Şimdi Ara

ttnet canımdan bezdirdi napıcam ben ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 4 gün oldu,evet tam 4 gündür 2 mbitlik saniyede en az 185 kb indirmesi gereken internetim 20 kb ı geçmiyor. Müşteri hizmetlerini aradım bir dizi görüşmeden sonra bana geri dönen santral görevlisi,santrale çok uzak olduğumu bu nedenle hızımı 1 mb e düşürmem gerektiğini söyledi. ben de apartmanı taşımadığımı,koskoca santral kaçmadıysa 6 aydır bu hizmeti arada aksaklıklar da olsa aldığımı söyledim. kendisi tekrar araştırdıktan sonra bana geri döneceğini söyledi,ancak tt neti geri aradığımda arıza kaydının kapatıldığını öğrendim ve yeni bir kayıt açtırdım.

    ertesi gün arayan görevli ise bilgisayarımda virüs olabileceğini format atmam gerektiğini söyledi. sorunun bundan kaynaklanmadığını bile bile bilgisayarıma format attım,daha sonra tekrar tekrar test etmeye devam ettim ttnetin sitesinden,sonuç yine aynı 50-60 kb ı geçmiyor.

    sorunun hallolmadığına dair tekrar aradıktan sonra bir başka yetkili bana geri döndü ve apartman içi tesisatta bir problem olabileceğini söyledi.kendi önündeki monitörde 4-5 megapikselleri (ki bunu ısrarla megapiksel olarak söylemeye devam etti ) zorladığımı iddia eden bu teknik yetkili,sorunun onlardan kaynaklanmadığını söyledi. Üşenmedim gittim elektrikçi çağırdım,telefon hattını kontrol ettik,en ufak bir parazit yok,splittersız,başka modemle,başka bilgisayarla yarım metre yeni telefon kablosuyla defalarca denedik,sonuç hep aynı. yetkiliyle tekrar görüştüğümde ve önceki hız düşürme önerisini dile getirdiğimde bunun doğru olabileceğini hız düşürmem gerektiğini söyledi. ancak ben aylardır burdan 2 mb kullanıyorum ve parasını da ödüyorum. bana sözleşme yaparken kimse size şu kadar bağlantı verebiliriz demedi dedim. siz neden bu kadar yüksek bir bağlantıya ihtiyaç duyuyorsunuz demez mi ? hayır arada web server olarak kullanıyorum makinemi,denemeler yapıyoruz da hani sadece akan kb ları izlemek için alsam kime ne ? bunun benim sorunumla ne alakası var. bugün 4. günün sonu ve tekrar yarın döneceklerini söylediler,bense döne döne bi hal oldum 4 gündür 256k hızında internet kullanmaya çalışmaktan...







  • TTnet ten inciler gece gece koptum valla.

    Megapixel ile bu hızı ne yapacağınız lafı beni bitirdi.Gerçi bana bu kadar sorundan sonra bu hızı ne yapacaksın deseydi bir şey derdim ama neyse.Siz yine iyi dayanmışsınız.
  • hayır bi de anlamadığım bana tahsis edilen hat 2 mbit ben nasıl oluyor da 4-5 megapikselleri(!) zorlayıp 60 kb ile veri indiriyorum. onu da vergi diye alıyolarsa en azından söylesinler.
  • Megapikselleri zorlamışsın he
    Arkadaşım iyi sabretmişsin valla. Yarın gelişmeleri bekliyoruz Ah telekom ah...
  • Kablo internete geç derim, bulunduğun bölgede sorun yoksa sıkıntı yaşamazsın
  • Benimde sorunun seninkine benziyor ben bide merkezi yerde oturuyorum. 1 - 1,5 aydır sorunlu internetim. Bağlantı hızım 2MBit. Telefonla aradım baktıp olacak gibi değil bizzat Türk Telekoma gittim ama sorun bir türlü çözülmedi. Ben genellikle hafta sonları sorun yaşıyorum. Ama hafta içi ise internet normalleşiyor. Geçen hafta Cumartesi yurt dışı çıkışlı hiç bir siteye giremiyordum. Buna google'da dahil.
  • İyice bu işlerle alakasız adamlar çalışıyor orada demek ki...
  • Bir de sikayetvar.com'a yazar mısın bunları? O zaman senle daha fazla ilgilenebilirler.
  • adamın verdiği cevap manyak ya

