Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.274.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • safahh kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum.

    bende 3 Nisan'da aldım aracımı ve öncesinde 2 hafta kadar araç baktım. Özellikle bu sınıfta araç alırken dikkat edilmesi gerekenler

    **İlanda yazan açıklamaları çok ciddiye almayın, mutlaka aracı görünce fikir sahibi olmaya çalışın. Bu süreçte ne methiyeler okunmuş araçların çöp olduğunu gördüm.

    **Fotoğraflarından içinize sinen araçlar için sahibiyle iletişime geçin. aracı görmeye geleceğinizi, gelmeden tramer sorgulaması yaptırmak istediğinizi söyleyin ve ruhsat görüntüsü isteyin. Vermem derse direkt o aracı eleyin. Verirse şase numarasından sorgulama yaptırın. Eğer tramerde satıcının söylediğinden farklı bir şey çıkarsa aracı yine eleyin. Sattığı malın kusurlarını bilmeyen/söylemeyen kişilerle alışveriş yapmayın.

    **Gerekirse 10 farklı araç için 5664'e mesaj atmaya çekinmeyin. Fiyatı biraz pahalı ama araba alıyorsunuz nihayetinde. Çok fazla ince hesaba girmemek gerek.

    **Sakın tez canlı olmayın. araç zaten piyasa aracı, her gün onlarca ilan düşüyor malum siteye. 1-2 gün geç olsun ama temiz olsun.

    **Aracı görmeye mutlaka yanınızda en az 1 kişi daha alarak gidin. Sizin göremeyeceğiniz kusurlar olabilir. Veya araba almanın heyecanıyla satıcıyla doğru iletişim kuramayabilirsiniz, aracın kusurları gözünüzden kaçabilir. Tercihen pazarlığı kuvvetli, ticaret erbabı biri olsun.

    **Satan kişinin tavrına, karakterine dikkat edin. adam gibi adam olsun, net olsun.

    **Buraya kadar her şey tamam ise pazarlığınızı yapın. fiyatta anlaşılırsa Hemen en yakın fiat yetkili servisinden expertiz için ertesi güne randevu alın.

    **expertizden sonra araç gözünüzün önünden ayrılmadan noter'e geçin.

    **noter'de aracın satışına herhangi bir mani olmadığı anlaşıldığında işlemleri yapan memurdan onay alarak aracın bedelini ruhsat sahibine ait bir banka hesabına tamamını yatırın. açıklama kısmına ''34 abc 34 plakalı aracın satış bedeli'' şeklinde yazın Mutlaka paranın tamamını hesaptan yatırın ama. 100-200 TL kapora dışında elden ödeme yapmayın.

    **noter'de satış sözleşmesine aracı kaç paraya aldıysanız onu yazdırın.

    **artık araç ruhsatları noter'de anında teslim ediliyor. noter'de işiniz bitince hızlı bir şekilde ilk etapta sigortayı, sonrasında düşünülüyorsa kaskonuzu yaptırın.

    **satıcı ile helalleşmeyi unutmayın :)


    ben aracımı alırken bu adımları izledim. satın aldığım ağabeyimiz çok düzgün bir insandı. Esnaftı zaten kendisi. ben de ticaretle uğraştığımdan güzel anlaştık. hiç bir sorun da yaşamadım. kendisiyle bir alışverişimiz oldu ama ikimiz de dost sahibi olduk. meşgul olduğu işle ilgili bir ihtiyacım olduğunda hiç araştırma yapmadan kendisine gideceğim.


    TECRÜBELERİM

    1- Galerilere dikkatli yaklaşın. İşim gereği ankara Otonomi'de bolca zaman geçiriyorum ve galericilerle diyalog halindeyim. Hepsini kötülemek çok büyük haksızlık olur. Gerçekten çok düzgün olanlarda azımsanmayacak kadar fazla ve hatta onlar da üç kağıtçı galericilerden şikayetçi. Araç alma sürecinde de bir kaç tanesiyle görüştüm. hatasız-boyasız denilen araçların aslında kusurlu olduklarını farkettim. Aracı görmeye gittiğinizde gerçekten etkileniyorsunuz. kusur örtmekte master yapmış adamlar. öyle bir kuaför yapıyorlar ki bayiide sıfır olan araçtan daha sıfır gözüküyor :D

    2-5564 sistemi yeteri kadar para kazanamıyor diye devletimizin kararıyla sigortacıların kullanmış oldukları sistemde artık tramer detayları gözükmüyormuş. yani seve seve 5664'e mesaj atacağız. sigortacıya sordurmak çözüm değil.

