Şimdi Ara

^^^^KİA CEED CLUB^^^^ (397. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8.759
Cevap
59
Favori
840.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ön konsolda kabarma olayı özellikle torpido üstünde sıkça karşılaşılıyor. Çelik motor değişim yapıyor. Daha önce de yapanlar oldu
  • istanbul ümraniye sanayide kardeş ya :(
  • 3 aylık (önceki kasa) aracımızla ilk defa uzun yola çıkarak ankara didim yaptık. böyle güzel bir sürüş keyfi olamaz, 10 numara. 120 ile giderken sanki 80 le gidiyosunuz, yol tutuşu güvenlik hissi ile sınıfının hakkını veriyor. cruise control harika bi olay, sürüşü çok kolaylaştırıyor. arabayı neredeyse bıraksan kendi gidecek. kia yapmış. yalnız yakıt sarfiyatı fazla. saygılar...
  • Başka bir foruma attığım CEED izlenimlerimi burada da yazıyorum:

    Merhabalar,

    3 hafta önce 2011 model 1.6 benzinli Otomatik Astra Classic satıp yeni KIA CEED 1.6 Dizel Otomatik Concept paket aldım; Fiyatı 51.000 TL.

    Aracı yeni Astra bakarken şans eseri görmüştüm, içine binince gerçekten sizi etkileyen iddialı bir tasarımı var.
    Ben de bu kapsamda ve bu fiyatta dizel otomatik araç bulunca aldım. 3 haftadır kullanmaktayım; izlenimlerim aşağıdaki gibidir

    Artılar
    + Tam otomatik vites gerçekten çok başarılı; vites değişimlerini hissetmiyorsunuz. Sadece kick-down yaptığınızda 2 vites küçülttüğü için vites değişimi hissediliyor
    + Ses izolasyonu çık başarılı, içinde sürerken bir dizEl kullandığınızı unutuyorsunuz. Yüksek devirde de spor bir ses alıyorsunuz içeriye
    + aksesuar kapsamı gerçekten yüksek. Öne çıkanlar:
    + Otomatik kapanan, alt tarafına gizli beyaz LED yerleştirilmiş dikiz aynaları (bu özelliği bilmiyordum, ilk kez gece kullanınca farkettim, kapıları açınca belli bir süre yanıyor
    + Viraj farları; kısa farlar açıkken direksiyonun kırıldığı yönü ekstradan aydınlatıyor. Uzay teknolojisi değil tabi ama faydalı
    + Bluetooth konuşma kiti; büyük kolaylık (arabada başkaları varken özel görüşme yapacaksanız sesi telefona alıyorsunuz)
    + Piyano Kaplama: Forumda bazı kişiler çabuk kirlenmesini eleştirmiş; doğru biraz hızlı tozlanıyor ancak sol kapı içinde bir bez tutarak silince 6-7 saniyede tertemiz oluyor, çok da şık duruyor gerçekten
    + Dashboard: Dizayn ve kullanılan yumuşak malzeme gerçekten başarılı, sürücüye odaklı dizayn büyük keyif veriyor
    + İç Detaylar: 4 kapıda da suni deri kaplama, tutamaklarda piyano kaplama ve metal şeritler var; gerçekten prestijli duruyor
    + Ön 2 koltukta yükseklik ayarı ve elektrikli bel desteği: bu özellikler genelde sadece sürücü için olurken Ceed'de ön yolcu koltuğunda da var.
    + Direksiyon: Çok fonksiyonlu ve deri&piyano kaplamalı dizayn gerçekten güzel; düğmelere alışınca pratik olarak kullanılabiliyor
    + Direksiyon Sürüş Modu Ayarı: tek bir tuşa sport-normal-comfort seçilebiliyor; park ederken comfort modu kolaylık sağlıyor, ş.arası yolda sport en ideali
    + Bagaj içi taban bölmeleri: sol ve sağ taraftaki kısımlar alt kapağı almadan da açılabiliyor; orta kısım ve stepne için ortadan kaldırmak gerekli. Oldukça pratik, tüm gerekli materyalleri yerleştirdim. Orta kapak kanırken hafif sorun çıkarabiliyor

