- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
İŞTE GERÇEKTEN DÜNYANIN EN GÜÇLÜ KÖPEĞİ PERRO DE PRESA CANARİO
Bu konudaki kullanıcılar:
 
304
Cevap
10
Favori
984263
Tıklama
Sayfa: <<      [2] 4 5 6      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


2291 Mesaj
20 Aralık 2008; 19:17:16 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Peki Dogal mı ondan haber verin!
_____________________________

elimde olsa bu dünyayı küçümserdim. kul olup bir güzele gönülden
iyisine , kötüsüne yuh çekerdim . geçtik her bağdan , her tövbeden
daha doğrusu da bu aşağılık yere , herkes koyu müslüman döner ;
ne gelirdim ne yaşardım ne ölürdümbiz putperest döndük kabeden
düşünceme saygı duymanı dahi beklemiyorum ; yeter ki ağzını tut.


2591 Mesaj
20 Aralık 2008; 19:20:55 


quote:

Orjinalden alıntı: MirabLe

son resimdeki köpeğin gözleri neden kapalı ?
tacize mi uğramış

Evet.Sahibi tarafından tecavüz edilmiş ciddiyim..Geçen sne gazetede okumuştum.
_____________________________

Karaköy Zürafa Sokak % 89 oranında hisse sahibi.


835 Mesaj
20 Aralık 2008; 19:31:05 

rottweiler dövüşçü fılan degıldırde ondan hocam hıcbır köpek ole degıldır zaten

bazı ınsanlar ırkları böle köpek dövüşçüsü ilan ettıgı ıcın ben köpegımle hıcbıyere gıdemıyorum rott oldugu ıcın

pitt ler rottlar turkıyede potansıyel katil ilan edıldı sımdı kangala geldı sıra

köpek daha yavru parcalar bızı dıye kaçan var yahu
_____________________________

The king of the ordinary, the king of analogous, the king of the nonsense, the king of the emptiness, the king of lonelyness, insignificance, the king of abundance, the king of destruction.

- bashole -


1676 Mesaj
20 Aralık 2008; 19:34:14 


quote:

Orjinalden alıntı: Mr_Beyaz

kangalın ayıboğan cinsinin bir fotoğrafı var, fake olduğunu sanmıyorum, alın birde siz bakın.


sağlam eğitilmiş bir kangalla başedebilecek tek hayvan Dogo Argentino diye biliyordum ama bu kanarya köpeğide korkunç birşeye benziyor.


Yemin ederim korktum
_____________________________



2291 Mesaj
20 Aralık 2008; 19:35:06 


quote:

Orjinalden alıntı: !KO

rottweiler dövüşçü fılan degıldırde ondan hocam hıcbır köpek ole degıldır zaten

bazı ınsanlar ırkları böle köpek dövüşçüsü ilan ettıgı ıcın ben köpegımle hıcbıyere gıdemıyorum rott oldugu ıcın

pitt ler rottlar turkıyede potansıyel katil ilan edıldı sımdı kangala geldı sıra

köpek daha yavru parcalar bızı dıye kaçan var yahu

Ama neden? Bi düşün bakalım? İnsanlarmı dövüşçü ılan etti bunları yoksa insanlarmı dovüştürdü bunalrı arada çok fark var bence
_____________________________

elimde olsa bu dünyayı küçümserdim. kul olup bir güzele gönülden
iyisine , kötüsüne yuh çekerdim . geçtik her bağdan , her tövbeden
daha doğrusu da bu aşağılık yere , herkes koyu müslüman döner ;
ne gelirdim ne yaşardım ne ölürdümbiz putperest döndük kabeden
düşünceme saygı duymanı dahi beklemiyorum ; yeter ki ağzını tut.