    3-expertizinizi mutlaka yetkili serviste yaptırın. computest merkezleri aracı makinaya bağlayıp, gaza basıp ''tamam abi'' diyorlar. zaten nette araştırırsanız çok fazla mağdur insanla karşılaşırsınız. yetkili serviste expertizim 3 saat sürdü. öncesinde bu kadar süreceğini söylemişlerdi zaten. ama bittikten sonra o kadar detaylı bir rapor sundular ki şaşırdım resmen. geçen sene sattığım araç için sakarya'dan bir arkadaş gelmişti. gelmeden herşeyi anlattım zaten kendisine, uzaktan geleceği için pazarlığımızı da telefonda yaptık. geldiğinde kendisini otogardan aldım ve onun belirlediği computest'e soktuk aracı. adam benim önceden söylediğim kusurların hiç birini bulamadı. 10 numara araç demiş :) oradan notere geçtik, satın alan arkadaş computest'e değil sana güvenerek alıyorum demişti :)

    4-expertize sabah en erken saate randevu alın. öğleye anca bitiyor zaten. öğleden sonraya randevu alırsanız noter yetişmeyebilir. Noter ertesi güne kalırsa da araç sizde kalmaz. bir gece daha satıcıda kalması çok ciddi riskler yaratır.

    aklıma gelenler bunlar. umarım faydalı olmuştur.




  • Katılıyorum.

    bende 3 Nisan'da aldım aracımı ve öncesinde 2 hafta kadar araç baktım. Özellikle bu sınıfta araç alırken dikkat edilmesi gerekenler

    **İlanda yazan açıklamaları çok ciddiye almayın, mutlaka aracı görünce fikir sahibi olmaya çalışın. Bu süreçte ne methiyeler okunmuş araçların çöp olduğunu gördüm.

    **Fotoğraflarından içinize sinen araçlar için sahibiyle iletişime geçin. aracı görmeye geleceğinizi, gelmeden tramer sorgulaması yaptırmak istediğinizi söyleyin ve ruhsat görüntüsü isteyin. Vermem derse direkt o aracı eleyin. Verirse şase numarasından sorgulama yaptırın. Eğer tramerde satıcının söylediğinden farklı bir şey çıkarsa aracı yine eleyin. Sattığı malın kusurlarını bilmeyen/söylemeyen kişilerle alışveriş yapmayın.

    **Gerekirse 10 farklı araç için 5664'e mesaj atmaya çekinmeyin. Fiyatı biraz pahalı ama araba alıyorsunuz nihayetinde. Çok fazla ince hesaba girmemek gerek.

    **Sakın tez canlı olmayın. araç zaten piyasa aracı, her gün onlarca ilan düşüyor malum siteye. 1-2 gün geç olsun ama temiz olsun.

    **Aracı görmeye mutlaka yanınızda en az 1 kişi daha alarak gidin. Sizin göremeyeceğiniz kusurlar olabilir. Veya araba almanın heyecanıyla satıcıyla doğru iletişim kuramayabilirsiniz, aracın kusurları gözünüzden kaçabilir. Tercihen pazarlığı kuvvetli, ticaret erbabı biri olsun.

    **Satan kişinin tavrına, karakterine dikkat edin. adam gibi adam olsun, net olsun.

    **Buraya kadar her şey tamam ise pazarlığınızı yapın. fiyatta anlaşılırsa Hemen en yakın fiat yetkili servisinden expertiz için ertesi güne randevu alın.

