Şimdi Ara

audi mi? mercedes mi? bmw mi? (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
469
Cevap
7
Favori
262.580
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiyede Mercedes BMW ve Audi olarak gitmekte olan durum Avrupa'da gördüğüm kadarıyla Audi >BMW = Mercedes olarak gitmekte.Mercedes biraz daha onde olabilir bmwden. Durum böyleydi açıkcası
    Edit : Eskiyi bilmem ama 2011 de durum bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 13aha -- 22 Ekim 2011; 15:29:15 >
  • Audi a6 değilde a5 dese idin kesinlikle a5 derdim çünki a5 deki tip hangi arabada var :D ve çokda hızlı kaçıo - audi r8 - mercedes sls amg - bmw m6
  • en iyisi hacı murat
  • uzatmanın anlamı varmı ?

    1. mercedes
    2. ve diğerleri..
  • :) Bazı gerçekler vardır değişmez. İstediğin kadar tartış istediğin örneği sun ama o gerçeği değiştiremezsin.
    Bu konudaki gerçekte ne audinin ne de bmw nin MERCEDES'in eline su bile dökemeyeceğidir :)

    Gökteki yıldızları Allah yerdeki yıldızları Mercedes yaratır.. ;)

    bir de sormak istediğim bir şey var bir araba 1. viteste en fazla kaç hıza ulaşır ?
  • Ben mercedes e kasada kullandim 2011 e350 4matic BMW 5 kasada kullandim bu konuda arabadan ne istedigin cok onemli mercedes genis rahat hizlida ama sanki biraz hantal araba kesinlikle bmw nin sportifligi yok kullandigim 5 kasada 2008 model yenisi kim bilir nasildir yani hem lux hem sporda bi araba Bence bmw
  • Bence arabalati kullanmadan uzaktan dis gorunuse gore yorum yapmak kafa karistira bilir bunun belirtilmesi gerekir
  • ŞİMDİ AUDİ İLE HİÇ BİRİSİ KIYASLANAMAZ ZAMANINDA 4 YARIŞ KAZANIPTA YARIŞLARDAN ATILAN AUDİ'DİR TEKNOLOJİDE HEPSİNDEN 1 ADIM ÖNDEDİR DÜNYANIN EN HIZLISI OLAN BUGATTİ VEYRON ZAMANINDA ÜRETİLMİŞ AMA YOLDA DURMADIĞI İÇİN ÜRETİMİ YASAKLANMIŞTIR SONRASINDA WOLKSVAGEN GRUP SATIN ALMIŞ VE AUDİ BÜNYESİNE GEÇMİŞTİR SONRASINDA İSE AUDİ MÜHENDİSLERİ BAŞLAMIŞLAR BUGATTİYİ YAPMAYA ŞUAN BUGATTİ ÜZERİNDEKİ MOTOR A8 DE KULLANILAN W12 MOTORUN AYNISI SADECE BÜYÜTÜLMÜŞ HALİDİR.SONRASINDA BUGATTİ VEYRONUN DİNAMİĞİ DEĞİŞTİRİLİP YOLLARA ÇIKARILMIŞTIR ARABAYI GÖRMEK BİNMEK YETMEZ YORUM YAPMAK İÇİN SADECE ARAŞTIRMASINI BİL YETER

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercedes audi bmw bu sıralama budur bana göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_kekec

    ŞİMDİ AUDİ İLE HİÇ BİRİSİ KIYASLANAMAZ ZAMANINDA 4 YARIŞ KAZANIPTA YARIŞLARDAN ATILAN AUDİ'DİR TEKNOLOJİDE HEPSİNDEN 1 ADIM ÖNDEDİR DÜNYANIN EN HIZLISI OLAN BUGATTİ VEYRON ZAMANINDA ÜRETİLMİŞ AMA YOLDA DURMADIĞI İÇİN ÜRETİMİ YASAKLANMIŞTIR SONRASINDA WOLKSVAGEN GRUP SATIN ALMIŞ VE AUDİ BÜNYESİNE GEÇMİŞTİR SONRASINDA İSE AUDİ MÜHENDİSLERİ BAŞLAMIŞLAR BUGATTİYİ YAPMAYA ŞUAN BUGATTİ ÜZERİNDEKİ MOTOR A8 DE KULLANILAN W12 MOTORUN AYNISI SADECE BÜYÜTÜLMÜŞ HALİDİR.SONRASINDA BUGATTİ VEYRONUN DİNAMİĞİ DEĞİŞTİRİLİP YOLLARA ÇIKARILMIŞTIR ARABAYI GÖRMEK BİNMEK YETMEZ YORUM YAPMAK İÇİN SADECE ARAŞTIRMASINI BİL YETER

