Şimdi Ara

CHERY TİGGO 3 YORUM (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
360
Cevap
2
Favori
372.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    tartisma anlamsizlasti diye cevap yazmak istemiyordum ama ...
    bugun ulkemizde peynir ekmek gibi satilan Palio, Albea misal bunlarin euncap testi var mi ? ben bilmiyorum mesela ... bilen varsa yardimci olur ise sevinirim ... fiatin ozenerek urettigi bir bravo yu ncap a sokuyor eyvallah ama bu palio ve albea gibi modelleri (ki hele fiyatlari nedeni ile ozellikle bizim gibi ulkelerde bu modeller asil satilanlar) kurtariyor mu bu durum ?
    Benzer seyler diger markalar icinde gecerli ...
    Dodge, Chrysler ilk aklima gelenler ... forumda oneri isteyen olunca hep bir agizdan bu markalarda oneriliyor ... bu markalarin kac modeli ncap a girmis ne sonuclar alinmis birileri aydinlatabilir mi bizleri ?
    Bu konunun icinde yazdigim ilk mesajimda anlatmak istediklerim biraz bunlar idi ... kaygilar tamam, tartisiladabilir ...
    ama cinliler sadece guvenlikten kistiklari icin ucuz degiller ... diger su cok savunulan markalarin pazar uzerindeki baskilari ile sizleri birer fanatik haline getirmeleri ve 30 lira edecek olani 40 hatta 50 liraya satmalari soz konusu ... tamam cinlilerin kotu yonlerini tartisalim, konusalim, ama bu ise kendinize bayrak yapacak kadar fanatiklesiyor iseniz (ki bu markalarin hicbirinin Turk olmadigini ozellikle goz onunde bulundurarak), bu markalarinda sutten cikmis ak kasik olmadiklarini ozellikle 3 edecek olan icin 5 lira opuldugunuzu de haykirin ... bunun da farkina varin ...

    Bir ornek ile bu marka fanatikligine aciklik getireyim madem yazmaya baslamis iken ...
    Koreliler de bu cinli markalarin su an tartisildigi gibi ulkemizde tartisiliyor idi 3-5 sene evvel ... kore markalari siyirdi sayilir ... yani rustlerini ispat ettiler ... neyse asil konu bu degil ornege gececek olur isek ...
    Ssangyong markasi hakkinda bir baska forumda tartisma mevcut idi ... araclarin saglamligi su bu tartisildiktan sonra oldukca bilgili bir arkadas sasi, konstruksiyon, enjeksiyon sisteminden tutun, elektronik aksamlar vs vs hepsinin orjinini markalari ile verdi ... hepside kendi alaninda taninmis guvenilir markalar vs vs ... Avurapaci, muhalif arkadaslar velhasil neyse bunlara diyecek birsey bulamadilar ... ardindan araclarin motor ve sanzimanlarinin ise mercedes-benz olduklari belirtildi, mercedes ile ssangyong un anlasmasi geregi motor ve sanzimani mercedesten aliyormus ssangyong ... Avrupa fanatigi arkadasin biri diyecek birsey bulamayinca bu kez ne dedi biliyor musunuz ? "bak iste ssangyong alinmaz, cunku araclarda kisilik yok, kendi motorunu bile uretemiyor demek ki" demisti ... cok gulmustum ...

    kissadan hisse cin i de koreside italyani da japonu da, fransizi da, almani da "bizim" degil ... ama niye ise ulkemizde insanlarda bir fanatiklik var ...


