Şimdi Ara

Navia Navigasyon Sistemleri Nedir Ne Değildir??? (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
884
Cevap
3
Favori
99.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hergün işten eve giderken navigasyon cihazı kullanmıyorum tabi ki


    ama söylediğin şey bende olmuyor cihazın tarif ettiği istikametten gitmediğim halde bana hemen alternatif yollar çıkarıyor tek bir rotada ısrar ettiğini çok az yolda rastladım
  • Sn. JoeTheKid,

    Yazdıklarınızın birçoğuna katılıyorum. Fakat birkaç şey eklememe izin verin;

    - Bu forumda daha önce birçok defa bahsedildiği üzere, Navia'nın cihazında rota hesaplanmasında tercih edilen rota seçenekleri büyük önem taşıyor. Farklı seçenekler farklı rotalar veriyor. Bunada alışmak zaman alıyor. Sizin bahsettiğiniz gibi A noktasından B ye her zaman en kısa yolla gitmek istiyorsanız, rota seçeneklerindeki KISA/HIZLI tercihinden herzaman KISA'yı seçmeniz gerekir. Bununla birlikte farklı hız limit seçenekleri seçerseniz KISA tercihiniz içinde farklı rotalarda elde edebilirsiniz. Aynı noktalar arasında farklı rota seçeneklerini deneyerek ne demek istediğimi daha iyi anlayabileceğinizi düşünüyorum.

    - Ayrıca navigasyon aletleri A noktasından B noktasına en kısa mesafeli rotayı verebilir ama bu her zaman en kısa süreli rota olmayabilir. Çünkü TR.de navigasyon sistemleri rota hesaplarken trafiği hesaba katamaz. (yurtdışında trafik anonslarını alıp rota hesaplamasında kullanan navigasyon cihazları duymuştum)
    Bundan dolayı size bildiğiniz yollarda; hergün gidip geldiğiniz işiniz/eviniz arası vb. yollarda navigasyon cihazına gerek yok dedim. Navigasyon size en kısa rotayı çizse bile, siz kendi bildiğiniz, hergün gidip geldiğiniz, trafiğini iyi bildiğiniz bir rotadan çok daha kısa sürede gideceğiniz yere ulaşabilirsiniz. Ama bilmediğiniz bir adrese giderken navigasyon kullanmak, uzun yoldan da götürse, yinede kaybolmakla ve durup birilerine yol sormakla kaybedeceğiniz vakitten daha az bir zamanda varmak istediğiniz yere sizi ulaştırır diye düşünüyorum.

    Cihazı bir süre test edip alıştıktan sonra bana hak vereceğinizi sanıyorum. Kolay gelsin.




  • Orada bir başkasının yazdığı yazıdan alıntı yapmıştım. Sizin cevabınıza istinaden yazılmış bir şey değildi, siz üstünüze alınmışsınız. Bu konuya açıklık getirmek istedim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: imjuli

    hergün işten eve giderken navigasyon cihazı kullanmıyorum tabi ki


    ama söylediğin şey bende olmuyor cihazın tarif ettiği istikametten gitmediğim halde bana hemen alternatif yollar çıkarıyor tek bir rotada ısrar ettiğini çok az yolda rastladım

  • Yorumlarınızı dikkate alıp tekrardan bir deneme yapacağım. Bugün ilk defa evimden-işe gelirken cihazı deneme fırsatı bulduğum için edindiğim izlenimlerde bu yönde oldu. Baştada dediğim gibi türkiyede bir ara I-GO ve yurtdışında da bir ara Tom-Tom kullanmıştım. Onlara bakaraktan biraz hayal kırıklığı yaşadım. Ama yorumumun pek de insaflı olmadığına bende katılıyorum, zira cihazı kullandığım 1. gün bugün.

    Navia nın Satış sonrası servisinin çok iyi olduğunu buradan defalarca okudum. Sanıyorum bu eksiklikleri onlara aktarıp bir patch,yama yada güncelleme ile bunların kısa sürede giderileceğini düşünüyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: basco

    Sn. JoeTheKid,

    Yazdıklarınızın birçoğuna katılıyorum. Fakat birkaç şey eklememe izin verin;

    - Bu forumda daha önce birçok defa bahsedildiği üzere, Navia'nın cihazında rota hesaplanmasında tercih edilen rota seçenekleri büyük önem taşıyor. Farklı seçenekler farklı rotalar veriyor. Bunada alışmak zaman alıyor. Sizin bahsettiğiniz gibi A noktasından B ye her zaman en kısa yolla gitmek istiyorsanız, rota seçeneklerindeki KISA/HIZLI tercihinden herzaman KISA'yı seçmeniz gerekir. Bununla birlikte farklı hız limit seçenekleri seçerseniz KISA tercihiniz içinde farklı rotalarda elde edebilirsiniz. Aynı noktalar arasında farklı rota seçeneklerini deneyerek ne demek istediğimi daha iyi anlayabileceğinizi düşünüyorum.