    **expertizden sonra araç gözünüzün önünden ayrılmadan noter'e geçin.

    **noter'de aracın satışına herhangi bir mani olmadığı anlaşıldığında işlemleri yapan memurdan onay alarak aracın bedelini ruhsat sahibine ait bir banka hesabına tamamını yatırın. açıklama kısmına ''34 abc 34 plakalı aracın satış bedeli'' şeklinde yazın Mutlaka paranın tamamını hesaptan yatırın ama. 100-200 TL kapora dışında elden ödeme yapmayın.

    **noter'de satış sözleşmesine aracı kaç paraya aldıysanız onu yazdırın.

    **artık araç ruhsatları noter'de anında teslim ediliyor. noter'de işiniz bitince hızlı bir şekilde ilk etapta sigortayı, sonrasında düşünülüyorsa kaskonuzu yaptırın.

    **satıcı ile helalleşmeyi unutmayın :)


    ben aracımı alırken bu adımları izledim. satın aldığım ağabeyimiz çok düzgün bir insandı. Esnaftı zaten kendisi. ben de ticaretle uğraştığımdan güzel anlaştık. hiç bir sorun da yaşamadım. kendisiyle bir alışverişimiz oldu ama ikimiz de dost sahibi olduk. meşgul olduğu işle ilgili bir ihtiyacım olduğunda hiç araştırma yapmadan kendisine gideceğim.


    TECRÜBELERİM

    1- Galerilere dikkatli yaklaşın. İşim gereği ankara Otonomi'de bolca zaman geçiriyorum ve galericilerle diyalog halindeyim. Hepsini kötülemek çok büyük haksızlık olur. Gerçekten çok düzgün olanlarda azımsanmayacak kadar fazla ve hatta onlar da üç kağıtçı galericilerden şikayetçi. Araç alma sürecinde de bir kaç tanesiyle görüştüm. hatasız-boyasız denilen araçların aslında kusurlu olduklarını farkettim. Aracı görmeye gittiğinizde gerçekten etkileniyorsunuz. kusur örtmekte master yapmış adamlar. öyle bir kuaför yapıyorlar ki bayiide sıfır olan araçtan daha sıfır gözüküyor :D

    2-5564 sistemi yeteri kadar para kazanamıyor diye devletimizin kararıyla sigortacıların kullanmış oldukları sistemde artık tramer detayları gözükmüyormuş. yani seve seve 5664'e mesaj atacağız. sigortacıya sordurmak çözüm değil.

    3-expertizinizi mutlaka yetkili serviste yaptırın. computest merkezleri aracı makinaya bağlayıp, gaza basıp ''tamam abi'' diyorlar. zaten nette araştırırsanız çok fazla mağdur insanla karşılaşırsınız. yetkili serviste expertizim 3 saat sürdü. öncesinde bu kadar süreceğini söylemişlerdi zaten. ama bittikten sonra o kadar detaylı bir rapor sundular ki şaşırdım resmen. geçen sene sattığım araç için sakarya'dan bir arkadaş gelmişti. gelmeden herşeyi anlattım zaten kendisine, uzaktan geleceği için pazarlığımızı da telefonda yaptık. geldiğinde kendisini otogardan aldım ve onun belirlediği computest'e soktuk aracı. adam benim önceden söylediğim kusurların hiç birini bulamadı. 10 numara araç demiş :) oradan notere geçtik, satın alan arkadaş computest'e değil sana güvenerek alıyorum demişti :)

    4-expertize sabah en erken saate randevu alın. öğleye anca bitiyor zaten. öğleden sonraya randevu alırsanız noter yetişmeyebilir. Noter ertesi güne kalırsa da araç sizde kalmaz. bir gece daha satıcıda kalması çok ciddi riskler yaratır.

    aklıma gelenler bunlar. umarım faydalı olmuştur.
  • Fiorinocular oldukça meşgul olmalı. Kimse cevap yazmıyor. Araç temiz kullanılmışsa, motor bakımları zamanında eksiksiz yapılmışsa multijet motorlar göz kapalı 500 bin km ve fazlasını sorunsuz gider.
  • Bende de 2012 Model Fiorino Combimix 75 hp var.
    Allah cümlemize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Saygılar...
  • arnold_ kullanıcısına yanıt
    İstediğimize yakın Bulamadık ya da baktıklarımız arasında en iyisi diyelim o araç alındı.



