Şimdi Ara

>> 13 YAŞINDA ! (1891. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
38.993
Cevap
71
Favori
2.987.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18891890189118921893
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak.408

    valla özlemişiz abi :)) Emeğine saglık

    Estağfurullah efenim, 10 metrelik araç, 16 metrelik araçla kıyaslanmaz, haddimizi bilelim.

    Şaka maka nasılsın VOLKAN, görüşemedik ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: tyanali

    Eline sağlık abi, özlemişiz


    Biliyorum DİNÇER'im, artık daha sık paylaşımlar

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak.408

    valla özlemişiz abi :)) Emeğine saglık


    Selam BURAK.

    Biz de seni özledik. Uzun zamandan beri görünmüyordun.

    PRO'ya hang aracın körüklerini taktınız merak ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Valla cok guzel olmus hocam elinize saglik.Gitmis kadar olduk.

    Bu arada axorun yerlilik oranini merak ettim dogrusu?

    Eyvallah ATOM'um.

    Yemekten sonra fotoğraflı bir şekilde açıklama yapacağım fakat üstteki fotoğrafları koyduğum akşam gazozlanıyordum ve C diskinde de yer kalmamıştı, üstteki sefere ait (buraya koymadığım) fotoğrafları flash diske attığımı zannedip silmişim.
    Oysaki AXOR 1840'ın hava tüplerini falan çekmiştim, kıyaslama yapacaktık.

    Neyse problem yok.
  • MANİSA-TURGUTLU

    >>  13 YAŞINDA !
  • Başlıkta ilk kez Yeni FH'ı fotoğraflamış olmak gurur verici tabii.

    Aracı BANVİT'in BANDIRMA'daki merkez fabrikasında çektim.
    Tüm şoförlerin gözünün araç üzerinde olduğunu belirtmek isterim.

    Meraklı kalabalık dağıldıktan sonra yemekhaneye giderken uzaktan fotoğraflayıverdim.

    SCANIA ile arasındaki uçuruma bakar mısınız ? Aralarında çok büyük bir fark da yok, en fazla 2 yıl oynar ama FH gelecekten gelen bir uzaylı gibi.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Valla cok guzel olmus hocam elinize saglik.Gitmis kadar olduk.

    Bu arada axorun yerlilik oranini merak ettim dogrusu?

    Eyvallah ATOM'um.

    Yemekten sonra fotoğraflı bir şekilde açıklama yapacağım fakat üstteki fotoğrafları koyduğum akşam gazozlanıyordum ve C diskinde de yer kalmamıştı, üstteki sefere ait (buraya koymadığım) fotoğrafları flash diske attığımı zannedip silmişim.
    Oysaki AXOR 1840'ın hava tüplerini falan çekmiştim, kıyaslama yapacaktık.

    Neyse problem yok.

    Anladim hocam, bekliyoruz.

    Peki axorlarin motor blogunun nerede imal edildigi hakkinda bir bilginiz var mi?

    Premiumlarin sadece kabini bursada uretiliyor,onun disinda hersey yabanci.Karsanla anlasmayi da iptal etmisler, yakinda fransadan gelecek yani.

    Bu arada 430larin servisin fahis fiyatlari yuzunden garantisi bitmeden 40.000 km bakimini disarida yaptirdik, hersey dahil 710 tl tuttu.Imam kayli sagolsun her girisimizde 1000 tlden asagi cikamiyorduk, bu da en az rakam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827
    Fotoğraftaki 2013 yeni 1840 hakkında detaylar paylaşacağım ama daha sonra. İpucu olarak; AXOR'un yerlilik oranı.
    >>  13 YAŞINDA !


    Demiştim...

    Geçen yılki ve bu yılki çektiğim fotoğrafların bu yerlilik oranıyla alakalı olanları kısa bir incelemeyle bir araya toparladım.