    Arkadaşım ağzına sağlık. Audi 24 saatlik Le Mans yarışlarını çok defa kazanmıştır. Ama üst üste 4 yada 5 defa kazandığı için yarış komitesi Audi yi yarışlardan çıkarmıştır.Rekor Audi dedir. İmzasını atıp çıkmıştır..... Bazı arkadaşlar daha aktarma sistemlerinin adını bile bilmeden yorum yapıyorlar. bi kere arkadan çekilmez. itilir. O yüzden arkadan itiştir. Bilip Bilmeden konuşmayın lütfen. Mercedes ESP yi bulmuş olabilir. Ama Merceds ten beklenen ESP yi en iyi uygulayan marka olmalıdır. Çünkü ilk sen bulmuşsun kardeşim. Nasıl ki Coca Cola yı geçebilen bi marka yoksa Mercedes te öyle olmalı. Coca Colanın formülünü neden bulamıyorlar. Esp de öyle olmalıdr. Hangi marka yaparsa yapsın Merceds i geçememelidir. Ama Mercedes ESP testinde kameralar karşısında devriliyorsa Mercedesin zaafıdır. Ama Audi öyle ddeğil. 1980 de Quattro yu bulmuştur.32 yıldır Quattro yu geçen bi sistem yok 4 çekerde bundan daha iyisini yapan bi marka yok. onlar denedikçe Audi bi adım daaha geliştiriyor. LED farda aynı durumda. Mercedes ve BMW 2011 modellerinde yeni yeni kullanmaya başlarken Audi 2005 yılında A6-S6 da kullanıyordu. 7 senedir düşünüyorki bu sefer nasıl LED far tasarlasam. Bunlarda Audinin farkını zaten kanıtlamaktadır. Adamlar madem 4 çeker sistemini bulmuş. Onu kullanmaları mantıklı değilmi? Kendim yaptım en iyisinide ben yapar arabalarımda sunarım. Bu kadar basit. Yok arkadan itişmiş yok önden çekişmiş. Arkdan itişin tek güzel yanı sportiflik. Başka bi yanı yok. Bazıları yazmışki arkdan itişli arabalar daha iyi yol tutuşludur. Tam tersi. Arkadan itişli araba Önden çekişe göre her zaman daha fazla kayar. Virajlı yola hızlı girdiğinde arabanın arkası atar hemen. Mercedes C180 KOMPRESOR sahibi akrabam var. Bizzat kendinden duydum. Diyoki çok kayıyor. Hiç memnun değilim. Özellikle kışın sürmeye korkuyorum. Mercedesi kötülemek için demiyorum. Mercedesin kaliteside ortadadır. Ama forumdaki bazı bilgisiz arkadaşlar için diyorum bunları. İnternetten karşılaştırma videolarını izleyin gelin tartışalım. Test verileri ortada. Mercedes E350 4Matic 0-100 km 6.9 sn. BMW 5.35 xDrive 0-100 km 6.2 sn. Audi A6 3.0 TFSI Quattro 0-100 km 5.7 sn. Ama sorun şurda. En az beygir Audi motorunda. En güçlü motor BMW ninki. Ama nedense Mercedeste Bmw de Audini arkasından tozunu yutuyor. Bu sonuçlar her testte aynı.Kalkışta her zaman Audi nal toplatır. Slalomda da Audi daha hızlı kilometreyle geçer bariyerlerin arasından. Bu da Quattro nun yol tutuşunu kanıtlar. Hani nerde kaldı sizin arkadan itişiniz. Nerde sportifliğiniz. Neden Audi yle kapışamıyorsunuz. Bir eleştirimde şu VW grububa laf atanlara. Biraz mantığınız olsa Audi VW nin demezsiniz. VW Audi yi satın almaya cirosu yetmez. O sadece distribütör anlaşmasıdır. Kullandıkları parçalar tamamen farklıdır. bazıları demişki motoru bile VW ile aynı. Yaw parçalar aynıysa maliyetide aynıdır. Ozaman aynı paraya satılmalı VW. VW neden uzuz. Audi fabrikasıyla,herşeyiyle VW den bağımsızdır. Lütfen biraz mantıklı yorum yapın. Audi Lamborghini yi satın aldı. İtalya da Lamborghini artık Audi tarafından üretiliyor. Bu nasıl bi çelişki o zaman. VW ve Lamborghini. Ona bakarsanız BMW Citroen ve Peugeot ile birleşti. Citroen ve Peugeot b*ktan fransız arabasıdır. O zaman BMW demi b*ktan bi araba oluyor. Allah aşkına biraz mantıklı olun. Mercdes in kafalrda bıraktığı bi izlenim vardı. O yüzden Mercedes ülkemizde biraz daha fazla.Makam araçları Mercedes. Bu Audi ile Bmw nin kötü olduğu anlamına gelmez. Ama Almanya da durum tamamen farklı. Audi daha elit kesimin arabasıdır. Alman otomotiv başkanı şunu demiştir : '' Biz Mercedes,BMW,Porsche yi halk için ürettik. Audi yi ise kendimiz binmek için üretiyoruz.'' Bu lafı bizzat demiştir. Doğrudur. Son yıllarda Audi nin başarısı kesinlikle daha öndedr. 10 15 yıl öncesine kadar Audi pek ön safhalarda olmasada geçtiğimz 7 8 senedir Audi bir numaradır. Ürettiği arabalara bakarsanız bunu anlarsınız. Tasarımda öncüdür. İşçilikte önccüdür. Teknolojide öncüdür. Bmw ve Mercedes in yarışı Audi yi geçebilmek artık. Bu son yıllarda böyle. Bunu kabul etmelisiniz. Bide şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim. 3 araba arasındaki farkı anlarsınız. 4 çeker bir araba mı yoksa arkadan itiş bir araba mı siz karar verin. Test verilerine bakın ayrıca.Hep Audi lider. Mercedes ve Bmw nin yol tutuşuna dikkat edin. Utanmasalar yoldan dışarı çıkacaklar. Ne yazıkki yol daha geniş değil ve gerçek hayatta arabayı toplamak için o pistteki drifti yapamazsınız. Arabayı pert eder kurtulursunuz. Ama Audiye dikkat.Düz yolda gider gibi virajı dönüp gidiyor. VİDEO LİNKİ ŞU : http://www.youtube.com/watch?v=jadXKohlvNU Bide son olarak şunu paylaşacağım. Audi fabrikasına girince şu yazı göze çarpar. Almanca bir ifadeyle : '' Bundan iyisini sadece Tanrı yapar.''




