Şimdi Ara

..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
2
Favori
27.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prvn90 -- 23 Temmuz 2014; 1:20:14 >



  • Cdrive modeli vardi benim aracta memnundum genel olarak yumusak hamurlu bir lastik herhangi bir sikintisi yoktu. tavsiye ederim fiyatida cok ucuk degil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerten

    Cdrive modeli vardi benim aracta memnundum genel olarak yumusak hamurlu bir lastik herhangi bir sikintisi yoktu. tavsiye ederim fiyatida cok ucuk degil.
    Tek bildiğim yumuşak bır lastık olduğu..

    Çukurlardan gecerken tok bır ses verır sarsıntıyı absorve eder..

    Ancak bunun sıkıntısı (yumusak olmasının) yaz aylarında kavrama problemi ve kısa surede aşınmasıdır.


    Eger kışlık lastık alamıyorsanız,kışın kullanabilinir iyi bir yazlık lastıktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alpi4242

    YOKOHOMA LASTİK HAKKINDA

    BİLĞİ VEREBİLECEK ARKADASLAR YOKOHOMA NASIL BİR LASTİKDİR


    Yokohama, marka ve ürün nitelik değerliliği olarak NOKIAN gibi TR de pek bilinmeyen, distribütörü tarafından da bana göre yeterince ehemmiyetle lanse edilmeyen bir marka. Japon teknolojisinin tüm niteliklerini üzerinden barındıran bir marka. Teknoloji olarak çok beğendiğim de bir ürün gamına sahip. Özellikle Yüksek ve Ultra Yüksek Performans seri ürünlerinde...

    Bridgestone'a eşdeğer hatta belli noktalarda daha da ileri diyebileceğimiz, ürün lere sahip.

    Yokohama da Nokian gibi belli oranlarda ve kapasitede üretim yapıyor. Kapasite belli düzeyde sabitlendiğinde ürün hakikaten çok iyi ortaya çıkıyor. Bunu Nokian, Yokohama, TR de olmayan ama keşke olabilse dediğimiz NITTO gibi markalarda daha iyi görüyoruz. Gislaved'i de bunların arasına koyabiliriz.

    Yokohama'nı C.Drive ve S.Drive teknolojileri kendine özgü ama kalite ve sonuç veren ve vermiş teknolojiler. Advan serisi UHP lastikleri Lemans', tarzı yarışlarda kendini kanıtlamışlar. Teknik olarak gayet ileri ürünler, TR de ki distribütörü biraz daha alakalı olabilse keşke... Sadece "Arabama Yokohama" demekler bitmiyor bazı şeyler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisaglam

    quote:

    Orjinalden alıntı: alpi4242

    YOKOHOMA LASTİK HAKKINDA

    BİLĞİ VEREBİLECEK ARKADASLAR YOKOHOMA NASIL BİR LASTİKDİR


    Yokohama, marka ve ürün nitelik değerliliği olarak NOKIAN gibi TR de pek bilinmeyen, distribütörü tarafından da bana göre yeterince ehemmiyetle lanse edilmeyen bir marka. Japon teknolojisinin tüm niteliklerini üzerinden barındıran bir marka. Teknoloji olarak çok beğendiğim de bir ürün gamına sahip. Özellikle Yüksek ve Ultra Yüksek Performans seri ürünlerinde...

    Bridgestone'a eşdeğer hatta belli noktalarda daha da ileri diyebileceğimiz, ürün lere sahip.

    Yokohama da Nokian gibi belli oranlarda ve kapasitede üretim yapıyor. Kapasite belli düzeyde sabitlendiğinde ürün hakikaten çok iyi ortaya çıkıyor. Bunu Nokian, Yokohama, TR de olmayan ama keşke olabilse dediğimiz NITTO gibi markalarda daha iyi görüyoruz. Gislaved'i de bunların arasına koyabiliriz.

    Yokohama'nı C.Drive ve S.Drive teknolojileri kendine özgü ama kalite ve sonuç veren ve vermiş teknolojiler. Advan serisi UHP lastikleri Lemans', tarzı yarışlarda kendini kanıtlamışlar. Teknik olarak gayet ileri ürünler, TR de ki distribütörü biraz daha alakalı olabilse keşke... Sadece "Arabama Yokohama" demekler bitmiyor bazı şeyler...
    Fast and Furıous fılmınde bı cok aracta kullanıldı TOYOdan sonra tavsıye edılebılcek bı lastık tabı 17''den sonrakı serılerı ıcın konusuyorum.




