Şimdi Ara

Navia Navigasyon Sistemleri Nedir Ne Değildir??? (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
884
Cevap
3
Favori
99.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neyse işmdilik sorun yok gibi. Ama şarjdayken ne yapar henüz denemedim.

    Bir de bu " içerik tuşu" nerede? Evi kaydedeceğim ama bunu bir türlü bulamadım. Adresi belirliyorum. Kılavuzdaki gibi haritaya geliyorum ama sonrası yok :(
  • quote:

    Orjinalden alıntı: qazokmubec

    bir de bu aletin ana ekranda gösterdiği saati 10 saat öncesine dönüyor. regional settings gibi bi ayarı da yok ki normalde GPS destekli cihazlar bunu gelen GPS sinyalinden saati alıp lokasyonla birleştirip GMT'yi otomatik update ediyorlardı fakat bunda böyle birşey yok. 1 ay burada yazılanları heyecanla okuyarak bekledik başımıza gelenlere bak yaw. ben galiba iade edeceğim bu aleti.


    ilk izlenimle vazgeçmeyelim. Ben de bu sabah aldım cihazı NG den. Yazılımı biraz ters geldi ve istediğim veriye ulaşamayınca can sıkıyor.
    Ama iade şansımız var mı acaba?
  • gördüğüm kadarıyla bir zamanlar çok hızlılarmış, herkesin çağrısına anında cevap veriyorlarmış, şimdi saat 12'de bıraktığım arıza için bu saate kadar bi dönüş olmadı, haftasonu da girecek araya. donanımhaber'de bu kadar methini okumasaydım hiç almaya tenezzül etmezdim, neyse yaptık artık bir hata, telafi etmenin yollarına bakacağız bundan sonra.
  • Arkadaşlar,

    Dün NG den gelen Naviayı biraz inceleme şansın oldu. Ancak şöyle bir sorunla karşılaştım.
    Cihazı açtıktan sonra geçici olarak kapatmak istediğimizde sol üst köşedeki düğme ile kapatıyoruz. Ancak açınca ekranda kapatmadan ekranda ne varsa o görünüyor ancak işlem yapılamıyor. Ekran donuyor. Mutlaka arkadaki açma kapama düğmesinden kapatıp tekrar açmam gerekiyor. Navia desteğe mail attım. Sanırım pazartesi dönerler. Sizin bir fikriniz varsa danışayım dedim.

    Ayrıca Ankara haritasını da çok başarılı bulmadığımı belirtmek isterim.
  • Merhaba arkadaşlar,

    daha önce yazdıklarımı sildim, çünkü destek ekibi sorunumu çözdü. mesele yeni nesillerde naviace420.exe sinin navia420.exe olmasından kaynaklanıyor. o yüzden sitedeki güncelleme dosyasını yüklemek isterseniz adını değiştirmek gerekiyor.

    teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wisher

    Arkadaşlar,

    Dün NG den gelen Naviayı biraz inceleme şansın oldu. Ancak şöyle bir sorunla karşılaştım.
    Cihazı açtıktan sonra geçici olarak kapatmak istediğimizde sol üst köşedeki düğme ile kapatıyoruz. Ancak açınca ekranda kapatmadan ekranda ne varsa o görünüyor ancak işlem yapılamıyor. Ekran donuyor. Mutlaka arkadaki açma kapama düğmesinden kapatıp tekrar açmam gerekiyor. Navia desteğe mail attım. Sanırım pazartesi dönerler. Sizin bir fikriniz varsa danışayım dedim.

    Ayrıca Ankara haritasını da çok başarılı bulmadığımı belirtmek isterim.

    aynı şey bendede oluyor,forumdan bir arkadas yazmıstı burda,gecici kapama düğmesini kullanmadan önce yol rehberinden cıkıp ana menüye dön ve orda düğmeye bas,böyle yapınca herhangi bir takılma olmuyor




  • evet uygulama dogru bilgilendirme icin tesekkurler
    quote:

    Orjinalden alıntı: johnny3254


    quote:

    Orjinalden alıntı: wisher

    Arkadaşlar,

    Dün NG den gelen Naviayı biraz inceleme şansın oldu. Ancak şöyle bir sorunla karşılaştım.
    Cihazı açtıktan sonra geçici olarak kapatmak istediğimizde sol üst köşedeki düğme ile kapatıyoruz. Ancak açınca ekranda kapatmadan ekranda ne varsa o görünüyor ancak işlem yapılamıyor. Ekran donuyor. Mutlaka arkadaki açma kapama düğmesinden kapatıp tekrar açmam gerekiyor. Navia desteğe mail attım. Sanırım pazartesi dönerler. Sizin bir fikriniz varsa danışayım dedim.

