Şimdi Ara

*****---SEAT İBİZA/CORDOBA KULÜBÜ---*****(108 ÜYEYİZ!!!) (49. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.325
Cevap
55
Favori
481.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel arac biraz hassas dilinden anlamak lazim. O zaman sen benzinli ile basla sonraki aracini yaptigin kmye gore secersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    yüksek kmlilerin şirketlerin filo araçlarından olması yüksek ihtimal,az yakıyor diye normal bir kullanıcı o kadar yol gidemez.. ben bir kere şirket aracı oduğunu bile bile aldım 2 önceki arabamı,hiç de tavsiye etmem.. düşük model olsun,full olsun ama km önemli ve mutlaka servise göster..
    stabil yoldan sonra ne gibi problemler yaşadın Can? ben bugün toplamda 7 kişi 30kmlik stabil sayılacak kötülükte asfalt yol gittim; "ne tıkırtı ne sıkırtı yok" bu yoldan denize gidiyorum,civic es totalde 19bin kmde aynı yolu sezonda haftada bir,toplam 2 yıl gitmişken,tıkırtılar başgöstermişti,dereksiyon kutusundan,zira boşluğu artmıştı..


    Murat daha öncedende bahsettiğim amortisör çatlaklığı olayı vardı bende işte o kasislerden artı arkadaşlarla izmirde bozdağ var bilen vardır belki o kadar yol kötü olmamasına rağmen orda oldu arabada dalışlar başladı direksiyonu 90dan sonra tutamaz hale geldim o derece götürdüğümde ön sol amortisör çatlamıştı eğim açısında kayma vardı ve ön salıncak fişeklerinin değişmesi gerekiyordu araba kullanılmayacak durumda olduğu için mecburen verdim yanlış hatırlamıyorsamda 700 lira civarı bi para çıkmıştı cebimden işin ilginç tarafı hemen hemen aynı olayda passatda başıma geldi oda ilk aldığımda nemrut yolunda oldu o karo döşenmiş yollardan olacağını sanıyorum o zaman arabanın hali fenaydı bide ilk almıştım bi daha yürüye yürüye çıkmaya karar verdim :))




  • Can o Samet:)
  • Anladın ya cevabım sanaydı iştede alıntıyı yanlış yerden yaptım :))))...Altta murat yazıo :)))))
  • Can,sizin kasaların süspansiyonları farklı sanırım,arkadaşının 1.4tdi aracını kullanıca ne gibi farklar hissettin.. bizimkiler sert gibi ama stabil,arabayı dururken kapıyı açıp üstten salladığımda milim oynamıyor,eski arabalarımda beşik gibiydi.. ben lastikleri değiştirecek olsam yine 55 yanak alırım,civicde 60tı; yanaklar çok esniyordu,hele clioda 65vardı virajda neredeyse jantın üstüne biniyordu,doğru basınçta kullanmama rağmen..cordobada hepsini 32psi yaptım,civicde de aynıydı,clioda 33tü..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uFucklıq

    Anladın ya cevabım sanaydı iştede alıntıyı yanlış yerden yaptım :))))...Altta murat yazıo :)))))

  • caver uzun zamandır foruma ugramıyorsun sanırım sana pm'den mesaj atmıstım. ankarada depo kapagını yaptırdıgın ustanın adres bilgilerini verirsen memnun olurum.
  • Samet depo kapagindaki psi degerlerine uy bence 32 az geliyor. Belki gormemissindir depo kapagindakileri yuklu yuksuz kac psi olmasi gerektigi ayri ayri yaziyor suan hatirlamiyorum sende yazmiyorsa yarin okur yazarim.

