Şimdi Ara

audi mi? mercedes mi? bmw mi?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
469
Cevap
7
Favori
262.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hangisi daha iyi lüks ve güvenli audi:A6,bmw:5 Serisi,mercedes:E Serisi



  • hepsi birbirinden güzel...

    sporları daha da güzel...

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 2 Mart 2008; 16:33:06 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    hepsi birbirinden güzel...

    sporları daha da güzel...

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?







  • İzleniz mi bilmiyorum ama aslında bu reklam herşeyi özetliyor

    http://www.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
  • Bunlar tamamen kişisel beğenileriniz....

    Mersedes teknoloji ve yatırım olarak rakiplerinin çok çok önündedir.

    Bmw mersedese oranda daha çok sorun çıkaran bir araçtır.

    Mersedes başka bir araçtır....

    s seriside otomobilde son noktadır

    http://www.sahibinden.com/hic_hatasiz_s_320_full_fullWQQaXQQ10091201WQQpXQQdisplayitem


    1996 model mersedes s....araçta yok yok...Motora bakınca o motor hangi firmada vardı o yıllarda

    Buda işin uzmanından S serisi :D

    Şu anda hiçbir araçta modelde olmayan özellikleri buyrun dinleyin...

    http://www.uzmantv.com/mercedes-s-serisinin-ozellikleri-nelerdir

    Not: Bunun dışında tipini şeklini seversiniz o başka...O zaman bu sınıfın diğerleri olan crsyler 300 serisi ile jaguarıda unutmayalım :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrcds3259 -- 1 Eylül 2008; 1:57:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertturan273


    mercedesin ve bmw nin aynı sınıftaki araçları hemen hemen aynı fiyata gelirki bu bağlamda sizin '' o arabalara binmek çok para ister'' ve ''insan ulaşamayacağıarabaya tu kaka'' demeniz bana yanlış geldi. ki mercedesin en yüksek fiyatlı arabası bmw nin 760li sinden daha ucuz olduğunu biliyorum.

    herkesın bir sevdiği model wardır. sizin s-calss mış benimde 760 Li dir.



    YAnlış biliyorsun
    S600 L - 291 bin Euro
    7.60 Lİ - 229 bin Euro
    Arada büyük bir fark var.
    Burda Mercedes S-Class-7 serisi-A8 serisi karşılaştırması var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_22497067/mpage_1/key_Ust%2Csegment//tm.htm#22507123
    1. S-Class
    2. A8
    3. 7 serisi

    Bir başka karşılaştırma
    http://www.traraba.com/2007/mercedes-s-500-bmw-750i-lexus-ls-460-bulutlarin-uzerinde/
    1.S-Class
    2.7 serisi

    Mercedes D sınıfında,premium E segmentinde bazen 1. oldu bazen olamadı ama yıllardır Üst segmentin tartışmasız yegane lideri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 3 Eylül 2008; 22:43:32 >




  • yıldıza cevap filmin 43.cü saniyesinde verilmiştir izleyin...

    http://www.dailymotion.com/relevance/search/audi%2Ba4/video/x6j10s_audi-a4-progress-is-beautiful_fun
  • ltf 1000 kişi cevap versin o zaman:)
    Arkadan itişin kötü olduğunu mu söyledim... mercedes veya bm'in n kadar cahil bir teknoloji kullandıklarını mı ima ettim??? ltf forumu izleyin... Arkadaş bm ve merso nun arkadan itişli olması nedeniyle ve audi önden çekiş mühendisliğine dayalı teknoloji kullandığından bm veya meso nun gerisinde olduğunu iletirken. bende bu durumun bununla alkalı olmadığını anlatmaya çalıştım. Dolayısyla her ne kadar bmw mersedes otomobil dünyasında kitap yazıyorsa audi'de yazmaktadır. Peki arkadaşlar ön ve arkanın arasındaki nedir fark nedir birisi anlatsın veya internet sitelerinde örnekler iletsin bende öğreneyim.

    MESAJIN: yaw birader tüm gamlarda veya tüm segmentte diyerek neyi kastettin onu söyle bi a3 ün üst donanımlarında quattro kullanıldığını bende biliyorum. bide ben bir önceki a3 de tsi motor olduğunu düşünüyorum yoksa yanlışmı okumuştum bilemiyorum ama büyük ihtimalle doğru okumuştum.bilindiği üzere audi vw in.

    1- : ifadem net OLUP audi nin tüm gamlarında ister A3, ister A4 , A6, A5, A6, A8'DE QUATTRO'yu alabliyorsun çünkü audi ag bunları sunuyor ... neresi net değil onu anlamadım?? neye takıldın onu anlamadım.
    Senin adına netlştireyim
    BMW 3 sedan Xdrive seçeneği ancak 3, litrelik dizel ve 3,35lik benzinli motor seçeneğind alabiliyorsun
    Audi a4 quattro yu: 1,8'den itibaren ve dizel 2.0 tdi 170bg den itibaren alabiliyorsun.

    BMW 1 serisinde (5 kapı) Xdrive yok aynı segmentte audi temel motorlarda a3 3 motorda quattro sunuyor
    audi de bu böyle evam eder,
    Mercedes de is konu aynıdır...

    2- "A3 üst donanımı" ne demek?? 1,8 ambiante modellinde quattro alabilrsin opsiyonlar senin elinde. 1,4 audi yi istersen 2,0 tfsi'den pahalıya mal edebilirsin yine senin elinde... unutma audi üst donanım diye bir şey yok audi zaten premium sınıfında yer alan bir markadır.

    3- audi vw'nin, ama tsi yok ne yapmak gerekiyor. bak listeye var mı? "http://www.audi.com.tr/fiyatlar/fiyatlistesi.asp " Audi'nin vw den faydalanması veya vw grubu altında olması ayıp mı yanlış mıdır? Öte yandan Peugeot-BMW elele tutuşup motor üretiyorlar küstah fransızların motoru almanların teknolojisini sollamıştır,..., audi'nin yaptığı aynı şey ne fark var? mercedes chryslerin know unu kullandı sömürdü ve akbinde onu grubun dışına attı ne var bunda yanlış mı yapıldı. Emreyi GS kullandı şimdi FB kullanıyor ne var bunda olamaz mı?
    Saygılar




