DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Kettle Nasıl Temizlenir?
27
Cevap
0
Favori
38.670
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kettle Nasıl Temizlenir?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1224 Mesaj
      10 Ekim 2008 14:58:14
      Günümüz suları malum kireçli. Ve kettle'da 10 kere su ısıtınca rezistans kireçten bembeyaz oluyor. Siz ne yapıyorsunuz bunu temizlemek için ?



      _____________________________

      Yıldızlar ates böceği sanılmaktan korkmazlar !

      „€ Vincent Lord €„
    • Yarbay
      5016 Mesaj
      10 Ekim 2008 14:59:41
      sirkeli su kaynatıyorlarmıydı neydi öle bişi.. tam aklıma gelmedi...


      _____________________________

      Canon EOS 60D | Canon EF 50mm f/1,8 II | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 SP Di VC USD | Lowepro Nova 3 AW
    • Binbaşı
      1224 Mesaj
      10 Ekim 2008 15:07:03
      sirkeli su pek temizlemiyo ya .. bööle çamurumsu kireçlenmiş rezistansı.


      _____________________________

      Yıldızlar ates böceği sanılmaktan korkmazlar !

      „€ Vincent Lord €„
    • Yüzbaşı
      709 Mesaj
      10 Ekim 2008 15:08:25
      Hocam onu anca spatula paklar


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AthabaskA -- 10 Ekim 2008; 15:04:07 >
      _____________________________

      I am young, I am handsome, I am fast, I am pretty and can’t possibly be beat either.
      The rest is up to you…

      Muhammed Ali
    • Yüzbaşı
      957 Mesaj
      10 Ekim 2008 15:17:22
      kettle ne ya su ısıtıcısı desenize şuna anlasın millet


      _____________________________

    • Binbaşı
      1224 Mesaj
      10 Ekim 2008 16:12:14
      tamam kardeş seni mi kırcaz.. Su ısıtıcısı olsun :))


      _____________________________

      Yıldızlar ates böceği sanılmaktan korkmazlar !

      „€ Vincent Lord €„
    • Çavuş
      60 Mesaj
      10 Ekim 2008 17:32:15
      Calgon'lu su kaynat. Çamaşır makinesinin reziztansını kireçten arıttığına göre kettle'da da aynı etkiyi yapması lazım. Sonrasında bulaşık deterjanlı süngerle bir güzel temizle elbette.


      _____________________________

    • Çavuş
      62 Mesaj
      10 Ekim 2008 17:51:04
      Ne kireç çözücü ile ne de sirkeli su ile kaynatmıyoruz. Yani kaynatma yapılmıyor hiçbir zaman. Rezistansı içine alacak biçimde sirke doldurup 1 gece bekletiyoruz. Sonra tahta spatula ile hafifçe kazırsan dökülür. İşlemi birkaç kez tekrarlayabilirsin. Ayrıca daha sonra bu kadar kireçlenme olmadan sirkeyle sık sık temizlersen sorun yaşamazsın.


      _____________________________

      "Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin karşındakinin anlayabildiği kadardır." Mevlana
    • Binbaşı
      1224 Mesaj
      11 Ekim 2008 02:35:30
      hocam iyi de sirke çok kötü kokuyo ya.. bi de spatula ile temizlenmiyo ki bu meret.. başka yolu yok mudur ki ??


      _____________________________

      Yıldızlar ates böceği sanılmaktan korkmazlar !

      „€ Vincent Lord €„
    • Binbaşı
      1649 Mesaj
      11 Ekim 2008 02:40:03
      okulda ucuzlarından alıp bi zaman sonra çöpe atıyoduk
      sana da tavsiye ederim
      bi türlü çıkmıyo o kireç



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      490 Mesaj
      11 Ekim 2008 03:12:10
      Annem ozon yada Domestos'la yapıyodu.sonrada 4-5 kere boşa su kaynatıyodu(kokusunun gitmesi için). mükemmel şekilde temizliyor


      _____________________________

      Süleyman Demirel Üniversitesi - Uluborlu Selahattin Karasoy MYO - İnternet ve Ağ Teknolojileri
      Leyla ile Mecnun/Ben de Özledim/İşler Güçler/Kardeş Payı/Kyle XY/Prison Break/Dexter/Person of Interest/Sherlock/Breaking Bad/Supernatural/Fringe/House M.D./
      True Blood/Da Vinci's Demons/The Mentalist/Skins/Misfits/Blue Mountain State/The Dead Zone/The Inbetweeners/Chuck/Spartacus/Shameless/Family Guy/
      How I Met Your Mother/The Walking Dead/Arrow/The Vampire Diaries/Death Note/Alphas/Revolution/Lost/Heroes
    • Yarbay
      2451 Mesaj
      11 Ekim 2008 03:15:11
      kolayı var arkadaş gel yanıma size havuzun asidinden bir litre vereyim dök içine on dak demez kireç kalmaz içinde.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1224 Mesaj
      11 Ekim 2008 23:10:43
      hocam sonra içinden kaynayan suyu iç mideni delsin di mi :D


      _____________________________

      Yıldızlar ates böceği sanılmaktan korkmazlar !

