Şimdi Ara

ping ölçüm kablonet resimli -online oyun.adsl-kablo karşılaştırması..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  ping ölçüm kablonet resimli -online oyun.adsl-kablo karşılaştırması..

    warrock oyunundaki pin değerleri.. ismlerin yanındaki rakam ping değerini gösteriyor.
    ör:
    kartalaraz 0 :: ping sıfır.
    silici57 pingi 85
    cellatoo8 pingi 106 vs....

    benden başka daha pingi sıfır olan görmedim...
    bu arada 512 sınırsız kablonet netmaster cxc-150 modem...türk serverinde oynadım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 17 Temmuz 2008; 2:23:47 >







  • Maşallah..
  • Zaten kendi ping'in her zaman 0 gözükür Oyunda chatten diğer oyunculara sorarak ping değerini öğrenebilirsin.
  • ben 1024 KabloNet'le PS3'de kusursuza yakın online oynuyorum ve çok memnunum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FuLLTiMeHaCKeR

    Zaten kendi ping'in her zaman 0 gözükür Oyunda chatten diğer oyunculara sorarak ping değerini öğrenebilirsin.

    ciddimisin.. soedum doğruymuş. 46 cevabını aldım ...


     ping ölçüm kablonet resimli -online oyun.adsl-kablo karşılaştırması..
     ping ölçüm kablonet resimli -online oyun.adsl-kablo karşılaştırması..
    burdaki sıfır nerde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 17 Temmuz 2008; 2:24:35 >




  • Cs oynarken bazen 25-30 bazen 8, bazen de 0 ping attığı olur. (Gerçeği 0 değil aslında ama oyundan kaynaklı) Burada da olan olay bu bence. Ağ oyunlarında bile 5ms civarı ping oluyor. Bunun nedeni, ağda bile az miktarda olsa kayıplara bağlı gecikme. Ağda bile kayıplar nedeniyle ping 0 olmazsan, internet üzerinden oynanan oyunlar da 0 ping atmak imkansız. Ha dersenki ben 0 kayıp, buna bağlı 0 ping verebilecek bir iletken teknolojisi buldum o zaman eyvallah der çekilirim
  • quote:

    daha 1 olduğunu görmedim genellikle sıfır.. ama chatte soracam bakalım.... cevabı alınca dönerim...


    sordum 46 cevabını aldım..bunuda öğrenmiş olduk..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 17 Temmuz 2008; 2:25:26 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kov3nanT

    Cs oynarken bazen 25-30 bazen 8, bazen de 0 ping attığı olur. (Gerçeği 0 değil aslında ama oyundan kaynaklı) Burada da olan olay bu bence. Ağ oyunlarında bile 5ms civarı ping oluyor. Bunun nedeni, ağda bile az miktarda olsa kayıplara bağlı gecikme. Ağda bile kayıplar nedeniyle ping 0 olmazsan, internet üzerinden oynanan oyunlar da 0 ping atmak imkansız. Ha dersenki ben 0 kayıp, buna bağlı 0 ping verebilecek bir iletken teknolojisi buldum o zaman eyvallah der çekilirim

    Alakasız, oyundan kaynaklanır. Ağda dediğin gecikme 1 ms, arada 1-2 router varsa en fazla 2 ms olur. Fakat Örneğin Counter-Strike: Source oyununda kendi makinan 5 ms nin altına düşmez, kimse 5 ms nin altına düşmez oyun öyle gösterir. Aynı zamanda rate değerleri pingde çok önemlidir. Fakat oyunlarda yazan değerler sizin gerçek ping değerleriniz değil, gerçeğe en yakın olanlardır. Ve Counter-Strike oyununda Tab tuşuna bastığınızda "Latency" denilen kısım ile net_graph 3 de yazan ms değerindeki değer birbirine yakın olmalıdır. Olmazsa o zaman oyunu oynayan frame atlar, mermisi geç ulaşabilir( örneğin Latency 5 olarak gözükür ama aslında 100ms pingi vardır)
    Ayrıca kendi bilgisayarına bile 0 ms ping atamazsın 0 ms ping imkansızdır. Düşünmeye çalışıyorum düşünemiyorum bile. O kadar imkansız. Bir noktadan diğer noktaya aynı anda bulunması. Yani veri aslında öbür tarafta olması demektir. Benim aklıma hiç nasıl birşey olacağı gelmiyor. Şöyle düşünün veri gözümüzle görülen birşey olsun, ve insanlık öyle bir hal alsın ki slow motion olayını yani olayları yavaşlatabilme özelliğimiz olsun. Fiberoptik kablo ile veri aktarılırken zamanı o kadar yavaşlatıyoruz ki 0.0001 ms lik bir aktarım bize, insan 100 saniyesine denk geliyor. Ama zamanı ne kadar yavaşlatırsak yavaşlatalım veri aktarımına başlayan veriyi göremiyoruz, direk karşı tarafta oluyor. 0 ms demek böyle birşeydir. Yani bilgisayardan çıkmadan teleport yöntemiyle önceden tahmin edip oraya ışınlanmasıdır. Ama | 10(üzeri)-n x 1 | şeklinde bir matematik formülü verirsek, bu formül ile bulabiliriz. Ancak n=sonsuz olmak şartı ile 0 ms sağlanılabilir. O da mümkün değildir.

    Kısacası 0 ms demek "iletken" birşey olamaz, demektir.

    Bunun dışında Fiberoptik kablolarla ağ içinde 1 ms den az iletişim yapmakta mümkündür fakat yine oyunda pingi yüksek gösterir. Birde şöyle bir olay var. Oyunun bilgisayar ile iletişimi+ping ölçerin iletişimi. Ping ölçerleri low pritority(düşük öncelikli) yapmış olabilirler bu da veri aktarımını yavaşlatmasın diyedir. Diğer bir teorim ise yazılımsal olarak bir iletişim kuruluyor olabilir. Ben yazılımcı değilim ama bu da mümkün sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThisisaNightmare -- 17 Temmuz 2008; 7:00:25 >




  • zaten şöyle bir gerçek var

    kablonet ping süresi çok iyi oldugundan oyunlarda lagsız oynarsın pingin düşük olur.
    kablonet oyunlarda daha iyidir.

    ben 5-6 sene önce kablonet kullandım o zamanlar 64k 128k hızlar vardı oyunlarda çok iyiydi gerçekten. Ama kablonet bir ara hergün kopmaya başladı, genel sorunlar artmıştı bende adsl e geçtim memnunum adslden şuan
  • Bi maşallah da benden
  • benimde çok kötü bir sorunum var 1024 adsl kullanıyorum download hızım 107kb sabit ama cs de ping 50 60 hiç değişmiyor sabaha karşı 40 45 oluyor ama bu bile 1024 için fazla neden kaynaklanabilir bu şey
  • cFossSpeed kullansanız bişiler değişirmi acaba ayarklarında ping önceliği ayarları var..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet_alp

    cFossSpeed kullansanız bişiler değişirmi acaba ayarklarında ping önceliği ayarları var..



    Kablo.net ile cFos kullanıyorum pingler 12-26 arası değişiyor, yurtiçi sunucularda.. Mis mis..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.