  • mertturan273
    Öncelikle Türkçe den başlayalım daha sonra çekerlerden bahsedeceğim. Gerçi konumuz değil ama herkesten özür diliyorum kısaca izh edeceğim; GAM kelimesi latin kökenlidir ve bu kelimeyi gündelik hayata kullananlar Fransızlardır, malesef Türkçemize geçmiştir. Ben Audinin tüm GAM ları derken sıralamışım a3 a4 vs,,,, örnek olarak a3 bir gamdır a4 ise diğer bir gamdır. A3' gamını ele alırsak GAM'ın altındaki motor seçenekleri farklıdır. YANİ A3 GAMINDA quattro var diyorum ve örneklendirmişim (3 motor seçeneğinde). YALNIZ değerli arakdaşım A3'ÜN tüm seçeneklerinde quattro var demedim, ama A3 denen gamda quattro seçeneği vardır diye söyledim. Audi gündeminden çıkmadan, Audi fransa sayfasında GAM (gamme) kelimesini nasıl kullandıklarını bakalım, Bu sayfaya bakarken fransızca bilmenize gerek yok çok net anlaşılıyor. bakınız: -http://www.audi.fr/audi/fr/fr2/new_cars.html - ... Arkadaşım 1,4'de quattro seçeneğini yok ise bu A3 gamında quattro YOKTUR anlamına gelmez, A3 kodlu gamda quattro seçeneği vardır. UMARIM aynı dili konuşuyoruz. Saygılar tekrar

    ÖNDEN ÇEKER / ARKADAN İTER meselesi

    Bu işin içinde çıkmak oldukça zordur zira konuya fizik, mühendislik, ikstisat dahili etmek gerekir., sayfalarca yazışılır. Otomobil endüstrsine baktığımızda markalar %80 oranında önden çekerli araç üretmeyi tercih ediyorlar. Eveliyatta bu durum tam tersineydi, ekonomik koşullar gereği ve güvenlik analmaında avatajlı olduğunda ön çekere rağbet artmıştır ... Bianconera'nın meajına ek olarak:

    Neden ÖNDEN Çeker:

    - BMW ve Mercedes'de araç virajda olası zorlanmalarda arkadan dışa savrulurken (fiziken de öyledir) ayağı gazdan çekmek yerine hafif ve homojen bir şekilde gaza basarak araç kendini toparlamaktadır. Aksi taktirde savrulma olasılığı yüksek olup araç spine geçer. Audi de durum farklı virajdan önce yavaşlayıp (oranı iyi belirleyerek) virajın ortasına yaklaşırken ve akabinde virajın çıkışında gaz verip virajdan savrulmadan çıkabilirsiniz (esp off durumda bile savrulmuyor ). BMW ve Mercedes lerde viraj içinde gaz verilirmesi durumunda araç arkadan dışa savrulur. Dolayısıyla BMW ve Mercedes virajdan Audi ye göre daha yavaş çıkar. Daha önce dediğim gibi bir zevk ve tercih meselidir... ama Adapazarı - Afyon güzergahında Audi ler durumu affetmiyor ve oldukça zevkle araç kullanıyorsunuz...

    - Audi de; araç virajda iken direksiyon ve çekişin aynı aksa etki etmesinden ötürü yüksek bir oranda stabilite sağlamaktadır. Yüksek süratle girilen virajlarda önden dışa doğru savrulurken ayanığınızı gazdan hafif bir şekilde çektiğimizde ağırlık öne transfer olacağından tekrar yol tutuş sağlamaktadır. (Not: Ltf audi sahipleri Audi sürüş etkinliklerine fırsatınız var ise mutlaka katılın)

    - Beygir gücün yüksek olması durumunda Audi kesinlikle quattro seçeniğini önermektedir ve sunuyor da dolayısyla 200bg lk bir audi de artık quattro ya geçersiniz; eğer önden çekiş olsaydı düşünün yüksek güç ve torkla ıslak zeminde yokuş yukarı kalkmaya çalıştığınızda aktarma organına gelen yüksek tork aracın önünü gezindirmesine neden olarak sağa ve sola hareket edersiniz (bu durumda ASR imdadına yetişir...). Yokuşu bırakın düz yolda bile oluşması mümkündür.

    - Bana göre önden veya arkadan farkın olmayışının nedenini şöyle düşünelim; aracın çekişi %100 olarak ele alırsak çeken veya iten organın lastiğine %50 güç aktararak zeminde tutunmayı sağlar. Dolayısıyla, bir lastiğe düşen gücün kaybında ister BMW ister Audi'deki tutunma %50'lere düşecektir. Quattro /Xdrive/4Matic seçeneklerinde ise bu oran %75'lerde kalara %75'lik bir tutunma sağlarsınız.




  • selam arkadaslar baya bır zmandır yazılmıyordu bu baslıkda ama konuyu hortlatmak ıstedım ve bend ebu tartismaya katildim suandan itibaren

    diger mesajlari okumadim ama size soyleyebilirim ki ben bir audi fanatigim., ve her ne olursa olsun audiyi savunurum haa audi eger yoksa idi ozaman bmw derdim., bmw angel farlari insani deli ediyor:D mercedese hic girmek istemiyorum nedense hic sevmiyorum o martkayi neden sormayim., herkesin vardir boyle soguk yonleri markalara karsi benimde mercedese karsi..
    ama mercedesin e serisine lafim yok o araba bomba ister duz e olsun ister amg veya brabus her turlusu beni cekiyor..


    simdi audide soyl ebirsey var hemen resmini gosteriyim
     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    burda ne demek istedigini aciklayim size

    1- ALFA ROMEO nun cekiciligi
    2- VOLVO nun guvenligi ile
    3- BMW nin performansi ile
    4- MERCEDES in lukslugu ile..................AUDI doguyor sizinde gordugunuz gibi

    bu bir reklam filmidir ancak gercekten de oyle cunku gercek hayatan alinma bir reklam filmidir bu

    baya bi videolarim var audi rs serisi bmwnin m serisini yatirip kaldirdigi anlarla dolu
    mercedese bulasmiyorum cunku oda yine ayni sekilde... haaa audi hic mi yenilmiyor evet dogru yeniliyor ama bunlardan degil buyuk abilerinden yeniliyor

    audi rs6 full standard vs porsche 911 GT3 RS (997)
    http://www.youtube.com/watch?v=HnLEYBRcDGk

    audi rs6 full standard vs mercedes e55 amg
    http://www.youtube.com/watch?v=hX-2mnXauYM

    audi rs6 full standard vs bmw m5
    http://www.youtube.com/watch?v=gpaVTdqsPLk

    abisinden yenildi an
    http://www.youtube.com/watch?v=xBxdTeF_REk


    bunlar sirf performans uzeri paylasimdir guvenlik veya luks ve cekiciligi suan girmiyorum bakalim tartisma nereye kadar gidecektir ve zamanla kendimi acacagim....

    birde audinin tarihi ve basarili oldugu yarislar vardir gecmisinde ve suanki durumda... illaki hersey konusulcak burda o yuzden bekliyorum sizlerden gelen cevaplara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LazPacino -- 1 Haziran 2009; 21:16:21 >




  • o audi godrugum kadariyla rs6 olmasi lazim ve bu hale gelmesi aracin hatasi degildir;)
    tamamen kullanici hatasidir., madem adam rs6yi kontrol edemiyor performansina sahip olamiyor gucune ele geciremiyor NEDEN SURERSIN O ADI RS6YI BE ADAM !!!!!!

    audi her yolu kullanmis hata yapmamak icin., esp asr edl abs., quattro, ..... vs ARABA DAHA NE YAPSIN ;)

    ben quattronun bu bu ozellikleri var diyorum ve gercek hayattan test esnasinda yapilan resimi gosteriyorum, sen ise rastgele bir audi kaza yapmis resmini gosteriyosun NE ALAKA DOSTUM

    eger oyle yapacaksan al bu da sana kapak olsun... KESINLIKLE PHOTOSOP DEGILDIR....