    Ayrıca Ankara haritasını da çok başarılı bulmadığımı belirtmek isterim.

    aynı şey bendede oluyor,forumdan bir arkadas yazmıstı burda,gecici kapama düğmesini kullanmadan önce yol rehberinden cıkıp ana menüye dön ve orda düğmeye bas,böyle yapınca herhangi bir takılma olmuyor




  • Arkadaşlar, donma sorunu ile ilgili olarak Navia destekten gelen eposta cevabını aşağıda görebilirsiniz.




    ...............
    Cihazınız ile ilgili yaşadığınız donma sorunu; cihazı bekleme konumuna aldığınız da önbelleğin tamamı ile dolmasından kaynaklanıyor. Cihazı kullanmadığınız dönemler de OFF konumuna almanız gerekmektedir. Bu sorun ile ilgili olarak çalışmalarımız devam etmektedir.
  • arkadaslar navıa ns 1020 ıcın harıcı anten cıkısının bğlantı aparatını nerden temın edbılırım.arabamda daha onceden telefon kıtı varmıs ..harıcı anten cıksıından arbadakı antene gırıs almak ıstıyorum..ama bu ara baglantı aparatını bulamadım.acaba cep telefonlarının arkasındakı harıcı anten cıkısı ıle navıa nınharıcı anten cıkısının buyuklukler aynımı?cep telefonlarında kullanılanlar bızım cıhaza uyarmı?
  • konuyu nöbetçi navia ya yazmıstım.harici antenin gerekli olmadıgını ama istersem yardımcı olabilecegıni söylemişti.isterseniz kendisine bir pm atın...
    quote:

    Orjinalden alıntı: erolkan

    arkadaslar navıa ns 1020 ıcın harıcı anten cıkısının bğlantı aparatını nerden temın edbılırım.arabamda daha onceden telefon kıtı varmıs ..harıcı anten cıksıından arbadakı antene gırıs almak ıstıyorum..ama bu ara baglantı aparatını bulamadım.acaba cep telefonlarının arkasındakı harıcı anten cıkısı ıle navıa nınharıcı anten cıkısının buyuklukler aynımı?cep telefonlarında kullanılanlar bızım cıhaza uyarmı?
  • Uzun bir ayrılıktan sonra merhaba. Navia'da yapılan görev değişikliği sonrasında sorularınıza ben cevaplayacağım. Geçen haftadan

    itibaren başlayan sorularınız ile ilgili sizlere tek tek yardımcı olmak istiyorum. Meydana gelen gecikmeden dolayı özür dileriz.

    Buradaki amacımız sizlerden gelen soruları en hızlı ve doğru şekilde çözmek, önerilerinizi değerlendirip size daha fazla kullanılabilirlik sağlamaktır.

    Navia ekibi olarak şimdiden teşekkürler...

    Nesimi ÇİÇEK
  • Arkadaşlar merhaba, Navia camiasına yeni katıldım (cihaz bugün elime geçti)
    Ancak tam anlamıyla bir hayal kırıklığı yaşadım. Cihazla ilgili sorun ayrı, yazılım ve harita ile ilgili sorunlar ayrı fazlasıyla canımı sıktı.
    İzlenimlerim:
    5 saatlik şarj etme süreci akabinde, cihazı açtıktan sonra ANA MENÜDE iken stand by düğmesi ile kapattım, tekrar açtıktan sonra gps alıcısı ve eğlence menüleri aktif olduğu halde navigasyon seçeneğine girilemiyor.
    Reset ya da arkada yer alan açma-kapama düğmesi ile düzeliyor.
    Bu durumdayken stand by düğmesine tekrar basıp kapattıktan sonra bir daha açmak nasip olmadı. Bir aydede çıkıyor ve öylece kalıyor :(
    Tekrar rest ya da aç-kapa işlemi daha.

