Şimdi Ara

RENAULT MEGANE III - [Ana Konu ve Kullananlar Kulübü] (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.609
Cevap
155
Favori
3.254.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oo radiance düz vitesi gider sana :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    Flaş flaş flaş. Renault Fransa'da megane III'lerde 1.6 benzinlide sadece ethanol seçeneğini getirmiş,onun yerine 1.4 TCe 130 satılmaya başlanılmış

    Ayrıca yeni scenic'te de bu motor ve dCi 160 satılmaya başlanmış.Megane için TCe'nin performans değerleri verilmemiş ama güç ve yakıt değerleri mevcut.

    Daha fazla bilgi içinwww.renault.fr
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    oo radiance düz vitesi gider sana :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    Flaş flaş flaş. Renault Fransa'da megane III'lerde 1.6 benzinlide sadece ethanol seçeneğini getirmiş,onun yerine 1.4 TCe 130 satılmaya başlanılmış

    Ayrıca yeni scenic'te de bu motor ve dCi 160 satılmaya başlanmış.Megane için TCe'nin performans değerleri verilmemiş ama güç ve yakıt değerleri mevcut.

    Daha fazla bilgi içinwww.renault.fr




    Sorma var ya,öğrenir öğrenmez ağzımın suları akmaya başladı Tam da kapalı kapılar ardında bana navili clio almayı planlayan babam için şok etkisi yarattı El mi yaman bey mi yaman göreceğiz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    oo radiance düz vitesi gider sana :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    Flaş flaş flaş. Renault Fransa'da megane III'lerde 1.6 benzinlide sadece ethanol seçeneğini getirmiş,onun yerine 1.4 TCe 130 satılmaya başlanılmış

    Ayrıca yeni scenic'te de bu motor ve dCi 160 satılmaya başlanmış.Megane için TCe'nin performans değerleri verilmemiş ama güç ve yakıt değerleri mevcut.

    Daha fazla bilgi içinwww.renault.fr




    Sorma var ya,öğrenir öğrenmez ağzımın suları akmaya başladı Tam da kapalı kapılar ardında bana navili clio almayı planlayan babam için şok etkisi yarattı El mi yaman bey mi yaman göreceğiz



    Eh sana da hayırlı olsun şimdiden. Güçte seninle yarışamayız artık......

    Haaaa.... Bu arada ben yatıyorum. Herkese iyi geceler. Yarın görüşmek üzere.........
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex


    quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    oo radiance düz vitesi gider sana :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    Flaş flaş flaş. Renault Fransa'da megane III'lerde 1.6 benzinlide sadece ethanol seçeneğini getirmiş,onun yerine 1.4 TCe 130 satılmaya başlanılmış

    Ayrıca yeni scenic'te de bu motor ve dCi 160 satılmaya başlanmış.Megane için TCe'nin performans değerleri verilmemiş ama güç ve yakıt değerleri mevcut.

    Daha fazla bilgi içinwww.renault.fr




    Sorma var ya,öğrenir öğrenmez ağzımın suları akmaya başladı Tam da kapalı kapılar ardında bana navili clio almayı planlayan babam için şok etkisi yarattı El mi yaman bey mi yaman göreceğiz






    Allah herkezin gönlüne göre hayırlısını versin
  • Âmin

    Acelemiz yok,kimi diyor ötv süresi uzayacak,kimi diyor ötv %1 olacak.İlerisi için benim de öngörülerim var ama bu defa acele etmeyeceğim,gerekirse okulun bitmesini beklerim ama 1.4 TCe'me kavuşurum inşallah
  • ötv düdük gibi bişey kaldı yani..normal zamanlardada yapılan pazarlıklar seviyesinde bence sağolsunlar!..o yüzden tam talep doğrultusunda araç şartları oluşana denk beklenmeli

    quote:

    Orjinalden alıntı: xradiancex

    Âmin

    Acelemiz yok,kimi diyor ötv süresi uzayacak,kimi diyor ötv %1 olacak.İlerisi için benim de öngörülerim var ama bu defa acele etmeyeceğim,gerekirse okulun bitmesini beklerim ama 1.4 TCe'me kavuşurum inşallah
  • Hadi bakalım hayırlı olsun...