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    BMW nasil bakiyor angel far olan gozleri sanki donmus., on tamponu ise uzgun bir ifadeyi gosterior

    audi nolur affet beni audi seni dinlemedim bende quattroyu kullanmam gerekti nolur affet dercesine ;)

    eger anlamadiysan on tekere bak ve yolun hizasina ba., adam muhtemelen drift veya got atmak istemis ama becerememis., veyahut viraji ayni audi gibi cabuk almak istemis yapamamis ve bu yuzden bu hale gelmis ;)

    senin BMW x5 dedigin jeep bu mu ...???
     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    bu jeep degil cakma bir mini cooper lan :D

    http://www.autojunk.nl/clips/view/158528
    madem jeep yapamiyorsunuz kalkismayin bu islere ve bunu buyuk ABILERINE birak..

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    ve su formula konusunda hatalisin...

    ben diyorum audi quattroyu cikardi bmw ne yapiyordu ozaman sen diyorsun formula.. tamam neyseh formula guzel bir yaristir zevklidir ama kac kez birincilik getirdi bmw takimina onu soyle bana ;)

    bu resim Le Mans., Ve DTM yarislarinda birincilik alan araclar BMW NEDEN YOK BU YARISLARDA ACABA ve sadece formula ve bmw cup altinda yarisiyor

    BEN SOYLIM CEVABI.... CUNKU ORDA AUDI YARISMIYOR DA ONDAN bmw gelsin dtm ve le mans yarislarina daa.. hadi ???

    haa pardon bmwnin le mans yarislarina katilmasi icin uygun araci yok cok ozur dilerim bunu BILIYORDUM ., DTM dersen orda katiliyor tamam bise demiyorum ama kacinci sirada bitiriyo yarisi :D bu forumlay benzemez mercedes ferraarri toyota falan.,
    AUDI LEMANS VE DTM YARISLARINDA HEB BIRINCI GELIYOR bmw kac defa birnci oldu HER HANGI BIR YARISDA.................

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    alttaki yaziyi iyi oku :D anlamadiysan sana cevirici verim

    google' a gir ve oraya google translation yaz orda cevir

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    ve bu halen dahadevam ediyor siz oyalanin formulada birinci gelcez



     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    ne noldu ..?? GOZLERIM IYI GORMUYOR O ARKADA BMW MI YOKSA BEN MI BENZETIYORUM...

    YOK YOK GERCEKTEN BMW :d VE 2 AUDI ARKASINDA...:)

    beynine kaydet bunu bwmw hic birzaman audiye yetismez hic bir konuda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LazPacino -- 4 Haziran 2009; 15:55:41 >




  • lazo yazdıklarımı ıy oku(az calıstır kafanı)

    Şöyle açıklayayım. Daha önceden Amerikan LeMans serisi, 24 Saat Yarışları, WTCC, DTM gibi yarışlarda yarışmış bir firma ama tabiki bunda ayırılan bütçe çok önemli. BMW'nin yaptığı işleri açıklamak gerekirse.

    1999 Amerikan LeMans serisinde dünya şampiyonu. Bu yıllarda GT Serisindede yarışıyordu. Her sınıfta yarışacak aracı vardı GT1, GT2, GT3

    Lemans ve GT yarışlarındaki büyük başarılarının üzerine Formula 1'e geçme kararını aldı ve Motorsporları için ayırdığı bütçenin çoğunu bu motorspor dallına yatırdı. Haliyle GT1den çekildi hatta GT2 ve GT3 tende. Daha sonradan F1in sunduğu teknoloji ve prestijin avantajını yakaladıkça bu serilerden çekildi ve WTCC ile devam etmeye başladı. Böylece hem En yüksek zirvede hemde bir alt takımıda olmuş oldu.

    Eğer ki bunların üzerine birde DTM yarışları eklenseydi ayırılan bütçe ile işleri daha zor olacağı kesindi.

    Kısaca Formula 1 teknolojinin ve sportifliğin sunulduğu en üst sınıf ve bunda yarışmak, bütçesinin çoğunu buna ayırmak, bundaki teknolojisini aslında araçlarınada uygulamak için düşündüğü için en iyisine yatırmayı tüm bitçeyi tercih ediyor şuana kadar yaptıklarından anlayacağımız.

    Mercedesdede aynı olay vardır 99 Lemans serisinde Mercedeste vardı ama sonra çekildi ve DTM'de daha güçlü olmaya başladı. WTCC'de mesala neden mercedes yok :) Buna ayıracağı bütçeyi F1 yada DTM'ye yatırması daha uygun olacağı için.

    Sonuçta firmalar para konusunda sınırları aştığı zaman bazı şeylerden fedakarlık etmesi gerekebiliyor. Motorsporlarında iyi olur fakat güncel hayata yansıtmakta sıkıntı çekebilir bu durumda.

    BMW bu konuda en başarılı firma diyebilirim. F1 teknolojisini çok iyi yansıtıyor araçlarına ve haliyle ödülleride kapıyor. Rakipleri aynı gücü daha büyük motorlardan elde ederken BMW en düşük motor en yüksek güç olayını sunuyor. Eğerki bu bütçeyi düzensiz kullansa eminim bazı yerlerde sıkıntı çekecektir. Bundan dolayı bu sıkıntıları çekmektense bazı spor dallarından çekilmesi daha uygun

    Bu sadece BMW için değil. Mercedes içinde geçerli, Ferrari içinde geçerli.

    Örnek Audi F1'de yarışmıyor bence bunun yokluğu belli oluyor. Beldi çok daha az para harcıyor ama teknolojidende uzak kalıyor. Bu açığınıda turbo ile yada daha büyük motor kullanarak kapatmaya çalışıyor. Fakat bu başarı değildir.

