Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (478. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.274.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 476477478479480
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Fiat-Fiorino-1-3-JTD-16V-3285-r.html

    Yukarıda ki adresten racechip (power box ) aldım.cihazı takmak istiyorum
    Bu tip cihaz kullanan arkadaşlar varmı.?Araç garantisi bitermi?(Mayıs 2010 çıkış)
    bilgi verirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentdilbaz

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Fiat-Fiorino-1-3-JTD-16V-3285-r.html

    Yukarıda ki adresten racechip (power box ) aldım.cihazı takmak istiyorum
    Bu tip cihaz kullanan arkadaşlar varmı.?Araç garantisi bitermi?(Mayıs 2010 çıkış)
    bilgi verirseniz sevinirim.


    Dostum İstanbul'da ikamet ediyorsan bu linkte yazılanları bir oku istersen.Mutlaka her soruna cevap bulacaksın.


    Chiptuning ve power box




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruk_4151

    arkadaşlae bişey soracam bu trip a-trip b ne işe yarıyor daha aracı yeni aldığım için
    okuma fırsatım olmadı bilşeniniz var sa yazabilirmisiniz ????



    2 farklı seyahat bilgisi kayıtlarını tutmayı sağlar. Çok kullanışlı değil ben kapattım sadece trip a açık bende. Yani Trip-A açık iken yola çıknınız diyelim dağlık ara bir yola geldiniz bu ara yol için veri kayıtlarını tutmak istiyorsanız Trip-B yi kullanabilirsiniz
  • bende de Combimix var, dağda, bayırda, otobanda, sıkışık trafikte
    her türlü arazi ve yol koşullarında kullandım bir depoda 700km nin altını görmedim.
    Genelde kırmızı lamba yanarken de bir müddet kullanıyorum, depo bitmeye yakın alıyorum mazotu.
    720-730 km oluyor gösterge. Full şehirdışı yolda kullansam tahminimce 850-900km yapar.
    Benim araba şehiriçinde ortalama 5.5lt yakıyor. Şehir dışında 5 in altına iner kanımca.


    quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: PamirSAROS

    23 ağustos akşamı saat 23:30 da depomu opetten fulledim bugün 04.09.2010 saat 16:30 az önce eve geldim bugün akşam 12. gün olcak daha ışık yakmadın çeyreğin altına yeni düştü 6.3 ortalama ile 571 km yol katettim 12 günlük zaman diliminde tamamı şehir içi. hedefim 650 onada 3 gün desek yani ayda 2 kere depo fullesek yeterli ayda 270-300 tl de bişi değil zaten kışın çok binemicem evimizin bulunduğu sokağa çıkmak için ilk alternatif yoldan çıkarsak eğim 70 derece var daha sonraki yokuş ta keza öyle diğer yokuştan başlayıp çıkarsak orasıda 55 derece var bi sonraki gene aynı 70 derece var kışın sanırım inip çıkamayız garajda yatar

    Yakıt ışığı çok akıllı tam ilk kırmızı çizgiye geliyor ve yanıyor.
    650 ışık yanıncaya kadar zor gibi duruyor fakat 600 olabilir.
    Ha bu arada,Ankara gibi yerde ışık yanmadan bile
    571 km şehir içi yapmak bana göre gayet iyi.



    Evet arkadaşlar ışığımız tam 604 km de yandı şu anda menzilim yokuş inerken 104 çıkarken 54 filan gösteriyor hatta çizgi çizgiye geçiyor çıkışta ne kadar daha giderim ne kadar zorlamalıyım şansımı ortalama olarak iyidik yakıt almıyoken ohh yaa alıyımda bi 14-15 gün daha pompaya uğramayayım




  • Bizim Fionun panzotuna kolunu koysan çöküyorken, Yeni Doblo'nun panzotu 70 kg taşıyabiliyor.
    Acaba doblonun panzotu kesilip biçilerek Fio ya uyarlanabilir mi?
    Yada aynı malzemeden fio yada panzot yapan birileri bulunabilir mi?
    Bu konuyu araştırmalıyız bence.
    Hayır benim anlamadığım Fionun bagajı zaten doblonun yarısı kadar,
    asıl Fio ya 70kg lik panzot yapmalılar ki bagaj kapasitesi artsın.
    Fionun bagajı küçük olduğundan panzot sürekli gerekli.
    Dobloda çok fazla gerek kalmıyor, bagaj zaten çok eşya alıyor.
    Ters yapmışlar bence.


