden başlıyor ama tüm ayarlar yine aynı. cihazdamı yoksa bendemi bir sorun var yardımcı olabilirseniz sevinirim.


      _____________________________

    • Yarbay
      3655 Mesaj
      19 Aralık 2008 11:13:36
      Aldığınız cihaz için sadece 2009 YILI İÇİNDE 1 GÜNCELLEME HAKKINIZ VAR !!!

      Satan yada ithalatçı firmanın bunu açıkça satış sırasında belirtmesi gerekiyor,ama sanırım bunu satış poltikası nedeni ile söylemiyorlar,ama söylenmesi gerekiyor.

      Kısacası 2008.7 veya 2008.10 datalarını o cihazda kullanamazsınız !

      2009 yılında çıkacak herhangi bir datayı ücretisz alabileceksiniz,o nedenle güncel sürümü beklemenizi tavsiye ederim.

      Kolay gelsin


    • Er
      3 Mesaj
      21 Aralık 2008 04:21:12
      evet hakikaten öyleymiş :) neyseki 2008.04 de idare eder durumda :) yardımınız için teşekkür ederim.


      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      21 Temmuz 2009 11:52:07
      benim de sorunum pathfinder ımı bilgisayara bağlayamamak.
      daha doğrusu naviextras tool box çalıştırdığımda ''hiç bir cihaz bağlı değil '' uyarısı alıyorum. oysa bilgisayarıma tıkladığımda cihaz 2 ayrı disk uzantısı şeklinde görünüyor yani USB bağlantısında bir sorun yok. ama toolbox cihazı tanımıyor.
      bilen bir arkadaş yardımcı olabilir mi?


      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      21 Temmuz 2009 12:40:21
      https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads sağda görünen listede Piranha cihazlar için henüz IGO onayı verilmediği anlaşılıyor.

      Cihazınız henüz onaysız olduğu için toolbox cihazı tanımıyor.

      Saygılar.


      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      21 Temmuz 2009 13:02:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: azzurami

      https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads sağda görünen listede Piranha cihazlar için henüz IGO onayı verilmediği anlaşılıyor.

      Cihazınız henüz onaysız olduğu için toolbox cihazı tanımıyor.

      Saygılar.

      çok teşeekkür ederim
      bir de sd ile güncelleme yapılabiliyor mu? eğer yapılabiliyorsa nasıl olduğunu paylaşır mısınız?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilhan -- 21 Temmuz 2009; 15:31:58 >
      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      21 Temmuz 2009 14:23:34

      quote:

      Orijinalden alıntı: gps.navigation

      Aldığınız cihaz için sadece 2009 YILI İÇİNDE 1 GÜNCELLEME HAKKINIZ VAR !!!

      Satan yada ithalatçı firmanın bunu açıkça satış sırasında belirtmesi gerekiyor,ama sanırım bunu satış poltikası nedeni ile söylemiyorlar,ama söylenmesi gerekiyor.

      Kısacası 2008.7 veya 2008.10 datalarını o cihazda kullanamazsınız !

      2009 yılında çıkacak herhangi bir datayı ücretisz alabileceksiniz,o nedenle güncel sürümü beklemenizi tavsiye ederim.

      Kolay gelsin



      Merhabalar,
      Bu bilgiye nereden ulaştınız? Bende 1 adet Piranha cihaz var ve 2011 yılına kadar ücretsiz güncelleme yapmayı düşünüyordum. Ve yılda 4 defa güncelleme olduğunu öğrendim. Şimdi hevesim kursağımda mı kalacak? Bunun aslını nereden öğrenebiliriz?


      _____________________________

      Errare e umane, perseverare e diabolico
      Fidarsi e bene, non fidarsi e meglio
    • Yüzbaşı
      478 Mesaj
      21 Temmuz 2009 14:45:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: legeandra



      Alıntıları Göster




      Merhabalar,
      Bu bilgiye nereden ulaştınız? Bende 1 adet Piranha cihaz var ve 2011 yılına kadar ücretsiz güncelleme yapmayı düşünüyordum. Ve yılda 4 defa güncelleme olduğunu öğrendim. Şimdi hevesim kursağımda mı kalacak? Bunun aslını nereden öğrenebiliriz?


      eski bir mesaj o. şimdi dediğiniz gibi 01.01.2011 yazıyor sitesinde. ama öncelikle naviextrasa dahil olması lazım.



