Şimdi Ara

****Peugeot 206,206 + Paylaşım Alanı**** (175. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.473
Cevap
34
Favori
694.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • pug un bizi soktuğu hale bak.yakında elektronik mühendisi çıkacaz.
  • cc yi naptın koray.var mı gelişme..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koraycan677

    benim feline motor içi sigorta kutusu arızası verdi.korna çalışmıyo.bu parçanın fiyatını bilen var mı?servis 340 demiş

    slm, arızayı yol bilgisayarında mı gösterdi ,sadece korna mı gitti ? Sadece korna gitti ise muhtemelen sinyal kolundaki sarma kablo demeti ezilmiştir yada kopmuştur. benim araçta da korna çalmamaya başlamıstı ve airbag ışığı yanıyordu bi oto elektrikçisinde sarmasını yaptımştım düzeldi. Bozulmadan önce birkaç kez direksyonu sonuna kdar cevirmiştim , dar bir sokakta dönerken.
  • bu arada aracımı gecen ay sattım fakat formu takip etmeden yapamıyorum..
  • 206'ların boyaları hassas mı....diğer markalara nazaran..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    206'ların boyaları hassas mı....diğer markalara nazaran..


    Evet diğer araçlara göre boyası ince ve hassas.

    O lambalar kapanınca da yanıyor da onun araştırması yapılıyor şu anda
  • Arkadaşlar başımdan geçen üzücü durumu hem sizlerle paylaşmak,hem de bu konuda siz değerli araç kullanıcılarını bilinçlendirmek için yazıyorum.

    Yeni aracımı 19 Ağustos da Hyundai Tuna bayisinden almıştım.

    Araca Tuna'nın hemen yanında E-5 yan yolda Kadıköy istikametine doğru Opet Benzin İstasyonu (Acar Petrol) var, oradan 100 tl. ye parolu kartımla Eurodizel yakıt aldım.100 km. ye kadar bir problem yoktu ondan sonra devir saatinin sol tarafında bir ışık yanıp sönmeye başladı,ben ilk başta pek önemsemedim, ama sonradan yana ışık sönmemeye başladı.3-4 gündür de İst. dışında olduğum için ilgilenmemiştim.

    Bugün İş yerime yakın olan Elmas Servisine gittim, belki kısa bir şeydir, hemen yapılır diye ümit ederken,oradaki elaman aracı makinaya bağlayıp,aracın mazotunun sulu olduğunu söyledi.Bana 280-300 tl. gibi bir rakam çıkardı.Aracın deposunu açtılar içinden mazot örneği aldılar,mazotun Eurodizele benzer bir tarafı yoktu tamamen limonata rengindeydi.Aracı toplattım,direk mazotu aldığım Opet (Acar Petrol) istasyonuna gittim.Yanımda götürdüğüm aracın deposundan alınmış sulu mazotu oradaki yetkiliye gösterdim.Karşılığında bir özür beklerken bi küfür yemediğim kaldı.Adam benim bu sulu mazotu oradan aldığıma inanmıyor,beni yalancılıkla suçluyor.En sonunda kamera kayıtlarını inceleyin dedim. 19/08 saat 15:13 bakın dedim.Anca o zaman benim o istasyondan aldığıma kani oldular.Bu seferde başladı nereden yan çizeriz diye iftiralara " ben senin bunun içine su koymadığını nereden bileyim, Tuna'nın sana bu arabayı sattığında içindeki mazot suluymuş gibi ipe sapa gelmez iftiralar sıralamaya başladı.Beni tanımadıkları belli, bunu yanlarıma bırakır mıyım hiç? Aradım Müş. Hiz. ni durumu anlattım:ama şunu öğrendim böyle durumlarda olayı sıca sıcağına halledeceksiniz.Müş.Hiz bekleyin,sıraya aldık,gibi yuvarlak laflar etmekte.Opetin gezici yakıt kalite kontrol birimi var.Onun gelmesi için bu gün tam 5 sefer M.H. aradım.Gelsin ki sulu mazot aracın deposundayken örneğini alsın,sonradan beni zor durumda bırakacak iddialarda bulunmasın.
    M.H. ile görüşürken komiğime giden şey; bana 1 litrelik 6 tane CAM şişe bulmamı, sulu mazotu bunlara koymamı istediler
    Yav bırakın CAM şişeyi ben burada pet şişeyi zor buluyorum,o kadar gerekliyse senin opet istasyonun versin bana dedim.Onlarda da yok ki.