    Üstte bahsi geçen aracın hava tüplerinde bir TÜRK firmasının ünvanı yazılıydı fakat hatırlayamayacağım.
    Yeni kasa AXOR kullanan arkadaşlar varsa bu konuda bana yardımcı olabilirler.

    Öncelikle araç herkesin bildiği gibi 2002 üretimi, 2003 yola çıkışlı bir 3228.

    İlk AXOR'ların TR üretimi mi yoksa ALMANYA üretimi mi olduğu konusunda herkes muallakta. Sanırım en doğru cevabı bir MERCEDES yetkilisinden alacağız bu gidişle.

    Aklımdan geçen bir ihtimal; nasıl ki eski SK kasalar (benim bildiğim 2622) ithaldi ve daha sonra yerliye döndü(yerliye dönülmüşken de aynı zamanda SK kasalar ithal ediliyordu), bu ilk kasa 2523, 3228 ve 1840'lar da üretim bandı hazır olmadığı için ithal edildiği...

    Üstteki tezimi çürütecek birşey de; aracın camlarının TR firması olan DURACAM üretimi olması.

    Türlü türlü şeyler uydurabiliriz.

    Ha bu arada 2. şişe şerefinize...

    Geçelim neden bu konuya bu kadar takıldığıma...

    karakabus isimli arkadaşımız aşağıdaki yazıyı yazmıştı;

    quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    bu durum acil olarak sorgulanmalı. sen türkiye'de üretiyorum türk insanına ekmek veriyorum diyeceksin en basit parçayı bile ithal edeceksin. birde sağlamlık safsatası uydurup dışarıda 3'e sattığın kamyonu burada vergiler hariç 5'e satacaksın. ha tamam sağlam olabilir ama biri hacı murat diğeri volvo asla olmaz. böyle bir montaj sanayinin yarattığı katma değer hangi seviyelerde. ilk seri son seri farketmez ben son serininde çoğu parçasının ithal olduğunu düşünüyorum.


    Ben de ona cevap olarak aşağıdakileri yazmıştım;

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Apayrı konular bunlar tabii ki...

    Ben şahsen AVRUPA malını, TÜRK malına tercih ederim herkes gibi.
    Arabamın bir tarafında MADE IN HOLLAND, MADE IN FRANCE yazılarını görünce mutlu oluyorum.
    Sözde AKSARAY BMC'si ya !

    "Ben TÜRK markasıyım" diyerek bize yıllarca TÜRKİYE'de montaj yaptığını farkettirmeyen BMC ve FORD OTOSAN gibi değil en azından.
    Bu konuda çok yazılarım oldu, arkadaşlar bilirler.

    Ben BMC'nin motorunu 350.000 km'de değiştirdiğimi çok iyi biliyorum. En basit örnek...
    Halbuki ithal CUMMINS motor böyle mi ? İmkan yok...

    Yine de MERCEDES'i savunacak değilim fakat son serilerin en azından hava tüpleri TR'de üretiliyordur.


    Bunda sorgulanacak bir durum olmadığını tekrar belirtme gereği hissediyorum.
    Araç o yıllarda yeni çıkan bir araç ve çoğu parçası bunun ithal olabilir, aşağıya o parçaları da koyacağım. Belki de "Yok artık bu da mı ithal ?" diyeceksin.

    Tamamen maliyet meseleleri bunlar. TR'de üretmek yerine, ilk yıllara özel aracın bazı parçaları -ki umuyorum araç komple- Almanya'dan ithal edilmiştir. Bundan daha doğal birşey olamaz.
    Bu konuda umarım bir eski kasa AXOR kullanıcısı çıkar, daha sağlıklı bir karşılaştırma yapabilme şansımız olur.

    Günümüzde geldiğimiz noktada tahminimce AXOR'ların egzoz borusundan, hava tüpüne, hava tüpünden jantına, jantından konsoldaki en incik boncuk malzemesine kadar araç TR üretimidir.

    MERCEDES bile "TR'deki fabrika, ALMANYA'dan daha kaliteli üretim yapıyor" diyor, yersen..