      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      22 Temmuz 2009 09:08:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: azzurami

      https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads sağda görünen listede Piranha cihazlar için henüz IGO onayı verilmediği anlaşılıyor.

      Cihazınız henüz onaysız olduğu için toolbox cihazı tanımıyor.

      Saygılar.



      igo onayı olmadığı için mi cihaz tanımıyor? Microsoft activesync 'in yine de cihazı tanıması gerekmez mi?
      Sonuçta cihaz makina ile activesync ile iletişim kuruyor.


      _____________________________

      Errare e umane, perseverare e diabolico
      Fidarsi e bene, non fidarsi e meglio
    • Teğmen
      135 Mesaj
      22 Temmuz 2009 11:20:54
      IGO henüz onay vermediği için yükleme işlemleri için kullanılan arayüz (toolbox) cihazla bağlantı kurmuyor.
      Özel bir yazılım olan Toolbox'ı kullanmadan naviextras'dan cihaza veri transferi yapamazsınız.

      Saygılar.


      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      23 Temmuz 2009 10:39:46
      Arkadaşlar piranha müşteri hizmetlerine attığım mail'e aldığım cevap aşağıdadır. Aynen yayınlıyorum.
      Bilginize...


      Sayın Burak İlhan
      2008-10 en son harita versiyonudur.2009 haritası henüz Türkiye genelinde mevcut değildir.İlerleyen dönemlerde www.naviextras.com sitesinden 2011 yılına kadar güncellemenizi yapabileceksiniz.Harita günceleme projesi tamamlandığında site aktif olacaktır.Sitede önceki versiyon yüklemesi yapılacak markalar mevcuttur.


      Saygılarımla
      Pakize ÖZDEMİR
      Piranha Müşteri Hizmetleri


      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      23 Temmuz 2009 11:23:09
      Yanlış bilgi :(

      Firma güncellemesi ile ilgili bir sıkıntı olabilir, normaldir ama genelleme yaparak, diğer firmaları da işin içine katarak yanlış bilgi vermek ayıptır. Ben Next 828 cihazımda uzun süredir bu haritayı kullanıyorum ve haritayı Naviextras'dan indirdim.

      2009.02 haritası yayındadır. Garmin, Next, Navitech vs. cihazlar bu güncellemeyi alalı uzun süre oldu. Hatta Next harita ve derleme hatası nedeniyle ilgili firmaları (IGO + Basarsoft) uyararak verilerin 2 defa değiştirilmesini sağladı. Alim beyin (Basarsoft) bu forumda açıklamaları mevcuttur, Yakında 2009.06 haritası verilecektir.

      Saygılar.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azzurami -- 23 Temmuz 2009; 11:58:15 >
      _____________________________

    • Onbaşı
      32 Mesaj
      03 Ağustos 2009 21:30:04
      Günceleme çıkmış, yazılım da cihazı tanıyor. Fakat ne yazık ki ücretsiz yüklenemiyor. Nedenini anlamadım.


      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      04 Ağustos 2009 23:11:18
      arkadaşlar ben piranha pathfinder nodel cihazımı anlatıldığı şekilde bağladığım halde pc tool cihazı görmüyor. vista kullanıyorum lütfen yardım
      quote:

      Orijinalden alıntı: alaattin

      Günceleme çıkmış, yazılım da cihazı tanıyor. Fakat ne yazık ki ücretsiz yüklenemiyor. Nedenini anlamadım.