    - Ayrıca navigasyon aletleri A noktasından B noktasına en kısa mesafeli rotayı verebilir ama bu her zaman en kısa süreli rota olmayabilir. Çünkü TR.de navigasyon sistemleri rota hesaplarken trafiği hesaba katamaz. (yurtdışında trafik anonslarını alıp rota hesaplamasında kullanan navigasyon cihazları duymuştum)
    Bundan dolayı size bildiğiniz yollarda; hergün gidip geldiğiniz işiniz/eviniz arası vb. yollarda navigasyon cihazına gerek yok dedim. Navigasyon size en kısa rotayı çizse bile, siz kendi bildiğiniz, hergün gidip geldiğiniz, trafiğini iyi bildiğiniz bir rotadan çok daha kısa sürede gideceğiniz yere ulaşabilirsiniz. Ama bilmediğiniz bir adrese giderken navigasyon kullanmak, uzun yoldan da götürse, yinede kaybolmakla ve durup birilerine yol sormakla kaybedeceğiniz vakitten daha az bir zamanda varmak istediğiniz yere sizi ulaştırır diye düşünüyorum.

    Cihazı bir süre test edip alıştıktan sonra bana hak vereceğinizi sanıyorum. Kolay gelsin.




  • Evet arkadaşlar sonunda cihazıma kavuştum. Dün biraz cihazı kurcalayıp ev ve işyerimi kaydettikten sonra, cihazın tam şarj olması için şarj aletine bağladım. Sabahleyin büyük bir heyecanla arabanın ön camına tutturma aparatını monte ettim. Uydu yakalaması için cihazı açıp yola çıktım. 2 dk. sonra uyduları yakaladı ve ben gezgini başlatarak işyerimi istikamet verdim. Fakat cihazdan gelen ses aynı yeri rota olarak seçemezsinizdi. Haritadaki konumum eve yakın bir yer, hedefim 10km ötesi... Bir kaç defa daha denemelerim sonuç vermedi. Sanki durduğum yere gitmek istiyormuşum gibi "Aynı yere gidemezsin" uyarısını aldım. Okula geç kalmamak için cihazı kapatarak yoluma devam ettim. Akşam okul çıkışında eve istikamet verdiğimde Ankara da oturanlar bilir İvedik caddesinden Keçiören istikameti, harita için tanımsız bir yermiş gibi beni yollar haricinde boşluklardan götürdü. en ilgincide sesli uyarıları o kadar azdı ki. Daha da ilginci "döner kavşaktan gir 2.çıkıştna çık" dediğinde zaten ben çoktan çıkmıştım. N70+garmin bileşiminde sokakların en küçük dönüşlerinde bile beni harita üzerinde konumlandırırken bu cihazla cidden bir hayal kırıklığı içerisindeyim. SONUÇ: Eğer NG kampanyasına giripte güzel bir navigasyon sistemine sahip olmak isteyenlere hiç ama hiç tavsiye etmiyorum. Eğer garmin+başarsoft bir navigasyon sistemiyse Navia ne????? Buradaki takiplerim sonucunda haritanın bu kadar yetersiz olmasını acaba teknik servisin çok ilgili olması telafi edermi?
    Birde igo yu deneyecem. Umarım cihazı kaldırıp atmak zorunda kalmam




  • Ankaradayım bu sistemlerden almayı düşünen biri olarak son yorum beni hayal kırıklığına uğrattı...
    Ama yinede düşünüyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: amf23


    quote:

    Orjinalden alıntı: djdigy5

    bende cihaza kavuştum. Harita ekranında solda çıkan kutu gibi bir işaret ve sağda çıkan kilit gibi işaretin anlamları,fonksiyonları nedir?

    Sevgili djdigy5,
    Hayırlı olsun, sıcak fırsatlarda haberi duyuran olarak cihazın en son sana gelmesi de manidar olmuş. Darısı başımıza, gel temmuz 1 gel


    Sağol kardeş geç oldu hakkaten ama sonuçlar süper hemen paylaşıyorum....