    Çok haklısınız ne yazık ki konu çin ve hint arabaları olunca insanlar sadece gizli bir ırkçılıkla
    hareket ediyorlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    tartisma anlamsizlasti diye cevap yazmak istemiyordum ama ...
    bugun ulkemizde peynir ekmek gibi satilan Palio, Albea misal bunlarin euncap testi var mi ? ben bilmiyorum mesela ... bilen varsa yardimci olur ise sevinirim ... fiatin ozenerek urettigi bir bravo yu ncap a sokuyor eyvallah ama bu palio ve albea gibi modelleri (ki hele fiyatlari nedeni ile ozellikle bizim gibi ulkelerde bu modeller asil satilanlar) kurtariyor mu bu durum ?
    Benzer seyler diger markalar icinde gecerli ...
    Dodge, Chrysler ilk aklima gelenler ... forumda oneri isteyen olunca hep bir agizdan bu markalarda oneriliyor ... bu markalarin kac modeli ncap a girmis ne sonuclar alinmis birileri aydinlatabilir mi bizleri ?
    Bu konunun icinde yazdigim ilk mesajimda anlatmak istediklerim biraz bunlar idi ... kaygilar tamam, tartisiladabilir ...
    ama cinliler sadece guvenlikten kistiklari icin ucuz degiller ... diger su cok savunulan markalarin pazar uzerindeki baskilari ile sizleri birer fanatik haline getirmeleri ve 30 lira edecek olani 40 hatta 50 liraya satmalari soz konusu ... tamam cinlilerin kotu yonlerini tartisalim, konusalim, ama bu ise kendinize bayrak yapacak kadar fanatiklesiyor iseniz (ki bu markalarin hicbirinin Turk olmadigini ozellikle goz onunde bulundurarak), bu markalarinda sutten cikmis ak kasik olmadiklarini ozellikle 3 edecek olan icin 5 lira opuldugunuzu de haykirin ... bunun da farkina varin ...

    Bir ornek ile bu marka fanatikligine aciklik getireyim madem yazmaya baslamis iken ...
    Koreliler de bu cinli markalarin su an tartisildigi gibi ulkemizde tartisiliyor idi 3-5 sene evvel ... kore markalari siyirdi sayilir ... yani rustlerini ispat ettiler ... neyse asil konu bu degil ornege gececek olur isek ...
    Ssangyong markasi hakkinda bir baska forumda tartisma mevcut idi ... araclarin saglamligi su bu tartisildiktan sonra oldukca bilgili bir arkadas sasi, konstruksiyon, enjeksiyon sisteminden tutun, elektronik aksamlar vs vs hepsinin orjinini markalari ile verdi ... hepside kendi alaninda taninmis guvenilir markalar vs vs ... Avurapaci, muhalif arkadaslar velhasil neyse bunlara diyecek birsey bulamadilar ... ardindan araclarin motor ve sanzimanlarinin ise mercedes-benz olduklari belirtildi, mercedes ile ssangyong un anlasmasi geregi motor ve sanzimani mercedesten aliyormus ssangyong ... Avrupa fanatigi arkadasin biri diyecek birsey bulamayinca bu kez ne dedi biliyor musunuz ? "bak iste ssangyong alinmaz, cunku araclarda kisilik yok, kendi motorunu bile uretemiyor demek ki" demisti ... cok gulmustum ...

    kissadan hisse cin i de koreside italyani da japonu da, fransizi da, almani da "bizim" degil ... ama niye ise ulkemizde insanlarda bir fanatiklik var ...


    10 numara bir yaklaşım olmuş




  • ARKADAŞLAR... Sonuç olarak bu araçlar hakkında herkez 1 veya 2 satır düşüncelerini yazsında ortak bir kanıya varalım tartışmayı kapatalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Contra07 -- 24 Kasım 2008; 9:30:46 >
  • Bana göre Tiggo nun full modeli en fazla 30 bin ytl olmalı
  • ÇİN DEYİNCE OLAY BİTER BENİM İÇİN...
    isterse 1000 hp olsn az yaksn istediği kadar tasarruflu ve ucuz olsn...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalnızcı

    ÇİN DEYİNCE OLAY BİTER BENİM İÇİN...
    isterse 1000 hp olsn az yaksn istediği kadar tasarruflu ve ucuz olsn...