    siz neden bu kadar yüksek bir bağlantıya ihtiyaç duyuyorsunuz
  • Çok haklısın...Bu ne vurdumduymazlıktır? Madem öyle bir tarife var, ödüyorsun ücretini, alıyorsun. Kimseye hesap vermek zorunda değilsin. Ama onlar ver(e)medikleri hizmetin hesabını vermek zorundalar. Bırakma bu işin peşini.
  • bugün 5. gün eve geldim ttnetten aramışlar sanırım merak ettiler başına bişey mi geldi bugün hiç aramadı diye :D eve gelir gelmez test yaptım sonuç yine aynı 73 kb/s download 59 kb/sn upload,bir kez daha ttnet müşteri hizmetlerini aradım,santrale sorunu aktaracaklarını,bana dönüş yapılacağını söyledi,ancak 5.günde sevindirici bir gelişme,bu sefer kalite birimine de konuyu aktaracaklarını söylediler. ben de kaliteli bir bekleyiş içerisindeyim halen... umarım gece ararlar bütün gece bekleyeceğim,ancak artık sabrım gerçekten taşmaya başladı tekrar bağlantını düşür derlerse direk vereceğim cevap aynen şöyle olacak :

    lütfen bağlantımı yerin dibine düşürün,hizmet kalitesini ölçümleme amacıyla kaydettiğiniz konuşmaları da kahkahalar atarak tekrar tekrar dinleyin. ben artık ttnet abonesi olmak istemiyorum. dünyanın en pahalı internetini bir de telefon sabit ücretiyle dayadığınız,üstüne de hattınız gayet iyi nankörlük etmeyin şeklinde tavrınız için ben burda duvarları yumrukluyorum,megapikselleri zorluyorum,siz istediniz diye format attım,elektrikçi getirttim,ttnet speed testle refresh manyağı oldum,elimde hala ödediğim tarifenin 3 te biri kadar bir bağlantı var,bütün gün bilgisayarın karşısında şaşı kedi gibi bekliyorum....

    söyleyecek şey bulamıyorum,bambaşkaymışsınız




  • biraz önce aradılar,yarın evime bir ekip göndereceklerini söylediler,bu gerçekten çok sevindirici,sanırım ttnet yarından sonra fikirlerimi biraz da olsa yumuşatacak.
  • akrabalarını falan çalıştırıyorlar heralde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tyu

    biraz önce aradılar,yarın evime bir ekip göndereceklerini söylediler

    SWAT ile gelmesinler sonra
  • quote:

    Orjinalden alıntı: krm-iks

    Kablo internete geç derim, bulunduğun bölgede sorun yoksa sıkıntı yaşamazsın



    bence de kablo 1 numara
  • senin portta sorun vardir gelen görevli ölcüm filan yapicaktir kesin sinyal ile ilgili.Normal derse port degisikligi talep et bence . santralden degissinler .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Apexi

    senin portta sorun vardir gelen görevli ölcüm filan yapicaktir kesin sinyal ile ilgili.Normal derse port degisikligi talep et bence . santralden degissinler .

    evet büyük ihtimalle öyle görünüyor kesinlikle normal falan derlerse port değişikliği talebinde bulun...
  • Yazdıklarınızı okuyunca ben de TTNet ile yaşadığım aynı sorunu sizlere aktarıyım.

    Tarih: 1 Nisan 2008 (Herhalde şaka falan yapıyor bu TTNet, sonra 1 Nisan şakası 2 yıl boyunca ücretsiz İnternet kazandınız falan diyecekler sanıyorum..)

