Şimdi Ara

HONDA OTOMATİK ŞANZIMAN HAKKINDA GÖRÜŞ...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
86.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, Honda otomatik şanzımanı hakkında bilgi almak istiyorum. Otomatikler çok farklı özelliklere sahip olduğu ve Honda otomatik şanzımanı hakkında bilgi almak amacıyla bu başlığı açtım. 25-30 bin YTL civarında otomatik bir sedan araba alacağım. Sıfır araç ta alabilirim. Ancak otomatik olacak. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler...



  • dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi night_33 -- 29 Ekim 2007; 15:18:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...
    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...



    Katılıyorum Honda otomatik şanzuman konusunda çok çok iyi Geçen yıl "EN ÇOK OTOMATİK SATAN MARKA" Honda seçildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...



    Katılıyorum Honda otomatik şanzuman konusunda çok çok iyi Geçen yıl "EN ÇOK OTOMATİK SATAN MARKA" Honda seçildi.

    Alıntıları Göster
    1.dünyanın en iyi otomatik şanzıman üreticisi 2.dünyanın en iyi motor üreticisi 3.dizelleri kıskandıran yakıt ekonomisi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar

    honda civic hb lerde kullanılan i-shift amt de en kötüsü onuda belirtelim.
    araba sollarken kick-down yaptığınızda vites yükselten bir otomatik vites hiç duyulmamıştır.bunu 3 farklı honda i-shift ile yaşadım.aman uzak olsun dedim.çok tehlikeli ve sorunlu bir otomatik sanzıman.genelleme yapmayın!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 29 Ekim 2007; 18:41:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar

    honda civic hb lerde kullanılan i-shift amt de en kötüsü onuda belirtelim.
    araba sollarken kick-down yaptığınızda vites yükselten bir otomatik vites hiç duyulmamıştır.bunu 3 farklı honda i-shift ile yaşadım.aman uzak olsun dedim.çok tehlikeli ve sorunlu bir otomatik sanzıman.genelleme yapmayın!!!!!

    Alıntıları Göster
    o fiyatlara bir jazz alınabilir
    evet hondalar otomatikte çok iyidir
    fiat speedgear da süperdir
    çünki şanzımanını japonlar yapmıştır ;)




  • City'deki CVT harika. Konforu, yakıt tüketimi, tepkisi falan mükemmel. Diğerlerini bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar

    honda civic hb lerde kullanılan i-shift amt de en kötüsü onuda belirtelim.
    araba sollarken kick-down yaptığınızda vites yükselten bir otomatik vites hiç duyulmamıştır.bunu 3 farklı honda i-shift ile yaşadım.aman uzak olsun dedim.çok tehlikeli ve sorunlu bir otomatik sanzıman.genelleme yapmayın!!!!!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar

    honda civic hb lerde kullanılan i-shift amt de en kötüsü onuda belirtelim.
    araba sollarken kick-down yaptığınızda vites yükselten bir otomatik vites hiç duyulmamıştır.bunu 3 farklı honda i-shift ile yaşadım.aman uzak olsun dedim.çok tehlikeli ve sorunlu bir otomatik sanzıman.genelleme yapmayın!!!!!


    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, FİAT'TA Dualogic ,RENAULT'DA QUICKSHIFT,Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kickboxmuaythai -- 30 Ekim 2007; 0:00:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    quote:

    Orjinalden alıntı: nouma35

    dakika 1 gol 1 hemen cevap veriyim;
    özel bir şirkette çalışıyorum ve bir gün müşteriye gittim adam izmirde çok ünlü otomatik şanzumancı!!alman araçları dahil hiçbir ülkenin japonlar kadar kaliteli ve dayanıklı otomatik yapamadığını söyledi bilgi olsun..honda zaten gayet iyidir...

    + hondalar dunyadakı en kalıtelı otomatık sanzumana sahıp araclar

    honda civic hb lerde kullanılan i-shift amt de en kötüsü onuda belirtelim.
    araba sollarken kick-down yaptığınızda vites yükselten bir otomatik vites hiç duyulmamıştır.bunu 3 farklı honda i-shift ile yaşadım.aman uzak olsun dedim.çok tehlikeli ve sorunlu bir otomatik sanzıman.genelleme yapmayın!!!!!


