Şimdi Ara

-Yeni Fiat Bravo Kulübü- (55. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.788
Cevap
57
Favori
555.221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tabi sorarım..Yarın fırsat buulrsam birkaç yere uğramaya çalışırım size de yazarım buradan..Ayrıca diğer forumumuzdan da görüşürüz (club-bravo)
  • ben fiatbravotr takılıyorum ama oraya da uğrarız icabında :)
  • Arkadaşlar merhaba..
    2009 model 2. el T-Jet Dynamic aldım.
    Bir şey tuhafıma gidiyor. Biliyorsunuz, kapılar kilitli değilken Fiat logosuna bastığınızda bagaj kapısı açılıyor.
    Trafikte seyir halinde, ışıklarda falan tedirgin oluyorum. İçerden kapıları kilitleme butonu var ama, unutulabiliyor.
    Bu durum bana saçma geliyor. Önceki araçlarımda eşyamı bagaja koyar, kilitler, bir daha bagaj düşünmezdim.

    Siz ne düşünürsünüz ? Bir çözüm var mı ?

    Bravo'nun genişliği, motor performansı, iç, dış dizaynı hoşuma gitti. Pek kullanamadım daha.
    Biraz amortisörler sert gibi.. Veya jantlar 17 inch, lastik yanaklarının düşük olmasından kaynaklanan bir sertlik de olabilir.
    Basınçlarını kontrol ettim. Normal çıktı. Yapacak bir şey yok sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tephas

    Arkadaşlar merhaba..
    2009 model 2. el T-Jet Dynamic aldım.
    Bir şey tuhafıma gidiyor. Biliyorsunuz, kapılar kilitli değilken Fiat logosuna bastığınızda bagaj kapısı açılıyor.
    Trafikte seyir halinde, ışıklarda falan tedirgin oluyorum. İçerden kapıları kilitleme butonu var ama, unutulabiliyor.
    Bu durum bana saçma geliyor. Önceki araçlarımda eşyamı bagaja koyar, kilitler, bir daha bagaj düşünmezdim.

    Siz ne düşünürsünüz ? Bir çözüm var mı ?

    Bravo'nun genişliği, motor performansı, iç, dış dizaynı hoşuma gitti. Pek kullanamadım daha.
    Biraz amortisörler sert gibi.. Veya jantlar 17 inch, lastik yanaklarının düşük olmasından kaynaklanan bir sertlik de olabilir.
    Basınçlarını kontrol ettim. Normal çıktı. Yapacak bir şey yok sanırım.




    Öncelikle aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın..Bende T-Jet Dynamic stil paketli bir Bravo kullanıyorum 2009 model..Sizi üzeceğini sanmam inşallah uzunca süre sorunsuz binersiniz..Sorularınız ve paylaşımlarınız için sizi buraya bekleriz

    Konuya gelirsek,araç hareket ettiğinde ve belli bir hızı geçtiğinde otomatik kilitleme yapmıyor mu? Eğer yapmıyorsa menüden aktif etmeniz gerekir..Süspansiyona gelince çoğu araçtan yumuşak aslında ancak dediğiniz gibi standart 16"lere göre stil paketteki 17" jantların lastik yanak genişliği daha az buna birde bozuk yolları eklerseniz konfordan biraz ödün veriyorsunuz tabi ama ben şahsen hiç rahatsızlık duymuyorum..Önceki aracım 2005 Vectra C idi ve 16" jantlara rağmen böbrek taşı düşürmenize yardımcı olurdu rahatlıkla




  • Bora_T. Yazdığınız için teşekkür ederim.

    Kendiliğinden kilitleme yapmıyor. Bu seçim varsa güzel olur. Aracı pek kullanamadığımı yazmıştım. Boş bir zamanda kullanım kılavuzunu alıp biraz kurcalayayım.
    Konfor olayınıda kafama takmayayım.

    Aracı almak için araştırma aşamasında "club"e üye olmuştum. Uğrarım. Tskler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tephas


    Bora_T. Yazdığınız için teşekkür ederim.

    Kendiliğinden kilitleme yapmıyor. Bu seçim varsa güzel olur. Aracı pek kullanamadığımı yazmıştım. Boş bir zamanda kullanım kılavuzunu alıp biraz kurcalayayım.
    Konfor olayınıda kafama takmayayım.

    Aracı almak için araştırma aşamasında "club"e üye olmuştum. Uğrarım. Tskler.




    Menüde,eğer Ingilizce kullanıyorsanız sanırım autoclose olarak geçiyor Türkçe ise otomatik kapı kilidi diye geçer..Bunu aktif hale getirdiğinizde araç hareket edip belli bir hızı geçtiğinde (galiba 20 km.'ydi) otomatik kilitleme yapıyor..Konfora gelince bundan önceki aracınızı bilemiyorum yani ona nazaran daha sert süspansiyonlu yada biraz daha konforsuz gelmiş olabilir veya beklediğinizden daha az konforlu..Zamanla alışacağınıza eminim..