  • bu kadar mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prvn90

    bu kadar mı
    Yokohama ile “Sürüş Keyiftir”



    Yokohama Lastikleri, Türkiye’deki lastik sektörüne Zeruma teknolojisi ile üretilen A ve C Drive desenleri ile damgasını vuruyor. “Sürüş Keyiftir” diyen A Drive Yokohama Lastikleri, özellikle yağışlı havalarda su akışını kolaylaştıran yapısı ile aracın yol tutuşunu maksimum seviyede tutuyor ve titreşimini minimuma indirerek güvenli sürüş imkanı sağlıyor.



    Yokohama’nın yeni geliştirdiği C Drive, yüksek performansı mükemmel konfor ile birleştirmek isteyen sürücülere sesleniyor. Yokohama tasarım deneyimini, “full logic” asimetrik taban deseni ile birleştiren C Drive ile hem ıslak hem de kuru zeminlerde arzulanan yol tutuşu sağlanıyor. Yokohama’nın, farklı yol ve hava koşullarında deneme sürüşleri ile test edilen deseni C Drive, sürücüye dinamik performansının yanı sıra sessiz ve konforlu bir sürüş imkanı sunuyor. C Drive, uzun ömürlü teknik yapısı ile “ömür boyu konfor” vaat ediyor.


    1917 yılında kurulan Japon Yokohama Rubber Co. tarafından üretilen Yokohama Lastikleri, özellikle yüksek performans lastiklerindeki uzmanlığı ve deneyimini, binek otomobili ve kamyon lastikleri ile yollara taşıyor. Farklı kullanıcı ihtiyaçlarına yanıt vermeyi hedef alan Yokohama Lastikleri, 90 yıla yayılan birikimiyle geliştirdiği üretim teknolojileri ile daha fazla konfor ve daha sessiz sürüş isteyenler için seçenekler sunuyor. Yokohama patentli Zeruma teknolojisi ile üretilen Yokohama Lastikleri de, değişen hava koşullarında esnekliğini koruyarak maksimum yol tutuş sağlıyor ve sürücüye güvenli sürüş keyfi yaşatıyor.


    Yetermi bu kadar bilgi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karadenizly

    Yokohama ile “Sürüş Keyiftir”



    Yokohama Lastikleri, Türkiye’deki lastik sektörüne Zeruma teknolojisi ile üretilen A ve C Drive desenleri ile damgasını vuruyor. “Sürüş Keyiftir” diyen A Drive Yokohama Lastikleri, özellikle yağışlı havalarda su akışını kolaylaştıran yapısı ile aracın yol tutuşunu maksimum seviyede tutuyor ve titreşimini minimuma indirerek güvenli sürüş imkanı sağlıyor.



    Yokohama’nın yeni geliştirdiği C Drive, yüksek performansı mükemmel konfor ile birleştirmek isteyen sürücülere sesleniyor. Yokohama tasarım deneyimini, “full logic” asimetrik taban deseni ile birleştiren C Drive ile hem ıslak hem de kuru zeminlerde arzulanan yol tutuşu sağlanıyor. Yokohama’nın, farklı yol ve hava koşullarında deneme sürüşleri ile test edilen deseni C Drive, sürücüye dinamik performansının yanı sıra sessiz ve konforlu bir sürüş imkanı sunuyor. C Drive, uzun ömürlü teknik yapısı ile “ömür boyu konfor” vaat ediyor.


    1917 yılında kurulan Japon Yokohama Rubber Co. tarafından üretilen Yokohama Lastikleri, özellikle yüksek performans lastiklerindeki uzmanlığı ve deneyimini, binek otomobili ve kamyon lastikleri ile yollara taşıyor. Farklı kullanıcı ihtiyaçlarına yanıt vermeyi hedef alan Yokohama Lastikleri, 90 yıla yayılan birikimiyle geliştirdiği üretim teknolojileri ile daha fazla konfor ve daha sessiz sürüş isteyenler için seçenekler sunuyor. Yokohama patentli Zeruma teknolojisi ile üretilen Yokohama Lastikleri de, değişen hava koşullarında esnekliğini koruyarak maksimum yol tutuş sağlıyor ve sürücüye güvenli sürüş keyfi yaşatıyor.