    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, FİAT'TA Dualogic ,RENAULT'DA QUICKSHIFT,Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin
    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..


    hocam aynı ayar şanzımanlardan DSG de kullandım hemde honda civc hb i test ettiğim yollarda.onda kick-down yaptığında alet vites düşürüyor.hondanınki gibi saçmalamıyor.yani hepsi aynı değil.MMT de kullandım ama kick-down denemek hiç aklıma gelmedi.ondada durum honda ile aynımı? bak dediğin genelleme DSG de tutumuyor ama.easytronic filan nasıl bilmiyorum ama




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin
    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..


    hocam aynı ayar şanzımanlardan DSG de kullandım hemde honda civc hb i test ettiğim yollarda.onda kick-down yaptığında alet vites düşürüyor.hondanınki gibi saçmalamıyor.yani hepsi aynı değil.MMT de kullandım ama kick-down denemek hiç aklıma gelmedi.ondada durum honda ile aynımı? bak dediğin genelleme DSG de tutumuyor ama.easytronic filan nasıl bilmiyorum ama

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin
    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..


    hocam aynı ayar şanzımanlardan DSG de kullandım hemde honda civc hb i test ettiğim yollarda.onda kick-down yaptığında alet vites düşürüyor.hondanınki gibi saçmalamıyor.yani hepsi aynı değil.MMT de kullandım ama kick-down denemek hiç aklıma gelmedi.ondada durum honda ile aynımı? bak dediğin genelleme DSG de tutumuyor ama.easytronic filan nasıl bilmiyorum ama


    Hocam DGS o şanzumanlar gibi manuelden otomatikleştirilmiş değil. Dikkat ederseniz DGS de yine "P-R-N-D-S" Konumları var. "D" konumu otomatik olarak aracın viteslerini değiştiriyo. DGS de sistem farklı. Ama diğer saydığım tüm şanzumanlar manuelden otomatikleştirilmiş. Ve deneyip bakın hiçbiri kick-down yapmaz. Gaza basınca devire göre robot debriyaja basar vitesi büyütür. Baktınız arıza veriyo Robotu motordan çıkarıp dövün sorun çözülür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin
    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..


    hocam aynı ayar şanzımanlardan DSG de kullandım hemde honda civc hb i test ettiğim yollarda.onda kick-down yaptığında alet vites düşürüyor.hondanınki gibi saçmalamıyor.yani hepsi aynı değil.MMT de kullandım ama kick-down denemek hiç aklıma gelmedi.ondada durum honda ile aynımı? bak dediğin genelleme DSG de tutumuyor ama.easytronic filan nasıl bilmiyorum ama


    Hocam DGS o şanzumanlar gibi manuelden otomatikleştirilmiş değil. Dikkat ederseniz DGS de yine "P-R-N-D-S" Konumları var. "D" konumu otomatik olarak aracın viteslerini değiştiriyo. DGS de sistem farklı. Ama diğer saydığım tüm şanzumanlar manuelden otomatikleştirilmiş. Ve deneyip bakın hiçbiri kick-down yapmaz. Gaza basınca devire göre robot debriyaja basar vitesi büyütür. Baktınız arıza veriyo Robotu motordan çıkarıp dövün sorun çözülür

    Alıntıları Göster
    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin
    Evet arkadaşımız haklı. i-shift berbat. Çünkü otomatik değil. Otomatikleştirilmiş manuel şanzıman. Debriyaj motordan bir robot vasıtasıyla harekete geçiriliyor. Mantık manuel mantığı olduğu için Kick-down yapamıyosunuz. Dolayısıyla gaza köklediğinizde araç otomatiklerin aksine vites yükseltiyor. Bu tip şanzumanlar otomatik olarak düşünüldüğü ve öyle kullanıldığı için çok sorun olmuştur. Aynı şekilde Ford'da ASM , Opelde EASYTRONİC, Mitsubishi'de AMT, Toyota'da MMT, Citroen'de Sensodrive ve MCP, Alfa'da Selessspeed, vs. Şanzumanlar var. Bu şanzumanları dikkatli kullanmak gerek. Yoksa başınız sıkça ağrır. bilginize..


    hocam aynı ayar şanzımanlardan DSG de kullandım hemde honda civc hb i test ettiğim yollarda.onda kick-down yaptığında alet vites düşürüyor.hondanınki gibi saçmalamıyor.yani hepsi aynı değil.MMT de kullandım ama kick-down denemek hiç aklıma gelmedi.ondada durum honda ile aynımı? bak dediğin genelleme DSG de tutumuyor ama.easytronic filan nasıl bilmiyorum ama


    Hocam DGS o şanzumanlar gibi manuelden otomatikleştirilmiş değil. Dikkat ederseniz DGS de yine "P-R-N-D-S" Konumları var. "D" konumu otomatik olarak aracın viteslerini değiştiriyo. DGS de sistem farklı. Ama diğer saydığım tüm şanzumanlar manuelden otomatikleştirilmiş. Ve deneyip bakın hiçbiri kick-down yapmaz. Gaza basınca devire göre robot debriyaja basar vitesi büyütür. Baktınız arıza veriyo Robotu motordan çıkarıp dövün sorun çözülür

