Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
980
Cevap
18
Favori
174.111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    Motor yapildiktan sonra aracin hararet gormemesine dikkat et umut mumkunse sıkısık trafige girme gece yolculugu yapmani tavsiye ederim her aldigim sifir aracla ilk rodaj bakimini istanbul edirne arasi gece yolda yapmisimdir araci zorlamadan

    Onemli husus termistati iptal et ve manuel bi fan tusu yap yol boyunca motor sicakligini dusuk tut

    Motor fanı (gösterge panelinin solundaki tuş) 3 kademeli sanırım ileri geri ve orta aracın kitapçığına baktım ve hızlı yavaş diye anlatım yapılmış manuel olarak o tuşlarla çalıştıramam mı? birde ek fan da koyabilirim etkisi olacaksa eğer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icazet

    resim ve videoları bekliyoruz umut en kısa zamanda hadi hayırlısı

    bu araçları ölücülük yaparak 1500 2000 tl civarı almak isteyen çok kişi var hatta alan da var sonrada 1500 daha motor msrafı yapanda ben antalya civarında temiz olduğuna inandığım bir araç bulamadığım için bu aracı aldım ama size tavsiyem alıp kullanacaksanız ve rezil olmak istemiyorsanız 3000 3500 ü gözden çıkarın en az 1000 tl gibi rakamlara alacaksanız elektrikli bisiklet daha faydalı bir ulaşım aracı olacaktır sizin için. umarım anlatabilmişimdir.
  • saolun..
  • Arkadaşlar araç çıktı ve düğüne bis le gidip geldik 4 kişi düğüne gitmeden 100 km kadar yol yaptım ve yokuş performansını denedim Antalyanın en dik yokuşunda 3 den aşağı çekmedim devirinde çıktım sıkıntı yaşatmadı motor yeni olmasına rağmen hararet çeyreği geçmedi ertesi gün düğün vardı 170 km yolu 80 max hızla gittim ve ikinci yokuşta araç çekişi kendi kendine düştü sağa çektim rampa sonunda usta meksefe ve platini ayarladı daha sonra tekrar çıktık ve hiç sorunsuz 2 kez dinlenerek düğüne vardık dönüşde diğer arkadaşta albea vardı ne hikmetse giremediği virajlara benim araba rahat rahat girdi sanırım motor alıştıkça tadından yenmeyecek eve gelince inip arabaya dıştan baktığımda kendim bile şaşırdım araç dıştan şirin ufak içine binince hiç öyle gelmiyor rahat kullanışlı ve normal serilikte :)

    Yolda gören herkez hasta hasta bakıyor hatta polis durdurdu bu ses bu arabadan mı çıkıyor dedi

    Şuan tek sorunum şanzuman kulağının bi tarafı yalama olmuş tornacıya götüremedim daha araç kalkarken kasayı sallıyor ilk bindiğimde motor çıkıp önden kendi gidecek sandım :)

    Usb li bir teyp alarak tesisatını bağladım düğün öncesi malum yola gideceğiz içeride fazlasıyla motor sesi oluyor diye :)

    ufak tefek kendim halledebileceğim eksikleri kaldı;

    1.Cam sileceğinin pompası çalışmıyor ama basınca güç çektiğine eminim parklar açıkken kısılma oluyor.
    2.Kalorifer motoru çok basınçsız üflüyor ileri itiyorum göstergenin sol üstündeki butonu veya geri çekiyorum değişen birşey yok.
    3.Motor kulağını yaptırıp altına dış lastik benzeri bişey koydurtacağım sessiz olması için.
    4.Keyfi olarak tavan kaplaması yaptıracağım.
    4.Motor kapağının altına kaplama yaptıracağım ses azalması için.

    Birde sizlere bir sorum olacak ustaya sormayı unuttum bu hava filtresinin ne tarafı yaz ne tarafı kış için?