    Yetermi bu kadar bilgi

    Alıntıları Göster
    yorum yok mu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prvn90

    yorum yok mu

    Alıntıları Göster
    sürüş keyfi + konfor + sessizlik istiyorsan bence lastik Bridgestone turanza ER300 şaşmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dinar1

    sürüş keyfi + konfor + sessizlik istiyorsan bence lastik Bridgestone turanza ER300 şaşmam

    Alıntıları Göster
    Aracımda fabrika ekipmanı olarak Yokohama A460 vardı.Şimdi de Turanza er300 var.Yokolar daha sessiz ve yumuşaktı gibi geliyor bana.Bence iyi lastiklerdi.Ama ben köyde çalıştığım için ve yollarımızın bir kısmı asfalt değil.Belki bu yüzden çabuk aşındı bence.34000km de değiştirdim.er300 biraz daha gürültülü geliyor bana.Eğer şehirde otrup bozuk yollara hiç girmeseydim belki yine yokohama alırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Aracımda fabrika ekipmanı olarak Yokohama A460 vardı.Şimdi de Turanza er300 var.Yokolar daha sessiz ve yumuşaktı gibi geliyor bana.Bence iyi lastiklerdi.Ama ben köyde çalıştığım için ve yollarımızın bir kısmı asfalt değil.Belki bu yüzden çabuk aşındı bence.34000km de değiştirdim.er300 biraz daha gürültülü geliyor bana.Eğer şehirde otrup bozuk yollara hiç girmeseydim belki yine yokohama alırdım.

    Alıntıları Göster
    yokohomacılar nerdesınızzz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prvn90

    yokohomacılar nerdesınızzz

    Alıntıları Göster
    eskilerden...kalitelidir...ama çok bir fiyat farkı yoksa bridgestone derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samurayjack

    eskilerden...kalitelidir...ama çok bir fiyat farkı yoksa bridgestone derim...

    Alıntıları Göster
    Eskiden BMW'nin tuning firmasınca modifiye edilmiş Dinan M5 modelleri vardı. Zaten çok güçlü olan M5'in iyice güçlendirilmiş modifiyesiydi. O M5'lerde Yokohama AVS lastikler kullanılıyordu. Kötü bir lastik markası olsa heralde tuning firması o arabada kullanmazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Eskiden BMW'nin tuning firmasınca modifiye edilmiş Dinan M5 modelleri vardı. Zaten çok güçlü olan M5'in iyice güçlendirilmiş modifiyesiydi. O M5'lerde Yokohama AVS lastikler kullanılıyordu. Kötü bir lastik markası olsa heralde tuning firması o arabada kullanmazdı.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım sen en iyisi ADAC ın sayfasına bak burada anlatılanlardan çok daha detaylı objektif ve modele uygun en doğru yorumu orada bulabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Arkadaşım sen en iyisi ADAC ın sayfasına bak burada anlatılanlardan çok daha detaylı objektif ve modele uygun en doğru yorumu orada bulabilirsin.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar iyi bir araba kullancıısı olarak naçizane özür dileyerek.iyi bir yokohama cı oldugumu belirtmek istiyorum.

    yokohama ilie ilgili anılarımı anlatayım;
    peugeot 307 2005 model aracıma 2008 ylılı ocak ayında lastik değiştirmek için gittiğim satıcı arkadaş yokohama bayii id ben ona michelin marka istediğimi söyledim bana yokohama nın israrla michelin kadar iyi bir lastik oldugunu ve fiaytının onun kadar pahalı olmadıgını söyledi.ogün için ac001 205/55 16 94v 200 tl 12 taksit yokohama, michelin primacy hp 240 tl idi ve enfazla 6 taksit yapıyorlardı.
    ben eve döndüm lastik alamdan.
    oturdum internetin başına lastik testleri yazdım hazreti google a oda adac de adlı bir alman sitesine yönlendirdi beni açtım lastik testlerini ve tam aradğım 205 55 16 lastik testi yokohama da test edilmiş başladım okumaya tabi almanca türkçe sözlük açarak. ogün için 20 ye yakın lastik test edilmiş yoko 8. olmuş michelin 7 . olmuş.
    1. pirelli p7
    2.bridgestone
    3.continential
    4... neyse sıralam b şekilde gidiyor.