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisinan

    fio 48 arkadaşım merhaba.. bi ara.. yolculuk esnasında arka panzota uyuyan çocuğumu yatırdım. Fakat panzot altında mdf ile sağlamlaştırmıştın,sanırım..Dostum panzot altı mdf uygulamanı mümkünse resimlendirirsen sevinirim..Vallahi benimde işime çok yarar..ya da arka panzotu güçlendirmeye yönelik daha farklı bi altenatif var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: bulentdilbaz

    http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Fiat-Fiorino-1-3-JTD-16V-3285-r.html

    Yukarıda ki adresten racechip (power box ) aldım.cihazı takmak istiyorum
    Bu tip cihaz kullanan arkadaşlar varmı.?Araç garantisi bitermi?(Mayıs 2010 çıkış)
    bilgi verirseniz sevinirim.


    Dostum İstanbul'da ikamet ediyorsan bu linkte yazılanları bir oku istersen.Mutlaka her soruna cevap bulacaksın.


    Chiptuning ve power box

    Önerin için teşekkürler.Maalesef İstanbulda oturmuyorum ama forumu inceledim.Soruların cevabını buldum sayılır.
    Yetkili Servis sahibi olan asker arkadaşıma da danışıp uygulamayı yapacağım.Sonuçları paylaşırım.
    Bu arada forumdaki tüm arkadaşların mübarek ramazan bayramını kutlar.
    Kazasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brake

    Bizim Fionun panzotuna kolunu koysan çöküyorken, Yeni Doblo'nun panzotu 70 kg taşıyabiliyor.
    Acaba doblonun panzotu kesilip biçilerek Fio ya uyarlanabilir mi?
    Yada aynı malzemeden fio yada panzot yapan birileri bulunabilir mi?
    Bu konuyu araştırmalıyız bence.
    Hayır benim anlamadığım Fionun bagajı zaten doblonun yarısı kadar,
    asıl Fio ya 70kg lik panzot yapmalılar ki bagaj kapasitesi artsın.
    Fionun bagajı küçük olduğundan panzot sürekli gerekli.
    Dobloda çok fazla gerek kalmıyor, bagaj zaten çok eşya alıyor.
    Ters yapmışlar bence.


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisinan

    fio 48 arkadaşım merhaba.. bi ara.. yolculuk esnasında arka panzota uyuyan çocuğumu yatırdım. Fakat panzot altında mdf ile sağlamlaştırmıştın,sanırım..Dostum panzot altı mdf uygulamanı mümkünse resimlendirirsen sevinirim..Vallahi benimde işime çok yarar..ya da arka panzotu güçlendirmeye yönelik daha farklı bi altenatif var mı?



    Ters yapmışlar derken haklısınız.Ama sonuç ortada.

    Panzotun altındaki iki uzun profilin içi boş ve ince bu yüzden özellikle de bagaj kapağındakine doğru biraz daha bastırırsanız panzot eğilme içerisini giriyor.İki uzun profili çelik ve daha enli bir şekilde tasarlamış olsalardı hiçbir sorun kalmayacaktı.

    Doblo ile ilgili bir şey dikkatimi çekti.Araç dışarıdan ebat olarak bayağı bir büyümüş gibi görünüyor fakat toplam ağırlık olarak sadece ve sadece 60 kg(1.3 motorlarda) daha ağır.Özellikle yük bölümü.Koltutuklar yatırılınca ortaya çıkan hacim eski doblo(1.3 motor) ile yeni dobloda(1.3 motor) aynı görünüyor(3200 litre)




  • Herkese iyi akşamlar...
    Bizim araçlarda boşa atmak motora zarar verir mi?
    Turbo zarar görür dedi bir ustadan duymuş kişi..!!
    **Tamam boşa atmak tehlikeli ve trafiğe aykırı..**
  • Arkadaşlar selam,

