Şimdi Ara

Clio Grand Tour

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.856
Cevap
17
Favori
395.650
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CLİO GRAND TOUR için 32.500 civarında bir fiyat söylediler.Salı günü pazarlıkla 30.000 YTLye aracı aldım. bu tanıtım fiyatı dediler. renault Türkiye sitesinde bile bilgi yoktu. daha dün eklemişler. araç 1.5 dci 65 HP. siyah renk. ve stil paketli. 15 çelik jant ve sis farı var. bir de araçta tavan barı var. çok güzel duruyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanuçar -- 4 Nisan 2010; 23:35:42 >



  • Araç bazı ülkelerde "Renault Clio Estate" ismiyle satılıyo. aşağıdaki linkte aracın konfor performans ve güvenlik gibi başlıklar altında yapılmış testi var. bir de fotoğrafları.

    http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/renault/clio-estate-2008.aspx?model=1657


    bu siteden alınmış bir fotoğraf ekledim.

     Clio Grand Tour




  • Renault Türkiye sitesindeki Clio Grand Tour reklam filmi:

    http://www.renault.com.tr/default.asp
  • Bana da frenler hissiz gelmişti ilk zamanlarda. biraz fazla basmak gerekiyor. ama şimdi alıştım. buna karşılık arabam.com'daki testte "100 km/s hızla giderken yapılan ani frende 35 metrede durmayı başaran araç sınıfının en iyi fren mesafesine imza atıyor" diyor.


    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=256
  • fdemirkol, Skoda Roomster'a ben de bakmıştım G.T'yi almadan önce. hatta benzinli versiyonunu test etmiştim. güzel araç. arka koltuklarda yolculuk yapmak çok güzel. farklı eğlenceli bir görüş açısı var. sürücü ve ön yolcu görüş açısı fabia HB ile aynı. Roomster'in dizel baz versiyonunun fiyatı bana fazla gelmişti. bir de 2. elde sanki biraz daha ucuza gider gibi geliyo bana Roomster. Ama kalite konfor iyi. sonuçta vw bünyesinde.

    Burada dizel Roomster testi var:

    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=372

    Burada da benzinli versiyon testi:

    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=400

    ikisini de kullanın. hoşunuza gideni alın derim.




  • 1.2 16v motor konusunda birşey diyemeyeceğim. ama clio II nin 1.2 1.6v motorlusunun testi belki size bir fikir verebilir. aşağıdaki testte performans olarak yeterli bulunmuş bu motor. (maksimum hp.75- maksimum tork 105) ama clio II 930 kg. imiş. G.T ise benim ruhsatta 1280 kg. yazıyo. bir derginin yaptığı testte ise 1160 kg. olarak belirtilmiş. sonuçta clio II ye göre G.T daha ağır. o yüzden bu motor nasıl bir bir performans gösterir kullanıp bakmak lazım.

    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=261

    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgur.ozdin

    Merhaba arkdaşlar .,
    bende ilgileniyorum şu grand tour ile ama bir kaç sorum olacak !
    Clio Grand Tour 1.2 16v lık şeçenek için düşüncelerinizi merak ediyorum.Acaba bu motor yeter mi , bu gövdeye ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmanuçar -- 2 Haziran 2008; 20:22:22 >




  • RENAULT
    RENAULT Clio 1.5 dCi Expression
    26.350 YTL
    2006 model / 11000 km / Bursa
    Vites : Düz Motor Gücü : 65
    Hasar Durumu : Hasarsız Kapı Sayısı : 5
    Yakıt : Dizel Aracın KM'si : 11000
    Kasa Tipi : Hatchback Silindir Hacmi : 1500
    Renk : Gri-met. Kullanım : İkinci El
    Model Yılı : 2006 Krediye Uygunluk : Bilinmiyor

    İLAN SAHİBİ İLETİŞİM BİLGİLERİ

    İlgili : kemal yiğitMesaj gönder
    Telefon : 0535.718 38 39
    0535.718 38 39

    GÜVENLİK
    ABS
    Hava Yastığı Sürücü
    Hava Yastığı Yan
    Hava Yastığı Yolcu
    Immobiliser (Elektronik motor kilidi)
    Isofix Çocuk Koltuğu Bağlantısı