    ben test sonuçlarını yoko michelin ve bridgestone ve pirelli nin sonuçlarını tek tek yazarak tekrar kendi aralarında sıraladım ve baktım ki yokonun tüm sonuçları hepsinde daha iy fakat bir sonuç var o hepsinde yüksek. o sonucun açıklamasını almanca sözlükten bir türlü tercüme ademedim.
    sonra bir kaç araştırmanın ardından o kelimenin dayanıklılık olduğunu buldum.

    ve anlaşılan çok dayanıklı olmamakla beraber çok iyii bir lastik oldugu.
    ben ertesi gün gittii taktırdım yoko ları şuan 45000 km oldu hala bir 10000km daha garanti gider.gelelim en önemli konuya benim için lastik sesi çok kötü bulduğum bir konudur.yoko lar daha önce kullandığım michelinden kesinlikle daha sessiz ve iyi ler. kesinlikle arabasında yol sesinden rahatsız olan ve yanakları daha sağlam bir lastik istiyorsanız yoko tam aradığınız bir lastik.umarım açıklamalarım .yardımcı olmuştur.
    iyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: batu07

    arkadaşlar iyi bir araba kullancıısı olarak naçizane özür dileyerek.iyi bir yokohama cı oldugumu belirtmek istiyorum.

    yokohama ilie ilgili anılarımı anlatayım;
    peugeot 307 2005 model aracıma 2008 ylılı ocak ayında lastik değiştirmek için gittiğim satıcı arkadaş yokohama bayii id ben ona michelin marka istediğimi söyledim bana yokohama nın israrla michelin kadar iyi bir lastik oldugunu ve fiaytının onun kadar pahalı olmadıgını söyledi.ogün için ac001 205/55 16 94v 200 tl 12 taksit yokohama, michelin primacy hp 240 tl idi ve enfazla 6 taksit yapıyorlardı.
    ben eve döndüm lastik alamdan.
    oturdum internetin başına lastik testleri yazdım hazreti google a oda adac de adlı bir alman sitesine yönlendirdi beni açtım lastik testlerini ve tam aradğım 205 55 16 lastik testi yokohama da test edilmiş başladım okumaya tabi almanca türkçe sözlük açarak. ogün için 20 ye yakın lastik test edilmiş yoko 8. olmuş michelin 7 . olmuş.
    1. pirelli p7
    2.bridgestone
    3.continential
    4... neyse sıralam b şekilde gidiyor.

    ben test sonuçlarını yoko michelin ve bridgestone ve pirelli nin sonuçlarını tek tek yazarak tekrar kendi aralarında sıraladım ve baktım ki yokonun tüm sonuçları hepsinde daha iy fakat bir sonuç var o hepsinde yüksek. o sonucun açıklamasını almanca sözlükten bir türlü tercüme ademedim.
    sonra bir kaç araştırmanın ardından o kelimenin dayanıklılık olduğunu buldum.

    ve anlaşılan çok dayanıklı olmamakla beraber çok iyii bir lastik oldugu.
    ben ertesi gün gittii taktırdım yoko ları şuan 45000 km oldu hala bir 10000km daha garanti gider.gelelim en önemli konuya benim için lastik sesi çok kötü bulduğum bir konudur.yoko lar daha önce kullandığım michelinden kesinlikle daha sessiz ve iyi ler. kesinlikle arabasında yol sesinden rahatsız olan ve yanakları daha sağlam bir lastik istiyorsanız yoko tam aradığınız bir lastik.umarım açıklamalarım .yardımcı olmuştur.
    iyi günler.

    Alıntıları Göster
    Yol koşullarının nasıl olduğunu dert etmeyin, tüm mevsimlerde sadece süşünüze konsantre olun.

    Geliştirilmiş ek güvenlik önlemleri Yeni FULL LOGIC DESEN

    C.Drive in Full Logic asimetrik taban deseni C.Drive 2 de daha da gelistirilmis bir mantik ile calisiyor. C.Drive 2 islak ve kuru zeminlerde kanallarin konumlari sayesinde cok daha mukemmel performans verebiliyor.