  • hayırlı olsun hocam allah kaza bela vermesin inşallah allah bizlerede o zevki tatmayı nasip etsin..cümlemizlee
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Arkadaşlar araç çıktı ve düğüne bis le gidip geldik 4 kişi düğüne gitmeden 100 km kadar yol yaptım ve yokuş performansını denedim Antalyanın en dik yokuşunda 3 den aşağı çekmedim devirinde çıktım sıkıntı yaşatmadı motor yeni olmasına rağmen hararet çeyreği geçmedi ertesi gün düğün vardı 170 km yolu 80 max hızla gittim ve ikinci yokuşta araç çekişi kendi kendine düştü sağa çektim rampa sonunda usta meksefe ve platini ayarladı daha sonra tekrar çıktık ve hiç sorunsuz 2 kez dinlenerek düğüne vardık dönüşde diğer arkadaşta albea vardı ne hikmetse giremediği virajlara benim araba rahat rahat girdi sanırım motor alıştıkça tadından yenmeyecek eve gelince inip arabaya dıştan baktığımda kendim bile şaşırdım araç dıştan şirin ufak içine binince hiç öyle gelmiyor rahat kullanışlı ve normal serilikte :)

    Yolda gören herkez hasta hasta bakıyor hatta polis durdurdu bu ses bu arabadan mı çıkıyor dedi

    Şuan tek sorunum şanzuman kulağının bi tarafı yalama olmuş tornacıya götüremedim daha araç kalkarken kasayı sallıyor ilk bindiğimde motor çıkıp önden kendi gidecek sandım :)

    Usb li bir teyp alarak tesisatını bağladım düğün öncesi malum yola gideceğiz içeride fazlasıyla motor sesi oluyor diye :)

    ufak tefek kendim halledebileceğim eksikleri kaldı;

    1.Cam sileceğinin pompası çalışmıyor ama basınca güç çektiğine eminim parklar açıkken kısılma oluyor.
    2.Kalorifer motoru çok basınçsız üflüyor ileri itiyorum göstergenin sol üstündeki butonu veya geri çekiyorum değişen birşey yok.
    3.Motor kulağını yaptırıp altına dış lastik benzeri bişey koydurtacağım sessiz olması için.
    4.Keyfi olarak tavan kaplaması yaptıracağım.
    4.Motor kapağının altına kaplama yaptıracağım ses azalması için.

    Birde sizlere bir sorum olacak ustaya sormayı unuttum bu hava filtresinin ne tarafı yaz ne tarafı kış için?


    Motor kabinine açılan kısmı kışlık kısmı yani kol tam tersi aracın soluna doğru yatık oldumu kışlık konumda olmuş oluyor. Fakat ben yaz kış hep kışlık konumda kullanıyorum. Bu arada termostat iptalinden bahsetmiş Cem, ne gibi bir sakıncası oluyor ki termostat olmasının benimkininde termostatı iptal etmişler ama motorun ideal sıcaklıkta çalışması için tekrardan takmayı düşünüyordum ben. Özellikle düz yolda araç zorlanmıyor ise yaklaşık 7-8km de çeyreğe geliyor. Bu arada gösterge normal şartlarda benim hep ilk çeyreğin üzerinde, yokuşta sıkıştırırsam yarıya doğru kalkıyor ama tam yarım olmuyor. Nedir bu araçlarda olması gereken, tam yarıdayken su kaynatma noktasında mı oluyor acaba tam anlayamadım ben.

    Bu arada kazasız belsız binmen dileğiyle.
    Yakıt tüketiminide paylaşırsan arada sevinirim. Benim ufaklık ilk bin km devirdi, bakalım bi izmir-istanbul yapıcam yakın zamanda. Nasıl olucak yolculuk merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okantaysi

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Arkadaşlar araç çıktı ve düğüne bis le gidip geldik 4 kişi düğüne gitmeden 100 km kadar yol yaptım ve yokuş performansını denedim Antalyanın en dik yokuşunda 3 den aşağı çekmedim devirinde çıktım sıkıntı yaşatmadı motor yeni olmasına rağmen hararet çeyreği geçmedi ertesi gün düğün vardı 170 km yolu 80 max hızla gittim ve ikinci yokuşta araç çekişi kendi kendine düştü sağa çektim rampa sonunda usta meksefe ve platini ayarladı daha sonra tekrar çıktık ve hiç sorunsuz 2 kez dinlenerek düğüne vardık dönüşde diğer arkadaşta albea vardı ne hikmetse giremediği virajlara benim araba rahat rahat girdi sanırım motor alıştıkça tadından yenmeyecek eve gelince inip arabaya dıştan baktığımda kendim bile şaşırdım araç dıştan şirin ufak içine binince hiç öyle gelmiyor rahat kullanışlı ve normal serilikte :)

    Yolda gören herkez hasta hasta bakıyor hatta polis durdurdu bu ses bu arabadan mı çıkıyor dedi

    Şuan tek sorunum şanzuman kulağının bi tarafı yalama olmuş tornacıya götüremedim daha araç kalkarken kasayı sallıyor ilk bindiğimde motor çıkıp önden kendi gidecek sandım :)