    Can sen Samet'in mesajina cevap yazmissin bana degil karistirdin sanirim:)
  • 32ye 33 yazıyor kapakta;ben hepsini 32 yaptım..senin lastikler 60 yanak olduğu için daha fazla isteyebilir..senin baskı balatan orjinal mi? bizimki geri geri rampada parkederken koku yapıyor
  • Usenmedim indim degerleri okudum:) yazlikta oldugmz icin laptop yok iphonedan giriyorum nete resim ekleyemiyorum. Samet ibiza cordoba degerleri yaziyor 3. Siradakiler bizi ilgilendiriyor cordoba oldugu icin. On degerler ortak 33 ama arkalar farkli cordoba 32 ibiza 30. Bu degerler 3 kisi+ biraz bagaj. Ama 5 kisi + tam bagaj degerleri degisiyor onler ortak 36 arkalar cordoba 38 ibiza 36 oluyor.

    Biz genelde kalabalik oldugumuz icin onler ve arkalari 35 de tutuyorum hep. 5 kisiyi bulacaksa da 38 vuruyorum arkalara. Boyle alisik oldugum icin 32 birden kulagima az geldi:) demekki sen genelde max 3 kisi geziyorsun.
  • Bu arada baski balatam orjinal. Koku yapmiyor kacirma falan yok vites gecislerinde de sorun yok. Hic kontrol ettirmedim sorun yok gibi daha. 130 bindeyim. Biraz kullanma sekliyle alakali.
  • Arkadaşlar merhaba..

    2000 model Seat İbiza 1,6 signo kullanıcısıyım. Daha doğrusu yeni aldım. Öncelikle belirteyim arabadan çok memnunum.

    Benim sorum ise şöyle.. Geçen gün yağmur yağıyordu. Yağmur birden hızını arttırınca silecekleri devamlı olarak çalıştırmak istedim fakat başaramadım. Silecek kolunun tek kademesi olduğunu fark ettim. Yukarı doğru ise sadece tek çalıştırma yapıyor. Yani bıraktığında tekrar eski haline geri dönüyor. Bi petrole girdim ve 15dk. sileceğin nasıl çalıştığını aradım ve bulamadım.
    Bi arabada sileceğin devamlı çalıştırma fonksiyonun olmaması çok ilginç ve bi o kadarda saçma geldi bana. Hala bulmuş değilim.

    Bilen arkadaşlardan ve 2000-2001 model aracı olan arkadaşlardan bu konu hakkında acil yardımlarınızı bekliyorum..

    Şimdiden teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Can,sizin kasaların süspansiyonları farklı sanırım,arkadaşının 1.4tdi aracını kullanıca ne gibi farklar hissettin.. bizimkiler sert gibi ama stabil,arabayı dururken kapıyı açıp üstten salladığımda milim oynamıyor,eski arabalarımda beşik gibiydi.. ben lastikleri değiştirecek olsam yine 55 yanak alırım,civicde 60tı; yanaklar çok esniyordu,hele clioda 65vardı virajda neredeyse jantın üstüne biniyordu,doğru basınçta kullanmama rağmen..cordobada hepsini 32psi yaptım,civicde de aynıydı,clioda 33tü..


    Samet kusura bakma valla işler yoğun kafa biraz dağınık... :)))..Kasada farklılık olduğunu sanmıyorum aynı kasa fr versiyon olarak geçiyordu 06 model motor 1.9 131hplik eski passattaki motorun aynısı ozaman en son bi tane vardı şansa bana geldi ama şimdiki aklım olsa 1.4 tdi alırdım uzun yolda zaten passat olduğu için gerek kalmıyor..benimkinde belki süspansiyonlar farklı olabilir çünkü 1.9 motor diğeri 1.4 motor farklı oranlar benimkiler yumuşak geliyor yani direk çukura girdiği zaman esnemede sonuna kadar vuruyor ve patt sesi..1.4 dede şöyle bi izlenimim oldu kasislerde falan direk hoplatıyor adamı özellikle cordobalardaki sorunlardan bi tanesi 55 yanağa aşırı yükleme veya dikkatsiz kasis girişlerinde ön jant yamuluyor bide lastikleri taktırırken aracı kaldırıp lastikleri çevirittirin çoğu lastikçi eski lastikleri yeni niyetine takıyor yada yamuk lastikleri sonra lastikler yamuk çıkıyor araba eskisi gibi olmuyor..Benimde lastikler 55 yanak adrenalin serisi almıştım ilk firestone vardı üzerinde firestone lastik alacaksanız 2 kere düşünün derim :)))..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uFucklıq -- 19 Temmuz 2010; 17:41:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan_20.34


    Arkadaşlar merhaba..