    Ferrari ise aksine sadece F1'de ve GT'de yarışıyor ama bunları araçlarınada çok başarılı bir şekilde uyguluyor. Bütçesini iyi kullanıyor. Yapması gerektiğini yapıyor

    gonderdıgın resımdekı fake ıde fark etmek ıcın bıarz ınceleme buldugun gıbı koyma kucuk cocukmusun!
    Yok dersen bnm kafam basmay anlamayrım toprakla asfaltın bırlestıgı yere bak anlarsın(ıns)

    su son yazdıklarına cevap al da sus

    1 konfor dedıgın BMW de var bilmeyende yok
    2 guzellık desen ınkar edılemez BMW
    3 Performansında nede oldugunu gorduk
    4 quattro deme bna amk bı quattro tutturmussun beynınıze sızın gorduk quattroyu o gnderdıgım fake degıl bıre bır(snnkı gıbı)

    [simage]
    http://all-funny.info/wp-content/uploads/2008/07/audi_bmw_quattro_ad3.jpg[/simage]

    bak quattro

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


    sen sadece su resme baka dur o kadar




  • ne sacmaladin yine up uzun yaaa..

    olum uzun yazma okmuyorum sorna onlari :D

    neyseh okudum caktirma

    senin 1999 da sampiyon oldugu yarisda bunu demek istedin herhalde

    SENE.........................................SOFOR'LER....................................................TAKIM............................ARAC.................TUR............mesafe
    1999................Pierluigi Martini–Yannick Dalmas–Joachim Winkelhock.........BMW Schnitzer Motorsport......BMW V12 LMR....365..............4968km

    sadece bu sene ondan harici HIIICC

    oysa audi ???


    SENE.........................................SOFOR'LER....................................................TAKIM............................ARAC.................TUR............mesafe
    2008..........Allan McNish–Tom Kristensen–Rinaldo Capello....................Audi Sport North America...................Audi R10.............381.............5191.0 km
    2007..........Frank Biela–Emanuele Pirro–Marco Werner........................Audi Sport North America....................Audi R10.............369............5036,85 km
    2006..........Frank Biela–Emanuele Pirro–Marco Werner........................Audi Sport Team Joest........................Audi R10.............380.............5187.0 km
    2005..........J.J. Lehto–Marco Werner–Tom Kristensen...............Audi Sport North America Champion Racing......Audi R8..............370.............5050.5km
    2004..........Seiji Ara–Tom Kristensen–Rinaldo Capello.........................Audi Sport Japan Team Goh..................Audi R8..............379.............5169.9km
    2003..........Tom Kristensen–Rinaldo Capello–Guy Smith.............................Team Bentley.....................Bentley Speed 8...........377.............5146.05km
    2002..........Frank Biela–Tom Kristensen–Emanuele Pirro.......................Audi Sport Team Joest.......................Audi R8................375...........4982.25km
    2001..........Frank Biela–Tom Kristensen–Emanuele Pirro.......................Audi Sport Team Joest........................Audi R8...............321............4381 km
    2000..........Frank Biela–Tom Kristensen–Emanuele Pirro.......................Audi Sport Team Joest.........................Audi R8..............368............5008 km



    burda da kaniti YINE
    alttaki yaziyi oku eger ingilizcen varsa., yoks ayine google translation'a yonlendirmek isterim seni

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?

    bu ayrica 2000-2006 ama 2007 ve 2008 de lamis yawwwww :D

    bu ne demektir KONUSMAMAK LAZIM...

    audinin bu yuzden F1e katilmadigidir.. ihtiyac duymuyor (ayrica bu seneler icinde rakipleri benzinli motor audi ise dizel kullaniyordu)

    le mans ne demek biliyormusun???

    avrupanin EN BUYUK YILLIK yaris organizasyonu
    bir gunde yani 24 saatte(bosuan 24hour le mans race demiyorlar) tamamen bir F! sezon yarisini ve mesafesini yarisiyorlar
    (2004den sonra) 5000km mesafe katletmesi gerekiyorlar en az ;)
    ve ortalama hiz 220km/h ve max hiz 350km/h olmali

    bmw bunlari yapabilirmi ??

    gorduk :D


    filmi iyi izle ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=3toWCHlEJv8


    ve o audi R8 in kaza yapmis resmi kac defa dedim audi rs6 da dedim bunda da diyorum

    o resimler quattro ile alakali degil adam kontrolu kaybediyor ve tekerler yoltutusu saglamior ve carpiyor

    bunun haberleri var internette yaa :S neden sacdece resmini alip koyuyorsun buraya :D butun haberi kopyala daa ;)



    o maddelere hemen cevap vereyim

    1. konfor bmw de varsa audide her turlusu var benden iyi bilemessin (audi surmus ve oturmus birisi olarak) ;)
    2. guzellik bakimindan da dedigim gibi audi tasarimcilar kiralaniyor bizler icinde tasarlayin diye fazla soze gerek yok ;)
    3. performans isine hic girme:D bmwnin butun M serisi gelse bi audi rs6 etmiyor bana o videolari izlettirme sana :D
    4. o resim fake olabilir evet sonradan fark ettim ama bilincli yapilan sey degil bu :S insanlik hali daa

    de bana daa sen hic fake resim koymadin amk .. sanki ben bise diyorum onun icin....

    ve audi daha buyuk motor la acigi kapatmak istiyormus mus mus.. full yalan lan bu :S

    baska siteden alinti yap koy buraya bana okuttur yok oyle... gercek olan seyleri alinti yapacaksin BENIM GIBI., rast gele birinin konusmasini degil...

    audi rs6 da 5.0 eya 5.2 kullaniyor bmw m5 de hangi motoru kullaniyor?? de bana daa 3.0 mi ?? hayir oda 5.0 kullaniyor noldu simdi :D

    ikisi ayni ama yinede audiye yaklasamiyor.

    amk boyle basit kucuk seyleri buyutme tepemi attirma., tartisacaksan dogru durus VAR OLAN VE GERCEK OLAN KANITLAR ILE TARTIS
    VE HADDINI ASMA

    BENDE KAPANIS OLARAK BI AUDI LE MANS SAMPIYONU RESMI KOYAYIM BARI BIRAZ GOZUNUZ ACILSIN ;)

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LazPacino -- 5 Haziran 2009; 17:31:17 >




  • ben sacmalik diyorsam ciddiyim o konuda., senin her dedigin lafa ben kanitlarla geliyorum TABIKI SACMALIK OLACAK .......

    sen anca cene yapiyorsun birkac resim gosteriyorsun bitti YOK OYLE :d

    full yalan dedim ve hala diyorum

    neresi fabrika adamlari carut curt ulan goz gore gore yalan lan :D

    bi site buldun bmw neden dtmeye katilmiyor flaan filan ordan buraya aktariyon MANYAK


    Alfa 156
    28-04-06, 14:51
    Şöyle açıklayayım. Daha önceden Amerikan LeMans serisi, 24 Saat Yarışları, WTCC, DTM gibi yarışlarda yarışmış bir firma ama tabiki bunda ayırılan bütçe çok önemli. BMW'nin yaptığı işleri açıklamak gerekirse.

