Şimdi Ara

Megan II Problem(Çözüldü): starta ilk basışta çalışmıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
65
Cevap
1
Favori
120.829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özellikle sabahları start a ilk basmamda çalışmıyor. Bir süre kullandıktan sonra bir iki saat icinde yeniden calistirirsam problemsiz ilk basmamda çalışıyor! 4-5 saat kullanmayınca sonra ilk basmamda gene calismior. 2. basısta çalışıyor!
    gerci fazla aldırmıyorum ama, yine de aklima takılıyor!
    Sebebinin ne olduğunu bilen var mi?
    60000km 2004 model benzinli otomatik!

    NOT: Ekzantirik kasnagi ve triger kayisi degisimi yapilarak problem düzeldi
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • sabahlari soguk oluyorsa normal diyecegim ama araban henuz 3 yasinda. kartli sistemde motor calisana kadar 10 sn kadar mars basar benim bildigim. sonra keser, ikinci kez start tusuna basmaniz gerekir. eger bu kadar marş basmasina ragmen calismiyorsa atesleme sistemini bir kontrol ettirmende fayda var; bujiler bobinler vs... yakit sisteminde bir sorun olacagini sanmiyorum, zira ikinci basista aliyor diyorsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ayi terbiyecisi

    sabahlari soguk oluyorsa normal diyecegim ama araban henuz 3 yasinda. kartli sistemde motor calisana kadar 10 sn kadar mars basar benim bildigim. sonra keser, ikinci kez start tusuna basmaniz gerekir. eger bu kadar marş basmasina ragmen calismiyorsa atesleme sistemini bir kontrol ettirmende fayda var; bujiler bobinler vs... yakit sisteminde bir sorun olacagini sanmiyorum, zira ikinci basista aliyor diyorsun.


    İlk basista hafif gaz verirsem de calisiyor; garip bir sorun!
    Ayrica 10 sn marsa basmiyor, surec 3 saniye falan suruyor, araba bir calisir gibi oluyor, bir kac ösürüyor, sorna duuruyor, ikincide calisior!
  • Bence ya gercekten ciddi bir problem varki genelde meganlarda olan bir sorun atesle sisteminden kaynaklaniyor bobinler vs.. yada arac motor soguk oldugu icin yada akun azalmis oldugundan dolayi kendini fazla zorlamak istemedigi icin otamatik guc kesiyor servise gitmende fayda var sonrada olay iyice kotulesmesin orda gerekli testleri yaparlar ve net bir cevap alirsin.Baska bir hususta arabayi calistirirken gaz verme hem cig benzin atarsin hemde yeni nesil araclarda pek tavsiye edilen bir konu degildir motor zaten yeteri kadar ayarlamayla atesleme yapiyor fazlasi sorun oldugunu isaret etmektedir
  • akü ömrünü doldurmuş olabilir.
  • Aynısı benim başıma da geldi ve servise gittim. Abi kuvvetle muhtemeldir ki "volan okuyucu" soketinden çıkmıştır ya da yerine tam oturmamıştır.Nasıl oluyor diyeceksin,vallahi oluyormuş,hem de gaz kelebeğinin içinde hiç el değmeyen bir parça.
  • havalar soğuduğu için soğuğa dayanıklı mazot almayada dikkat edin,ben kışın opet yazın shell alıyorum,opette -20 dereceye kadar donmama olayı var,bir tanesinde daha vardı ama hatırlayamadım şimdi...
  • İlginç bir durum. Arkadaşımın 2000 model corollası bile 255.000 kmde olmasına rağmen sabah -2 derecede ilk marşta 1snde hemen çalışıyor. Çok ilginç
    Mutlaka ciddi bir problem var benceAracınızı servise göstermenizi tavsiye ederim.
    Saygılar..
  • sorun birçok yerde olabilir yol bilgisayarında service uyarısı gözükmüyorsa ufak bir problem de olabilir ama bence önce yetkili servise bi götürün aracı bağlasınlar bilgisayara fiyat alın daha sonra özel bir servise ya da varsa ustanıza götürün servisler güzel fiyat çekiyolar çünkü. Ve de en önemlisi bu araçlar 3 yaşından itibaren çeşitli arızalar vermeye başlıyolar bakımlarını yaptırsanız bile.
  • Petrol ofisinin olmasin o dizel ben oyle hatirliyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    havalar soğuduğu için soğuğa dayanıklı mazot almayada dikkat edin,ben kışın opet yazın shell alıyorum,opette -20 dereceye kadar donmama olayı var,bir tanesinde daha vardı ama hatırlayamadım şimdi...
  • selam arkadaşım bendede aynı sorun vardı benim aracımda megan scenıc 2004 var aküdenmiş değiştirdim kurtuldum sende değiştir
  • Havaların sogumasi ile alakası yok! Yazın da bu problem vardi!
    Bugun bir servise goturdum.
    Adam bakmadan bilmem ne bilmem nesi ariza yapmistir, parca degisicek dedi..
    Megan 2 lerde yayginmis bu problem!
    210 ytl fatura cıkardi.
    Guvenilir bir servis bulmak da gercekten zor.