    Club'e de bekleriz tabi




  • Arkadaşlar peugeot 308 aracımı satıp BRAVO 5K SPORTS STYLE 1.6 MULTIJET 120 HP DUALOGIC* + SKYDOME + ASSIST KIT özelliklerdeki aracı almak istiyorum.liste fiyatı 48350 tl yapıyor.Bugün fiat bayiini arayıp bu aracın olup olmadığını sordum 2 hafta içinde geleceğini söyledi.fiyat olarak 48350 dedi oda .bu aracı en düşük kaç liraya alabliriz.bana söylediği 47000 tl.başka bayilerden fiyat alsak daha düşük fiyata bulabilirmiyiz.yardımlarınızı rica ederim.
  • Mutlaka başka bayilerden de fiyat alın.Hatta A bayisiniden aldığınız fiyatla B bayisine gidin daha fazlasını söylerse "A bayisi bana bu fiyatı verdi" deyip bayileri birbirine kırdırın bence yoksa tok satıcı misali naz yapıyorlar..

    Bu arada 308 aracınızı neden sattığınızı ve donanımını merak ettim sakıncası yoksa..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Mutlaka başka bayilerden de fiyat alın.Hatta A bayisiniden aldığınız fiyatla B bayisine gidin daha fazlasını söylerse "A bayisi bana bu fiyatı verdi" deyip bayileri birbirine kırdırın bence yoksa tok satıcı misali naz yapıyorlar..

    Bu arada 308 aracınızı neden sattığınızı ve donanımını merak ettim sakıncası yoksa..


    neden satıyorum garantisi biten aracı pek kullanmayı sevmem.sorun yaşarım diye korkuyorum.comfort stil 2 paket: 2009 model 25000 km beyaz renk kaza boya değişen yok tertemiz bir araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir341907


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bora_T

    Mutlaka başka bayilerden de fiyat alın.Hatta A bayisiniden aldığınız fiyatla B bayisine gidin daha fazlasını söylerse "A bayisi bana bu fiyatı verdi" deyip bayileri birbirine kırdırın bence yoksa tok satıcı misali naz yapıyorlar..

    Bu arada 308 aracınızı neden sattığınızı ve donanımını merak ettim sakıncası yoksa..


    neden satıyorum garantisi biten aracı pek kullanmayı sevmem.sorun yaşarım diye korkuyorum.comfort stil 2 paket: 2009 model 25000 km beyaz renk kaza boya değişen yok tertemiz bir araç


    Bravo'dan önceki alternatiflerimden biriydi 308..Güzel araç bence ve HDi motor cidden az yakıyor ancak sanırım kriz sonrası dönemde donanımları biraz kırptılar (çok detaylı incelemedim gerçi) ve galiba 307'nin yaşattığı sorunlar insanları tereddütte bırakıyor 308'le ilgili..

    İnşallah sizde istediğiniz donanımda Bravo'yu alır aramıza katılırsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phaldor -- 14 Eylül 2010; 14:02:50 >




  • http://www.autoevolution.com/testdrive/fiat-bravo-16-multijet-2010/panorama.html

    bravo'nun iç tasarımını sanal olarak keşfetmek isteyenler için böyle bir link buldum. ilginize.
  • Bravo'yu araştırırken bulmakta en çok zorlandığım iç mekan fotoğraflarını da paylaşmak istiyorum...


























































































    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 14 Eylül 2010; 20:15:57 >




  • Gerçekten güzel fotolar teşekkürler paylaşım için..

    Resimlere bakarken aklıma geldi,kol dayamanın altındaki göze su şişesini koyup yazın klima açık yolculuk ettiğinizde cidden işe yarıyor..Normal sıcaklıktaki suyu bir süre sonra içilecek kadar güzel soğutuyor,soğuk suyu da epey muhafaza ediyor bu açıdan çok kullanışlı bence...

    Ancak torpido bana biraz kullanışsız geliyor iki bölmeli gibi tasarlanmış ve epey aşağıda kalıyor sürücünün pozisyonuna göre..Ayrıca gözlük kabı vs. için yada benzeri ufak tefek eşyalar için daha çok bölme düşünülebilirdi bu yönden de biraz yetersiz..

    Ancak direksiyona geçip performansı hissedince hepsini unutuyorsunuz Bu arada eğer imkânınız varsa skydome'lu almanızı tavsiye ederim gerçekten havasını değiştiriyor aracın..




