Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1432. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.256.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14301431143214331434
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukymk

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonder

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Yerli almayın diye basbas bağırıyoruz ,ne diyelim hayırlı olsun

    Sanırım bunu benim için söylediniz. Üstadım yukarıda 2 kere kendi yazımı alıntı yaptım yardım rica ettim, bilgi istedim, fikir danıştım kimse birşey yazmadı(!). Kadran dijial vs diye de belirttim yerlimi ithalmi bilemedim filan diye ama kimse yorumda bulunmadı. Avrupa'daki test araçlarını da izledim youtube'dan onlarında tavanında çıtalar var yerlimi ithalmi tam olarak bilemiyorum. Ama amacım eşiminde araç kullanımı için elimizdeki aracı makul fiyata elimizden çıkarıp makul fiyatta 2. el temiz bir otomatik megane almaktı tesadüfen bu aracı gördüm kliması analog ama pek kafama takmıyorum bu durumu. Yani GT Line'i bekleyecektim ama hem gelecek zamanı belli değil hem fiyat olarak 17000 TL civarı para farkediyor ve acemi birinin kullanacağını düşünürsek sıfır ve pahalı bir araç mantıksız geldi. Ayrıca sıfır aracın değer kaybını da göze alarak böyle bir girişimde bulundum sizce yanlışmı yapıyorum?

    Yok kardeşim.
    Yanlış felan yapmadın. her denilene kulak asma burada 100 lerce sayfa konu olmuş.
    bu kadar insan kullanıyor bu arabayı.
    Şikayet edenler varsa satsınlar arabalarını o zaman.
    Herkes şikayetçiyse zaten bu kadar sayfalar dolusu yazı olmazdı burada.
    kullan memnun kalacaksın.
    ufak tefek sıkıntılar her arabada olur.



    %100 katılıyorum.
    Bir araba gösterin hiç problemsiz olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corollacorolla

    Bir araba gösterin hiç problemsiz olsun.

    toyota corolla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    quote:

    Orijinalden alıntı: corollacorolla

    Baboker
    0-100 ne oldu?

    Değdi mi bu kadar uğraşa?
    110HP lik Megane a 1 boy farksa oluşan fark, değmez!

    1 boy mu? sen al gel o 110 luk meganı onu mermi manyağı yapayım, arabasından soğutayım...
    hocam sen hiç hayatında modifiye yaptın mı, modifiyeli arabaya sahip oldun mu? corolladan başka araba bilmiyorsun kusura bakma..

    bu değmez lafını bir arkadaş daha söylemişti.. o kendini bilir

    2004 te 0 km Corolla otomatik aldım, 5 yıl kullandım.
    130 a çıkınca vu vu diye es yaptığından bir müddet çözüm için uğraştım, sonra sonuç alamadık.
    Ben de 130-140 aralığını kullanmadım
    6 yıl kullandım, abim çok istedi ona sattım, araç halen gözümün önünde

    Gerçekten kaliteli bir araç yapmışlar, kapıya hiç ayar yapılmadı, bir kapanışları var aklınız şaşar.
    Camı, çakmağı vs. hiç arızalanmadı.
    Yol tutuş zayıf ama.
    Severek kullanmıştım, çok hız da yaptım onunla, o yüzdendir kıyaslamam da hep Corolla vardır.
    Ama kullandığı teknoloji o yıllar için güzeldi, 2010lu yıllarda halen aynı motoru kullanıyor, yakışmıyor Corollaya,
    hele ki MMT şanzıman hiç yakışmıyor.

    Renault adam oldu ama Nissan ortaklığından sonra dikkatinizi çekerim.
    Keşke karoseri ve iç aksam plastiklerine biraz daha fazla önem verseler.
    Megane ı görmeden laf eden çok oluyor, ama sonra binince çok beğeniyorlar. Hele bir de kullanırlarsa
    mest oluyorlar.