    2009 model, 10.726 km.deki Fiorino Emotion aracımı satıyorum, Ev aldım, hayırlısıyla satıp içini yaptıracağım, kazası veya sorunu yoktur, Vergileri ödenmiş, Fenni Muayenesi de dahil hiç bir eksiği ve masrafı yoktur. 10.000 km. bakımıda yapılmıştır. İlgilenenler olursa ilan linki aşağıdadır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-fiorino-10-000-km-de-2009-model-fiat-fiorino-emotion-kazasiz-30031383/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    Herkese iyi akşamlar...
    Bizim araçlarda boşa atmak motora zarar verir mi?
    Turbo zarar görür dedi bir ustadan duymuş kişi..!!
    **Tamam boşa atmak tehlikeli ve trafiğe aykırı..**


    Boşa atmanın zarar vereceğine inanmam.Çünkü baskı balata ayrıldığı için
    motor da rolantide çalışacaktır.Bunu devir saatinden görürsünüz zaten.

    Rolantide çalışan bir motorun turbosu da devre dışı kalacağı için hiçbir sorun olmaz.
    Hatta soğuyacağı için iyi de diyebilir.Fakat en önemli şey bu işlemi yokuş aşağı
    inerken yapmamalıyız.Yapmamızı da gerektirecek bir durum da yok aslında .
    Eskiden olsa kuş serilerinde olduğu gibi karbüratörlü motorlarda yokuş inerkende motor
    yakıt harcıyor.Şimdiki hem benzinli hem de dizel motorlarda araç motor freniyle
    yokuş inerken yakıt sistemi yakıtı tamamen kesiyor.Yani sarfiyat sıfır düzeyde.

    Yol bilgisayarında 2 litre göründüğüne bakmayın kesinlikle yakıt kesiliyor
    ve araç tamamiyle inişten aldığı güçle ilerliyor.Motorda aynı şekilde inişten dolayı çalışıyor.
    İçerisinde patlama meydana gelmiyor.
    Cordoba 1.4 TDİ aracımda anlık tüketim inişlerde 00.0 değerini gösteriyordu.
    Servise sorduğumda dediklerimi anlatmışlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanbay

    Arkadaşlar selam,

    2009 model, 10.726 km.deki Fiorino Emotion aracımı satıyorum, Ev aldım, hayırlısıyla satıp içini yaptıracağım, kazası veya sorunu yoktur, Vergileri ödenmiş, Fenni Muayenesi de dahil hiç bir eksiği ve masrafı yoktur. 10.000 km. bakımıda yapılmıştır. İlgilenenler olursa ilan linki aşağıdadır.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-van-panelvan-fiat-fiorino-10-000-km-de-2009-model-fiat-fiorino-emotion-kazasiz-30031383/detay



    Hayırlısı olsun.Ev ve ihtiyaçlar otomobilden daha önceliklidir.Merak etmeyin mutlaka satarsınız.




  • Aslında iç hacim olarak eski doblo ile pek fark yok.
    Bizde eski doblo da vardı bundan önce, yeni doblonun eski dobloya göre burun tarafı biraz daha uzun
    bir de çok az yükseklik farkı var. Bagaj hacmi ise bence aynı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: Brake

    Bizim Fionun panzotuna kolunu koysan çöküyorken, Yeni Doblo'nun panzotu 70 kg taşıyabiliyor.
    Acaba doblonun panzotu kesilip biçilerek Fio ya uyarlanabilir mi?
    Yada aynı malzemeden fio yada panzot yapan birileri bulunabilir mi?
    Bu konuyu araştırmalıyız bence.
    Hayır benim anlamadığım Fionun bagajı zaten doblonun yarısı kadar,
    asıl Fio ya 70kg lik panzot yapmalılar ki bagaj kapasitesi artsın.
    Fionun bagajı küçük olduğundan panzot sürekli gerekli.
    Dobloda çok fazla gerek kalmıyor, bagaj zaten çok eşya alıyor.
    Ters yapmışlar bence.


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisinan

    fio 48 arkadaşım merhaba.. bi ara.. yolculuk esnasında arka panzota uyuyan çocuğumu yatırdım. Fakat panzot altında mdf ile sağlamlaştırmıştın,sanırım..Dostum panzot altı mdf uygulamanı mümkünse resimlendirirsen sevinirim..Vallahi benimde işime çok yarar..ya da arka panzotu güçlendirmeye yönelik daha farklı bi altenatif var mı?



