Şimdi Ara

^^^^KİA CEED CLUB^^^^

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.759
Cevap
59
Favori
840.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim araç 2011 model ceed motion. 2011 modelde olduğuna göre 2012 modelde de vardır büyük ihtimal
  • fofer kullanıcısına yanıt
    bu güne kadar kia ların turbosu ile ilgili hiç bir şikayet duymadım, ceedin motor ömrü piyasadaki benim diyen araçların (aynı sınıf) çoğundan uzundur, yakıt ise piyasadaki 1,6 dizelleri ne yakıyorsa o dur, otomatikler 1-2 lt fazla yakıyor ancak otomatik şanzumanı sorunsuzdur.
  • yavas yavas ceed kullanıcısı artıyo forumda.artık her yere ceed ile ilgili bi yorum yapmak yerine bütün sormak istenilenler resimler sohbetleriniz burdan olmalı die düsünüp konuyu actım..

    bir ceed kullanıcısının bu bölümü acması daha uygun olurdu ama farketmez.özellikle ceed kullanıcılarının aktif olmasını diliyorum hayırlı ugurlu olsun......



    mustafa_3363 bu mesajı paylaştı
  • Başka bir foruma attığım CEED izlenimlerimi burada da yazıyorum:

    Merhabalar,

    3 hafta önce 2011 model 1.6 benzinli Otomatik Astra Classic satıp yeni KIA CEED 1.6 Dizel Otomatik Concept paket aldım; Fiyatı 51.000 TL.

    Aracı yeni Astra bakarken şans eseri görmüştüm, içine binince gerçekten sizi etkileyen iddialı bir tasarımı var.
    Ben de bu kapsamda ve bu fiyatta dizel otomatik araç bulunca aldım. 3 haftadır kullanmaktayım; izlenimlerim aşağıdaki gibidir

    Artılar
    + Tam otomatik vites gerçekten çok başarılı; vites değişimlerini hissetmiyorsunuz. Sadece kick-down yaptığınızda 2 vites küçülttüğü için vites değişimi hissediliyor
    + Ses izolasyonu çık başarılı, içinde sürerken bir dizEl kullandığınızı unutuyorsunuz. Yüksek devirde de spor bir ses alıyorsunuz içeriye
    + aksesuar kapsamı gerçekten yüksek. Öne çıkanlar:
    + Otomatik kapanan, alt tarafına gizli beyaz LED yerleştirilmiş dikiz aynaları (bu özelliği bilmiyordum, ilk kez gece kullanınca farkettim, kapıları açınca belli bir süre yanıyor
    + Viraj farları; kısa farlar açıkken direksiyonun kırıldığı yönü ekstradan aydınlatıyor. Uzay teknolojisi değil tabi ama faydalı
    + Bluetooth konuşma kiti; büyük kolaylık (arabada başkaları varken özel görüşme yapacaksanız sesi telefona alıyorsunuz)
    + Piyano Kaplama: Forumda bazı kişiler çabuk kirlenmesini eleştirmiş; doğru biraz hızlı tozlanıyor ancak sol kapı içinde bir bez tutarak silince 6-7 saniyede tertemiz oluyor, çok da şık duruyor gerçekten
    + Dashboard: Dizayn ve kullanılan yumuşak malzeme gerçekten başarılı, sürücüye odaklı dizayn büyük keyif veriyor
    + İç Detaylar: 4 kapıda da suni deri kaplama, tutamaklarda piyano kaplama ve metal şeritler var; gerçekten prestijli duruyor
    + Ön 2 koltukta yükseklik ayarı ve elektrikli bel desteği: bu özellikler genelde sadece sürücü için olurken Ceed'de ön yolcu koltuğunda da var.
    + Direksiyon: Çok fonksiyonlu ve deri&piyano kaplamalı dizayn gerçekten güzel; düğmelere alışınca pratik olarak kullanılabiliyor
    + Direksiyon Sürüş Modu Ayarı: tek bir tuşa sport-normal-comfort seçilebiliyor; park ederken comfort modu kolaylık sağlıyor, ş.arası yolda sport en ideali
    + Bagaj içi taban bölmeleri: sol ve sağ taraftaki kısımlar alt kapağı almadan da açılabiliyor; orta kısım ve stepne için ortadan kaldırmak gerekli. Oldukça pratik, tüm gerekli materyalleri yerleştirdim. Orta kapak kanırken hafif sorun çıkarabiliyor