    Taban deseninde yeralan, 4 ana cevresel kanal (1) ve taban desen merkezinde yer alan spiral formlu bosaltma kanallari (2) suyu suratle ve siddetle bosaltirken ozellikle viraj, donus esnasinda dis omuzda yeralan daraltilmis kanallar ile, ic omuzda yer alan kisaltilmis kesik kanallar kararliligi surekli kilmak uzere dizayn edilmişlerdir. Boydan boya cevresel ana merkez blok kusaginda yer alan elmas bicimli egilmis konik yapilar (3) zemin gerilimini azaltarak duzensiz asinmayi engeller.

    Guvenlik ve Cevre

    Molekul agirligi cok daha yuksek polimerler ve yogunlugu arttirilmis silika ile çok yeni gelistirilmis bir bilesim.

    Yogunlugu arttirilmis silika bir yandan yakit ekonomisi saglayan yuvarlanma direncini azaltirken, mukemmel islak zemin performansi verebiliyor. Birbirlerine orulmus daha uzun polimer yapilari kaucugu daha da saglamlastirarak mukemmel kontrol performansi sunarken ayni zamanda da lastigin km. omrunu yukseltiyor.

    Kusursuz performans ve güvenli sürüşte son nokta:

    Yokohama ZERUMA teknolojisi…

    Yokohama Rubber Co. Tarafından üretilen ZERUMA teknolojisi, her türlü hava ve yol koşullarında lastiğin yol tutuşunu arttırarak sürüş keyfinizi güvenlik ile birleştiriyor.

    Silica maddesi, lastik yapı maddesine eklendiğinde soğuk ve sıcak havalarda bile kauçuğun sertleşmesini ya da çok yumuşamasını önleyerek lastiğin yol tutuşunu artırıyor. Ancak bu madde kauçuk içinde dağılmadığı için, bugüne kadar lastik yapı maddesi olarak kullanımında güçlük yaşanıyordu.

    Yokohama Rubber tarafından yürütülen uzun araştırmalar sonucunda geliştirilen ZERUMA teknolojisi, Silica’nın kauçuk içinde ideal ve homojen dağılımını sağlıyor. Yokohama patentli bu teknoloji, lastiğin yumuşaklığını kontrol ediyor; soğuk kış koşullarında lastiğin yol tutuşunu artırıyor ve ıslak, karlı ve buzlu yollarda yüksek ve dinamik performans sağlıyor. Sıcak yaz yol koşullarında lastiğin çok yumuşamasını engelleyerek aşınmasını azaltıyor. Sıcak ve soğuk hava koşullarında yakıttan tasarruf sağlıyor.


    Kaynak
    http://saglamotomotiv.net/component/k2/item/78-yokohama-c-drive-2.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yol koşullarının nasıl olduğunu dert etmeyin, tüm mevsimlerde sadece süşünüze konsantre olun.

    Geliştirilmiş ek güvenlik önlemleri Yeni FULL LOGIC DESEN

    C.Drive in Full Logic asimetrik taban deseni C.Drive 2 de daha da gelistirilmis bir mantik ile calisiyor. C.Drive 2 islak ve kuru zeminlerde kanallarin konumlari sayesinde cok daha mukemmel performans verebiliyor.

    Taban deseninde yeralan, 4 ana cevresel kanal (1) ve taban desen merkezinde yer alan spiral formlu bosaltma kanallari (2) suyu suratle ve siddetle bosaltirken ozellikle viraj, donus esnasinda dis omuzda yeralan daraltilmis kanallar ile, ic omuzda yer alan kisaltilmis kesik kanallar kararliligi surekli kilmak uzere dizayn edilmişlerdir. Boydan boya cevresel ana merkez blok kusaginda yer alan elmas bicimli egilmis konik yapilar (3) zemin gerilimini azaltarak duzensiz asinmayi engeller.

    Guvenlik ve Cevre

    Molekul agirligi cok daha yuksek polimerler ve yogunlugu arttirilmis silika ile çok yeni gelistirilmis bir bilesim.

    Yogunlugu arttirilmis silika bir yandan yakit ekonomisi saglayan yuvarlanma direncini azaltirken, mukemmel islak zemin performansi verebiliyor. Birbirlerine orulmus daha uzun polimer yapilari kaucugu daha da saglamlastirarak mukemmel kontrol performansi sunarken ayni zamanda da lastigin km. omrunu yukseltiyor.