      _____________________________

    • Onbaşı
      17 Mesaj
      05 Ağustos 2009 21:32:11
      Sn azzurami sorumu bir kez de size yöneltmek istedim;
      piranha pathfinder cihazım toolboz tarafından tanınmıyor/görülmüyor.
      sizce sorun nerede olabilir ne yapabilirim?
      yardımlarınız için şimdiden teşekkürler


      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      05 Ağustos 2009 22:38:35
      Bu soruyu cihaz ithalatçısına yöneletmeniz gerekiyor.

      Firma (burada yazan emaillere göre) şimdiye kadar güncelleme konusuyla ilgili eksik/yanlış bilgilendirme yaptı. Net ve doğru açıklamayı sadece firma yapabilir. Eğer cihazınız için Naviextras'ta güncelleme hakkı tanınmışsa ve siz bu güncellemeyi göremiyorsanız ya cihazınızda ya PC nizde yada naviextras'da bir problem var demektir.

      Toolbox ı başka bir pc ye yükleyerek tekrar deneyin. Ama muhakkak ithalatçı ile temas kurun ve sorununuzu iletin.

      Saygılar.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azzurami -- 6 Ağustos 2009; 1:35:29 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Ağustos 2009 14:57:26
      Bu işi iyi bilen yada kullanmış tecrubesi olan arkadaşlar sizce bu cihaz nasıldır.Fiyat süper,tabi ihtiyaç yol bulmak,kaldıki extrası bile var.Haritası okuduğum kadarıyla piyasanı 1 numarası.yanlız destek ve kalite zayıf galiba,zayıftan kastık hizmettir.Bu fiyattaki ürünün malzeme kalitesi değil.Bu konudaki yorumlarınızı rica ederim.alayımmı ,almayayımmı.Amacım yolu doğru bulmak ve yolda kalmamak,saçıbaşı yolmamak.

      http://www.hepsiburada...._campaign=3355428#tablnk




      _____________________________

    • Yüzbaşı
      478 Mesaj
      21 Ağustos 2009 15:04:10
      3,5" küçük olmaz dersen al. ama 4,3'ün altı sanki biraz küçük gibi. tabi boyut arttıkça fiyat da artıyor.


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      11 Ekim 2009 10:20:48
      Merhaba. Bende 3 Gün önce Piranha Pathfinder aldım. Aynı bağlantı sorununu bende yaşıyorum. Asıl sorun bence toolbox'un bu cihazı desteklememesi değil, öncelikle ActiveSync'in cihazı görmesi gerekiyor ne denedimse başarılı olamadım, kabloyu bile değiştirdim ama nafile. İnternette araştırmalarım sonucunda activesync'in çalışması için "repllog.exe" dosyasının aktif olması gerektiğini öğrendim, fakat bu dosya PC'nin kullandığı Windows'da mevcut değil, yani Piranha'nın kullandığı Windows CE'ye ait bir dosya. başlat ->çalıştır ->Windows\repllog.exe komutuyla manuel çaıştırılabileceği yazıyor bazı sitelerde, fakat Cihazın kullandığı Windows'a ulaşılamadığı için bunu yapmak imkansız görünüyor. repplog.exe dosyası çalıştırılabilse bu sorun bence ortadan kalkacaktır. Dediğim gibi, bence sorun activesync'in Navigasyon cihazında aktif olmaması, buna bir çare bulmak gerekir, ondan sonra Toolbox da çalışacaktır.


      _____________________________

    • Onbaşı
      33 Mesaj
      01 Kasım 2009 17:09:52

      quote:

      Orijinalden alıntı: rifat74

      Merhaba. Bende 3 Gün önce Piranha Pathfinder aldım. Aynı bağlantı sorununu bende yaşıyorum. Asıl sorun bence toolbox'un bu cihazı desteklememesi değil, öncelikle ActiveSync'in cihazı görmesi gerekiyor ne denedimse başarılı olamadım, kabloyu bile değiştirdim ama nafile. İnternette araştırmalarım sonucunda activesync'in çalışması için "repllog.exe" dosyasının aktif olması gerektiğini öğrendim, fakat bu dosya PC'nin kullandığı Windows'da mevcut değil, yani Piranha'nın kullandığı Windows CE'ye ait bir dosya. başlat ->çalıştır ->Windows\repllog.exe komutuyla manuel çaıştırılabileceği yazıyor bazı sitelerde, fakat Cihazın kullandığı Windows'a ulaşılamadığı için bunu yapmak imkansız görünüyor. repplog.exe dosyası çalıştırılabilse bu sorun bence ortadan kalkacaktır. Dediğim gibi, bence sorun activesync'in Navigasyon cihazında aktif olmaması, buna bir çare bulmak gerekir, ondan sonra Toolbox da çalışacaktır.