    Sanırım satış müdürünün bana dedigi dogru olacak..

    Araç Mayıs'a TR'de arkadaşlar büyük ihtimal..[/
    b]

    http://forum.donanimhaber.com/m_30934344/tm.htm
  • Ne Mayıs'ı arkadaşlar, günler kaldı günler. Hayırlı olsun Megane Üç çülere...

    Yeni Megane ÖTV indirimine yetişiyor. Aöıklama da internetçi arkadaşların başvurularına da değinilmiş...


    A.A. 9 Nisan 2009

    RENAULT AÇIKLAMASI

    Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar yeni Megane'nin ÖTV indirimi uygulamasına yetişeceğini belirtti.

    Sektördeki güçlü rekabete de dikkati çeken Aybar, her firmanın ürünlerini satma çabası içinde olduğunu, bu çabada herkesin kendi hesabına göre davranacağını söyledi.

    Aybar, “Fiyatı artırmadan kampanyalarını sürdüren, bu dönemi müşterilerin lehine maksimize eden de var, belki de zorunlu olduğu için fiyatı artıran da var. Sonuçta bu markaların kendi dengeleri” dedi.

    Yapılan zammı da toleransla karşılamakta fayda olduğunu dile getiren Aybar, şunları kaydetti:
    “Öbür türlüsü çok hakkaniyetli olmaz. Bunun dozunu dikkatli yönetmek, müşteriye bunu iyi anlatmak, iyi bir kamuoyu oluşturmak gerekiyor bu da bizim ev ödevimiz. Ben özellikle bu konuda her markanın son spekülasyonlardan sonra çok dikkatli olacağından eminim.

    Renault olarak biz baştan beri bu işi çok dikkatli yönettik. İlk uygulama başlarken mevcut ÖTV indirimi yanında belli indirimleri de aynı anda uyguladık. Yeni kampanyada zamsız devam edeceğimizi açıkladık. Ama bu bize özgü bir şey, bunu yapabilmiş olmaktan da ben mutluluk duyuyorum. Renault'un bizim insanımızın markası olduğunu göstermiş olmaktan dolayı da çok mutluyum.”

    Aybar, önümüzdeki günlerde Türkiye pazarına sunacakları yeni Megane'nin de şimdiden ilgi gördüğünü, müşterilerin konuya ilişkin internet üzerinden gelen sorularını yanıtladıklarını söyledi.

    Yeni Megane'nin ÖTV indirimi uygulamasına yetişeceğini belirten Aybar, şu an fiyat çalışmasını sürdürdüklerini bildirdi.


    MÜŞTERİMİZİN HASSASİYETİNİ DİKKATE ALARAK FİYATLARIMIZI ARTIRMADIK

    Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, Renault'un özellikle müşterilerin hassasiyetini de dikkate alarak fiyatlarını artırmadığını belirterek, “Bizim kendi dengelerimiz buna izin verdiği için özellikle müşterilerimizi bu noktada merkezde tuttuğumuzu göstermek adına bunu yaptık” dedi.

    Aybar, otomotiv pazarı ve Renault Mais'e ilişkin yaptığı açıklamada, geçen ay toplam satışların 55 bin civarında gerçekleştiğini, beklentinin üzerindeki bu rakamın ÖTV indiriminden kaynaklandığını söyledi.

    ÖTV indirimi sonrası bütün tarafların bu fırsatı değerlendirme yoluna gittiğini, vatandaşların ertelenmiş veya ileride olabilecek talebi yerine getirmeye yöneldiğini anlatan Aybar, satış kanallarında da hareketlilik başladığını hatırlattı.
    Araçlar satıldıkça yerine konacak yenileri için üretim hatlarına talimatlar gitmeye başladığını, dolayısıyla üretim hatlarında işçilerin bir kısmının işbaşı yaparak yeniden yoğun üretim faaliyetine girdiklerini anımsatan Aybar, Anadolu Ajansı muhabirine yapılan ölçümlere göre yan sanayi siparişlerinin önemli miktarda arttığını, mart ayının ikinci yarısının, ilk yarısından 5 kat daha fazla satış getirdiğini anlattı.

