Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (1429. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.255.986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14271428142914301431
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hala karar veremedim.. Daha doğrusu karar verdim de yaşadığım bölgelerde pek araç bulamadığım için öylece beklemedeyim tabii birde kendi aracımı satmam gerekiyor. Şimdi bizim hanım acemiliğini atacağı için ve Renault'u hiç tanımadığımız için en ideali 2. el temiz bir araç alıp onda hem Renalt'a hem otomatiğe, hem dizele alışmayı ve hemde hanımın acemiliğini atmasını ve araca alışmasını sağlamayı düşünüyorum. Sonra memnun olursam yeni gelenlerden kaparım biraz kullandıktan sonra. En yakın şehir olan Ankara'da 2. el bolluğu var :D... Fakat işten güçten pek vakit bulup gidebileceğimi sanmıyorum. Kendi aracımı da satınca kısmet olursa artık buradan Ankaralı bir arkadaşa rica edip gözüme kestirdiğim aracı bakmasını veya müsait olan varsa butarafa doğru bir yolculuk yapmasını isteyebilirim :D.... Olurmu dersiniz? :D




  • Teşekkür ederim.

    Lastiklerde problem yok, takoz olduğunu da sanmıyorum. Amortisörler normal şekilde çalışıyor, ancak dediğim gibi epey epey sert.
    Engebeli yolda konfor sizin için öncelikli ise imkanınız varsa Coupe, HB veya ST Gt-line tercihi yapmadan şöyle iyice bir test edin derim. HB ve ST'de durum nasıldır emin değilim, ancak görüğüm kadarıyla renault sitesinde Coupe GT-Line daki "GT Line versiyonları Renault Sport’un sportif ayrıcalıklarından, özel ayarlı spor bir şasiden yararlanılmasını sağlıyor." şeklindeki ifade HB ve ST için de geçerli. Yurtdışından bulduğum kaynaklarda da GT-Line serisinde daha düşük ve sert ayarlanmış süspansiyondan ve daha rijit spor bir şasiden bahsediliyor. Sadece CC GT-Line'larda (160 ve 180bg hariç) durum böyle değilmiş. Ben aracı almadan önce epey bir süre farklı alternatiflere bakıp her türlü detayı derinlemesine incelediğim için benim için bir sorun teşkil etmedi, zaten biliyordum. Ama GT-Line almayı düşünen arkadaşların araçları bu açıdan iyice bir denemesinde fayda var.

    Bana necvox'u neziroğlu önermişti, megane 3 ve fluence'larda denediklerini, uyumlu olduğunu, ancak ithal arabalarda problem çıkarabildiğini, bu yüzden test etmeleri gerektiğini söylediler. Bir de Mais'e gidip cenmax'ı sorayım, teşekkür ediyorum alternatif için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.

    Hocam Necvox'a hiç girme. Ben alırkende teklif ettiler ama bildiğim için orjinal Tomtom navigasyonu istedim. Bu arada aracınız hayırlı olsun, güle güle günlerde kullanın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manticora

