Şimdi Ara

hintli mahindra satışa sunulmuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
143
Cevap
0
Favori
57.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar hintli üretici mahindranın araçları satdışa sunulmuş.araçlar arazi aracı niteliğinde.link aşagırdaki adreste
    www.mahindra.com.tr



  • Bence çok konforlu gibi duruyo çok estetik koltuklar falan GOA güzelmiş mesela daha vardır rakipleri

    http://www.tata.com.tr/
  • Bunların crash testleri de çin mallarına benzemesinde tip olarak bence çok bi sorunu yok.

    http://www.youtube.com/watch?v=g5SRyG6UR2A
  • warrior sako Tarih 7 Aralık 2008; 18:46:22
    Türkiyede satışa başlanıldıgından beri sadece 6 adet satmış bu mahindra

    Bu bilgiyi nereden aldınız? Türkiyede yaklaşık 1.5 senelik bir satış mazisi olan mahindra sadece Antalyada aylık 15 ortalama satış yapmaktadır.

    lokosit Tarih 7 Aralık 2008; 19:28:15
    2450kg çok ağır değilmi?
    o motor bunu yerinden zor kaldırır.

    Motor kuvveti düşündüğünüz gibi, araç binek değil yani 180 200 km/saat hız yapabileceğiniz bir araç değil bu motor gücünden değil araç çok yüksek olduğundan dolayı... standart turbo dizel intercooler motorlu pikup u otobanda 170 e kadar çıkabilmekte crde motorlu olan Goa ise 170 180 km hız yapabilemktedir.
    Şunu da söylemekte fayda var bu araçların esas kullanım yeri arazi ve bozuk yol koşullarıdır, bu araçlardan beklenen şey ise gömüldüğünde gömüldüğü yerden çıkabilmesi ve tekerleklerin her koşulda dönüşünü devam ettirebilmesidir.

    Bu yönden baktığınızda ise bu araçlarda özellikle 4x4 versiyonlarında ( ki bahsettiğiniz ağırlık 4x4 ün ağırlığıdır) test ettiğimiz her tür arazi koşullarında ( yoğun balçık, sürülmüş tarla, eğimli çamurlu rampa çıkışı, kumsal v.b.) her hangi bir güç yetmezliği durumu yaşamadan yüzümüzün akıyla testleri başarılı olarak geçmiş bir araçtır.

    Aracın beygir gücüne baktığınızda rakamsal olarak düşük görünen bu araçlar yürüyen aksam tasarımı ile bu koşullarda bu güç eksikliğini hissetirmemektedir.
    Bunun başlıca nedenler;
    Ön tekerlekleklerin neredeyse aracın tampon hizasında olması ( bu özellik karteri korumakta ve çıkışta dik açıya tırmanabilmesini sağlamaktadır)
    ön ve arka tekerlekler arasındaki mesafe diğer rakiplerinden kısadır.( bu özellikle askıda kalma problemi yaşanmaz ayrıca ön tekerleğin açtığı ize arka tekerleklerin rahatça girerek arkayı savurmadan ilerlemesini sürdürmektedir.)
    Arka lastiklerin çift kabin versiyonlarda kabinin bitiş noktasının altından başlaması ( arka lastiğin üzerine düşen ağırlığı arttırması ve tekerleğin ağırlık merkezine yakın olması ile savurma ve aşırı sarsılma ( pikup versiyonu için geçerli) problemi yaşatmamaktadır)
    Lastiklerin genişliği aracın batmasını zorlaştırmaktadır.
    Goa modeli için yukarıdaki özelliklerin hemen hepsi geçerli iken ayrıca bağımsız helezon+amortisör sistemi ve gelişmiş motoru yüzünden oldukça rahat bir kullanım sunmasıda cabasıdır.

    Türkiyedeki diger hint aracının imajı ve fiyatı insanların aklında soru işaretleri oluşmasına neden olmakla birlikte bu aracı kullandığınızda sağlamlık, ve arazi şartlarındaki performansının nasıl birşey olduğunu çok rahatça anlayabilmektesiniz.


    Mahindra 1945 yılından başlayarak çok uzun seneler jeep askeri araçları üretmiş bir firmadır, pikup ve goa modellerinde buradaki tecrübelerini kullanmış ve buna bağlı olarak lüks olmayan ama çok dayanıklı, arazi şartlarında oldukça başarılı, goa da ise oldukça rahat ve sorunsuz araçlar üretmektedir.

    Askeri araç üretiminden gelen sağlam şase, sağlam motor yapısını aynen bu araçlara taşımıştır, ki halen ürettiği askeri araçları axe ve bolero da aynı yapıdaki şase ve motorlar kullanılmaktadır.

    AXE
    mahindra axe fotografı

    bolero
    Bolero fotografı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnTEC -- 15 Aralık 2008; 9:47:37 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: OnTEC

    warrior sako Tarih 7 Aralık 2008; 18:46:22
    Türkiyede satışa başlanıldıgından beri sadece 6 adet satmış bu mahindra

    Bu bilgiyi nereden aldınız? Türkiyede yaklaşık 1.5 senelik bir satış mazisi olan mahindra sadece Antalyada aylık 15 ortalama satış yapmaktadır.

    lokosit Tarih 7 Aralık 2008; 19:28:15
    2450kg çok ağır değilmi?
    o motor bunu yerinden zor kaldırır.