    Ters yapmışlar derken haklısınız.Ama sonuç ortada.

    Panzotun altındaki iki uzun profilin içi boş ve ince bu yüzden özellikle de bagaj kapağındakine doğru biraz daha bastırırsanız panzot eğilme içerisini giriyor.İki uzun profili çelik ve daha enli bir şekilde tasarlamış olsalardı hiçbir sorun kalmayacaktı.

    Doblo ile ilgili bir şey dikkatimi çekti.Araç dışarıdan ebat olarak bayağı bir büyümüş gibi görünüyor fakat toplam ağırlık olarak sadece ve sadece 60 kg(1.3 motorlarda) daha ağır.Özellikle yük bölümü.Koltutuklar yatırılınca ortaya çıkan hacim eski doblo(1.3 motor) ile yeni dobloda(1.3 motor) aynı görünüyor(3200 litre)





  • Birde doblonun bagajı daha geniş olduğu için panzotun genişliği de fio ya göre çok fazla.
    alan genişliği arttıkça panzota konulan yüklerin panzotu eğme şansı daha da artar.
    Dolayısıyla doblo da bulunan 70kg taşıyabilen panzot fioya da yapılırsa, tahminimce 100kg rahat taşır.
    Eğer fioya da aynı panzottan yapılırsa ağır yük taşınmasında fionun bagaj hacmi 2 ye katlanır ve çok rahat olur.
    Özellikle kalabalık ailelerde tatile çıkarken götürülen ağır valizler sorun yaratıyor.
    Ha fioda panzotu kaldırarak valizleri panzot hizasından daha yükseğe de yükleyebiliriz,
    ama bu seferde altta kalan valizin canı çıkıyor çok ağırlık biniyor.
    yani dayanıklı bir panzot olsa en büyük boy, 25-30 kg taşıyabilen 2 valiz alta, 2 valizde üste konulabilir.
  • Hiçbir motor yakıt olmadan çalışmaz.
    Motor çalışıyorsa yakıt yanması vardır.
    Ama 0.01 dir ama 2.00 dır, mutlaka ki vardır.

    Yokuş aşağı viteste hiç gaza basmadan inerken motor ihtiyacı olan enrjinin büyük kısmını şanzuman dişlilerinin
    dönmesinden alır.
    Yokuş aşağı boşta inerseniz motor ihtiyacı olan enerjiyi yakıt yakarak alır.
    Dolayısı ile yokuş aşağı boşta inmek viteste inmeye göre daha fazla yakar.
    ama bahsettiğim her iki durumda da yakıt sarfiyatı normal kullanırkene göre çok çok düşük olduğu için,
    yol bilgisayarları 0,00 gösterebilir. Tabi bu her marka araca ve yol bilgisayarını tasarlayan mühendisin keyfine kalmış.


    quote:

    Orijinalden alıntı: fio48


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    Herkese iyi akşamlar...
    Bizim araçlarda boşa atmak motora zarar verir mi?
    Turbo zarar görür dedi bir ustadan duymuş kişi..!!
    **Tamam boşa atmak tehlikeli ve trafiğe aykırı..**


    Boşa atmanın zarar vereceğine inanmam.Çünkü baskı balata ayrıldığı için
    motor da rolantide çalışacaktır.Bunu devir saatinden görürsünüz zaten.

    Rolantide çalışan bir motorun turbosu da devre dışı kalacağı için hiçbir sorun olmaz.
    Hatta soğuyacağı için iyi de diyebilir.Fakat en önemli şey bu işlemi yokuş aşağı
    inerken yapmamalıyız.Yapmamızı da gerektirecek bir durum da yok aslında .
    Eskiden olsa kuş serilerinde olduğu gibi karbüratörlü motorlarda yokuş inerkende motor
    yakıt harcıyor.Şimdiki hem benzinli hem de dizel motorlarda araç motor freniyle
    yokuş inerken yakıt sistemi yakıtı tamamen kesiyor.Yani sarfiyat sıfır düzeyde.