    Eksiler
    - Orta kol dayama sabit, üst kısmı oynamadığı için sürücü için biraz geride kalabiliyor
    - Arka havalandırma kanalları: Avrupada bazı versiyonlarda var; eklense iyi olurmuş
    - Anahtar açma düğmesine uzun basınca camları açıp-kapatmaması (Astra Classic'de vardı, bu araçta da olsa iyi olurdu)
    - Ön farda LED (diğer 2 tipte var(benzinli otm, dizel concept plus), bu araçta da olsa süper olurdu

    Aracım şu anda 2.050 km'de; yakıt tüketimi için birşey demek için erken ancak ilk veriler; ş.arası 1.400 km klima full açık ve değişken devir ile 100 km'de 6.2 lt yaktı. Şu anda karma tüketim 6.9 lt seviyesinde.

    Performans olarak da hanüz sınırlarını zorlamadım ancak tork ve hızlanmasının gayet iyi olduğunu belirtebilirim.

    Aracın yere oturması ve virajlardaki dengesi de gayet başarılı

    Günümüzde araç özellikleri ve dizaynları çok benzer; kişiler hoşlarına giden otomobili alıyor. Ceed ve i30 aynı platform üzerinde ve özellikleri üç aşağı beş yukarı benzer. Ben dizayn olarak daha fazla beğendiğim için Ceed aldım; çok da memnunum.

    Sonuç olarak KIA Ceed'i gönül rahatlığı ile öneririm.

    Not: Aracı gören, binen yakınlarım gerçekten çok etkileniyorlar, hatta trafikte bugüne kadar 2-3 kişi memnunmusunuz diye sordu, anlattım onlara da. Sonuç; araç dikkat çeken bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: irfankaptan

    Peki ne alacaksın yeni araç olarak? eski araçta yazılım vardı galiba? tavsiye eder misin? yakıtı nasıl değişti?

    http://forum.donanimhaber.com/m_76258939/tm.htm

    yakıtı şu linkte video olarak koydum zaten bostancı sabiha gökçen arası cumartesi e-5 trafiği 2.9 lt ile 3.0 lt arası harcıyordu yalnız arac orjinal 115 ps 255 tork iken 173 ps 400 tork a yükseltilmişti bununda etkisi çok tabi tavsiye ederim elbette dizel araçta bmw mercedes ve audi den sonra alınabilecek en iyi araç fiyat performansa bakarsan türkiyede daha iyi daha avantajlı daha hızlı daha az yakan bir dizel bulamazsızn bu fiyatlara
    ben biraz daha racing bir araç düşünüyorum tsi 180 lik mesala




  • Fren hidroligi, eger fren aksamı bis sebepten sökülmediyse değiştirilmez ve/veya takviye yapılmaz. Şanzıman yağı gibi düşünebilirsiniz bunu. Şanzıman yağı da "yağladığı parçalar" sökülmdiyse değiştirilmez.

    Çünkü bu parçalar partikul uretmez, partikul (çapak) üretmedikleri için de yağ kirlenmez. Çalışma sıcaklık aralıkları da sabittir. Dolayısıyla yağın da içinde bulunduğu hazne ve hortumlarda yagın ozellıgını bozacak bır sıcaklık olmayacagından yagın özellikleri kaybolmaz. Ki bahsettigimiz yaglar dot5 dot4 yaglar. Bu bahsettiğimiz yağları motor yağı gibi düşünmemek gerek. Çok farklı kimyasal karakterleri var. Bu yüzden disk/balata değiştirmeden fren hidroliğini DEĞİŞTİRMEK sadece müşteriyi kazıklamak olur. (Ha incelen balatalar yüzünden fren basıncını korumak için takbiye yapılabilir. ama o durumda da dot4 ise takviye de dot4, dot5 ise taviyesi de dot5 olmalıdır ki genelde 1-2 çay kaşığını geçmez bu takviye).

    Carbon Clean konusunu size kim açtı bilmiyorum ama, bu operasyon aracın emme ve egsoz portlarını, silindir içini ve yakıt borularını temeizlemek için, motora ozel bir kimyasalınyakıt oalrak doldurularak motorun çalıştırılmasıyla olur. Motorun kendi kompresyonu sayesınde de pisliklerin egsoz yoluyla motordan atılmasını saglar.

    Yani bu operasyon esasında "kalitesiz yakıt ile içi pslenen motoru temizlemek" olarak kısaca açıklanabilir. Yani modern yakıt kullanan modern motorlar için hiçbir faydası olmaz. Eger aracınız dizel ise ve 2000 sonrası bır motorsa ve ayrıca da eurodiesel yakıt kullanıyorsanız, sadece paranızı çope atmış olursunuz.