    Oranın sahibi sonradan geldi efendi birine benziyor,o zamana kadar benimle muhatap olan oranın müdürü olan yeğeniymiş.
    Opetin hemen yanında Hyundai bayisi Hunko var.Oranın sahibi gösterdiğim örneğe inanmak istemedi ki aracı birde Hunko servisine göstermek istedi.aracı makinaya bağladılar,makina mazotta su var ukatılımı verdi,Servis elemanı bunu tanıdığından kem kim etmeye başladı,sonra Mazot filitresini söktük içindeki mazotu bir şişeye boşalttık.Bir görmeliydiniz içindeki suyu.Öylece yağ gibi ama ağır kütle gibi şişenin dibinde bir parmak kalınlığında koyu renkli öylece duruyordu.Amcamın artık diyecek bir şeyi kalmadı,ben M.H. ile görüşürken sessizce sıvışıp gitti.Aracı hemen orada toplattım, adamlar şaşırdı.Aracı yaptıracağımı sanıyorlardı.

    Hemen Tuna ya geçtim.Aracın deposunu açtırdım, o sırada opetin gezici kalite kontrol elemanı da geldi.Örnek almak için 1 litrelik 6 tane cam şişeyi çıkardı, aracın deposundaki sulu mazottan örnekleri aldı.2 şişeyi bana bıraktı,diğer 4 şişeyi tahlil için aldı.
    Size 1 hafta içinde dönülür dedi.
    Benim aracım daha 346 km. de içindeki de ilk aldığım yakıt.
    Serviste Yakıt filitresini değiştirdim,aracın yakıt deposundaki sulu mazotu komple boşalttırdım, içine yeni yakıt koydurdum.Yeni yakıt alınırken de küçük bir anlaşmazlık oldu sanırım; ben Shelden alınsın dediğim halde elamanın gönderdiği kişi gidip yakıtı Opetten almasın mı Baktım opet fişi, "kardeş ben o yakıtı aracıma bir daha koymam,6 saattir bunların pisliği ile uğraşıyorum ben size opetin hemen arkasında Shel var oradan alın, gidin ne yaparsanız yapın,benim araca Shelden alın" dedim.Sonara gidip shelden aldılar artık.Ona para vermedim.İlk aldıkları yakıtı naptılar bilmiyorum.Bu bana 202 tl. + 50 lik yakıt 252 tl ye maal oldu.

    Siz siz olun Opetten yakıt alırken dikkatli olun derim.Ben opetin her zaman müşteri yanında olduğunu düşünürken böyle bir olayın başıma gelmesi bendeki opet fikrinin değişmesine sebep oldu.

    Bunlar olup bittikten sonra yaklaşık 1.5 ay sonra OPET in Müş.Hiz.den aradılar( bir hafta da belli olu demişlerdi 1.5 ay sonra aradılar).Nereden bir bahane uyduracaklarını bilemediler.Laboratuvar sonuçları depodaki sulu yakıtın opetin yakıtı olduğu ve sulu olduğu yönünde çıktığı için bahane olarak aracı satan bayinin sıfır aracı satarken deposundaki mazot suluymuş dediler baktılar olmuyor bu seferde aracın deposundan laboratuar için alına 6 litrelik yakıt örneklerinin konduğu cam şişelerin içinde su olduğunu iddia etti.Onlara dedim ki cam şişeleri sizin kalite kontrol elamanı getirdi, su mu yok içinde sıfır ambalajından çıkardı cam şişeleri( ben bunların başıma geleceğini bildiğim için bizzat kalite kontrol aracının gelip aracın deposundaki sulu yakıttan örnek almasını ısrarla istemiştim ) yukarıda 1.5 ay önce yazmıştım bunu.
    Sonra Müşteri hizmetlerindeki bayana dedim, ben 252 tl ile ne batarım ne çıkarım ama bu OPET in ayıbı olarak daima kalacak ve anılacaktır.
    Şimdi burada OPet belki şöyle düşündü.Sulu yakıtı kabul etsek Opet bayisinin (Opetin) sulu yakıt sattığını kabul etmiş olacakları için gerçeği red edelim, inkar edelim yoluna gidiyorlar.
    Ama bilmiyorlar ki bu gerçek onlara daha çok zarar verecek.Her platformda bunu dile getireceğim.