    Bugün kız arkadaşımla buluşmaya gidecektim fırsat önüme geldi..Cihazı anten alıp kullanıyorum bu arada belirteyim...çok rahat 7-8 uydu hatta 10 bile buluyor. Çoooook çabuk bağlanıyor...30 saniye içinde işlem tamam. Bu navia'nın tek eksiği haritasında arama yapmanın işkencesi.... insanları soğutan şey bu.... mesela bugün ne yaptıysam ankamall ü bulamadım. Ama yanımda igo haritasının olduğu sd kart vardı...igo gerçekten süper.....yazıyosun ve gidiyosun...Naviada bir yeri aramak ameliyat yapmak gibi...bu konuda eksikleri olduğunu sanırım biliyorlardır ve düzelteceklerdir... neys Ankamall den sonra yine igo kullandım....Kız arkadaşımı Antarese bırakmam gerekti....Navia'nın sesli yönlendirmesi onu çok güldürdü...garibine gitti 'sağa dön sola dön diye uyarması:)) neyse....Anteres yazdım ve Şak diye buldu..... hayatımda gitmediğim bir yerdi...ve gerçektende sorunsuz bir şekilde gittik.Alt geçitlerde sinyal kaybı yaşanıp yaşanmadığını bile anlamadım...ben kesinti hissetmedim...onu bıraktım.Ümitköy'e dönmek için evimi setim...yine sorunsuz bir şekilde hiç bilmediğim bir yerden beni evime getirdi...Ne kadar doğru bir seçim yaptığımı şimdi anlıyorum...Navia'nın e harita eksiğine rağmen ona destek olmamız gerektiğini düşünüyorum...dediğim gibi arama fonksiyonunu İgo ya benzetebilirlerse akıllarda hiçbir soru işareti kalmayacak. Mesela Eryaman'a nasıl gidileceğini bulamadım...İgo ile hemen bulundu...vs.vs... Örnekler çoğalabilir....Bazen olan bir yeri bile arama karmaşası yüzünden bulamıyorum..... Alacak arkadaşlara gönül rahatlığıyla öneririm ben bu cihazı almadan önce 3 hafta araştırdım...Gidipte yabancı sermayeyi besleyeceğime Türkleri desteklerim....dediklerimizi zaten dikkate alıyorlar en önemlisi de bu...Biraz uzun olmuş kusura bakmayın arkadaşlar:)Saygılar herkese




  • Evet iş dönüşünde cihazı tekrardan kullandım ve seçenekleri hızlıdan kısaya aldım. Ve Navia bana sabahki yaptığı aptallığı yapmadı ve beni her zaman işe geldiğim gibi geri götürdü. Bu konuda sabah söylemiş olduğum yorumları geri alıyorum.

    Fakat dönüş yolunda iki üç şey dikkatimi çekti. Ara sokaklarda ilerlerken bazen ekranda ki yoldan çıkıp boşlukta bir yerlerde dolanıyor ok işareti. Ve çizdiği rotaya uymama rağmen tekrar tekrar hesap yapmaya başlıyor. Hatta bir ara sokakta yaklaşık 30 sn harita üzerinde konumlama yapamadı. Bunların can sıkıcı olduğunu söylemeliyim.

    I-GO kullandığını söyleyen arkadaş bunu nasıl yaptı acaba? Kartı yanımdaydı kulladım ifadeleri bana ilginç geldi. I-GO yu Navia da kullanmak mümkün mü?
  • İgoyu naviada kullanmak mümkün....
  • navia nın neresi türk? yazılımı mı? haritası mı cihazı mı? asıl navia da bulmayıp igo da bulduğun haritanın türk olduğunu bilmiyor musun?


    quote:

    Orjinalden alıntı: djdigy5

    Bugün kız arkadaşımla buluşmaya gidecektim fırsat önüme geldi..Cihazı anten alıp kullanıyorum bu arada belirteyim...çok rahat 7-8 uydu hatta 10 bile buluyor. Çoooook çabuk bağlanıyor...30 saniye içinde işlem tamam. Bu navia'nın tek eksiği haritasında arama yapmanın işkencesi.... insanları soğutan şey bu.... mesela bugün ne yaptıysam ankamall ü bulamadım. Ama yanımda igo haritasının olduğu sd kart vardı...igo gerçekten süper.....yazıyosun ve gidiyosun...Naviada bir yeri aramak ameliyat yapmak gibi...bu konuda eksikleri olduğunu sanırım biliyorlardır ve düzelteceklerdir... neys Ankamall den sonra yine igo kullandım....Kız arkadaşımı Antarese bırakmam gerekti....Navia'nın sesli yönlendirmesi onu çok güldürdü...garibine gitti 'sağa dön sola dön diye uyarması:)) neyse....Anteres yazdım ve Şak diye buldu..... hayatımda gitmediğim bir yerdi...ve gerçektende sorunsuz bir şekilde gittik.Alt geçitlerde sinyal kaybı yaşanıp yaşanmadığını bile anlamadım...ben kesinti hissetmedim...onu bıraktım.Ümitköy'e dönmek için evimi setim...yine sorunsuz bir şekilde hiç bilmediğim bir yerden beni evime getirdi...Ne kadar doğru bir seçim yaptığımı şimdi anlıyorum...Navia'nın e harita eksiğine rağmen ona destek olmamız gerektiğini düşünüyorum...dediğim gibi arama fonksiyonunu İgo ya benzetebilirlerse akıllarda hiçbir soru işareti kalmayacak. Mesela Eryaman'a nasıl gidileceğini bulamadım...İgo ile hemen bulundu...vs.vs... Örnekler çoğalabilir....Bazen olan bir yeri bile arama karmaşası yüzünden bulamıyorum..... Alacak arkadaşlara gönül rahatlığıyla öneririm ben bu cihazı almadan önce 3 hafta araştırdım...Gidipte yabancı sermayeyi besleyeceğime Türkleri desteklerim....dediklerimizi zaten dikkate alıyorlar en önemlisi de bu...Biraz uzun olmuş kusura bakmayın arkadaşlar:)Saygılar herkese




  • Valla ben Türkiyeden bir firmayla muhattabım.Sayfasında Hakkında kısmında aşağıdakiler yazıyor.Tartışmalık bir durum yok.Ben bu firmanın ilgisinden,servisinden,cihazından memnunum.Dileyen alır dileyen de almaz.