    Buradan tavsiyeler.



    *Araç sahiplik süreleri önemli dikkat edin. ( En son sahip ne kadar uzun kullanmışsa araç o kadar sorunsuzdur.)

    *Bu araçlarda kullanılan otomatikleştirilmiş şanzıman var. Berbat ötesi berbat. Şahsen iki defa test ettim ı ıh iki araçda aynıydı.

    Km sorgulamayı unutmayın.

    Şirket araçlarından uzak durun.

    Aracı bakmaya gittiğinizde temizliğine dikkat edin. Yıkatırız mis gibi olur demeyin, bunlar hep almayın belirtisidir.

    Bazıları at arabası kullanacakken kazara araba hediye edilmiş gibi davranmış araçlara.

    Galerilerden uzak durun. Kimse temiz arabasını galeriye vermez. Hele bu sınıf için kesinlikle vermez.
  • ersinMF kullanıcısına yanıt
    İyi gunler hocam. Bende 3 defa degisti takozlar. Sonuncuyu 3 yil once degistirdik. Ustamiz takozun tam ustune ön camin suyu aktigini gosterdi. Su akmasin diye bende cam onundeki izgarayi sokup tam takozlar uzerine pet sise kesip sıkısacak sekilde koydum. Artik rahatim. Ses yok...
  • Fiorino. Kompakt, kıvrak, atak... ve çok yakışıklı.

    Ticaretin en yakışıklısı Fiorino, işlerinizi büyütmeniz için dünyaya geldi. Onun içi, dış görünüşünden beklenmeyecek kadar geniş. Kompakt boyutları ve kıvraklığı sayesinde trafikte bir şehir otomobili gibi özgürce hareket ediyor.

     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


    Fiorino yan yollarda da, şehir merkezinin yoğun trafiğinde de size rahatça eşlik ediyor, işlerinizi daha önce kimsenin ulaşamadığı bir noktaya taşıyor. Kısacası... Fiorino ile ticaret şehre geri döndü.

    Sınır tanımayan hareket özgürlüğü:
    İşiniz gereği sürekli dışarda mısınız? Ticarette devrim yaratan ve boyundan büyük işler başaran Fiorino, tam size göre. Çünkü hiçbir zaman sizin enerjinize ve çalışma tutkunuza sınırlar getirmiyor. Onun sürüşü zevkli olduğu kadar yükleme ve boşaltması da son derece pratik. Özellikle şehir merkezleri için yaratılan Fiorino, sizi diğer ticarilerin giremeyeceği her yere götürme yeteneğine sahip tek araç. Siz isteyin, o her yerde size eşlik etsin..

    Ofisiniz kadar konforlu ve rahat:
    İş yerinizdeki rahatlığı ve konforu sunmak için Fiorino elinden geleni yaptı. Hak ettiğiniz yaşam kalitesini araç içinde de verecek tüm ayıntılar titizlikle işlendi. Örneğin, koltukların ve ön panelin ergonomisi en küçük detayına kadar ele alındı. Konfora ve işleve yönelik birçok donanım üzerinde özenle çalışıldı.


    Hızlı ve emniyetli bir şekilde ilerleyen bir ufaklık:
    Kompakt boyutlarının sizi yanıltmasına izin vermeyin. Fiorino'nun kapasitesi ve
    yetenekleri çok büyük işler başarmaya hazır. En zor yol ve çalışma koşullarında bile,
    sürüşü zevkli hale getiriyor, işlerinizi kolaylaştırıyor. Sessiz ve çevreye saygılı
    motoru, düşük yakıt tüketiminin yanı sıra bakım giderlerinizin de en büyük
    güvencesi. Her gün ve her türlü yolda ihtiyacınız olan koruma ve güvenlik içinse,
    Fiorino'da hiçbir eksik yok.

