Şimdi Ara

HYUNDAI i20 --sonunda geldi---

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
325
Cevap
0
Favori
51.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i20 duyurulmuş diye duydum

     HYUNDAI i20 --sonunda geldi---



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acun1110 -- 15 Mayıs 2009; 23:19:23 >



  • Güzel olmuş ben çok beğendim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Güzel olmuş ben çok beğendim.
    vayy ufaklığa bak

    radikal tasarımdan uzak herkesin beğenesine uygun bir tasarım olsun,

    ben asıl içini merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    vayy ufaklığa bak

    radikal tasarımdan uzak herkesin beğenesine uygun bir tasarım olsun,

    ben asıl içini merak ediyorum

    Alıntıları Göster
    bencede guzel olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    bencede guzel olmuş

    Alıntıları Göster
    quote:

    With a month to go before the commencement of the Paris Motor Show, Hyundai have announced their line-up for the event. The highlight will be the all-new i20 which the Korean automaker sees as key to its continued success, it will be joined by the ix55 SUV, an i20 i-blue concept and a hybrid concept version of the Santa Fe.

    The i20 replaces the Getz in the Hyundai line-up, it features a chrome topped grille and teardrop headlights which mimic many of the signature styling features seen from the Korean brand in models such as the i10 and i30.

    Kun Hee Ahn. President for Hyundai Motor Europe commented, “The i20 was designed and engineered to meet European tastes and needs. It was built on an entirely new platform and much of the ride and handling development took place on European roads, which has created a firm and agile drive. At HME, we are confident the i20 will succeed in the fast paced sub compact sector, as it offers much more in terms standard equipment, fuel economy, interior space and style than many of its competitors.”

    Alongside the production version, Hyundai will also showcase an i20 i-blue concept that will boast a CO2 output of just 99g/km and a fuel consumption figure of 68mpg. These green credentials are attainable due to the new state-of-the-art 90hp1.4 CRDi diesel engine that is mated to a six-speed manual gearbox instead of the regular five-speed unit.


    Özetle der ki, i20 avrupalıların istek ve ihtiyaçlarına göre tasarlandı. Yepyeni bir platform,şasi kullanılarak Avrupa yollarındaki sürüş ve yoltutuşu geliştirildi. Artık birçok rakibinden daha fazla standart özellik,yakıt ekonomisi, iç alan genişliği ve tarz vaadederek ; segmentinde başarılı olacağı kesin.

    Yeni tasarım harikası 1.4crdi motor sayesinde 4.2lt/100km lik tüketime sahip ve sadece 99g/km CO2 salınımı var. Bunu sağlamada 5vistesli model yerine 6 vitesli şanzımanla eşleştirildi.

    gibi...
    İç tasarımın ipuçları




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpercan -- 4 Eylül 2008; 1:47:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    quote:

    With a month to go before the commencement of the Paris Motor Show, Hyundai have announced their line-up for the event. The highlight will be the all-new i20 which the Korean automaker sees as key to its continued success, it will be joined by the ix55 SUV, an i20 i-blue concept and a hybrid concept version of the Santa Fe.

    The i20 replaces the Getz in the Hyundai line-up, it features a chrome topped grille and teardrop headlights which mimic many of the signature styling features seen from the Korean brand in models such as the i10 and i30.

    Kun Hee Ahn. President for Hyundai Motor Europe commented, “The i20 was designed and engineered to meet European tastes and needs. It was built on an entirely new platform and much of the ride and handling development took place on European roads, which has created a firm and agile drive. At HME, we are confident the i20 will succeed in the fast paced sub compact sector, as it offers much more in terms standard equipment, fuel economy, interior space and style than many of its competitors.”

    Alongside the production version, Hyundai will also showcase an i20 i-blue concept that will boast a CO2 output of just 99g/km and a fuel consumption figure of 68mpg. These green credentials are attainable due to the new state-of-the-art 90hp1.4 CRDi diesel engine that is mated to a six-speed manual gearbox instead of the regular five-speed unit.


    Özetle der ki, i20 avrupalıların istek ve ihtiyaçlarına göre tasarlandı. Yepyeni bir platform,şasi kullanılarak Avrupa yollarındaki sürüş ve yoltutuşu geliştirildi. Artık birçok rakibinden daha fazla standart özellik,yakıt ekonomisi, iç alan genişliği ve tarz vaadederek ; segmentinde başarılı olacağı kesin.

    Yeni tasarım harikası 1.4crdi motor sayesinde 4.2lt/100km lik tüketime sahip ve sadece 99g/km CO2 salınımı var. Bunu sağlamada 5vistesli model yerine 6 vitesli şanzımanla eşleştirildi.

    gibi...
    İç tasarımın ipuçları



    Alıntıları Göster
    bencede güzel olmuş, 6 vitesli şanzıman diğer modellerde de kullanılır mı acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    bencede güzel olmuş, 6 vitesli şanzıman diğer modellerde de kullanılır mı acaba

    Alıntıları Göster
    yeni gelecek i30 lar standart 6 vitesli olacak deniyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    yeni gelecek i30 lar standart 6 vitesli olacak deniyor

    Alıntıları Göster
    auris'i hatırlattı bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    auris'i hatırlattı bana

    Alıntıları Göster
    geçenlerde trafikte gördüm hatta birtane
  • quote:

    Orijinalden alıntı: power.

