Şimdi Ara

Abartı egzoz tavsiye???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
7.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abarti egzoz ha Ula ne adamsiniz ha En azindan adini bi duzgun diyeydin eyiydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pi -- 25 Haziran 2015; 0:48:12 >
  • Arkadaşlar Ford focus a abartı egzoz arıyorum ankara yada eskişehirden nerelerden bulabilirim. 100 ytl max verebilirim. İyi bir şey arıyorum ne tavsiye edersiniz?



  • aramayala olmaz git sanayiye (el yapımı) yaptır yada al supersprint yada remus tak olsun bitsin ama benzin yakması artar dikkat et
  • Bayaa derinmiş bu abartı işi, peki abartı taktırmak için nelerin değişmesi gerekir.Sanırım egzozun son kısımları gidecek. Ben bir haberim bu konudan??
  • arkadaşım abartı diye bi tanım yoktur + 100YTLye alacağın egzoz sana sadece ses verecektir eğer 220euro ayırabilirsen magnexi öneririm ama alamam dersen Ankara Şaşmazda güzel bi egzozcudan el yapımı yaptırabilirsin ama onunda ömrü uzun olmaz

    egzozu takdıktan sonra hava filtresinide performans tipi açık filtreyle(aman markaya dikkat et K&N KD yada JR ) değiştirirsen ses dahada gürleşir ama Focusların ZETEC motor prensibinden dolayı artıgüç alman imkansız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaTMaN -- 19 Nisan 2005, 18:51:28 >
  • Kusura bakmayın son susturucu deniyor sanırım. Benzin tüketimi artarmı? Ayrıca ben int. den şunu buldum( pek araştırmadım) Bunun gibi bir şey mi almam lazım. Ayrıca bu konu hakkında bilgiyi nereden bulabilirm?

    http://www.ideefixe.com/poster/tanim.asp?sid=IZHBK00ILC6RDL8IJNYE
  • bulduğun egzoz ile sanayide yaptıracağın arasında hiç bir fark yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DEVIL

    Bayaa derinmiş bu abartı işi, peki abartı taktırmak için nelerin değişmesi gerekir.Sanırım egzozun son kısımları gidecek. Ben bir haberim bu konudan??




    Şimdi en nefret ettiğim modifiye sadece son susuturucu bu sana hiç bişi yapmaz bağırır bağırırı durursun

    Arabayı alan 100-200 ytl ye egzost 50 ytl ye hava filtresi alıyoır adettenmiş gibi

    Arabaya weriyorlar 30 milyar bir 5 te modifiyeye werin dimi ama yani 300 milyona bağğırtıyorlar arabayı

    Onun yerine ben bir cd çekim size takın gine bağırır araba ama ince olmaz harbi bağırırı ama sen kalite işler yaparsan araba şarkı soler

    Gerçek alamaı ile yaparsan motor omur beygiri torku artar seni tatmin eder ya çoğu ezq anlamasada bir kaç kişi bu araba sağlam ellenmiş der

    Ayrıca sen egzosta mudahale ediyorasn alışa yani in-take ede bişiler yapaman lazım

    Tmm sana headers değiş demiyorum ama en azından kat iptali ile bir adet guzel intake al derim ama

    Bunlarıalıpta motor iyice rahatlamışken chipsiz olmaz yani araba nefes alıp weriyo ii ce ama hava olmassa ne olucak

    Bu iş için kaliteli injektor ile yada onada gerek yok guzel chip ile tamamlarsın

    Ben alıcı olarak bakmadım bu ilere hiç ama çok pahalı tutmaz

    YAni sence 200 euro wer araba bağırsın bağırsın dursunmu 1000-1500 dolar wer araba gulensin çekişi artsın kalitelensin

    Senin kararın



    quote:

    Orjinalden alıntı: CaTMaN

    Focusların ZETEC motor prensibinden dolayı artıgüç alman imkansız


    İnjektorler bide bujileri değiştersedemi imaknasız....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 19 Nisan 2005, 19:29:41 >




  • EGZOZ


    Fiyatı birazcık yüksek olmakla birlikte yine de hava filtresinden sonra yapılabilecek uygun modifiyelerden biridir.