    Kusursuz performans ve güvenli sürüşte son nokta:

    Yokohama ZERUMA teknolojisi…

    Yokohama Rubber Co. Tarafından üretilen ZERUMA teknolojisi, her türlü hava ve yol koşullarında lastiğin yol tutuşunu arttırarak sürüş keyfinizi güvenlik ile birleştiriyor.

    Silica maddesi, lastik yapı maddesine eklendiğinde soğuk ve sıcak havalarda bile kauçuğun sertleşmesini ya da çok yumuşamasını önleyerek lastiğin yol tutuşunu artırıyor. Ancak bu madde kauçuk içinde dağılmadığı için, bugüne kadar lastik yapı maddesi olarak kullanımında güçlük yaşanıyordu.

    Yokohama Rubber tarafından yürütülen uzun araştırmalar sonucunda geliştirilen ZERUMA teknolojisi, Silica’nın kauçuk içinde ideal ve homojen dağılımını sağlıyor. Yokohama patentli bu teknoloji, lastiğin yumuşaklığını kontrol ediyor; soğuk kış koşullarında lastiğin yol tutuşunu artırıyor ve ıslak, karlı ve buzlu yollarda yüksek ve dinamik performans sağlıyor. Sıcak yaz yol koşullarında lastiğin çok yumuşamasını engelleyerek aşınmasını azaltıyor. Sıcak ve soğuk hava koşullarında yakıttan tasarruf sağlıyor.


    Kaynak
    http://saglamotomotiv.net/component/k2/item/78-yokohama-c-drive-2.html

    Alıntıları Göster
    gerçekten bütçe ayrılması gereken bir lastik....

    ultra yumuşak hamur mükkem ötesi bir frenleme ve yol tutuş tabiki faturası 35-40binde resmen biten kabağa doğru giden lastikler...

    kısa ömürlü ancak gerçekten yola yapışan lastikler. 40.000km kadar kullanma şansım oldu hatta 40bine doğru aracı baya bir zorlamıştım ve çok memnun kalmama rağmen kısa ömrü ve fiyatı önemsemeyenler için daha iyisi yok....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Yol koşullarının nasıl olduğunu dert etmeyin, tüm mevsimlerde sadece süşünüze konsantre olun.

    Geliştirilmiş ek güvenlik önlemleri Yeni FULL LOGIC DESEN

    C.Drive in Full Logic asimetrik taban deseni C.Drive 2 de daha da gelistirilmis bir mantik ile calisiyor. C.Drive 2 islak ve kuru zeminlerde kanallarin konumlari sayesinde cok daha mukemmel performans verebiliyor.

    Taban deseninde yeralan, 4 ana cevresel kanal (1) ve taban desen merkezinde yer alan spiral formlu bosaltma kanallari (2) suyu suratle ve siddetle bosaltirken ozellikle viraj, donus esnasinda dis omuzda yeralan daraltilmis kanallar ile, ic omuzda yer alan kisaltilmis kesik kanallar kararliligi surekli kilmak uzere dizayn edilmişlerdir. Boydan boya cevresel ana merkez blok kusaginda yer alan elmas bicimli egilmis konik yapilar (3) zemin gerilimini azaltarak duzensiz asinmayi engeller.

    Guvenlik ve Cevre

    Molekul agirligi cok daha yuksek polimerler ve yogunlugu arttirilmis silika ile çok yeni gelistirilmis bir bilesim.

    Yogunlugu arttirilmis silika bir yandan yakit ekonomisi saglayan yuvarlanma direncini azaltirken, mukemmel islak zemin performansi verebiliyor. Birbirlerine orulmus daha uzun polimer yapilari kaucugu daha da saglamlastirarak mukemmel kontrol performansi sunarken ayni zamanda da lastigin km. omrunu yukseltiyor.

    Kusursuz performans ve güvenli sürüşte son nokta:

    Yokohama ZERUMA teknolojisi…

    Yokohama Rubber Co. Tarafından üretilen ZERUMA teknolojisi, her türlü hava ve yol koşullarında lastiğin yol tutuşunu arttırarak sürüş keyfinizi güvenlik ile birleştiriyor.