    2000 model Seat İbiza 1,6 signo kullanıcısıyım. Daha doğrusu yeni aldım. Öncelikle belirteyim arabadan çok memnunum.

    Benim sorum ise şöyle.. Geçen gün yağmur yağıyordu. Yağmur birden hızını arttırınca silecekleri devamlı olarak çalıştırmak istedim fakat başaramadım. Silecek kolunun tek kademesi olduğunu fark ettim. Yukarı doğru ise sadece tek çalıştırma yapıyor. Yani bıraktığında tekrar eski haline geri dönüyor. Bi petrole girdim ve 15dk. sileceğin nasıl çalıştığını aradım ve bulamadım.
    Bi arabada sileceğin devamlı çalıştırma fonksiyonun olmaması çok ilginç ve bi o kadarda saçma geldi bana. Hala bulmuş değilim.

    Bilen arkadaşlardan ve 2000-2001 model aracı olan arkadaşlardan bu konu hakkında acil yardımlarınızı bekliyorum..

    Şimdiden teşekkürler...










    Yukarıdaki mesajıma cevap verecek bi arkadaş yok mu yaaa.. Daha öncede defalarca kez sordum.. Kimse cevap vermedi.. Forumu sahiplenmeyelim arkadaşlar. Birbirimizin sorunları içinde bişeyler yapalım lütfen..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan_20.34

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokhan_20.34


    Arkadaşlar merhaba..

    2000 model Seat İbiza 1,6 signo kullanıcısıyım. Daha doğrusu yeni aldım. Öncelikle belirteyim arabadan çok memnunum.

    Benim sorum ise şöyle.. Geçen gün yağmur yağıyordu. Yağmur birden hızını arttırınca silecekleri devamlı olarak çalıştırmak istedim fakat başaramadım. Silecek kolunun tek kademesi olduğunu fark ettim. Yukarı doğru ise sadece tek çalıştırma yapıyor. Yani bıraktığında tekrar eski haline geri dönüyor. Bi petrole girdim ve 15dk. sileceğin nasıl çalıştığını aradım ve bulamadım.
    Bi arabada sileceğin devamlı çalıştırma fonksiyonun olmaması çok ilginç ve bi o kadarda saçma geldi bana. Hala bulmuş değilim.

    Bilen arkadaşlardan ve 2000-2001 model aracı olan arkadaşlardan bu konu hakkında acil yardımlarınızı bekliyorum..

    Şimdiden teşekkürler...










    Yukarıdaki mesajıma cevap verecek bi arkadaş yok mu yaaa.. Daha öncede defalarca kez sordum.. Kimse cevap vermedi.. Forumu sahiplenmeyelim arkadaşlar. Birbirimizin sorunları içinde bişeyler yapalım lütfen..





    Zahmet edip okusaniz m_kucukaksoy nikli arkadas sorunuza cevap vermis. Foruma sahip cikmak sorulara cevap vermek konusunda yorumlarinizi size iade ediyorum. Burda yazilan sorularin hicbiri cevapsiz kalmamistir. Ben ve diger Seat araclari konusunda bilgili olan arkadaslarim herkese yardimci olmaya calisiyoruz. Yazilan mesajlari okumayip suclama yapmak kolay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_kucukaksoy

    Arkadaşlar merhaba;

    2000 model ibiza/cordobası olan var mı acaba??? Eğer varsa silecek kolunun kaç kademe olduğunu öğrenebilirmiyim..

