Şimdi Ara

van alıp koltuk ve cam eklemek

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
85.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar merhabalar.

    bir süredir forumu takip ediyorum. ve sizin o değerli düşüncelerini satın almak istediğim araç için değerlendirmek istiyorum. yaklaşık 1 ay sonra mart 15 civarında en fazla 13-14 bin ytl ye kadar bir araç satın almayı düşünüyorum. tek başıma kuşadası şehir içinde trafiğin sakin olduğu bir yerde kullanıcam. o da sabah işe git otoparka koy akşam eve gel cinsinden. en uzun yolculuğum yılda bir antalya olabilir ve ayda bir kerede 90 km izmir yolu o kadar. ayrıca bu araç ilk aracım olucak. ehliyetimde yeni sayılır acemiliğimide bunula atlatmayı düşünüyorum.

    Ayırdığım bütçe ile zannerdersem palio clio gibi araçlar var. arkadaşlardan aldığım bir kaç fikire göre panelvan yüksek model bir palio veya fiesta alıp iki tane koltuk ve cam taktırarak ruhsata işlettirmek için harcayacağım masraf aynı modelde aynı tip bir aracın binek modeli için ödeyeceğim paradan daha az gibi görünürde. 3 kapı 5 kapı olması önemli değil benim için. önemli olan noktalar, herhangi bir yolla elde edebileceğim en yüksek model bir palio, albea gibi kullanışlı bir araç, en az yakıt tasarrufu ve 3-5 yıl binebileceğim bir araç olması.

    Zamanı gelince satma konusuna gelince de zaten evleneceğim zaman satmayı düşündüğüm için üzerine bir o kadar daha koyup kredi ile ev alabileceğim şekilde katkıda buluncak bir fiyatta satabileceğimi düşündüğüm bir araç olsun istiyorum. Evlilikden sonra daha yüksek model bir araç almayı düşünüyorum zaten.

    Panelvan konusu hakkında düşüncelerinizi ve nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda bana yol gösteririseniz sevinirim.

    saygılar







  • o araçların durumunu değilde doblo-connect veya transporter-vito tarzı araçlarda yapılan fiziki değişiklerden sonra düzgün yapılmayan bürokrasi işlerinden dolayı 90-100 milyara yakın vergi cezası kesilen var. çok dikkatli ol 3 kuruş kar edecem diye zarara girme.
    şimdiden de hayırlı olsun aracın.
  • bildiğim kadarıyla van araçlar makaslı, yani yük aracı... arkada oturacak yolcular taş döker. birde bu işlemin resmi prosedürü çoktur, tamir-montaj işleri vs yüzü astarını geçebilir. bence siz binek bir araç bakın. o ayırdığınız paraya modeli yüksek tek kapalı veya 4 kapılı araç bulunur.
  • yapacağın masrafın üstüne 2-3 ver normalini al çünkü panelvandan çıkma arabayı kimse almak istemez ticariden çıkma ihtimali %500 olacağı için
  • arkadaşlara katılıyorum sonradan açma büroksasi ve orjinallik bakımından pek sağlıklı olmaz.
    en azından palio veya pejonun arka koltukları biçimsiz oluyor tabandan dolayı.
  • Logan bakın derim. Van'dan uzak durun.
  • Diyelim ki aldın van bir aracı ve içine koltuk attırdın. Kullandın satacağın zaman alıcı bulmakta zorlanacaksın. Alıcı diyecek bun ayük atmışsındır falan fiyat kırmaya çalışasak. Sen de şimdi ucuza getirsen de aracı elden çıkarmak için daha ucuza satacaksın. Bir model düşük al orjinalini al.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akustik

    o araçların durumunu değilde doblo-connect veya transporter-vito tarzı araçlarda yapılan fiziki değişiklerden sonra düzgün yapılmayan bürokrasi işlerinden dolayı 90-100 milyara yakın vergi cezası kesilen var. çok dikkatli ol 3 kuruş kar edecem diye zarara girme.
    şimdiden de hayırlı olsun aracın.

    Aracın işlenmeden önce ÖTV farkının ödenmesi lazım. Yoksa Maliye cezayı keser. Bu ara sıkı takip var. Piyasada bazı uyanıklar bu durumu suistimal ettiği için dikkat çektiler.
  • mesajlarınıza biraz geç cevap verdim kusura bakmayın. izmirde aile ziyaretine gitmiştim. konu ile ilgili de ablamlarla filan da konuştum saolsunlar yardımcı olacaklar bana. yalnız mart 15 civarı değilde nisanın ilk haftasına kaldı iş. abimden ve ablamdan da biraz maddi destek alıp 16-17 bin civarına kadar kotayı yükseltebilirim. dolayısıyla panelvan konusuda bitti.