    geçenlerde trafikte gördüm hatta birtane

    Alıntıları Göster
    şu kelebek camını koymasalarmış çok daha güzel olurdu tasarım,

    ben hiç sevmem de ön ve arka kapılarda kelebek camı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    şu kelebek camını koymasalarmış çok daha güzel olurdu tasarım,

    ben hiç sevmem de ön ve arka kapılarda kelebek camı

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: alpercan

    şu kelebek camını koymasalarmış çok daha güzel olurdu tasarım,

    ben hiç sevmem de ön ve arka kapılarda kelebek camı
    [/qu

    dostum güzel diyosun ama zaten senin i30 gibi güzel bi araban var ne yapcan i20 yi bırak onu alacak olanlar düşünsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOYSMAN

    Orjinalden alıntı: alpercan

    şu kelebek camını koymasalarmış çok daha güzel olurdu tasarım,

    ben hiç sevmem de ön ve arka kapılarda kelebek camı
    [/qu

    dostum güzel diyosun ama zaten senin i30 gibi güzel bi araban var ne yapcan i20 yi bırak onu alacak olanlar düşünsün

    Alıntıları Göster
    şu anda yollarda olmayan ,lansmanı yapılmamış yeni bir modelin tasarımını konuşuyoruz.
    ayrıca i30 dan sonra i serisine ilgim arttı, i40 ix55 gibi versiyonları merak içinde bekliyorum.
    bu sebeple i20 yı bırak alacak olanlar düşünsün yaklaşımı çok saçma.
    Siz almayacağınız araçlara(mesela lüks segment) 0 ilgi mi besliyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpercan

    şu anda yollarda olmayan ,lansmanı yapılmamış yeni bir modelin tasarımını konuşuyoruz.
    ayrıca i30 dan sonra i serisine ilgim arttı, i40 ix55 gibi versiyonları merak içinde bekliyorum.
    bu sebeple i20 yı bırak alacak olanlar düşünsün yaklaşımı çok saçma.
    Siz almayacağınız araçlara(mesela lüks segment) 0 ilgi mi besliyorsunuz?

    Alıntıları Göster
    Opel corsa c'mon a benzettim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Opel corsa c'mon a benzettim ben.

    Alıntıları Göster
    valla bana içi lazım

    dışı zaten eski kasadan çok farklı değil

    yandan bakınca bi fark göremedim pek

    ön ve arka değişmiş herzamanki gibi

    sanırım içide aynı gibi spy resimlere göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDaniels -- 5 Eylül 2008; 18:33:00 >
  • ooo bence muhteşem bi araba getz serisinin yerini aldı bence bu araba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özbolu

    ooo bence muhteşem bi araba getz serisinin yerini aldı bence bu araba...
    iç tasarımı getzin kuzeni rio yu andırmış biraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acun1110 -- 7 Eylül 2008; 15:02:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acun1110

    iç tasarımı getzin kuzeni rio yu andırmış biraz


    Alıntıları Göster
    GETZ bu sene son olarak çıktı piyasaya ATOSun yerine gelen i10 dan sonra GETZin yerinede i20 deliyor önümüzdeki sene..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmesut38

    GETZ bu sene son olarak çıktı piyasaya ATOSun yerine gelen i10 dan sonra GETZin yerinede i20 deliyor önümüzdeki sene..

    Alıntıları Göster
    i20 nin çıkmasıyla,zaten 2.elde düşük fiyatı olan getzin fiyatları iyice düşecek.

    göstergelerin değişmemesi ve yine aynı ergonomik özürlü direksiyonun kullanılması diğer + ların bir kısmını götürüyor. özellikle uzun yolda o direksiyon adamı mahvediyor.

    ama motor ve şanzıman nefis gözüküyor. umarım 88lik 1,5 in tadını fazlasıyla verir. vergi konusunda da iyi fırsat olacak.sanırım yine sınıfının en güçlü dizel motoruna sahip olacak. tabi ağırlığı biraz azaltılırsa. gerçi ağırlık uzun yolda iyi oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizza

    i20 nin çıkmasıyla,zaten 2.elde düşük fiyatı olan getzin fiyatları iyice düşecek.

    göstergelerin değişmemesi ve yine aynı ergonomik özürlü direksiyonun kullanılması diğer + ların bir kısmını götürüyor. özellikle uzun yolda o direksiyon adamı mahvediyor.

    ama motor ve şanzıman nefis gözüküyor. umarım 88lik 1,5 in tadını fazlasıyla verir. vergi konusunda da iyi fırsat olacak.sanırım yine sınıfının en güçlü dizel motoruna sahip olacak. tabi ağırlığı biraz azaltılırsa. gerçi ağırlık uzun yolda iyi oluyor.

    Alıntıları Göster
    Bence çok güzel bir tasarımı var özellikle iç tasarımı gerçekten süper ama direksiyonda haklısınız adamı yorar ve bence daha ince çizgiler yakışabilirmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lorddeath -- 14 Eylül 2008; 0:09:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lorddeath

    Bence çok güzel bir tasarımı var özellikle iç tasarımı gerçekten süper ama direksiyonda haklısınız adamı yorar ve bence daha ince çizgiler yakışabilirmiş.

    Alıntıları Göster
    Rionun neredeyse aynısı olmuş bu da normaldir maliyet kaygılarıyla uygulanmış bir karardır.Önemli olan fiyatının ne olacağıdır .Çünki servisler ve araçların güvenilirliği üst düzeyde .Fiyat çok yukarıya çekilmezse ki birçok kişi i30 un fiyatının fazla olduğunu düşünüyor hyundai iyi rakamlara ulaşır.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.