  • corolla iyi arabadır. severim. 96 XEi ve 01 VVTi sahibiydim zamanında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T1973

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    düzeltildi.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-75E81FD3D -- 18 Temmuz 2012; 14:12:57 >
  • Olay kadranın digital olması , stepnesinin altta üstte olması değilki...Defalarca konuşuldu....Birazcık ilgili, kalite anlayışına sahip birisi 1 tane ithal araç bulur, görür inceler, malzeme kalitesine,işçiliğine bakar vs..
    Birde bayiye gidip sıfır km BURSA üretimi araca biner , detaylara bakar ve hemencecik DINK ediverir insanın kafasında...
    Türkiyede Megane 3'ü alan ilk 3-4 kişidenimdir , belkide birinci bilemiyorum, bugün bana 2013 model(varsa) sıfır km makyajlı privilage 110 dci versinler kafa kafaya değişelim desinler , DEĞİŞMEM...
    GTline alın derken şu anlamda , eğer illaki C segmenti sıfır km dizel araç alıcaksanız , kesinlikle başka bayii'ye uğramadan alın.(1.6 dci olmak koşuluyla).Onun dışında 65 bin TL'yi röno arabasına vermek delilik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhan_alemdar -- 18 Temmuz 2012; 15:41:28 >
  • yaw yeğen yazma yeter spor gazetesi.. ben yazdırıyorum sanacaklar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba, bugun hergun indigim yokustan inerken vitesi yukseltmek icin biraz gaz verdim fakat vites yukseltmedi arac. Devir yukseldi ama vites Yukselmedi. Boyle bisey yasayan var mi?

    Daha sonra durdum vites degistirdim ve tekrar yola ciktim. Duzeldi.

    İyi günler.
    Geçen hafta İzmir Buca'da benim başıma geldi.Yokuş aşağı indikten sonra düzde gaza basmama karşın vites yükselmedi.Manuele alıp bir süre gittikten sonra tekrar otomatiğe alınca sorunun ortadan kalktığını gördüm.(Arabam 2012 MST)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baboker

    yaw yeğen yazma yeter spor gazetesi.. ben yazdırıyorum sanacaklar..

    Allahından bul :D sağır spor ak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizli09

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba, bugun hergun indigim yokustan inerken vitesi yukseltmek icin biraz gaz verdim fakat vites yukseltmedi arac. Devir yukseldi ama vites Yukselmedi. Boyle bisey yasayan var mi?

    Daha sonra durdum vites degistirdim ve tekrar yola ciktim. Duzeldi.

    İyi günler.
    Geçen hafta İzmir Buca'da benim başıma geldi.Yokuş aşağı indikten sonra düzde gaza basmama karşın vites yükselmedi.Manuele alıp bir süre gittikten sonra tekrar otomatiğe alınca sorunun ortadan kalktığını gördüm.(Arabam 2012 MST)

    Benimde vites geçişlerde biraz sarsını başladı. klimalar açıldığından beridir var. klima yüzünden oluyor galiba. bide emniyet kemeri yuzvasıntan gıcırtı geliyordu onu garantiden değiştirdiler şimdi yine gıcırtı geliyo galiba ben renonun bütün emniyet kemeri yuvalarını kulnacam.




  • merhaba arkadaslar bugun eve geldigimde stop etmeden beklerken (her zaman en az 30sn beklerim) bir ses geldi bir anda egzoz bir yere surtuomus gibi bi ses motor kismindan degil arkadan geliyordu. stop ettikten sonra calistirdim yine geldi. sonra bir arkadasimi cagirdim 5dk bekldm gelirken o geldiginde calistirdim sesi dinletMek icin fakat ses gelmedi stop edip yeniden calistirdim yine gelmedi. neden olmus olabilir servise gitmelimiyim ses gelmiyorken gidersem bulabilirler mi sorunu. noktalama isaretleri icin ozur dilerim mobilden yaziyorum.

    bu sorunla karşılaşan var mı arkadaşlar?
  • Bu tür şeylerde servise gidildiğinde genelde tekrarlamaz uyuz eder adamı! Endişelenecek birşey olduğunu sanmıyorum altını fln vurdunuzmu aracın ? Egzosu sabitleyen contalardan olabilir demir demire sürtüyordur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Bu tür şeylerde servise gidildiğinde genelde tekrarlamaz uyuz eder adamı! Endişelenecek birşey olduğunu sanmıyorum altını fln vurdunuzmu aracın ? Egzosu sabitleyen contalardan olabilir demir demire sürtüyordur

    evet, Murphy kanunları geçerlidir... serviste kesinlikle o arıza meydana gelmez, servis aracı teste sokar, test de temiz çıkar ve el sıkışıp tıpış tıpış servisten çıkılır eve gelinir ve yine aynı arıza ile karşılaşılır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel bir soru arkadaşlar gece gece kafam karıştı da :) bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum
    iki araç var ford dan bakıyorum aşağıda motor özellikleri var araçlar aynı ford focus birinde motor daha küçük ve daha hafif beygirler eşit tork küçük motorda yüksek