    Yol bilgisayarında 2 litre göründüğüne bakmayın kesinlikle yakıt kesiliyor
    ve araç tamamiyle inişten aldığı güçle ilerliyor.Motorda aynı şekilde inişten dolayı çalışıyor.
    İçerisinde patlama meydana gelmiyor.
    Cordoba 1.4 TDİ aracımda anlık tüketim inişlerde 00.0 değerini gösteriyordu.
    Servise sorduğumda dediklerimi anlatmışlardı.




  • slm arkadaşlar boşa atma olayı sadece otomatik viteste geçerlidir boşa atarsanız şanzıman yağlamayı keser
    sistem çöker anlıcanız ama bir günde değil tabii aslında efendi kullanımda otomatik şanzıman en sorunsuz sistemdir
    sistemi bilmeyen bir çok sadece laf olsun diye konuşanları kaale almayın biz yıllardır kullanıyoruz
    kendimizde ve akraba ve yakın komşularımızda var hemde farklı araçlar hiç biri daha sorun çıkarmadı
    birtaneside 200 .000 bini deviren jet fadılın protonu komşum hiç bir araca değişmem diyor .aracı için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brake

    Birde doblonun bagajı daha geniş olduğu için panzotun genişliği de fio ya göre çok fazla.
    alan genişliği arttıkça panzota konulan yüklerin panzotu eğme şansı daha da artar.
    Dolayısıyla doblo da bulunan 70kg taşıyabilen panzot fioya da yapılırsa, tahminimce 100kg rahat taşır.
    Eğer fioya da aynı panzottan yapılırsa ağır yük taşınmasında fionun bagaj hacmi 2 ye katlanır ve çok rahat olur.
    Özellikle kalabalık ailelerde tatile çıkarken götürülen ağır valizler sorun yaratıyor.
    Ha fioda panzotu kaldırarak valizleri panzot hizasından daha yükseğe de yükleyebiliriz,
    ama bu seferde altta kalan valizin canı çıkıyor çok ağırlık biniyor.
    yani dayanıklı bir panzot olsa en büyük boy, 25-30 kg taşıyabilen 2 valiz alta, 2 valizde üste konulabilir.


    Altına benim yaptığım gibi valizleri doğru yerleştirin.. 70 kğ rahat taşıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dimont

    slm arkadaşlar boşa atma olayı sadece otomatik viteste geçerlidir boşa atarsanız şanzıman yağlamayı keser
    sistem çöker anlıcanız ama bir günde değil tabii aslında efendi kullanımda otomatik şanzıman en sorunsuz sistemdir
    sistemi bilmeyen bir çok sadece laf olsun diye konuşanları kaale almayın biz yıllardır kullanıyoruz
    kendimizde ve akraba ve yakın komşularımızda var hemde farklı araçlar hiç biri daha sorun çıkarmadı
    birtaneside 200 .000 bini deviren jet fadılın protonu komşum hiç bir araca değişmem diyor .aracı için


    Benim komser bacanakda da var. Proton..
    Adamlar yapmış kardeşim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinogretmen -- 7 Eylül 2010; 13:18:30 >




  • BUGUN TESLİM ALDIM ARABAMI AKŞAM ÜZERİ PLAKASI ÇIKIYOR YARIN ÖGLEN İŞTEN ÇIKINCA TAKTIRIRIM PLAKALARI ARTIK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: No-FéAR

    BUGUN TESLİM ALDIM ARABAMI AKŞAM ÜZERİ PLAKASI ÇIKIYOR YARIN ÖGLEN İŞTEN ÇIKINCA TAKTIRIRIM PLAKALARI ARTIK

    Kazasız belasız sürüşler
  • mükemmel zamanlama, bayramda yeni aracınızı kullanırsınız bol bol.
    Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
    Kurban kesmeyin, bi fukarayı sevindirin bayram üstü.
    Sevabı çok olur.


    quote:

    Orijinalden alıntı: No-FéAR

    BUGUN TESLİM ALDIM ARABAMI AKŞAM ÜZERİ PLAKASI ÇIKIYOR YARIN ÖGLEN İŞTEN ÇIKINCA TAKTIRIRIM PLAKALARI ARTIK




  • 
Sayfa: önceki 476477478479480
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.