    Evinizde kullandiginiz elektronik esyalarin buyuk kismi cin mali, kullandiginiz cep telefonu %70 cin mali, burayi takip ettiginiz, nete baglandiginiz PC nizin parcalarinin %80 i cin mali ... Monitorunuz buyuk ihtimal cin mali ... vs vs vs saymakla bitmez ... cin mali kullanmam diyip kesip atarken biraz dusunmek lazim once
  • biz burda neyın cin malı ve neyin olmadıgını konusmuyoruz.biz,cinde üretilen bir araba
    hakkında yorum yapıyoruz.siz araba alırken illede cin malı olsn diyosanız karar sizin.
    ama ben plastik yıgını bir arabada geberip gitmek istemem dogrusu...
  • İşte otomobil lcd'ye monitöre benzemiyor, 64 km/h hız ile çarpınca direksiyonu modelin kafasına geçen yada ayak koyma yerleri sıfırlanan otomobiller görünce insanin içindeki tedirginliği kullanıcı yorumları yada biz zamanında ne otomobillere bindik gibi laflar atamıyor.

    Yukarda yazan bir arkadaş var, haklı olduğu bir nokta var, fiat içersinde ncap'e girmemiş tek araçlar albea, palio ve türevi. Diğer araçları yüksek not aldığı, yanısıra fiat'ın imajı iyi ve altyapısı yaygın olduğu için ne yazık ki bu otomobiller güvenlik endişelerini net olarak gidermeden tüketicilere veriliyor, yanısıra satılıyorda, tüketicilerde sormuyorlar bunun neyi var diye arkasında fiat olduğu için güveniyor.

    Ancak bu çin olayında iş farklı, çinde sadece adi değil en kaliteli üründe üretilir ancak yok kansolojen bilmemne yok bu yok kibrit kutusu gibi araçlar görünce insan, ister istemez bir tavır alıyor. Bu tavrı insanlar almadıki çine karşı, çin ürettiği diğer kalitesiz mallarla kendine bu imajı verdi.

    Sonuçta ortaya çıkan gerçek Chery markasının Ncap'e girmeyi reddetmesidir, bir çin markası bunu reddediyorsa "chinese shit" lafını yemeye mahkumdur.
    Kimse kusura bakmasın.

    Bu arada euro ncap harici teste tabi tutulan çin araçlarından testte iyi olanları için "heavily modified" yada "fake test" gibi, teste sokulan araçların modifiye edildiği yada testin düzmece olduğu gibi doğruluk derecesi belli olmayan bir çok bilgi var. dediğim gibi saygın bir kuruluştan kendini kanıtlamalrı mecburiyettir.

    Bu arada tam anlamadım ama bir Tiggo nerde teste gidiyse aracı sonrasında sergiliyorlar, bir bakın bakalım, arka kapı bile yamulmuş gerçi.

    http://www.youtube.com/watch?v=ZRK3bpQyYXk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi playmaker -- 24 Kasım 2008; 22:12:07 >




  • Benimde anlatmak istedigim bu bastan beri ... On Yargilar ...
    Bakin bugun cok cok kaliteli olarak bildiginiz elektronik markalarinin urunleride cinde uretiliyor ... ha bu markalar kalite kontrolu vs isin basinda oluyorlar ...
    Lakin cinde uretilmis hersey .oktandir, kalitesizdir anlayisi var, benim karsi oldugum bu ... yoksa tiggo saglam demedim, dememde, zira bilmiyorum saglam mi degil mi ...
    Baslik Tiggo oldugu icin bu baslik altina cevap yaziyorum ama benim sozlerim Tiggo dan bagimsiz ... Yorumlari okuyun ve gorun ... Cin isi coptur, tenekedir, 2 gune bozulur vs vs tarzi hatta hakarete varan yorumlar yapiliyor ... ve bunun tum nedeni on yargilar ... bu yorumlari yapanlarin cogu bilmiyor kullandigi meshur marka monitor de cin mali ... avrupali-amerikali marka adi altinda aldigi telefondan tutun ayakkabiya kadar cogu urun cin mali ...
    Demem su ki cin la bu teneke 2 gune bozulur, dandiktir gibi iskembeden sallamakla olmaz bu isler ... Ha araba ise konu ncap olur ya da piyasada tecrubeler ile olsun guvenilir guvenilmez bunlar ortaya ciksin, guvenilirligi tartisilsin bunlar degil ki mesele ... Kisaca cinliler ne yaparsa o .oktandir devri gecti ... su an dunyada a dan z ye akliniza gelebilecek her uretim segmentinde soz sahibi olmus ya da olmak uzere cinliler ... iskembeden "cin la bu dandik" demeden once bu lafi soyleyen "Turkler" olarak biz ne durumdayiz bunuda unutmamak lazim ... yoksa kendimizi komik duruma dusururuz ...




