Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
43.724
Cevap
132
Favori
4.505.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    Diğer konular;



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meke -- 13 Ekim 2013; 16:40:30 >
  • Arkadaşlar 2019 makyajlı kasa passatı inceleme şansım oldu. İlk gözüme çarpan her donanım seviyesinde kırpmalar var. Birkaç örnek vereceğim:
    * Eskiden baz modelde bile standart olan orta konsoldaki analog saat artık yok. Orada sadece passat yazısı var.

    * Eski comfortline yeni adı business donanımda kapı alt ve ön-arka tampon krom çıtaları yok. Buraları gövde rengi boyamışlar. Sadece eski adı highline yeni adı elegance olan donanımda krom çıtalar var. Eskiden trendline araçta bile standart olan yan cam krom çerçeveleri de artık yok. Araç jetta gibi bir alt sınıf (C segment) araca benzemiş. D sınıfı imajı zedelenmiş.

    * Elegance araçta bile hayalet gösterge yok. Opsiyonel donanım.

    * Arka tamponun bir kısmı baz ve orta versiyonda boyasız siyah bırakılmış. En üst versiyonda güncel golfe benzer krom egzoz difüzör görünümü var. Yalnız o kısım boyasız olduğu için çok çirkin duruyor. (Yine C segmente düşmüş.)

    * Tüm donanım seviyelerinde jant model ve ölçüleri aynı. Yalnız eskiden opsiyon olan London jant orta donanımda standart olmuş ve İstanbul jant kalkmış.

    Genel olarak ben aracı beğenmedim. Sadece göz boyama amacıyla donanım seviyelerinde led farlar ve app connect standart olmuş. Eskiden app connecti aktif etmek için 2.000 TL. isteniyordu. Led far highline hariç opsiyoneldi.
    Şu an kullandığım 2016 B8 kasa passatımı yenileyecek bir değişiklik göremedim. Yorum olarak da şunu söyleyebilirim: Tüm markalar yeterince araç satamadıkları için bu tip tasarruflara giderek, araç maaliyetlerini azaltıp zarardan bir ölçü kurtulmak istiyorlar.
    Kısacası şu an B8 i olan birinin satıp bu yeni modeli alması saçmalık olur. B9 u beklemenizi tavsiye ediyorum. Ben de öyle yapacağım.
    İyi günler dilerim...
  • Herkese merhaba,

    Birkaç yüz sayfadır bu başlığı takip ediyordum. En sonunda ben de 2016 model bir passat sahibi olabildim. 1.4 TSI 125HP trendline hiçbir ilave donanım olmayan versiyonunu aldım.

    Bu başlıkta yapılan tartışmalar önerilen çözümler seçim yapmamda etki oldu. Herkese bu vesileyle teşekkür ederim. Umarım pişman etmez.
  • Arkadaşlar 2019 makyajlı kasa passatı inceleme şansım oldu. İlk gözüme çarpan her donanım seviyesinde kırpmalar var. Birkaç örnek vereceğim:
    * Eskiden baz modelde bile standart olan orta konsoldaki analog saat artık yok. Orada sadece passat yazısı var.

    * Eski comfortline yeni adı business donanımda kapı alt ve ön-arka tampon krom çıtaları yok. Buraları gövde rengi boyamışlar. Sadece eski adı highline yeni adı elegance olan donanımda krom çıtalar var. Eskiden trendline araçta bile standart olan yan cam krom çerçeveleri de artık yok. Araç jetta gibi bir alt sınıf (C segment) araca benzemiş. D sınıfı imajı zedelenmiş.

    * Elegance araçta bile hayalet gösterge yok. Opsiyonel donanım.

    * Arka tamponun bir kısmı baz ve orta versiyonda boyasız siyah bırakılmış. En üst versiyonda güncel golfe benzer krom egzoz difüzör görünümü var. Yalnız o kısım boyasız olduğu için çok çirkin duruyor. (Yine C segmente düşmüş.)

    * Tüm donanım seviyelerinde jant model ve ölçüleri aynı. Yalnız eskiden opsiyon olan London jant orta donanımda standart olmuş ve İstanbul jant kalkmış.