5062 Mesaj
20 Aralık 2008; 20:01:25 

Sırtlanlar Afrika'da aslanlardan sonraki en güçlü yırtıcılar olarak gösteriliyor.
Özellikle çeneleri çok çok kuvvetli...
Hatta tek başlarına yakaladıkları bir aslanı bir grup sırtlan alt edebiliyor.
kaynak:nationalgeographic



Sırtlanlarda köpekgillerdendir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalok -- 20 Aralık 2008; 20:00:22 >
_____________________________

dıgıdık dıgıdık dıgıdık iihühühü



892 Mesaj
19 Mart 2009; 20:21:56 

bu köpek arkadaşımda var. şu anda 9 aylık bir dişi ve aynı seviyedeki bi kangalın onunla baş edemeyeceginden eminim. 10 aylık erkek bi kangal var fizik olarak çok üstünde görünse tasmasız olduklarında pek çok defa kavga ettiler. el presa nın altta kaldığını görmedim. ikisininde profesyonel anlamda saldırı eğitimleri yok zaten dövüş köpeği olarakda kullanılmıyorlar. ikisininde günlük olağan ufak kavga hırlaşma dışında dövüş tecrübeside yok. yani birbirlerine denk sayılırlar el presa nın dişi olduğunu düşünmezsek. kangal daha bir kez bile el presa ya üstünlük sağlayamadı. sağlayabilen bir köpekde görmedim. ne rott ne pit. el presa kesnlikle bu köpeklerden çook üstün bir köpek. ayrıca iki köpek kavga ederken her zaman vucudu iri olan kazanacak diye birşey yoktur. örneğin pitler çok iri yapılı olmamalarına rağmen dövüş konusunda etkilidirler bunun sebebi ciğerleridir. bir kavgada yaklaşık 3 dk içinde pit i altedemezse pit ipleri eline almaya başlar çünkü diğerinde yorgunluk belirtileri başlar. el presa larında dayanma süreleri çok yüksektir. üstelik küçük yapıdaki köpekler daha çeviktir.

ayrıca bu bahsettiğim el presa tasmasız gezdirilebilecek kadarda sahibine sadık ve laf dinleyen bir kopek. Ve kesinlikle yolda inanılmaz dikkatli ve tetikte olan bir köpek. genelde gece geziyor ve bir şekilde hoşlanmadığı bir insan olursa onunla sizin aranıza girip onu uyarıyor... emin olun oldukça hatrı sayılır bi uyarı oluyor. eğer o kişi ısrarcı davranırsa ordan sonrasında sahibinden aksi yonde komut alsa bile o kişi uzaklaşana kadar saldırmaya devam ediyor. tabi bu komut almama olayı sahibi tarafından profesyonel eğitilmemiş bi köpek için. eğitimli ne yapar bilmiyorum.

her neyse çok uzatmayayım... sonuç olarak kangalı savunanlar evet haklısınız kangal cok güçlü cesur ve sadık bir köpek olabilir. ama bi el presa bana göre kangaldan daha iyi ve güçlü bir köpektir.


Not: hiç bir köpeğin dövüştürülmemesi taraftarıyım. el presa dövüş köpeği değil yakın koruma köpeğidir. rott ve diğer benzer köpeklerde hakeza öyledir. bunları dövüş köpeği olarak adlandıran ve birbirleriyle kavga etmeye zorlayan zihniyet yanlış bir zihniyet.
_____________________________



3566 Mesaj
19 Mart 2009; 20:31:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Nicotinell

google'da arama yaptı bi tane korkunç resmini buldum bu hayvanın. Dehşet verici bir şey, üzerinize saldırdığını düşünsenize



Prot'un verdiği kangal resmi çok hoşuma gitti bu arada gerçi diğer kangallara hiç benzemiyor, rengi ve tüyleri falan


korkunç bişey bu ya
_____________________________

AS SOUND Oto Ses ve Multimedya Sistemleri - Alarm - Xenon - Merkezi Kilit Satış & Montaj
Ev işyeri Alarm ve Kamera güvenlik sistemleri Satış & Montaj. Yer: Bayrampaşa İletişim:PM