    İÇ DONANIM
    Cam Elektrikli Arka
    Cam Elektrikli Ön
    Dikiz Aynaları Elektrikli Dış
    Direksiyon Hidrolik
    Elektrikli Yan Aynalar
    Klima
    Merkezi Kilit
    Merkezi Kilit Uzaktan Kumandalı
    Radyo CD Çalar
    Yol Bilgisayarı

    DIŞ DONANIM
    Aliminyum Alışımlı jantlar
    Far Sis

    DİĞER BİLGİLER
    Garanti Kapsamında
    İhtiyaçtan (Acil) Satılık
    Masrafsız
    Servis Bakımlı
    Sigara İçilmemiş

    SATICI YORUMLARI
    Öğretmenden acil satılık, ev alacağımdan satıyorum. 2006 temmuz çıkışlı, çok temiz, araç 1 defa il dışına çıktı, 10.850 km de, konfor paketli, ekstra viraj farları, çelik jant,abs, vs.. açılır tavan hariç tüm donanım var. çok tasarrurlu, il içi 5,6 ; il dışı 4.2 yakıt tüketimi var. 10.000 bakımı 5.000 km de yapıldı. servis bakımlı ,full kasko var,garantili
    http://www.hurriyetoto.com/oto/otomobil/detay.php?ilan_id=1500180

     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour


     Clio Grand Tour




  • arabam.com'dan Grand Tour testi:

    Ona station wagon demek zor!

    Özellikle hafif ticari araç sefmentindeki Doblo, Kangoo gibi araçların binek versiyonlarının da çıkmasıyla station wagon otomobillere talep iyice düştü. Zaten birçok üretici ve ithalatçı da station wagon araçlara bel bağlamıyor. Ama bazı markalar için station wagon her zaman vardı ve var olacak ama değişerek ve gelişerek… Artık daha sportif ve tasarım çizgisi çok daha zarif olan station wagon otomobillerle tüketicilerin gönlünü kazanmak isteyen üreticiler bunun meyvelerini yavaş yavaş toplamaay başladılar. Bu eğilimi gören markalardan biri de Renault. Ülkemizde, Bursa’da üretilen Clio Grand Tour da bunun en güzel örneği.
    Hatchback gibi tasarım

    Clio Grand Tour’un ülkemizde üretiliyor olması çok büyük bir gurur kaynağı. Yılda 60 bin adet üretilmesi planlanan Grand Tour’un en büyük farkı dış tasarım çizgisi. Özellikle arka tasarım formu hatchback otomobillerden farksız olan Grand Tour’un C sütununa kadar olan kısmı da hatchback kardeşi ile neredeyse aynı. Aracın hatchback kardeşinden en önemli farkı 2575 mm’lik dingil mesafesi. Bu şekilde otomobilin boyu da 4202 mm’ye ulaşmış.

    Baştan da söylediğimiz gibi arka tasarımı otomobili klasik bir SW’den hemen ayırıyor. Öyle ki bu otomobille test sürüşü yaptığımız da birçok meraklı göz Grand Tour’un nasıl bir otomobil olduğunu anlayamadığı için sorularıyla bizi sürekli meşgul ettiler (!) İşte bu da Renault’un ne kadar doğru bir iş yaptığının çok açık bir kanıtı. Eğik bagaj kapağı ve profilde bunu tamamlayan eğimli çizgi aracın sportif görünmesini sağlayan en önemli unsur. Diğer taraftan tavan çubukları, tavan üstü spoyleri ve isteğe bağlı olarak satın alınılabilen cam tavan seçeneği de Grand Tour’u son derece dinamik bir ruha büründürüyor.

    Aracın iç tasarımı ise dış tasarımı kadar iddialı değil. Genel tasarım çizgisi hatchback kardeşi ile aynı. Kullanışlık açısından çok daha esnek olan Grand Tour’un iç tasarımı iki parçalı açılır cam tavan ve arka ve yan camların doğru konumlandırılması sayesinde son derece ferah bir görünüm sunuyor. Tabanda kapaklı bir göze de sahip olan Grand Tour’un 440 litrelik bagajı parçalı olarak katlanabilen arka koltuklar sayesinde 1.277 litreye çıkabiliyor. Bagaj kapağının tampona kadar uzanan yapısı sayesinde yüklemeler de kolayca yapılabiliyor. Sürücü ve ön yolcu için geniş bir oturma alanı sunan Grand Tour arkada oturan yolcular için çok büyük bir diz mesafesi sunmuyor, özellikle önde oturanlar 1.90’a yakınsa arkadakiler biraz sıkıntı çekebilir!