    Bende 2000 Seat ibiza 1,6 signo var. Silecek kolunda aşağı doğru tek kademe var o da fasılalı siliyor. Başka kademesi yok. Yani sürekli silme işlemi yapamıyorum. Benim arabada bi problem mi var acaba.. Ayrıca sürekli silme işlemi yapmaması biraz garip değil mi sizce??

    Lütfen yardım..


    normal konumdan aşağıda bir cıt yavaş
    normal konumdan yukarı bir cıt seri
    normal konumdan yukarı iki cıt daha seri
    normal konumdan yukarı üç cıt süper seri (bundan emin değilim ama olması lazım tam hatırlayamadım)





    Cevapların için teşekkür ederim.. Ama benimn arabada yukarı dediğiniz kadar çıt yok. sadece aşağı bir kademe fasılalı siliyor. yukarı ise yaylı yani bıraktığınızda kol geri geliyor. Başka da kademesi yok. Beneim araçta bi problem mi var acaba..

    Bu arada sizlerden çok özür diliyorum. bu cevabı görmemişim. Kusura bakmayın. Birde servisin arıza tespit için 50 tl alması normal bi durum mudur acaba..

    Herkese teşekkür ederim..




  • Servise sirf bunun icin 50 lira vermeyi reddedin ben arizami biliyorum kolda problem var deyin ariza burda ne olduguna bakin deyin parca + iscilik alirlar sadece. Neymis o oyle ariza tespiti 50lira yolacak kaz ariyorlar.

    Belki sadece tutukluk yapiyo yaglayacaklar ya da tirnagi kirilmis kolu dgistirecekler falan. Ne ariza tespitiymis o oyle sanki araba calismiyor sebebi bulunacak. Valla cok sinirlendim gidip basacam servisi:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Servise sirf bunun icin 50 lira vermeyi reddedin ben arizami biliyorum kolda problem var deyin ariza burda ne olduguna bakin deyin parca + iscilik alirlar sadece. Neymis o oyle ariza tespiti 50lira yolacak kaz ariyorlar.

    Belki sadece tutukluk yapiyo yaglayacaklar ya da tirnagi kirilmis kolu dgistirecekler falan. Ne ariza tespitiymis o oyle sanki araba calismiyor sebebi bulunacak. Valla cok sinirlendim gidip basacam servisi:)



    50 TL cevabını duyduğumda bende çok sinirlendim. Üstüne birde kolun standart olması gereken kademe yapısı nedir diye sorduğumda da cevap vermiyorlar. Nasıl bir çalışma sistemi var anlamış değilim.. Haftaya memlekete gidicem. Birde orda araştırayım bakalım. İnşallah bi çözüm yolu bulurum.

    Bu arada cevaplarınız için tekrar çok teşekkür ederim..




  • arkadaşlar 20bin bakımı için polen filtresi ve yağ hariç(polen filtrem temiz-yağı da ben kendim alacağım) özel servisten 150lira işçilik dahil fiyat aldım..yağı mobil1 5w-30 esp formula 4+1lt alacağım,tahminen 100lirayı geçecek.. servis castrol edgeye litre başı 35 çekiyor mazot filtresi,yağ filtresi,hava filtresi,tapa- contası,yağ değişim için nasıl fiyat?servis Kavacık Öz-eller..
    ikincisi de sürücü kapısının alt menteşesindeki üstte duran vida gevşemişti,bir kere daha sıktırmama rağmen..ben de konuştuğum bu servisten vidayı yeniledim ve rtüş boyasıyla siyaha boyadım.. sizde var mı böyle bişey??
  • Samet ben mobil kullanıyordum castrole döndüm görünen kısımda pek bir fark yok mobil alabilirsin..
    dediğin vida konusundada bende hiç bir problem yok şimdiye kadar gayet sağlam..
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.