    Ha yok aracınız 2000 civarı veya daha eski model ise, içinde pislik yüzen, filtrelenmemiş veya kalitesiz filtrelerden geçmiş ucuz yakıtlar kullanıyorsanız, aracın km si ne olursa olsun (ozellikle 100bin ve üzeri) motoru adam akıllı temizler. Aracın yakışı ve pis gazı atışı rahatlayacağı için daha az kalori ile daha yuksek tork uretebılır hale gelır. Bu da hem yakışı hem de çekişi ssizi memnun edecek şekilde değiştirir.

    Ozellikle yuksek devir çeviren ve düşük km li araçlarda biz 5bin km de bir yapardık. (drag ve tırmanma için homologe araçlar- 2000-2004 arası bir motorsporları takımı yönetiminde bulundum ve elimizi pisletmekten hiç çekinmezdik, her yarış oncesi hafta boyu motor kaldırır indirirdik).




  • Klimanin otomatik olarak açılmasını engellemek icin
    Manual klimali arabada...kontagi cevirin arabaya elektrik gelsin. Sonra seri sekilde ic havalandırma düğmesine 8-9 defa basin. Dugmedeki ışık 3-4 kere flaş yapar.yanip soner. Klima olayi devre dışı. Devreye almak isterseniz yine aynısını yapın. Sanirim böyle birşeydi. Birkaç kere yapmıştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ViTeSKoLu -- 5 Ekim 2013; 16:46:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77

    Aracınız nedir?



    bahsi gecen aracın duz vıtesı. motion crdi hb 2011 model
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli


    quote:

    Orijinalden alıntı: BMW 528

    bu araç için fiyat nasıl? 47,000 Tl ye bırakıyor sahibi?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-sahibin-den-kia-cee-d-f1-180096210/detay

    Aracı parke taş yolda kullanın, bildiğin şangırtı sesi bunlarda da oluyor.

    Ayrıca yokuşa 6.vitesle dalınca, 5e bir türlü almıyor araba.
    Servis, kulakçıkla müdahale edin diyormuş.

    Bu tarz sorunu olan bir araç ise almayın. Garantinin de devam ettiğini teyit ettirin mutlaka.




    Sangirti sesi derken neyi kastediyorsunuz. Amortisorlerden gelen ses mi?




  • Tfp T kullanıcısına yanıt
    degısen yoktur da kaza var mı? kaza yapar, degısmeyen parca bı guzel cekıclenır macunlarnır, boyanır satılır. aynı araba bende var, 85bınde, kaza var degısen yok. (baagj kapagı cekıclendı, arka tampon tamır edıldı), 42bınden asagı vermem mesela.

    ha paraya cok ıhtıyacı oldugu ıcın acı lsatıyodur o zaman bısey dıyemem. sımdıden hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtn1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yako2k3

    quote:

    Orijinalden alıntı: zalunx

    Arkadaşlar merhaba, yarın bende bir Kia ceed sahibi olucam, 25 Bin TL ile başladık ama düzgün bir araba bulamayınca 38 BinTL ye Dizel 40.000 km 'de 2012 model kia ceed cool alıyorum. 90 HP. sizce fiyat nasıl? 1-2 yıl sonra satmaya kalksam zarar edermiyim sizce?

    şimdiden teşekkürler



    yanlıs bılmıyorsam 90hp ler benzınlı. Dizel 90hp ve dizel cool yok. Dizeller Motion la baslıyor ve 115hp dıye bılıyorum (bızım kasadan bahsedıyorum)


    1.6 cool olanlar 90BG ve dizel motor oluyorlar. Şu anda kullandığım araç.

    kac model hocam? ben alırken 90lıklar sadece benzınlıydı dıye hatırlıyorum. 2010 aralıkta almıstım ben. Hala bınıyorum masallahı var arabamın. 2-3 sene daha bınmek nıyetındeyım. (bundan oncekı arabamı da tam 10 yıl kullanmıstım :D )




  • tolgahansnmz T kullanıcısına yanıt
    otomatikler 4 vites. yakıtı piyasadaki bir çok otomatik araçtan fazla yakar 1-2 litre. Manuel ler daha az yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    50-55 bin arasında bir araç bakıyorum. Aklıma ilk gelen ceed. 2015 model öncesinde eski şanzıman ve verimsiz Turbo olduğu ve yakıtının da 7 lt. Civarında olduğu söyleniyor. Kullananlar yorumlanabilir mi?