    @JoeTheKid
    kardeş ayrı bir sd kartına İgo 2006 myway kurdum. 2007.10 haritasıyla kullanıyorum.Ayrıca Ankara için bulduğum poiler mevcut...internetten bulmuştum link i ni de vereceğim.

    http://www.google.com.tr/url?sa=t&ct=res&cd=4&url=http%3A%2F%2Fbbs.keyhole.com%2Fubb%2Fplacemarks%2F124700-Ankara1.9.kmz&ei=7W5JSKGaLpCg1gbRip29BA&usg=AFQjCNFS7i_SG-9NXjDSIhpLToTmCQdDOA&sig2=2BDiWLd8LbxU0O8kOw4y6A



    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Navia navigasyon sistemleri, yurt içi ve yurtdışındaki sektörün en deneyimli ve kurumsal firmalar ıle stratejik iş ortaklıkları sonucunda geliştirilmiştir.

    Navia navigasyon sistemleri detaylı yol haritaları, coğrafik konum bilgileri ve navigasyon yazılımını içeren Navia Yol Rehberi ve GPS alıcılı navigasyon cihazlarından oluşur.

    Navia markalı navigasyon çözümleri, Globtek Elektronik San. ve Tic. A.Ş. tarafından geliştirilmekte ve ticarileştirilmektedir. Globtek, Navia markasıyla en son teknoloji navigasyon çözümlerini müşterilerine sunmayı hedef edinmiştir.

    Globtek Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş.
    2005 yılında Istanbul'da kurulmuş olan Globtek Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş., deneyimli ve dinamik ekibi ile en yeni teknolojileri içeren ve farklılık yaratan ürün ve hizmetleri müşterilerine sunmaktadır.


    Globtek, ürünlerinin üretim, ithalat, ihracat, satış ve pazarlama faaliyetlerini yürütmekte ve teknik servis hizmetini sağlamaktadır. Bu faaliyetler Globtek grubuna bağlı, Istanbul Merkez Ofis, Amsterdam Avrupa Satış Ofisi ve Çin'de kurulu Globtek Shenzhen Representative Turkey Co. şirketi tarafından yürütülmektedir.




    quote:

    Orjinalden alıntı: devard

    navia nın neresi türk? yazılımı mı? haritası mı cihazı mı? asıl navia da bulmayıp igo da bulduğun haritanın türk olduğunu bilmiyor musun?


    quote:

    Orjinalden alıntı: djdigy5

    Bugün kız arkadaşımla buluşmaya gidecektim fırsat önüme geldi..Cihazı anten alıp kullanıyorum bu arada belirteyim...çok rahat 7-8 uydu hatta 10 bile buluyor. Çoooook çabuk bağlanıyor...30 saniye içinde işlem tamam. Bu navia'nın tek eksiği haritasında arama yapmanın işkencesi.... insanları soğutan şey bu.... mesela bugün ne yaptıysam ankamall ü bulamadım. Ama yanımda igo haritasının olduğu sd kart vardı...igo gerçekten süper.....yazıyosun ve gidiyosun...Naviada bir yeri aramak ameliyat yapmak gibi...bu konuda eksikleri olduğunu sanırım biliyorlardır ve düzelteceklerdir... neys Ankamall den sonra yine igo kullandım....Kız arkadaşımı Antarese bırakmam gerekti....Navia'nın sesli yönlendirmesi onu çok güldürdü...garibine gitti 'sağa dön sola dön diye uyarması:)) neyse....Anteres yazdım ve Şak diye buldu..... hayatımda gitmediğim bir yerdi...ve gerçektende sorunsuz bir şekilde gittik.Alt geçitlerde sinyal kaybı yaşanıp yaşanmadığını bile anlamadım...ben kesinti hissetmedim...onu bıraktım.Ümitköy'e dönmek için evimi setim...yine sorunsuz bir şekilde hiç bilmediğim bir yerden beni evime getirdi...Ne kadar doğru bir seçim yaptığımı şimdi anlıyorum...Navia'nın e harita eksiğine rağmen ona destek olmamız gerektiğini düşünüyorum...dediğim gibi arama fonksiyonunu İgo ya benzetebilirlerse akıllarda hiçbir soru işareti kalmayacak. Mesela Eryaman'a nasıl gidileceğini bulamadım...İgo ile hemen bulundu...vs.vs... Örnekler çoğalabilir....Bazen olan bir yeri bile arama karmaşası yüzünden bulamıyorum..... Alacak arkadaşlara gönül rahatlığıyla öneririm ben bu cihazı almadan önce 3 hafta araştırdım...Gidipte yabancı sermayeyi besleyeceğime Türkleri desteklerim....dediklerimizi zaten dikkate alıyorlar en önemlisi de bu...Biraz uzun olmuş kusura bakmayın arkadaşlar:)Saygılar herkese





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djdigy5 -- 6 Haziran 2008; 20:08:56 >




  • Merhaba,

    Ürün kullanımı ile ilgili her türlü sorunuzu info@navia.com.tr adresine mail atarak veya çağrı merkezimizi telefon ile arayarak bilgi alabilirsiniz.