  • mercedes >= bmw > audi
  • AUDİ ''Teknoloji İle Bir Adım Önde''
  • audi de konfor süper tam istediğim gibi aldım çok memnunum.
  • Parayı sonradan gören ve kültür seviyesi daha düşük kesim hemen Mercedes ve BMW alır. Genelde bu otomobili kullananlar bile tipten falso veriyor. Marka fanatikliğinden başka birşey değil. Tipik Türk zihniyeti....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azizim

    Parayı sonradan gören ve kültür seviyesi daha düşük kesim hemen Mercedes ve BMW alır. Genelde bu otomobili kullananlar bile tipten falso veriyor. Marka fanatikliğinden başka birşey değil. Tipik Türk zihniyeti....


    Merak ettim, peki doğuştan zengin ve kültür seviyesi daha yüksek kesim hangi markaları tercih eder ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: Azizim

    Parayı sonradan gören ve kültür seviyesi daha düşük kesim hemen Mercedes ve BMW alır. Genelde bu otomobili kullananlar bile tipten falso veriyor. Marka fanatikliğinden başka birşey değil. Tipik Türk zihniyeti....


    Merak ettim, peki doğuştan zengin ve kültür seviyesi daha yüksek kesim hangi markaları tercih eder ?

    Serveti oldukça fazla olan elit kesim RR ve Bentley türevi nadide otomobillere biner. (İstisnalar hariç) Halk tabakasında zengin olanlar genelde sonradan mal mülk sahibi olur bunlar da genelde ülkemizde çok fazla araştırma yapmadan ya Mercedes alır ya da BMW, çünkü kafalarında bir tabu vardır. Acaba bu fiyat aralığında başka hangi seçenek olabilir diyerek arayışa giren araştıran kesim ise genelde Audi'ye biner. Zaten Mercedes ve BMW kullanıcılarının geneline baktığımda kullanıcı kesim zaten tipten kendisini belli ediyor. 2. el kısmını da boyacı,duvarcı,alçıcı ve sanayici kesim biniyor. Oto sanayisine baktığımızda kullanılan tabelaların birçoğunda ya Mercedes ya da BMW fotoğrafları var. Yani okumamış kesimin büyük bir kısmının tercihini sorsan direkt Mercedes ya da BMW der. Bu benim gözlemlerim sonucu kişisel tespitlerim sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azizim
    Serveti oldukça fazla olan elit kesim RR ve Bentley türevi nadide otomobillere biner. (İstisnalar hariç) Halk tabakasında zengin olanlar genelde sonradan mal mülk sahibi olur bunlar da genelde ülkemizde çok fazla araştırma yapmadan ya Mercedes alır ya da BMW, çünkü kafalarında bir tabu vardır. Acaba bu fiyat aralığında başka hangi seçenek olabilir diyerek arayışa giren araştıran kesim ise genelde Audi'ye biner. Zaten Mercedes ve BMW kullanıcılarının geneline baktığımda kullanıcı kesim zaten tipten kendisini belli ediyor. 2. el kısmını da boyacı,duvarcı,alçıcı ve sanayici kesim biniyor. Oto sanayisine baktığımızda kullanılan tabelaların birçoğunda ya Mercedes ya da BMW fotoğrafları var. Yani okumamış kesimin büyük bir kısmının tercihini sorsan direkt Mercedes ya da BMW der. Bu benim gözlemlerim sonucu kişisel tespitlerim sadece.