    Eksiler
    - Orta kol dayama sabit, üst kısmı oynamadığı için sürücü için biraz geride kalabiliyor
    - Arka havalandırma kanalları: Avrupada bazı versiyonlarda var; eklense iyi olurmuş
    - Anahtar açma düğmesine uzun basınca camları açıp-kapatmaması (Astra Classic'de vardı, bu araçta da olsa iyi olurdu)
    - Ön farda LED (diğer 2 tipte var(benzinli otm, dizel concept plus), bu araçta da olsa süper olurdu

    Aracım şu anda 2.050 km'de; yakıt tüketimi için birşey demek için erken ancak ilk veriler; ş.arası 1.400 km klima full açık ve değişken devir ile 100 km'de 6.2 lt yaktı. Şu anda karma tüketim 6.9 lt seviyesinde.

    Performans olarak da hanüz sınırlarını zorlamadım ancak tork ve hızlanmasının gayet iyi olduğunu belirtebilirim.

    Aracın yere oturması ve virajlardaki dengesi de gayet başarılı

    Günümüzde araç özellikleri ve dizaynları çok benzer; kişiler hoşlarına giden otomobili alıyor. Ceed ve i30 aynı platform üzerinde ve özellikleri üç aşağı beş yukarı benzer. Ben dizayn olarak daha fazla beğendiğim için Ceed aldım; çok da memnunum.

    Sonuç olarak KIA Ceed'i gönül rahatlığı ile öneririm.

    Not: Aracı gören, binen yakınlarım gerçekten çok etkileniyorlar, hatta trafikte bugüne kadar 2-3 kişi memnunmusunuz diye sordu, anlattım onlara da. Sonuç; araç dikkat çeken bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakın takip

    Başka bir foruma attığım CEED izlenimlerimi burada da yazıyorum:

    Merhabalar,

    3 hafta önce 2011 model 1.6 benzinli Otomatik Astra Classic satıp yeni KIA CEED 1.6 Dizel Otomatik Concept paket aldım; Fiyatı 51.000 TL.

    Aracı yeni Astra bakarken şans eseri görmüştüm, içine binince gerçekten sizi etkileyen iddialı bir tasarımı var.
    Ben de bu kapsamda ve bu fiyatta dizel otomatik araç bulunca aldım. 3 haftadır kullanmaktayım; izlenimlerim aşağıdaki gibidir

    Artılar
    + Tam otomatik vites gerçekten çok başarılı; vites değişimlerini hissetmiyorsunuz. Sadece kick-down yaptığınızda 2 vites küçülttüğü için vites değişimi hissediliyor
    + Ses izolasyonu çık başarılı, içinde sürerken bir dizEl kullandığınızı unutuyorsunuz. Yüksek devirde de spor bir ses alıyorsunuz içeriye
    + aksesuar kapsamı gerçekten yüksek. Öne çıkanlar:
    + Otomatik kapanan, alt tarafına gizli beyaz LED yerleştirilmiş dikiz aynaları (bu özelliği bilmiyordum, ilk kez gece kullanınca farkettim, kapıları açınca belli bir süre yanıyor
    + Viraj farları; kısa farlar açıkken direksiyonun kırıldığı yönü ekstradan aydınlatıyor. Uzay teknolojisi değil tabi ama faydalı
    + Bluetooth konuşma kiti; büyük kolaylık (arabada başkaları varken özel görüşme yapacaksanız sesi telefona alıyorsunuz)
    + Piyano Kaplama: Forumda bazı kişiler çabuk kirlenmesini eleştirmiş; doğru biraz hızlı tozlanıyor ancak sol kapı içinde bir bez tutarak silince 6-7 saniyede tertemiz oluyor, çok da şık duruyor gerçekten
    + Dashboard: Dizayn ve kullanılan yumuşak malzeme gerçekten başarılı, sürücüye odaklı dizayn büyük keyif veriyor
    + İç Detaylar: 4 kapıda da suni deri kaplama, tutamaklarda piyano kaplama ve metal şeritler var; gerçekten prestijli duruyor
    + Ön 2 koltukta yükseklik ayarı ve elektrikli bel desteği: bu özellikler genelde sadece sürücü için olurken Ceed'de ön yolcu koltuğunda da var.
    + Direksiyon: Çok fonksiyonlu ve deri&piyano kaplamalı dizayn gerçekten güzel; düğmelere alışınca pratik olarak kullanılabiliyor
    + Direksiyon Sürüş Modu Ayarı: tek bir tuşa sport-normal-comfort seçilebiliyor; park ederken comfort modu kolaylık sağlıyor, ş.arası yolda sport en ideali
    + Bagaj içi taban bölmeleri: sol ve sağ taraftaki kısımlar alt kapağı almadan da açılabiliyor; orta kısım ve stepne için ortadan kaldırmak gerekli. Oldukça pratik, tüm gerekli materyalleri yerleştirdim. Orta kapak kanırken hafif sorun çıkarabiliyor

