Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (466. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
911.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    benim 2000 1.4 el tüplü aracımın arka taraftan resmi aşağıdadır. Sizce acaba sol süspansiyonlarda ya da amortisörlerde bir sıkıntı mı var? Yoksa 25 lt lik tüpün bagajın sol tarafında olmasından dolayı mı arkadan bu şekilde görünüyor?
    Teşekkürler Palio ailesi:)
  • buz862016 B kullanıcısına yanıt
    Yok hocam bariz bir çökme var.Amortisör sıkıntısını anlamak için sol arka tarafa geçin tavandan arabaya bastırın,amortisör sağlıklıysa indiği gibi geri kalkması lazım ayrıca krikolyla kaldırın sol taraftan amortisörün etrafına bakın yağ kaçağı var mı diye

    Not:Amortisörde sıkıntı varsa aksatmadan arka 2 amortisörüde değiştirmenizi öneriyorum bir çok olaya şahit oldum amortisör patlaklığından virajlarda takla attılar
  • araba sola yatık tüple alakası yok
  • Teşekkürler arkadaşlar. Uzun yola çıkacağım Haziran sonu. Aşırı yük olmasa da iki kişi ve birkaç bavul olur. Bakım şart.
  • Uzun süredir yazmıyordum, bir sorunla karşı karşıyayım. Arada sırada oluyor ve bugünde olduğu için yazmak istedim. Aracın marş motoru kaçırıyor. Yani kontağı bastığım gibi carttt diye bi ses çıkıyor belli ki boşa dönüyor , motor marş almıyor haliyle ama daha sonraki marşlarda sıkıntı yok. Sormak istediğim bu marş motoru nerede aracın ? Şarj dinamosu en sıkıntılı yerde sanırım marş motoruda orada , oraya erişim de çok zor her elektrikçi yapabilir mi bilmiyorum. Bu arada araç 1.4 8v motor ilk kasa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Uzun süredir yazmıyordum, bir sorunla karşı karşıyayım. Arada sırada oluyor ve bugünde olduğu için yazmak istedim. Aracın marş motoru kaçırıyor. Yani kontağı bastığım gibi carttt diye bi ses çıkıyor belli ki boşa dönüyor , motor marş almıyor haliyle ama daha sonraki marşlarda sıkıntı yok. Sormak istediğim bu marş motoru nerede aracın ? Şarj dinamosu en sıkıntılı yerde sanırım marş motoruda orada , oraya erişim de çok zor her elektrikçi yapabilir mi bilmiyorum. Bu arada araç 1.4 8v motor ilk kasa

    Aynı sıkıntı sattığım ilk palio da vardı,,marş motorunda değil,,volan dişlisi sıyırmış,,cızzz,vııjjjj diye ötüyodu,,(ben aldığımdada öyleydi)usta şanzuman inip dişli değişçek demişti,,(takribi 200 tl civarı)sadece onla kalsa iyi birçok eksiği vardı,,başedemedim,,satarkende söyleyip sattım,,nihayet ideal 1.2 16 v bulup aldım da palıo nun keyfindeyimm,bilginiz olsun,dye yazdım,,
  • deep_man D kullanıcısına yanıt
    Yanlız bu ötme dediğiniz olay devamlı mı oluyordu yoksa sadece marş basınca mı ? Ben sadece marş basınca marş almıyor bola dönüyor o sesten bahsettim yoksa araç çalışırken hiç ses yok. Ama dediğiniz olaysa yandık desenize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Yanlız bu ötme dediğiniz olay devamlı mı oluyordu yoksa sadece marş basınca mı ? Ben sadece marş basınca marş almıyor bola dönüyor o sesten bahsettim yoksa araç çalışırken hiç ses yok. Ama dediğiniz olaysa yandık desenize

