ARKADAŞLAR TEK NOKTA ENJEKSYON SİSTEMİNDE ENJEKTÖR SÜREKLİ PÜSKRTMEMİ YAPIYOR YOKSA SADECE KESİK KESİKMİ PÜSKRTME YAPAR , MPI MULTIPOINTLERDE HANGİ SİLNDİR ATEŞLEME YAIYORSA O ENJEKTÖR PÜSKÜRTÜYOR BUNU BLİYORUM AMA TEK NOKTADA BU İŞLEM NASIL OLUYOR
quote:
Orjinalden alıntı: mendel50
ARKADAŞLAR TEK NOKTA ENJEKSYON SİSTEMİNDE ENJEKTÖR SÜREKLİ PÜSKRTMEMİ YAPIYOR YOKSA SADECE KESİK KESİKMİ PÜSKRTME YAPAR , MPI MULTIPOINTLERDE HANGİ SİLNDİR ATEŞLEME YAIYORSA O ENJEKTÖR PÜSKÜRTÜYOR BUNU BLİYORUM AMA TEK NOKTADA BU İŞLEM NASIL OLUYOR
Tek nokta araçlarda sürekli olarak püskürme yapmaz.Sürekli püskürtme yaparsa araç boğulur.Kısaca şöyle izah edeyim.Eğer enjektör sürekli püskürtme yapsaydı motor devri arttığında yakıt miktarını arttıramazdı.Araç gaz yemeyecektir.Sürekli değişken olarak motorun yüküne ve devrine bağlı olarak kesik kesik püskürtme yapar yalnız enjektör çalışırken açıp baktığınızda gözle hissedemeyebilirsiniz.
Tek noktalı araçlar için cut-of modülü yapmıştım hatırlarsanız fiyatıda çok uygundu denendi test edildi yakıtım normalden fazla yakıyor demeniz imkansız ayrıca montajı yaklaşık 10-15 dk arası sürüyor.Yaptığım cihazda kırmızı-yeşil yanan bir led var kaç km yeşil yaktırarak giderseniz o kadar km tasarruf ediyorsunuz.Bundan yaklaşık 1,5-2 yıl önce testlerimde normalde 5ytllik gazla şehir içi 38 km giderken yaptığı kutuyla 43km yol yapmıştım şehir dışı ise 51km-55km arası yol gitmiştim fark bariz bir şekilde açıktı.