    Usb li bir teyp alarak tesisatını bağladım düğün öncesi malum yola gideceğiz içeride fazlasıyla motor sesi oluyor diye :)

    ufak tefek kendim halledebileceğim eksikleri kaldı;

    1.Cam sileceğinin pompası çalışmıyor ama basınca güç çektiğine eminim parklar açıkken kısılma oluyor.
    2.Kalorifer motoru çok basınçsız üflüyor ileri itiyorum göstergenin sol üstündeki butonu veya geri çekiyorum değişen birşey yok.
    3.Motor kulağını yaptırıp altına dış lastik benzeri bişey koydurtacağım sessiz olması için.
    4.Keyfi olarak tavan kaplaması yaptıracağım.
    4.Motor kapağının altına kaplama yaptıracağım ses azalması için.

    Birde sizlere bir sorum olacak ustaya sormayı unuttum bu hava filtresinin ne tarafı yaz ne tarafı kış için?


    Motor kabinine açılan kısmı kışlık kısmı yani kol tam tersi aracın soluna doğru yatık oldumu kışlık konumda olmuş oluyor. Fakat ben yaz kış hep kışlık konumda kullanıyorum. Bu arada termostat iptalinden bahsetmiş Cem, ne gibi bir sakıncası oluyor ki termostat olmasının benimkininde termostatı iptal etmişler ama motorun ideal sıcaklıkta çalışması için tekrardan takmayı düşünüyordum ben. Özellikle düz yolda araç zorlanmıyor ise yaklaşık 7-8km de çeyreğe geliyor. Bu arada gösterge normal şartlarda benim hep ilk çeyreğin üzerinde, yokuşta sıkıştırırsam yarıya doğru kalkıyor ama tam yarım olmuyor. Nedir bu araçlarda olması gereken, tam yarıdayken su kaynatma noktasında mı oluyor acaba tam anlayamadım ben.

    Bu arada kazasız belsız binmen dileğiyle.
    Yakıt tüketiminide paylaşırsan arada sevinirim. Benim ufaklık ilk bin km devirdi, bakalım bi izmir-istanbul yapıcam yakın zamanda. Nasıl olucak yolculuk merak ediyorum.

    Motor kısmına açılan kısım kışlıksa eğer diğer kısım da aracın önüne kadar gidiyor sanırım ve benim araçta kışlık konumda ayarlı idi bugün filtreyi temizleyip geri takacağım

    termostat çalışıyor ve ustaya sorduğumdada iptal etmene gerek yok dedi bi bildiği olduğunu sanıyorum fakat bi sorum olacak aracı durdurduğumda farkettim fan motor kadar ses çıkartıyor sizdede böylemi? iniş yapan helikopter gibi resmen :)

    göstergeye gelirsek ben dün gece çalıştırdığımda gösterge eksi de çalıştı 10 km kadar bi yol gittim gelirken çeyreğe hafif yaklaşmıştı gündüz çalıştırdığımda sıfırdan başlıyor ve motor ısınınca çeyreğe geliyor rampa çıkarken yarıda idi rampa sonu çektim sağa suyun sıcaklığına baktım kapağı açıp öyle ağım şahım bi sıcaklık yoktu elimle rahatlıkla baktım

    en komik olayıda ilk gece yağını kontrol ederken yaşadım çubuğa bakıyorum yağ yok sonra ışığın altında bakınca parıltıdan kafam dank etti yeni yağ şeffaf görünüyo alışmışız hep simsiyah yağlara bi an yağsız mı bindim dedim :D




  • Arkadaşlar bu arada benim araca folyo kaplama uygulamayı düşündüm fakat orjinalliği de kaybolsun istemiyorum araç kısım kısım nokta kadar boya atmış rötuş yapsam üzerindeki boya güneş yediğinden rötuş belli olur gibi geliyor pasta cila atmaya kalksam boya kalkar mı acaba? bugün bant yapıştırdım sol kapının kolunu tuttuturken boya kağıt gibi kalktı bantı söküyorken...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Arkadaşlar bu arada benim araca folyo kaplama uygulamayı düşündüm fakat orjinalliği de kaybolsun istemiyorum araç kısım kısım nokta kadar boya atmış rötuş yapsam üzerindeki boya güneş yediğinden rötuş belli olur gibi geliyor pasta cila atmaya kalksam boya kalkar mı acaba? bugün bant yapıştırdım sol kapının kolunu tuttuturken boya kağıt gibi kalktı bantı söküyorken...