4183 Mesaj
19 Mart 2009; 20:36:49 

Onları bilmem de benim gözümdeki en asil hayvan bu;



http://www.youtube.com/watch?v=u_PGm0p64bU Buradan köpeğe baktım da hiçde resimler deki gibi bir şey değil bu...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YalnızEnes -- 20 Mart 2009; 20:32:27 >
_____________________________


still waiting for respawn


1566 Mesaj
19 Mart 2009; 20:41:52 


quote:

Orjinalden alıntı: satoyama

bull terrier TANIMAM BAŞKA dünyada tek yabandomuzu ve jaguar avlayabilen köpektir ,köpekte irilik dezavatajdır ama bu tatlı hayvanı dövüştüren esas hayvandır



bende o kadar baktım bull terrier kimse söylememiş..
cok asaletli köpek bence..
_____________________________



Karadeniz Teknik Üniversitesi


3558 Mesaj
19 Mart 2009; 21:06:23 

Presa Canario;Kanarya adalarına menşeyi ait olup,İspanyol Mastiff olarak da bilinir.Gerçek anlamda güçlü ve caydırıcıdır.Pek çok açıdan enleri olmasına rağmen,ortaçağdaki dövüş olayları mizacını olumsuz etkilemiştir.Tr içine getirilmesi yasak olan türlerdendir.

Dünya'nın en iyi yakın koruma köpeği İtalyan MAstiff olan Cane Corso'dur.

Dünya'nın en güçlü,vb... köpeği de değildir.Tibetian Mastiff diye bir ırk varken varken diğer köpekler evcil kalır.Dünya'da köpek yarışmaları ve fuarlara özel güvenlik önlemleri ile getirilen tek köpek Tibet Mastifi'dir.
_____________________________

Tek bir hayatın var,ona göre seçimini yap,ıssız dağ yamacındaki bir ot gibi ölmektense;dolu dolu yaşa,namın senden sonra yaşasın.


1690 Mesaj
19 Mart 2009; 21:22:38 

köpekler güzel bunlarla sokakta karşılaşmak istemezdim.
_____________________________



 
203 Mesaj
19 Mart 2009; 21:38:49 

Sıkıysa bunla kapıştırın


_____________________________


Türk ve Osmanlı Tarihi Kulübü


 
579 Mesaj
19 Mart 2009; 21:40:13 

Tam olarak kangalmı emin değilim, akbaşda olabilir..

_____________________________

Eski kullanıcı adı : Eler0ssE



3544 Mesaj
19 Mart 2009; 21:41:20 


quote:

Orjinalden alıntı: karasimsek06

HEPSİNİ DÖVER




köpek diyoruz heralde yani 400-500 kiloluk kaplan hepsini döver.
_____________________________



423 Mesaj
19 Mart 2009; 21:42:40 


quote:

Orjinalden alıntı: waRRioR



mutlu olur musun bari?


smileyden belli olmuyor mu mutlu olacağı
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
3159 Mesaj
19 Mart 2009; 21:53:10 


quote:

Orjinalden alıntı: satoyama

bull terrier TANIMAM BAŞKA dünyada tek yabandomuzu ve jaguar avlayabilen köpektir ,köpekte irilik dezavatajdır ama bu tatlı hayvanı dövüştüren esas hayvandır



senin dediğin ARGENTİN MASTİFF yani dogo argentino olmasın.kusura bakma ama o köpekten başka hiç bi ırk domuz ve jaguar avlayamaz.o yamaç ve kayalıklar zaten başlı başına bir sorun.
_____________________________



3544 Mesaj
19 Mart 2009; 21:58:37 

quote:

Orjinalden alıntı: MoĞoLLar




Yemin ederim korktum


isterse dinazorboğan köpeği olsun ayıyla hiç bir köpek başa çıkamaz. Ayrıca bu köpeğin tüyleri kabarmış iri gibi dürüyor abartılacak bir köpek değil bence.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 19 Mart 2009; 21:53:17 >
_____________________________