    Bununla ilgili şikayetvar.com a da yazdım.Yazmışken bir bakayım Opet hakkında sulu yakıt ile ilgili başka şikayetler varmı dedim.Birde ne göreyim 3-5 ay içinde 7-8 tane sulu yakıtla ilgili bir sürü şikayet,mağduriyet meydana gelmiş ve Opet hiç biriyle ilgilenmemiş.Hatta bir tane si yanlış hatırlamıyorsam balayına giderken yolda kalmış Opetten aldığı yakıttan dolayı.Ama o büyük diye geçinen OPET kendine toz kondurmamış yine.Onları okuduktan sonra yaşadıklarıma ve OPET e daha farklı bakar oldum.

    Artık bütün bunları okuduktan sonra araçlarına değer veren siz araç kullanıcıları gönül rahatlığı ile OPET ten yakıt alabilecek misiniz? Yada bana değmeyen yılan bin yıl yaşasın mı diyeceksiniz ?




  • Frekans76 arkadaşım öncelikle büyük geçmiş olsun.Sanırım bu işlerde yakıt markasından çok, istasyon ahlakı önemli.Hayatta yol üstü yerlerden
    mazot almam.Uzun yolda mecbur kalırsam, şehir merkezlerinden yakıt almayı tercih ederim.Bu arada yakıtın dibine kadar bitmesine izin vermiyorum.
    Çünkü deponun sıfır noktasının dibi biraz çukurdur ve yakıttaki eğer varsa pislik orada birikir, dolayısıyle o yakıtıda kullanmaya
    kalkarsanız mazot filtreniz tıkanır.Ankara da ağırlıklı olarak yakıtımı PO'dan ( Javpet ) alıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TURGUTREİS06 -- 15 Ekim 2010; 9:59:44 >
  • Öncelikle geçmiş olsun. çok üzücü bir durum. İnsanların para hırsı artık uçsuz bucaksız hale gelince, o kişilerin sahip olduğu ahlaktan sözetmek çok anlamsız geliyor. İşin kötüsü "yazmaktan imtina etmeyen, işin peşini bırakmaya niyeti olmayan kişilerin sayısının az olması". "Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" vurdumduymazlığına engel olmak, forumumuzun ortak paydası; paylaşımın gereği. birbirimizi uyaracağız ki herkes yanlışlarından dönsün.

    Cıdalının da belirttiği gibi bir kaç küçük önlem aklınızda bulunsun, deponun tamamını bitirmeden mümkünse lambası yanmadan ihtiyacınız olan benzini ya da mazotu temin edebilirsiniz. depo dibindeki tortunun ve kir in enjektörlere veya yakıt pompasına çekilmesine bir miktar da olsa engel olursunuz. keninizce güvenilirliğinden emin olduğunuz dürüst satıcıları tercih edebilirsiniz. yakıt satış sirkülasyonu yoğun olan merkezi istasyonlar bir nebze olsun bu işlere tevessül edemezler diye düşünüyorum, daha ziyade onları tercih edebilirsiniz.

    işin doğuracağı parasal kayıptan bahsetmek istemiyorum bile, oluşan mutsuzluk, güvensizlik aracınıza olan bakış açınıza bile eminim zarar verecektir. Allah hepimizi beterlerinden korusun, gözünü para hırsı bürümüşlere de azıcık insaf versin.




  • Frekans, öncelikle geçmiş olsun.
    Bu sorun gerçekten benim de sürekli aklımda, İstanbul'da ne zaman yakıtsız kalacağınız belli olmadığı için maalesef hep aynı istasyondan alamıyorsunuz. Hatta ben genellikle aynı markadan bile alamıyorum yakıtı. Ev ve iş konumlarına göre Shell veya Total olarak değişiyor.

    Ufukyus, bir sorum olacak. özellikle bizim gibi dizel kullanıcılarına sıklıkla verilen bir tavsiyedir ışık yanmadan mazot alınması. Tortunun biriktiğini de biliyorum. Ama şu ana kadar benzin deposundaki bu tortunun ve mazot pompasının nasıl temizleneceği hakkında bir bilgiye rastlamadım. Eğer bu konularda bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.

    Forumdaki diğer arkadaşlar da bilgilerini paylaşırlarsa çok iyi olur. Sonuçta şimdiye kadar yakıt yüzünden sorun yaşamamış olmamız özellikle benim arabam gibi fazla km yapan (2004 model, 125 binde) araçların yakıt sistemlerinde birikim olmadığını göstermez değil mi?