    Sugarcocuk seninkisi de mi ikinci basista calisiordu?
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • xms arkadaşın anlattığı sorun bizim araçta da oluyor(2004 megane II sedan 60000km).motor soğukken (yaz kış farketmez) ikinci marşata çalışıyordu.ilk marşta motordan tıkırtı şeklinde ses çıkarıp stop ediyor ancak ikinci marşta hemen çalışıyordu.ben ilk önce yakıt pompası ile ilgili bi sorun olduğunu düşünüyordum.sanki araba uzun süre çalışmayınca benzin geri çekiliyormuş gibi geliyordu.kafaya takmamaya çalıştım ama daha sonra gecenin bi yarısı eve dönerken araba arızalandı.debriyaja basınca motor rölantide kalmıyor stop ediyordu.İte kaka arbayı bi şekilde eve getirdim ama renault gözümden düştü.daha ertesi gün arabayı servise götürmek için arabayı çalıştırmaya kalktım .baktım arabada tık yok.servisi çağırdım akü bitmiş dediler.aküyü değiştirdiler araba bikaç gün düzeldi.sonra aynı sorun yine olunca servise götürdüm.araç 2 gün serviste kaldı sesi dinlediler.iki parçanın değişimi gerekti.oksijen sondası ve egzantirik mil kaptörü..şu an aracın çalışmasında sorun yok.ama ses kesilmedi.yani ilk marşta çalışıyor ama bir gece bekledimi araba ses yapıyor çalışırken....bu servislere güvenmek gerçekten çok zor.hele arabayı bir bayan servise götürüyorsa hemen nasıl daha fazla para alırızın derdine düşüyorlar.ben periyodik bakım için gitmiştim servise. servisteki adam, aracın 52000km de trigerini değiştirmem gerektiğini söyledi.neden dedim şu cevabı verdi(usta ağzıyla yazıyorum)'şimdi bunların bilyeler plastik biliyonmu,o yüzden sen bunu değiştir garanti olsun'.(ben de makine mühendisi çıkacam bu sene inşallah.adamına denk geldi yani..)dedim ki adama, yaw dedim 4 senedir okuyoruz daha plastik rulman diye bişe duymadık nasıl oluyo o iş anlat bakalım dedim..hemen kıvırmaya başladı tabi.diyor ki bana:''abi sen yanlış anladın ben kayışı diyorum sana,plastik ya o ''...bu adamlar tuttuklarının kanını emiyor.herkes dikkatli olsun...xms bana senin aracındaki gelişmeleri bildirirsen çok sevinirim.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rizeliMİRAÇ -- 2 Aralık 2007; 1:48:00 >