    Tabi ki kişisel gözlemlerinizdir, yanlışsınız diyemem ama gözlemlerinizin sınırlı olduğunu ve gerçek durumu yansıtmadığını söyleyebilirim.

    Söylediğiniz RR ve Bentley çok çok uç örnekler. Türkiye'de o arabalardan kaç tane var ? Alım gücünden bahsetmiyorum, o arabaları almanın farklı anlamı var ve fiyatları kadar konfor, kalite vermiyorlar, marka imajını satıyorlar.

    Cep telefonlarından örnek verelim. Iphone telefonları sadece görüntü için alan ve Nokia 3310 gibi kullanan çok insan var, ama gerçekten özellikleri için alan ve kullanan insanlar da var. Bu nedenle bu kadar kaba hatlarla genellemeler yapmak doğru olmaz diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore
    Tabi ki kişisel gözlemlerinizdir, yanlışsınız diyemem ama gözlemlerinizin sınırlı olduğunu ve gerçek durumu yansıtmadığını söyleyebilirim.

    Söylediğiniz RR ve Bentley çok çok uç örnekler. Türkiye'de o arabalardan kaç tane var ? Alım gücünden bahsetmiyorum, o arabaları almanın farklı anlamı var ve fiyatları kadar konfor, kalite vermiyorlar, marka imajını satıyorlar.

    Cep telefonlarından örnek verelim. Iphone telefonları sadece görüntü için alan ve Nokia 3310 gibi kullanan çok insan var, ama gerçekten özellikleri için alan ve kullanan insanlar da var. Bu nedenle bu kadar kaba hatlarla genellemeler yapmak doğru olmaz diye düşünüyorum.


    Bu duruma birçok defa şahit olduğum için bir genelleme yaptım. Tabiki hepsi böyle değil ama kullanıcıların profiline baktığımda bu doğrultuda bir çizgiye sahip. Malum ülkemizde markalara karşı bir tabu var. Gerek otomobil,gerek cep telefonu vs. Biraz daha araştırmacı ruhuna sahip insanların farklı marka ve modellere yönelim gösterdiğini düşünüyorum. Mesela aynı fiyat aralığında bir BMW değil de Chrysler 300C'yi tercih edenlerin daha farklı ve araştırmacı olduklarını ve farklılığı özgünlüğe daha düşkün olduklarını düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Azizim
    Bu duruma birçok defa şahit olduğum için bir genelleme yaptım. Tabiki hepsi böyle değil ama kullanıcıların profiline baktığımda bu doğrultuda bir çizgiye sahip. Malum ülkemizde markalara karşı bir tabu var. Gerek otomobil,gerek cep telefonu vs. Biraz daha araştırmacı ruhuna sahip insanların farklı marka ve modellere yönelim gösterdiğini düşünüyorum. Mesela aynı fiyat aralığında bir BMW değil de Chrysler 300C'yi tercih edenlerin daha farklı ve araştırmacı olduklarını ve farklılığı özgünlüğe daha düşkün olduklarını düşünüyorum.

    Birçok insan araç tercihi yaparken 2.el piyasasını da dikkate alıyor. Vw, Audi, Bmw aldıktan birkaç yıl sonra ciddi zarar etmeden satabilirsiniz ama diğer markalarda bu zarar daha yüksek olacaktır ve en az 4-5 sene binmeyeceksiniz çok rasyonel tercih olmaz.

    Ben de bugünlerde araç bakıyorum ama sırf bu nedenle (aslında arabayı satıp da elde edeceğim nakite ihtiyaç duymayacak olsam da) aracımın çok değer kaybetmesini istemem.

    Yine telefonlardan örnek verelim. Iphone - Ipad altın gibi :) 2.el aldıktan birkaç ay sonra denk gelirse aynı paraya bile satabilirsiniz. Ama diğer markalarda 2.el cihazlar bariz şekilde daha çok değer kaybediyor.




  • Benimki sadece bir örnekti bunu Audi'nin bir modeline de örnek olarak gösterebilirdim. Tabi haklısınız 2. el piyasası da önemli alım yaparken.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.