DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
1'İNCİ KOMD. TUG. K.LIĞI KAYSERİ ZİNCİDERE
23
Cevap
0
Favori
59.194
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem ve Yedek Subay adayları >> 1'İNCİ KOMD. TUG. K.LIĞI KAYSERİ ZİNCİDERE
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1474 Mesaj
      10 Aralık 2007 12:05:57
      Arkadaşlar 319. dönempiyade er olarak buraya yerleştirildim, nasıl biryerdir, nasıl gidilir, piyade olduğumdan komando olurmuyum bu konuda yardım edecek arkadaşlar varsa önceki dönem dedelerimizden bilgilerini paylaşacak arkadaşlar var mı acaba ?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1474 Mesaj
      10 Aralık 2007 17:05:23
      kimse yok mu?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1228 Mesaj
      11 Aralık 2007 00:14:02
      hocam hiç korkma çok rahat edeceksin.
      acemilik biraz zordur ayrıca soğuktur. Ama komando demesine falan aldırma güzel bi yer.
      Acelem olduğu için ayrıntılı yazamicam ama eğer iktisatçı işletmeci falansan acemilik sonunda kayseri askerlik dairesine verecekler sizi. Ordanda şubelere dağıtırlar veya merkezde kalırsın. Şansın varsa güzel bi askerlik şubesine düşersin ve çok rahat edersin.
      Onun dışında kısa dönemlere iyi bakıyolar merak etme. ÇOk fazla yat kalk sürün yok. Kendine çok iyi bak hastalık çok kötü oluyor. Ne yap yap içeri öksürük şurubu antibiyotik pastil sok. Ama muhakkak sok içerde revirdi falan çok uğraşırsın. Üstüne basa basa söylüyorum. Çantana falan sakla ama ilaç götür.
      Bilal uzmana gökhan teğmene selam söyle. Sert göründüklerine bakma acemilik bitince çok iyi davranıyolar. 15 gün küçük bi eğitim acaksınız sonrasıda zaten tören provasıyla geçiyor. Askerlik dairesine gönderilmeyenler ya kantinci ya internet kafeci yada dersanede öğretmen oluyor. Gözün açık olsun öğretmenlik falan olursa hemen atla. Arada sizden gelip adam seçecekler önceki dönemler yerlerine onlara takıl. Cep telefonu için çok fazla riske girme ama bizde kullanan oldu.
      Rahat ol ve bol bol içlik götür ve dediğim gibi ilaç ilaç ilaç. Ben dışardan getirene kadar anam ağlamıştı....
      iyi bir yere düştün şanslısın.
      Haa bide sakın gidince zincidereye gitme. Orası usta birliği. Bizde herkes yanlışlıkla bi kere oraya gitmişti. Sİzin yeriniz General Adnan doğu Kışlası. Kayseride köşkkışla diye geçer. Merkeze çok yakın. Taksiye bin 3-5 falan yazar. Saat 2-3 gibi teslim ol sabahtan gitme geçe de kalma.
      Hayırlı teskereler şimdiden...
      takıldığın bişey olursa
      yardımcı olmaya çalışırım..
      Bu arada ben niğde çamardı askerlik şubesine düştüm ordan. En uzak yerdi. Askerlik dairesi kapsamında Kayseri ve ilçeleri Niğde ve ilçeleri Kırşehir ve ilçeleri Nevşehir ve ilçeleri var ama askerlik dairesine gönderirlerse buralara gidebilirsin. Onun dışında kayseridesin.
      Ama iibf mezunuysan kesin askerlik dairesine gönderecekler sizi...
      yine baya yazdım ama merak ettiğin bişey olursa sor muhakkak...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilozler -- 10 Ağustos 2008; 12:23:11 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1474 Mesaj
      11 Aralık 2007 13:24:40

      quote:

      Orjinalden alıntı: anilozler

      hocam hiç korkma çok rahat edeceksin.
      acemilik biraz zordur ayrıca soğuktur. Ama komando demesine falan aldırma güzel bi yer.
      Acelem olduğu için ayrıntılı yazamicam ama eğer iktisatçı işletmeci falansan acemilik sonunda kayseri askerlik dairesine verecekler sizi. Ordanda şubelere dağıtırlar veya merkezde kalırsın. Şansın varsa güzel bi askerlik şubesine düşersin ve çok rahat edersin.
      Onun dışında kısa dönemlere iyi bakıyolar merak etme. ÇOk fazla yat kalk sürün yok. Kendine çok iyi bak hastalık çok kötü oluyor. Ne yap yap içeri öksürük şurubu antibiyotik pastil sok. Ama muhakkak sok içerde revirdi falan çok uğraşırsın. Üstüne basa basa söylüyorum. Çantana falan sakla ama ilaç götür.
      Bilal uzmana gökhan teğmene selam söyle. Sert göründüklerine bakma acemilik bitince çok iyi davranıyolar. 15 gün küçük bi eğitim acaksınız sonrasıda zaten tören provasıyla geçiyor. Askerlik dairesine gönderilmeyenler ya kantinci ya internet kafeci yada dersanede öğretmen oluyor. Gözün açık olsun öğretmenlik falan olursa hemen atla. Arada sizden gelip adam seçecekler önceki dönemler yerlerine onlara takıl. Cep telefonu için çok fazla riske girme ama bizde kullanan oldu.
      Rahat ol ve bol bol içlik götür ve dediğim gibi ilaç ilaç ilaç. Ben dışardan getirene kadar anam ağlamıştı....
      iyi bir yere düştün şanslısın.
      Haa bide sakın gidince zincidereye gitme. Orası usta birliği. Bizde herkes yanlışlıkla bi kere oraya gitmişti. Sİzin yeriniz General Adnan doğu Kışlası. Kayseride köşkkışla diye geçer. Merkeze çok yakın. Taksiye bin 3-5 falan yazar. Saat 2-3 gibi teslim ol sabahtan gitme geçe de kalma.
      Hayırlı teskereler şimdiden...
      takıldığın bişey olursa
      yardımcı olmaya çalışırım
      Bu arada ben niğde çamardı askerlik şubesine düştüm ordan. En uzak yerdi. Askerlik dairesi kapsamında Kayseri ve ilçeleri Niğde ve ilçeleri Kırşehir ve ilçeleri Nevşehir ve ilçeleri var ama askerlik dairesine gönderirlerse buralara gidebilirsin. Onun dışında kayseridesin.
      Ama iibf mezunuysan kesin askerlik dairesine gönderecekler sizi...
      yine baya yazdım ama merak ettiğin bişey olursa sor muhakkak...


      Çok teşekkürler, bölümüm Kimya öğretmenliği, kimya alanında yüksek lisans ta var, bilgisayar bilgimde iyi düzeyde inşalllah öğretmenlik veya inter
      net kafe gibi bir görev verirler ustalıkta , çok sağolasın, içime ılık sular serptin, inşallah dediğin gibi hayırlısıyla yaparız askerliğimizi terhis olup dönerek nişanlımla evlenirim.Birşey yok takıldığım,ama telefonunu aldım birşey olursa ya burdan yada telden sorarım

      Çok teşekkürler


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      536 Mesaj
      10 Ağustos 2008 10:17:49
      Gideceği Sınıf Okulu / Eğitim Merkezi 1'İNCİ KOMD. TUG. K.LIĞI KAYSERİ ZİNCİDERE

      varsa çıkan irtibata geçelim


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      10 Ağustos 2008 11:14:29
      hocam bende kayserideyim slm tertip diyeyim artık demi:P


      _____________________________

      resim ögretmeni
    • Er
      7 Mesaj
      10 Ağustos 2008 13:57:09
      323 dönemler zincidereye gitmesin mi bilgi verecek varmı beyleeeeerrrrrrrrrrrr


      _____________________________

      resim ögretmeni
    • Er
      7 Mesaj
      10 Ağustos 2008 21:01:17
      olsun be tertip yeteriz birbirimize


      _____________________________

      resim ögretmeni
    • Er
      7 Mesaj
      10 Ağustos 2008 22:12:23
      arkadaşlar öncelikle hayırlı teskereler dilerim bana da kayseri zincidere cıktı.... siz nerden kayseri ye gidiyorsunuz...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      582 Mesaj
      11 Ağustos 2008 00:05:19
      walla hepimize geçmiş olsun mu denir artık ne denir bilmem..bana da zincidere çıktı..kısa dönem...internette bi sürü bilgi war..bazısı eğitim zor ama kısa dönemsen rahat diyor bazı yazılarda direk komandosun değişimli birliklerle doğuya gidiosun..yok gabar diyo başka bişi diyo...walla gidince gorucez herhal..bende istanbuldan gidiyorum thy ile 7.30 ucagı.... kim nasıl gidio nerden gidio??