    Neyse yolda deneyeyim dedim Ankara tam bir felaket. Yolda 15 dakika gittiğim yolu anlamasını boşuna bekledim. Çünkü bulunduğumu gösterdiği yerden gidebilmem için arabada değil uçakta olmam lazım. Gittiğim yoldan en az 100 metre uzakta gösteriyordu beni, yol olmayan yerlerden ve binaların üstünden gidiyordum. Birkaç aç ve kapa işleminden sonra gittiğim yolu nihayet bulabildi.

    İş yerim Mamak'ta (kamu kurumu) yaklaşık 3 yıldır yeni binasında hizmet veriyor olmasına rağmen haritada eski binası görünüyor.

    TOBB Üniversitesi önündeki köprünün ne zaman yapıldığını biliyorsunuzdur, ama hala kavşak varmış gibi davranması da cabası oldu.

    Yolda bir igo 2006 plus kullanılan cihaz ve navia'yı yan yana koyup karşılaştırma şansım oldu, malesef igo fazlasıyla fark atıyor, hem yeni rota hesaplama hızı, hem yolların doğruluğu hem de kullanım ve gösterim kolaylığı açısından.

    Biraz daha navia kullanmayı deneyip olmasa igo'ya geçmeyi düşünüyorum.

    Bir gün için bu kadar abukluk fazla olduğu için daha sonra uğraşamadım. arın yine denemeye çalışıp gördüklerimi paylaşabilirim.




  • maydin71 hoşgeldiniz,

    Ben de Naviayı ay başında aldım. Anlattığınız sorunları 1 e 1 Ankarada bulunan biri olarak yaşadım.
    Şarj konusunda; 5 saatlik şarj süreci sonrasında kırmızı ışığın söneceği belirtiliyordu kullanım kılavuzunda. 7 saat sonnra da ışık sönmeyince şarjı çektim.

    Stand-By konusunda; Konu ile ilgili olarak danışma birimine eposta atmıştım ve cevaplarını yukarıdaki mesajda belirtmiştim. Yazılım olarak bir sorun var ve düzeltmeye çalışıyorlar. Ama deneyimlerim (kurcalamalarım) sonucu cihazı açtıktan sonra (Stand by düğmesi ile) SD kartı çıkarıp takarsanız GPS seçeneği de çalışıyor. (En azından bendeki cihazda iş'e yaradı)

    Ankara haritası da gerçekten sorunlu. Ancak biz Ankaralılıar olarak eksikleri Navia stesinde belirttikleri başlıkta bildirirsek bir sonraki haritada güncelleyeceklerini söylediler.

    IGO yu ise henüz deneme şansım olmadı. Ancak çok kişinini memnun olduğunu duyuyorum. Gelişmeleri Nesimi Bey'den takip ederek bir karar vereceğim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wisher

    maydin71 hoşgeldiniz,

    Ben de Naviayı ay başında aldım. Anlattığınız sorunları 1 e 1 Ankarada bulunan biri olarak yaşadım.
    Şarj konusunda; 5 saatlik şarj süreci sonrasında kırmızı ışığın söneceği belirtiliyordu kullanım kılavuzunda. 7 saat sonnra da ışık sönmeyince şarjı çektim.

    Stand-By konusunda; Konu ile ilgili olarak danışma birimine eposta atmıştım ve cevaplarını yukarıdaki mesajda belirtmiştim. Yazılım olarak bir sorun var ve düzeltmeye çalışıyorlar. Ama deneyimlerim (kurcalamalarım) sonucu cihazı açtıktan sonra (Stand by düğmesi ile) SD kartı çıkarıp takarsanız GPS seçeneği de çalışıyor. (En azından bendeki cihazda iş'e yaradı)

    Ankara haritası da gerçekten sorunlu. Ancak biz Ankaralılıar olarak eksikleri Navia stesinde belirttikleri başlıkta bildirirsek bir sonraki haritada güncelleyeceklerini söylediler.

    IGO yu ise henüz deneme şansım olmadı. Ancak çok kişinini memnun olduğunu duyuyorum. Gelişmeleri Nesimi Bey'den takip ederek bir karar vereceğim.


    arkadasım bende navıa ns 1020 cıhazım var ve ıgo2006 plus ı kullanıyorum ve gayet memnunum tavsıye ederım...