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    Selamlar,

    Neziroğlundaki siyah Megane Coupe EDC Gt-line'ı ben satın aldım, kısaca deneyimlerimi paylaşayım.
    Yaklaşık üç senedir Scenic II kullanıyorum.
    Öncelikle değinmek istediğim şey şasi ve süspansiyon, gt-line almayı düşünenler bunu göz önünde bulundururlarsa iyi olur, zira süspansiyon çok sert. Diğer megane modellerinin(HB&SW) gt-line versiyonları için de bu geçerli midir bilemiyorum, ama eski coupelere ve yeni dynamique coupelere göre daha sert bir yürüyen aksam var. Haliyle hafif bozuk yollarda bile haldır huldur gidiyorsunuz, çok sarsıyor. Konfor arayanlar için epey problemli olabilir. Araba virajlarda kesinlikle sağa sola yatmıyor, düzgün yapılmış yollarda inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    İç donanımın kalitesi gayet iyi, ön panel analog, ancak sağdaki ufak dijital ekrandan (yakıt tüketimi bilgilerine falan eriştiğiniz ekran) takometreyi dijital olarak da okuyabiliyorsunuz. Scenic'in dijital paneline alışmış olduğum için benim için epey faydalı oldu.
    Burada daha önce mutlaka tartışılmış olduğunu düşündüğüm için EDC şanzımana pek değinmeyeceğim. Ben başarılı buldum. Vites geçişleri çok seri ve kesinlikle sarsmıyor. Hill Holder çok başarılı, hiçbir şekilde kayma yok.
    Sanırım birisi önceden sormuş, yanıtlamış olayım, radyoda usb girişi ve bluetooth var. Iphone'lar ile tam uyumlu, telefon arayüzü de bulunuyor. Bluetooth'dan müzik hafif distorted (cızırtılı) geliyor. Radyo çok kaliteli, ses dağılımı çok iyi ancak nötr karakterli. Müzik ve miks işleriyle uğraştığım için bana ideal geldi ancak dolgun bass arayanlara mutlaka yetersiz gelecektir. Henüz firmware update işleriyle uğraşmadım, update var ise sonrasında ne olur bilemiyorum.
    Klima açıkken agresif kullanımda ortalama 8.2L civarını gördüm. Klima kapalı iken ekonomik sürüşte beytepe-çankaya arasını (eskişehir yolu-konya yolu-oran-birlik güzergahıyla) 4.2L civarında geldim. (Piştim tabi bu sıcakta) Düz yolda ise 3.7L civarı yakıyor. Araba henüz 400Km'de.
    Energy motorluların (130bg) aralık civarında geleceği söylendi bana. Energy'lerde EDC yok. EDC şanzıman Energy motorların torkunu kaldıramıyor.
    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.

    bende bu model araç almayı düşünüyorum. sizin için sakıncası yoksa satın aldığınız fiyatı ve opsiyonları belirtir misiniz?
    saygılarımla

    Merhaba,
    Megane Coupe EDC GT-Line baz + xenon far ile peşin 60750 Liraya aldım.
    Ancak bu listede "Xenon paketi" şeklinde geçen far sistemi değil, viraj takip sistemi ve far yıkama yok. Standarttan tek farkı uzun-kısa far aydınlatması araçta standart olan bi-xenon far gibi aynı lamba üzerinden değil de ayrı xenon lambalar üzerinden sağlanıyor olması. 750 lira demişlerdi fiyatı için sanırsam.
    Şu anda aracın full opsiyonlu modelleri Türkiye'de bulunmuyormuş. Ben Mais'e aracı almaya gittiğimde İstanbulda bir tane full opsiyonlu atlas mavi rengi olduğu söylenmişti, ancak merkezi aradıklarında satılmış olduğu ortaya çıkmıştı. (Olayın doğruluğunu bilemiyorum) Mais'te beni bir iki gün full opsiyonlu bulmak adına oyaladılar. Opsiyon olayının yattığı anlaşılınca bu sefer renk için oyalamaya başladılar. (Ellerinde sadece beyaz, cam tavanlı vardı) Ben de Neziroğlundaki aracı aldım. Neziroğlu full opsiyonlu araçların henüz gelmediğini, ay sonunda belki gelebileceğini söyledi. Visio System olayı ise tam bir muamma. Türkiyeye gelen araçlarda olmayacağı söyleniyor. Coupe'lerdeki cam tavanın açılmadığını da belirteyim. HB'lerdeki açılabiliyor.
    Mais ellerinde olmayan araç için (cam tavan ve visio hariç tüm opsiyonlar- navigasyon+arkamys+geri görüş kamerası+xenon paketi) baz +4300 lira civarı bir rakam vermişti.




  • Arkadaslar
    Bu yeni meganedwki geri gorus kamerasi olayini bizim araclarin navigasyon ekraninada uygulayablirmiyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    quote:

    Orijinalden alıntı: manticora

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheSonicRage

    Selamlar,

    Neziroğlundaki siyah Megane Coupe EDC Gt-line'ı ben satın aldım, kısaca deneyimlerimi paylaşayım.
    Yaklaşık üç senedir Scenic II kullanıyorum.
    Öncelikle değinmek istediğim şey şasi ve süspansiyon, gt-line almayı düşünenler bunu göz önünde bulundururlarsa iyi olur, zira süspansiyon çok sert. Diğer megane modellerinin(HB&SW) gt-line versiyonları için de bu geçerli midir bilemiyorum, ama eski coupelere ve yeni dynamique coupelere göre daha sert bir yürüyen aksam var. Haliyle hafif bozuk yollarda bile haldır huldur gidiyorsunuz, çok sarsıyor. Konfor arayanlar için epey problemli olabilir. Araba virajlarda kesinlikle sağa sola yatmıyor, düzgün yapılmış yollarda inanılmaz keyifli bir sürüşü var.
    İç donanımın kalitesi gayet iyi, ön panel analog, ancak sağdaki ufak dijital ekrandan (yakıt tüketimi bilgilerine falan eriştiğiniz ekran) takometreyi dijital olarak da okuyabiliyorsunuz. Scenic'in dijital paneline alışmış olduğum için benim için epey faydalı oldu.
    Burada daha önce mutlaka tartışılmış olduğunu düşündüğüm için EDC şanzımana pek değinmeyeceğim. Ben başarılı buldum. Vites geçişleri çok seri ve kesinlikle sarsmıyor. Hill Holder çok başarılı, hiçbir şekilde kayma yok.
    Sanırım birisi önceden sormuş, yanıtlamış olayım, radyoda usb girişi ve bluetooth var. Iphone'lar ile tam uyumlu, telefon arayüzü de bulunuyor. Bluetooth'dan müzik hafif distorted (cızırtılı) geliyor. Radyo çok kaliteli, ses dağılımı çok iyi ancak nötr karakterli. Müzik ve miks işleriyle uğraştığım için bana ideal geldi ancak dolgun bass arayanlara mutlaka yetersiz gelecektir. Henüz firmware update işleriyle uğraşmadım, update var ise sonrasında ne olur bilemiyorum.
    Klima açıkken agresif kullanımda ortalama 8.2L civarını gördüm. Klima kapalı iken ekonomik sürüşte beytepe-çankaya arasını (eskişehir yolu-konya yolu-oran-birlik güzergahıyla) 4.2L civarında geldim. (Piştim tabi bu sıcakta) Düz yolda ise 3.7L civarı yakıyor. Araba henüz 400Km'de.
    Energy motorluların (130bg) aralık civarında geleceği söylendi bana. Energy'lerde EDC yok. EDC şanzıman Energy motorların torkunu kaldıramıyor.
    Şu anda arabanın navigasyonlu-geri görüş kameralı olan modelleri Türkiyede bulunmuyormuş, ağustosta gelebilir dediler. Beklemek istemedim. Necvox taktırmayı düşünüyorum, fiyat olarak da orjinalinden çok daha ucuza geliyor. Ancak araba ithal olduğu için önce test etmeleri gerekiyormuş. Necvox konusunda deneyimi olanlar da beni bilgilendirebilirse sevinirim.
    Arabayla ilgili soru olursa seve seve cevaplamaya çalışırım.

    bende bu model araç almayı düşünüyorum. sizin için sakıncası yoksa satın aldığınız fiyatı ve opsiyonları belirtir misiniz?
    saygılarımla

    Merhaba,
    Megane Coupe EDC GT-Line baz + xenon far ile peşin 60750 Liraya aldım.
    Ancak bu listede "Xenon paketi" şeklinde geçen far sistemi değil, viraj takip sistemi ve far yıkama yok. Standarttan tek farkı uzun-kısa far aydınlatması araçta standart olan bi-xenon far gibi aynı lamba üzerinden değil de ayrı xenon lambalar üzerinden sağlanıyor olması. 750 lira demişlerdi fiyatı için sanırsam.
    Şu anda aracın full opsiyonlu modelleri Türkiye'de bulunmuyormuş. Ben Mais'e aracı almaya gittiğimde İstanbulda bir tane full opsiyonlu atlas mavi rengi olduğu söylenmişti, ancak merkezi aradıklarında satılmış olduğu ortaya çıkmıştı. (Olayın doğruluğunu bilemiyorum) Mais'te beni bir iki gün full opsiyonlu bulmak adına oyaladılar. Opsiyon olayının yattığı anlaşılınca bu sefer renk için oyalamaya başladılar. (Ellerinde sadece beyaz, cam tavanlı vardı) Ben de Neziroğlundaki aracı aldım. Neziroğlu full opsiyonlu araçların henüz gelmediğini, ay sonunda belki gelebileceğini söyledi. Visio System olayı ise tam bir muamma. Türkiyeye gelen araçlarda olmayacağı söyleniyor. Coupe'lerdeki cam tavanın açılmadığını da belirteyim. HB'lerdeki açılabiliyor.
    Mais ellerinde olmayan araç için (cam tavan ve visio hariç tüm opsiyonlar- navigasyon+arkamys+geri görüş kamerası+xenon paketi) baz +4300 lira civarı bir rakam vermişti.