    Hayır hayır,,sadece marşa basınca,,,sinir bozucu bi sestir,,çok iyi biklirim,, ancak aracı vitesteyken bi kaktırıp bırak,,veya vites değiş,,(o anda volan dişlisi yer değiştiği için) tekrar marşa basarsan boşa dönmediğini görürsün,,hemen marş alır,,,,hep öle yapıyodum,, denenmiştir,,sadece bu iş için şanzumanı indirmeni tavsiye etmem,,baskı balata v.s olunca yaptırırsın,,kolay gelsin,,
  • deep_man D kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam süper bilgi çok işime yarıcak öyle yapayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Erdem ustam bu dediğiniz 20 bin km de bir buji ve buji kabloları degismeli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tulgacan kullanıcısına yanıt
    1.6 16v lerin bazılarında torpido altında solda. bazı modellerinde sürücü tarafında sağda. pedalların sağ üst tarafında pekte polen filtresine benzemez incecik bir bezdir sürücü tarafında olan.
  • Sagolun henuz bakamadim. Bir bakalim iceriye sogugun girisini engelleyen omuymus anlicaz. Klima borusu buz gibi olurken iceriye gelmiyorsa herhalde filtre tikanmistir. Durum belli olsun yazacagim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • mhmtpalio003 M kullanıcısına yanıt
    Araca göre değişir..Kullanılan bujiye göre değişir..Buji değişim periyodunu üretici belirtir..Buji kablosu ise daha uzun ömürlüdür..Her buji değiştiğinde,kablonun değişmesi gerekmez..60 bin km giden buji var,hatta 100 bin km giden var diye rastlamistim biryerde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler ustam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar 1.3 multijet motorlu aracimin enjektor degerleri yuksek cikti yani şöyle anlatayim aracin fazla yaktigini duşunerek enjektorlerinin olçtürdüm enjektorlerin tepesine şeffaf cam tupler takip marşa bastik her tüpte farkli miktrda mazor birikti usta ikisinin degeri nisbeten iyi derken diger ikisi iyi degil değişmek gerek enjektörleri degismiskende takim olarak degismek verimli olur deyip 3000 lira gibi bi fiyattan bahsetti şimdi bu duruma gore boyke bi islem ve fiyat normal mi ? Bir bilen varsa yardimci olsun lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 60 binde buji kablom degisti.araba cekisten dustu.sebebi buji kablolarinin biri geçirgenlik yapmıyormuş.42 tlyede vardi ben 100 tllik olandan aldim.opar di sanirim markasi.orjinaliydi Yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkostu -- 14 Haziran 2016; 1:49:01 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • > Alınık 160bini geçmemiş, ufak tefek 1-2 parça boyalı, 2008+, 1.3 multijet palio <

    ANKARA'DA Aracını satmak isteyen olursa aracını tanıtan kısa bir yazı ve fiyatını mesaj yolu ile yazsınlar.
  • S.aleykum arkadaşlar.sorum 1.6 palio kullananlara.bizim arabalarda devirin oynaması,dalgalanmasi,stop etme sorunu hepimizin malumu.Benim atiker kıt var aracimda,diğer marka lpg kiti kullanan arkadaşlar sizinde aracınız böyle mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uppss

    Merhaba arkadaşlar 1.3 multijet motorlu aracimin enjektor degerleri yuksek cikti yani şöyle anlatayim aracin fazla yaktigini duşunerek enjektorlerinin olçtürdüm enjektorlerin tepesine şeffaf cam tupler takip marşa bastik her tüpte farkli miktrda mazor birikti usta ikisinin degeri nisbeten iyi derken diger ikisi iyi degil değişmek gerek enjektörleri degismiskende takim olarak degismek verimli olur deyip 3000 lira gibi bi fiyattan bahsetti şimdi bu duruma gore boyke bi islem ve fiyat normal mi ? Bir bilen varsa yardimci olsun lütfen

    Vw golf tsi enjektörune tek 250takim 600dediler tekini 125e alabildim. İşçilik dahil 800tlye octavia ya arkadaşım takımı taktirdi, bana 3000tl çok anormal geldi ofiyata benzinli motor toplanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06onur -- 18 Haziran 2016; 17:36:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen yeni enjektörler için dedi baska bi enjektor pompa yapan servise gittim takm olarak onarim yapariz 750 lira tutar birinci kalite ikinci kalitede 500 dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.