    Eksiler
    - Orta kol dayama sabit, üst kısmı oynamadığı için sürücü için biraz geride kalabiliyor
    - Arka havalandırma kanalları: Avrupada bazı versiyonlarda var; eklense iyi olurmuş
    - Anahtar açma düğmesine uzun basınca camları açıp-kapatmaması (Astra Classic'de vardı, bu araçta da olsa iyi olurdu)
    - Ön farda LED (diğer 2 tipte var(benzinli otm, dizel concept plus), bu araçta da olsa süper olurdu

    Aracım şu anda 2.050 km'de; yakıt tüketimi için birşey demek için erken ancak ilk veriler; ş.arası 1.400 km klima full açık ve değişken devir ile 100 km'de 6.2 lt yaktı. Şu anda karma tüketim 6.9 lt seviyesinde.

    Performans olarak da hanüz sınırlarını zorlamadım ancak tork ve hızlanmasının gayet iyi olduğunu belirtebilirim.

    Aracın yere oturması ve virajlardaki dengesi de gayet başarılı

    Günümüzde araç özellikleri ve dizaynları çok benzer; kişiler hoşlarına giden otomobili alıyor. Ceed ve i30 aynı platform üzerinde ve özellikleri üç aşağı beş yukarı benzer. Ben dizayn olarak daha fazla beğendiğim için Ceed aldım; çok da memnunum.

    Sonuç olarak KIA Ceed'i gönül rahatlığı ile öneririm.

    Not: Aracı gören, binen yakınlarım gerçekten çok etkileniyorlar, hatta trafikte bugüne kadar 2-3 kişi memnunmusunuz diye sordu, anlattım onlara da. Sonuç; araç dikkat çeken bir araç.





  • Merhabalar.Uzun zamandır forumu takip edemedim.Maşallah kullanıcılar bayağı artmış.Bugün itibarıyla 45.000 bakımını yaptırdım.Araç otomatik olduğundan ön ve arka balatalar nerdeyse bitmişti dolayısıyla onları değiştirdik.Şanzıman yağı da değişti.Toplamda 829TL ödedim.Ayrıca arka sağ cam teli kopmuş olduğundan camı açıp kapatamıyordum.Çelik motor komple Arka sağ cam sistemini garantiden değiştirdi.Bunun için kendilerine teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher34

    Merhabalar.Uzun zamandır forumu takip edemedim.Maşallah kullanıcılar bayağı artmış.Bugün itibarıyla 45.000 bakımını yaptırdım.Araç otomatik olduğundan ön ve arka balatalar nerdeyse bitmişti dolayısıyla onları değiştirdik.Şanzıman yağı da değişti.Toplamda 829TL ödedim.Ayrıca arka sağ cam teli kopmuş olduğundan camı açıp kapatamıyordum.Çelik motor komple Arka sağ cam sistemini garantiden değiştirdi.Bunun için kendilerine teşekkür ederim.