  • RizeliMiraç dostum;
    Bu marşa ilk basışta gelen ses beniim arabamdada var.( 2005 Clio Hb ) Bende bu sorun epey bir usta dolaştım.Ses Marş motorundan geldiğinde herkez mutabık.Ama kimisi marş motrunun rulmalarını değiştir geçer ,ben daha önce değiştirdim dedi.Kimisi bu rulmalar satılmıyor böyle kalsın hiç bir zararı yok dedi.Kime güveneceğimi bilemedim hala öyle duruyor.Sende bu rulmanların satılıp satılmadığını öğrenebilirsen belki problemini halledebilirsin aracının.
  • efemertmetin dostum;

    senin arabandan da ses gelidiğini söylüyorsun ama ben birşey sormak istiyorum.senin arabadan gelen ses motor soğukken mi geliyor.Bir de bazen arabayı ilk marşata stop ettirecek kadar devri düşürüyor mu?çünki bende son kez servise gitmeden önce marşa bastığımda devir 2000d/d ye kadar yükselip daha sonra bahsettiğim tıkırtı ile birlikte 500 devirin altına kadar düşüyordu.bazen motor kendini kurtarıp devri toparlıyordu ancak bazen bahsettiğim gibi stop ediyordu ve ikinci marşta sorunsuz çalışıyordu.bir de xms kardeşin belirttiği gibi bu ses gelmeye başlayınca gaza dokunursan devir yükseliyordu ve motoru ses kesilene kadar çalışır vaziyette tutuyordu.
  • Demistim sana hadi gecmis olsun daha ciddi bir sorun olsa sana en az 500ytl masraf cikardi demekki kucuk bir sorun varmis umarim kolayca halledersin
    quote:

    Orjinalden alıntı: xms

    Havaların sogumasi ile alakası yok! Yazın da bu problem vardi!
    Bugun bir servise goturdum.
    Adam bakmadan bilmem ne bilmem nesi ariza yapmistir, parca degisicek dedi..
    Megan 2 lerde yayginmis bu problem!
    210 ytl fatura cıkardi.
    Guvenilir bir servis bulmak da gercekten zor.

    Sugarcocuk seninkisi de mi ikinci basista calisiordu?
  • rizeliMİRAÇ!
    Aracı dün servise teslim ettim. Ayni sendeki gibi oksijen sondası ve egzantirik mil kaptörünu degistimişler ve ilave olarak motor kulağını degistirmişler. 365YTL tuttu.
    Şimdilik problem düzelmiş gibi.. İlk basişta çalışıyor!
    Ama ilk çalışma sesi garip bir ses ve güven vermior! Yani ikinci çalışma sesi kadar kararlı değil!
  • xms pm attım sana....

    bu arada benim de 3 ay evvel motor kulağı değişmişti.hatta baya sancılı bir işlem oldu.kulağı motora bağlayan civata kaynamıştı.çıkartamadılar.civata deliği vites kutusunun üzerinde olduğu için endişelendim biraz ama neticede tornacı çağırıp kaynayan civatanın üstüne delik açtırıp diş çektirdik....sorun çözüldü.
  • Ya arkadaşlar hangi sorunu okusam benim arabada da gecikmeden çıkıyor.. 2004 megane ıı benzinli. İki gündür sabah ilk çalıştırmada araba çalışmıyor. Hava sıcaklığı +4 derece. Sıfırın altında bile rahatça çalışan araba şimdi 4. basışta ve gaz vererek çalışıyor. Bu nasıl şanstır ya.
  • kaptör arızası benim arabamda verdi. hafta sonu yaptırdım benim yolda giderken stop ediyordu. servis direk sabah ilk çalışmada ses yapıyormu diye sordu hayır dedim. bu sorun başımıza çok geliyor dedi. sabah çalışmada ses yapsaydı kaptorle birlikte bide kaydırıcı varmıs o nu da değişmesi gerekirdi dedi. sanırım genel sorun bu
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.