    1999 Amerikan LeMans serisinde dünya şampiyonu. Bu yıllarda GT Serisindede yarışıyordu. Her sınıfta yarışacak aracı vardı GT1, GT2, GT3

    Lemans ve GT yarışlarındaki büyük başarılarının üzerine Formula 1'e geçme kararını aldı ve Motorsporları için ayırdığı bütçenin çoğunu bu motorspor dallına yatırdı. Haliyle GT1den çekildi hatta GT2 ve GT3 tende. Daha sonradan F1in sunduğu teknoloji ve prestijin avantajını yakaladıkça bu serilerden çekildi ve WTCC ile devam etmeye başladı. Böylece hem En yüksek zirvede hemde bir alt takımıda olmuş oldu.

    Eğer ki bunların üzerine birde DTM yarışları eklenseydi ayırılan bütçe ile işleri daha zor olacağı kesindi.

    Kısaca Formula 1 teknolojinin ve sportifliğin sunulduğu en üst sınıf ve bunda yarışmak, bütçesinin çoğunu buna ayırmak, bundaki teknolojisini aslında araçlarınada uygulamak için düşündüğü için en iyisine yatırmayı tüm bitçeyi tercih ediyor şuana kadar yaptıklarından anlayacağımız.

    Mercedesdede aynı olay vardır 99 Lemans serisinde Mercedeste vardı ama sonra çekildi ve DTM'de daha güçlü olmaya başladı. WTCC'de mesala neden mercedes yok :) Buna ayıracağı bütçeyi F1 yada DTM'ye yatırması daha uygun olacağı için.

    Sonuçta firmalar para konusunda sınırları aştığı zaman bazı şeylerden fedakarlık etmesi gerekebiliyor. Motorsporlarında iyi olur fakat güncel hayata yansıtmakta sıkıntı çekebilir bu durumda.

    BMW bu konuda en başarılı firma diyebilirim. F1 teknolojisini çok iyi yansıtıyor araçlarına ve haliyle ödülleride kapıyor. Rakipleri aynı gücü daha büyük motorlardan elde ederken BMW en düşük motor en yüksek güç olayını sunuyor. Eğerki bu bütçeyi düzensiz kullansa eminim bazı yerlerde sıkıntı çekecektir. Bundan dolayı bu sıkıntıları çekmektense bazı spor dallarından çekilmesi daha uygun

    Bu sadece BMW için değil. Mercedes içinde geçerli, Ferrari içinde geçerli.

    Örnek Audi F1'de yarışmıyor bence bunun yokluğu belli oluyor. Beldi çok daha az para harcıyor ama teknolojidende uzak kalıyor. Bu açığınıda turbo ile yada daha büyük motor kullanarak kapatmaya çalışıyor. Fakat bu başarı değildir.

    Ferrari ise aksine sadece F1'de ve GT'de yarışıyor ama bunları araçlarınada çok başarılı bir şekilde uyguluyor. Bütçesini iyi kullanıyor. Yapması gerektiğini yapıyor

    Biraz uzun oldu ama umarım aydınlatabilmişimdir.




    bu ne la uyelik adi ve atilmis tarihi
    al birde sitesi sana
    http://www.trtuning.com.tr/fanclub/archive/index.php?t-1223.html


    bmw neden mi ayrildi le mans dan??

    gorduki bi bok yapamayrim burda AUDI boyuan yeniyor beni fazla para harcamaya gerek yok harcadigim parayi audi bir kerede benden aliyor ben gidiyorum :D


    ve o audii R8 ile dediklerini anlamadim amk.. dogru durus turkce yazamiyorsun nokta isaretleri kullan., mektup yazmiyorsun....

    senyapmiyorsanben yapim :D

    al san aispat arabayla alakasi yok

    "the driver lost of control of the car in the wet weather, skidded across onto the median strip and then crashed into a small tree before spinning to a stop."

    oku lan :D......http://translate.google.com/?hl=nl&sl=en&tl=tr#


    YOLA BAK EY GIDI AYNA MUBAREK BU NE YAGISS
     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    VE KONTORL KAYBINDAN SONRA SONUC
     audi mi? mercedes mi? bmw mi?




    quattro duymak istemiyorsanherhalde biktin daaa...

    napalim bmw cikarsin da gorelim quattro her firma da var neden bmw de yok ????????


    vw., mercedes., AUDI., Jeep., renault..... daha sayayim mi :D




  • Arkadaşlar selamlar. aşağıdaki Ford ile ilgili sayfayı ziyaret edin. yorumlarınızı bekliyorum.

    http://forum.donanimhaber.com/m_33008809/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Runaway.

    2009 modelleri 120.000 EURo civarnda galiba. Şu dünyada parası olana yaşamak ne güzel şey !


    Abartmayalım lütfen. ABD'de memurlarda gayet güzel satın alıp biniyor Q7'ye o kadar elit bi araç diil. İlk çıktığındaki havasından eser kalmadı şu an...

    Kartallaştı, SLX'leşti çoğu ülkede...

    İşte gerçek fiyatlar, ikinci elde 50.000 liraya kadar tertemizini bulabilirsiniz. Pazarlıkla sahibinden 38.000 liraya düşürme ihtimali az da olsa mevcut...

    http://www.cars.com/for-sale/searchresults.action?toggleCpo=0&mkId=20049&mdId=21759&minp=0&prMx=40000&rd=100000&zc=90001&AmbMkNm=Audi&AmbMdNm=Q7&AmbMkId=20049&AmbMdId=21759&prMn=&stkTyp=U&cpo=&searchSource=QUICK_FORM&alMkId=20049&alMdId=21759

    Mesela resimdeki örnek araç 2007 model ve 35.000 dolar...

    120.000 Euro'ya son model Lambo çakılır dünyada... Bu steyşına o kadar para verilmez.

    NOt: Türk Milletinin kaliteli otomobile binmesi, kendi devleti tarafından üstü kapalı olarak ama kati surette yasaklanmıştır...

     audi mi? mercedes mi? bmw mi?


     audi mi? mercedes mi? bmw mi?




  • Audi Q7 V12 TDI

    http://www.youtube.com/watch?v=gHFlWzpe8rg

    Bitiyorum şu araca.
  • size sadece şu reklamı izleyin diyorum ! audi son 2 yıldan beri tartısılmaz derecede bmw yi de mercedes i de sildi... audi ki lamborghini yi bile (tam tarihini şuan bilmiyorum) seneler öncesinden satın almıstır...o zamandan sonra zaten yükselişe gecti ve artık zirvede..
    Audi Farkı
  • audi a3 Kullandım.Kullanmadıgımı Nereden Biliyorsun:) forumda bir arkadaşın yapmış oldugu bir yorum vardı.Bmw Uçak Motoru Üretirken Audi Vantilatörü Üretmekle Ugraşıyordu:)Şimdi Ben Sana Bir Sürü Şey Yazarım Kendi Görüşlerimi ama bu ettik olmaz.Sen Şunları Bir Oku Ondan Sonra Neden Bu İKİ Markanın Oldugu Yerde 3 Markanın Olmayacagını Belki Anlamış Olursun.Paylaştıgım Bwm Tarihidir.Bilginize
    Bayerische Motoren Werke’nin 100 yıla yaklaşan tarihi, yenilkler, ithaflar ve azimle doludur. Şimdi bu tarihin önemli anlarını sizlerle paylaşaçağız.