      sd kart ile usb modda açarsan tanıyor ben yedeğini bile aldm :)


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      02 Kasım 2009 12:06:04
      Merhaba

      Piranha Navigasyon cihazlarının güncellemelerini rahatlıkla yapabilmeniz için aşağıdaki adımları takip ederseniz sorun yaşamazsınız.


      Öncelikle cihazınıza güncelleme yapabilmeniz için www.naviextras.com sitesine üye olarak kulanıcı adı ve şifre almanız gerekmektedir. Naviekstras sitesindeki Toolbox programını indiriniz ve bilgisayarınıza kurunuz.

      Yapacağınız işlemler
      • Navigasyon cihazınızı PC’nize bağlayınız
      • Cihazınızın ekranında çıkan usb seçeneğini seçiniz
      • Naviextras Toolbox Programını açtığınızda 1- 3 dk bekleyiniz
      • Bilgisayar ekranında Bağlandı uyarısı geldikten sonra
      • Naviextras Toolbox üzerinde Kullanıcı adınız ve şifreniz ile oturum açmak için Oturum Aç kutucuğunu tıklayınız.
      • Güncellemeler kutucuğuna tıkladığınızda cihazınıza ait güncellemeleri yükleyebilirsiniz.


      Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.



      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      830 Mesaj
      02 Kasım 2009 13:32:32
      belirtilen destek mailine gondermiş oldugum hicbir mailimi cevaplamadılar.bendeki voyager da acılısta usb mode adlı bir secenek cıkmıyor ve direkt acılıyor.bir kac pc ,3-5 usb kablo denendi pc lerde activesyncro kurulu bir turlu voyagerı goremedim.bu sorunuda mail attım hala cevap yok 1 hafta oldu.zaten telefon olayı felaketen 20 dk bekliyorum ve hat dusuyor.kısaca ben guncellemeden vazgectim.cihaz kızım icin yolda iyi bir medya gosterici oldu.bu arada cihazım yakın zamanda 3 kere servise gitti ve gelen servis formlarında ayrıca program yuklemesi yapıldıgı yazıyordu sanırım firmware de yeni.basaran arkadasları tebrik ederim.


      _____________________________

      D70 kit lens| F80 super kit lens |D5100 kit lens | SB600- Nikon coolpix 995|Nikon s200 | Canon ixus 430 | Sigma 70-300 Apo Macro|Tamron 17-50 F2.8 XR Dİ II LD IF | Nikon AF Nikkor50 mm f1.8 | Manfretto monopod | P990i | Navia 1020| Piranha Voyager GPS| Epson p2000 | Lowepro Orion Trekker|Fujitsu Siemens Amilo 1505|Asus 1000 Ha|Toshiba 32AV703G| Egreat r6b| Turkcell T20| NEXT YE GA 5720 Gps |
    • Yüzbaşı
      469 Mesaj
      03 Kasım 2009 18:00:18
      Bende bir türlü başaramadım ,activesyncro kurulu,bağlandı diyor,ama pc de cihazı bir türlü bulamıyorum.


      _____________________________

      Epson TW 6000 projeksiyon+oem 240X180 perde+vestel 106 led TV.+onkyo tx-nr 616,phılıps5700 blu-ray,pure-acoustics QX900(7+1),pure acoustics sl12 sw+HP pavlion i5+vw tiguan T&F
    • Android Beta Kullanıcısı
      830 Mesaj
      03 Kasım 2009 20:15:23
      dedigim gibi ben artık sıkıldım.boyle kullanacagım bozuluncaya kadar.