  • Navia yazılım ve haritasından beklediğim verimi alamadığım için I-Go 2006 plus kullanmaya başladım, cihaz kalitesini gösterdi. Bu gün uzun süre kullandım, igo 2006 plus+Navia cihaz gayet memnun edici.
    Navia özellikle harita konusunda igo kalitesine ulaştığı takdirde vazgeçilmez olacaktır.
  • Merhaba,

    Şu an itibariyle ns-1020 modelinde sorun olarak algılanabilecek tek konu 1. Mayıs 2008 itibariyle sahaya sunulan ürünlerin bir kısmında ürünün üst kısmında bulunan bekleme tuşuna basıldığı zaman yazılımın kilitlenmesidir.

    Bu tip ürünlerde önerimiz ns-1020'yi açıp kapatmak için arkasında bulunan on / off tuşunu kullanmanızdır, bu şekilde ürünü sorunuz bir şekilde kullanabilirsiniz.

    Bekleme tuşu ile ilgili sorun yaşayan kullanıcılarımıza yaptıracağımız bir ara yükleme ile sorunu en kısa sürede gidereceğiz. İlgili güncellemeyi web sitemizden takip edeceğiniz gibi buradan da sizlere duyuracağız...

    Harita konusuda ise herkesin bildiği gibi Navia ürünlerinde dünya üzerinde kendisini kanıtlamış TELEATLAS firmasının Türkiye ve Avrupa haritaları kullanılmaktadır.

    National Geographic gibi yüzyıldan fazla süredir coğrafya ve haritacılık konusunda faaliyet gösteren bir kuruluşun Navia'yı tercih etmesinin temel nedeni TELEATLAS haritaları ve ürün kalitesidir...

    Dünya yüzeyinin değişme hızı ile navigasyon haritalarının güncellenme hızı ile arasında olan farktan dolayı ise her noktayı mevcut haliyle navigasyon haritalarında görmek mümkün olmamaktadır.

    Ancak mevcut kullanıcılarımız için navia.com.tr sitemizin kullanıcı alanında harita hatalarını detaylı bir biçimde bildirebileceğiniz alanlar mevcuttur.

    Siz değerli kullanıcılarımıza iyileştirmemiz gereken ve memnun olduğunuz yönlerimizi bizler ve diğer kullanıcılar ile paylaştığınız için çok teşekkür ederiz..

    Desteğiniz ile çok kısa sürede vazgeçilmez olacağımıza inanıyoruz...

    İyi Akşamlar...

    Nesimi Çiçek

    Navia Ürün Yönetimi / Navia Teknik Destek




  • Bende navia nın yeni haritasını yükledim, ama son günlerde takip ettiğim kadar başarısız ya da başka haritaya yöneltecek kadar sorunlar yer almıyor.
    Bir önceki harita da yer alan sorunlar ile ilgili siteden harita hata kaydı yaptığım yaklaşık 10 sorunun 7 si düzelmiş. Birebir bunları kontrol ettim :-)
    Harita da sorun yaşayan arkadaşlara da tavsiyem harita hata bölümünden belirledikleri sorunları yazmaları. geçen sefer yaptıkları gibi ara bir güncelleme ile o sorunları düzelteceklerine inaniyorum. Herkese iyi akşamlar.
  • arkadaslar navıa nın teknık destegı gercekten cok super ve cok hızlılar.....boyle teknık destek ekıbı olduktan sonra sırtları yere gelmezz...
  • arkadaşlar, harita eksiği olacağını zannetmiyorum Teleatlasın haritaları sonuçta ama çıkabilir ufak tefek şeyler, ben navia'nın bunları da düzelteceğine eminim, navia'nın hem hardware hem software hem de satış sonrası olarak çok kaliteli bir cihaz olduğuna inanıyorum.
  • Ancak bazı eksiklikler var ki çok ilginç.
    Örneğin Ankarada 1998 yılında yapılan Hipodrom yerinde maalesef koca bir boşluk görünüyor.
    Ayrıca "bul" komutu ile yenimahalledeki ilk öğretim okullarının yada başka bir hazır yer'in listesini alabiliyor musunuz? Belkide ben birşeyleri atlıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.