Şimdi Ara

TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.178
Cevap
4
Favori
253.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BX4TC


    quote:

    Orjinalden alıntı: OzzY™

    anlamadığım bişey var

    neden kısa farların ayarsız olması hafif kusurken uzunlar ağır kusur.

    nasıl oluyorda sırf muayene için(ağzım yandı önceden) bir gün önce gidip yetkili serviste makina ile far ayarı yaptırıyorum ertesi gün kısa farlar ayarsız çıkıyo (hadi diyelimki serviste düzgün ayarlamadılar) nasıl oluyorda uzun ve kısalar tek yerden ayarlanan bir farda sadece kısalar ayarsız çıkıyo ???

    ondan sonra kanundu resmi kusurdu güler geçerim...

    Uzunlar karşıdakini rahatsız ettiği için ağır kusur olsa gerek.

    Far tek olabilir ama içinde tahminimce iki adet ampul vardır. Ayar bozuluyorsa ayar vidalarında da sorun olabilir. Daha önceki mesajlardan birinde de vardı. Yükseklik ayarı sıfırlanmadan ayarlanınca da hatalı çıkabiliyor.

    Teknik konuda bu noktalara dikkat çekebilirim. Dha ayrıntılı cevabı uzman arkadaşlar verecektir.



    zaten karşıdan gelen biri olduğunda veya önümde biri olduğunda uzunları kullanmam ben yoksa uzunlar her halukarda göz alır zaten. esas önemli olan kısaların ayarıdır bence sürekli açık sonuçta.


    far tek değil çift ama ayar vidası tek(araba cmax)

    kısalarda ayarsız olduğunda acayip göz almakta. bu işten sonra madem bozuk yaptırayım diye biyere gittim adam epey kaldırmış içerdeki yükseklik ayarını 2ye getirince normal oldu 0dayken uzunlardan beter durumdaydı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    Bir de geçen gün Avrupa'da yaşamış bir yakınımla konuştum.Avrupa'da neredeyse bütün yetkili servislerin muayeneyi verme yetkisi varmış.Yani aracınızı götürdüğünüz servis bütün kontrollerini yaptıktan sonra muayenenizi verebiliyormuş.Zaman zaman devlet yetkilileri servisten çıkan aracı alıp kendi kriterlerine göre kontrol ediyor ve haksız yere onaylandığını görürse büyük cezalar veriyor hatta servisi kapatıyormuş.

    Avrupa'nın gerekli gereksiz bir çok kanununu alırken neden böyle işe yarar bir sistemi almıyoruz.Neden hep ihale ile bu işler yine tek el olan bir özel kuruma aktarılıyorDevlet neden hep rant peşinde.Kara yollarının tek el olarak muayene yapması kadar özele de verilmesine karşıyım.

    Mantıken aracınızı markasına göre götürdüğünüz servis aracınızı daha iyi tanıdığı için daha sağlıklı bir kontrol yapacak ve eksiklerini tamamlayacaktır.Şehirlerde yüzlerce servis bulunduğundan sıra bekleme eziyeti olmayacak ve yeni yerler açmaya gerek kalmayacaktır,araçta bir kusur varsa git bunu yaptır gel denmeyecek,direkt serviste müdahele edilecektir ve aracı,takipçi gibi insanlar ortadan kalkacaktır.

    Kolay ve işlerliği kanıtlanmış böyle sistemler varken biz neden bunları ülkemize getirmeyiz?

    sistem güzel ama yine problem olucaktır. çünkü enazından benim izmirde gittiğim servisler fazla yoğun örneğin otokoçta ufak bir iş için bile saatlerce beklemek gerekiyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    Bir de geçen gün Avrupa'da yaşamış bir yakınımla konuştum.Avrupa'da neredeyse bütün yetkili servislerin muayeneyi verme yetkisi varmış.Yani aracınızı götürdüğünüz servis bütün kontrollerini yaptıktan sonra muayenenizi verebiliyormuş.Zaman zaman devlet yetkilileri servisten çıkan aracı alıp kendi kriterlerine göre kontrol ediyor ve haksız yere onaylandığını görürse büyük cezalar veriyor hatta servisi kapatıyormuş.