    Bütün bunlar olurken, “stok kalmadı”, “hani bu stoklar çoktu?”, “nerede bu stoklar?” şeklinde yorumlar çıkmaya başladığını anlatan Aybar, şöyle devam etti:

    “Geçtiğimiz hafta sonu yapılan sektördeki genel taramada, 95 bine yakın stok çıktı, stok var. Stoklar bu seviyeye 151 binden düştü. Demek ki sektör stoksuz değil, hiçbir zaman da stoksuz olması beklenemez.

    Ama ne oluyor? Diyelim ki bir manav dükkanına gidiyorsunuz, portakal arıyorsunuz, o portakaldan yok. Başka tür portakal ve mandalinalar var, elma var,. Ama siz onu istiyorsunuz, o portakal da olmayınca stok bitmiş olmuyor tabii ki. Sadece onun stoku bitmiş oluyor. Böyle bir manzara söz konusu oldu.

    Yine bir başka gerçek; serbest rekabet içinde olan ülkemizde herkesin kendi hesabına, kendi yapısına bağlı olarak değişecek şekilde stokta kalmayan araçların yenisi gelirken belli maliyetler ortaya çıkmaya başladı. Bunun temelinde de kur farkı yatıyor.”

    Aybar, 6 ay öncesine bakıldığında avroda yüzde 23'ün, dolarda ise yüzde 40'ın üzerinde yükselme olduğunu hatırlatarak, “Tabii, yerine koyma maliyetinin yansıtılması kaçınılmazdı. Ama hiçbir zaman aynı maliyet ölçeğinde yansıtılmayacağı da bir gerçek. Çünkü yoğun rekabet var. Neticede fiyatlarını artıranlar bu nedenle yansıtmış oldular” dedi.

    RENAULT FİYATLARINI ARTIRMADI, İLERİYE DÖNÜK 5 BİNE YAKIN SİPARİŞ
    ALDI

    İbrahim Aybar, Renault'un kur ve enflasyon farkını fiyatlarına yansıtmadığını belirterek, şunları kaydetti:
    “Biz özellikle müşterimizin hassasiyetini, bu konudaki piyasada artan duyarlılığı da dikkate alarak fiyatlarımızı artırmadık. ÖTV indirimini maksimum müşterinin lehine kullanarak, şu anda nisan ayı kampanyamızı da başlattık.
    Şimdi demek ki serbest rekabetin sonucu böyle, kimi artırabiliyor durumu onu gerektiriyor, kimi artırmıyor durumu müsait olduğu için. Burada vatandaşlarımızın müşterilerimizin buna göre de bir karar vermesi icap ediyor. Kendi tercihleri doğrultusunda, zam yapmayan markaların da olduğunu bilerek tercihlerini istedikleri şekilde kullanabilirler. Sektör asla stoksuz değil.”

    Renault Mais'in, ileri teslim kampanyasıyla, müşterinin istediği ürünün siparişini verdiğini, finansman çözümünün oluşturulduğunu, fiyatın ise sabit tutulduğunu anlatan Aybar, bunun da müşteri için büyük bir avantaj olduğunu ve bu konuda yoğun taleple karşılaştıklarını söyledi. Aybar, ileri teslim kampanyasında 5 bine yakın sipariş aldıklarını bildirdi.

    Bursa fabrikalarına süratle siparişlerini geçtiklerini, üretim yapıldıkça araçların kendilerine teslim edildiğini belirten Aybar, “Sırası gelene aracını teslim ediyoruz. Bunu fiyat artışı yapmadan sağlıyor olmamızın çok anlamlı olduğunu düşünüyorum. Bizim kendi dengelerimiz buna izin verdiği için özellikle müşterimizi bu noktada merkezde tuttuğumuzu göstermek için de bunu yaptık” diye konuştu.


    “FİNANSMANDA ESKİSİ KADAR TRAJİK DURUM YOK”

    İbrahim Aybar, finansman konusunda ise, “Henüz daha tam manasıyla o performans satış performansı kadar yükselmedi. Ancak eskisi kadar da trajik durum yok” dedi.