    Olayın Mantığı
    Egzoz sistemi modifiyesinin mantığı motorun egzoz subaplarundan çıkan atık gazların dışarıya daha kolay atılmasını ve pistonların artık egzoz gazlarını o küçük borulardan ve susturuculardan dışarıya postalamak için uyguladıkları direncin azaltılmasını sağlamaktır.

    Standart egzoz susturucuları, adından da belli olacağı üzere motorun, egzoza yansıyan seslerini susturmak için yapılmışlardır. Ama bu susturma işlemi sırasında da egzoz gazlarının çıkışýnı zorlaştırırlar ve bu da arabanın performansının olabileceğinden daha düşük olmasına sebep olur. İşte bu olayda, modifiyeciler için performans tipi egzoz susturucularu üretilmiştir. Bu susturucular egzoz sesini fazla kesmezler, gaza bastuğınızda baya bir bağırurlar, ama aynu şekilde motordan çukan gazun da dışarıya kolay bir şekilde atılmasını sağlarlar. Aslında çıkardığı ses de çok sportif bir sestir. Malum yarış motorsikletlerinin çıkardığı seslere benzer sesleri.

     Abartı egzoz tavsiye???



    Olayın uygulaması
    Bir egzoz sistemi üzerinde 2 tane susturucu ve enjeksiyonlu arabalarda bir de katalitik konvertör bulunur. (Egzoz gazını temizleyen bir alet). Bu 2 susturucu, orta susturucu ve arka susturucu olarak adlandırılırlar. Bir egzoz modifiyesinde, öncelikle arka susturucu değiştirilmelidir. Arka susturucuyu değiştirmek, orta susturucuya nazaran daha yüksek performans artışı sağlarlar.

    Aslında en iyi performans için komple bir egzoz sistemi uygulaması yapmak gerekir. Bu uygulama, orta ve arka susturucuların, performans tipi susturucularla değiştirilmesi, egzoz borularının daha geniş borularla değiştirilmesi ve katalitik konvertörün iptali ya da performans tipi katalitik konvertörlerle değiştirilmesinden oluşmaktadır. Olayın en sonunda ise Headers denilen, egzoz manifoldu sisteminin değiştirilmesi vardır. Fakat bu olayın maliyeti diğerlerine göre daha yüksek olduğu için genelde en son olarak uygulanır.

    Avantajları, dezavantajları
    Ses olayına girmek uygun olmaz. Bu kimisinin rahatsız olacağı, kimisinin ise hoşlanacağı bir durumdur. Fakat ses olayıda susturucu markalarına göre değişebilmektedir. Supersprint susturucularının onaylı olduğu ve az ses çıkardığı bilinmekle beraber, Remus susturucularının da daha fazla performans verdiği fakat yüksek sesinden dolayı başınıza polisleri topladığı bilinmektedir. Onun için Supersprint'in onaylı susturucularını tavsiye etmekteyiz.
    Modifiye edilmiş egzoz sisteminin motor performansını etkileme konusuna gelirsek. Performans, farklı devirlerde farklı değişiklikler gösterir. Motor gücünde, yüksek devirlerde (4000 ve üstü) %10'lara kadar varan farkedilir bir artış yaşanmasına rağmen, düşük devirlerde de (3000 ve altý) bir miktar güç düşüşü görülmektedir. Yani bu modifiye sistemini ancak aracınızı devirli olarak kullanıyorsanız uygulamanız mantıklıolur. Aksi takdirde, şehir içi veya sakin kullanımlarda beklediğiniz etkiyi bu sistemden göremezsiniz... Düşük devirli kullanımlar için en uygun modifiye Chip Tuning'dir.

    Maliyet
    Katalitik konvertör iptali, konvertörün yerine ve şekline göre 20-50 milyon arasıbir maliyete söktürüle bilmektedir.
    Performans tipi Supersprint veya Remus marka arka susturucu fiyatları 200-300 euro civarlarýndadýr, orta susturucular ise bunlardan biraz daha pahalıdır.
    Headers egzoz manifoldu sisteminin maliyeti ise 500 euro kadar varabilmektedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 19 Nisan 2005, 19:54:13 >