    Avrupa'nın gerekli gereksiz bir çok kanununu alırken neden böyle işe yarar bir sistemi almıyoruz.Neden hep ihale ile bu işler yine tek el olan bir özel kuruma aktarılıyorDevlet neden hep rant peşinde.Kara yollarının tek el olarak muayene yapması kadar özele de verilmesine karşıyım.

    Mantıken aracınızı markasına göre götürdüğünüz servis aracınızı daha iyi tanıdığı için daha sağlıklı bir kontrol yapacak ve eksiklerini tamamlayacaktır.Şehirlerde yüzlerce servis bulunduğundan sıra bekleme eziyeti olmayacak ve yeni yerler açmaya gerek kalmayacaktır,araçta bir kusur varsa git bunu yaptır gel denmeyecek,direkt serviste müdahele edilecektir ve aracı,takipçi gibi insanlar ortadan kalkacaktır.

    Kolay ve işlerliği kanıtlanmış böyle sistemler varken biz neden bunları ülkemize getirmeyiz?

    Emisyon ölçümündeki gibi her yer yapabilse bence de iyi olur. Her şeye rağmen herkes işini düzgün yaptıktan sonra bu tip ayrıntılar önemsizdir. Tek sorun istasyon önünde uzun kuyrukların oluşma ihtimalidir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: scelikkaleli

    Öncelikle bu konuyu açan arkadaşımıza teşekkür etmek isterim.Yazışmalarından anladığım kadarı ile TÜV görevlisi arkadaşımız Sn. A.M.U bizleri bilgilendirmekte kendisine de teşekkür ediyorum.1999 model 1977 model iki araç sahibiyim.Önemli olan 1977 model aracım.Bu aracım 1977 model Murat 131, ede yadigarı diyebilirim.31 yıllık ilk sahibinden 3 yıl yalvarma neticesinde aldım.Araç yıllardır kapalı garajında durmakta idi.74000 orjinal km sinde.SAdece dıştan boyattım.Biz orjinali sevenlerde bir hastalık vardır içini boyatmayı sevmeyi, tabi herkesin kendi takdiridir.Aracıın her şeyi orjinal amortisör lerinin üzerindeki civatalarda bile FA ( Fiat automobilia) amblemleri mevcut.Alımı ile birlikte bana yaklaşık 8500 YTL gibi bir rakama mal oldu.Motoru oldukça iyi durumda ve hiç açılmamış.Altı çok iyi durumda idi hiç işlem yapılmamıştıve çürüksüzdü.Ben de koruma amaçlı birinci kalite meges ile alt kaplaması yaptım.Bütün işlerleri de zaten hobim olduğu için fotoğrafladım.Oldukça uzun yol yapmaktayım.vs vs anlatmaya devam edersek uzun üsürer ben bıkmam da belki sizler bıkarsınız.Aracmının fotolarını cevabıma ekliyorum.Aracımın üzerinde amrotisötlü(körüklü) amerikan tip orjinal fiat 131 serisinin tamponları mevcut.Bunları ben taktım.Bulması oldukça zor oldu.Bunlar bir engel teşkil eder mi, serinin bu tamponları orjinal ekipmanıdır.Zaten altlarında 131 yazıyor.Bunu öğrenmek istiyorum.Diğer her şey sıfır.

     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde



    Kuş serisine jant, ses sistemi, 3-5 aksesuar ekleyip araba yaptım diyen apaçilere kapak olsun. Tebrik ederim çok güzel bir iş çıkarmışsınız. Yılda 2 kere düzenlenen amerikan/klasik oto şenliğine istanbuldaysanız yada yakındaysanız gelin, 1-2 tane daha sizin araçtan var. Birde bişey sorucam; aracın kitapçığı hala duruyor mu?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Szopen


    quote:

    Orjinalden alıntı: scelikkaleli

    Öncelikle bu konuyu açan arkadaşımıza teşekkür etmek isterim.Yazışmalarından anladığım kadarı ile TÜV görevlisi arkadaşımız Sn. A.M.U bizleri bilgilendirmekte kendisine de teşekkür ediyorum.1999 model 1977 model iki araç sahibiyim.Önemli olan 1977 model aracım.Bu aracım 1977 model Murat 131, ede yadigarı diyebilirim.31 yıllık ilk sahibinden 3 yıl yalvarma neticesinde aldım.Araç yıllardır kapalı garajında durmakta idi.74000 orjinal km sinde.SAdece dıştan boyattım.Biz orjinali sevenlerde bir hastalık vardır içini boyatmayı sevmeyi, tabi herkesin kendi takdiridir.Aracıın her şeyi orjinal amortisör lerinin üzerindeki civatalarda bile FA ( Fiat automobilia) amblemleri mevcut.Alımı ile birlikte bana yaklaşık 8500 YTL gibi bir rakama mal oldu.Motoru oldukça iyi durumda ve hiç açılmamış.Altı çok iyi durumda idi hiç işlem yapılmamıştıve çürüksüzdü.Ben de koruma amaçlı birinci kalite meges ile alt kaplaması yaptım.Bütün işlerleri de zaten hobim olduğu için fotoğrafladım.Oldukça uzun yol yapmaktayım.vs vs anlatmaya devam edersek uzun üsürer ben bıkmam da belki sizler bıkarsınız.Aracmının fotolarını cevabıma ekliyorum.Aracımın üzerinde amrotisötlü(körüklü) amerikan tip orjinal fiat 131 serisinin tamponları mevcut.Bunları ben taktım.Bulması oldukça zor oldu.Bunlar bir engel teşkil eder mi, serinin bu tamponları orjinal ekipmanıdır.Zaten altlarında 131 yazıyor.Bunu öğrenmek istiyorum.Diğer her şey sıfır.

     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde



    Kuş serisine jant, ses sistemi, 3-5 aksesuar ekleyip araba yaptım diyen apaçilere kapak olsun. Tebrik ederim çok güzel bir iş çıkarmışsınız. Yılda 2 kere düzenlenen amerikan/klasik oto şenliğine istanbuldaysanız yada yakındaysanız gelin, 1-2 tane daha sizin araçtan var. Birde bişey sorucam; aracın kitapçığı hala duruyor mu?

    Bu işe gönül vermiş arkadaşlar bulabilir. Aslında fotokopi de olsa tedarik etmek isterim ama Renault 12 arşivi araştırdığım için param bitti. Yoksa Hacı Murat ve Anadol hakkında pek çok kaynak çıkaracaktım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Haksin

    Bir de geçen gün Avrupa'da yaşamış bir yakınımla konuştum.Avrupa'da neredeyse bütün yetkili servislerin muayeneyi verme yetkisi varmış.Yani aracınızı götürdüğünüz servis bütün kontrollerini yaptıktan sonra muayenenizi verebiliyormuş.Zaman zaman devlet yetkilileri servisten çıkan aracı alıp kendi kriterlerine göre kontrol ediyor ve haksız yere onaylandığını görürse büyük cezalar veriyor hatta servisi kapatıyormuş.

    Avrupa'nın gerekli gereksiz bir çok kanununu alırken neden böyle işe yarar bir sistemi almıyoruz.Neden hep ihale ile bu işler yine tek el olan bir özel kuruma aktarılıyorDevlet neden hep rant peşinde.Kara yollarının tek el olarak muayene yapması kadar özele de verilmesine karşıyım.

    Mantıken aracınızı markasına göre götürdüğünüz servis aracınızı daha iyi tanıdığı için daha sağlıklı bir kontrol yapacak ve eksiklerini tamamlayacaktır.Şehirlerde yüzlerce servis bulunduğundan sıra bekleme eziyeti olmayacak ve yeni yerler açmaya gerek kalmayacaktır,araçta bir kusur varsa git bunu yaptır gel denmeyecek,direkt serviste müdahele edilecektir ve aracı,takipçi gibi insanlar ortadan kalkacaktır.

    Kolay ve işlerliği kanıtlanmış böyle sistemler varken biz neden bunları ülkemize getirmeyiz?


    Dediğin sistem yanlış hatırlamıyorsam Hollanda,Belçika da filan uygulanıyor.
    Servisler ? Türkiye de servislerle sorunu olmayan,ciddi güven sorunu duyulan,garanti biter bitmez uzaklaşılan yerleden bahsediyoruz değil mi ? ( istisnalar kaideyi bozmaz)
    Sen bu sistemin Türkiye de işleyeceğine emin misin ?
    Egzos muayenesinin nasıl yapıldığını görmedin sanırım servislerde. Onlarda sözüm ona denetleniyor.Kapatılan bir servis söyle.Ciddi uyarı alana da razıyım.
    Ayrıca ihaleye çıkılmış en yüksek teklifi veren almış,ayrıca muayene geçikme ücretinin tamamını ve yanılmıyorsan normal muayene ücretininde %30 ila % 50 sini devlet almaya devam edecek.Bedevadan yaptırdığı istasyonlarda cabası.Bence ihaleyi devlet güzel yaptı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tenekekutu -- 12 Ekim 2008; 20:24:18 >




