Şimdi Ara

.DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
24.925
Cevap
15
Favori
1.230.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • .DH FIAT DoBLo' TAKIMI!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geremy -- 19 Kasım 2008; 18:46:11 >




  • -murat6767 safari beji düzeltidi
    -burlipi eklendi.
    -mustafa sefa düzeltildi.
    -geremy renk değişti.
    -doblodoblo eklendi.




    ***********DÜZELTİLECEK EKLENECEK ARKADAŞLAR ÖZELDEN MESAJ ATIN FORUMU ŞİŞİRMEYELİM***********************************************************

    ---------SOLDAKİ İLK PM DÜĞMESİNE BASIP BANA MSJ YAZABİLİRSİNİZ.--------------------




    http://forum.donanimhaber.com/m_8195491/tm.htm (eski sayfalara gidebilirsiniz.)
    http://forum.donanimhaber.com/m_16776856/tm.htm (resimlerinizi buraya koyabilirsiniz)
    http://forum.donanimhaber.com/m_19081380/tm.htm (HASARLARINIZ İLE İLGİLİ KONULAR)
    http://forum.donanimhaber.com/m_19310568/tm.htm (KASKO PROBLEMLERİ)
    www.fiat.com.tr (fiat sitesi her şey var.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geremy -- 31 Ocak 2008; 13:41:52 >
  • ARKADASLARhttp://forum.donanimhaber.com/m_8195491/mpage_56/key_/tm.htm


    BU SAYFADA SAMİ 947 İMZAYI DÜZENLEDİ VE KODU BURDA VAR İMZA KODUNU PROFİLİME GİRİYOSUNUZ KODU İMZA BÖLÜMÜNE KOPYALAMANIZ YETERLİ ALT SATIRI KENDİ ARACINIZA GÖRE DÜZENLERSİNİZ HADİ KOLAY GELSİN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustafasefa -- 31 Ocak 2008; 23:13:29 >
  • arabayı alalı 1 sene olmadı vallah sattsam kesin 4 bin ytl zarar napcam bilmiyorum daha vergi duruyor nasıl bi memleket bu ya


    dileyen bu adresten araştırma yapabilir telefon numarasıda var sizde bir arayın arkadaşlar
    http://www.srcbelgeleri.com/sayfa.asp?tur=sayfa&id=250



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisx3 -- 1 Şubat 2008; 14:31:07 >
  • http://ethk.mb-ggm.gov.tr/eThk/gz.jsp

    geremy bu linkmi bişi anlamadım ben bundan ya 1.3 e bi bakarmısın zahmet olmazsa tabi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: barisx3

    http://ethk.mb-ggm.gov.tr/eThk/gz.jsp

    geremy bu linkmi bişi anlamadım ben bundan ya 1.3 e bi bakarmısın zahmet olmazsa tabi


    galiba ilk kısıma 31 ocak diyorsun 2.kısıma yatırdığın tarih en sonada vergi miktarını yazıyorsun.hesaplayı tıklıyorsun.
    gecikme zammı veya gecikme faizini hesaplıyor
    yada vergi dairesisitesinden araç bilgilerine giriyorsun tahsilatlar kısmı var orayada bakabilirsin
    benim280,5 ytl vardı 1 günlük faizi 1 ytl yazmışlar oraya.
  • TÜM DOBLOCU ARKADAŞLAR DİKKATLE OKUSUN LÜTFEN
    www.tobb.org.tr/tirata/tir/mevzuat/KarayoluTasimaYonetmelik.doc
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    http://www.youtube.com/watch?v=fa-SHQB50Ds

    bura konya


    Turbo can çekişiyor resmen.
  • bu bilgileri sizler ile paylaşmak istedim

    http://www.cnnturk.com/YASAM/OTOMOBIL/haber_detay.asp?PID=224&HID=1&haberID=406538

    'Kabak lastik' kaza nedeni

    22 Kasım, 2007 13:53:00 (TSİ)



    Çukurova Üniversitesi'nde görev yapan Prof. Dr. Kadir Aydın, Türkiye'de 13 milyona yaklaşan motorlu kara taşıtından yaklaşık 2.5 milyonunun lastiklerinin, standartlara uygun olmadığını açıkladı.

    Prof. Dr. Kadir Aydın, 'kabak' diye adlandırılan, diş derinlikleri azalmış ya da tamamiyle yok olmuş lastiklerin, özellikle kış aylarında kazaya davetiye çıkardığını belirtti.