    1.6L Duratec 125PS Benzinli 5 İleri Manuel 1596 125/6000 159/4000
    1.0L EcoBoost 125PS Benzinli 6 İleri Manuel 999 125/6000 170/1400

    soruma geçmeden maksimum hız ve 0-100 değerlerini veriyorum

    Motor Seçenekleri CO2 emisyonları (g/km) Maks. hız (km/s) 0-100km/s (sn)
    1.6L Duratec 125PS 139 198 11
    1.0L EcoBoost 125PS 117 195 11,4

    soru şu bir motor seçeneği daha hafif tork daha fazla ama 0-100 neden daha yüksek ve maksimum hız neden daha az?
    Burada ki tek etken şanzıman mıdır yoksa nedir yaw?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi colornick -- 18 Temmuz 2012; 23:57:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    Genel bir soru arkadaşlar gece gece kafam karıştı da :) bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum
    iki araç var ford dan bakıyorum aşağıda motor özellikleri var araçlar aynı ford focus birinde motor daha küçük ve daha hafif beygirler eşit tork küçük motorda yüksek

    1.6L Duratec 125PS Benzinli 5 İleri Manuel 1596 125/6000 159/4000
    1.0L EcoBoost 125PS Benzinli 6 İleri Manuel 999 125/6000 170/1400

    soruma geçmeden maksimum hız ve 0-100 değerlerini veriyorum

    Motor Seçenekleri CO2 emisyonları (g/km) Maks. hız (km/s) 0-100km/s (sn)
    1.6L Duratec 125PS 139 198 11
    1.0L EcoBoost 125PS 117 195 11,4

    soru şu bir motor seçeneği daha hafif tork daha fazla ama 0-100 neden daha yüksek ve maksimum hız neden daha az?
    Burada ki tek etken şanzıman mıdır yoksa nedir yaw?





    Arkadaşım merhaba,

    motorlardan birisi daha yüksek hacimli ama atmosferik, diğeri küçük hacimli ama turbo beslemeli.

    Turbo belli devirlerde etkili olur.
    Bu devirler dışında motor hacmi önem kazanır.

    Ilk hızlanmada turbo etkisini ancak 1000 devir civarı üstünde gösterir ki bu devrin altında cidden cansızdır.
    Daha yüksek hacimli atmosferik motor bu sırada öne geçmiştir zaten.

    Son hız olayında da üst devirler devreye girer ki aşırı besleme olayının iyice verimsiz olduğu devirlerdir bunlar.

    Atmosferik motor daha yüksek devir çevirebilmesi ile burada da avantajlı konuma gelir.

    Umarım bir fikir verir.

    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    merhaba arkadaslar bugun eve geldigimde stop etmeden beklerken (her zaman en az 30sn beklerim) bir ses geldi bir anda egzoz bir yere surtuomus gibi bi ses motor kismindan degil arkadan geliyordu. stop ettikten sonra calistirdim yine geldi. sonra bir arkadasimi cagirdim 5dk bekldm gelirken o geldiginde calistirdim sesi dinletMek icin fakat ses gelmedi stop edip yeniden calistirdim yine gelmedi. neden olmus olabilir servise gitmelimiyim ses gelmiyorken gidersem bulabilirler mi sorunu. noktalama isaretleri icin ozur dilerim mobilden yaziyorum.

    bu sorunla karşılaşan var mı arkadaşlar?

    Egzosun yalıtımı amacı ile kullanılan alüminyum malzemenin çıkıntıları sürtüyor olabilir.

    Servise götürün alt kısmı incelesinler büyük ihtimal gevşeyen bir vida yada aparat nedeni iledir,yada dediğim gibi alüminyum yalıtım levhası

    Kışın su birikintisinden yüksek süratle geçince yalıtım malzemesi hafifçe eğilmiş egzos ile temas ediyor idi ,zırıltı bazan kesiliyor yada yokmuş gibi geliyordu ama mutlaka kendini belli ediyor idi.

    Serviste alt kısmı kontrol ettiler ve ondan hemen önce eğilmiş levhayı elleri ile düzelttiler.