539 Mesaj
19 Mart 2009; 22:01:26 

Bunlar ne köpektir böyle yav
_____________________________



3558 Mesaj
19 Mart 2009; 22:12:20 

Arjantin Mastiff diye birşey yoktur,Dogo Arjentino mastiff değildir;dogo bir labaratuvar köpeğidir.11 civarı köpek geninden ortaya çıkan bir numune başarısıdır.Arjantinin saf köpek cinsi olan Argentino Mastiff maalesef 1800'lerin başında pekçok nedenden ötürü yok olma sürecine girmiştir.
Tek başına yaban domuzu avlayabilir bu doğrudur.Eski yıllarda jaguarlara gücünü kabul ettirdiği rivayet edilmektedir,ancak net olarak bir bugu yoktur.Şu an sadece yavru jaguarlı,yetişkin Dogonun önüne atıp ,jaguarı boğdurup,bunu marifet sanan salaklar vardır.

Bununla birlikte yaban domuzunu sadece Dogo avlayabilir diye de bir kanı yoktur,nitekim Dünya üzerinde Dogonun diş geçiremeyeceği köpekler de vardır.
Mesela Dogo Argentino ;labaratuvar ve ortaya çıkma sürecinde;çenesini,Fransız Mastiff olan,Dogue De Bordeaux'tan almıştır,kaldı ki yetişkin bir Bordeaux'u bilen bilir,köpeklerin en adeleli ve torklu cinsidir.Dogo; Bordeaux'a güç gösterisi kesinlikle yapamaz.Yapsa da eline birşey geçmez.

Aynı şekilde Tibet Mastiff ve Orchavrka cinsleri de kalbur üstü köpeklerdir.Dünya'nın en iyi sürü köpekleri bu ikisidir.Tibet Mastiff'inin vahşiliği ve evcilleştirmesinin zorluğu bilinen bir gerçektir.

Aynı şekilde,Dogo'nun bu 2 cinse karşı da pek birşey yapabilmesi kolay değildir.


_____________________________

Tek bir hayatın var,ona göre seçimini yap,ıssız dağ yamacındaki bir ot gibi ölmektense;dolu dolu yaşa,namın senden sonra yaşasın.


3986 Mesaj
19 Mart 2009; 22:12:35 








Ufaltılmış ön izleme resmi


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tımestop -- 19 Mart 2009; 22:19:17 >
_____________________________

Kaybetmek Oyunun Bir Parçasıdır...


1876 Mesaj
19 Mart 2009; 22:16:32 

Arkadaşlar geçenlerde internette bize has köpek cinslerine falan bakarken Kars Çoban Köpeği adlı bir köpekle karşılaştım.Gerçekten çok hoşuma gitti.Dövüş bakımından falan pek iyi olduğunu sanmıyorum ama mükemmel bir köepkti.Bu köepk hakkında bilgisi olan varmı ? Yavrularını falan bulabilirmiyiz ? Birde birşey söyliyeceğim: Bu Köpeğe DİKKAT! Şimdi resmini koyacağım köpek benim köpeğim olmakla beraber bir sürü Kangal ve Pıtbull cinsi köpeği alt etmiştir.İsmi Sezar.Cinsini söylemiyorum ve biraz sonra resmini koyacağım.Cinsinide o zaman söylerim.
_____________________________



3558 Mesaj
19 Mart 2009; 22:19:14 

Bandog mu?
_____________________________

Tek bir hayatın var,ona göre seçimini yap,ıssız dağ yamacındaki bir ot gibi ölmektense;dolu dolu yaşa,namın senden sonra yaşasın.


894 Mesaj
19 Mart 2009; 22:19:21 

Dünyanın en guclu kopeği tibetian mastiff tir.

_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


1876 Mesaj
19 Mart 2009; 22:19:37 


quote:

Orjinalden alıntı: faho

Bandog mu?

Bilemedin.
_____________________________



3558 Mesaj
19 Mart 2009; 22:21:32 

Koy da fotosunu, bakıp görelim ve şuymuş diyelim arkadaşa
_____________________________

Tek bir hayatın var,ona göre seçimini yap,ıssız dağ yamacındaki bir ot gibi ölmektense;dolu dolu yaşa,namın senden sonra yaşasın.