    Neyse, geçelim fotoğraflara.
    Aracın sadece görünen yerlerinden çıkan ithal parçalar. Keşke yeni AXOR'un fotoüraflarını kaybetmeseydim.

    Öncelikle araç künyesinde MADE IN TURKEY - MERCEDES BENZ TÜRK künyesi var. Bu durumda aracın komple ithal olma dolasılığı oldukça düşüyor.

    >>  13 YAŞINDA !


    Araç boyasını da YAŞAR HOLDİNG yapmış.

    >>  13 YAŞINDA !


    İç aksamda gösterge çıtası.

    >>  13 YAŞINDA !


    Hava kurutucu.

    >>  13 YAŞINDA !


    Hava tüpleri.

    >>  13 YAŞINDA !


    Sadece ALMAN araçları için parça üreten BEHR'e ait radyatör genleşme kabı kapağı. Radyatör de çok büyük ihtimal BEHR markalı.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    Ön panjur kapağı.
    >>  13 YAŞINDA !


    Ön panjur aksamları.
    >>  13 YAŞINDA !


    Silecek motoru.
    >>  13 YAŞINDA !


    Araç beyni.
    >>  13 YAŞINDA !


    Konsoldaki saklama çekmecemsi yerin kapağı.
    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    Bugün aracı yüklerken hava tüpleri tekrar aklıma gelmişti ve onları tekrar fotoğrafladım.
    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 6 Kasım 2013; 0:23:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Anladim hocam, bekliyoruz.

    Peki axorlarin motor blogunun nerede imal edildigi hakkinda bir bilginiz var mi?

    Premiumlarin sadece kabini bursada uretiliyor,onun disinda hersey yabanci.Karsanla anlasmayi da iptal etmisler, yakinda fransadan gelecek yani.

    Bu arada 430larin servisin fahis fiyatlari yuzunden garantisi bitmeden 40.000 km bakimini disarida yaptirdik, hersey dahil 710 tl tuttu.Imam kayli sagolsun her girisimizde 1000 tlden asagi cikamiyorduk, bu da en az rakam.

    AXOR'un motor bloğunun nerede üretildiği hakkında bilgim yok doğrusu ama %99 TÜRKİYE üretimidir.
    Adamlar kabini, şasiyi TÜRKİYE'de üretiyor. Gidip de bloğu ALMANYA'dan ithal etmezler sanırım.

    _____

    KARSAN ile anlaşmayı neden iptal etmişler ki ?

    Gerçi ben KARSAN'ın bundan sonra ne halt yiyeceğini merak ediyorum.
    J10'un üretimi durmuş. Ee PREMIUM'u da üretmiyor. AMERİKA'ya sözde satılacak olan taksi prototipi de kabul edilmedi sanırım.

    ____



    MERCEDES'in bakımını özel serviste yaptırdığım için bilemeyeceğim ama BMC'nin bakımlarını yetkili serviste yaptırıyordum, çok uçuk rakamlar çıkmıyordu. Yağı kendim götürseydim çok daha uygun rakamlara çıkabilirdim.
    Hatırladığım kadarıyla son 10.000 km bakımını 450,00 TL'ye yaptırmıştım ve genelde standart buydu.

    290,00 TL için, hele ki 40.000'deyken garanti bozdurulur mu o konuda maalesef muâllaktayım ATOM'um.
    Araç kaç LT yağ alıyor, serviste her 40.000 km'de ne değişiyor merak ettim.
  • Saat 00.00'i geçtiğine göre düne ait iki fotoğraf.

    VOLKAN, bu arada dün akşam saat 17.30-18.00 arası G420 HIGHLINE ile bana sağ çekişiniz iyiydi.

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !
    undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 6 Kasım 2013; 2:20:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Anladim hocam, bekliyoruz.

    Peki axorlarin motor blogunun nerede imal edildigi hakkinda bir bilginiz var mi?