    Bankaların da bu fırsattan istifade etmeyi, finans çözümlerini yoğunlaştırmayı sürdürdüğünü, bayilerini ziyaret eden bankacılar olduğunu, bunun da olumlu bir gelişme olarak değerlendirilebileceğini ifade eden Aybar, burada
    bütün tarafların kazanmasının önemli olduğunun altını çizdi.

    Türkiye'nin en büyük katma değerini üreten bu sektörde moral havası oluştuğunu ifade eden Aybar, şöyle devam etti:
    “Şu anda atmosfer iyi nefes alabiliyoruz, üretimi başlattık ve hakikaten Türkiye birkaç aydır, en azından 6-7 aydır özlediği ortamı şu anda yakaladı. Şimdi 15 Haziran'dan sonrası önemli. Bu sektörün birden, çok ciddi bir frenleme ile karşılaşması riski şimdiden bizleri çok endişelendiriyor. Bunun çok iyi yönetilmesi gerektiğini düşünüyoruz.

    Kyoto Anlaşması'nı imzalamış, Euro 4 standartlarını uygulamaya başlamış bir ülke olarak Türkiye'de 4,5 milyon civarında 16 yaş ve üzeri araçların çevreci, trafik güvenliği maksimum yeni teknolojilerle donatılmış araçlarla değişimini sağlayacak bir modelin, aynı Avrupa pazarının hareketlendiren bir uygulama biçimiyle hayata geçmesini çok istiyoruz. Türkiye için kritik konu olarak görüyoruz.

    Bizim de şu 3 aylık dönemde ev ödevimizi iyi yapmamız lazım. Burada başarının ölçüsü kazan kazan kazan... Vatandaşın kazanması, ticari hayatın kazanması, kamu maliyesinin kazanması mutlaka net rakamlarla ortada olmalı ki biz 15 Haziran sonrasındaki dönemi de iyi yöneteceğimizi ispat etmiş olalım.”
  • salı günü lansman var..fiyatlar belli olur heralde....genel müdür ötmüş ama şu kolullarda piyasaya sunmaları kendi lehlerine çünkü kimse fiyatlarını tam olarak kestiremiyor..yani ilk etap megane 3 lerden çok para kazanıcaklar..millet saldırmaz umarım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    salı günü lansman var..fiyatlar belli olur heralde....genel müdür ötmüş ama şu kolullarda piyasaya sunmaları kendi lehlerine çünkü kimse fiyatlarını tam olarak kestiremiyor..yani ilk etap megane 3 lerden çok para kazanıcaklar..millet saldırmaz umarım



    Valla navigasyon opsiyonu varsa saldırmak ne kelime, havadan uçarak bayiye pike yapacam.........

    Bu kadar konuşuyoruz alacaz malacaz diye. Bir aksilik çıkarda 1-2 sene ertelemek zorunda kalacağımız bir sıkışıklık veya engelle karşılaşmayız inşaallah......
  • Bayiye geldiginde ellerinde Dinamik yada Privilege seçenegi varsa birde cam tavanlısı varsa aynen bende uçarak bayiye girmeyi düşünüyorum.
    Hatta arabayla dambır dumbur girerim verin lan bana bu aracı derim

    Kaç zamandır bekliyorum bu aracı..
  • İnşallah herkesin gönlüne göre gelir arabalar. Birde fiyatları fazla yüksek olmaz inşallah. Zaten fiyatlarını en sabit tutanlardan biri Renault. Opel Astra alacaktım adamlar bir Ötv'den önce bir de Ötv'den sonra zam yapmışlar daha da mayıs'ta tekrar yapacaklarmış. Yuhhh be
  • Valla Renault'a helal olsun.

    Fiyatlar Mayıs sonuna kadar sabit.

    İstedigim Megane III'te 37 - 38 - 39 civarı olursa aldım gitti...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Chryin

    Valla Renault'a helal olsun.

    Fiyatlar Mayıs sonuna kadar sabit.