    Keyifli ve güvenli sürüş

    Ülkemizde 1.2 lt ve 1.4 lt benzinli ve 65 HP ve 80 HP 1.5 dCi dizel seçenekleri ile satışa sunulan Clio Grand Tour testimize 1.5 dCi (80 HP) motor ile konuk oluyor. Ekonomi ve performans beklentilerini rahatlıkla karşılayan bu motor özellikle şehir içi kullanımlarında yeterli görünüyor. Eğer sık sık uzun yol yapıyorsanız bu motor sizi biraz sıkabilir ama şu an için çok daha cazip bir seçenek de Grand Tour’un motor gamında mevcut değil maalesef.

    Grand Tour, hatchback kardeşine göre değişen boyutları ile farklı süspansiyon ayarlarına da ihtiyaç duymuş. Bunun için amortisörlerde ve stabilizatör çubuğunda bazı değişikliklere gidilmiş. Bunun sonucunda yüksek hızlarda ve keskin virajlarda bile çok dengeli bir otomobil ortaya çıkmış. Açıkçası tasarımı ile hatchback otomobilleri andıran Grand Tour, sürüş karakteri ile de onlardan geri kalmıyor. Direksiyon sistemi son derece başarılı olan Grand Tour, yüksek hızlarda bir miktar rüzgâr ve motor sesi alsa da genel olarak yalıtım konusunda başarılı diyebiliriz. Diğer taraftan değişen tasarım yapısı Clio’nun başarılı frenlerini hiç etkilememiş. Testimiz esnasında arda arda yapılan birçok frenlemede güvenlik mesafesinin çok altında ve dengesizlik sergilemeden durabilmeyi de başarabildi.

    Ülkemizde 27.840 YTL’den başlayan fiyatlarla satılan Grand Tour iki benzinli ve iki dizel motor seçeneğiyle tüketicilerin beğenisine sunuluyor. Aslında klasik bir SW olmayan Grand Tour, sedan ile hatchback arasında kararsız kalan, ailecek seyahat yapmayı seven ama sedan otomobillerin sıkıcılığından dert yanan, diğer taraftan da hatchback otomobillerin bagaj hacminden memnun olmayan tüketiciler için ilaç gibi gelebilir. Grand Tour’un en büyük eksisi ise bugün itibariyle test aracımız olan 80 HP’lik versiyonun fiyatının 39.062 YTL olması. Şu anda kampanyalı olarak 36.980 YTL’ye satılsa da bu rakam tüketiciyi biraz düşündürebilir. Açıkçası böyle başarılı ve bizce rakipsiz dış tasarım çok daha iyi bir iç tasarım ve daha doğru bir fiyat politikası ile birleşse bu otomobilin B segmentinde ilk sıralara yerleşmesi bile mümkün olabilirdi. İyisi mi siz gidin bir de yakından görün, bakalım anlattığımız kadar var mı? /Erkan YAVUZ

    Genel Değerlendirme

    İşçilik 7 Önemli bir işçilik kusuru yok
    Görüş 6 Yan aynalar çok küçük
    Performans 7 Beklentileri karşılıyor
    Tüketim 8 Düşük
    Konfor 7 Yeterli
    Frenler 8 Başarılı
    Yalıtım 7 Çok büyük bir yalıtım sorunu yok
    Donanım 7 Yeterli
    Fiyat 6 Yüksek ( Test aracı kampanya fiyatı: 36.980 YTL)
    Skor 7 Sportif tasarımı, kullanışlı iç hacmi ve düşük yakıt tüketimiyle sınıfı geçiyor.