    Premiumlarin sadece kabini bursada uretiliyor,onun disinda hersey yabanci.Karsanla anlasmayi da iptal etmisler, yakinda fransadan gelecek yani.

    Bu arada 430larin servisin fahis fiyatlari yuzunden garantisi bitmeden 40.000 km bakimini disarida yaptirdik, hersey dahil 710 tl tuttu.Imam kayli sagolsun her girisimizde 1000 tlden asagi cikamiyorduk, bu da en az rakam.

    AXOR'un motor bloğunun nerede üretildiği hakkında bilgim yok doğrusu ama %99 TÜRKİYE üretimidir.
    Adamlar kabini, şasiyi TÜRKİYE'de üretiyor. Gidip de bloğu ALMANYA'dan ithal etmezler sanırım.

    _____

    KARSAN ile anlaşmayı neden iptal etmişler ki ?

    Gerçi ben KARSAN'ın bundan sonra ne halt yiyeceğini merak ediyorum.
    J10'un üretimi durmuş. Ee PREMIUM'u da üretmiyor. AMERİKA'ya sözde satılacak olan taksi prototipi de kabul edilmedi sanırım.

    ____



    MERCEDES'in bakımını özel serviste yaptırdığım için bilemeyeceğim ama BMC'nin bakımlarını yetkili serviste yaptırıyordum, çok uçuk rakamlar çıkmıyordu. Yağı kendim götürseydim çok daha uygun rakamlara çıkabilirdim.
    Hatırladığım kadarıyla son 10.000 km bakımını 450,00 TL'ye yaptırmıştım ve genelde standart buydu.

    290,00 TL için, hele ki 40.000'deyken garanti bozdurulur mu o konuda maalesef muâllaktayım ATOM'um.
    Araç kaç LT yağ alıyor, serviste her 40.000 km'de ne değişiyor merak ettim.

    Oyle demeyin hocam, ben biraz arastirma yapmistim.Duyduguma gore toyota basta olmak uzere bircok marka Turkiye de motor blogu uretimi yapmiyor.Nedeni Turkiye den cikan celigin kalitesi.Motor uretimi icin celik kalitesi cok cok onemli.Hatta o yuzden Isvec'te uretilen motorlarin kalitesi baska oluyor.Celigin kalitesini de bazi bilesenler belirliyor ama isimlerini unuttum maalesef.

    ------

    J10 yerine farkli bir arac uretiyor diye biliyorum ben.Ayrica dacia dokker ve lodgy de karsan tarafindan Bursa da uretiliyor.

    -----

    Yanlis anladin ustam

    Araclari 2012 Ocak ayinda aldik ve suan 245 bin kmdeler.Ben 40.000 km yazarken periyodik bakiminin 40.000 km de bir oldugunu anlatmak istemistim.Garantisinin bitmesine 3 ay kaldi.Kotu mazot yakmasna ragmen su ana kadar bir problem cikarmadilar.

    290 tl iyi bir fiyat ama 10.000 km biraz dusuk sanki.Motorun ufak olmasindan kaynaklanliyor olabilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BmCpRo827 kullanıcısına yanıt
    resimler nerede merak ettim. bende çok beğeniyorum FH serisinin yeni modellerini. hatta izmire giderken karşılıklı iki tane shell istasyonunun olduğu yerde bir tane beyaz FH 16 660 hp var. mazot tankeri takılı. duyduğuma göre benzinliğin sahibi o araca kimseyi bindirmiyormuş. kendi gidip alıyormuş mazotu.

    ha bu arada ford 1846T almayı düşünen arkadaşlara söyleyim. yakıt tüketimi 28 lt altına düştü. hesaplamalarıma göre araç bu ay 27.8 lt yakmış ortalama. aracı süt işinde kullanıyoruz. yani dolu-boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 6 Kasım 2013; 10:23:05 >
  • Merhaba arkadaşlar, bir yakınım istanbul azerbaycan arasında İBC lerle 20 24 ton arası mal taşımacılığında kullanmak için tır almayı düşünüyor.