    Genel olarak ben aracı beğenmedim. Sadece göz boyama amacıyla donanım seviyelerinde led farlar ve app connect standart olmuş. Eskiden app connecti aktif etmek için 2.000 TL. isteniyordu. Led far highline hariç opsiyoneldi.
    Şu an kullandığım 2016 B8 kasa passatımı yenileyecek bir değişiklik göremedim. Yorum olarak da şunu söyleyebilirim: Tüm markalar yeterince araç satamadıkları için bu tip tasarruflara giderek, araç maaliyetlerini azaltıp zarardan bir ölçü kurtulmak istiyorlar.
    Kısacası şu an B8 i olan birinin satıp bu yeni modeli alması saçmalık olur. B9 u beklemenizi tavsiye ediyorum. Ben de öyle yapacağım.
    İyi günler dilerim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 13 Ağustos 2019; 19:7:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytunca

    Arkadaşlar merhaba,

    Aracıma ön panjur krom kaplama, kapı eşik krom kaplama ve bagaj krom çıtası monte ettirdim...Harika oldu...Yüklemeyi denedim ama olmadı fotoları size gösteremiyorum... Teknotuning firmanın adı...İstanbul Aksaray'da yaptırdım... Ercüment bey ilgilendi... Tüm bunların hepsini sadece 110 TL'ye yaptırdım...Evet hepsi 110 TL ve işçiliği dahil....Size de tavsiye ederim.....

    ALEMDE VAR BİR METAL AT ONUN ADI DA PASSAT


    Hayırlı olsun eminim ki çok güzel olmuştur Resimleri sabırsızlıkla bekliyorum aynı 3 uygulamayı bende yaptırmayı düşünüyorum

    www.imageshack.us 'a girip browse yazan yeri tıklayıp resimleri seçtikten sonra Yükleme seçeneklerine tıklayıp resmin boyutunu ayarladıktan sonra (800x600) Şimdi Yükleye bastıktan sonra bir süre sonra resimler Upload olacaktır Daha sonra en sağ da yüklenen tüm resimlerin Direkct Linkeri vardır o linkleri kopyalayıp buraya yapıştırabilirsiniz
  • Yeni 1.6 tdi Passatlar kesinlikle çok iyi arabalar. yakıt tüketimi, performansı ve ikinci eldeki popülerliği ile zarar ettirmeyen ender arabalardan bir tanesi.
  • Muratvw38 M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun güle güle kullanın.
    Trafik kurallarına dikkat edin yeter 😉
  • huseynavar H kullanıcısına yanıt
    Hacı arabalarda ki arızayı 3 5 ustadan biri ya buluyor ya bulamıyor sen forumda anlayan adam geziyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperen717181

    Merhabalar. Yılda 5000km anca yapıyorum. Aklımda sıfır 1.4tsi Manuel passat var. Bu zamana kadar lpg li araca bindim. Passat beni yakıt konusunda üzer mi merak ediyorum.
    merhaba, lpg tüketimi ile kıyaslarsanız üzer. ancak benzinli bir 1.6/1.4 aracın tüketimi ile kıyaslarsanız 1.4tsi'dan daha memnun kalırsınız.

    bende 16.tdci var. ağırlıklı şehir içi kullanım da tüketim 7.4/100km veriyor şu anda.
  • alperen717181 kullanıcısına yanıt
    Bende 2011 Passat Variant 1.4 TSI var yılda 7500-10000 km yapıyorum ve çok memnunum ayrıca LPG taktırmayı da düşünmüyorum.
    Siz yılda 5000km yapıyorsanız benzin sarfının çok da sizi üzeceğini düşünmüyorum.
  • Passau1.6 Tdi ENJEKTÖR SORUNU

    Arkadaşkar yaşadığım diğer tecrübeyi paylaşmak isterim

    1.6 Tdi malüm siemens enjektörler sorunlu ve belli km ve araçlarda şakırdama yapıyor ve arkası dpf tıkanması çünkü sıkıntılı ve dengesiz püskürtme fazla duman ve dpf tıkanması binlerce TL masraf

    Ankara gimatta aydoğan vw ne gittim yahya usta baktı duman hemen dpf boşaltalım dedi bende bir bok biliyor diye uydum boşalttık araba oldu köfteci bacası sonra dedi enjektör sesli sen bunu al eeeee şaşmaz ORHAN dizele git yapar gittik yaptım dedi araba bu sefer saçmaçalışıyor sarsıntılı ökssürrüyor dedi yahya yazılımcıya git dpf kapatsın yazılımcıya gittim hallettim dedi sen enjektörcü ye git olmamış tekrar gittim orhan dizel dedi bu enjektör le oynamışlar tabi bu gidiş gelişler en 15 defa dönüyorum bu arada ara çok gürültülü çalışıyor dedi biri dpf iptal edince ses artar Uzatmayım bu işkence 15-20 defa sürdü ayrıca yahya dedi senin turbo bozuk tamir ettirek tam söküyordu turbocu geldi dedi abi boşa sökme bişey olmaz bu turboya tekrar taktı 130-140 kmden sonra bir koku yanık yağ kokusu geliyor bir kanal buldum baktım turboyu oturtamamış yağ manifolta sızıyor aşırı basınçta ve o yanıyormuş tekrar git yav..şk ustaya tekrar sıktı conta değiştirdi düzeldi ama boktan çalışma suman devam Enjekucü gel dedi başka enjektör takıp deneyek taktık düzeldi dedi hadi git nasıl dedim tamam dedi iyi dedim Neyse birgün bir ustaya rastladım BU ÖNEMLİ!!!!