    verdiğiniz bilgiler ve ilginiz için teşekkür ederim.
    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beretta

    quote:

    Orijinalden alıntı: nztekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: HOUSTON16





    Rengi çok güzel aracın. Kaliperleri de renkli olsa ayrı bir güzel olurmuş kanaatim. Kaliper boyatan arkadaşlar var mı hiç aramızda? Fotoğraf ekleyebilirler mi?

    Şöyle paylaşabilirim:



    Paylaşım için teşekkürler. Karar vermemde faydası oldu diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MR.Ş@HIS

    Arkadaslar
    Bu yeni meganedwki geri gorus kamerasi olayini bizim araclarin navigasyon ekraninada uygulayablirmiyiz?

    Bende bunun gerçekleşmesini çok istiyorum...
  • gt edc geldi mi yav
  • Arkadaşlar bu sıcak yaz günlerinde elimdeki dijital termometrenin probunu orta konsolun
    2-3 cm içine soktum ve ölçüm yaptım, "klima kaç derece üflüyor?" diye

    Dijital Klima LOW ayarında ve Fan 2 kademe

    5-8 aralığında bir hava üfleme gerçekleşiyor. Hatta bir ara 3,9 derece bile gösterdi.
    Çok nadir de olsa neden olduğunu anlamasam da 15 dereceye çıkıyor 1-2 dakika sonra yine düşüyor
    ( 1 saatlik ölçümde 1 veya 2 defa yaptı bunu - belki tapa gaz yapınca kompresör devredışı kalıyordur)
    ( Esasen 8 -10 derece iyi kabul edilen değerlerdir )
    Havayı İç ortamdan - dış ortamdan alışın etkisini pek göremedim ölçümlerde.

    Dış hava sıcaklığı 37-38 derece iken akşam 18:00 de yapılan ölçümlerdir.

    Benzer durumlarda 2004 Corolla da 8-12 derece aralığını, 2010 Focusta ise 9-10 dereceyi görüyordum.
    Corolla da bazen 15-18 derece üfleme yapıyor sonra düzeliyordu.
    Megane dışındakiler manual klimalı idi.

    Araç gün boyu güneşin altında duruyor ve akşam torpido gözünden aldığımda gün içinde araç içinin
    50 dereceyi bulduğunu hafızasından görebiliyorum.

    TA ki araç beyaz, aracın içi bej rengi, ön camda büyük güneşlik, arka camlarda BOD perde var.
    Aracın siyah olması halinde sanırım bu değer 55 derece olur!!

    Bilgilerinize




  • corollacorolla@ nick mesaj uyumluluğu..

    her mesajında mutlaka corolla'dan bahsediyorsun. sende derin izler bırakmış unutamamışsın..
  • Merhaba, bugun hergun indigim yokustan inerken vitesi yukseltmek icin biraz gaz verdim fakat vites yukseltmedi arac. Devir yukseldi ama vites Yukselmedi. Boyle bisey yasayan var mi?

    Daha sonra durdum vites degistirdim ve tekrar yola ciktim. Duzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallahi renault'un stratejisini çözemedim.Reklam yapıp duruyorlar, insanları heveslendiriyorlar.Ağustosta gelecek fln diyorlar sonrada.Avrupada aylardır her türlü donanım dahilinde satılıyor araçlar , Türkiye gerçekten 3.sınıf bir ülkeymiş gibi davranıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Vallahi renault'un stratejisini çözemedim.Reklam yapıp duruyorlar, insanları heveslendiriyorlar.Ağustosta gelecek fln diyorlar sonrada.Avrupada aylardır her türlü donanım dahilinde satılıyor araçlar , Türkiye gerçekten 3.sınıf bir ülkeymiş gibi davranıyorlar.


    değil miyiz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba, bugun hergun indigim yokustan inerken vitesi yukseltmek icin biraz gaz verdim fakat vites yukseltmedi arac. Devir yukseldi ama vites Yukselmedi. Boyle bisey yasayan var mi?

