- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Karnesinde 2 si olan bişi alabilir mi?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
25
Cevap
5884
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3098 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:31:06 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

arkadaşlar not ortalamam 4,20 ama bir dersim 54 olaki hoca vermedi 2 geldi teşekkür alamaz mıyım?
_____________________________


Kadir Has Üniversitesi DH Topluluğu

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi -Bilgisayar & Endüstri Mühendisliği


2078 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:31:39 

alırsın
_____________________________



 
150 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:32:04 

neden alamayasın
_____________________________



951 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:32:30 

Eğer 2 olan ders Türkçe'yse alamazsın...
_____________________________


RQ7
Trivela & Rabona
Ricardo Andrade Quaresma Bernardo
| Sporting Lizbon | ~ | FC Barcelona | ~ | FC Porto | ~ | F.C. Internazionale Milano | ~ | Chelsea | ~ |Beşiktaş|

Senden başka hiçbir aşk heycanlandırmıyor beni, seveceğim Beşiktaş'ım her saniyemde seni ♥


3098 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:33:32 

yok felsefe
_____________________________


Kadir Has Üniversitesi DH Topluluğu

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi -Bilgisayar & Endüstri Mühendisliği


6591 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:34:00 

geçen yıl tüm dersler 4-5 ti, fizik 2' ydi teşekkür aldım
_____________________________

ll Intel i5 6600K ll Msi Z170M Mortar ll Corsair DDR4-3200Mhz 2x8GB ll Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming 6G ll WD Blue 1TB 7200rpm ll Transcend SSD370S 256gb ll Thermaltake CoreV21 ll Seasonic M12II-850W Evo Edition ll Asus 23" VS238NR ll Steelseries Siberia 200 ll
Opel Corsa 2004 1.3 Cdti Essentia Easytronic
ll Steam ID: ozgurcankorkmaz ll Steam ID: ozgurkorkmaz ll Origin: ozgurcank ll


 
1101 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:35:20 

dil ve anlatım 2 olsaydı hiç bir şey alamazdın ama felsefeyse her türlü alırsın
_____________________________



1340 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:40:07 

Kardeş teşekkür 4,20 ye değil 70 e bakıyor
_____________________________



3098 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:41:23 

76 ortalamam var oh be kurtuldum tmm saolun içim rahatladı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djefecan -- 23 Ocak 2008; 22:41:33 >
_____________________________


Kadir Has Üniversitesi DH Topluluğu

Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi -Bilgisayar & Endüstri Mühendisliği


558 Mesaj
23 Ocak 2008; 22:44:06 

alırsın türkcen 3 ün altinda degilse herseyi alirsin
_____________________________



521 Mesaj
23 Ocak 2008; 23:31:09 

alırsın ama ebeveynlerin ve çevrendekiler tarafından helal olsun teşekkür yada takdir her neyse hangisini alıyosan işte o aldıgın belgeden ziyada karnedeki 2 gündem konusu olacaktır
_____________________________



 
72 Mesaj
23 Ocak 2008; 23:42:28 


quote:

Orjinalden alıntı: musicalite

alırsın ama ebeveynlerin ve çevrendekiler tarafından helal olsun teşekkür yada takdir her neyse hangisini alıyosan işte o aldıgın belgeden ziyada karnedeki 2 gündem konusu olacaktır



+1
_____________________________

Bir imzam bile yok...


3316 Mesaj
23 Ocak 2008; 23:43:07 

türkçe dersinn en az 55(yani 3) genel ortalamanda en az 76 olursa teşekkür
85 olursa taktir
_____________________________



784 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:21:46 

alırsın tabi
_____________________________

Katılım zamanı: 2006

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2008; 0:25:41 

arkadaşlar bnmde ortalamam 4.17 fln gelio edb. 5 dia 3 mat 3 veya 4 herneyse ama geometrim 1 hiçbişey alamıcam dimi


3316 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:29:09 

yukarıda yazılanların hiç birini okumadın mı ?
not ortalaman 76 ve türkce dersin en az 3 se teşekkür alabilirsin ortalaman 85+ ise taktir alirsin
_____________________________



976 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:30:50 


quote:

Orjinalden alıntı: djefecan

yok felsefe

o zaman hiç alamazsın
_____________________________



2308 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:32:34 


quote:

Orjinalden alıntı: xarpy

arkadaşlar bnmde ortalamam 4.17 fln gelio edb. 5 dia 3 mat 3 veya 4 herneyse ama geometrim 1 hiçbişey alamıcam dimi


malesef dostum 1 i olan hicbirsey alamiyor
_____________________________



3418 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:33:00 


quote:

Orjinalden alıntı: Lythari

alırsın türkcen 3 ün altinda degilse herseyi alirsin


babayıda alırsın benim gibi
_____________________________



3995 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:37:40 

Sanırım şu şekilde hesaplanıyormuş puan ile değil.

quote:

ders saati x not un
yani örnek veriyorum
ingilizce hafta da 4 saat var karnene 5 geliyor
4 x 5 = 20 kredi ediyor
bütün derslerin notlarını bu şekilde hesaplıyorsun sonra bütün derslerin kredilerini topluyorsun çıkan sonucu haftalık ders saatine bölüyorsun
_____________________________


MacBook Pro with Retina Display - iPhone 5S Black - Playstation 4 Black 1TB

Russian Citizen - Hacettepe University Student
English - French - Russian Speaker

PHP / Javascript / NodeJS Programmer


1156 Mesaj
24 Ocak 2008; 0:51:23 

gülmek yok baştan söleyim lise sonda ortalamam 4.17 idi hiç ....... im alamadım neden çünkü din 1 di.
_____________________________


The club of Walkman phones
I pod touch 4g
Metallica
Nothing Else Matters

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2008; 0:53:33 

Her türlü alırsın kardeş, alışını sağlam tut, sen de bi alış potansiyeli görüyorum...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Ocak 2008; 0:57:40 


quote:

Orjinalden alıntı: ugr7




malesef dostum 1 i olan hicbirsey alamiyor

o zmn bu cuma günü ahirete kavuşacağım gazabımız mübarek olsun arkadaşlar hakkınızı helal edin
bni özleyin anacım


1800 Mesaj
27 Ocak 2008; 21:42:14 


quote:

Orjinalden alıntı: thompson

gülmek yok baştan söleyim lise sonda ortalamam 4.17 idi hiç ....... im alamadım neden çünkü din 1 di.



sizin okul hafif dinci mi?
_____________________________

GALATASARA Y


2030 Mesaj
27 Ocak 2008; 23:26:34 

bnm geçen sene seçmeli ing 1 oldugundan hiç bişey alamadım normal ingilizce 3 tü.

şerefsiz adam demişti kimseye bir vermem seçmeliye diye
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
27 Ocak 2008; 23:28:06 

fiziğim 2 sadece teşekkür aldımd
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Karnesinde 2 si olan bişi alabilir mi?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR4
0.484