    Harita hataları ile ilgili yorumlarınızı ise önceden duyurduğumuz gibi kullanıcı alanı kısmına girerek bizlere bildirebilirsiniz. Yeni yaptığımız yazılım ile her bir kullanıcımız kendi bildirdiği hatanın değerlendirme sonucunu gerçek zamanlı takip edecek. Bu özelliği gelecek haftasonuna kadar yayına almayı planlıyoruz.

    Navia PND cihazlarının ilk uyguya bağlanma süreleri veya tünel çıkışlarında tekrar sinyal almak süreleri kabul edilen standartların üzerindedir. Bunun dışında tekrar rota hesaplama özelliği son yazılım versiyonunda daha hızlı bir hale getirilmiş olmasına rağmen 2 hafta içerisinde yeni bir yazılım update'i ile çok daha performanslı bir hale getirilecektir.

    Evden işe veya tersi navigasyon cihazı kullanımları bu cihazlar için amaç dışı kullanım olup, doğru bir değerlendirme kriteri değildir. Bu cihazları bilmediğiniz yerlerde ve yollarda kullanmanız gerekmektedir ancak o zaman ve cihazlara alıştığınız zaman ürünleri etkin bir biçimde kullanmaya ve değerlendirmeye başlayabilirsiniz. Rasyonel yorumlar 1 aylık yoğun değerlendirme sonucunda çıkmaktadır.

    Kendi ürünlerimiz veya rakip ürünleri için değerlendirme süremiz 35 gün değerlendirme kriterimiz 104 farklı maddeden oluşmaktadır.

    Özetle bir kullanıcı için çok iyi olan bir cihazın başka bir kullanıcı için çok kötü olması sadece dolaştığı rotanın harita kalitesinden veya kullanım konusunda bilgi yetersizliğinden kaynaklanır. En önemli detay ise ülke genelindeki harita kalitesinin belli bir standartta olmasıdır. Şehir merkezlerinde bulunan herkesin gayet iyi bildiği noktaların güncel olması genel Türkiye haritası için sadece kısıtlı bir fikir vermektedir.

    Haritalar web sitemizde detaylı bir biçimde anlatıldığı gibi Teleatlas tarafından sağlanmaktadır. Teleatlas'ın ile Türkiye'deki lokal partneri Infotech firmasıdır. Özetle Teleatlas Türkiye'de Infotech tarafından üretilen haritaları kullanmaktadır ve kullanmaya devam edecektir.

    Navia ürünlerinde harita seçimindeki refleksimiz bir tüketicinin ki aynı olmanın yanı sıra siz kullanıcılarımıza karşı çok daha önemli bir sorumluluğumuz daha bulunmaktadır.

    Tüketiciler satın aldıkları yazılım, harita veya donanımda bir sorun olduğu zaman veya haritaları zamanında güncellenmediği zaman harita firmasını değil parasını verdikleri ve muhattap oldukları firmayı aramaktadır. Olması gerekende budur.

    Bu gerçek bir firma olarak bize ek bir refleks ve harita seçiminde sorumluluk yüklemektedir.

    Ürünlerde kullanılan haritaların o gün itiabriyle güncel olmasının dışında , harita üreticisi firmanın 3-4 yıl sonra ayakta kalmasının ve haritalarını güncel tutmasının sorumluluğunu bizler taşımaktayız. Özetle haritaların bugün güncel olması veya olmaması ürünü sadece o an kullanan tüketicileri ilgilendirirken 2 yıl sonrada güncel tutabilmek, kullanıcılarımızın sorumluluğunu sonuna kadar omuzlarımızda hisseden bizler için çok daha fazla önemlidir.

    Bizden ürün satın alan binlerce kullanıcımıza x tarihte çok güncel olan haritalarınızı artık harita firmamız yüzünden güncelleyemiyoruz, bu nedenle bizden farklı / yeni bir ürün satın almanız veya başka bir pnd satın almanız lazım gibi bir söylem ile kullanıcılarımızın karşısına çıkmanın doğru olmayacağını biliyoruz.

    Yukarıda anlatmaya çalıştığımız ürün ve hizmetin sürekliliği Ankara'da bulunan x bir kavşaktan veya İstanbul'da bulunan y bir ATM'den bizler için için çok daha önemlidir.

    Bu konu her yıl yeni bir navigasyon cihazı almak istemeyen her tüketici içinde aynı derecede önem taşımalıdır.