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    Hocam DGS o şanzumanlar gibi manuelden otomatikleştirilmiş değil. Dikkat ederseniz DGS de yine "P-R-N-D-S" Konumları var. "D" konumu otomatik olarak aracın viteslerini değiştiriyo. DGS de sistem farklı. Ama diğer saydığım tüm şanzumanlar manuelden otomatikleştirilmiş. Ve deneyip bakın hiçbiri kick-down yapmaz. Gaza basınca devire göre robot debriyaja basar vitesi büyütür. Baktınız arıza veriyo Robotu motordan çıkarıp dövün sorun çözülür

    hocam VW nin DSG içinde robotlik vites diyorlar.ondada iki motor varmış.daha hızlı vites geçmesinin ve daha seri olmasınında nedeni o diyorlar.yani çalışkan iki robotlu vites hondanın robotuda asimo gibi uyuşuk galiba

    birde hocam akşam akşam robotlarla başımızı belaya sokma sende.dayakçı hoca ilan ederler sonra beni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 30 Ekim 2007; 0:26:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm

    Alıntıları Göster
    dgs şanzıman tam olarak o dediğim şanzımanlardan değil hocam.Çift kavramalı arkadaşın dediği gibi. Ben otomatik vitesi çok seviyorum.otomatik alacaksan CVT den şaşmıycaksın. Sırf bu şanzımanı için yeni jazz'ı bekliyorum.Şimdiki jazzdada var CVT ve City'de. Gerçekten harika bir şanzıman. Hızlanmaya hiç bi olumsuz etkisi yok.aksine harika hızlanıyo. Ben direksiyondan KUMANDALI "CVT" JAZZ KULLANDIM HARİKAYDI. Direksiyon üzerindeki yuvarlak düğmeyle manuel veya otomatiğe geçiliyo.vites değiştirme kumandaları direksiyonun arkasında sağ ve solda. fakat City'de bu kulakçıklar nerde? ben göremedim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kickboxmuaythai

    dgs şanzıman tam olarak o dediğim şanzımanlardan değil hocam.Çift kavramalı arkadaşın dediği gibi. Ben otomatik vitesi çok seviyorum.otomatik alacaksan CVT den şaşmıycaksın. Sırf bu şanzımanı için yeni jazz'ı bekliyorum.Şimdiki jazzdada var CVT ve City'de. Gerçekten harika bir şanzıman. Hızlanmaya hiç bi olumsuz etkisi yok.aksine harika hızlanıyo. Ben direksiyondan KUMANDALI "CVT" JAZZ KULLANDIM HARİKAYDI. Direksiyon üzerindeki yuvarlak düğmeyle manuel veya otomatiğe geçiliyo.vites değiştirme kumandaları direksiyonun arkasında sağ ve solda. fakat City'de bu kulakçıklar nerde? ben göremedim?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    dgs şanzıman tam olarak o dediğim şanzımanlardan değil hocam.Çift kavramalı arkadaşın dediği gibi. Ben otomatik vitesi çok seviyorum.otomatik alacaksan CVT den şaşmıycaksın. Sırf bu şanzımanı için yeni jazz'ı bekliyorum.Şimdiki jazzdada var CVT ve City'de. Gerçekten harika bir şanzıman. Hızlanmaya hiç bi olumsuz etkisi yok.aksine harika hızlanıyo. Ben direksiyondan KUMANDALI "CVT" JAZZ KULLANDIM HARİKAYDI. Direksiyon üzerindeki yuvarlak düğmeyle manuel veya otomatiğe geçiliyo.vites değiştirme kumandaları direksiyonun arkasında sağ ve solda. fakat City'de bu kulakçıklar nerde? ben göremedim?

    Yeni City'de direksiyon değişti ama eskisinde vites düğmeleri aşağıdaki gibi. Kırmızı düğme otomatik/manuel geçişi, sarılar ise +/- değiştirme için.



     HONDA OTOMATİK ŞANZIMAN HAKKINDA GÖRÜŞ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-4FEE439E4

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm



    eee ? ne demişim de hangi dediğimin tersiymiş?

    dsg nin anlamında şu yazıyor bu arada
    gelişmiş sıralı manuel şanzıman
    düz şanzıman değil yani , sıralı !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm



    eee ? ne demişim de hangi dediğimin tersiymiş?

    dsg nin anlamında şu yazıyor bu arada
    gelişmiş sıralı manuel şanzıman
    düz şanzıman değil yani , sıralı !!!