    Silica maddesi, lastik yapı maddesine eklendiğinde soğuk ve sıcak havalarda bile kauçuğun sertleşmesini ya da çok yumuşamasını önleyerek lastiğin yol tutuşunu artırıyor. Ancak bu madde kauçuk içinde dağılmadığı için, bugüne kadar lastik yapı maddesi olarak kullanımında güçlük yaşanıyordu.

    Yokohama Rubber tarafından yürütülen uzun araştırmalar sonucunda geliştirilen ZERUMA teknolojisi, Silica’nın kauçuk içinde ideal ve homojen dağılımını sağlıyor. Yokohama patentli bu teknoloji, lastiğin yumuşaklığını kontrol ediyor; soğuk kış koşullarında lastiğin yol tutuşunu artırıyor ve ıslak, karlı ve buzlu yollarda yüksek ve dinamik performans sağlıyor. Sıcak yaz yol koşullarında lastiğin çok yumuşamasını engelleyerek aşınmasını azaltıyor. Sıcak ve soğuk hava koşullarında yakıttan tasarruf sağlıyor.


    Kaynak
    http://saglamotomotiv.net/component/k2/item/78-yokohama-c-drive-2.html

    Alıntıları Göster
    Bende michelin bayine primacy hp taktırtmak için gitmiştim.
    Aracım megane2 dinamik,205-55-16 ebatta goodyear nct 5 vardı üzerinde.
    Araç özellikle sakin ve uzun yolda kullanımdan dolayı 6 ylda 50 bine geldi ve lastik dişleri hala 3 mm üzerindeydi fakat kuruyan kauçuk abs'nin devreye girmesine neden oluyordu ayrıca sert manevralarda yanal kayma eğilimi gösteriyordu.
    Michelin için 190 C drive için 150 dedi ve c drive'ı önerdi.
    Bende en az 5 sene kullanacağımı varsayarak dayanıklı olsun michelin olsun dedim ama birazda araştırma isteği ile o gün ytaktırmadım.
    Araştırdığımda lastik ve teknolojisi için iyi şeyler söyleniyordu.
    Sonra gittim ve değiştirdim.
    yaklaşık 1000 km oldu,ilk aldığımda fren ve yanal kayma eğilimini dendeim gerçektren memnun kaldım ama en son 50 bin km deki lastiklerime göre düşündüğüm için michelin ile mukayese edemem.Ayrıca lastik gerçekten çok sessiz ve konforlu,daha önce hissetiğim küçük kasis ve çukurları çok daha az hissediyorum.
    <birde jantınızı kaldırıma sürtmeniz çok zor çünkü lastik yanakları janttan 6-7 mm daha dışarıda kalıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirtetik

    Bende michelin bayine primacy hp taktırtmak için gitmiştim.
    Aracım megane2 dinamik,205-55-16 ebatta goodyear nct 5 vardı üzerinde.
    Araç özellikle sakin ve uzun yolda kullanımdan dolayı 6 ylda 50 bine geldi ve lastik dişleri hala 3 mm üzerindeydi fakat kuruyan kauçuk abs'nin devreye girmesine neden oluyordu ayrıca sert manevralarda yanal kayma eğilimi gösteriyordu.
    Michelin için 190 C drive için 150 dedi ve c drive'ı önerdi.
    Bende en az 5 sene kullanacağımı varsayarak dayanıklı olsun michelin olsun dedim ama birazda araştırma isteği ile o gün ytaktırmadım.
    Araştırdığımda lastik ve teknolojisi için iyi şeyler söyleniyordu.
    Sonra gittim ve değiştirdim.
    yaklaşık 1000 km oldu,ilk aldığımda fren ve yanal kayma eğilimini dendeim gerçektren memnun kaldım ama en son 50 bin km deki lastiklerime göre düşündüğüm için michelin ile mukayese edemem.Ayrıca lastik gerçekten çok sessiz ve konforlu,daha önce hissetiğim küçük kasis ve çukurları çok daha az hissediyorum.
    <birde jantınızı kaldırıma sürtmeniz çok zor çünkü lastik yanakları janttan 6-7 mm daha dışarıda kalıyor

    Alıntıları Göster
    yoko kar lastikleri kullanıyorum ... muhteşem ötesi yol tutuş var... zincire hiç ihtiyaç duymuyorum




  • aaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erscet -- 30 Aralık 2012; 0:32:42 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.