     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


    Multijet Motor Seçeneği Olması Güzel. Ticari araç gibi durmasa da iyi bir seçeneğe benziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .WondercrafteR. -- 12 Haziran 2011; 9:43:17 >







  • İZNİNİZLE HAFTANIN FIKRASI;

    Kaç No'lu Karayolundayız?

    ABD'de 22 no'lu karayolunda, devriye görevi yapan bir otoyol polisi arabasından yolu izlerken bir FİORİNO görmüş.
    Bu aracı radarla incelemiş ve en az 50 km hızla gidilmesi gereken bu yolda aracın tam 22 km hızla gittiğini farketmiş.
    Bu FİORİNO yolu tıkıyormuş. Aracı durdurup sürücüyü uyarmaya karar vermiş.
    Aracın peşinden gidip aracı durdurmuş. Bir de ne görsün? Aracı kullanan çok yaşlı bir teyze.
    Aracın arkasındaki koltuklarda da çok korkmuş 3 tane yaşlı teyze daha var.
    Polisi görünce yaşlı sürücü endişeyle:
    -Polis bey,çok mu hızlı gidiyordum?
    Polis:
    -Hanımefendi,hızlı değil, tersine çok yavaş gidiyorsunuz ve bu tüm otoyol trafiğini etkiliyor!
    Radardan gördüğüm kadarı ile 22 km hızla gidiyorsunuz. Yaşlı teyze:
    -Ama otoyolun girişinde 22 yazıyordu ve ben de bu kurala uymak istedim!
    Polis:
    -Teyzeciğim; o 22 otoyolun numarası. Bu yolda en az 50 km hızla gitmelisiniz.
    Yaşlı teyze:
    -Tamam,bundan sonra hızlanacağım.
    Polis tam kendi arabasına gidreken,gözü yine arkada oturan, hiç konuşmayan
    ve çok korkmuş 3 yaşlı teyzeye kaymış ve sürücüye sormaya karar vermiş:
    -Teyzeciğim bir şey sorabilir miyim? Bu arkada oturanların nesi var?
    Çok korkmuş gözüküyorlar, sanki dillerini yutmuşlar gibi!
    Yaşlı teyze:
    -Valla ben de anlamadım, 250 no'lu karayolundan çıktıktan beri böyleler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: sametaltinci

    Normal yağ bakımından farklı olarak alternatör kayışı, direksiyon pompa kayışı ve yakıt filtresi değişmiş.

    motor yağ fiyatı ,motor iç temizleyicisi , yakıt filtresi bunlar benim faturama göre pahalı sizinkiler.mesela yakıt filtresinden +40 eklemişler size.

    Karşılaştırmanız için teşekkürler servisle olan ilişkimi gözden geçirmem gerekecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458


    quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458

    Allah allah yaa.
    Önceden sert kullanirdim yakit nasıl yakiyor diye iyi yada kötü yaktigini anliyordum.
    Ama şimdide öyle kullaniyorum ( bilerek ) ama yakit tuketimi ayni.
    Zaten bana sanki dogru degerleri göstermediğini için soruyorum .
    Birde aracim conformatik emo.

    conformatic otomatik oluyor benim bildiğim. eğer öyle ise dua etmeniz lazım. otomatik vitesli arabalar genel anlamda manuel vitesli arabalara göre çok yakar. sizin araba manuel vitesli araba ile neredeyse aynı yakıyor. bende değerleri sıfırladım ama gene 6.0 ile 6.5 lt arası gösteriyor.

    Enterasan olan ne kadar bassam o kadar az yakiyor artik motor ancami acildi noldu

    otomotik vitesli fiolar 6 ileri sanziman oldugu icin menuellere gore az yakabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DELGADOOO

    merhaba arkadaşlar bende yeni aranıza katıldım
    2010 combi emotion modeli aldım
    ilk yardımı bekliyorum sizden

    aracın kullanma kılavuzları arasında teyp kodunu bulamadım ve araç kod istiyor

    bosch marka fiat d225 mp3 te sb05
    7 647 301 316
    815cm730198967520
    bana kod gönderirseniz sevinirim
    saygılar

    teybi söktüm bilgiler bu kodu verebilecek arkadaş varsa cok sevinirim
    ister burdan isterseniz telefonlada ulasabılırsınız 5442304658
    teşekkürler

    http://www.radio-code.co.uk/fiat-radio-codes.html

    Adrese gir teybin seri nosunu gir kodu verecek.
    Seri numarası kitapçığında yazar bulamazsan teybi söküp arkasına bakabilirsin.