    Alıntıları Göster
    Vermiş olduğunuz fiyat aralığında CVT bir Jazz alabilirsiniz.

    CVT (Continuosly Varible Transmission) yani "sürekli değişken şanzıman" olarak adlandırılan bu sistemde vites kademeleri mevcut değildir.
    CVT'de vites değişimlerini hissetmezsiniz tersine kalkıştan tam hıza kadar düzgün, aşamasız performans elde edersiniz.
    CVT sistemli araçlar hem otomatik hem de gerektiğinde manuel kullanılır ki Jazz'da manuel modda 7 ileri vites seçeneği mevcuttur.

    Jazz'ın donanımları da, segmentindeki diğer araçları gölgede bırakacak kadar fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.k.o.

    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    dgs şanzıman tam olarak o dediğim şanzımanlardan değil hocam.Çift kavramalı arkadaşın dediği gibi. Ben otomatik vitesi çok seviyorum.otomatik alacaksan CVT den şaşmıycaksın. Sırf bu şanzımanı için yeni jazz'ı bekliyorum.Şimdiki jazzdada var CVT ve City'de. Gerçekten harika bir şanzıman. Hızlanmaya hiç bi olumsuz etkisi yok.aksine harika hızlanıyo. Ben direksiyondan KUMANDALI "CVT" JAZZ KULLANDIM HARİKAYDI. Direksiyon üzerindeki yuvarlak düğmeyle manuel veya otomatiğe geçiliyo.vites değiştirme kumandaları direksiyonun arkasında sağ ve solda. fakat City'de bu kulakçıklar nerde? ben göremedim?

    Yeni City'de direksiyon değişti ama eskisinde vites düğmeleri aşağıdaki gibi. Kırmızı düğme otomatik/manuel geçişi, sarılar ise +/- değiştirme için.



     HONDA OTOMATİK ŞANZIMAN HAKKINDA GÖRÜŞ...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oflazca


    quote:

    Orjinalden alıntı: tracksin

    dgs şanzıman tam olarak o dediğim şanzımanlardan değil hocam.Çift kavramalı arkadaşın dediği gibi. Ben otomatik vitesi çok seviyorum.otomatik alacaksan CVT den şaşmıycaksın. Sırf bu şanzımanı için yeni jazz'ı bekliyorum.Şimdiki jazzdada var CVT ve City'de. Gerçekten harika bir şanzıman. Hızlanmaya hiç bi olumsuz etkisi yok.aksine harika hızlanıyo. Ben direksiyondan KUMANDALI "CVT" JAZZ KULLANDIM HARİKAYDI. Direksiyon üzerindeki yuvarlak düğmeyle manuel veya otomatiğe geçiliyo.vites değiştirme kumandaları direksiyonun arkasında sağ ve solda. fakat City'de bu kulakçıklar nerde? ben göremedim?

    Yeni City'de direksiyon değişti ama eskisinde vites düğmeleri aşağıdaki gibi. Kırmızı düğme otomatik/manuel geçişi, sarılar ise +/- değiştirme için.



     HONDA OTOMATİK ŞANZIMAN HAKKINDA GÖRÜŞ...



    Hocam teşekkür ederim City direksiyonuda jazz'ınki gibi oldu ozaman şuan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm



    eee ? ne demişim de hangi dediğimin tersiymiş?

    dsg nin anlamında şu yazıyor bu arada
    gelişmiş sıralı manuel şanzıman
    düz şanzıman değil yani , sıralı !!!

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dsg otomatikleştirilmiş düz şanzıman değil
    en azından ben hiç çift kavramalı düz şanzıman duymadım

    hocam dediğinin tam tersi.DSG için SMT nin gelişmişi diyorlar.bende robotik viteslerle aynı sınıfta olduğunu düşünüyorum
    ingilizcesi olan varsa alttakini bir okursa daha iyi olur galiba
    The DSG is a development of the sequential manual transmission (SMT), which is essentially a fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch.

    http://cars.about.com/od/thingsyouneedtoknow/a/ag_howDSGworks.htm



    eee ? ne demişim de hangi dediğimin tersiymiş?

    dsg nin anlamında şu yazıyor bu arada
    gelişmiş sıralı manuel şanzıman
    düz şanzıman değil yani , sıralı !!!

    DSG otomotikleştirilmiş düz şanzıman dedim.sen değil dedin.
    yazıda fully-automated manual transmission with a computer-controlled clutch diyor
    bilgisayar kontrollü kavrama ile tamamen otomatikleştirilmiş düz şanzıman diyor yani.................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4FEE439E4 -- 1 Kasım 2007; 2:19:55 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.