    Hocam nerede yaptırdınız bakımı? Benim araç da otomatik ve 4000 km var 45 bin bakımına. Ayrıca faturada bakım için kesilen miktar nedir balatalar hariç? Buradaki iki servisten (ankara) birine sordum 630 istediler. Ona göre diğer servisle konuşurken elimde fiyat olur. Şimdiden teşekkürler.
  • balatalar hariç 490TL ydi sanırım.İstanbul Tekkar da yaptırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher34

    balatalar hariç 490TL ydi sanırım.İstanbul Tekkar da yaptırdım.

    eyvallah.
  • Beyler bir iyi, bir de kötü haberım var.

    İyi haber: ProCeed 2013, Paris Motor Fuarı'nda görücüye cıktı.

    Kotu haber: Araba boq gibi olmuş afedersiniz.

    Önü cok şık, arkası dacia da bıle olmaz, Önu cok alcak, arkası gök yuzune bakıyor. kusasım gelıyor arka resmıne bakınca. O derece. Oysa varolan 4 kapı Ceed ı tek kapıya cevırseler yeterdı bana...

    Buyurun resimlerin lınkleri


    http://www.oncehaber.com/haber/542-procee39d-2013-gorundu.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yako2k3 -- 13 Eylül 2012; 21:20:02 >
  • Dostlar,

    Bugün yeni ceed'e baktım showroom'da. Hoşuma gitti açıkçası. Tork konvertörlü sanırım otomatik vites. concept plus için 56.500 fiyat verdiler ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jackdaniels®

    Dostlar,

    Bugün yeni ceed'e baktım showroom'da. Hoşuma gitti açıkçası. Tork konvertörlü sanırım otomatik vites. concept plus için 56.500 fiyat verdiler ne dersiniz?

    Selam, bizim forumdan ( ceed club tr) da 2 arkadaş aldı; sanırım daha iyi fiyata alabilirsiniz. Kendinizi tanıtıp bir temasa geçmeniz yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inimicus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jackdaniels®

    Dostlar,

    Bugün yeni ceed'e baktım showroom'da. Hoşuma gitti açıkçası. Tork konvertörlü sanırım otomatik vites. concept plus için 56.500 fiyat verdiler ne dersiniz?

    Selam, bizim forumdan ( ceed club tr) da 2 arkadaş aldı; sanırım daha iyi fiyata alabilirsiniz. Kendinizi tanıtıp bir temasa geçmeniz yeter.

    Hocam 2000 tl daha duserler. Yanlız KIA icin onyargili arkadaslara sunu soylemek isterim. Ben isim dolayısıyla cok yurt disi seyahat yapiyorum. Bende KIA ya karsi on yargiliydim fakat Hollanda, Belcika ve Amerikada o kadar cok KIA gordum ki. Avrupada Mercedes ve BMW arasindan bu kadar cok satildiysa bir sebebi olmali. Onceki distributor tarafindan bence KIA bu kadar onyargi aliyor. Turkiye dondugumde KIA showroomlari gezdim ve Yeni Ceed Premium dizel otomatik aldim. Turkiye ye de 2-3 yil sonra 2. eli cok iyi olacak. Korkmayın.




  • 1 ay önce aldığım yeni kia ceed 1.6 crdi concept otomatik aracımı ihtiyaç nedeni ile satıyorum.ilgilenen arkadaşlar lütfen mesaj atsınlar. henüz 700 km.de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher34

    Merhabalar.Uzun zamandır forumu takip edemedim.Maşallah kullanıcılar bayağı artmış.Bugün itibarıyla 45.000 bakımını yaptırdım.Araç otomatik olduğundan ön ve arka balatalar nerdeyse bitmişti dolayısıyla onları değiştirdik.Şanzıman yağı da değişti.Toplamda 829TL ödedim.Ayrıca arka sağ cam teli kopmuş olduğundan camı açıp kapatamıyordum.Çelik motor komple Arka sağ cam sistemini garantiden değiştirdi.Bunun için kendilerine teşekkür ederim.

    hocam sen ne yaptın böyle????