    Motor kuvveti düşündüğünüz gibi, araç binek değil yani 180 200 km/saat hız yapabileceğiniz bir araç değil bu motor gücünden değil araç çok yüksek olduğundan dolayı... standart turbo dizel intercooler motorlu pikup u otobanda 170 e kadar çıkabilmekte crde motorlu olan Goa ise 170 180 km hız yapabilemktedir.
    Şunu da söylemekte fayda var bu araçların esas kullanım yeri arazi ve bozuk yol koşullarıdır, bu araçlardan beklenen şey ise gömüldüğünde gömüldüğü yerden çıkabilmesi ve tekerleklerin her koşulda dönüşünü devam ettirebilmesidir.

    Bu yönden baktığınızda ise bu araçlarda özellikle 4x4 versiyonlarında ( ki bahsettiğiniz ağırlık 4x4 ün ağırlığıdır) test ettiğimiz her tür arazi koşullarında ( yoğun balçık, sürülmüş tarla, eğimli çamurlu rampa çıkışı, kumsal v.b.) her hangi bir güç yetmezliği durumu yaşamadan yüzümüzün akıyla testleri başarılı olarak geçmiş bir araçtır.

    Aracın beygir gücüne baktığınızda rakamsal olarak düşük görünen bu araçlar yürüyen aksam tasarımı ile bu koşullarda bu güç eksikliğini hissetirmemektedir.
    Bunun başlıca nedenler;
    Ön tekerlekleklerin neredeyse aracın tampon hizasında olması ( bu özellik karteri korumakta ve çıkışta dik açıya tırmanabilmesini sağlamaktadır)
    ön ve arka tekerlekler arasındaki mesafe diğer rakiplerinden kısadır.( bu özellikle askıda kalma problemi yaşanmaz ayrıca ön tekerleğin açtığı ize arka tekerleklerin rahatça girerek arkayı savurmadan ilerlemesini sürdürmektedir.)
    Arka lastiklerin çift kabin versiyonlarda kabinin bitiş noktasının altından başlaması ( arka lastiğin üzerine düşen ağırlığı arttırması ve tekerleğin ağırlık merkezine yakın olması ile savurma ve aşırı sarsılma ( pikup versiyonu için geçerli) problemi yaşatmamaktadır)
    Lastiklerin genişliği aracın batmasını zorlaştırmaktadır.
    Goa modeli için yukarıdaki özelliklerin hemen hepsi geçerli iken ayrıca bağımsız helezon+amortisör sistemi ve gelişmiş motoru yüzünden oldukça rahat bir kullanım sunmasıda cabasıdır.

    Türkiyedeki diger hint aracının imajı ve fiyatı insanların aklında soru işaretleri oluşmasına neden olmakla birlikte bu aracı kullandığınızda sağlamlık, ve arazi şartlarındaki performansının nasıl birşey olduğunu çok rahatça anlayabilmektesiniz.


    Mahindra 1945 yılından başlayarak çok uzun seneler jeep askeri araçları üretmiş bir firmadır, pikup ve goa modellerinde buradaki tecrübelerini kullanmış ve buna bağlı olarak lüks olmayan ama çok dayanıklı, arazi şartlarında oldukça başarılı, goa da ise oldukça rahat ve sorunsuz araçlar üretmektedir.

    Askeri araç üretiminden gelen sağlam şase, sağlam motor yapısını aynen bu araçlara taşımıştır, ki halen ürettiği askeri araçları axe ve bolero da aynı yapıdaki şase ve motorlar kullanılmaktadır.

    AXE
    mahindra axe fotografı

    bolero
    Bolero fotografı




    ben autoshow dergisinin yalancısıyım hocam orada 2008 yılı içerisinde sadece 6 adet satış yaptı yazıyordu .




  • Şu An Distribitörün elinde Pickup kalmamış Eylülde gelecek araçlarda abs ve hava yastığı opsiyonlardı da olacak ayrıca Mahindra makyajlandı resimdeki araçlar artık eski kasa diyebiliriz.

    http://www.mahindrascorpio.com/scorpio_refresh/experience_scorpio_gallery.asp

    bu adresten yeni araçın neye benzediğini görebilirsiniz.
  • http://www.maliye.gov.tr/mm/smmudurlugu/duyurular/20061220-17.mtv.28.htm

    yukarıdaki linkten bakarsanız bu kasko değerinden kaynaklanan indirim olayının malesef kamyonetlerde geçerli olmadığını görürsünüz. gerçi bu tebliğ 20 aralık 2006 tarihinde yayınlanmış daha sonra yayınlanan ve 2 sayılı tarifeye tabi araçları bu indirimin içine dahil eden bir tebliğ varsa bu indirim geçerli olur. inşallah siz haklısınızdır ama ben böyle bir tebliğ bulamadım malesef.
  • Mahindra'nın yeni distribütörü ENKA oldu...
    http://otolist.blogspot.com/2011/07/mahindrayi-kim-aldi.html




    Yerli Araç Kullan TÜRKİYE Kazansın.Bizim İnsanımız KAZANSIN.
    http://otolist.blogspot.com
    http://panorama24.blogspot.com
    http://otorama.blogspot.com




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.