  • Arkadaşlar bu trafik setinin içinde neler olmalı. Ben trafik seti alacaktım ama orada bazen bu set olmaz deyip kendileri set satıyorlarmıs.Doğru mu acaba? Seti almalı mıyım sizce?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Szopen


    quote:

    Orjinalden alıntı: scelikkaleli

    Öncelikle bu konuyu açan arkadaşımıza teşekkür etmek isterim.Yazışmalarından anladığım kadarı ile TÜV görevlisi arkadaşımız Sn. A.M.U bizleri bilgilendirmekte kendisine de teşekkür ediyorum.1999 model 1977 model iki araç sahibiyim.Önemli olan 1977 model aracım.Bu aracım 1977 model Murat 131, ede yadigarı diyebilirim.31 yıllık ilk sahibinden 3 yıl yalvarma neticesinde aldım.Araç yıllardır kapalı garajında durmakta idi.74000 orjinal km sinde.SAdece dıştan boyattım.Biz orjinali sevenlerde bir hastalık vardır içini boyatmayı sevmeyi, tabi herkesin kendi takdiridir.Aracıın her şeyi orjinal amortisör lerinin üzerindeki civatalarda bile FA ( Fiat automobilia) amblemleri mevcut.Alımı ile birlikte bana yaklaşık 8500 YTL gibi bir rakama mal oldu.Motoru oldukça iyi durumda ve hiç açılmamış.Altı çok iyi durumda idi hiç işlem yapılmamıştıve çürüksüzdü.Ben de koruma amaçlı birinci kalite meges ile alt kaplaması yaptım.Bütün işlerleri de zaten hobim olduğu için fotoğrafladım.Oldukça uzun yol yapmaktayım.vs vs anlatmaya devam edersek uzun üsürer ben bıkmam da belki sizler bıkarsınız.Aracmının fotolarını cevabıma ekliyorum.Aracımın üzerinde amrotisötlü(körüklü) amerikan tip orjinal fiat 131 serisinin tamponları mevcut.Bunları ben taktım.Bulması oldukça zor oldu.Bunlar bir engel teşkil eder mi, serinin bu tamponları orjinal ekipmanıdır.Zaten altlarında 131 yazıyor.Bunu öğrenmek istiyorum.Diğer her şey sıfır.

     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde



    Kuş serisine jant, ses sistemi, 3-5 aksesuar ekleyip araba yaptım diyen apaçilere kapak olsun. Tebrik ederim çok güzel bir iş çıkarmışsınız. Yılda 2 kere düzenlenen amerikan/klasik oto şenliğine istanbuldaysanız yada yakındaysanız gelin, 1-2 tane daha sizin araçtan var. Birde bişey sorucam; aracın kitapçığı hala duruyor mu?



    Çok teşekkür ederim benim ki bir hastalık.Evet aracın kullanım kitapçığı hala duruyor.Gemlik teyim arasıra ist a 131 imle geliyorum scelikkaleli@msn.com dan ulaşabilirsiniz bana




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mylife84

    Arkadaşlar bu trafik setinin içinde neler olmalı. Ben trafik seti alacaktım ama orada bazen bu set olmaz deyip kendileri set satıyorlarmıs.Doğru mu acaba? Seti almalı mıyım sizce?


    Kendileri birşey satmıyorlar. Üçgen Reflektör ( 2 adet ), İlkYardım Çantası ve Yangın Söndürücünü ( otomobilin ki 1 kg ) al git. Kolay gelsin.
  • Sayın A.M.U. ne zamandır aklımda olan bir soru var,acaba belediyeye ait araçlarla,kamuya ait araçları muayene ediyormusunuz,bir çoğu hurda halde vatandaş ecel teri döküyor,kamu kurum arabaları nasıl ortalarda geziniyor?
  • Sayın A.M.U. ne zamandır aklımda olan bir soru var,acaba belediyeye ait araçlarla,kamuya ait araçları muayene ediyormusunuz,bir çoğu hurda halde vatandaş ecel teri döküyor,kamu kurum arabaları nasıl ortalarda geziniyor?


