DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
tv ekran boyutu?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
84.963
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1989 Mesaj
      19 Kasım 2008 23:36:57
      arkadaşlar lcd tv almayı düşünüyorum 106 fakat evim biraz küçük olduğundan bi hesap yapmam gerekiyor. 106 ekran enine 106cm mi oluyor. eğer olmuyorsa 106 ekran enine kaç cm dir?


      _____________________________


      Unutun tüm dediklerimi.
      Yıkın, diktiğiniz heykellerimi.
      Şimdi rahat bırakın beni...
    • Kurmay Yarbay
      12664 Mesaj
      19 Kasım 2008 23:39:51
      quote:

      Orjinalden alıntı: brobiy

      arkadaşlar lcd tv almayı düşünüyorum 106 fakat evim biraz küçük olduğundan bi hesap yapmam gerekiyor. 106 ekran enine 106cm mi oluyor. eğer olmuyorsa 106 ekran enine kaç cm dir?

      Şu linkteki http://forum.donanimhaber.com/m_27846775/tm.htm bilgileri kullanarak bir hesap yapabilirsin. Çerçeve kalınlığınıda düşünmen gerekir tabi. Takılırsan yardımcı olurum.

      Orada 106 ekran için hazır ölçü varmış. Hesaplama yapmana gerek yok.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 19 Kasım 2008; 23:41:16 >
      _____________________________

      Eğer sen kaba ve katı yürekli olsaydın, onlar senin etrafından dağılıp gitmişlerdi.
    • Android Beta Kullanıcısı
      10514 Mesaj
      19 Kasım 2008 23:42:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: brobiy

      arkadaşlar lcd tv almayı düşünüyorum 106 fakat evim biraz küçük olduğundan bi hesap yapmam gerekiyor. 106 ekran enine 106cm mi oluyor. eğer olmuyorsa 106 ekran enine kaç cm dir?


      106 ekran enine 106 cm. demek değildir...

      106 ekran "(mesela) sol alt köşe ile sağ üst köşe arasındaki mesafe" demektir...



      _____________________________

    • Binbaşı
      1989 Mesaj
      19 Kasım 2008 23:52:03

      quote:

      Orjinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


      Alıntıları Göster


      Şu linkteki http://forum.donanimhaber.com/m_27846775/tm.htm bilgileri kullanarak bir hesap yapabilirsin. Çerçeve kalınlığınıda düşünmen gerekir tabi. Takılırsan yardımcı olurum.

      Orada 106 ekran için hazır ölçü varmış. Hesaplama yapmana gerek yok.


      valla bişey anlamadım. 106 ekran enine kaç cm oluyor toplam


      _____________________________


      Unutun tüm dediklerimi.
      Yıkın, diktiğiniz heykellerimi.
      Şimdi rahat bırakın beni...
    • Kurmay Yarbay
      12664 Mesaj
      19 Kasım 2008 23:55:18

      quote:

      Orjinalden alıntı: brobiy



      Alıntıları Göster



      valla bişey anlamadım. 106 ekran enine kaç cm oluyor toplam

      Tamam hallederiz. Aslında sadece orada verilen bir tablo vardı. Ona bakacaktın. Enine: 92,39 cm.imiş. Tabi bu sadece panelin boyutu. Sen koyacağın yer itibari ile sığar mı, sığmaz mı diye düşünüyorsan çerçeveyide bu rakama eklemelisin.


      _____________________________

      Eğer sen kaba ve katı yürekli olsaydın, onlar senin etrafından dağılıp gitmişlerdi.
    • Binbaşı
      1989 Mesaj
      19 Kasım 2008 23:59:23
      almak istediğin tv bu http://www.vestel.com/m..._hd_42820_42_lcd_tv.aspx

      toplam 1m. varmıdır enine


      _____________________________


      Unutun tüm dediklerimi.
      Yıkın, diktiğiniz heykellerimi.
      Şimdi rahat bırakın beni...
    • Kurmay Yarbay
      12664 Mesaj
      20 Kasım 2008 00:04:14
      O verdiğin linke ölçüleri vermiş zaten.

      Yükseklik : Ayaklı: 737mm
      Ayaksız: 698mm
      Genişlik : Ayaklı: 1037mm
      Ayaksız: 1037mm
      Derinlik : Ayaklı: 284mm
      Ayaksız: 122mm

      1m.den fazla. Yaklaşık 104 cm


      _____________________________

      Eğer sen kaba ve katı yürekli olsaydın, onlar senin etrafından dağılıp gitmişlerdi.
    • Binbaşı
      1989 Mesaj
      20 Kasım 2008 00:13:06

      quote:

      Orjinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

      O verdiğin linke ölçüleri vermiş zaten.

      Yükseklik : Ayaklı: 737mm
      Ayaksız: 698mm
      Genişlik : Ayaklı: 1037mm
      Ayaksız: 1037mm
      Derinlik : Ayaklı: 284mm
      Ayaksız: 122mm

      1m.den fazla. Yaklaşık 104 cm


      teşekkürler


      _____________________________


      Unutun tüm dediklerimi.
      Yıkın, diktiğiniz heykellerimi.
      Şimdi rahat bırakın beni...
    • Binbaşı
      1164 Mesaj
      26 Ağustos 2012 19:32:15
      42ST50E Panasonic herkes bu üründen memnun. sitede az bir araştırma yaptım.


      _____________________________

    • Onbaşı
      33 Mesaj
      30 Ekim 2012 09:41:31
      günaydın arkadaşlar 32 inç kaç ekran yapıyor ?



      _____________________________

    • Çavuş
      71 Mesaj
      28 Ocak 2015 11:28:21
      32inc 80 eder


      _____________________________

      kimsenin hakkı kimseye kalmaz... sabır...
Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.