  • Size haddim olmayarak bir tavsiye vereyim 0 ticari araç alınmaz bence , alacaksanız 2. el alın ve 20 bin tl niz cebinizde kalsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metnes71

    izmitte ön diskleri sökmeden arabanın üzerinde tornalayan dükkan varmı ? ön fren diskleri kanal yaptı , tornalatmayı düşünüyorum.

    hocam ön diskler torlanatmak demek büyük tehlikedir.ani frende incelen diskiniz kırılması durumda kaza riskiniz çok fazla yenisini taktırmanız en iyisi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endofthegame

    mesajınızdan sonra, courierle ilgilenmeye başladım. courier'e baktıktan sonra, fiorinodan soğuduk açıkçası :) tasarım olarak bariz fark var fiorino ile arasında. hem içten hem dıştan. titanyum donanımında olana 48,750 fiyat aldım ama, kararsızım. 24 bine 24 ay, ayda 1030 tl gibi bi kredi desteği var forda da.

    Hocam tek tavsiyem ticari almamanız :D

    İllaki ticari gerekiyorsada bu courier olmalı, koltukları daha rahat, arac oturma pozsynu olarak otomobil gbi asagıda, virajlarda daha iyi yola tutunuyor klasik ford.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    hayırlı olsun. ticari araçların amortisörleri serttir hocam. asla yumuşamaz. belki caddy amortisörleri farklıdır. iyi ki 95 hp olanı almışsınız bizde 75 hp olanı vardı ve rampalarda çok bayılıyordu.

    hocam biz amörtisörleri yumuşattırdık aracımız taksi gibi süper oldu zıplama filan asla yok artık
  • http://www.10numarafiat.com

    Linkte yetki belgeleri sekmesinde detaylı şekilde yazılmış, buradan bilgi sahibi olabilirsiniz.
  • 2008 Fiorino aracıma yapmış oldugum kamera montajından kareler ve videosu....




     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..



     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Premio340

    Merhaba Arkadaşlar,

    2 Hafta önce 46,750 TL ye 1,3 Premio 75 HP Fiorino aldık şu an araç 100 Km de yol bilgisayarı yakıtı ortalama 9,2 LT gösteriyor. Yakıt şu an için oldukça fazla zamanla düşer mi bilginiz var mı acaba?

    Hayrlı olsun kazasz belasz kullanın

    İlk bakımdan sonra düşecek rahat olun, trafk yoğunlgna göre 5-7 litre arası oynar
  • yasinoznalcin Y kullanıcısına yanıt
    nasıl yeni lastikler geldi mi ? memnunmussunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cstone

    2016 model Fiorino premio 75bg ile bende aranıza katıldım. ALLAH KAZASIZ belasız kullanmayı nasip etsin. Aracın bakımı 10bin kmde mi 20bin kmde mi kararsız kaldım. Alırken bayi 10bin dedi. Fiatin sitesinden tanıtım katalogunda 20bin yazıyordu. Arabada ayarlarda bakım yerinde 20bine tamamlanınca bakım olacak görünüyor...
    Merakımı giderin teşekkürler

    Bakım ne yazkki her 10bin km de bakım var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Respectformuslims

    87 bin km de 2010 otomatik ile aranıza katıldım. Aracın bakımları 90 bindemi? Ve bu bakımlar ağır mı? Kaça patlar bize

    bende dizel otomatik hususi ruhsatlı düşünüyorum,bizim biraderde manuel nemo var hoşuma gitti çok yönlü bi araç.
    tavsiye edermisin tüketimi felan vites geçişleri nasıl.

    Ben beğendim ya. Doblodan sonra biraz hopluyoruz o kadar. Vites geçişleri öyle aman aman kötü değil. Kullanımı rahat. Akülü araba gibi




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.