    Teknik veriler
    Motor: 1461 cc, sıralı 4 silindir Yakıt tüketimi
    Maksimum güç: 80 HP 3750 d/d


    Şehiriçi: 5.8 lt
    Maksimum tork: 185 Nm 1900 d/d
    Şehirdışı: 4.3 lt
    Maksimum hız: 171 km/s
    Ortalama: 4,8 lt


    0-100 km/s hızlanma: 12.7 sn
    Boyutlar (u/g/y):
    4202/1720 /1495 mm

    Ağırlık: 1165kg
    Aktarma: Önden çekiş
    Şanzıman: 5 ileri manuel
    Lastikler: 185/60 R15
    Frenler (ön/arka): Hava kanallı disk/disk
    Depo hacmi/Yakıt 55 lt/Euro dizel
    Bagaj hacmi: 440/1275 litre

    http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=515




  • quote:

    Orjinalden alıntı: skysoblue85


    quote:

    Orjinalden alıntı: mdemir301



    hayırlı olsun. sizdeki ne renk? ne kadara aldınız? ben muğladan 32.750 ye almıştım gerçekten araçlar çok güzel. benzin yakışı nasıl sehir içi ve şehir dışı. tekrar hayırlı olsun selamlar.

    teşekkür ederim ,platin gri arabanın rengi 32.600 e aldım, benzin yakışı şehir içi benim kullanımıma göre değişiyor eğer yawaş gidersem 7.3-7.6 arasında değişiyor , hızlı kullanırsam 8-8.5 arası değişiyor. şehir dışıda 5.4 le 6 arasında yakıyor genelde. sizinki hangi model ve rengi nedir ? benim ki gibi bütün paketler var mı içinde?


    http://forum.donanimhaber.com/m_25467034/tm.htm burdan inceleyebilirsiniz.benimkinde tüm paketler var.renk gök gri 2009 model



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdemir301 -- 23 Ağustos 2008; 13:22:58 >




  • Yakıt tüketimi iyiymiş. arabam.com'da yapılan bir testte clio III HB 1.2 otomatik vites için şu sonuç çıkmış.
    sizin motordan 5 hp daha fazla imiş gücü. ağırlığı da 1064 KG imiş.

    "Clio’nun 80 HP’lik 1.2 litrelik motorunun performansı beklentilere fazlasıyla karşılıyor. 4250 d/d de 108 Nm tork üreten motorun Quickshift şanzımanla uyum sorunu yok. Tabii en önemli sorulardan biri de yakıt tüketimi... Siz sormadan biz söyleyelim çoğu şehir içinde geçen testimiz boyunca aracımız 7 litre yakıt tüketti, bu başarılı değer de 1.2 litrelik küçük hacimli motorun yanı sıra başarılı Quickshift şanzımanın da etkisi büyük. Otomobilin performansı özellikle yüksek süratlerde düşüyor. 120 km/s ‘in üzerine çıkıldığında performans kayıpları artıyor, zaten bu otomobilden fazlasını beklemek de haksızlık olur."

    http://www.arabam.com/testDetay.aspx?id=477




  • 1 Yılı aşkın süredir Tamgaz Devam Eden forumlarımız Şimdi Tüm Üyelerine Ücretsiz Sticer yolluyor.. Yapmanız Gerekenhttp://www.renaultclubtr.com Adresimizden girip Üye Olmanız Yeterlidir.. Sticerlerimiz 33x10 cm boyutunda Renkli Sticerlerimiz Adresinize Posta İle Tamamen Ücretsiz Ulaşaştırılacaktır
  • Merhabalar, buradaki yorum ve görüşler gerçekten çok işe yarıyor, zaten maksat da bu olsa gerek. Eşimle üç aydır süren ikinci el arayışlarımızdan yorulduğumuz için sıfır seçeneklerine bakmaya karar verdik. Paramız 15.000 nakit üstü kredi şeklinde olacak. Outdoora meraklı olduğumuz için koltukları yatabilen bir hatchback veya daha iyisi çağdaş bir station wagon hayal ediyorduk. Her neyse, Dacia'nın yeni hacthback aracı Sandero'yu test sürüşüne çıkarmak için dün eşimle bayiiye gittik. Ambiance 1.4 ya da üst donanım segmenti olan Laureate 1.4 motordan birini seçmeyi düşünüyorduk. Bunların baz fiyatları sırasıyla 19 bin ve 21.00 civarında. 200 km'deki 1.4 Laureate model vitrin aracını, çelik jantlarıyla beraber 20 bin YTL'ye ve sıfır araç hakları ve garantisi ile verebileceklerini belirttiler. Tabii sevindik...

