Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.220
Cevap
63
Favori
2.274.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • karakule48, Allah kaza bela yaşatmasın hayırlı olsun Fion maşallah boncumuzuda hediye edelim
     ..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB *  :::..


    Bende Fio Emotion düz vites tam donanımlısı için pazarlıklara başlıyorum yarın, yüz yüze görüşmek daha etkili olacaktır. Aklıma şarkı sözü geldi 'bu akşam bütün bayilerini dolaştım istanbul'un'




  • Arkadaşlar,

    Fiorinonun fiyatı ÖTV indrimiyle birlikte baya uygun bir hale geldi. Babam emotion dualogic almak istiyor. Fakat şanzıman hakkında aklımıza takılan birşeyler var. Benim aracım Opel Combo(imzamdaki araç) saırsam Fiat ile aynı motoru kullanıyor. Ama ben aracın performansından memnun değilim. Fiorinoda da aynı sıkıntıyı yaşarmıyız? Şanzıman yokuşlarda geri kaçırma yapıyor mu? Ve şanzıman performansı olumsuz yönde etkiliyor mu?

    İlginiz için teşekkürler.

    İyi Günler.
  • şanzıman yokuşlarda geri kaçırıyor ama performansı ve vites geçişleri oldukça iyi ve tepkisi de yeterince hızlı. yalnız mbaycan arkadaşın başına gelen benim de başıma geldi. 6. viteste ve 90km hızla sabit giderken silkeleme yapmaya başladı. devir yükselip alçalıyor ve çok rahatsız ediyor. araba daha 4700kmde. cuma servise götürecem bakalım sorunu nedir.
  • benimde aydı 6 da giderken fazla gazda vermezsem 90km hızda sirkeleme demiyimde titretir gibi oluyor hafif gazlıyınca geçiyor kavrama noktasında gibi oluyor psikomanyak arkadaşım servisten aldığın bilgileri merakla bekliyoruz
  • merhaba arkadaşlar,
    bendeki silkeleme de devam ediyor.
    ama gaza basınca geçiyor. acaba diyorum motor biraz açılınca bu durum düzelir mi?
    belki bi 10-15 bin km' leri beklememiz mi gerekir acaba?
    aslında düşünücek olursak 90' la giderken 6. vites anormal bi durum. burda sorun vitesin yazılımında da olabilir.
    yani tamam sen devir geldiğinde atıyosun ama her viteste aynı devir noktasındaki gibi çekiş performansı
    olmayabilir demi?
    bence bu durum atlanmış, o yüzden bu silklemeler.
    powerbox takan otomatik sahibi arkadaşlara danışalım bir de.
    bakalım onlarda da bu durum motor güçlenince de devam ediyor mu..
  • yalnız 6.viteste yapmas ıilginç diğer viteslerde aynı devirde yapmıyor. neyse götürecem servise. bi de sol kapı azcık içeri girmiş bizim ama darbe sürtme gibi bir şey yok ona baktıracam.
  • geçmiş olsun, otoparkta olmuş olabilir. biri kapısını hızlı açtıysa falan..
    bu arada 90 la giderken oluyo 6. viteste ama hafif ya da dik rampa başlangıçlarında oluyo.
    düz yolda olmuyo.
    neden sadece 6. viteste, çünkü bu kadar düşük hız ve yüksek viteste diğer viteslere oranla daha fazla zengin karışım oluyor.
    hafif rampalarda düzde gidişten daha fazla gaz pedalın basıyoruz.
    yol bilgisayarı da normalde 4-4,5 göstermesi gerekirken yaklaşık 7,5 lt/100 km olarak gösteriyo aynı süratte.
    öyle bir karışım oluyor ki tam dozuna geldiğinde araba resmen kriz geçiriyor.
    bence sorun robotun yazılım güncellenmesiyle düzelir, ya da bir parça modifiye ile.

    ben servise sordum bu durumu bu arada, bana bu durumun normal olduğunu söylediler.
    sen hem e modunda gidiyosun ekonomi istiyosun hem de performans istiyorsun dediler.
    ama alakası yok. sadec e modu değil, normal modda da yapıyor.