    Bu forumda dile getirildiği gibi sektör bugün itibariyle mevcut firmaları besleyecek kadar büyük değildir. Sadece uzun süreli nefesini tutabilen ve sürekli olabilen firmalar ayakta kalabilceklerdir. Kaldı ki örnek olarak İtalya'da 30, İspanya'da 29 civarında navigasyon markası varken bu daha ülkemizde yarı yarıyadır.

    Çinden getirilen PND'leri üzerinde bulunan yazılım ve haritaların yüklenmesi ve hızlıca pazara sunulmasının faydası bu oyun içerisinde çok az kişiye yaramaktadır veya ilerde yarayacaktır. Müşteri memnuniyeti için sürdürülebilir ürün ve hizmet devamlılığı esastır.

    Yazılımlarımızın yoğunluğundan dolayı ana firmamız olan Globtek'in web sitesini güncelleyemediğimiz için kullanıcılarımız firmamız hakkında güncel ve son bilgilere sahip olmayabilirler.

    Konusu açılmışken Globtek hakkında kısa bir bilgilendirme yapmak istiyorum..

    Globtek ithalat ağırlıklı bir firma değildir. Refransları arasında farklı sunduğu ürün ve hizmetler ile Turk Telekom, Google, Turkcell, Ford, Fiat, CA, Vestel, Lafarge gibi sektöründe lider firmalar bulunmaktadır.

    Toplam gelirinin %70'ini kendisine ait markaların yurtdışına ihraç veya transit ticaret gelirleri oluşturmaktadır, özetle Türkiye'ye gelir kazandırmaktadır.

    Ürünleri dünyanın 14 farklı ülkesinde satılamaktadır, kendisine ait 6 farklı patenti ve patent başvurusu bulunmaktadır.

    Hatta Çinlilere , Çinlerin ürünü satabilmek ve buradan ülkemize gelir kazandırmak gibi dünya üzerinde çok az firmanın elde edebileceği başarılar elde etmiştir ve etmeye devam edecektir.

    İyi geceler.....




  • ya heralde de benim cihazda bir tuhaflık var ben cihazdan son derece memnunum hatta harita değil cihazdan memnunum uydu baglanma süresi iyi ve cihaz tam olması gerektiği yerde sola sağa dön diyor. sesi de oldukça yüksek çıkıyor.
    djdigy5 arama konusunda dediklerine katılıyorum arama kısmını firmanın acil geliştirmesi gerek. ama şu kadarını söyleyim harita umut vaat ediyor yani bir iki ciddi çalışmayla sorunsuz bir cihaz olur. kısacası ben paramın karşılıgını aldıgımı düşünüyorum. benim kişisel yorumum 1 sene içinde bu harita çok iyi seviyelere gelir.
    bakalım firmaya şans verdik umarım boşa çıkmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: imjuli

    ya heralde de benim cihazda bir tuhaflık var ben cihazdan son derece memnunum hatta harita değil cihazdan memnunum uydu baglanma süresi iyi ve cihaz tam olması gerektiği yerde sola sağa dön diyor. sesi de oldukça yüksek çıkıyor.
    djdigy5 arama konusunda dediklerine katılıyorum arama kısmını firmanın acil geliştirmesi gerek. ama şu kadarını söyleyim harita umut vaat ediyor yani bir iki ciddi çalışmayla sorunsuz bir cihaz olur. kısacası ben paramın karşılıgını aldıgımı düşünüyorum. benim kişisel yorumum 1 sene içinde bu harita çok iyi seviyelere gelir.
    bakalım firmaya şans verdik umarım boşa çıkmaz.



    Evet içerik bakımından gerçekten çok iyi,inceledim gerçeten güzel....üstelik sürekli güncelleniyor. ....bence firmanın şu an üstünde durması gereken en önemli konulardan biri 'ARAMA' yapmayı daha kolay hale getirmek, zira harita isterse kusursuz olsun...Arama yapamayan biri için bu birşey ifade etmez... Sonuçta aradığımı bulamıyorsam bu beni soğutabilir.Navia bu konuyu hallettiği zaman bence eleştirecek birşey kalmıyor...kullanıcıların igo ya geçmesinin sebebi bu. Ayrıca Navia çok güzel bir uygulamaya geçiyormuş.... Sitelerinden haritalara ulaşıp direk haritalar üzerinden hataları işaretleyip gösterebileceğiz...inanılmaz bir rahatlık....Hem onlar için hem bizim için...




  • Dış dizayn olarak Navia sahibini tatmin edebilmekte. Satış sonrası destek olarakta sanırım en iyilerinden birisi. İlk izlenimlerimden kötü sonuçlar çıkarmasın kimse zira fiyat/kalite oranı bakımından ilk 3 içinde yer alacak bir cihaz Navia. Cihazı tanıdıkça ilk kötü izlenimlerim yavaş yavaş kayboldu. Arama konusunda cihazı eleştirenler çok ama bu konuda dünya devleri bile inanın zorlanıyor. Fransada 4 günlük TomTom kullanımım sırasında birkaç defa yazdığım adresi cihaz bulamadı. Ancak koordinatları girerek bulabildim gideceğim yeri.