    Bütün araçlar aynı şartlarda muayene ediliyor, herhangi bir ayrım yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İA -- 29 Ekim 2008; 11:28:15 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: İA

    Sayın A.M.U. ne zamandır aklımda olan bir soru var,acaba belediyeye ait araçlarla,kamuya ait araçları muayene ediyormusunuz,bir çoğu hurda halde vatandaş ecel teri döküyor,kamu kurum arabaları nasıl ortalarda geziniyor?


    Bütün araçlar aynı şartlarda muayene ediliyor, herhangi bir ayrım yok.

    ozaman ankarada özelleşme sonucu i. melih gökçek ne yapacak merak ediyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: İA

    Sayın A.M.U. ne zamandır aklımda olan bir soru var,acaba belediyeye ait araçlarla,kamuya ait araçları muayene ediyormusunuz,bir çoğu hurda halde vatandaş ecel teri döküyor,kamu kurum arabaları nasıl ortalarda geziniyor?


    Bütün araçlar aynı şartlarda muayene ediliyor, herhangi bir ayrım yok.



    Kusura bakmayın ama hiçte öyle değil trafikteki kamuya ait araçların büyük bir kısmı rezil durumda,muayene ediliyorsa bizimle aynı statüde olmadıkları kesin.
  • bu araç bu lastiklerle ve bu yükseklikle muayeneden geçermi?
    lastikler çamurluktan dışarı taşmış

     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde


     TÜV Türk -randevu sistemi hizmeti 22 ilde




  • Kısa far ampüllerini aydınlatma yetersizliğinden dolayı iki gün önce Osram Night breaker H7 ampüllerle değiştirttim.(Orjinalide Osram H7 standart halojen ampüldü).TüvTürk muayenede bu sorun olurmu ?

    Ampüller beyaz yanan acayip halojen ampüllerden değil sadece standart halojene göre daha açık sarı yanıyor(limon sarısı gibi) ve standart ampüle göre çok daha net aydınlatma sağlıyor.
  • Öncelikle herkese merhabalar.Arkadaşlar bu nasıl bir çelişkidir,bu ülkede sanki herşeyimiz avrupa standartlarında.Ben aracıma ne kadar bakarsam bakim benim yollarımda avrupa standartlarına uygun araba yürümüyor.iddia ediyorum ben karadenizin unutulan şehirlerinden birindeyim gelsinler gezelim.eşşek bile gitmiyor yollarında.Birde herşey arabayla olmuyor onu kullanabilecek insan lazım.Soruyorum şimdi kaç kişi ehliyetini aldığı gün araç kullanmayı tam anlamıyla biliyordu?Kimse...Hepimiz yollarda birer trafik canavarı olarak öğreniyoruz.Yada illa ki ehliyet almadan trafiğe çıkmıştırız.Yoksa öğrenemezsin.Nerde avrupa standartı adamın ehliyeti var geri geri gitmekte aciz trafikte.
    Şimdi gel sen bana bu uygulamaların bizim için olduğunu bizim canımızı düşündükleri için olduğunu bana anlat.Anlatamazsın.Bence buda herzamanki gibi bizim garibanı biraz daha yolma harekatıdır.Kimse kusura bakmasın.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: br251

    Kısa far ampüllerini aydınlatma yetersizliğinden dolayı iki gün önce Osram Night breaker H7 ampüllerle değiştirttim.(Orjinalide Osram H7 standart halojen ampüldü).TüvTürk muayenede bu sorun olurmu ?

    Ampüller beyaz yanan acayip halojen ampüllerden değil sadece standart halojene göre daha açık sarı yanıyor(limon sarısı gibi) ve standart ampüle göre çok daha net aydınlatma sağlıyor.


    sorun olmaz. enazından mareada olmadı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzzY® -- 4 Kasım 2008; 1:08:52 >
  • geçmiş olsun ankarada da kurmuşlar tezgahı, allahtan 2010 a kadar kafam rahat
  • quote:

    Orjinalden alıntı: suicide

    geçmiş olsun ankarada da kurmuşlar tezgahı, allahtan 2010 a kadar kafam rahat


    Ankarada başlamışmı mecburmu yani...
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.