    Daha sonra durdum vites degistirdim ve tekrar yola ciktim. Duzeldi.

    hayırlı olsun aracı yeni aldın sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Vallahi renault'un stratejisini çözemedim.Reklam yapıp duruyorlar, insanları heveslendiriyorlar.Ağustosta gelecek fln diyorlar sonrada.Avrupada aylardır her türlü donanım dahilinde satılıyor araçlar , Türkiye gerçekten 3.sınıf bir ülkeymiş gibi davranıyorlar.


    Araç olsa bile bence Türkiye'de 0 araç almak biraz tuzlu oluyor. Bu yüzden sanırım 0 araç alınmaz, 2. el alınıp fazla zarar edilmemeye çalışılır diye düşünüyorum ben. Kontağı çevirdiğin anda en az 6000 zarardasın sıfır araçta.
    Dikkat ederseniz 3. sınıf ülke muhabbetine de hiç girmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonder -- 17 Temmuz 2012; 9:36:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nomak71

    Merhaba, bugun hergun indigim yokustan inerken vitesi yukseltmek icin biraz gaz verdim fakat vites yukseltmedi arac. Devir yukseldi ama vites Yukselmedi. Boyle bisey yasayan var mi?

    Daha sonra durdum vites degistirdim ve tekrar yola ciktim. Duzeldi.

    hayırlı olsun aracı yeni aldın sanırım

    evet 24 gün oldu ama vitesi hiç yükseltmedi. daha önceden yükseltiyordu. ne yapcaz böyle durumlarda ? 50km hızda kaldı. durdum devam ettim, düzeldi. araba tabiri caizse böğürdü.
    bu durum normal mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Vallahi renault'un stratejisini çözemedim.Reklam yapıp duruyorlar, insanları heveslendiriyorlar.Ağustosta gelecek fln diyorlar sonrada.Avrupada aylardır her türlü donanım dahilinde satılıyor araçlar , Türkiye gerçekten 3.sınıf bir ülkeymiş gibi davranıyorlar.


    değil miyiz?

    değiliz.. 4.sınıfız
  • SElamlar

    EDC sanırım aracınız
    Yokuş aşağı inerken araç motor freni yapmayı yeğliyor, yokuş aşağı hızlanmayı değil.
    Sanırım eğim sensörü vb. bir şey var.
    Alışma gerektiriyor sadece.
    Eğer ki sıkıntı oluyorsa tiptronik ile müdahale edebilirsiniz.
    Kafaya takılacak bir şey değil
    EDC güzel çalışıyor.
    Geçen gün otoban tamamen durdu, yokuş yukarı, sıcaklık 41 derece, dur kalk 5km gittik, şanzımandan korktum bir şey olacak diye, sağa yanaşanlar oldu ama şükür EDC sınıfı geçti ( defalarca geçmişti zaten önceden).
    Şunu unutmamak gerek bu şanzıman otomatikleştirilmiş manual şanzımandır, debriyaj
    baskı balata hepsi vardır.

    DSG için VW kullanıcıları 8.000-9.000TL fazla para veriyor, Renault ise bunun için 4.000TL istiyor.
    DSG = EDC denebilecek kadar benzer olarak çalışmaktadır.

    Verdiğiniz parayı hakeden bir şanzımandır ama yaşadığınız olay beni şaşırtmadı. Keşke tiptronikle müdahale etseydiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    quote:

    Orijinalden alıntı: celebic

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan_alemdar

    Vallahi renault'un stratejisini çözemedim.Reklam yapıp duruyorlar, insanları heveslendiriyorlar.Ağustosta gelecek fln diyorlar sonrada.Avrupada aylardır her türlü donanım dahilinde satılıyor araçlar , Türkiye gerçekten 3.sınıf bir ülkeymiş gibi davranıyorlar.


    değil miyiz?

    değiliz.. 4.sınıfız



    3. sınıftan daha yukarıda olmadığımız kesinde, gerisini bilemiyorum.




  • 
Sayfa: önceki 14271428142914301431
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.