    Tecrübeli arkadaşlardan öneri bekliyorum, hangi marka hangi model almak mantıklıdır, nelere dikkat etmeli, kaç model bakmak mantıklı, sorunsuz uygun bir araç nereden alınabilir.
  • forro F kullanıcısına yanıt
    öncelikle istanbul azerbaycan arası bayağı uzun. çok uzun yollarda genelllikle volvo, daf vb. gibi tırlar tercih edilir. tabi bunların fiyatları da oldukça yüksek olup değerini koruyan markalardır. model olarak asfalttan pek aşağıya inmeyecekse midilli olabilir. uzun yolda rahat etmek istiyorsa 440 hp'den aşağı almasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Saat 00.00'i geçtiğine göre düne ait iki fotoğraf.

    VOLKAN, bu arada dün akşam saat 17.30-18.00 arası G420 HIGHLINE ile bana sağ çekişiniz iyiydi.



    Yaşlı kurtlar kapışmış o değilde usta BMC ye ne oldu şimdi battı mı fuar var burda gelecekler mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak.408

    valla özlemişiz abi :)) Emeğine saglık

    Estağfurullah efenim, 10 metrelik araç, 16 metrelik araçla kıyaslanmaz, haddimizi bilelim.

    Şaka maka nasılsın VOLKAN, görüşemedik ?

    quote:

    Orijinalden alıntı: tyanali

    Eline sağlık abi, özlemişiz


    Biliyorum DİNÇER'im, artık daha sık paylaşımlar

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak.408

    valla özlemişiz abi :)) Emeğine saglık


    Selam BURAK.

    Biz de seni özledik. Uzun zamandan beri görünmüyordun.

    PRO'ya hang aracın körüklerini taktınız merak ettim.

    scanıa körüğü taktık abi daha doğrusu uydurduk :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScaniaR420

    quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    Saat 00.00'i geçtiğine göre düne ait iki fotoğraf.

    VOLKAN, bu arada dün akşam saat 17.30-18.00 arası G420 HIGHLINE ile bana sağ çekişiniz iyiydi.



    Yaşlı kurtlar kapışmış o değilde usta BMC ye ne oldu şimdi battı mı fuar var burda gelecekler mi acaba ?

    sanırım bursa fuarından bahsediyorsun. dün akşam oradaydım bende. özellikle iveco standı çok ilgi çekiyordu. bmc gelmemiş, gelmesi sürpriz olurdu zaten. benim şasırdığım başka nokta ise ford yoktu. renault mercedes ve daf eski modellerini getirmişler. iveco stralis 460 hp full HI-WAY aldık kısmetse 10 gün içinde gelecek.


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 8 Kasım 2013; 16:59:04 >
  • @BmCpRo827

    Üstadım yine döktürmüşsün emeğine sağlık.

    Sigaraya dikkat aman diyim forumun değerli kişilerindensin.

    7. fotoda gerçekten çok tehlikeli bir durum hem araç için hemde araç içinde uyuyan şoförler için :(

    Sarı uğurböceği ilk defa gördüm ve duydum oda güzel şansın senin üstadım

    Tüm fotolaru ayrı ayrı inceledim çok teşekkürler paylaştığın için. Saglıcakla kalın. Yolunuz açık Allah yar ve yardımcınız olsun.

    Saygılar...
  • Oh oh oh, dostlar gelmiş hoş gelmiş...

    Bu yoğunluğun üzerine ve biraz önce açılan 50'liğin kapak sesini verdiği tahrikle, ben de İZMİR seferi fotoğraflarını hazırlayıp, bir albüm olarak paylaşmaya başlayayım.
  • Bekliyoruz Eray abi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1.1.1.1 -- 8 Kasım 2013; 17:28:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239
    Oyle demeyin hocam, ben biraz arastirma yapmistim.Duyduguma gore toyota basta olmak uzere bircok marka Turkiye de motor blogu uretimi yapmiyor.Nedeni Turkiye den cikan celigin kalitesi.Motor uretimi icin celik kalitesi cok cok onemli.Hatta o yuzden Isvec'te uretilen motorlarin kalitesi baska oluyor.Celigin kalitesini de bazi bilesenler belirliyor ama isimlerini unuttum maalesef.