    DACIA SANDERO 1.4 Laureate 20.000 YTL anahtar teslim, 3 yıl garanti.

    SANDERO FOTO

    Bu arada benim gözüm az ilerdeki Clio Grand Tour'a takıldı. Bu 30.000 üzeridir sanırım dedim. 1.2 motorlu otantik versiyonun fiyatı 26.100 YTL dediler. Bu arada çalıştığım üniversiteyle iki gün önce bir anlaşmaya varılmış ve 1.500 YTL'lik özel bir indirim kolaylığı da varmış. Böylece stil paketi ile birlikte 25.200'e indi GT 1.2'nin fiyatı. Yan yolcu hava yastığı ve ABS'si olmayan 20.000 YTL'lik Sandero ile GT seçenekleri arasında kaldık. Her iki araçla test sürüşüne çıktık. Eşim kullandı ve GT'nin sürüşünün olumlu manada bariz farklı olduğunu söyledi. Bu arada GT'nin 1.2, 16 valf, Sandero'nun ise 1.4, 8 valf olduğunu belirteyim. Uzun dönemli kullanmada GT'nin yüz güldüreceğini sanıyorum. Bu arada GT'ye karar verirsek bu aşağıdaki lansman rengi olan kül bejini düşünüyoruz.

    CLİO GRAND TOUR 1.2 Autentiqe 25.200 YTL anahtar teslim. 3 yıl garanti.

    CLİO GRANT TOUR FOTO

    Sandero Dacia'nın çizgisinde önemli bir aşama bu kesin. Ancak GT Clio gerçekten beni çok sardı ve Sandero'dan vazgeçmiş gibiyiz. Ancak iki aydır yaptığım ikinci el araştırmaları sırasında önüme çıkan bazı seçenekler de hala aklımı karıştırmıyor değil. Mesela çok sorun yaşatıyor denen 307'leri tasarım olarak çok başarılı buluyorum ve 1.6 motor full, sunrooflu, 28.000 km'de 2004 model bir araç için 23.000 YTL isteniyor.


    307 SW 2004 Model 28.000 km. Full Donanım ve sunroof. 23.000 YTL

    307 SW FOTO


    Sıfır ve üç yıl garantili Giriş seviyesi donanıma sahip (manuel klima, 2 hava yastığı, ABS) 1.2 motor GT Clio'ya 24.400 vermek mi, yoksa donanım ve aksesuar yönünden onu hayli aşan, sunroof'lu 4 yaşını doldurmuş bir 307'ye 23.000 vermek mi daha doğru karar vermekte zorlanıyorum. Sizlerin fikirlerini duymak da belki karar vermeyi kolaylaştırabilir. Bütçemin doğal sınırı da 25.000 bu arada. Yani GT'nin dynamik versiyonuna terfi etmek pek olanaklı değil. Değerli görüşlerinizi gerekçelendirebilirseniz çok sevinirim.




  • http://otomobil.mynet.com/haberler/303-renault-clio-grand-tour?start=5
    Arkadaşlar Grand tour la ilgili bulduğum bilgileri sizlerle paylaşıyorum,ayrıntılar bu sitede.Anladığım kadarıyla ülkelere göre donanım ve motor seçenekleri sunuluyor.Motor seçeneklerine bi bakarmısınız1.6 16v 110 bg benzinli motorun yanında 105 bg dizel motorda var,ama malesef bizde yok




  • Renault adına herşey burada

    http://www.renaultclubtr.com
  • http://www.e-otodergi.com/
    bu sitedeki elektronik otomobil dergisinde yeni fiesta ve clio nun kıyaslaması var her ikisininde birbirine farklı konularda üstünlükleri var ama sanki ford fiesta bir adım önde gibi donanım fiyat olarak
    renault ne zaman direksiyon yapmayı öğrenecek - gerçekten her okuduğum eleştride renault a en çok puan kaybettiren konu direksiyonu
  • işte arabam ilgilenen olursa arasın lutfen satılıga cıkardım bile

    http://www.araba.com/1684392.html
  • Dergiyi okudum, işçilik konusunda clio'yu daha başarılı bulmuşlar. fiesta için daha 1000 kmye bile gelmemiş olan test aracımızın sürücü kapı kolu kaplaması yerinden ayrıldı diyor. A sütununun ön konsola bitişen yerdeki kaplamanın ek yerinde gözle görülür bir aralık var denmiş. işçilik sorunları can sıkıcı ve görüş açıları daha kötü yazıyor.

    motor-performans bakımından fiesta bir adım önde deniliyor.
    Clio'nun direksiyon sistemi eleştiriliyor.