    Alt kısmı kendiniz bir kontrol edin isterseniz,gevşek görünen,sarkan veya egzosa temas eden yalıtım levhası varmı .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonder

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Yerli almayın diye basbas bağırıyoruz ,ne diyelim hayırlı olsun

    Sanırım bunu benim için söylediniz. Üstadım yukarıda 2 kere kendi yazımı alıntı yaptım yardım rica ettim, bilgi istedim, fikir danıştım kimse birşey yazmadı(!). Kadran dijial vs diye de belirttim yerlimi ithalmi bilemedim filan diye ama kimse yorumda bulunmadı. Avrupa'daki test araçlarını da izledim youtube'dan onlarında tavanında çıtalar var yerlimi ithalmi tam olarak bilemiyorum. Ama amacım eşiminde araç kullanımı için elimizdeki aracı makul fiyata elimizden çıkarıp makul fiyatta 2. el temiz bir otomatik megane almaktı tesadüfen bu aracı gördüm kliması analog ama pek kafama takmıyorum bu durumu. Yani GT Line'i bekleyecektim ama hem gelecek zamanı belli değil hem fiyat olarak 17000 TL civarı para farkediyor ve acemi birinin kullanacağını düşünürsek sıfır ve pahalı bir araç mantıksız geldi. Ayrıca sıfır aracın değer kaybını da göze alarak böyle bir girişimde bulundum sizce yanlışmı yapıyorum?

    Bonder, hayırlı olsun. İnşallah kazasız belasız sorunsuz binersin dostum. Bence en doğrusunu yapmışsın. Acemi bir kullanıcı sıfır arabadan ekstra korkar.
    Aslında senin durumunla benimki aynı. Ben de aylardır cam tavanlı gtline beklerken haftasonu bayiye gittim. Öğrendim ki cam tavanlı gtline hb henüz Türkiye'de yokmuş, yurtdışında üretimde görünen bir tane var ama en dolusu (muhtemelen fiyatı 65-68'lere dayanır) dediler. En erken de Eylül'de gelir dediler. Gelse de o fiyata alamam (almam) zaten. Stoklarında görünen baz model beyaz bir gtline hb edc için ise 57800 fiyat teklifi verdi.
    Zaten bayide benim hanım (henüz 1,5 senedir araba kullanıyor) sıfır arabaya binince ben böyle bir arabaya binemem, daha o kadar acemiliğimi atamadım, sakınan göze çöp batar, kesin bi yere çarparım, çizerim, ben çizmesem okulda öğrenciler çizer (hakkaten yapıyor veletler) bıdı bıdı bıdı diye 60bin lira para verip sıfır araba alma işine veto koydu Yılların ithalcisi ben de artık içim kan ağlayarak ikinci el temiz bir yerli arayışına girdim artık. Ama megane'ın yerlisi bile motor ve şanzıman olarak rakiplerinden kesinlikle üstün, tek tesellim bu. Alım satımda da edeceğim zarar minimum olur. Kısmetse ilk sıfır arabam megane 4 falan olur artık.
    Forumda privelege veya tercihen dynamique kazasız boyasız EDC aracını satan varsa bana özelden yazabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetkalayci -- 19 Temmuz 2012; 8:37:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURKER75

    quote:

    Orijinalden alıntı: MJet

    merhaba arkadaslar bugun eve geldigimde stop etmeden beklerken (her zaman en az 30sn beklerim) bir ses geldi bir anda egzoz bir yere surtuomus gibi bi ses motor kismindan degil arkadan geliyordu. stop ettikten sonra calistirdim yine geldi. sonra bir arkadasimi cagirdim 5dk bekldm gelirken o geldiginde calistirdim sesi dinletMek icin fakat ses gelmedi stop edip yeniden calistirdim yine gelmedi. neden olmus olabilir servise gitmelimiyim ses gelmiyorken gidersem bulabilirler mi sorunu. noktalama isaretleri icin ozur dilerim mobilden yaziyorum.

    bu sorunla karşılaşan var mı arkadaşlar?

    Egzosun yalıtımı amacı ile kullanılan alüminyum malzemenin çıkıntıları sürtüyor olabilir.

    Servise götürün alt kısmı incelesinler büyük ihtimal gevşeyen bir vida yada aparat nedeni iledir,yada dediğim gibi alüminyum yalıtım levhası

    Kışın su birikintisinden yüksek süratle geçince yalıtım malzemesi hafifçe eğilmiş egzos ile temas ediyor idi ,zırıltı bazan kesiliyor yada yokmuş gibi geliyordu ama mutlaka kendini belli ediyor idi.

    Serviste alt kısmı kontrol ettiler ve ondan hemen önce eğilmiş levhayı elleri ile düzelttiler.

    Alt kısmı kendiniz bir kontrol edin isterseniz,gevşek görünen,sarkan veya egzosa temas eden yalıtım levhası varmı .