1876 Mesaj
19 Mart 2009; 22:23:33 

[image]http://img13.imageshack.us/my.php?image=07032009016.jpg[/image]
Kendisinin cinsi Pekines, can dostum Resmi koyamadım galiba



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lawagolem -- 19 Mart 2009; 22:18:45 >
_____________________________



3544 Mesaj
19 Mart 2009; 22:26:11 


quote:

Orjinalden alıntı: Lawagolem

[image]http://img13.imageshack.us/my.php?image=07032009016.jpg[/image]
Kendisinin cinsi Pekines, can dostum Resmi koyamadım galiba





wooow
_____________________________



1876 Mesaj
19 Mart 2009; 22:27:24 

Argentino falan hikaye arkadaşlar.Benimki bir havladınmı yer gök inler.Ama ısırdıktan sonra ağlar o kadar duygusaldır
_____________________________



3986 Mesaj
19 Mart 2009; 22:27:26 

o ne yaa öle kıllı garip bişey
_____________________________

Kaybetmek Oyunun Bir Parçasıdır...


1876 Mesaj
19 Mart 2009; 22:29:57 


quote:

Orjinalden alıntı: tımestop

o ne yaa öle kıllı garip bişey

Yüzünü çekemiyorum maalesef izin vermiyor
_____________________________



4696 Mesaj
19 Mart 2009; 22:31:37 

4 kangal 1 aslanı yener.
_____________________________



1876 Mesaj
19 Mart 2009; 22:35:45 


quote:

Orjinalden alıntı: TuruncuSite

4 kangal 1 aslanı yener.

Zaten resimdede bir Pitbull'ı süzüyor
_____________________________



2621 Mesaj
19 Mart 2009; 23:02:54 


quote:

Orjinalden alıntı: HolyTurk

Dünyanın en guclu kopeği tibetian mastiff tir.



emo bu heralde baksana saçlar, yele filan
_____________________________

BMW M POWER TEAM
strobist = SmT #


840 Mesaj
19 Mart 2009; 23:52:47 


quote:

Orjinalden alıntı: karasimsek06

HEPSİNİ DÖVER




Şu hayvanın yüzüne hastayım ya karizmanın asaletin simgesi bence
_____________________________



3986 Mesaj
20 Mart 2009; 0:00:59 


quote:

Orjinalden alıntı: PhsycoMantis




Şu hayvanın yüzüne hastayım ya karizmanın asaletin simgesi bence





Ekteki dosya (1)
_____________________________

Kaybetmek Oyunun Bir Parçasıdır...


1194 Mesaj
20 Mart 2009; 0:01:46 


quote:

Orjinalden alıntı: kralkobra_kralkobra



emo bu heralde baksana saçlar, yele filan


nıahahahah


54 Mesaj
20 Mart 2009; 0:12:09 

Bunun arkanızdan kovaladığını düşünsenize Usain Bolt'un rekorunu 2 ye katlarım
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Mart 2009; 0:18:16 

Dogo Argentino (BEYAZ ÖLÜM MELEĞİ)
EN GUCLU DERSEN BU KOPEK BIR ADIM ONDEDIR PRESA DOG DAN

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Mart 2009; 0:18:36 

Koptummmm


516 Mesaj
20 Mart 2009; 0:21:22 


quote:

Orjinalden alıntı: faho

Arjantin Mastiff diye birşey yoktur,Dogo Arjentino mastiff değildir;dogo bir labaratuvar köpeğidir.11 civarı köpek geninden ortaya çıkan bir numune başarısıdır.Arjantinin saf köpek cinsi olan Argentino Mastiff maalesef 1800'lerin başında pekçok nedenden ötürü yok olma sürecine girmiştir.
Tek başına yaban domuzu avlayabilir bu doğrudur.Eski yıllarda jaguarlara gücünü kabul ettirdiği rivayet edilmektedir,ancak net olarak bir bugu yoktur.Şu an sadece yavru jaguarlı,yetişkin Dogonun önüne atıp ,jaguarı boğdurup,bunu marifet sanan salaklar vardır.