    Nöbetçi-Navia merhaba, geçen gün yaşadığım sorun (ara sokaklarda ok işaretinin rotayı kaybedip boşlukta ilerlemesi ve cihazın sürekli hesaplama yapması) cihaz ile alakalımı yoksa harita ile mi?
  • JoeTheKid Merhaba,

    Bahsettiğin olayın farklı sebepleri olabilir. Bu nedenle olayı gerçekleştiği nokta üzerinde değerlendirmek daha sağlıklı olur.

    Şehir içi ara yol yüksek binalar vs değerlendirildiğinde gps harita üzerine o an için doğru konumlandırma yapamamış olabilir.

    Gps doğru konumlama yapmıştır, ancak haritanın o noktada hassasiyeti düşük olabilir, koordinat harita üzerine oturmamıştır ve yazılım hedef nokta için tekrar nokta hesaplamaya çalışmıştır.

    Bunlar ilk aklıma gelen ve olası 2 yorum...

    Bu tip durumlarda araç ile ilerlemeye devam ettiğiniz zaman potansiyel sorunlu bölgeden çıkıp çok kısa sürede tekrar rota hesaplayıp yolunuza devam edebilirsiniz.

    Selamlar....
  • ben de navia'nın arama fonksiyonunun kolaylaşmasını ve harita stili olarak biraz olsun i-go'ya benzemesini bekliyorum. haritalar şu an paint'ten çıkmış gibi duruyor.
  • Sayın Nöbetçi_Navia size bir sorum olacak.. Navia cihazlarda teleatlas haritaları yerine örnegin navcity gibi bir firmanın haritalarını kullanmak teknik açıdan mı zor? Yoksa ticari anlamda mı bir takım sıkıntılardan dolayı olmuyor?
    Yukarıda yazmış olduğunuz yorumlar cihaz ve yazılımlara karşı yazılan eleştirilerden olsa gerek.. Türkiye 'de bir firmanın müştersiyle iyi ilişkiler kurması ve kurmaması durumlarını yaşamış birisi olarak sizin ürünlerinizin arkadasında sonuna kadar duracağınızı bilmek çok güzel. Fakat yeni cihaz alıpta amacı doğrultusunda cihazı kullanamama durumunda sanırım bu sitemlerimizde gayet normal. Şöyle ki yukarıda cihazla ilgili yorumumu okuduysanız göreceksiniz ki, cihazı açıp, hedefi seçip navigasyona başladığımda ki ben kavşağa giripte ilgili çıkışı yaptıktan sonra cihaz bana yönlendirme yapıyorsa sizce bu cihazda mı? yazılımda mı? yoksa bende mi sorun var? Kendiniz olsanız ne düşünürdünüz? Cihazı denemek için igoyu yükledim cihazın tepkileri hızlı. O zaman sıkıntı cihaz ve bende değil!!.. Bu sabah igoyu çalıştırdım. Arabanın içinde ev ahalisiyle deneme yapmaya çıktım. Bir türlü uyduya bağlanamadı. 5 dk. sonunda arabadan cihaz ile dışarı çıkım ve cihaz uyduya bağlandı. Harita üzerinde gerçek zamanlı gittim. Hız uyarısına kadar yazılım bei uyardı.
    Şimdi N70+smart2go, N70+Garmin kullanmış ve sırf ekranı büyütmek ve pilin çabuk bitmesinden dolayı bir cihaz alıyorsam ve Ankara gibi bir yerde Keçiören gibi bir ilçede dahi sıkıntıları görüyorsam ki bu 2 senedir kullanıma açılmış olan bir yolun haritada bulunmaması gibi sanırım sitemlerimde çok haklıyım. Bu bana niye bu cihazı aldım diye düşündürüyorsa sadece destek süper ile bu cihazı bu halde kullandıramaz. Lisanslı yazılımımız varken İgo gibi programları kullanıyorsak bence burada oturup biraz düşünmelisiniz....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: JoeTheKid

    Dış dizayn olarak Navia sahibini tatmin edebilmekte. Satış sonrası destek olarakta sanırım en iyilerinden birisi. İlk izlenimlerimden kötü sonuçlar çıkarmasın kimse zira fiyat/kalite oranı bakımından ilk 3 içinde yer alacak bir cihaz Navia. Cihazı tanıdıkça ilk kötü izlenimlerim yavaş yavaş kayboldu. Arama konusunda cihazı eleştirenler çok ama bu konuda dünya devleri bile inanın zorlanıyor. Fransada 4 günlük TomTom kullanımım sırasında birkaç defa yazdığım adresi cihaz bulamadı. Ancak koordinatları girerek bulabildim gideceğim yeri.