    Ve dediki abi bu sorunların nedeni volkswagenim bu emisyon güncellemesi aracı eski ilk haline dönderelim ilk yazılımı yükleyelim bu güncelleme enjektörlere aşırı yükleniyor ve araç bu tür sorunlar yaşıyorsunuz önce hava akışmetresindeki bir ekstra boru var bu emisyından sonra takılıyor takmazsan arıza veriyor dedi söktü attı ve ilk fabrika ayarlarına dönderdi aracı ve SONUÇ MÜKEMMEL araba benzinli gibi saat gibi çalışıyor Aracınızda bu güncelleme yapıldı ise en kısa zamanda ilk 2012 versiyonuna dönderin yoksa soyar soğanaçevirirler Enjektör arızalı ayağına geçirdikçe geçirirle 200 TL lik orjinal yazılımla düzelecek iş 3.000-5.000 yedirdiklerime kitliyorlar ve sorununuz düzelmiyor aksine burnunuzdan geliyor

    Ben aracımı sattım ve orjinal oynanmamış ve servis emisyon güncellemesi yapılmamış bir passat buldum ve başım rahat Servise asla gitmem Güncellme yapılmışsa eninde sonunda bu kader sizi bekliyor 1.6 TDI 105 lik cay motorlarda
  • Herkese selamlar.ben de dün aranıza katılmış bulunuyorum.çok git gel yaşadım ama comfortline cam tavanlı passat ta karar kıldık.inşallah pişman olmayız.
  • serkan7621 kullanıcısına yanıt
    Eşi kullanamadığı için passatini satanlar kulübüne hoşgeldin . Ben de öyle birinden almıştım passatimi
  • BAZ
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • BUSINESS
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • ELEGANCE
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • R-LINE
     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • Yukarıdaki ilk resme tıklayarak resmi büyütün. Sonra sağ sol tuşlarıyla ilerleyerek aradaki farkları rahatlıkla görebilirsiniz. İyi günler dilerim...
  • Start stop şehir içi kullanımda çok faydalı ve yakıt tasarrufu sağlıyor. Sadece şehir dışı ya da uzun yol yapacaksanız bu özelliği o yolculuğunuz için kapatın. Çünkü ısınan turboyu soğutmak için aracı stop etmeden önce en az 1 dk. boş viteste çalıştırmalısınız. Aniden araç stop ederse turbo ısınmış haliyle yağsız döner ve zarar görür. İyi günler...
  • smeee S kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. Ne kadara aldınız?
  • moustapha129 M kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Öncelikle 4 mevsim lastikler ne kış lastiğidir ne de yaz lastiğidir. İkisinin de performansını vermez. Örneğin kış şartlarının çetin geçtiği bir yerde yaşıyorsanız 4 mevsim lastik, kış lastiği gibi beklenen performansı vermeyecektir. Yazın da bir yaz lastiği kadar iyi yol tutmayacaktır. Ara bir lastiktir. İkisinin de işini biraz yapar.

    Lastik tavsiyem hala Michelin ve Continental. Yalnız yanak yazılarını iyice kontrol edin. Mümkünse Alman üretimi ve yeni tarihli olsun. Bir de seal, selfseal özelliği de olursa ufak çivi batmalatında lastik patlamıyor. Benim passatta sıfır alındığından bu yana Continental Ecocontact5 Seal lastik var. Birkaç defa içinden çivi ve vida çıkardım. Asla patlamadı ve tamir görmedi. İçindeki jel kendiğininden çivinin oluşturduğu boşluğu dolduruyor ve patlamıyor.

    YAZ

    Michelin Primacy 4 Selfseal

    Michelin Primacy3 Selfseal

    Continental Premiumcontact Seal

    Continental EcocontactSeal

    KIŞ

    Michelin Alpin 5 veya 6

    Hepsi güzel lastikler. Üsttekiler biraz daha pahalı. Bütçe durumuna göre seçim yapılabilir. Bir de aynı lastiklerin Seal özelliği olmayanı alırsanız 4 lastikte yaklaşık 500 TL ucuzlar. İyi günler dilerim...

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.