      „€ Vincent Lord €„
    • Yarbay
      2451 Mesaj
      12 Ekim 2008 01:30:19

      quote:

      Orjinalden alıntı: Vincent Lord

      hocam sonra içinden kaynayan suyu iç mideni delsin di mi :D

      merhaba hayır arkadaş içini güzel temizlersen ve suyu kaynatıp dökersin asit kalmaz kardeş


      _____________________________

    • Binbaşı
      1375 Mesaj
      12 Ekim 2008 01:31:57
      annem kaya tuzu atıp suyla kaynatıyor bi dene istersen


      _____________________________

    • Onbaşı
      23 Mesaj
      06 Şubat 2009 02:16:36
      Hocam tarafımca denenmiştir metal gizli rezistans kettle ım var.Memleketim Antalya ile karşılarştırınca Gaziantep in suları haddinden fazla kireçli.Bildiğimiz limon tuzunu[Marketlerde baharat reyonunda bulabilirsiniz genelde ağdalı şeker yapımında kullanırlar.Evde yapılan ağdalar limon tuzu ile yapılır lazım olursa bilginiz olsun ] alıyorsunuz.Suyu kaynattıktan sonra içine yarım paket boşaltın.Su ne tam ne az olsun 1 lt doldurun.Neyse limon tuzunu attıktan sonra zaten kirecin çözündüğünü anlacayacaksınız.Su ılıklaşana kadar bekleyin.Sonra tekrar içindeki suyu boşaltmadan aynı suyu kaynatın.Kirecin gittiğine inandıktan sonra suyu dökün sonra bir defa daha su ile doldurun tekrar kaynatın ve o suyu boşaltın.Kettleınız artık tertemiz kireçsizdir.Rahatlıkla çayınızı kahvenizi içebilirsiniz.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1479 Mesaj
      06 Şubat 2009 08:07:26
      porçöz ler var çaydanlıklar için kullanılan o tip şeyler kullanabilirsin marka önemli değil. ucuzda bişey zaten marketlerde bulabilirsin.kesin çözüm

      ayrıca temizledikten sonra ketılın içine eski kırık porselen tabak parçası atarsanız birdaha kireçlenme olmaz.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadbul -- 6 Şubat 2009; 8:04:37 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      707 Mesaj
      06 Şubat 2009 08:11:55
      bu iş için kireç sökücüler satılıyomuş veya calgon da işe yarayabilir, hiç olmadı lavabo aç at kaynar suyu dök hiç bişey kalmaz


    • Teğmen
      216 Mesaj
      06 Şubat 2009 10:23:24
      Önce Kettle fişe takıyon sonra bir bezi tuzlu suda yıkayıp silmeye başla


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      06 Şubat 2009 12:20:36
      Porçöz koy içine biraz bekle cillop gibi olur


      _____________________________

    • Teğmen
      128 Mesaj
      06 Şubat 2009 12:38:14
      porçözle temizliyordum ama limon tuzunu deneyeceğim en azından daha zararsız olabilir çalkala dök ziyan valla


      _____________________________

      !!sosyal mesaj yok!!
    • Teğmen
      143 Mesaj
      06 Şubat 2009 13:34:08
      kireç sökücüye felan gerek yok zaten onu dökersen bir daha kullanamazsın,bildiğimiz limon tuzunu al sıcak suyu doldur veya suyu doldur ısıt bir paket limon tuzunu dök sabaha kadar beklet bütün kireç erir hiç birşey kalmaz tertemiz olur bizim evde çaydanlıklar felan hep böyle temizlenir


      _____________________________

    • Onbaşı
      23 Mesaj
      06 Şubat 2009 14:16:39

      quote:

      Orjinalden alıntı: sadbul

      porçöz ler var çaydanlıklar için kullanılan o tip şeyler kullanabilirsin marka önemli değil. ucuzda bişey zaten marketlerde bulabilirsin.kesin çözüm

      ayrıca temizledikten sonra ketılın içine eski kırık porselen tabak parçası atarsanız birdaha kireçlenme olmaz.


      Hocam porçöz metal malzemeler için kullanılır kettleların çoğunda plastik malzeme var porçöz anasını ağlatır kettleın.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1004 Mesaj
      23 Nisan 2011 22:47:38
      Konuyu hortlatmış gibi olucağım ama limon tuzunu öneren arkadaşlara teşekkürler. İşe yarıyor.


      _____________________________

      “İnsan kolay inanan bir canlıdır. Bir şeylere inanmak zorundadır. İnanmak için iyi bir sebep bulamadığında, elindeki kötü sebeplerle yetinir.”
      Bertrand Russell
    • Yarbay
      2240 Mesaj
      27 Nisan 2012 12:30:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: BilimveEdebiyat

      Konuyu hortlatmış gibi olucağım ama limon tuzunu öneren arkadaşlara teşekkürler. İşe yarıyor.

      bunu öğrendiğim iyi oldu :D


      _____________________________

    • IOS Beta Tester
      798 Mesaj
      27 Nisan 2012 12:37:43
      Limon da ise yarar. yarisina kadar su doldurdugunuz kettle'in icine 1 limonu sikin, kabuklarini da atip kaynatin. Gece oyle kalsin, sabaha tertemiz oluyor.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      109 Mesaj
      27 Nisan 2012 12:41:16
      tek çaresi limon tuzu, bir avuç dök su kat kaynat mis gibi tertemiz


      _____________________________


      RADYASYON VİTAMİN DEĞİLDİR!
    • Yarbay
      3217 Mesaj
      26 Mayıs 2012 15:52:57
      cam çaydanlıklar için de porçöz olur mu



      _____________________________

      Resimli Hali

      [link=http://forum.donanimhaber.com/m_40697741
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kettle Nasıl Temizlenir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.