    Bence aracı boyatmanın vakti gelmiş, o kadar kurumuş ki artık kendisi dökülüyor. Folyo yaptırmaya kalksanız sökerken komple soyarsınız zaten


    İmkanınız varsa aracı sacına kadar kazıyın, tercihen metalik renge boyatın.

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

     126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça#

    Yalıtım için:
    http://www.ziebart.com.tr/ic647/ses-yalitim-sistemi.htm

    Folyo için:
    http://www.ziebart.com.tr/ic749/ziebart-folyo-kaplama.htm

    Orjinal diyorsan:
    http://www.ziebart.com.tr/ic655/boya-parlatma-ve-ultra-koruma-sistemi--.htm

    Bilgiler için ikinize de teşekkürler Okan ve Umut




  • Otomobilimin Rengini Değiştirmem Yasal mıdır?

    Mevcut trafik yönetmelikleri gereğince, aracınıza uygulanacak kaplama, orijinal boyasının renginden farklılık gösteriyorsa, yeni rengin araç ruhsatına işletmeniz gerekmektedir.

    Yani şimdi mavi kaplama yapsam işletme derdi yok öylemi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Otomobilimin Rengini Değiştirmem Yasal mıdır?

    Mevcut trafik yönetmelikleri gereğince, aracınıza uygulanacak kaplama, orijinal boyasının renginden farklılık gösteriyorsa, yeni rengin araç ruhsatına işletmeniz gerekmektedir.

    Yani şimdi mavi kaplama yapsam işletme derdi yok öylemi?



    Eğer ruhsatta açık-koyu-deniz mavisi gibi ton farklılıkları yazmıyorsa neden olsun
  • Umut fan motoru benimde aynı çalışıyor, ekstra bir rulman ve mekanik ses olmamasına rağmen yarattığı rüzgarın sesi bile yeterince gürültülü. Aynı zamanda çok elektrik çekiyor, devreye girdiğinde alternatöre öyle bir yük bindiriyorki aracın rolentide çalışması değişiyor. Sanıyorum ki normal ama. Fukaranın araç giderken hava alma gibi bir lüksü olmadığı tek başına soğutma işini üstleniyor. Bu arada ben sana yanlış yazmışım daha önce, hava emişini ben hep yazlık konumda kullanıyorum, ne kadar soğuk hava o kadar yüksek performans. Zaten manifoltun altında ısıtma sistemi var su geçiyor, araç ısındıktan sonra her şartta benzini buharlaştırabilir diye düşünüyorum.

    Anladığım kadarıyla bu araca binmeyi düşünüyorsun o nedenle sana ateşlemeni elektronik yapmanı tavsiye ediyorum. Tam elektronik kit pahalı gelirse eğer yarı elektronik bile aşırı başarılı. Aracının değiştiğini hemen kendin bile farkedersin. Söylendiği kadarıyla Mako' nun hazır modülleri varmış bir araştır derim yada elektronikten anlıyorsan 2 transistör ile kendinde çok kolay bi şekilde yapabilirsin. Buji aralıkları normalde 0.65mm oluyordu hatırladığım kadarıyla bunlarıda 1mm olucak şekilde tekrar ayarlarsın hem yakıtın düşer hemde performansın artar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okantaysi

    Umut fan motoru benimde aynı çalışıyor, ekstra bir rulman ve mekanik ses olmamasına rağmen yarattığı rüzgarın sesi bile yeterince gürültülü. Aynı zamanda çok elektrik çekiyor, devreye girdiğinde alternatöre öyle bir yük bindiriyorki aracın rolentide çalışması değişiyor. Sanıyorum ki normal ama. Fukaranın araç giderken hava alma gibi bir lüksü olmadığı tek başına soğutma işini üstleniyor. Bu arada ben sana yanlış yazmışım daha önce, hava emişini ben hep yazlık konumda kullanıyorum, ne kadar soğuk hava o kadar yüksek performans. Zaten manifoltun altında ısıtma sistemi var su geçiyor, araç ısındıktan sonra her şartta benzini buharlaştırabilir diye düşünüyorum.