    şimdi işim daha bir zor sanki. çünkü aklımda hiç doğru düzgün bir şey yok. şöyle en fazla 18 bin ytlyi aşmayacak bir şekilde en iyi hangi aracı alabilirm. aklım çok karıştı. yardım ederseniz sevinirim.

    tekrar teşekkürler.

    edit: İstediğim özellikleride söyleyeyim. şöyle ufak tefek tercihen hatchback veya sağlam kasa bir sedan, 1.2 veya 1.4 benzin veya multijet gibi 1.3 civarında dizel kısacası şehir içi yakıt tüketimi fazla olmayacak bir şekilde, klasik özellikler (klima, radyo, cd, merkezi kilit filan) ve görünüşü hoş olsun istiyorum. nede olsa ilk göz ağrım olucak =)

    şöyle birazda modifiyeye yatkın birşey olsa fena olmaz hani. onun için ayrı bir bütçe oluşturdum.

    aklımda peugeot 206 veya fiat stilo tarzında bir kaç fikir var. ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaGNeS -- 11 Şubat 2008; 18:22:47 >




  • Stilo' ya bindim. Araç iyi güzel de vites topuzu biraz garip. Toros' un ya da Murat 131' in vites topuzu daha kibar sanki. Tüketim ve sağlamlık olarak Clio tavsiye ederim. İlk kasanın makyajsız hali modifiyeye yatkın olsa da ikinci elde ne kadar gider bilemiyorum. Kalıp olarak Peugeot 106 civarında.
  • Arkadaş gerçi vazgeçmiş ama ebn yine de bilgi olsun diye yazayım.Palio, Fiesta, Corsa gibi van tipi arkası kapısız araçlara yana cam açılabilmekle birlikte koltuk ilavesi yapılamıyor....Yani yapılsa bile ruhsata işlenemiyor , hele otomobile dönüştürme işlemi komple yasaktır....Haberiniz olsun...
  • hocam 1,2 motor araba lıp çatlayacağına madem ki 17 - 18000 ytlş bütçen var bu aranın tamamını arabanın bedeli die düşünme bunun daha satışı var servisi var ekstraları var.. sonuç olarak elinde otomobil için 18000 ytl varsa sen 16000 lik bir araç al fazla kalırsa da benzin alıp gezersin
    benim sana o fiyat aralığında tavsiyem hb focus al yakıt sorununu da lpg ile rahatlıkla çözersin malum lpgye en uyumlu araçlardan birisi..
    önemli olan kmsi düşük olsun ve alırken bence benzinli olsun lpgsini sen taktır.. sonuç olarak bence focus..
  • hocam şimdi durum şu şekilde;

    çalıştığım şirketin muhasebe servisi sorumlusuyum. inşaat şirketiyiz. doğal olarak şirket üzerine kayıtlı araçlara alınan yakıtların fişleri günlük olarak benden geçiyor. örneğin bi stareximiz varki yakıtı içiyor sanki. her gün 50 ytl. şantiyede çalışan iş makineleri için ihtiyaç halinde bidonlarla giden 3 haneli rakamlarla ifade edebileceğim mozotlar filan, öte yandan patronumun halen pazarlığını sürdürdüğü bir tanede 5400 cm3lük lincoln navigator almaya çalışması ister istemez biliçaltımda yakıt konusunda bir antipati oluşturmam için yeterli sebepler zinciri sanırım :)

    Ayrıca zaten ben bu aracı söylediğim gibi %99,8 şehiriçinde kullanıcam 1.2, 1,3 veya 1,4 ortalaması iyidir sanırım. o yüzden öyle yazdım. Ama yinede söylediğin mantıklı 1,6 veya 2,0 motorlu s40 veya vectra tarzında araçlara lpg taktırıp binmekte fena fikir değil gibi.

    Ayrıca tavsiyen Focus aklımda, araştırma yapabilirim biraz.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaGNeS -- 12 Şubat 2008; 16:46:29 >




  • B sınıfı Renault Clio, Opel Corsa ve Ford Fiesta düşünülebilir.

    C sınıfı içinse Opel Astra ve Ford Focus.

    Tabi C sınıfı alırsanız model yılı daha düşük olacaktır.
  • Astra al. 1.6 dır ama yakıt değerleri uçuk değil. Bir de sıralı sistem LPG olunca şahane olur.
  • Tipi hoşuna gitmeyebilir ama 2002-2003 Corolla 1.3 bakabilirsin. Ancak bu araçlar sedandır haberin olsun. Bunun dışında Focus çok iyi bir seçim olabilir...
  • @cmk arkadaşımıza aynen katılıyorum..
  • 2001 model hyundai panelvan için sorum olacak sonradan cam açtırıp ruhsata işletmek yasakmıdır?
    aracın satış fiyatı ikinci elde 11000 tl eğer cam açtırılırsa masaraf ne tutar saygılar.
  • Cam açma konusunda yasal bir değişiklik oldu mu? toyota hiace alıp cam açtırmak istiyoruz mümkün mü?
  • artık yapılamıyor diye biliyorum..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.