    Alt kısımda sarkan bir şey yok ses akşamları geliyor 3dk içerisinde kesiliyor kendiliğinden servise götürdüm bir şey yok dediler. Sabah 55km yol yapıyorum ses gelmiyor stop etmeden beklerken akşamları geliyor bu akşam bakacağım gelirse videoya çekeceğim sonra yeniden servise gideceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    Genel bir soru arkadaşlar gece gece kafam karıştı da :) bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum
    iki araç var ford dan bakıyorum aşağıda motor özellikleri var araçlar aynı ford focus birinde motor daha küçük ve daha hafif beygirler eşit tork küçük motorda yüksek

    1.6L Duratec 125PS Benzinli 5 İleri Manuel 1596 125/6000 159/4000
    1.0L EcoBoost 125PS Benzinli 6 İleri Manuel 999 125/6000 170/1400

    soruma geçmeden maksimum hız ve 0-100 değerlerini veriyorum

    Motor Seçenekleri CO2 emisyonları (g/km) Maks. hız (km/s) 0-100km/s (sn)
    1.6L Duratec 125PS 139 198 11
    1.0L EcoBoost 125PS 117 195 11,4

    soru şu bir motor seçeneği daha hafif tork daha fazla ama 0-100 neden daha yüksek ve maksimum hız neden daha az?
    Burada ki tek etken şanzıman mıdır yoksa nedir yaw?





    Arkadaşım merhaba,

    motorlardan birisi daha yüksek hacimli ama atmosferik, diğeri küçük hacimli ama turbo beslemeli.

    Turbo belli devirlerde etkili olur.
    Bu devirler dışında motor hacmi önem kazanır.

    Ilk hızlanmada turbo etkisini ancak 1000 devir civarı üstünde gösterir ki bu devrin altında cidden cansızdır.
    Daha yüksek hacimli atmosferik motor bu sırada öne geçmiştir zaten.

    Son hız olayında da üst devirler devreye girer ki aşırı besleme olayının iyice verimsiz olduğu devirlerdir bunlar.

    Atmosferik motor daha yüksek devir çevirebilmesi ile burada da avantajlı konuma gelir.

    Umarım bir fikir verir.

    Selamlar.


    Teşekkürler bu yardımcı oldu.Yani güç daha yüksek olsada güçü küçük turbo motorun daha kısa aralıkta sunması bu değerleri etkiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: colornick

    Genel bir soru arkadaşlar gece gece kafam karıştı da :) bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum
    iki araç var ford dan bakıyorum aşağıda motor özellikleri var araçlar aynı ford focus birinde motor daha küçük ve daha hafif beygirler eşit tork küçük motorda yüksek

    1.6L Duratec 125PS Benzinli 5 İleri Manuel 1596 125/6000 159/4000
    1.0L EcoBoost 125PS Benzinli 6 İleri Manuel 999 125/6000 170/1400

    soruma geçmeden maksimum hız ve 0-100 değerlerini veriyorum

    Motor Seçenekleri CO2 emisyonları (g/km) Maks. hız (km/s) 0-100km/s (sn)
    1.6L Duratec 125PS 139 198 11
    1.0L EcoBoost 125PS 117 195 11,4

    soru şu bir motor seçeneği daha hafif tork daha fazla ama 0-100 neden daha yüksek ve maksimum hız neden daha az?
    Burada ki tek etken şanzıman mıdır yoksa nedir yaw?





    Arkadaşım merhaba,

    motorlardan birisi daha yüksek hacimli ama atmosferik, diğeri küçük hacimli ama turbo beslemeli.

    Turbo belli devirlerde etkili olur.
    Bu devirler dışında motor hacmi önem kazanır.

    Ilk hızlanmada turbo etkisini ancak 1000 devir civarı üstünde gösterir ki bu devrin altında cidden cansızdır.
    Daha yüksek hacimli atmosferik motor bu sırada öne geçmiştir zaten.

    Son hız olayında da üst devirler devreye girer ki aşırı besleme olayının iyice verimsiz olduğu devirlerdir bunlar.

    Atmosferik motor daha yüksek devir çevirebilmesi ile burada da avantajlı konuma gelir.

    Umarım bir fikir verir.

    Selamlar.


    Teşekkürler bu yardımcı oldu.Yani güç daha yüksek olsada güçü küçük turbo motorun daha kısa aralıkta sunması bu değerleri etkiliyor.


    . . . diye tahmin ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 14301431143214331434
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.