  • Bilgiler için teşekkür ediyorum. Anlaşılan Supersprint son susturucu taktırıcaz. Daha geniş modifiyeyi gönül ister ama bütçe zorluyor. Ama süreklide yüksek devirde kullanılmaz ki araba, Bu egzoz u taktırdıktan sonra arcı normal devirdede kullansak benzin tüketimi artarmı? Birde ankarada yada eskişehirde Supersprint egzoz u nerelerden bulabiliriz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DEVIL

    Bilgiler için teşekkür ediyorum. Anlaşılan Supersprint son susturucu taktırıcaz. Daha geniş modifiyeyi gönül ister ama bütçe zorluyor. Ama süreklide yüksek devirde kullanılmaz ki araba, Bu egzoz u taktırdıktan sonra arcı normal devirdede kullansak benzin tüketimi artarmı? Birde ankarada yada eskişehirde Supersprint egzoz u nerelerden bulabiliriz?


    Ahım sahım bir artış bekleme hatta artmaz dii ben sana

    Unutma ii plan yap arabayı elinde tutucaksan ileridede bişiler takıcaksan onu açık kaliteli bişi al

    Ayrıca 12-14 taksit yapıyoralr artık ona gore dusun kararını wer

    BEn ist deyim ankaryı bilmem ama kasama sora sora bulursun....
  • drahte1905 arkadaşım tamam işi biliyorsun ama ZETEC ile bujini ve enjektörlerin arasındaki bağlantıyı anlayamdım olay ne bujide ne enjkde filtre+egzoz takınca motor en fazla 30dk içinde kendini eski gücüne çekiyor bunu önlemeni tek yolu chiptuning
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CaTMaN

    drahte1905 arkadaşım tamam işi biliyorsun ama ZETEC ile bujini ve enjektörlerin arasındaki bağlantıyı anlayamdım olay ne bujide ne enjkde filtre+egzoz takınca motor en fazla 30dk içinde kendini eski gücüne çekiyor bunu önlemeni tek yolu chiptuning




    Tmm dır
  • 100 ytl ye ancak güzel bir egzos ucu alırsın
  • Arkadaşım Abartı diye bişey yok. O ABART egzos çoğu kişi bunu yanlış biliyor
  • asıl adı "Fiat ABARTH Motorsports" olan FİATın motorsporları departmanı kendi adını taşıyan ürünleri ile uluslararası piyasada iyi bir yere hakimdir ama ne yazıkki ülkemizde kuşserisine takılan sanayi tipi iğrenç egzozlar için bi tanım olmuş durumda..!
     Abartı egzoz tavsiye???
  • Sanayide galvanizli sactan yaptır bitane ucuza performans olarak aynısını alırsın!İkisininde ici bos nasılsa fitil koymuyorlar!1000 dolarlık egsozlar sadece daha degisik efektte ses vermek icin ozel tasarlanmıslardır ama gazın cıkısı 2 eksozdada aynıdır!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkkt -- 22 Nisan 2005, 20:37:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CaTMaN

    drahte1905 arkadaşım tamam işi biliyorsun ama ZETEC ile bujini ve enjektörlerin arasındaki bağlantıyı anlayamdım olay ne bujide ne enjkde filtre+egzoz takınca motor en fazla 30dk içinde kendini eski gücüne çekiyor bunu önlemeni tek yolu chiptuning



    yaw zetec motora chip olmuyo die biliyorum..yani oluyo da faydası olmuyo...filtre ve egzosttan kazandığın + güç sabit kalıyo ama chip ile kazandığın güç eski haline dönüyo olması lazım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rs4


    quote:

    Orjinalden alıntı: CaTMaN

    drahte1905 arkadaşım tamam işi biliyorsun ama ZETEC ile bujini ve enjektörlerin arasındaki bağlantıyı anlayamdım olay ne bujide ne enjkde filtre+egzoz takınca motor en fazla 30dk içinde kendini eski gücüne çekiyor bunu önlemeni tek yolu chiptuning



    yaw zetec motora chip olmuyo die biliyorum..yani oluyo da faydası olmuyo...filtre ve egzosttan kazandığın + güç sabit kalıyo ama chip ile kazandığın güç eski haline dönüyo olması lazım...




    filtre+egzoz güçü bir miktar arttırıyor ama chip yapılmazsa motor kendini eski haline döndürüyor




  • PNR05 arkadaşala aynı fikirdeyim ama el yapımı daha iyi olur daha salam ses cıkartıyo
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.