  • arkadaşlar sonunda ben de fiat bravo'ma kavuşacağım. araç için 5000 tl peşinat yatırdım ve sözleşme imzaladım. allah izin verirse en geç 2 ay içinde aracıma kavuşacağım.

    aldığım araç şu:

    BRAVO 5K DYNAMIC PLUS 1.4 T-JET 120 HP DUALOGIC + ASSIST KIT

    liste fiyatı 39250 görünüyor. ancak bayiilerin elindeki listede bu liste fiyatı 39.600 olarak görünüyor. trafik sigortası ve tescil dahil.

    benim anlaştığım fiyat da şu: sadece trafik sigortası bana ait olmak üzere 37.000

    karar verdiğim renk: Fırtına Gri

    sizce nasıl bir fiyat olmuş? açıkçası daha büyük bir bayiiden aldığım fiyat assist kit hariç 38500'dü. siz düşünün. belki biraz daha indirim bile yaptırabilirdim. en son 500 tl'lik indirimi bölge müdürünü arayarak bölge indirimi şeklinde kullandı satış müdürü.

    şunu gördüm ki siz pazarlık yaptıkça adamlar iniyor.

    hayırlı olsun vatana millete ve bana




  • İki araba arasinda kaldim kia ceed ve bravo.
    Motoru 120 beygir dizel dusunuyorum kiada otomatik vitesde yakit tuketimi artarken bravoda tam tersi bir durum soz konusu. Acaba performans acisindan manuel vitesle kiyaslarsaniz hangisi daha iyidir?
  • sen de benim gibisin mavkan.. ben de uzun süre cee'd almayı düşündüm. cee'd tam otomatik vitestir. vites geçişlerini çok hissetmezsin ama 4 ileri olduğu için vites aaralıkları geniştir ve atik değildir 6 ileri vitese göre. dualogic ise yarı otomatik hatta otomatikleştirilmiş manuel bir vitestir. vites arttırma ve yükseltme seçeneğin vardır. yokuş çıkarken manuele geçip daha kontrollü kullanabilirsin. tam otomatikler doğal olarak daha çok yakar. bravo gibi otomatikleştirilmiş manuel vitesli araçlarsa düz seçeneklerine göre daha az yakarlar. çok hafif bir performans kaybı olur sadece manuellere göre. cee'd başlığına yazdığım bravo özelliklerini seninle paylaşayım. bunları cee'd de bulman zor.


    +1.4 tsi t-jet dualogic
    +120 hp
    +6 ileri vites
    +Direksiyondan vites değiştirme kolları
    +çift bölgeli tam otomatik klima (sürücü ve yolcu koltuklarını ayrı derecelerde soğutma özelliği, Arka havalandırma kanalları ve polen filtresi)
    +Direksiyon simidinde 8 tuşlu müzik sistemi kontrolü
    +Blue&meTM: Direksiyondan kumandalı Bluetooth teknolojisi hands free kontrolleri,
    +ESP, ASR, MSR
    +Hillholder
    +Cruise control
    +Soğutma fonksiyonu bulunan hazneli ön kol dayama
    +yağmur sensörü
    +ışığa duyarlı otomatik yanan farlar
    +otomatik katlanan yan aynalar
    +metalik boya
    +arka park sensörü
    +4 hava yastığı
    +Deri direksiyon simidi ve vites topuzu


    yakıt tüketimine de örnek vermek isterim:
    şehiriçi: 8.0
    şehir dışı:5.0
    ortalama:6.1

    maksimum hız: 197
    0-100 hızlanma:9,6



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandelis -- 17 Eylül 2010; 18:26:10 >




  • Cevaplar icin sagol
    kia ceedin forumunda okudum bravonun ozelliklerini bir ara bravoya bakiyordim sonra ceede yoneldim nedeni ise Anadolu grubuna yuzde 4 indirim yapmalari ama senin bu ozelliklerdeki bravoya bu kadar uygun fiyat alman beni tekrar kararsiz birakti.
  • ben toplamda 2500'tlye yakın indirim yaptırdım ama biraz daha sabırlı pazarlık yapsam 3000 tl bile indirim olabilirdi. ben de buna inanmazdım ama bastırınca indirim oluyormuş bunu gördüm :) bravo'yu alınca artık deneyimlerimi yazarım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tephas

    Arkadaşlar merhaba..
    2009 model 2. el T-Jet Dynamic aldım.
    Bir şey tuhafıma gidiyor. Biliyorsunuz, kapılar kilitli değilken Fiat logosuna bastığınızda bagaj kapısı açılıyor.
    Trafikte seyir halinde, ışıklarda falan tedirgin oluyorum. İçerden kapıları kilitleme butonu var ama, unutulabiliyor.
    Bu durum bana saçma geliyor. Önceki araçlarımda eşyamı bagaja koyar, kilitler, bir daha bagaj düşünmezdim.

    Siz ne düşünürsünüz ? Bir çözüm var mı ?

    Bravo'nun genişliği, motor performansı, iç, dış dizaynı hoşuma gitti. Pek kullanamadım daha.
    Biraz amortisörler sert gibi.. Veya jantlar 17 inch, lastik yanaklarının düşük olmasından kaynaklanan bir sertlik de olabilir.
    Basınçlarını kontrol ettim. Normal çıktı. Yapacak bir şey yok sanırım.



    Benim 307 de araç çalışırken sürücü kapısını açmadan bagaj açılmıyor. Sizin aracınızda da aynı özellik olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.