    2011 ceed duz vıtes. ıstanbul trafıgınde kullanıyorum. yaz lazıtgıyle ortalamam 5lt kış lastıgıyle ortalamam 5,8lt. otomatık ıcın bısey dıyemem ama turboya laf eden gereksız laf edıyor sanırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fofer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yako2k3

    quote:

    Orijinalden alıntı: fofer

    50-55 bin arasında bir araç bakıyorum. Aklıma ilk gelen ceed. 2015 model öncesinde eski şanzıman ve verimsiz Turbo olduğu ve yakıtının da 7 lt. Civarında olduğu söyleniyor. Kullananlar yorumlanabilir mi?

    2011 ceed duz vıtes. ıstanbul trafıgınde kullanıyorum. yaz lazıtgıyle ortalamam 5lt kış lastıgıyle ortalamam 5,8lt. otomatık ıcın bısey dıyemem ama turboya laf eden gereksız laf edıyor sanırım :)

    Cevabınız için teşekkürler. Peki hangi paketi tavsiye edersiniz. Aralarında büyük farklılıklar var mı?

    Valla bızım modellerde motion paket ıyıdır. Ne fazlasına gereksız donanım fazlalıkları yuzunden pahalıdır ne de "3 kurustan kactık su eksık kaldı" dedırtmeyecek bı pakettır benım bakıs acıma gore. Ha bı tek eksıgını yasadım; bagajda 12v prısı yok motıonda. (alırken var sanıyodum, sonradan cok uzulmustum, geçti :) )

    Sarfıyat degerlerı verdım ya, rotamı da vereyım, kemerburgaz-kagıthane-akaretler-mecıdıyekoy-kagıthane-mecıdıyekoy-kemerburgaz (gunluk rutınım bu). Genelde trafık akıyor ama bazı noktalarda dur kalkın ortasında kalıyorum. Dolayısıyla ıstanbul ortalaması oalrak gorebılırız. Daha yogun trafıkte daha uzun saatler gecıren arkadaslar ıcın bu degerler "optimistik/iyimser" gelebilir ama yaşadıgım bu. :) Guncel rakamı bır fotoyla susleyeyım barı. (4 kış lastıgı takılı)
     ^^^^KİA CEED CLUB^^^^




  • Yako2k3 kullanıcısına yanıt
    Kış lastiği ile 120 yi geçmemek lazım gerçekten bu söylediğinize katılıyorum. Ama arabamın yol tutuşu yaz lastikleri ile inanılmaz diyebilirim. Benim araçta ESP yok ama ben mekanik ESP olduğunu söylüyorum herkese :). Çok çeşitli araba kullandım. Focus un son 3 kasasını kullandım çok denemeler yaptım Ceed'in yol tutuşu çok çok daha iyi. Zaten hatchback'ler her zaman daha iyi yol tutar. Ağırlık merkezleri daha ortada olduğu için. O yüzden son söylediğine katılamayacağım.
  • Sağolun hocam...
  • Dün 2013 dizel otomatik kia ceed concept plus alarak aranıza katıldım. İlk izlenim araç parasının tam karşılığı. İyiki i30 almamışım. i30 un ön kokpit ini beğenmiyordum
  •  ^^^^KİA CEED CLUB^^^^

     ^^^^KİA CEED CLUB^^^^

     ^^^^KİA CEED CLUB^^^^


    "Biz kocaman bir aileyiz"

    daha fazlasi icin https://www.facebook.com/groups/CeedClubTR/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: genelsekreter

    Hocam yukardan bisey dusmus dedi tam ayrintisini soramadim ama kayitlqri varmis. Baska kazasi yok. 57 bin tl. En fulu. Sifiri 110 binmis otomatik ve dizel

    Cam olmayan taraflarda işlem olup olmadığını ve kilomeyreyi kesin söylemiyorsa satıcıya güvenmeyin.
  • muratkaya kullanıcısına yanıt
    Servis ve bakım masrafı muadillerinden fazla değil. Sorun çıkaran bir araç değil. Denilenler doğruysa sizi üzmez. Sadece yaşını almaya başladı artık. Bizde de 2010 61bin km var bi tane. Genelde araçlar ne kadar temiz olursa olsun 10 yaşından sonra sorun çıkarmaya başlar. Bakalım ceed nasıl olacak. 8 yaşına geldi. 2 sene sonra görücez.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.