  • SİZ SİZ OLUN SHELL DEN VAZGECMEYİN.KESİNLİKLE TEK GECERİM..MÜŞTERİ HİZMETLERİ İNANILMAZ ALAKALI.BENİ SHELL İSTANBUL GENEL MÜDÜRÜ BİLE ARADI DÜŞÜNÜN ARTIK..UFAK BİR ŞİKAYET ETMİŞTİMDE.

    SEDAT ABİYE KATILIYORUM.KESİNLİKLE ARA YERLERDEN MAZOT ALMAYIN VE MAZOT ALDIGINIZ FİŞLERİNİZİ SAKLAYIN.SONRA ARKADAŞA YAPILDIGI GİBİ YALANCI DURUMUNA DÜŞEBİLİRSİNİZ.BENİM FİŞLER HEP KÜLLÜKTE DURUR..GERÇİ HEP AYNI YERDEN ALIYORUMA AMA OLSUN :)

    IŞIK YAKMAMANIZ DİLEĞİYLE..

    @frekans76
    KARDEŞİM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.SIFIR ARABANIN BAŞINA BUNUN GELMESİ ÇOK ÜZÜCÜ.İLK VE SON OLUR UMARIM.
    OPET ZATEN MECBUR KALMADIKÇA ALMAM.




  • aslına bakarsanız depo temizliği denen olay tamamen keyfi..zira yakıtınız dizel ya da benzin, deponuza giderken değil deponuzdan çıkarken yani yakıldığı üniteden önce, filtrelenir. bu bağlamda yakıt filtrelerinizin temiz olması en geçerli önlem olacaktır. benzinde ya da mazotta oluşan tortu ve kir deponuzun dibine çökeceği için deponun dibine gelmeden yakıtınızı tamamlayınız diyorum. aracınızın yakıt pompası, yakıtı depodan çeker, yakıt fitresinden geçer ve yanma işlemi için gerekli üniteye gider. depo bu konuda en pasif elemandır. isterseniz 5 yılda, isterseniz her yıl deponuzu temizletin ama yakıt filtrenizi yenisiyle değiştirmek hem zaman hem de finansal açıdan çok daha az yıpratıcı olacaktır.
    bu deponuzu temizletmenize gerek yok anlamı taşımıyor elbette. deponuzu da km/yıl, haliyle yakıt tüketiminiz nispetinde uygun gördüğünüz aralıklarla temizletebilirsiniz. ayda 50 lt lik tüketimi olan bir aracın yıllık tüketimi 600 lt olacaktır. kişisel fikrim; ayda 200 lt yakıta kadar bir tüketim değerinde depoyu 4-5 yılda bir temizletmektir. sırf 10.000 lt rakamsal olarak gözüme büyük göründüğü için, yoksa lt başına benzinin ya da mazotun taşıdığı tortu veya kir oranını hesaplayabilmek mümkün görünmüyor.




  • opetten aldığım yakıtla ben de sorun yaşamıştım mazotta su var ışığı yanmıştı feline de.sonra servis mazot filtresini değişti ışık söndü,pislikte takılmış olabilir dediler.herkese katılıyorum işlek yerden almak en iyisi.bu arada özgür;cc işi ile ilgili önemli gelişmeler var uzun uzun anlatıcam.korna konusundaki sorun com2000 le alakalı değilmiş zaten airbag ışığı falan yanmıyo arıza lambası da yok arada çalıyo arada çalmıyo.motor içi sigorta kutusu dedi gittiğim 3 servis
  • heyecanlandırma beni koray ya..
    sana zahmet uzun uzun biran önce yazda rahatlayalım forumca
  • 7 bitirdi bizi bu cc sevdası..
  • valla ben de bayaa merak ettim. umarım kolay bi yoldur da herkesler kolayca takar cc sini.
  • Koray, müjdeli haberini açıklamanı bekliyoruz.
  • sizin cc benim ekran hikayesine döndü :)) Halen gelmedi beklemedeyim :))
  • Arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Ben böyle üzücü olayı yaşadım ki yarın sizler yaşamayın diye ulaşabileceğim kadar kişiye bunu anlatmaya, bundan haberdar etmeye çalışıyorum.
    Herkese kazasız ve sulu mazotsuz :) sürüşler dilerim
  • Nerdesiniz millet 2. sayfaya düşecek sayfamız... Yukarı :)))
  • 
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.