    Prof. Dr. Aydın, manevra kabiliyetini korumak ve fren emniyeti için lastik diş derinliğinin tüm araçlarda en az 3 milimetre olması gerektiğini, yasal zorunluluk olarak belirlenen 1.6 milimetreden aza indiğinde değiştirilmesinin öngörüldüğünü söyledi.

    Aracın süspansiyonunu öncelikle lastiklerin sağladığını ve yoldan gelen kuvvetin lastik tarafından emildiğini belirten Prof. Dr. Aydın, rahat ve güvenli sürüş için, konunun mutlaka önemsenmesi gerektiğini söyledi.

    Prof. Dr. Aydın, ortalama 50-60 bin kilometrede lastiklerin değiştirilmesi gerektiğine dikkati çekti:

    "Lastik, aracın en önemli parçalarından birisi olmasına karşın, hak ettiği değeri göstermiyoruz. Toplum olarak, 'Gidebildiği yere kadar gitsin' diyoruz. Fren mesafesini uzatan, yakıt tüketimini artıran kabak lastikler, aynı zamanda her zaman için kaza nedenidir."

    Prof. Dr. Aydın, iyi bir sürüş ve frenleme için dış yüzeyi ile stepne dahil tüm lastiklerin havasının mutlaka kontrol edilmesi gerektiğini belirterek, "Kabak lastikler, özellikle yağışlı havalarda direksiyon hakimiyetini tamamen sürücünün elinden alabilir" uyarısında bulundu.

    Türkiye'de, temmuz ayı sonu itibariyle motorlu kara taşıtı sayısının 13 milyona yaklaştığını ifade eden Prof. Dr. Aydın, "Bunlardan yaklaşık 2.5 milyonunun lastiklerinin diş derinliği, kabak olarak nitelendirilen, standart ölçülerin dışındadır" dedi.

    Prof. Dr. Aydın, diş derinliğinin yanı sıra balonlama yapan ya da çatlayan lastiklerin de değiştirilmesi gerektiğini sözlerine ekledi.
  • Arkadaşlar 2004 model 1,9 JTD 72000 KM de Doblo'mu satıyorum. Aşağıdaki linkten aracımı inceleyebilirsiniz. Pazalık sünnettir. Elbetteki makul sınırlar içerisinde pazarlık yapabiliriz.

    http://www.araba.com/1025765.html
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    http://www.youtube.com/watch?v=fa-SHQB50Ds

    bura konya


    Turbo can çekişiyor resmen.



    turbo yok herhalde o araçta videoların birinde elektronik blow off gibi bişe diyorlardı ama tam olarak bilmiyorum..


    2008 doblo premıo ; cam filmine fazla karışmıyorlar (daha dogrusu bana şimdiye kadar kimse bişe demedi) bizim doblonun resimlerine bak istersen aldıgımızda vardı bayada koyu...
  • arkadaşlar aydınlatma hakkı nda bilgi isteyenler buraya bakabilirler xenon ve helojen hakkında bilgiler mevcut

    http://www.geceucusu.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selcukdinc -- 4 Şubat 2008; 12:41:44 >
  • http://forum.donanimhaber.com/m_20902587/tm.htm

    mustafacığım bunu sana buldum geceki muhabbetin perde arkası.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    http://forum.donanimhaber.com/m_20902587/tm.htm

    mustafacığım bunu sana buldum geceki muhabbetin perde arkası.

    BEN CEVABIMI ALDIM ABİ MOTORU KUCAKLAMAYA AZ KALMIŞ DAHA YAPMAM SAGOLASIN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    arkadaşlar bugünkü yolculukla ilgili bir kaç detayı daha paylaşayım dedim

    1-stop halindeyken park lambalarını yakmak zahmetli uğraştım ama sıkıcı geldi.
    2-bugün keskin virajlarda yaklaşık 50-60 km hızla giriş yapmaya çalıştım(trafik müsaitti) yapmamam gereken şeylerden biri viraj içinde fren olayıydı hızlı olduğumu hissettiğim için mecburen bir kaç defa fren yaptım direksiyon hakimiyeti kaybolmadı ve frenlere iyi tepki verdi.bu sınıfdaki bir araç için yeterli bence.
    yanlız yüksek olduğu için biraz yatma eğilimi gösteriyor buda insanı tedirgin ediyor.
    viraja uygun hızla ve çizgide girilirse çıkışı gazla yapılırsa gerçekden keyifli oluyor.

    ÖNEMLİ OLAN DOĞRU HIZ İDEAL ÇİZGİ GİRİŞ ÇIKIŞLARDAKİ FREN-GAZ KOMBİNASYONU.