    1913


    Karl RAPP Münih yakınlarındaki eski bir bisiklet fabrikasında Rapp-Motorenwerke’yi kurdu. Kendi ürettiği uçak motorlarında titreşim sorunlarıyla karşılaşan ve bunu çözemeyen Rapp, Austro-Daimler lisansi ile uçak motoru üretimine başladı. O sıralarda dört zamanlı motorun mucidinin oğlu olan Gustav Otto, Rapp’ın fabrikasının çok yakınında motor üretmekteydi. Otto, daha sonraları BMW ile büyük başarılara imza attı.


    1916

    Gustav Otto, Frans-Josef Popp ve Karl Repp

    Gustav Otto’nun katılımıyla Bayerische Flugzeugweke AG (BFW) kuruldu. (Bavyeralı Uçak Üreticisi) . Aynı yıl Rapp-Motoren Werke, Bayerische Motoren Werke GmbH adını aldı ve şirketin ilk CEO’su Franz-Josef-Popp oldu. 1922 yılında BFW AG ve BMW GmbH birleşerek günümüze kadar gelen BMW AG’yi oluşturdu. Viyanali finans uzmanı Camillio Castiglioni tarafından desteklenen iki Avusturyalı olan Franz-Popp ve Max Friz BMW AF’nin yeni sahibi oldular ve BMW ismi doğdu.


    1917


    BMW ilk uçak motorunu üretti. Type IIIa. Su soğutmalı sıralı 6 silindirli olan motor Friz tarafından geliştirilen bir yeniliğe sahipti. “Yüksek İrtifa Karbüratörü” Bu sayede motoor yüksek irtifalarda tam güç çalışabilmekteydi.


    1918


    BMW o günler için çok etkileyici olan bir başarı elde etti. BMW IIIa motorlu bir uçak 5000 metre irtifaya 29 dakikada çıktı. BMW motorlarına olan yüksek talep o günlerde oluştu.



    1920


    Martin Stolle’nin geliştirdiği M2 B15 Victoria isimli modelde kullanıldı. Bu BMW’nin ürettiği ilk motorsiklet motoruydu.


    1922


    Neulerchenfeldstrass’de ilk BMW fabrikası kuruldu. Otto’nun eski fabrikasının üzerinde olan alan bugünkü Münih Olimpiyat Stadının yakınlarıdadır.


    1923


    BMW R32 üretildi. Max Friz tarafından tasarlanan motorsikler 500cc hacminde bir motora sahipti ve şaft tahrikli sistemle çalışıyordu. Daha önceleri üretilen Flink (148cc) ve Helios (500cc) modelleri zincir tahrikli idi. Bu tarihten itibaren bir motorsikleti ilerletmenin en iyi yolunun bir şaft kullanmak olduğuna karar veren BMW, 1923 R32’den beri şarflı sistem kullanmaktadır.


    1925


    1924’te İran’a yapılan ilk uluslararası uçuşta bir BMW motorunun kullanılmasının ardından 1925’te BMW R39’u tanıttı. BMW’nin ilk tek silindirli modeli olan 250cc hacminde motora sahip olan bir spor modeldi. 6,5bhp gücünde olan motorula 100kmh’lik bir son sürate ulaşıyordu.


    1926


    BMW VI motoru taşıyan deniz uçağı Rorhbach Ro VII 5 dünya rekoruna imza attı.


    1927


    1927 yılı havacılık tarihinde 87 Dünya rekoruna sahne oldu. Bunlardan tam 29 tanesi BMW motoru taşıyan uçaklara aitti.


    1928


    BMW Eisenach/Thuringia’daki otomobil fabrikasını satın aldı ve Dixi isimli bir aracın üretimi için lisans aldı. Şirket Amerikalı firma Pratt & Whitney lisansı altında radyal uçak motorları üretimine başladı.


    1929


    750cc bir BWM motoru kullanan Ernst Henne 19 Eylül 1929’da Dünya Motorsiklet Hız Rekoru’nun sahibi oldu. 216,75kmh.
    1930



    İlgi çekici tasarımıyla BMW Dixi’nin iki kişik spor verisyonu üretildi.
    Wartburg!


    Motor: Sıralı 4 silindir
    Hacim: 748cc
    Bore x Stroke : 56mm x 76mm
    Güç: 3500rpm’de 18bhp
    Şanzıman: 3ileri 1 geri
    Maksimum Hız: 85kmh
    Lastik Ölçüsü: 4 x 19
    Üretim Adedi: 150


    Wartburg Roadster teknik anlamda diğer 3/15’lerden bazı farklılıklar taşıyrodu.
    Değiştirilmiş bir silindir başı ile sıkıştırma 5,6:1’den 7:1’e çıkartılmış, bakırdan yapılan hava emiş sistemi ve çift yönlü çıkan egzostlar sayesinde motor 3bhp güç kazanmış ve 500rpm daha fazla devir çevirebilir olmuştu.
    Yalnızda 150 adet üretilmesine rapmen Wartburg Roadster Alman üreticinin ününe büyük fayda sağlamıştır.
    Motorsporlarında hızla ünlenen WartBurg 1930’da Nurgbutgring’de yapılan Efiel yarışlarında ilk üç sırayı kazanmıştır.


    Hava soğutmalı radyal motorlara olan talepler 1930’ların başında oldukça arttı. En büyük etken bu motorların mükemmel güç/ağırlık oranıydı.
    Wolfgang von Granau Kuzey Atlantik’i 44 saatte aşmayı başardı. Dornier Whale marka uçak BMW motoru taşıyordu. BW Xa ve BMW Hornet Münih’te üretilen ilk radyal motorlardır.



    1931


    Austin Seven’ın Alman versiyonu 1931 DA/4 DIXI, T-Model’in Avrupalı rakibi haline geldi.



    1927’de 42 Dixi DA/1 Almanya’da üretildi.
    1928 ve 1929’da 9.308 Dixi DA/1 üretildi.
    1931’de 12.468 Dixi DA/1 üretildi ve 1931’den itibaren üretilen DA/4’ler tamamen BMW markası altında üretildi.
    DA/4 modellerinde bağımsız ön süspansiyonlar kullanırken, 18bhp’lik motora sahip araç 85kmh’lik son hıza sahipti.
    Austin’lerden ayırt edilmesi için BMW üretimlerinde radyatör kapağında 3 adet yapraklı logo kullanıldı.








    1932


    Baden-Baden’de Concours d’Elegance’yi kazanan BMW 3/20, tamamiyle Münih’te tasarlanan ilk BMW modeli oldu.