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      11 Ağustos 2008 00:43:55
      ya arkadaslar imkan olsada orda bi yerde buluşsak...en azından vakit geçer...ben otobusle gidicem büyük ihtimalle...salı sabah 6 gibi orda olurum herhal...


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      08 Kasım 2008 01:38:54
      arkadaslar ben 1.komando egitim tugayi kayseri ye dustum nerede yapacm acaba nasil bir yer yapan arkadaslar varsa cevap yazabilirlermi lutfen


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      13 Kasım 2008 15:11:03
      kayseri 1 komando tugayı acemı bırlıgım.88-4 tertıp askerler bulusalım.


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      15 Kasım 2008 23:09:58
      tmm tertip bulusalim msn adresim cemelli_gopuk@ hot umarim yetkili abilerim msn adresi yazdi die mesajimi silmezler ekle goruselim tertip


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      10 Aralık 2008 01:30:34
      kayseri 1.komando...


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caydanl -- 11 Aralık 2008; 0:04:13 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Aralık 2008 00:06:26
      YOkmu kayseriye giden yada orada kısa dönem askerlik yapmış bir arkadaş ?


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      11 Aralık 2008 11:58:10
      Merhaba.
      Ben de oraya gidiyorum. General Adnan Doğu Kışlası'na gidecekmişiz kısa dönemler. Birkaç yakınım da orada yapmış askerliğini, kısa dönemler için verimli ve güzel bir yermiş.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Aralık 2008 13:10:56
      KDV ismim tolga belki orada buluşuruz :) bende dediğin yere gidicem pazar 3 gibi teslim olurum.


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      13 Aralık 2008 13:51:23
      buraya geldiğinizde kısa dönem arkadaşlar yaınıza ugrayacak ayrıca pazar günü çarşıda olacagımdan belki durakta karşılaşırız merak etmeyin size ara ara ugrayacaz şimdiden hayırlı teskereler güsel yer velhasıl ben halen buradayım siz gelin biz gidelim


      _____________________________

      resim ögretmeni
    • Çavuş
      85 Mesaj
      07 Ağustos 2009 20:35:54
      benimde 1'inci komd.tuğ kayseri zincidere ama (P-002) 7.62 MM. MK. TF. ÇVŞ. olarak gidiyorum bu olay nedir bilen varmı 20 agustos


      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      09 Ağustos 2009 00:32:43
      arkadaşlar ben gecen sen 12 agustosta oraya gittim ilk başlta sıkıcı gelir ama diğer kısa dönemlerin yanında padişah gibi askerlik yaparsınız içiniz rahat olsun acemi bitince birkısmınız askerlik dairesi ve şubelerine gider bir kısmı muhafız olur bu arkadaşlar sayıca eksik olursa zorlanacaklar en az 10 kişi olurlarsa sorun çıkmaz bir kısımda sosyal tesislerde kalacak ki bunlar en şanslı arkadaşlar çünki her türlü imkan olacak bu arkadaşlarda internet tel kütüphane lokanta vesaire vesaire ama kimse kötü bi yere düştüm diye üzülmesin yeriniz çok güzel haa bu arada sosyal tesisde bir arkadaş kreşe seçilecek bu arkadaş en şanslınız bence ben orda yaptım FİKRİ GAYRET başçavuşum halen orda çok emeği geçer ordaki arkadaşa. neyse gerçekten ilk ay hariç su gibi akıyo ve kayseri çok güzel bir şehir. herkese hayırlı teskereler isteyen arkadaş daha detaylı bilgi için pm atsın


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeus65 -- 9 Ağustos 2009; 0:34:05 >
      _____________________________

      resim ögretmeni
    • Er
      1 Mesaj
      23 Eylül 2009 10:05:54
      slm arkadaşlar bende zinciderede uzman komando eğitimi alıcamda bu genelde sorulan soruklar nelerdir yaaa bilen varmı geneli formun kısa dönemler yazmış uzman adaylarıda yassın bekliyorum


      _____________________________

    • Teğmen
      122 Mesaj
      23 Haziran 2015 15:46:17
      Arkadaşlar Zincidere ile Talas aynı yer mi ?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1474 Mesaj
      23 Haziran 2015 16:01:53
      Zincidere ile talas ayni yer degil


      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem ve Yedek Subay adayları >> 1'İNCİ KOMD. TUG. K.LIĞI KAYSERİ ZİNCİDERE
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.