    İstedigim Megane III'te 37 - 38 - 39 civarı olursa aldım gitti...



    arkadasim hepimiz meganı bekliyoruz, ve burayı renault mais de takip ediyordur eminim, sen bu kadar istahlı ve 37 - 38 -39 gibi rakalmlara eyvallah dersen adam fiyatları yuksek tutar, benim beklentim, baz donanımı 30 civarında olur, 45 e kadar gider. 37.000 den baslayan bir megane 3 ile piyasa girerlerse hic sansları olmaz. Rakipleri de cok guclu cunku. 37.000 den baslarlarsa baz donanıma; focus un, golf ün, peug 308 ekmegine yag surerler. 29-30.000 den baslamalıdır. Laguna 38.000 e alınabiliyor suan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mst105 -- 9 Nisan 2009; 17:42:22 >
  • Farkedersen bir önceki mesajımda Privilege ve cam tavanlı için demiştim o fiyatı.

    En bazınada zaten 37 milyar verecek adamın ben aklından şüphe ederim. Bu fiyatı koyanlarında.

    Dizel, privilege ve cam tavanlı modeli ne derseniz deyin 37 milyarın altında olmayacaktır..

    Bu konuda hemfikir miyiz?
  • şüphesiz...bence iyimsersin bile

    lagunayla kıyaslamayın fiyatları laguna 1 üst segment gibi gözüksede lokomotif megandır...meganda abartı indirimler hiç bi zaman olmadı...ama lagunayı zaten hep güzel pazarlıkla veriyolar..çünkü satacakları adet belli....laguna dedimde..ben galiba laguna 1.6 T 180 i bekliyim..insigniacılardan neyim eksik...artık laguna 4 temi olur 5 temi olur...ama o lagunada kullandığın 110 benzinliyi çöpe atıcaksın reno kaçarın yok...benzin severlere eziyet etmeye hakkın yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    şüphesiz...bence iyimsersin bile

    lagunayla kıyaslamayın fiyatları laguna 1 üst segment gibi gözüksede lokomotif megandır...meganda abartı indirimler hiç bi zaman olmadı...ama lagunayı zaten hep güzel pazarlıkla veriyolar..çünkü satacakları adet belli....laguna dedimde..ben galiba laguna 1.6 T 180 i bekliyim..insigniacılardan neyim eksik...artık laguna 4 temi olur 5 temi olur...ama o lagunada kullandığın 110 benzinliyi çöpe atıcaksın reno kaçarın yok...benzin severlere eziyet etmeye hakkın yok


    Aynen öyle,Renault'un 1.6'sı sıktı artık, şu an yeni Clio'da kullanılan 1.6 16v 128 bg atmosferik var ama gönlüm her zaman TCe'den yana.Laguna koysa Passat 1.4 TSI'ya rakip olur ama bu firmaları anlamak güç,şu an için Laguna'da böyle bir planları olmadığını fabrikada çalışan yetkili bir ağızdan duydum malesef.
  • renaulr sır gibi saklıyo çalışanlarına bile sölemiyo laguna planlarını (kendimi avutiyim

    aslında clıo da kullanılan atmosferik te sorunsuz motor olur aslında..128 bg..hiç fena deil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    renaulr sır gibi saklıyo çalışanlarına bile sölemiyo laguna planlarını (kendimi avutiyim

    aslında clıo da kullanılan atmosferik te sorunsuz motor olur aslında..128 bg..hiç fena deil


    Evet değerler güzel şimdi baktım da.5 kapılı clio, 1150 kg, 155nm tork, 0-100 9.3 saniye.Şehir içi 8.9 lt, şehir dışı 5,6 lt yakıyor.Ama günlük kullanımda 1.4 TCe kadar verimli ve keyifli olmaz yahu Ben tork isterim,tork
  • radiance tork dedinde seni bulmuşken soriyim..konu dışı, arkadaşlar kusura bakmasın..A4 te kampanta yapmışlar 70 bin tl ye veriyolarmış...1800 cc 120 beygir..230 tork (1500-3650)..bide multitronic seçildiğinde araba sıkıntılı mı lur hakkını vermezmi?
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.