  • Yorumlardakı "nede olsa çin malı "lafı çin araba yapmayı beceremıyor var mı otesı ?? gibisndn bende katılıyorm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalnızcı

    ÇİN DEYİNCE OLAY BİTER BENİM İÇİN...
    isterse 1000 hp olsn az yaksn istediği kadar tasarruflu ve ucuz olsn...


    Bu tarz açıklamalar bana çok kalitesiz geliyor.Biraz daha geniş görüşlü tartışmak gerekir."ÇİN DEYİNCE OLAY BİTER BENİM İÇİN..." demişsiniz. Çiinlilere karşı özel bir antipatiniz mi var ? Yoksa bir çin aracımı eskittiniz ?
  •  CHERY TİGGO 3 YORUM
  • Yukardaki gibi yapiya sahip araci titanium kafesli yapsaniz yine kar etmez ... el kadar bis gibi bir arac ...
    halen ulkemizde pek sevilerek onerilen, avrupa bu eskimez. tas gibi araba diyerek alin alin diye bu forumda da onerilen birkac arac resmi ekliyeyim bende ...

    Mercedes C seri
     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Opel Corsa
     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Peugeot 406
     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Edit: Araclarin neler olduklarinida verelim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuzsuzDELiBEKiR -- 25 Kasım 2008; 0:17:54 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR

    Yukardaki gibi yapiya sahip araci titanium kafesli yapsaniz yine kar etmez ... el kadar bis gibi bir arac ...
    halen ulkemizde pek sevilerek onerilen, avrupa bu eskimez. tas gibi araba diyerek alin alin diye bu forumda da onerilen birkac arac resmi ekliyeyim bende ...

    Mercedes C seri
     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Opel Corsa
     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Peugeot 406
     CHERY TİGGO 3 YORUM


    Edit: Araclarin neler olduklarinida verelim :)


    Tarihte ver ama?




  • mesajimda yaziyor onceki modeller olduklari, demek istedigim bu araclar forumda konulara bakar iseniz 2. el sunu mu bunu mu alsam diyenlere onerilen araclar ballandira ballandira hemde ...
  • 2009 model araçların güvenlik eksiklerini 10 sene önceki teknolojiyle karşılaştırıp örtmeye çalışıyorsunuz ya, Allah akıl fikir versin.

    Bir daha yazayım bazıları anlamakta zorluk çekiyor.

    Chery = "Chinese Shit"

    Not: Yukarıdaki laf güvenlik konusunda kendilerini kanıtlayana kadar geçerlidir.
  • Anlama konusunda probleminiz mi var ? ben mi anlatamiyorum ...
    bakin cin araci aldiginiz paraya neredeyse ustteki araclari yani eski avrupa arabalari alabiliyorsunuz ... dogru mu ? dogru ...
    cin araci diyince .ok diyecek kadar fanatiklesen kisiler evet ayni kisiler ustte verdigim araclarin 2. eli hakkinda alsam mi diye soranlara ooooo evet al super aractir ... bunlar eskimez tas gibi arabadir diye akil veriyor ...
    anlatmak istedigim budur ...
    yani parasi az olan, ya da 2. el alacak olanlar ölürse ölsün mü demek istiyor acaba bu arkadaslar ? ya da öleceksende avrupalinini icinde öl mü diyorlar ? dikkat cektigim nokta budur ama anlaya diyecegim artik ...
    ama anlama kapasitesi bekledigim seviyede degil demek ki forum ortalamasi olarak ...
    bu araclar ulkemizde 2. el satilmiyor mu ? hemde fazlasi ile ...
    bu forumda onerilmiyor mu ? hemde fazlasi ile ...
    onerenler evet ayni kisiler cin arabasi .oktur, guvenlik 0 da demiyorlar mi ... diyorlar ...
    bende diyorum ki bu ne celiski ...
    yoksa 10 yasinda mercedes c serisi guvenlik bakimindan dandiktir o zaman cinlilerde dandik araba uretebilirler diye nerde vurgu yapmisim ? gosterirseniz sevinirim ...