    Anladığım kadarıyla bu araca binmeyi düşünüyorsun o nedenle sana ateşlemeni elektronik yapmanı tavsiye ediyorum. Tam elektronik kit pahalı gelirse eğer yarı elektronik bile aşırı başarılı. Aracının değiştiğini hemen kendin bile farkedersin. Söylendiği kadarıyla Mako' nun hazır modülleri varmış bir araştır derim yada elektronikten anlıyorsan 2 transistör ile kendinde çok kolay bi şekilde yapabilirsin. Buji aralıkları normalde 0.65mm oluyordu hatırladığım kadarıyla bunlarıda 1mm olucak şekilde tekrar ayarlarsın hem yakıtın düşer hemde performansın artar.

    Aslında fan olayını komple öne alsak tadından yenmez bugün kaloriferi komple temizledim bakımını yaptım içerisindeki su sap sarı olmuş ve kum aktı taşla birlikte içinden resmen ateşleme olayı hakkında bir bilgim yok sanayide ise yakaladıklarına geçirdikleri için kimseye bişey bile sorasım gelmiyor bi elektrik sisteminin bakımına bile bir dünya para istiyorlar tanıdık olmadan zor biraz...

    Şuan için ilk yaptıracağım sorunu şanzumanın yalama olan kulağı çünkü araç şuan 2 den 3 e geçmiyor 4-3 yapıyorum vede kalkışda vs kasayı çok sallıyor şu şirin arabaya az ses çıkaran bi motor yapamamışlar millet v6 motor geçiyo sanıyo resmen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    Otomobilimin Rengini Değiştirmem Yasal mıdır?

    Mevcut trafik yönetmelikleri gereğince, aracınıza uygulanacak kaplama, orijinal boyasının renginden farklılık gösteriyorsa, yeni rengin araç ruhsatına işletmeniz gerekmektedir.

    Yani şimdi mavi kaplama yapsam işletme derdi yok öylemi?



    Eğer ruhsatta açık-koyu-deniz mavisi gibi ton farklılıkları yazmıyorsa neden olsun


    Yok yazmıyor muayene sonrası karbon mavi yaptırasım var ama orjinalliğinide bozmak istemiyorum pek




  • konu neden cosladı acababilmiyorum ama ben arabaya iyice alıştım :)

    kalorifer borularını tesisatını motorunu komple elden geçirdim... km telinin dış hortumu aracın alt kısmından çıkmış ama birtürlü takamadım hem el çok zor giriyor hemde dıştaki somun diş sıyırmış oturmuyor karşıya...

    bu arada komik bir olay geçti başımdan :) merkeze giderken şanzumanın vitese bağlandığı pim yolda düştü hemde tam yokuş önünde araba 3 viteste kaldı vites boşa düştü hemen çektim sağa ve eğilip altına baktım tam aklıma gelen parça düşmüş :) sonrası bütün yolu ara sokaklardan gittim 40 km kadar tek vites ile sanayiye ulaştım tam servise girdim ve motoru açtım ki egzostan alevler çıkıyor birde baktık benzin hortumu karbüratörden çıkmış ve egzosun üstüne akmış yol boyunca benzin usta iyi gene patlamamışsın yolda dedi bu arabadan önce geçtim yağ eklemeyi su eklememiş insanım arabaya ömrüm boyunca şimdi prof oldum markete bile gitcek olsam suyunu yağını lastiklerini hortumlarını teker teker kontrol ediyorum :) ha birde şanzumanın kulağı yalamaymış ve vida düşmüş tornacıya 100 - 150 bayılıcaz Allah kimseyi sanayiye düşürmesin ya iliğim kurudu masraf masraf şimdi anlıyorum insanların araçlarına neden 4 - 5 bin tl istediğini zaten 2 bine aldığınızdada yine size 6 bine mal oluyor en iyisimi az temizini almak 5-6 bine oda tercih meselesi o fiyatlara başka araçlar da alınabilir ama bu araç cidden hastalık haline geliyor kırmızı ışıklarda durduğunda herkez laf atıyo yoldan geçerken kızlar gülüyo bide benim gibi şanzuman kulağı olmadan yolculuk yapıyorsanız bu v6 sesi nerden geliyor diye sağına soluna bakıyorlar ama kimse sizden şüphelenmiyor polis bile ses var diye bana bakmayıp başka aracı durdurdu slx den geldiğini düşünerek




  • Birde sizlerden lastik konusunda yardım isteyeceğim geçen yolda giderken lastik patladı değiştirdim istetmeyle lastikçiye gittim adam bi çevirdi lastiğin içindeki teller görünüyo malum önümüz kış araç bu haliyle en ufak suyun üstünde yan yan gidiyo bana sava lastikten buldum x bi internet sitesinde fiyat karşılaştırmada 40 tl yazıyor kendi sitesine bakıyorum 65 tl 40 tl olsa yine razıyım ama bu kadar pahalı ise çıkma lastik fln bakıcam artık sizce ne yapmalıyım? ucuz lastik önerisi olan varmı?
  • Elektronik bilgim var fakat dediğinden hiçbirşey anlamadım desem elektronik ateşleme nereye uygulanır neden uygulanır amacı nedir bunları yazabilirsen sevinirim
  • bir ilan buldum elektronik ateşleme ile ilgili ve açıklamasını sizlerle paylaşıyorum... tek anlamadığım bu devrenin aracın hangi parçasına uygulandığı? platin kısmına mı uygulanacak?