    ------

    J10 yerine farkli bir arac uretiyor diye biliyorum ben.Ayrica dacia dokker ve lodgy de karsan tarafindan Bursa da uretiliyor.

    -----

    Yanlis anladin ustam

    Araclari 2012 Ocak ayinda aldik ve suan 245 bin kmdeler.Ben 40.000 km yazarken periyodik bakiminin 40.000 km de bir oldugunu anlatmak istemistim.Garantisinin bitmesine 3 ay kaldi.Kotu mazot yakmasna ragmen su ana kadar bir problem cikarmadilar.

    290 tl iyi bir fiyat ama 10.000 km biraz dusuk sanki.Motorun ufak olmasindan kaynaklanliyor olabilir mi ?



    Haklı olabilirsin.

    MERCEDES'in AKSARAY'daki kamyon fabrikasının tanıtımını izlediğimde, orada blok dökümü yapılıyordu diye hatırlıyorum, aklımda öyle kalmış.

    Blok deyince aklıma hâlen daha NİSAN'da aldığım ve TEMMUZ'da pompa bakımı yaptırmak için pompayı söktürdüğüm 20.000 km'deki PRO 827 2008'in küflü bloğu gelir...

    2008 TEMMUZ'a ait fotoğraflar...
    Üzerinden 5,5 yıl geçmiş ama inanılmaz bir nostalji gibi geliyor şimdiden...
    Bu fotoğraflar benim için çok güzel bir hatıra, iyi saklamalıyım.

    Pompa bakımı ..

    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    >>  13 YAŞINDA !


    ______

    Bakım mevzusuna gelince;

    Araçların garantisi devam ederken, bakımı yetkili servise değil de özel servise yaptırdığınızı yazmışsın.
    Ortadaki cüzî bir rakam için, garantiyi bozmaya değer miydi ? Ondan bahsetmiştim.

    quote:

    290,00 TL için, hele ki 40.000'deyken garanti bozdurulur mu o konuda maalesef muâllaktayım ATOM'um.
    Araç kaç LT yağ alıyor, serviste her 40.000 km'de ne değişiyor merak ettim.


    Anlaşacağız, anlaşayacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    resimler nerede merak ettim. bende çok beğeniyorum FH serisinin yeni modellerini. hatta izmire giderken karşılıklı iki tane shell istasyonunun olduğu yerde bir tane beyaz FH 16 660 hp var. mazot tankeri takılı. duyduğuma göre benzinliğin sahibi o araca kimseyi bindirmiyormuş. kendi gidip alıyormuş mazotu.

    ha bu arada ford 1846T almayı düşünen arkadaşlara söyleyim. yakıt tüketimi 28 lt altına düştü. hesaplamalarıma göre araç bu ay 27.8 lt yakmış ortalama. aracı süt işinde kullanıyoruz. yani dolu-boş.

    Resimler bahsettiğim gibi silindi.
    En kısa zamanda yeni kasa AXOR denk getirim, tekrar fotoğraflayacağım.

    Bahsettiğin araç CEREN TUR'a ait olan 660.
    İki yıl önce AKHİSAR'da fotoğraflamıştım;

    Araç hâlâ aynı kişiye ait. 15 gün önce İZMİR'e giderken dikkatimi çekmişti.

    >>  13 YAŞINDA !


    CARGO için 27.8 LT gayet ideal bir rakam.
    Üstteki TEKİRDAĞ seferinde bahsettiğim GEYİK Nakliyat'ın şoförünün şirketine de 1846T test aracı vermişler ve test etme fırsatı yakalamış. "Yakıtı güzel" dedi, kabin içerisini beğenmemiş.
  • 
Sayfa: önceki 18891890189118921893
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.