    Sabah kalktığımda haberlere bir bakıyım dedim. Bağlantıda sık sık kesilmeler oluyor, siteler açılmıyordu. Sonra modem sayfasını açtım 4096kbps diye göstermesi gereken değer yerine 3800'lerde bir değer vardı. Neyse modemi resetliyim düzelir dedim. Olmadı. TTNet'in meşhur, ezberimde bulunan, aradığınızda insana huzur veren 444 0 375 aradım bende. 20dk huzur içinde bekledikten sonra, konuştuğum görevli bana oturduğum bölgede çalışma olduğunu ilerleyen saatlerde tekrar aramamı söyledi, ben de somut bir cevap beklentisiyle ne zaman arayayım yani diye sorduğumda yine ilerleyen saatlerde dedi bana görevli.
    Neyse akşam oldu tekrar aradım görevliyle konuştum. Bana oturduğum yerde 4mbit kullanamayacağımı söyledi. Halbuki ben 2007 Haziran'ından beri 4mbit kullanıyordum. Kendisine de söyleyince bunu oturduğunuz yer santrale çok uzak dedi. Hayda sanki ben bu eve yeni taşındım da bağlantıyı yeni yaptırdım..
    Neyse görevliyle inatlaşmam neticesinde ertesi sabah Teknik Servis geldi. Sinyal zayıflıyormuş da, birşeyler oluyormuş. Sabrım taşınca, teknik servis görevlisi aynen şunu dedi bana:
    "Altyapımız artık bu yükü kaldırmıyor."

    İyi tamam hadi o zaman 2mbit'e indirin interneti de kullanıyım. Bu sırada da düşünüyorum acaba bunlar benden Nisan ayı için 4mbit ücreti isterler mi diye. İstemezler mi isterler tabi.
    Kadıköy Şube Amiri'ne oldukça sert bir şekilde sorunumu anlattım, 2mbit ücreti ödersiniz dedi.
    Sonrasında fatura günü geldi. Beklenen oldu ve 89YTL geldi.
    Ardından Türk Telekom Müdürlüğünde geçen sinir bozucu, sabır taşırıcı konuşmalar ve derdini anlatma çalışmaları ve tehditler. Problemim çözüldü çözülmesine nasıl oldu derseniz de ertesi ay 49YTL verdim, ortalama 69YTL oldu. Ama sonuçta siz bir müşterinizin sabrını böyle zorlarsanız, insanın işinden gücünden edip böyle saçma sapan şeylerle uğraştırırsanız, o müşteri ilk fırsatını bulduğunda sizden kaçar.

    Konuya geri dönmek gerekirse umarım sizin probleminiz en azından tarife değişikliği yapmanıza gerek kalmadan çözülür. Bu durumda size bol sabırlar diliyorum..




  • ne biçim bi kuruluş bu ya , tlf başındakinin verdiği cvp a bakın , gerci bu kuruluş lübnan a satıldı satanda alanda aynı o...ğu zaten , hem nerde geri görüşlü kuruluş ,işyapan adam hatta yanında calışan vs varsa bende hep gerizekalıya rastladım
  • bugün en sonunda halloldu sorunum,port değişikliği yaptılar. ben de kardeşim bu sorun madem sizden kaynaklanıyo bana neden format attırdınız,neden elektrikçi çağırttınız bunu daha önceden neden yapmadınız 5 gün geçti dedim,o da beyfendi ben hattınıza ilk defa bakıyorum daha önce de olsa söylerdim dedi. 5 günün sonunda sorun en başından beri onlardan kaynaklansa da en sonunda çözüldü,alternatif bulana kadar ttnet e devam edicem. ancak eğer kablonet buraya gelirse,ya da olurda bir gün bu adamların karşısına çıkabilecek birileri olursa saniye düşünmem,geçerim.bunu da neden kimse yapamıyor anlamış değilim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.