    1933


    İlk böbrek tarzı ızgaraya sahip BMW olan 1933 303, Rudolph Schneider tarafından geliştirilmiş yeni bir 6 silindirli motora sahipti.




    Motor: 6 silindir
    Hacim: 1175cc
    Bore x Stroke: 56mm x 80mm
    Güç: 3500rpm’de 30bhp
    Lastikler: 5,25 x 16
    Üretim adedi: 2300

    1934

    Bahar aylarında ikinci nesil BMW roadster’ı olan 315/1 tanıtıldı.
    Berlin Motor Show’da tanıtımı yapılan 315/1’de 1,5L’lik 6 silindirli bir motor göre yapıyordu. Standart üretim 315’lerden farklı olarak 3 adet Solex karbüratörün kullanıldığı motor 6bhp extra güç üretiyordu.
    İki yıllık sürede 242 adet üretilen araç, 2000km Almanya yarışına katılırken, 1939’da German Road Championship’te Ralph Roese 10 galibiyet ile şampiyon oldu.


    Pratt & Whitney’in tasarımından üretilen ünlü JU52 üretildi. Uçak 3 adet BMW radyal motor taşıyordu.


    1935


    BMW K12, ilk teleskopik ön çatallı darbe emiciyi kullanan motorsiklet olurken, bu yıldan itibaren BMW 315 1,5L kategorisinde engellenemeyen şampiyonluklara imza attı.

    1936


    1936 yılında, BMW spor otomobiller tarihine geçecek olan 80bhp’lik 328 Roadster’ı üretti.


    1941 Carrozerria Touring 328 Roadster. Berlin Roma yarışı için özel üretilen 3 araçlardan geriye kalan. Diğer iki araçtan bir tanesinin savaş esnasında ABD’ye yolladığı biliniyor.





    1936’da Nurbugring’e çıkan BMW 328, Mille Miglia dahil bir çok yarışta elde ettiği zaferler ile 1930’ların en başarılı spor aracı oldu. 1938’de ve 1940’da Mille Miglia’yı kazanan 328, 1940’da birinci , üçüncü, beşinci ve altıncı sıraları elde etti.
    Aliminyun-Magnezyum alaşımlı bir şaseye sahip araç baron Fritz Huscke von Kanstein’in ellerinde 225kmh hıza ulaştı.

    1937 328
    Motor: 6 silindir
    Hacim: 1957cc
    Bore x Stroke: 66mm x 96öö
    Güç: 5500rpm’de 135bhp
    Şanzıman: 4 ileri 1 geri
    Ayak Freni: Hirolik Kampana
    El freni. Mekanik
    Üretim Süresi: 1937 – 1940
    Üretim Adedi: 3 adet Münihte, 3 adet Milanoda.


    1937


    Bu araçla Ernst Heen 14 yıl boyunca kırılamayacak rekora imza attı. 279,508kmh.
    Dürrerhof’ta özel bir aerodinami fabrikası açılırken, Allach’ta geniş üretimler için ayrı bir fabrika açıldı.


    1939


    Dünyanın en engebeli motorsiklet yarışı olarak kabul edilen Isle of Man Senior TT’yi kazanan ilk yabancı George Meier.
    İkinci Dünya Savaşının patlak vermesindne hemen önce BMW, Berlin’deki Basdorf’taki ve Zühlsdorf’taki Brandenburhische Motoren Werke fabrikalarını satın aldı.


    1940


    Mille Miglia için üretilen 328’lere özel aliminyum/magnezyum alaşımlı şasinin üretimine başlandı.
    801 uçak motoru için seri üretim başladı ve 1945’e dek 30.000’e yakın 801 motoru üretildi.

    1941


    R57 Wehrmach motorsikletinin üretimine başlandı.
    Savaş nedeniyle motosiklet üretimi Eisenach’a kaydırıldı, otomobil üretimi durduruldu.
    1929’dan beri üretilen BMW sayısı 81.228’e ulaştı.

    1943


    BMW’nin 109-003 uçak motoru seri üretime başladı. 109-003 Dünyanın ilk seri üretim jet motorlarından biridir.

    1944


    Münih’teki fabrikanın yeniden yapılandırılması için çalışmalara başlanırken, BMW Basdorf ve Zühlsdorf’ta roket testlerine başladı.

    1945


    BMW aliminyum alaşımlı aksamıyla ilk bisikletini üretti.

    İkinci Dünya Savaşı sonunda BMW oldukça zor durumdaydı. Eisenach, Dürrerhort, Basdorf ve Zühlsdorf’taki çalışmalar kaybedildi. Münih’teki fabrika müttefikler tarafından dağıtıldı.. Şavaş uçaklarına motor sağlaması ve roket üretimi nedeniyle BMW’ye üç yıllık bir üretim yasağı getirildi.

    Haydi iyi okumalar...
    Bundan Dolayı Mercedes Bmw Oldugu Bir Yerde Bir Audi Olamaz...Bu İki Markanın Oldugu Yerde üçüncü markaya Bence Yer Yok! Malesef.Bu Benim Görüşüm...Yada Bunun Aksini Eden Audici Arkadaşlar AUDI nEYİ tEK bAŞINA Geliştirmiş hangi büyük başarılara sahip burda paylaşsınlar bizde ögrenelim.Ama ondan bundan aldıklarınından bahsetmiyorum audı denge kontrolü dedigi geliştirdim dedigi ilk bulan bmw oldugunu duymayan kaldımı acaba :)Üç Harfli Bir Aşktır Bmw
    http://resim.donanimhaber.com/upload/forceddownload.asp?file=0;52408600



     audi mi? mercedes mi? bmw mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kasperskygs -- 6 Eylül 2011; 9:52:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak_kekec

    ŞİMDİ AUDİ İLE HİÇ BİRİSİ KIYASLANAMAZ ZAMANINDA 4 YARIŞ KAZANIPTA YARIŞLARDAN ATILAN AUDİ'DİR TEKNOLOJİDE HEPSİNDEN 1 ADIM ÖNDEDİR DÜNYANIN EN HIZLISI OLAN BUGATTİ VEYRON ZAMANINDA ÜRETİLMİŞ AMA YOLDA DURMADIĞI İÇİN ÜRETİMİ YASAKLANMIŞTIR SONRASINDA WOLKSVAGEN GRUP SATIN ALMIŞ VE AUDİ BÜNYESİNE GEÇMİŞTİR SONRASINDA İSE AUDİ MÜHENDİSLERİ BAŞLAMIŞLAR BUGATTİYİ YAPMAYA ŞUAN BUGATTİ ÜZERİNDEKİ MOTOR A8 DE KULLANILAN W12 MOTORUN AYNISI SADECE BÜYÜTÜLMÜŞ HALİDİR.SONRASINDA BUGATTİ VEYRONUN DİNAMİĞİ DEĞİŞTİRİLİP YOLLARA ÇIKARILMIŞTIR ARABAYI GÖRMEK BİNMEK YETMEZ YORUM YAPMAK İÇİN SADECE ARAŞTIRMASINI BİL YETER