    Nöbetçi-Navia merhaba, geçen gün yaşadığım sorun (ara sokaklarda ok işaretinin rotayı kaybedip boşlukta ilerlemesi ve cihazın sürekli hesaplama yapması) cihaz ile alakalımı yoksa harita ile mi?


    dostum bu benim de başıma geldi. şöyle ki; cihazı kullandığım ilk günlerde kolaylık olsun diye üstünde yer alan stand-by tuşundan açıp kapıyordum ve bu tip ufak sapmalar, haritada kitlenmeler ve rota hesaplayamama problemleri farkettim. şu anda hep arkadaki düğmeden açıp kapıyorum. şimdilik bir sorun yaşamadım.




  • Arkadaşlar ben de national geographic kampanyasından navia 1020 aldım, bundan önce hiç gps deneyimim yoktu benim için sürpriz oldu ama beklediğim sonucu alamadığıma inanıyorum, problem ya bende ya cihazda ya da kullanılan haritada heralde...

    İlk denemeyi cumartesi günü beyoğlunda yaya olarak yaptım, daha önceden navianın kendi haritasında gideceğim yeri işaretledim (aradığım yer senkop müzik adlı bir müzik dükkanı ve tünel tarafında ara sokaklardan birinde) Tünelden çıktıktan sonra cihazı açtım (arkadaki düğmeyi kullanıyorum) baya uzun bir süre bağlanmasını bekledim, bunun sebebi olarak da bulutlu hava ve dar sokak ve yüksek binalar heralde diyerek kendimi avuttum:) (ki eğer bu kadar bulutlu bir havada bile bu kadar uzun zaman alıyorsa kışın bu cihazları kullanmak imkansız) Cihaz yerimi gösterdikten sonra beni götür dedim kısaca rotayı çizdi yürümeye başladım yüksek kaldırım taraflarına girdiğimde (ki buralara da araba giriyor) bağlantı koptu, ben de yürürken bağlansın diye bekledim yaklaşık on dakika sonra ben dükkanı buldum o da o anda bağlanıp hedefinize ulaştınız dedi çok eğlendik Bu arada navianın kendi haritası çok fazla yavaş bence, zoom out yapıp bari kendim gideyim dedim onu dahi yapamadım, menüler arasında geçiş de çok yavaş menü tuşuna batıktan neredeyse bir saniye sonra menüye giriyor...

    İkinci denemeyi bugün yaptım, sabah evden çıktım yürürken cihazı açıp cebime koydum, yaklaşık 6 7 dakika içinde bağlandı, yerimi gösterdi, bu performans iyiydi(burada igo haritasını kullandım iki haritayı karşılaştırmak için) evim küçükyalıda işim de maslakda olduğu için baya bi yol gidiyorum, şöyle bir durum farkettim, navia haritasında da igo haritasında da bir ok bir de nokta var, ikisinde de nokta genelde olduğunuz yerin sağında ya da solunda gidiyor, tam doğru noktayı göstermiyor, ama iki harita arasındaki fark sanırım burada kendini gösteriyor, navia haritası köprüden geçerken beni denizin üzerinden uçuyor gibi gösterirken igo haritası nokta deniz üzerinde olmasına rağmen oku yol üzerinde tutuyor, tabiki bu normalde bişey farkettirmez ben de uçmadığımı biliyorum ama dolambaçlı yollarda navia haritası oku yanlış yerde gösterdiği için yan yola girdiğimi ya da başka bir yere saptığımı sanıp yeniden rota çizmeye çalışıyor bu da navigasyonu çok çok etkiliyor.

    Akşam işten dönerken igo haritasını denedim istanbuldakiler maslak ile boğaziçi köprüsü arasındaki trafiği bilir, ben arabaya bindiğimde cihazı açtım, köprüye geldiğimde yeni bağlanmıştı... cihazı camın içine koydum bağlansın diye ama nedense bağlanamadı, bu normal mi yoksa benim cihaz sorunlu olabilir mi bilmiyorum. Bağlandıktan sonra içeri aldım ama kolay kolay kopmadı bostancıya kadar gayet güzel gösterdi, bostancıya gelince tekrar koptu nedense... Bu arada navia haritasının bostancıya yapılan alt geçitten falan haberi yok henüz, igo haritası oraları daha iyi biliyor...

    Acaba bu bilgilerin ışığında benim cihaz sorunlu olabilir mi yoksa bu beklemeler ve dengesizlikler (bi kerede 5 dakikada bağlanırken diğerinde neredeyse 45 dakikada bağlandı) normal mi? cihazı kargo torbasından çıkardıktan sonra kutusunun üzerindeki ufak bantın açılmış olduğunu görmüştüm ama belki bankada kontrol için açmışlardır diye düşündüm eğer kullanılmış ya da bozuk bir cihaz aldıysam bunu national geographice mi yoksa navia ya mı sormam gerekiyor. Sanırım burada bir firma yetkilisi vardı bu sorum da ona gelsin :))

    Sonuna kadar okuyan arkadaşlara şimdiden teşekkürler...




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.