    çok kafaya takmamaya çalışıyorum, hemen tıklıyorum 5' e atıyorum düzeliyo. ya da gaza basıyorum.
    Zaten 15 bin km'den sonra modifye yapıcam bi çip falan olayına giricem.
    motorun bu km'lerde anca açıldığını düşünüyorum. motor açılmadan bu işler bence sakıncalı çünkü.
    motorun basarak değil, aksine son derece ekonomik giderek daha iyi açıldığına inanıyorum .
    (bazı arkadaşlar bana katılmayabilir)
    çip yapınca da bu durumun ortadan kalkacağını düşünüyorum.
    kalkmazsa da kalkmaz, nolursa olsun arabamdan çok memnunum.
    "ARABAMI SEVİYORUM, TERKETMEYECEĞİM"

    her zaman heryerde sadece FİORİNO!




  • Arkadaşlar Fiorino emotion otomatik modeline en ucuz ne kadar fiyat aldınız yazarmısınız lütfen. Bu arada bahsettiğiniz titreme silkeleme her otomatik arabada olur. en azından benim şuan kullandığımdada var.
  • Tam otomatik araçlarda titreme silkme %99 olmaz ama yarı otomatik viteslerde olasıdır. Modifikasyonla (mbaycan'ında belirttiği gibi powerbox'la) bu durum araçtan araça farklıklar olsada daha iyileştirilebiliyor ama yakıt sarfiyatında ufak değişmelerde olabiliyor diye biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polatz -- 18 Mart 2009; 12:32:57 >
  • turboyu 1750 devirde açtırabilmenin bir yolu olsa hiç bir problem kalmaz aslında.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenikışla66

    karakule48
    arkadaşım doğrumu söylüyorsun emotion modeli dedin. bende bugün telefonla fiyat istedim daynamik olanına 23600 çektiler bana
    sen emotiona aynı fiyat diyorsun bu kayserililer çok kazıkçı gerçekten en iyisi çevre illerden araştırmak

    Daynamik modeli düşünüyorum arkadaşlar karakule 48 arkadaşım rica etsem benim için daynamik modelinin fiyatını alırmısın birde adres telefon var ise galerinin sana zahmet bekliyorum



    kardeş kayserililer kazıkçı değil sadece pazarlık payını çok bırakıyorlar. bayiye gidip pazarlık yap emin ol çok düşecekler.ben orada yaşadım insanlar bakkaldan 10.25 kuruşluk çay alırken bile 10 lira olur mu dediklerine şahit oldum




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mbaycan

    turboyu 1750 devirde açtırabilmenin bir yolu olsa hiç bir problem kalmaz aslında.


    hocam benim bildiğim fiorino 1750 turbo açıyor.bence 90 km ile giderken vites 5 e mi atsam 6 ya mı atsam diye karar veremiyor sorun orda.yani sizin dediklerinizden ben bunu anlıyorum.

    acaba 6. vites 90 km hızda devir tam olarak kaçta oluyor.eğer max torkun altındaysa vites şaşırıyor olabilir
  • aynen oyle roky arkadaşım bencede 5e mi insem 6 lamı gitsem diye karr veremiyor araba hafif gazlıyıncada 6 iyidir diyor yavaşlıyınca 5 e düşüyor ve sorun kalmıyor bu bir sorun değil dostlar
  • yav arkadaşlar bu arabalarda değişken geometrili turbo var öle şu devirde açar bu devirde kapar diye

    bişey yoktur turbo hep devrede sadece devir arttıkça turbo basıncıda egzos basıncına bağlı olarak artar yada azalır

    değişken geometrili turbonun özelliğide budur zaten gecikme yapmaz

    fiat bu modellerde turbo gecikmesini ortadan kaldırmak için değişken geometrili turbo kullanmaya başladı


    ayrıca bu forumdaki tüm otm fio sahiplerinin bir şekilde şikayetleri var forumun başlarında otm lerde sorunlar yaşanıyor dediğimizde yok olurmu filan denildiydi

    bence kusurları ve hatalarıda kabul edip çözüm yolları üretmeli

    ben bu yöntemin faydalı olacağını düşünüyorum saygılar

    not: tüm turbolar egzos gazından tahrik alır sadece değişken geometrili turbolarda gecikme normal turboya nazaran daha azdır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORPHEUSMÜZİK -- 18 Mart 2009; 15:50:05 >