Bununla birlikte yaban domuzunu sadece Dogo avlayabilir diye de bir kanı yoktur,nitekim Dünya üzerinde Dogonun diş geçiremeyeceği köpekler de vardır.
Mesela Dogo Argentino ;labaratuvar ve ortaya çıkma sürecinde;çenesini,Fransız Mastiff olan,Dogue De Bordeaux'tan almıştır,kaldı ki yetişkin bir Bordeaux'u bilen bilir,köpeklerin en adeleli ve torklu cinsidir.Dogo; Bordeaux'a güç gösterisi kesinlikle yapamaz.Yapsa da eline birşey geçmez.

Aynı şekilde Tibet Mastiff ve Orchavrka cinsleri de kalbur üstü köpeklerdir.Dünya'nın en iyi sürü köpekleri bu ikisidir.Tibet Mastiff'inin vahşiliği ve evcilleştirmesinin zorluğu bilinen bir gerçektir.

Aynı şekilde,Dogo'nun bu 2 cinse karşı da pek birşey yapabilmesi kolay değildir.


dogo zaten 1920 yılında elde edildi, nasıl 1800 lerin başında yok olma sürecine girer ?
dogonun diger bir adı da arjantin mastifidir ve laboratuvar köpeği falan değildir, atıyorsun.
fransız mastifini de çok iyi bilmiyorsun, dogoyuda...
kaç tane tibet mastifi gördün ?
Orchavrka değil Ovcharka.
_____________________________


Hasta la victoria siempre!


8054 Mesaj
20 Mart 2009; 0:26:14 

Köpek deil bildiğin hayvan bu :D
_____________________________

“Gregor Samsa bir sabah bunaltıcı düşlerden uyandığında, kendini yatağında dev bir böceğe dönüşmüş olarak buldu…”


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Mart 2009; 0:26:47 

Baştaki köpeğin tipi ne öyle ya ne kadar güçlü olursa olsun beslemem.

Bu da benim oğlum Rusty
6 aylık,yaşına göre biraz büyükce.Babası İskoç çoban köpeği annesi Sivas kangalı Küçükken tipik kangaldı ama büyüdükçe Lassie'den de alıyor birşeyler.







586 Mesaj
20 Mart 2009; 0:33:01 


quote:

Orjinalden alıntı: swat882

KANGALIN ÜSTÜNE KÖPEK TANIMAM..BU DEV KÖPEKLERİ KİM YIKABİLİR







Bu kangal rahat 1.85
_____________________________


I wipe my ass with your feelings


2363 Mesaj
20 Mart 2009; 0:37:40 


quote:

Orjinalden alıntı: audiocu




korkunç bişey bu ya

bu ne aboww
_____________________________



2066 Mesaj
20 Mart 2009; 0:56:33 


quote:

Orjinalden alıntı: PhsycoMantis




Şu hayvanın yüzüne hastayım ya karizmanın asaletin simgesi bence

herhangi bir kopek veya aslan haric kedigille bile karsılastırılmayacak gucte
_____________________________



2761 Mesaj
20 Mart 2009; 1:10:42 

Biraz konu dışı ama. Her ne kadar kedigil de olsa kangala falan cesaretli diyorsunuz ama bu hayvanlar gerçekten çok özeller. Asil.

http://www.youtube.com/watch?v=IM1oaGp8Qho

http://www.youtube.com/watch?v=7Kb4CsWMdzA
_____________________________



1518 Mesaj
20 Mart 2009; 1:44:22 


quote:

Orjinalden alıntı: power512



bu ne aboww

üstüme dinazor salsalar bu kadar korkmam
_____________________________



2198 Mesaj
20 Mart 2009; 1:50:59 

Ulan bi köpek konusunda bile o bunu yer döver bilmemne,sidik yarıştırmakta üstümüze yok
_____________________________