    ön arka balata ve bir şanzıman yağına 500 TL mi verdin nasıl bi servistir o öyle??

    ne yaptırdın da 892 TL tuttu.. triger mi değişti 45.000 de..

    45K bakımda yapılanları bir yazarsan lütfen çok iyi olur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teacher34

    balatalar hariç 490TL ydi sanırım.İstanbul Tekkar da yaptırdım.

    2 takım (ön-arka) balata + şanzıman yağı'na 400 TL mi verdiniz..

    ben o servisi çok sevdim, gideyim ortak olayım bari..

    5 yıl garantili aracı işte bu yüzden satıyorlar..

    bende chevrolet vardı 8 sene boyunca , o da koreli, o da aşşağı yukarı kia ayarında bir araç..

    orjinal balataları 80 TL ön - 75 TL arka.. 50 TL de şanzıman yağına koysan.. 200 TL işçilik..

    yetkili servisleri sevmiyorum arkadaş.. bu kadar da olmaz el insaf..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ViTeSKoLu

    45000 bakım, klima temizliği, 1-2 ufak tefek ilave ile 550 TL..

    bilginize

    45000 bakım fiyat bilgisi. Temmuzda yaptırmıştım. ben istanbul trafiğinde dur-kalk yapmaktan dolayı balataları 30.000'de elime vermişlerdi. 45.000'de balata masrafı çıkmadı.
    Ayrıca bizim araçlarda triger kayışı yok.. zincir var diye biliyorum. araba nedir derseniz 2009 model motion AT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: teacher34

    balatalar hariç 490TL ydi sanırım.İstanbul Tekkar da yaptırdım.

    2 takım (ön-arka) balata + şanzıman yağı'na 400 TL mi verdiniz..

    ben o servisi çok sevdim, gideyim ortak olayım bari..

    5 yıl garantili aracı işte bu yüzden satıyorlar..

    bende chevrolet vardı 8 sene boyunca , o da koreli, o da aşşağı yukarı kia ayarında bir araç..

    orjinal balataları 80 TL ön - 75 TL arka.. 50 TL de şanzıman yağına koysan.. 200 TL işçilik..

    yetkili servisleri sevmiyorum arkadaş.. bu kadar da olmaz el insaf..

    Daewoo ile Kia yı bır tuttun mu gercekten arkadasım? daha ustune laf soylenmez.

    Ama ılave yapayım. Yetkılı servis zorunlulugu Kia da 2 yıl. Cunku garantı de ıkı yıl. Uzatılmıs garantının kapsamı ıncelendıgınde gercek garantının 2 yıl oldugunu herkes bılıyor. Servise sorarak ogrenılebılır. 5 yıl 7 yıl garantı sozlerı reklam hilesi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yako2k3

    quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: teacher34

    balatalar hariç 490TL ydi sanırım.İstanbul Tekkar da yaptırdım.

    2 takım (ön-arka) balata + şanzıman yağı'na 400 TL mi verdiniz..

    ben o servisi çok sevdim, gideyim ortak olayım bari..

    5 yıl garantili aracı işte bu yüzden satıyorlar..

    bende chevrolet vardı 8 sene boyunca , o da koreli, o da aşşağı yukarı kia ayarında bir araç..

    orjinal balataları 80 TL ön - 75 TL arka.. 50 TL de şanzıman yağına koysan.. 200 TL işçilik..

    yetkili servisleri sevmiyorum arkadaş.. bu kadar da olmaz el insaf..

    Daewoo ile Kia yı bır tuttun mu gercekten arkadasım? daha ustune laf soylenmez.

    Ama ılave yapayım. Yetkılı servis zorunlulugu Kia da 2 yıl. Cunku garantı de ıkı yıl. Uzatılmıs garantının kapsamı ıncelendıgınde gercek garantının 2 yıl oldugunu herkes bılıyor. Servise sorarak ogrenılebılır. 5 yıl 7 yıl garantı sozlerı reklam hilesi...

    daewoo ile kia'yı bir tutamam ancak chevrolet ile kia yı bir tutabilirim :s




  • 
Sayfa: önceki 395396397398399
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.