    Sn Araç Sahipleri,
    Aracınız platinli araç ise aracınızı çok cuzi bir ödeme ile elektronik ateşlemeye dönüştürebilirsiniz.Bu cihaz uzun yıllar Türkiye genelinde satılmış ve TSE tarafından test edilerek güvenliği test edilerek platinli araçlarda hem yakıt tasarrufu sağlamış ve özellikle kış aylarındaki sabah aracın geç çalışması önlenerek araç elektronik ateşlemeye dönüştürülmüştür.

    Matron Elektronik Ateşleme Cihazı 1992 modelin altındaki (Citroen,Chevrolet,Ford,Lada,Vosvos,Tofas,Renault,bis )ve benzeri tüm platinli araçlara takılabilmektedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UmutCetin

    konu neden cosladı acababilmiyorum ama ben arabaya iyice alıştım :)

    kalorifer borularını tesisatını motorunu komple elden geçirdim... km telinin dış hortumu aracın alt kısmından çıkmış ama birtürlü takamadım hem el çok zor giriyor hemde dıştaki somun diş sıyırmış oturmuyor karşıya...

    bu arada komik bir olay geçti başımdan :) merkeze giderken şanzumanın vitese bağlandığı pim yolda düştü hemde tam yokuş önünde araba 3 viteste kaldı vites boşa düştü hemen çektim sağa ve eğilip altına baktım tam aklıma gelen parça düşmüş :) sonrası bütün yolu ara sokaklardan gittim 40 km kadar tek vites ile sanayiye ulaştım tam servise girdim ve motoru açtım ki egzostan alevler çıkıyor birde baktık benzin hortumu karbüratörden çıkmış ve egzosun üstüne akmış yol boyunca benzin usta iyi gene patlamamışsın yolda dedi bu arabadan önce geçtim yağ eklemeyi su eklememiş insanım arabaya ömrüm boyunca şimdi prof oldum markete bile gitcek olsam suyunu yağını lastiklerini hortumlarını teker teker kontrol ediyorum :) ha birde şanzumanın kulağı yalamaymış ve vida düşmüş tornacıya 100 - 150 bayılıcaz Allah kimseyi sanayiye düşürmesin ya iliğim kurudu masraf masraf şimdi anlıyorum insanların araçlarına neden 4 - 5 bin tl istediğini zaten 2 bine aldığınızdada yine size 6 bine mal oluyor en iyisimi az temizini almak 5-6 bine oda tercih meselesi o fiyatlara başka araçlar da alınabilir ama bu araç cidden hastalık haline geliyor kırmızı ışıklarda durduğunda herkez laf atıyo yoldan geçerken kızlar gülüyo bide benim gibi şanzuman kulağı olmadan yolculuk yapıyorsanız bu v6 sesi nerden geliyor diye sağına soluna bakıyorlar ama kimse sizden şüphelenmiyor polis bile ses var diye bana bakmayıp başka aracı durdurdu slx den geldiğini düşünerek



    Abi ben üniversiteye başladığım için çok aktif olamıyorum, yazabildiğim ve bakabildiğim kadar yorum yapmaya çalışacağım yine de Ufak tefek parçaların yarattığı büyük problemler konusu bilinen bir şey ama her gün her gün olması acayip can sıkıcı Yoldaki ilgi alaka bunu karşılamaya yetiyorsa ne güzel Bu arada sesi çok merak ettim, güzelse dursun derim ama Doğan'lara ceza verdirmeden

    He bir de kalorifer çok etkili değil demiştiniz, onu naptınız?






  • http://www.pirelliotolastik.com/?urun-1028-HANKOOK-135-70-13-HANKOOK-K715.html

    İlk mesajda verdiğim link, eğer satmayı düşünmüyorsanız ve uzun yola vs. gidiyorsanız tavsiye ederim
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.