  • 10 sene önceki araçların güvenlik açısından kötü olduğunu otomobillerle ilgilenen çoğu kişi bilir. Sadece o resimlerde görünen değil, fren mesafeleri felanda çok kötü. Benim bu araçları önerdiğim felan yok, ama önerilir ve her zaman alıcı bulur çünkü çok güçlü markalar. Burada düşülen yanlış, kötü bir şeyi göstererek başka kötü bir şeyi savunmaktır. Bak 10 sene önceki araç kötü not almış, bırak 2009 sıfır cheryi meriyi demeye getiriyorsunuz. Öyle olmaz işte. En azından 10 sene önce o araçlar teste girmiş, daha chery 10 sene sonra teste dahi giremiyor. Tarihi olaylar gibi her şeyi zamanında değerlendirmeniz lazım, 10 sene önce o araçlar zamanı için iyiydi, 10 sene sonrası için değil.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TuzsuzDELiBEKiR
    Yukardaki gibi yapiya sahip araci titanium kafesli yapsaniz yine kar etmez ... el kadar bis gibi bir arac ...


    Yine güzel bir açıklama; ama smartta el kadar ve akordiyon olmuyor, mucize mi ki bu?

    http://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU&feature=related

    El kadar olmasına da gerek yok, buyrun chery amulet...

    http://www.youtube.com/watch?v=5kQGAK550LE

    malum aracı autoreview alıp ncap standartında yukardaki teste soktu ve aracın toplanmasını istedi, chery ise bizden korkuyorlar ondan bilinçli yapıyorlar gibi açıklamalarla savuşturmaya çalıştı, düşünün markasına bu kadar büyük bir *ok atıldı, yine de güvenlik testine kendisi giremedi....

    savunun daha bunları savunun...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: playmaker

    savunun daha bunları savunun...


    sanirim meshur forum hastaligi olan okumadan cevap yazma illetine muzdarip olmussunuz :)

    bakin bastan beri yazdiklarimi halen anlamamissiniz, ya anlamak istemiyorsunuz ya da okumuyorsunuz ...

    Chery Tiggo iyidir, guvenlidir, cok performanslidir, alin carpin duvarlara top gibi seker burnunuz kanamaz mi demisim ?

    Ben olayin baska yerindeyim ama niye ise siz hala chery savunmasi olarak algilamak istiyorsunuz ... algida secicilik mi demek lazim bilemiyorum ...

    benim demek istedigim fanatiklik - on yargilar ile yaklasimin yanlisligi ... chery ncap a girmiyorsa hatasidir ... girse basarili da olamayabilir ...

    bu konuda da diger konularda da demek istedigim chery basligina girip ".ok bu, kola kutusu" diyen dimaglar, 2 dk sonra 98 c200 alacagim ne dersiniz basligina girip ooo cok super yaf bu araclar, tas gibi valla bi kaporta var bunlarda gulle atsan islemez filan tarzi mesajlar yaziyorlar ... Benzer sekilde bu tip mesaj atanlarin ve bu bilincle hareket edenlerin buyuk kismi albea, palio vs ye biniyor ... vs vs bastan itibaren zahmet olur ama yazdiklarima bakar iseniz ozetle bunlar soylediklerim ... ama siz chery savunmasi olarak gormek istiyorsaniz gorun ... caniniz sagolsun :)




  • Yok o iş öyle değil, mesajlarınıza baktım, olayın başka boyutunu vermek istermiş gibi görünürken, "ncap testleri gereği simule etmez", yukardaki ufak araç hakkında da "bu araca titanyum kafes yapsan olmaz" gibi laflarla bir taraftan chery'i destekleyen ve burda dile getirilen eleştirilere cevap vermeye
    çalışmak gibi bir amacınız var.

    Ancak yukarda chery amulet gibi örnekler, yada smartın sağlamlığı gibi konular berildiği zaman olayı hemen "bana ne chery'den, mantalite değişmesi lazım" gibi bir yöne çekiyorsunuz.

    Ama yemezler, kusura bakmayın.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.