    Arkadaşım ağzına sağlık. Audi 24 saatlik Le Mans yarışlarını çok defa kazanmıştır. Ama üst üste 4 yada 5 defa kazandığı için yarış komitesi Audi yi yarışlardan çıkarmıştır.Rekor Audi dedir. İmzasını atıp çıkmıştır..... Bazı arkadaşlar daha aktarma sistemlerinin adını bile bilmeden yorum yapıyorlar. bi kere arkadan çekilmez. itilir. O yüzden arkadan itiştir. Bilip Bilmeden konuşmayın lütfen. Mercedes ESP yi bulmuş olabilir. Ama Merceds ten beklenen ESP yi en iyi uygulayan marka olmalıdır. Çünkü ilk sen bulmuşsun kardeşim. Nasıl ki Coca Cola yı geçebilen bi marka yoksa Mercedes te öyle olmalı. Coca Colanın formülünü neden bulamıyorlar. Esp de öyle olmalıdr. Hangi marka yaparsa yapsın Merceds i geçememelidir. Ama Mercedes ESP testinde kameralar karşısında devriliyorsa Mercedesin zaafıdır. Ama Audi öyle ddeğil. 1980 de Quattro yu bulmuştur.32 yıldır Quattro yu geçen bi sistem yok 4 çekerde bundan daha iyisini yapan bi marka yok. onlar denedikçe Audi bi adım daaha geliştiriyor. LED farda aynı durumda. Mercedes ve BMW 2011 modellerinde yeni yeni kullanmaya başlarken Audi 2005 yılında A6-S6 da kullanıyordu. 7 senedir düşünüyorki bu sefer nasıl LED far tasarlasam. Bunlarda Audinin farkını zaten kanıtlamaktadır. Adamlar madem 4 çeker sistemini bulmuş. Onu kullanmaları mantıklı değilmi? Kendim yaptım en iyisinide ben yapar arabalarımda sunarım. Bu kadar basit. Yok arkadan itişmiş yok önden çekişmiş. Arkdan itişin tek güzel yanı sportiflik. Başka bi yanı yok. Bazıları yazmışki arkdan itişli arabalar daha iyi yol tutuşludur. Tam tersi. Arkadan itişli araba Önden çekişe göre her zaman daha fazla kayar. Virajlı yola hızlı girdiğinde arabanın arkası atar hemen. Mercedes C180 KOMPRESOR sahibi akrabam var. Bizzat kendinden duydum. Diyoki çok kayıyor. Hiç memnun değilim. Özellikle kışın sürmeye korkuyorum. Mercedesi kötülemek için demiyorum. Mercedesin kaliteside ortadadır. Ama forumdaki bazı bilgisiz arkadaşlar için diyorum bunları. İnternetten karşılaştırma videolarını izleyin gelin tartışalım. Test verileri ortada. Mercedes E350 4Matic 0-100 km 6.9 sn. BMW 5.35 xDrive 0-100 km 6.2 sn. Audi A6 3.0 TFSI Quattro 0-100 km 5.7 sn. Ama sorun şurda. En az beygir Audi motorunda. En güçlü motor BMW ninki. Ama nedense Mercedeste Bmw de Audini arkasından tozunu yutuyor. Bu sonuçlar her testte aynı.Kalkışta her zaman Audi nal toplatır. Slalomda da Audi daha hızlı kilometreyle geçer bariyerlerin arasından. Bu da Quattro nun yol tutuşunu kanıtlar. Hani nerde kaldı sizin arkadan itişiniz. Nerde sportifliğiniz. Neden Audi yle kapışamıyorsunuz. Bir eleştirimde şu VW grububa laf atanlara. Biraz mantığınız olsa Audi VW nin demezsiniz. VW Audi yi satın almaya cirosu yetmez. O sadece distribütör anlaşmasıdır. Kullandıkları parçalar tamamen farklıdır. bazıları demişki motoru bile VW ile aynı. Yaw parçalar aynıysa maliyetide aynıdır. Ozaman aynı paraya satılmalı VW. VW neden uzuz. Audi fabrikasıyla,herşeyiyle VW den bağımsızdır. Lütfen biraz mantıklı yorum yapın. Audi Lamborghini yi satın aldı. İtalya da Lamborghini artık Audi tarafından üretiliyor. Bu nasıl bi çelişki o zaman. VW ve Lamborghini. Ona bakarsanız BMW Citroen ve Peugeot ile birleşti. Citroen ve Peugeot b*ktan fransız arabasıdır. O zaman BMW demi b*ktan bi araba oluyor. Allah aşkına biraz mantıklı olun. Mercdes in kafalrda bıraktığı bi izlenim vardı. O yüzden Mercedes ülkemizde biraz daha fazla.Makam araçları Mercedes. Bu Audi ile Bmw nin kötü olduğu anlamına gelmez. Ama Almanya da durum tamamen farklı. Audi daha elit kesimin arabasıdır. Alman otomotiv başkanı şunu demiştir : '' Biz Mercedes,BMW,Porsche yi halk için ürettik. Audi yi ise kendimiz binmek için üretiyoruz.'' Bu lafı bizzat demiştir. Doğrudur. Son yıllarda Audi nin başarısı kesinlikle daha öndedr. 10 15 yıl öncesine kadar Audi pek ön safhalarda olmasada geçtiğimz 7 8 senedir Audi bir numaradır. Ürettiği arabalara bakarsanız bunu anlarsınız. Tasarımda öncüdür. İşçilikte önccüdür. Teknolojide öncüdür. Bmw ve Mercedes in yarışı Audi yi geçebilmek artık. Bu son yıllarda böyle. Bunu kabul etmelisiniz. Bide şu videoyu izlemenizi tavsiye ederim. 3 araba arasındaki farkı anlarsınız. 4 çeker bir araba mı yoksa arkadan itiş bir araba mı siz karar verin. Test verilerine bakın ayrıca.Hep Audi lider. Mercedes ve Bmw nin yol tutuşuna dikkat edin. Utanmasalar yoldan dışarı çıkacaklar. Ne yazıkki yol daha geniş değil ve gerçek hayatta arabayı toplamak için o pistteki drifti yapamazsınız. Arabayı pert eder kurtulursunuz. Ama Audiye dikkat.Düz yolda gider gibi virajı dönüp gidiyor. VİDEO LİNKİ ŞU : http://www.youtube.com/watch?v=jadXKohlvNU Bide son olarak şunu paylaşacağım. Audi fabrikasına girince şu yazı göze çarpar. Almanca bir ifadeyle : '' Bundan iyisini sadece Tanrı yapar.''




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.