    Ne el freni ne ayak freni; yanlızca direksyon :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7ZpOjBjENqM

    http://www.youtube.com/watch?v=WoF0GbpJ360
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    arkadaşlar bugünkü yolculukla ilgili bir kaç detayı daha paylaşayım dedim

    1-stop halindeyken park lambalarını yakmak zahmetli uğraştım ama sıkıcı geldi.
    2-bugün keskin virajlarda yaklaşık 50-60 km hızla giriş yapmaya çalıştım(trafik müsaitti) yapmamam gereken şeylerden biri viraj içinde fren olayıydı hızlı olduğumu hissettiğim için mecburen bir kaç defa fren yaptım direksiyon hakimiyeti kaybolmadı ve frenlere iyi tepki verdi.bu sınıfdaki bir araç için yeterli bence.
    yanlız yüksek olduğu için biraz yatma eğilimi gösteriyor buda insanı tedirgin ediyor.
    viraja uygun hızla ve çizgide girilirse çıkışı gazla yapılırsa gerçekden keyifli oluyor.

    ÖNEMLİ OLAN DOĞRU HIZ İDEAL ÇİZGİ GİRİŞ ÇIKIŞLARDAKİ FREN-GAZ KOMBİNASYONU.


    Ne el freni ne ayak freni; yanlızca direksyon :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7ZpOjBjENqM

    http://www.youtube.com/watch?v=WoF0GbpJ360


    yanlızca o

    birde lastiklerin markası nedir merak ettim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    arkadaşlar bugünkü yolculukla ilgili bir kaç detayı daha paylaşayım dedim

    1-stop halindeyken park lambalarını yakmak zahmetli uğraştım ama sıkıcı geldi.
    2-bugün keskin virajlarda yaklaşık 50-60 km hızla giriş yapmaya çalıştım(trafik müsaitti) yapmamam gereken şeylerden biri viraj içinde fren olayıydı hızlı olduğumu hissettiğim için mecburen bir kaç defa fren yaptım direksiyon hakimiyeti kaybolmadı ve frenlere iyi tepki verdi.bu sınıfdaki bir araç için yeterli bence.
    yanlız yüksek olduğu için biraz yatma eğilimi gösteriyor buda insanı tedirgin ediyor.
    viraja uygun hızla ve çizgide girilirse çıkışı gazla yapılırsa gerçekden keyifli oluyor.

    ÖNEMLİ OLAN DOĞRU HIZ İDEAL ÇİZGİ GİRİŞ ÇIKIŞLARDAKİ FREN-GAZ KOMBİNASYONU.


    Ne el freni ne ayak freni; yanlızca direksyon :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7ZpOjBjENqM

    http://www.youtube.com/watch?v=WoF0GbpJ360


    yanlızca o

    birde lastiklerin markası nedir merak ettim


    Goodyear F1 195-55-15
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman


    quote:

    Orjinalden alıntı: GRANDE


    quote:

    Orjinalden alıntı: Yunus Kahraman


    quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    arkadaşlar bugünkü yolculukla ilgili bir kaç detayı daha paylaşayım dedim

    1-stop halindeyken park lambalarını yakmak zahmetli uğraştım ama sıkıcı geldi.
    2-bugün keskin virajlarda yaklaşık 50-60 km hızla giriş yapmaya çalıştım(trafik müsaitti) yapmamam gereken şeylerden biri viraj içinde fren olayıydı hızlı olduğumu hissettiğim için mecburen bir kaç defa fren yaptım direksiyon hakimiyeti kaybolmadı ve frenlere iyi tepki verdi.bu sınıfdaki bir araç için yeterli bence.
    yanlız yüksek olduğu için biraz yatma eğilimi gösteriyor buda insanı tedirgin ediyor.
    viraja uygun hızla ve çizgide girilirse çıkışı gazla yapılırsa gerçekden keyifli oluyor.

    ÖNEMLİ OLAN DOĞRU HIZ İDEAL ÇİZGİ GİRİŞ ÇIKIŞLARDAKİ FREN-GAZ KOMBİNASYONU.


    Ne el freni ne ayak freni; yanlızca direksyon :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7ZpOjBjENqM

    http://www.youtube.com/watch?v=WoF0GbpJ360


    yanlızca o

    birde lastiklerin markası nedir merak ettim


    Goodyear F1 195-55-15


    bu boyut tekerlerin herhangi bir artısı var mı görünüş hariç? mesela konfor vb
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.