      _____________________________

      D70 kit lens| F80 super kit lens |D5100 kit lens | SB600- Nikon coolpix 995|Nikon s200 | Canon ixus 430 | Sigma 70-300 Apo Macro|Tamron 17-50 F2.8 XR Dİ II LD IF | Nikon AF Nikkor50 mm f1.8 | Manfretto monopod | P990i | Navia 1020| Piranha Voyager GPS| Epson p2000 | Lowepro Orion Trekker|Fujitsu Siemens Amilo 1505|Asus 1000 Ha|Toshiba 32AV703G| Egreat r6b| Turkcell T20| NEXT YE GA 5720 Gps |
    • Er
      3 Mesaj
      03 Kasım 2009 21:47:57
      Merhaba ;

      Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemeler www.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

      Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      830 Mesaj
      03 Kasım 2009 22:59:17

      quote:

      Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

      Merhaba ;

      Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemeler www.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

      Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.

      Aramıza hos geldiniz..Aldıgım cihaz voyager igo+basarsoft haritalı hepsiburada.com dan 06 11 2008 tarihli ve 2009 yılı icerisinde 1 adet guncelleme sozu verilmiş olarak aldım,bu sozde durulmamıstır.peki 2008 de bitirilen bu guncelleme icin satıs yapılırken boyle 1 yıllık vaad nasıl verdiniz. ayrıca teknik servisinize aynı arızadan olmak uzere 3 kere gelmiş,3 keresinde ancak board degişerek sorun giderilmiş,bu gelişlerde 3 kere firmware guncelleme yapıldıgı iddia edilmiş.aynı arızanın yapılmadan tarafıma 3 kere gonderilerek olusan 6 adet kargo ucreti vede tam kullanacagım zaman olan yaz doneminde 1,5 ay gibi bir surede servis yolu yapmıs bir cihaz olarak daha ne yapmam gerekiyor.Buarada servis telefonlarınıza ulasmak zaten mumkun degil.sadece bekletiliyorum.Bu arada mail adresi vermişsiniz sorumuzun en kısa zamanda cozulecegine dair yaklasık 1 haftadır gondermiş oldugum mail hala cevaplanmamıstır.
      Sonuc olarak her yerdede bunu belirtiyorum benim acımdan markanız ve urunlerinizin guvenirliği sona ermiştir.Bundan sonraki satıslarınızda sizlere basarı dilemekten baska bir şey yapamayacagım.forum arkadaslarıma iyi navigasyonlar dilerim.


      _____________________________

      D70 kit lens| F80 super kit lens |D5100 kit lens | SB600- Nikon coolpix 995|Nikon s200 | Canon ixus 430 | Sigma 70-300 Apo Macro|Tamron 17-50 F2.8 XR Dİ II LD IF | Nikon AF Nikkor50 mm f1.8 | Manfretto monopod | P990i | Navia 1020| Piranha Voyager GPS| Epson p2000 | Lowepro Orion Trekker|Fujitsu Siemens Amilo 1505|Asus 1000 Ha|Toshiba 32AV703G| Egreat r6b| Turkcell T20| NEXT YE GA 5720 Gps |
    • Yüzbaşı
      469 Mesaj
      04 Kasım 2009 20:51:26
      Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
      Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?
      quote:

      Orijinalden alıntı: musteri_hizmetleri

      Merhaba ;

      Kullanmakta olduğunuz Piranha Navigasyon cihazınız yazılanlara göre eski model navigasyon cihazıdır. Eski model (2008 yılında satılan ürünlerimizde) navigasyon cihazlarında güncelleme 01/01/2009 tarihinde sonlanmış. Yeni model (2009 yılında satışa sunulan modeller) cihazlarımızda güncellemeler www.naviekstras.com sitesinden yapılabilmektedir.

      Yaşadığınız tüm sorunlarınızı destek@piranha.web.tr adresine mail yoluyla gönderebilirsiniz. En kısa sürede cevaplanacaktır.