    Konfor açısında Clio biraz daha iyi bulunmuş. Clio'nun lastiklerden gelen yol sesini fiestaya göre daha az aldığını söylemişler. şehir içi kullanımlarda kolaylık sağlayan görüş açısı bakımından da clio daha başarılı bulunmuş. Clio rahat görüş açıları sunan iyi işçilikli bir otomil yazıyor.

    son not olarak, sportifliğe önem verenlerin fiestaya, işçilik ve kaliteye önem verenlerin de clio'ya yönelmeleri gerektiği söylenmiş.

    quote:

    Orjinalden alıntı: drdemir

    http://www.e-otodergi.com/
    bu sitedeki elektronik otomobil dergisinde yeni fiesta ve clio nun kıyaslaması var her ikisininde birbirine farklı konularda üstünlükleri var ama sanki ford fiesta bir adım önde gibi donanım fiyat olarak
    renault ne zaman direksiyon yapmayı öğrenecek - gerçekten her okuduğum eleştride renault a en çok puan kaybettiren konu direksiyonu




  • yok bende marka fanatiği yada yandaşı falan değilim yanlış anlama her türlü arabayı araştırır otomobil dergileri okurum biz abime araba alırken düşündük outdooru ama o zaman çok pahalıya geliyordu aldığımız grand tourdan yaklaşık 3 milyar daha pahalıydı onun için bize daha iyi ve kaliteli gelen grand touru aldık bu kampanyada en iyisini yapıp gidip outdoor almışsın zaten son aylarda her arabanın fiyatı düşerken grand tourun fiyatı arttı 1.5 milyara yakın
    hayırlı olsun allah hatasız kazasız yolculuklar versin sende paylaşımlarını bi başlıkla aktarırsan bizde ve yeni bu tür araba almak isteyenlerde
    bilgilenmiş olur
    http://forum.donanimhaber.com/m_25467034/mpage_1/key_/tm.htm bu da abimin arabası 1.4 16v 98 beygir dynamique grand tour
    quote:

    Orjinalden alıntı: quantum78

    ben outdoorun fanatiği değilim sadece alacak arkadaşlara böylede bir secenek de var haberleri olsun dedim.
    benim marka fanatikliğim yok objektif gözle izlenimlerim. bu arabayı biz eve ikinci bir araba olarak aldık böyle yerden yüksek disel bagajlı bir araba ihtiyacımız olduğu için bunu tercih ettim ben clio ya baktığımda donanımlı disel modeline 34000 istediler ben 32000 outdoru aldım .
    bende yeni kullanıcısıyım kullandıkça anlıyıp izlenimlerimi paylaşırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drdemir -- 29 Aralık 2008; 20:58:29 >




  • Bende ilk kez dizel kullanıyorum. Aşağıda vereceğim linki tıklayıp okumanızı öneririm bana faydası oldu size de olacaktır.

    http://forum.donanimhaber.com/m_22026445/mpage_1/key_/tm.htm

    quote:

    Orjinalden alıntı: grkz

    arabayı 8 nde teslim aldım. renk platin gri .ilk izlenimim benim ihtiyaçlarımı karşılıyor, 65 hp için kaygılıydım deneme sürüşü ve 3 günlük kullanımdan sonra yeterli olduğunu düşünüyorum.Yol bilgisayarı doğru gösteriyorsa bu araba oldukça cimri.
    Ancak cam otomatikleri biraz yavaş çalışıyor gibi.
    Birde sıfır araçlar nasıl kullanılmalı.Bazıları arabayı ilk günlerde yüksek devirlerde kullanmamı söylüyor hantal olmaması içinmiş vs. ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuntex -- 11 Ocak 2009; 23:03:29 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.