  • yarın gidip iyi bir pazarlığa oturacağım ama işin içinde benim 2000 model yeni kasa hyundai accent 1.3 LX var onu elden çıkarmam gerek takasıda soracağım tabi inşallah iyi bir fiyat verirlerse dışarı ile uğraşmayıp aracımı onlara devredeceğim

    EMOTİON MODELİNİ ARKADAŞA 23500 E VERDİLERSE OZAMAN DAYNAMİK MODELİ 21500 CİVARI OLMALI DİYE DÜŞÜNÜYORUM AYRICA BİRDE SAĞLIKÇI HAFTASI DOLAYISI İLE BİN TL DE ORDAN DÜŞÜRÜR İSEK 20000 YADA 20500 CİVARI DAYNAMİK OLANI KAPATMAK ÇOK İYİ OLUR BENCE NASIL ARKADAŞLAR
    OLMASI GEREKEN BENCE BU




  • dinamicten uzak dur bence ufak bi fark var arasında

    ama emotionun görüntüsü ve donanımı bi başka
  • konu çok uzun olmuş okuyamadım kusura bakmayın, kronik sorun vs varmı araçta? binek tipte olanı anneme düşünüyoruz(ticari seven tek bayan heralde fiorino yokkende doblo istiyodu )
  • 1750 devirde turbo açıyor derken 1750 devirde turbo yeterli basınca ulaşıyor ve max torkunu veriyor demek istedim.sonuç olarak 1750 devire kadar araç nazlanıyor.yani bir bakıma turbo yokmuş gibi hissettiriyor.tabi teknik olarak bu ifade yanlış ama halk arasında böyle biliniyor.bende ondan böyle dedim
  • Arkadaşlar ne diyorsunuz? Fiorino'da 6 vites mi var?

    Ayrıca kafama takıldı;bahsettiğiniz şu titreme ve geri kaçırma otomatik viteste mi yoksa manuel olan da titreme yapıyor mu?

    Ben Bursa'lıyım ve burada 25500 diyorlar Fio'ya, 23500 nerede söyleyin siparişi oradan vereyim,hemşehrili kazığı yemeyelim durduk yere :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yenikışla66

    yarın gidip iyi bir pazarlığa oturacağım ama işin içinde benim 2000 model yeni kasa hyundai accent 1.3 LX var onu elden çıkarmam gerek takasıda soracağım tabi inşallah iyi bir fiyat verirlerse dışarı ile uğraşmayıp aracımı onlara devredeceğim

    EMOTİON MODELİNİ ARKADAŞA 23500 E VERDİLERSE OZAMAN DAYNAMİK MODELİ 21500 CİVARI OLMALI DİYE DÜŞÜNÜYORUM AYRICA BİRDE SAĞLIKÇI HAFTASI DOLAYISI İLE BİN TL DE ORDAN DÜŞÜRÜR İSEK 20000 YADA 20500 CİVARI DAYNAMİK OLANI KAPATMAK ÇOK İYİ OLUR BENCE NASIL ARKADAŞLAR
    OLMASI GEREKEN BENCE BU



    eet..20.500 tlye alırsın..ama bence 3.000 tl daha koy emotion modelini al..neden dersen..ses yalıtımı olsun..rahatlık ve konfor olsun..yol tutusu olsun..görünüşü olsun...emotion modeli cok daha üstün nede olsa vıp modeli..ama sen bilrsin arkdasım..




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.