      _____________________________

      Epson TW 6000 projeksiyon+oem 240X180 perde+vestel 106 led TV.+onkyo tx-nr 616,phılıps5700 blu-ray,pure-acoustics QX900(7+1),pure acoustics sl12 sw+HP pavlion i5+vw tiguan T&F
    • Android Beta Kullanıcısı
      830 Mesaj
      05 Kasım 2009 09:08:39

      quote:

      Orijinalden alıntı: oblomov03

      Nihayet sizi burada aramızda görmek çok güzel.İnşallah sorunlarımıza bir çare bulursunuz.
      Ben de voyager cihazımı "hepsiburada"dan 18.11.2008 Tarihinde 81 il destekli 2009 harita ve 1yıllık güncelleme vaadiyle aldım.Vaad gerçekleşmediğine göre bizi kandıran sizmi yoksa hepsiburada mı?

      Alıntıları Göster



      arkadasım aynı tarihte bende aynı siteden aldım bende senin gibi dusunuyorum.buarada musteri hizmetleri bir geldi birdaha goremedim sanırım cok yogunlar musterilerine hizmet verecek zamanları yok.zaten maillerime bile cevap gelmiyor.


      _____________________________

      D70 kit lens| F80 super kit lens |D5100 kit lens | SB600- Nikon coolpix 995|Nikon s200 | Canon ixus 430 | Sigma 70-300 Apo Macro|Tamron 17-50 F2.8 XR Dİ II LD IF | Nikon AF Nikkor50 mm f1.8 | Manfretto monopod | P990i | Navia 1020| Piranha Voyager GPS| Epson p2000 | Lowepro Orion Trekker|Fujitsu Siemens Amilo 1505|Asus 1000 Ha|Toshiba 32AV703G| Egreat r6b| Turkcell T20| NEXT YE GA 5720 Gps |
    • Yüzbaşı
      469 Mesaj
      05 Kasım 2009 23:08:21
      Benim mailime hemen cevap verdiler.(hemde iki tane )Güncellemek için tarif yapmışlar .Ama bildiğim bir yolu tarif etmişler.Esas önemli olan pc nin cihazı görmesi.Ne yaptımsa görmüyor,görmüyor.tekrar sordum,bakalım ne diyecekler.
      quote:

      Orijinalden alıntı: chemucell



      Alıntıları Göster


      arkadasım aynı tarihte bende aynı siteden aldım bende senin gibi dusunuyorum.buarada musteri hizmetleri bir geldi birdaha goremedim sanırım cok yogunlar musterilerine hizmet verecek zamanları yok.zaten maillerime bile cevap gelmiyor.



      _____________________________

      Epson TW 6000 projeksiyon+oem 240X180 perde+vestel 106 led TV.+onkyo tx-nr 616,phılıps5700 blu-ray,pure-acoustics QX900(7+1),pure acoustics sl12 sw+HP pavlion i5+vw tiguan T&F
    • Er
      1 Mesaj
      16 Nisan 2010 11:11:12
      merhaba arkadaslar benım kardesim navıgasyon pc baglamış ve virüs girmiş temizlememe ragmen navigasyonu acılmıyor.yardımcı olurmusunuz


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      619 Mesaj
      23 Mayıs 2010 21:47:09

      Servise gönderip tekrar yazılım attırman lazım. Eğer yedek almadıysan. Yedek aldıysan toolbox tan yedeği geri yükleme yaparak düzeltebilirsin.
      quote:

      Orijinalden alıntı: bossn

      merhaba arkadaslar benım kardesim navıgasyon pc baglamış ve virüs girmiş temizlememe ragmen navigasyonu acılmıyor.yardımcı olurmusunuz




      _____________________________



      :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
      2004 LANCER 1.6 AT TRİPTONİC LANDİRENZO BLUE Ş.D. 7,5 Litre LPG
      Casper I450 M 2.4 Ghz 4 Gb DDR3 1066 Mhz.
      Navitech PX 120
      Atlanta HD Box 2.16v
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> GPS, Navigasyon Cihazları ve Yazılımları >> PIRANHA PATHFINDER GUNCELLEME SORUNU
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.